دانشگاه های دارای پذیرش دکتری ﻣﺮﻣﺖ اشیای فرهنگی و تاریخی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه های دارای پذیرش دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی در دفترچه انتخاب رشته دکتری مشخص خواهند شد.

گرایش های دکتری ﻣﺮﻣﺖ اشیای فرهنگی و تاریخی

بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری، این رشته در مقطع دکتری تخصصی بدون گرایش ارائه می‌شود.

دانشگاه‌های دکتری ﻣﺮﻣﺖ اشیای فرهنگی و تاریخی

 برخی داوطلبان مایل هستند پیش از این که نسبت به ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ اقدام کنند، از دانشگاه‌هایی که در رشته/گرایش مدنظر آن‌ها در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد مطلع شوند. اما این اطلاعات به طور دقیق در دفترچه انتخاب رشته اعلام می‌شود.

با توجه به این که تغییرات دانشگاه‌های پذیرنده یک رشته در مقطع دکتری در سال‌های مختلف تغییرات زیادی ندارد، دانشگاه‌های جداول زیر که مربوط به آزمون دکتری سال گذشته است، می‌تواند به داوطلبان عزیز جهت اطلاع از گرایش‌های دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی و نیز دانشگاه‌هایی که در دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و دانشگاه آزاد اﺳﻼمی در رشته ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی پذیرش دارند، کمک کند.    

دانشگاه‌های سراسری

ظرفیت دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش، دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ که شامل اطلاعات دقیق گرایش‌ها و دانشگاه‌های دارای پذیرش است، در همین سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مفید برای داوطلبان دکتری:

آیا در صورتی که داوطلب به مصاحبه آزمون دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی دعوت شود، بدین معنا است که در آن دانشگاه پذیرفته شده است؟

خیر، چند برابر ظرفیت پذیرش دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی به مصاحبه دعوت می‌شوند و در ادامه با توجه به مجموع نمره مصاحبه و آزمون کتبی، پذیرفته‌شدگان نهایی تعیین می‌گردند.

ظرفیت آزمون دکتری ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی در سال 1403 کاهش یافته است؟

جزئیات ظرفیت پذیرش در دفترچه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود. این دفترچه پس از اعلام نتایج اولیه دکتری 1403، از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

برای انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رشته ﻣﺮﻣﺖ آﺛﺎر و اشیای تاریخی به کجا مراجعه کنیم؟

انتخاب رشته سراسری در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد انجام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها