نامحدود بودن ظرفیت دریافت وام شهریه دکتری پیام نور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هیچ محدودیتی در پرداخت وام شهریه به دانشجویان پیام نور از سوی بانک‌های عامل وجود ندارد و اگر تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور، متقاضی دریافت وام شهریه باشند، از سوی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهریه دانشجویان دکتری، اظهار کرد: تسهیلاتی برای دانشجویان دکتری در نظر گرفته‌ایم، دانشجویان قبلی می‌توانند در این طرح وارد شوند و در طول ۴۸ ماه وام خود را تسویه کنند؛ دانشجویان دکتری محدودیتی برای دریافت وام ندارند و می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام، از بانک عامل دریافت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجویانی که در ترم‌های گذشته به دانشگاه بدهی داشتند می‌توانند از تسهیلات استفاده و با دانشگاه تسویه حساب کنند.

کمک به دانشجویان در حوزه پرداخت شهریه

زمانی همچنین به برنامه دانشگاه پیام نور برای کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه اشاره کرد و گفت: با هدف رفاه حال دانشجویان، علاوه بر صندوق رفاه دانشجویان با بانک‌های عامل نیز تفاهم نامه‌ای امضا کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: بر اساس این قرارداد، وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در همه مقاطع تحصیلی با سود یک و چهار دهم درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماه، پرداخت می‌شود.

او تاکید کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت وام شهریه به دانشجویان پیام نور از سوی بانک‌های عامل وجود ندارد و اگر تمامی ۴۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور، متقاضی دریافت وام شهریه باشند از سوی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: ضمانت اصلی این دانشجویان از سوی دانشگاه صورت گرفته است و بانک‌ها موظف شدند تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام را با یک ضامن کارمند یا کسبه به دانشجویان پرداخت کنند و وام‌های تا سقف ۲۰ میلیون تومان با ۲ ضامن قابل پرداخت است.

زمانی در پایان گفت: ظرفیت دانشگاه مانند گذشته است و تغییری نکرده است؛ در ترم جدید تصمیم داریم واحد‌ها را ساماندهی کنیم و ممکن است برخی از واحد‌ها، تغییر ماموریت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها