موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه دکتری 98 دانشگاه گیلان در دهه سوم خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری 98 دانشگاه گیلان از 20 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی این دانشگاه هستند هستند، می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت سازمان، از تاریخ 98/03/01 لغایت 98/03/13 ضمن پرداخت مبلغ چهارصد و چهل هزار (440.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

شرایط شرکت در مصاحبه دکتری و پذیرش در دانشگاه گیلان

بر اساس اعلام این دانشگاه، داوطلب دارای سهمیه مربی در صورتی می تواند ادامه تحصیل دهد که دانشگاه محل خدمت وی موافقت نماید. درصورت موافقت دانشگاه محل خدمت، پرداخت شهریه تحصیل مربی در کلیه دوره ها برعهده دانشگاه محل خدمت وی می باشد.

جلسه بررسی ارزیابی آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار برگزار می شود و عدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف آنان از ادامه تحصیل در دانشگاه گیلان تلقی می شود.

داوطلبان جهت شرکت در جلسه بررسی سوابق و مصاحبه دکتری ضروری است اصل شناسنامه و یا کارت ملی و تصویر تمام صفحات آنها، تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398، اصل مدارک کارشناسی (و کاردانی در صورت وجود) و کارشناسی ارشد، تصویر ریزنمرات تحصیلی مربوطه و کارت ورود به جلسه مصاحبه را ارائه نمایند.زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

تبصره: برای کسب امتیازات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی، ارائه مستندات از قبیل توصیه نامه علمی از حداقل دو تن از استادان زمان تحصیل، سوابق تدریس، طرحهای پژوهشی انجام شده، مقالات چاپ یا پذیرش شده و نیز شرح مختصری از زمینه تحقیقاتی مورد علاقه با توجه به سوابق پژوهشی، مدرک زبان و سایر موارد ضروری است.

شاغلان خدمت در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در صورت قبولی در آزمون و قبل از ثبت نام، می بایست موافقت کتبی محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

تبصره: شاغلان و متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش باید مجوز مربوطه را از سازمان آموزش و پرورش استان محل خدمت خود اخذ و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

تاریخ و محل مراجعه جهت بررسی سوابق و مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

تاریخ بررسی سوابق و مصاحبه داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده توسط سازمان سنجش مطابق فایل پیوست می باشد.

 

ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

تمامی داوطلبان می بایست از تاریخ 98/03/11 تا 72 ساعت قبل از روز برگزاری مصاحبه (طی روزهای اداری) از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی edu.guilan.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی، واریز مبلغ 700/000 (هفتصدهزار) ریال به صورت آنلاین بابت حق ثبت نام و ارسال الکترونیکی مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

در صورت انصراف از شرکت در مصاحبه، وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

پیشنهادات:

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
خرداد ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان.اگه کسی دکترا جغرافیا گیلان هست لطفا یه کم راهنمایی کنه.نمیدونم این مسیر ده پونزده ساعته رو بیام یا نه؟کسی دعوت به مصاحبه شده برا برنامه ریزی روستایی؟یا اینکه از اساتید اونجا خبر داره؟