موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۳ | نتایج نهایی دکترا 1403

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد.

نتایج نهایی ۱۴۰۲  روز یکشنبه ۵ شهریورماه منتشر شد. بنابر اعلام سازمان سنجش، برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی دکتری ۱۴۰۲ حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ به صورت کارنامه اوایل اردیبهشت منتشر خواهد شد. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری نیز اواخر اردیبهشت اعلام  خواهد شد. نتایج نهایی کنکور دکترا 1403 نیمه اول شهریور منتشر خواهد شد. آیا این زمان دقیق اعلام جواب دکتری است؟ تجربه سال‌های قبل نشان داده نتایج معمولا زودتر از تاریخ مقرر اعلام می‌شود!

به گزارش پی اچ دی تست، آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند در هفت گروه آزمایشی برگزار شد. سوالات آزمون دکتری متشکل از زبان عمومی و استعداد تحصیلی و نیز سوالات تخصصی هر رشته بود. ضریب درس زبان و استعداد تحصیلی 1 و ضریب دروس تخصصی 4 است.

جهت قبولی در دوره دکتری لازم است داوطلبان علاوه بر آزمون کتبی، در مصاحبه نیز شرکت کنند. پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته اقدام می‌کنند. سپس نتایج انتخاب رشته (نتایج دعوت به مصاحبه دکترا) اعلام می‌شود و داوطلبان مطلع خواهند شد که در مصاحبه کدام دانشگاه‌ها می‌توانند شرکت کنند. پس از برگزاری مصاحبه‌ها، جواب نهایی ازمون دکتری اعلام خواهد شد.

قابل توجه است که  آزمون کتبی و مصاحبه هر یک در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر 50 درصدی دارند.تاثیر مصاحبه و آزمون کتبی در قبولی دکتری

گفتنی است اگر چه تأثیر نمره آزمون کتبی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری 1402، 50 درصد است؛ اما در وهله اول داوطلبان باید بتوانند در آزمون کتبی حد نصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها را کسب نمایند تا به مصاحبه دکتری دعوت شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش اعلام کرده بود که نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ در دهه اول اردیبهشت‌ماه منتشر خواهد شد.  نتایج  اولیه سال گذشته در تاریخ ۲۷ فروردین منتشر شد. نتایج اولیه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ نیز اواخر فروردین اعلام شده بود.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج اولیه
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۳ فروردین ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱۲۷ فروردین ۱۴۰۲

بنابراین، احتمال اعلام جواب اولیه کنکور دکترا در اواخر فروردین ماه هم وجود دارد!

کارنامه اولیه دکتری 1402

جواب اولیه کنکور دکتری شامل رتبه، نمره تراز و درصد کسب‌شده توسط هر یک از داوطلبان در دروس زبان عمومی دکتری، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.

این نتیجه برای کلیه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور و غیرانتفاعی مشترک است و داوطلبان با توجه به رتبه و تراز کسب‌شده لازم است انتخاب رشته کنند.

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد کجا اعلام می‌شود؟

نتایج اولیه دکتری ‍۱۴۰۲ سراسری و آزاد از سوی سازمان سنجش و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود.

زمان اعلام نتایج دکتری 1402 - 1403کارنامه اعلام نتایج، علاوه بر اعلام وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری، شامل اعلام وضعیت مجاز شدن انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز می‌باشد.

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اعلام نتایج دکتری sanjesh.org

جهت دریافت کارنامه دکتری بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه «اعلام نتایج» به یکی از روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید:

  1. وارد کردن مشخصات فردی و شماره داوطلبی
  2. وارد کردن مشخصات فردی و شماره پرونده

من شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را گم کرده‌ام. چطور نتایج آزمون را ببینم؟

برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند شماره پرونده و داوطلبی، کافی است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و وارد سیستم پاسخگویی شود.

پس از ثبت‎نام در این سامانه، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه «دکتری» و سال «1402» را انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه «جستجو» در باکس پایین صفحه گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را انتخاب نمایید.

نحوه پیدا کردن شماره پرونده و کد رهگیری دکتری 1402

چه اطلاعاتی در کارنامه اولیه دکترا درج می‌شود؟

اطلاعات کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 هر یک از داوطلبان به شرح ذیل می‌باشد:

کارنامه اولیه دکتری 1402

1) مشخصات ثبت‌نامی:

در این قسمت مشخصات ثبت‌نامی داوطلب به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • شماره داوطلب
  • شماره پرونده
  • نام خانوادگی و نام
  • جنس
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد، سهمیه ثبت‌نامی
  • سهمیه نهایی
  • مربی رسمی «قطعی یا آزمایشی»: برای آن دسته از داوطلبانی که مربی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنناوری یا دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند و در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی نسبت به علامتگذاری بند مربوط اقدام نموده‌اند.)
  • کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سهمیه مربیان در آزمون دکتری کلیک کنید.

  • عنوان دانشگاه مربی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ‎التحصیلی داوطلب

2) در رابطه با معدل:

1- معدل‌های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل‌های اعلام‌شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت‌نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است.

لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت‌نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند.

2- داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل‌های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده‌اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست‌های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده‌اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

3) اطلاعات رشته امتحانی:

ردیف 1- نمرات اکتسابی: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب در فاصله 100 تا 33- درج شده است.

تبصره 1: نمره‌های خام هر درس به‌صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است . مثلا نمره خام 75 در درس استعداد تحصیلی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج شده است.

تبصره 2: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (0) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده‌شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (0) شده است.

تبصره 3: در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج می‌شود.

تبصره 4: در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به‌صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.

اگر پاسخنامه کنکور دکتری را سفید بدهیم، مجاز به انتخاب رشته می‌شویم؟

خیر، داوطلبان حاضر در آزمون که به سوال‌ها پاسخ نداده اند، حاضر در آزمون لحاظ شده ولی در قسمت نتیجه آنها «عدم پاسخگویی به سوال‌ها» درج می شود.

ردیف 2- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی درج می‌شود.

ردیف 3- نام گروه آزمایشی: در این ردیف، نام گروه آزمایشی که داوطلب در آن شرکت نموده است، درج می‌شود.

ردیف 4- کد رشته امتحانی: در این ردیف، کد رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

ردیف 5- نام رشته امتحانی: در این ردیف، نام رشته امتحانی داوطلب درج می‌شود.

4) وضعیت مجاز به انتخاب رشته:

در این قسمت برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در ستون وضعیت مجاز کلمه «می‌باشید» درج شده و برای داوطلبان غیرمجاز کلمه «نیستید» نوشته شده است.

وضعیت مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز در کارنامه اعلام نتایج اولیه که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، اعلام می‌گردد.

5) وضعیت علمی داوطلب:

وضعیت علمی داوطلبان بر اساس نتیجه آزمون برگزارشده در سهمیه و رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است که شامل موارد زیر است:

  • نمره کل
  • رتبه
  • آخرین رتبه

نمره کل در کارنامه دکتری چیست؟

نمره کل آزمون دکتری عبارت است از میانگین نمرات خام ترازشده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی دکتری با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 4).

رتبه داوطلب در کنکور دکترا چگونه محاسبه می شود؟

رتبه داوطلب در نتایج آزمون دکتری در بین شرکت‌کنندگان رشته امتحانی و سهمیه مربوط و بر اساس نمره کل محاسبه می‌گردد.

علامت @ در کارنامه ازمون دکتری به چه معناست؟

درج این علامت در کنار کلمه «می‌باشید» در قسمت وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته سایر دوره‌ها بجز روزانه بدین معناست که در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی، داوطلبان می‌توانند بر اساس دفترچه‌های انتخاب رشته مربوطه نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های این دوره‌ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

این مورد به این جهت در کارنامه درج شده که لزوما همه رشته‌ها در همه دوره‌ها و دانشگاه‌ها دانشجوی دکتری نمی‌پذیرند و مجاز بودن برای انتخاب رشته به معنای تضمین وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد، پیام نور، پردیس و غیرانتفاعی نیست.

آخرین رتبه در کارنامه نتایج دکترا چیست؟

آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری به تفکیک سهمیه و دوره پذیرش در هر یک از رشته‌های امتحانی در کارنامه اعلام می‌شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1403

سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی برای اعتراض به نتایج اولیه و نهایی دکتری 1403 فراهم می‌کند. کلیه داوطلبان می توانند در صورت تمایل نسبت به مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و درج اعتراض خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعتراض به نتایج دکتری کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته دکتری 1403

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشره مجاز به انتخاب رشته هستند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۲ از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت است. مهلت انتخاب رشته در سال ۱۴۰۲ دو بار تمدید شد و در نهایت در تاریخ ۷ اردیبهشت فرصت داوطلبان برای انتخاب رشته به پایان رسید.

داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب 50 کدرشته‌محل اقدام نمایند. فهرست کدرشته‌محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ اطلاع رسانی می‌شود.

مهم: به محض آغاز انتخاب رشته، پاسخگویی به کلیه سؤالات داوطلبان در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری آغاز خواهد شد.

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 مستقلاً در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شروع خواهد شد. انتخاب رشته دکتری آزاد از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه بود که تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شد.

سایر مراحل پذیرش دکتری آزاد تا زمان اعلام نتایج دکتری به صورت مستقل صورت می‌گیرد.

تا پیش از سال 98، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد از طریق این دانشگاه اعلام می شد؛ اما در چهار سال گذشته نتایج اولیه و نهایی کنکور دکتری این دانشگاه توسط سازمان سنجش اعلام شد.

فهرست رشته‌محل‌های دارای پذیرش دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ | نتایج انتخاب رشته

اعلام نتایج ازمون دکتری 1402 در مرحله انتخاب رشته تا حد زیادی مسیر کلی داوطلب را تعیین می‌کند؛ چرا که داوطلبان تنها شانس قبولی در دانشگاه‌هایی که دعوت به مصاحبه شده‌اند را خواهند داشت.

پس از انجام انتخاب رشته دکتری، نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌های سراسری و نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 به صورت مستقل از هم منتشر می‌شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1402 سراسری در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد. در این مرحله چندین برابر ظرفیت پذیرش دکتری در هر رشته‌محل برای مصاحبه دعوت خواهند شد تا پس از طی کردن مراحل مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شود.

نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

دعوت به مصاحبه بدین صورت است که هر دانشگاه حدنصاب نمره تراز دکتری را به سازمان سنجش اعلام می‌کند و سازمان سنجش اسامی همه کسانی که حداقل نمره تراز مدنظر دانشگاه را کسب کرده باشند، جهت حضور در مصاحبه اعلام می‌نماید.

چندین سال است که محدودیتی برای تعداد دانشگاه‌هایی که یک داوطلب می‌تواند در مصاحبه آن حضور یابد، وجود ندارد. در واقع هر تعداد دانشگاهی که داوطلب در فرم انتخاب رشته وارد کرده باشد و نمره حدنصاب را آورده باشد، دعوت به مصاحبه خواهد شد.

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲ از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در سایت azmoon.org صورت می‌گیرد.

تعداد دعوت به مصاحبه دکتری چند نفر است؟

همه کسانی که تراز دعوت به مصاحبه دکتری هر دانشگاه را کسب کنند دعوت به مصاحبه آن دانشگاه خواهند شد. بنابراین ممکن است در یک دانشگاه سه برابر ظرفیت قبولی داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند و در دانشگاه دیگر ده برابر.

آیا امکان اعتراض به تراز دکتری وجود دارد؟

تعریف حدنصاب تراز در اختیار دانشگاه‌هاست که به سازمان سنجش اعلام می‌شود. فرایندی برای اعتراض به حداقل تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها تعریف نشده است. اما اگر تراز دعوت به مصاحبه به طور غیرمعمول بالا باشد، امکان اعتراض از طریق سازمان سنجش وجود دارد.

زمان برگزاری مصاحبه های دکتری 1402

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌های دکتری 1402 همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، از سوی سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر این، هر دانشگاه نیز از طریق اطلاعیه در سایت اطلاع‌رسانی خود، جزئیات مصاحبه دکتری 1402 و تاریخ دقیق برگزاری را اعلام می‌کند.

زمان مصاحبه دکتری 1402 از ششم خرداد شروع می‌شود و تا مردادماه ادامه دارد. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز از ۱۷ تیرماه خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی در آزمون دکتری 1402 پذیرفته خواهند شد که:

1- بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

2- نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام نمایند.

3- حدنصاب نمره علمی لازم را در کدرشته‌محل‌های انتخابی کسب نموده و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

4- در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یک یا چند دانشگاه شرکت نمایند.

5- پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1402؛ احتمالا اواخر مردادماه خواهد بود؛ بنابراین، هر دو دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی در مردادماه اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1402 را منتشر خواهند نمود. کارنامه نهایی دکتری 1402-1403 نیز اواخر مرداد یا در شهریور منتشر خواهد شد.

سال کنکورزمان برگزاری کنکورزمان اعلام نتایج نهایی
۱۴۰۰۱۵ اسفند ۱۳۹۹۲۴ مرداد ۱۴۰۰
۱۴۰۱۶ اسفند ۱۴۰۰۲۷ مرداد ۱۴۰۱
۱۴۰۲۱۱ اسفند ۱۴۰۱؟

نتایج نهایی دکتری 1401

حدنصاب تراز دکتری 1402

بر اساس ابلاغیه سازمان سنجش، دانشگاه ها در سال 99 مجاز به تعیین حدنصاب مصاحبه دکتری نبودند. اما مقرر شد از سال 1400، مجددا حدنصاب نمره مصاحبه در نظر گرفته شود.

بنابراین در سال 1402 نیز حدنصاب تراز قبولی دکتری اعمال می‌شود.

چند سالی است که تعیین حدنصاب برای نمره مصاحبه دکتری از سوی برخی دانشگاه‌ها جهت پذیرش دانشجویان، مانعی برای قبولی داوطلبانی شده است که با کسب نمره خوب در آزمون کتبی، موفق به کسب حدنصاب نمی‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص حدنصاب نمره مصاحبه دکتری کلیک کنید.

نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1402 نیز اواخر مردادماه یا در نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. اعلام این نتایج نیز از سوی سازمان سنجش و همزمان با اعلام نتایج دکترا سراسری خواهد بود.

آیا نتایج کنکور دکتری سراسری و آزاد 1402 جداگانه اعلام می شود؟ نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲ کجا منتشر خواهد شد؟

سال گذشته نتایج اولیه و نهایی دکتری سراسری و ازاد همزمان از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در جدول زیر سایت انتخاب رشته و سایت اعلام نتایج به تفکیک دانشگاه سراسری و آزاد ارائه شده است:

ردیفموضوعسایت مربوطه
۱نتایج اولیه دکتری سراسریsanjesh.org
۲نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org
۳انتخاب رشته دکتری سراسریsanjesh.org
۴انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۵نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دکتری سراسریsanjesh.org
۶نتایج انتخاب رشته/دعوت به مصاحبه دانشگاه آزادazmoon.org
۷جزییات مصاحبه دکتری سراسریسایت هر دانشگاه
۸جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزادazmoon.org
۹نتایج نهایی دکتری سراسریsanjesh.org
۱۰نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزادsanjesh.org

کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲

پس از اعلام جواب دکتری ۱۴۰۲ (که در آن پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان در دانشگاه‌ها مشخص می‌شود)، کارنامه‌ای از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود که نشان می‌دهد داوطلب در هر دانشگاه چه نمره‌ای در مصاحبه کسب کرده است. علاوه بر این، نمره کل نهایی (که میانگین نمره مصاحبه در هر دانشگاه و نمره کسب‌شده در آزمون کتبی است) نیز در همین کارنامه درج می‌شود.

بر همین اساس رتبه داوطلب در هر دانشگاه (با توجه به نمره سایر داوطلبان در رشته مدنظر خود در همان دانشگاه) و نیز آخرین رتبه قبولی در کارنامه قابل مشاهده است.

همچنین نمره حدنصاب مؤسسات و دانشگاه‌ها در کارنامه نهایی دکتری 1402 مشخص شده است.

کارنامه نهایی دکتری 1402

چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم؟

برای گرفتن همه سوالات خود درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج دکتری 1402 کی است؟

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1402 در سایت phdtest.ir اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نتایج مصاحبه دکتری کی اعلام میشود؟

نتایج نهایی کنکور دکتری احتمالا اواخر مرداد اعلام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11.1K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Masoumeh
فروردین ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۲۷ ق٫ظ

سلام، با تراز ۲۶۴۷ رشته مهندسی کامپیوتر گرایش معماری کامپیوتر امیدی به قبولی است؟

۱۴۰۲
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۳۵ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان
ضمن آرزوی موفقیت برا تک تک عزیزان

با تراز ۲۱۱۰ آیا شانس قبولی در دانشگاه آزاد رشته حقوق خصوصی وجود دارد؟؟

دوستان حقوق خصوصی لطف کنند پاسخ دهند. با تشکر

P b
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

دوستانی که مهندسی متالورژی و مواد نیاز به راهنمایی انتخاب رشته دارند در حد توان راهنمایی میکنم، با تجربه قبولی پارسال که داشتم، نحوه مصاحبه و مسائل مهم در مصاحبه را به صورتی که میگم عمل کنند، به امید خدا قبول میشن.

سارا
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  P b

سلام
ممنون از شما

یاسر
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

با تراز ۲۰۰۰ روابط بین الملل امیدی به قبولی هست؟

جوادی حقوق خصوصی
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان
رتبه ۶۴ حقوق خصوصی با تراز ۵۲۰۰ کجا شانس قبولی روزانه دارد؟

۱۴۰۲
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۳۷ ب٫ظ

اقای جوادی انشالله موفق بشید
لطفا درصدای آزمونو بفرمایید برا این ترازتون.

حجت خان
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

با ۲۱ تخصصی ۲۸ استعداد و ۱۳ زبان شدم ۲۷۱. علوم سیاسی
معقوله؟

مهندس
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۸:۲۶ ب٫ظ

سلام روبی، دکتر عسل چکار کردید؟ رتبه تون خوب شد؟

دکتر روبی مکار
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام مندی مثل پارسال شد دوباره

مختاری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

مهندسی محیط زیست کسی هست؟؟

رضا
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان من رتبه ۳ شدم برا صنعتی شریف شانسم چه طوره؟ اگر راهنمایی کنید ممنون میشم، معدلم ۱۷.۳۳ و ارشد فردوسی مشهد بودم

آریا۴۲۳۹
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اگه تو نشی من میشم؟

عماد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۵۲ ب٫ظ

تراز ۳۷۳۷ و رتبه ۱۸۵ در مجموعه علوم سیاسی امیدی هست روزانه بیارم؟؟؟

عسل
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عماد

من با تراز۴۰۰ هم امید دارم

عماد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

رشته شما علوم سیاسی هست؟تراز ۴۰۰ که خیلی خیلی بعیده حتی نوبت دوم هم بیاره

mehdi
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

چه بی عدالتیه
من طبق کلید خودشون صحیح کردم جوابامو. تو تخصصی نمرم نصف اون چیزی شد که باید میشد

جواد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

کلیدها و پاسخهاتون رو سایت اومد چک کن

عسل
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

نمره کل زیر ۱۰۰۰ امیدی هست؟؟؟

عماد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

بستگی به رشته داره.اصلا زیر هزار چطوری مجاز شدی؟احتمالا ازاد دورافتاده بیاری

مختاری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  عماد

کارا خداست دیگه

عسل
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۲۳ ق٫ظ

دفترچه راهنما دانشگاه آزاد هنوز داخل سایت آزمون نیست؟؟؟؟

عسل
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۱۷ ق٫ظ

تراز دانشگاه هارو از کجا بدونیم؟؟؟

آریا۴۲۳۹
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

خدایی اگه فهمیدی اینجا اطلاع رسانی کن

رضا
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۰۱ ق٫ظ

سلام من با پاسخنامه خودشون تخصصی ۵۵ حساب کردم الان تو کارنامه زده ۳۵ …مگه میشه امکان نداره

سجاد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۰:۱۵ ق٫ظ

سلام یه سوال داشتم ایا امیدی هست که بعد اعتراض نتایج عوض شه من مطمعنم به جوابایی که دادم چون همون روز موقع انتشار پاسخنامه درصدامو گرفتم کلا۱۲تا سوال استعداد جواب دادم ۷تا درست زدم ۵تا غلط. درصدم میشه۲۱حالا این نامردا چطوری حساب کردن شده صفر واقعا تو کارنامه برام صفر درج شده من هم خیلی جا خوردم هم ناراحت یعنی اگه به اعتراضم رسیدگی نشه خدارو شاهد میگیرم از دادگاه قضایی علیه سنجش شکایت میکنم از حقم نمیگذرم .

دکتر روبی مکار
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

چطوری اعتراض بزنیم اصلا جریان این صفرها چیه برای منم زبان زده صفر و به همه سوالات جواب داده بودم

سجاد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۳۸ ب٫ظ

تو سنجش قسمت ارسال درخواست پاسخگویی پایین صفحه من خودم شنبه حضوری میرم سنجش رتبم یعنی یه جوریه که۴۰تا این ور اونور منو خیلی جابه جا میکنه

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

سنجش پاسخ هارو به ماشین پاسخنامه خوان میده و اون پاسخنامه ها ر تصحیح میکنه. حالا مورد شما چند تا دلیل میتونه داشته باشه. ۱- شما از بین این ۱۲ تا تست، ۹ تا غلط زدید و ۳ تا صحیح و جواب هاتون به خوبی یادتون نبوده و سنجش مشکلی نداشته ۲- پاسخ هایی که رسیدید درست بودند، اما اشتباه توی پاسخنامه وارد کردید و گزینه ها رو جابجا زدید ۳- گزینه هارو به اندازه کافی پررنگ پر نکردید و ماشین نتونسته بخونه که تو این مورد، اعتراض میتونه مثمر ثمر باشه ۴- همه کارهارو صحیح انجام دادید مشکل از سیستم پاسخنامه خوان بوده که توی این حالت هم اعتراض مثمر ثمر است.
یک سر هم برید توی کارنامه و پاسخنامتون رو چک کنید.

سجاد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

سلام اقا وحید این هایی که فرمودین متن شماره ۱شما من همون روز امتحان شبش پاسخ های استعداد بدست اوردم تو همین سایت گذلشته بودن جوابا هم یادم بود کنترل کردم ۷تا درست زدم ۵تا غلط مطمعنم بنده بعد یک عمر کنکور دادن دیگه هم از خودم بعیده هم از خیلیای دیگه که جای پاسخ اشتباه بدم تو جلسه چندبار کنترل کردم حتی از پاک کن هم استفاده نکردم که ردش تو گزینه ها مونده باشه ودستگاه اشتباه کنه در جواب ۳هم اینکه من کلا عادت دارم همه چیو پرنگ بنویسم حالا این تست پر کردن که جای خود دارد فقط احتمالم به شماره ۴میره

آریا۴۲۳۹
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۰:۰۱ ق٫ظ

دوستان از کجا بفهمیم تراز یه دانشگاه برا قبولی چنده. هرچی نگاه به دفترچه می کنم نمیفهمم

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  آریا۴۲۳۹

از توی دفترچه نمیتونید بفهمید. خود دانشگاه ها اعلام میکنند و اواسط خرداد متوجه میشید

آریا۴۲۳۹
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

پس الان من از کجا میتونم بفهمم تو چه دانشگاه هایی شانس بیشتری دارم یا تو کدوم کمتر؟

دکتر روبی مکار
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

اخطار خطر فوری
امسال ظرفیت ها به یک سوم پارسال کاهش یافته دانشگاه ها آب رفته
ای خدااااااا اااا

فاطمه
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

دوستان علوم و مهندسی محیط زیست اگه امکانش هست رتبه و تراز رو اعلام بفرمایند؟
سپاس

جواد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۷:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

۱۵ و تراز ۴۲۰۰

امیر 123
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام مجدد
آقا جواد به نظر شما با رتبه ۳۶ و تراز ۳۴۲۰ بیرجند برای مصاحبه دعوت میشم؟

جواد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر 123

حنما دعوت میشید. من بار سوم امتحان دادم

امیر۱۲۳
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

شما کدوم دانشگاه ارشد بودین ؟ مثلا برای دانشگاه بیرجند چند نفر دعوت میشن؟
من صنعتی اصفهان بودم

جواد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر۱۲۳

تربیت مدرس بودم. با رتبه ۴۹ پارسال من تربیت مدرس و بهشتی دعوت شدم

فاطمه
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

کمک کمک
به نظرتون تو رشته علوم و مهندسی محیط زیست با ظرفیت پذیرش روزانه ۳۱ نفر ، و رتبه ۳۶ و تراز ۳۴۷۳ برای مصاحبه دانشگاه شهرستان شانسی دارم؟؟

حقوق خصوصی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

دوستان یه سوال داشتم
این رتبه ها از بین تمام شرکت کننده های حقوق هست یا فقط گرایش حقوق خصوصی؟

حقوق خصوصی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان رتبه ۲۰۱ حقوق خصوصی به نظرتون توی شهر تهران چه دانشگاه هایی شانس قبولی داره؟

محمدامین
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۴۶ ب٫ظ

سلام با رتبه ۲۲ شیمی تجزیه تهران شانس دارم؟

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمدامین

رتبه که خوبه، اگر موارد دیگه هم متوسط رو به بالا باشه قبول میشید

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمدامین

البته منظورم شهرِ تهران بود و برای صنعتی شریف و تهران شانس خیلی کمی دارید. علم و صنعت و بهشتی و مخصوصا تربیت مدرس شانس دارید

محبوبه
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان رتبه ۱۶۰ رشته مدیریت بازرگانی برای روزانه و شبانه شهرستان امیدی هست؟
سپاسگزارم از راهنمایی شما

محسن
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۵:۴۹ ب٫ظ

من با ۷۰درصد تخصصی با۲۱درصد زبان و ۱۵درصد استعداد رتبه ام ۳۶ شد، واقعا انتظار نداشتم

یوسف
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

چه رشته ای؟

محسن
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

جراحی دامپزشکی

سارا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

رشتتون؟؟

دکتر روبی مکار
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۲۶ ب٫ظ

عاقا این قسمت اعتراض کجاست برا من زده زبان انگلیسی ۰درصد مگه داریم مگه میشه

منوچهر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان رتبه ۲۷۶ رشته مدیریت بازرگانی برای روزانه شبانه یا آزاد امیدی هست ؟ سپاسگزارم از راهنمایی شما

m
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
بیشترین نمره کل رشته آمار چند بوده؟؟
آیا با سهمیه ۵ درصدی با رتبه ۱۲ میشه امیدوار بود برای دعوت به مصاحبه دانشگاه شهید بهشتی؟

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  m

رتبتون ۱۲ در سهمیه ۵ درصد بوده یا رتبه کل شما ۱۲ هست و سهمیه ۵ درصد هم دارید؟

m
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

رتبه با سهمیه ۵ درصدی شده ۱۲

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۲۰ ب٫ظ

انتظارم رتبه زیر ده بود
۱۵ شدم.
دوس دارم فقط تهران برم.
رشته محیط زیست

امیر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

علوم و مهندسی محیط زیست؟

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بله

مختاری
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

خود محیط زیست یا علوم محیط زیست؟

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

علوم و مهندسی محیط زیست کشاورزی

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

گرایش کشاوزی را میگم

امیر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

خب چرا نگران هستین؟
تهران این همه دانشگاه مطرح داره
به جز دانشگاه تهران بقیه دانشگاه ها هم توی رشته محیط‌زیست خوب هستن مثل تربیت مدرس و بهشتی و دانشگاه های دیگه

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

تهران بهم نزدیکه

امیر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

خب با این رتبه‌ای که آوردین میشه گفت همه دانشگاه های تهران رو دعوت به مصاحبه میشین

مختاری
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۱۹ ب٫ظ

مجاااااز شدم

نسرین
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۱۶ ب٫ظ

با رتبه ۹۸ میشه امیدوار بود؟

وحید
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

چه رشته ای؟

نسرین
فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

صنایع غذایی
رتبه ۹۸ تراز۳۱۰۰
روزانه یا شبانه تهران یا تربیت مدرس میارم؟

امیر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۰۱ ب٫ظ

ایشالا همه دوستان از نتایج راضی و خوشحال باشن و یه دانشگاه خوب قبول بشن

اعظم
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱:۵۲ ب٫ظ

خداروشکر . بچه ها ایشاله که همه خوشحال باشید

دکتر روبی مکار
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱:۰۸ ب٫ظ

بچه ها اومددددد

عسل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱:۰۳ ب٫ظ

اعلااااااام شد

عماد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

شما چه رشته ای هستید مگه

ساحل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

سلام
چقدر زمان لازمه برای آمادگی مصاحبه

رضا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام کسی تخصص های دامچزشکی امسال شرکت کرده بوده ؟

In the middle of nowhere
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام
با فرض دعوت به مصاحبه، چقدر فرصت برای آمادگی داریم
الان دیر نیست برای شروع؟

جواد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

نتایج تا شنبه میاد

گلی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

حس ششمی میگی یا موثقه

محمد
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

وقتی زمان اعتراض از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشته، چطور میگید نتایج شنبه میاد؟
سامانه پاسخگویی سنجشتون رو نگاه کنید.
احتمال زیاد امروز میاد

منتظر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

این چیزی که می‌فرمایید کجا میشه دید ؟!

عسل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

امروز نتایج اعلام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گلی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

سوال منم هست

عسل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

احتمالش هست

منتظر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

و سوال من …

حسن
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

هفته اول اردیبهشت

الهام
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

امیدوارم.. :(

حسین
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

خواهر من ما از کجا بدونیم .ماهم مثل شما هستیم دیگ

عسل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

باشه.حالا چرا میزنی

امیر 123
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۲۲ ق٫ظ

معمولا برای دوره روزانه چند برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه دعوت میکنند؟

سحر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر 123

فکر میکنم ۳برابر ظرفیت

امیر 123
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

پنج برابر نیست احیانا؟!!

Tm
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

طبق تراز هست
مثلا تهران ترازهای بالای ۵۵۰۰ مجاز به مصاحبه میشن
ممکنه ۴۰ نفر بشن تعدادممکنه ۶۰ نفر

الهام واحدی اشرفی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر 123

پارسال من با رتبه ۲۶ دعوت شدم به مصاحبه.. اما حدود ۵۰ نفر اومده بودن.. در صورتیکه روزانه زیر ۱۰ نفر گرفتن

Tm
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر 123

دو سالی هست طبق تراز دعوت میشن
یه جا میبینی دو نفر میخواد ولی ۵۰ نفر اومدن مصاحبه

اژدر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۳:۱۲ ق٫ظ

حالا با تخصصی ۴۰
استعداد ۳۰
زبان ۳۰
توی علوم اجتماعی میشه امیدوار بود زیر ۳۰ کشور اورد ؟ یا الکی منتظر نمونم . چون ظرفیت دانشگاهای تهران و یزد و مشهد همینقدره

عسل
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  اژدر

بستگی به شرایط سایر داوطلبان هم داره

رضا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام کجا گفتن نتایج دکترا این هفته اعلام میشه؟
نتایج آموزگاری دیدم گفتن این هفته دکترارو ندیدم

مینا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

دوستان واسه رشته های علوم انسانی،(روانشناسی)
آزاد بهتره یا پیام‌نور؟

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

پیام‌نور ک چند نفر بیشتر اونم فقط تو تهران پذیرش نداره…

اژدر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۴۹ ب٫ظ

چه عجله ای دارید ده اردیبهشت احتمالا بیاید ‌ سال های قبل رو مقایسه نکنید با امسال نتایج ازمون اموزگاری و دبیری که مهم تره هنوز اعلام نشده دو سه ازمون دیگم در مورد قوه قضائیه ام بود به احتمال نود درصد همون ده اردیبهشت اعلام بشه

کامبیز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  اژدر

اژدرجان از حدسیات بدون دلیل و منطق درست اجتناب کن.
در سامانه درخواست سنجش از ۲۹ام اعتراض به تراز کنکور دکتری فعال شده
یعنی اعتراض به تراز قبل اعلام نتایجه؟
زیبا بود استدلالت!

امیر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۵۰ ب٫ظ

نتایج چی شد پس؟

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

هیچی

امیر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

نتیجه اولیه منتشر شد

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

اینقد ک سنجش تو کل عمرمون بهمون استرس داده هیچ نهادی نداده

خاله دکتر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۱۵ ب٫ظ

سایت سنجش در دسترس نیست

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان علوم سیاسی خواهشاً راهنمایی کنید دیگه تحمل این همه استریو ندارم
تخصصی ۲۵
هوش۱۶
زبان ۲
رتبه چند میشه؟؟؟؟؟

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

عمو محمد یکم صبر کنی همه چیز مشخص میشه

دکتر روبی مکار
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

رتبه۳۰۰

عماد
فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من تخصصی ۳۰
زبان ۱۰
هوش ۶
شدم ۱۸۵

علی اد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام نتایج میاد تا ۱۲ شب

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی اد

خداوکیلی هممون سرکاریم

خاله دکتر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۳۲ ب٫ظ

سلام

چقدر دیر شد امسال

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۳ ب٫ظ

دوستان یا امشب یا فردا ظهر می‌زارن مطمئن باشین ۱۰۰ درصد

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

شاید هم فردا شب، شاید هم پس فردا

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

ناقلا هی داری شیفتش میدی جلو.

گلی
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

تو آشنا داری نتیجه تو رو دیده بگه؟؟

فلافلی سر کوچه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۰۴ ب٫ظ

فلافل داق و تازه به شرط قبولی

گلی
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۰ ب٫ظ

نتایج اومد؟؟

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۰۸ ب٫ظ

دوستان آماده باشید نتایج در حال بارگذاری هست، سایت هم سنگین شده هم قسمت اعتراض به نمره و تراز فعال شده قسمت دکتری، انشالله همه اونایی که زحمت کشیدن امروز احساس شادی و به بار نشستن زحماتو با تمام وجود لمس کنن، آمین

کامبیز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

مطمئنید جناب امشب میاد؟

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

از من خییییلی سبکه

کامبیز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

همچنین منم

روباه مکار
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

ای کلک

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  روباه مکار

ای مکار

فلافلی سر کوچه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

چوپان دروغگوی کوچه ما

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۱ ب٫ظ

فلالفلو بزن که نتیجه خرابه

حسین
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

برادر عزیز بنویس فکر می کنم نتایج رو بارگذاری می کنن.نگو دارن بارگذاری می کنن.حدسیات خودتو رو با قاطعیت نگو

مینا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

بخاطر اعلام نتایج آزمون آموزگاری سنگین شده

سحر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۵:۴۵ ب٫ظ

انگار سنجش سایتش سنگین شده، شمام چک کردید اینجور بود؟

نسرین
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۵:۳۵ ب٫ظ

یعنی بشه امروز اعلام بشه واقعا خسته شدم از این حجم استرس

کامبیز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۱۸ ب٫ظ

در سامانه درخواسن سنجش
قسمتی برای اعتراض نمره و تراز اومده که ۲۹ام باز میشه که یعنی نتایج امروز یا نهایتا فردا اعلام خواهد شد.

زهرا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

سلام، کدوم قسمته؟

کامبیز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

request.sanjesh.org
قسمت دکتری ۴۰۳

روباه مکار
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۳:۰۸ ب٫ظ

یه بار پشت یه وانتی نوشته بود شد شد نشد جهنم

منوچهر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۵۳ ب٫ظ

دوستان سلام سوالی داشتم من در سوالات تخصصی دروس رشته مدیریت بازرگانی را پاسخ دادم آیا می توانم در رشته های دیگر مربوط به گروه مدیریت مانند کار آفرینی صنعتی دولتی و … انتخاب رشته کنم با توجه به اینکه امسال همه در یک گروه به عنوان مدیریت قرار گرفتند آیا امکان دارد ؟متشکرم از راهنمایی شما

زهرا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  منوچهر

سلام بله میشه

رضا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام طبق خبر موثق نتایج تا اخر امشب یا نهایتا فردا اعلام میشود انشالله همگی دوستان موفق باشید.

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

از کجاست؟

دکتر روبی
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

پا جا پای روباه مکار گذاشتی نکن برادر من نکن

سحر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

مطمئنید؟؟؟؟

عسل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۷ ب٫ظ

آیدی رو بگید لطفا

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۷ ب٫ظ

چندبار اتفاق افتاده وقتی اینطوری میگن، یعنی چندساعت دیگه نتایج میاد

سحر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۳ ب٫ظ

خودتون اطلاعیه رو دیدید؟

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱:۵۹ ب٫ظ

پارسال هم سنجش گفت دهه اول اردیبهشت میاد اما ۲۷ فروردین اومد

امیر 123
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱:۱۱ ب٫ظ

دوستان فکر نکنم نتایج تا ۱۰ اردیبهشت زودتر بیاد، درسته که پارسال ۲۷ فروردین نتایج اومده ولی امسال و همون اول گفتن نیمه اول اردیبهشت نتایج اعلام میشه بر خلاف پارسال که اعلام کردن اواخر فروردین ..

عسل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر 123

جایی دیگه هم اعلام کردن اواخر فروردین ماه

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر 123

اتفاقاپارسال هم توی دفترچه نیمه اول اردیبهشت رو اعلام کرده بودن

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر 123

فک کنم هرسال میگن هفته اول اردیبهشت، نتیجه انتخاب رشته رو هم میگن هفته اول خرداد
ولی زودتر میاد

رضا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام.پارسال نتایج ۲۷فروردین اگه اشتباه نکنم عصر اومد.تازه پارسال ازمون دیرتر از امسال برگزار شد.

امیر 123
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان
واقعاً امروز نتایج میاد یا سرکاریه؟؟ از سنجش کسی پرسیده؟؟

مختاری
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  امیر 123

من پرسیدم جواب درستی ندادن

سحر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر 123

منم همچنان منتظرم
اگر خبری شد بگید لطفا

منتظر
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر 123

پارسال همین موقع اومد

اسماعیل
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان نتایج فردا عصر میاد، آرزوی موفقیت برای همه

عسل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۶:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

حتما?????

دکتر روبی
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

نتایج ساعت ۲۰و۱۲ میاد صد در صد سایت سنجش رو چک کنید روباه سنجش آشنا داره

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

۱۲:۲۰ شدا

حسین
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برادر من این بنده خدا افتاده اینور اونور کامنت میزاذه

دکتر روبی
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۱۶ ب٫ظ

سلام بچه ها
به جان کته کباب نتایج فردا ظهر ساعت۱۲ میاد

عسل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

یک ساعت و نیم مانده تا حرفت

اسماعیل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

بازم شایعه

mehdi
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۰۳ ب٫ظ

استرس فایده‌ای نداره
بیاد دوباره استرس های بعدی میاد جاش

محمد
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

حداقل تکلیفمون مشخص میشه ک برا پذیرش استعداد درخشان ها هزینه کنیم یا نه؟!

محمد
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۳۷ ب٫ظ

مردیم بابا
چرا این نتایج نمیاد

عسل
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

از کارشناسان سنجش سوال پرسیدم در خصوص زمان اعلام نتایج این جواب رو ارسال کردن:
با سلام
اطلاعات لازم در این خصوص متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد

hello
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

داستان پارسال دوباره.جواب نمیدن کلا.ولی تا یه هفته دیگه اعلام میکنن

دکتر روبی
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

سلام دکتر عسل خوبی
از کی عسل شدی پس دکترت کوووو

عسل
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۸:۰۶ ق٫ظ

پس کی نتایج میااااد

سجاد
فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

حتما تا چهارشنبه میاد صدر در صد

جواد
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۵۷ ب٫ظ

نتایج بین ۵ شنبه تا شنبه میاد
احتمال ۵ شنبه زیاده.

مختاری
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

چرا اون موقع

جواد
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

خودشون گفتن نیمه اردیبهشت. بهترین زمان اعلام نتایج این هفته و بدترین زمان هفته بعده

sadra
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
کسی آماری از سنجش نداره کی نتایج اولیه اعلام میشه؟

سینا
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۶:۵۵ ب٫ظ

دوستان یه پشنهاد میکنم امیدوارم سرسری ازش نگذرید.

قبولی تو پردیس های دانشگاه های معتبر رو نسبت به آزاد تو اولویت قرار بدید.

خیلی ها به این توجه نمیکنند ولی پردیس همه چیزش به صورت نسبی از آزاد بهتر هست از اعتبار مدرک گرفته تا شهریه و رفتار با دانشجو و امکانات.

مختاری
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

نتایح اعلام بشه یکاریش میکنیم بالاخره

مینا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

من شنیدم پردیس دفاع از رساله هم نسبت به آزاد راحت تره،کسی اطلاعات داره در این مورد؟

عسل
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

چم انتظاریم
هرچند مجاز هم نمیشیم

اقای سام
فروردین ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سلام بردوستان منتظر
کسی اطلاعی نداره از زمان اعلام نتایج؟

امیر
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  اقای سام

انشالله یا امروز یا فردا میاد

عسل
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

یعنی میشه؟؟؟؟

دکتر عسل
فروردین ۲۴, ۱۴۰۳ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام به همه
بعد از یک سال اومدم تجربیاتم از دکترا رو بنویسم
در دانشگاه آزاد
احتمالا انصراف میدم
این ترم حدود ۴۰ میلیون پول شهریه بود
لول اساتید بسیار سطح پایین
هیچ یادگیری ای سر کلاس هاشون نمیشه داشت چون چیزی برای ارائه دادن ندارند
دریغ از یک مبحث مفید که با شما کار بشه.
انقدر هم خسته ان که فقط میخوان باهاتون ترجمه کنن و اینکه حوصله درس دادن ندارند و فقط میخوان شما ارائه بدین اونم ارائه هایی بی کیفیت.
خلاصه که حیف پول، وقت و انرژی که بذاری برای دانشگاه آزاد.
اون دکتر گفتن هم براتون اوجش یک هفته جذاب باشه بهتون بگن دکتر بعدش دیگه هیچ جذابیتی نداره.
اینجا جای خوبی برای خرج تحصیل کردن نیست چون بازدهی ای نداره.
موفق و موید باشید.

عسل
فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ۷:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

وووو۴۰ میلیون؟؟؟چه خبره؟بعدم به قول شما هیچ ارزشی نداره

مینا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

رشتتون چی بود؟
کدوم شهر دانشجویید؟

مختاری
فروردین ۲۴, ۱۴۰۳ ۱:۳۵ ب٫ظ

کم کم به لحظات ملکوتی نتایج اولیه نزدیک میشیم

امیر
فروردین ۲۴, ۱۴۰۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

بوی اعلام نتایج میاد،

امیر
فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ ۱:۲۹ ب٫ظ

به نظرتون هفته دیگه نتایج میاد؟

مختاری
فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

احتما زیاد اره

مجی
فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ ۳:۴۲ ق٫ظ

سلام نتایج کی میاد

عسل
فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجی

شایعه هفته آخر فروردین

مجی
فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

یعنی هفته بعد پارسال ک دیرتر بوده زودتر اومده

عسل
فروردین ۲۱, ۱۴۰۳ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجی

هیچی مشخص نیست

دکتر عسل
فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۳:۴۸ ق٫ظ

روبی من بعد از تعطیلات دارم میام تهران. چندتا مرغ و خروس شکار کن تا بیام.

جواد
فروردین ۴, ۱۴۰۳ ۳:۳۰ ب٫ظ

یادش بخیر چقدر پارسال منتظر نتایج بودم کته کباب خوشمزگی می‌کرد.
امسال سال سوم منتظر نتایجم.
امسال رتبم زیر ده

دکتر عسل
فروردین ۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام جواد من ندیدمت پارسال توی کامنت ها. ان شاء الله امسال قبولی تهران توکل به خدا.

جواد
فروردین ۶, ۱۴۰۳ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

پارسال یا اینجا یا سایت سنجش بودم. اینستا پی اچ دی تست که مطمنم خیلی بودم. کته کباب همیشه خوشمزگی میکرد

جواد
فروردین ۶, ۱۴۰۳ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

سلام از ماست سال خوبی داشته باشید

دکتر عسل
فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۳:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

تشکر از شما

دکتر روبی
فروردین ۱, ۱۴۰۳ ۸:۳۰ ب٫ظ

بچه ها سلام
دکتر عسل
مندی خانم مهندس
عید نوروزتون مبارک باشه

خانم مهندس
فروردین ۳, ۱۴۰۳ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام روبی جان
خیلی ممنون
عید شمام مبارک. یه مدت اینجا خیلی سوت و کور بود.
دکتر عسل و مندی عید شمام مبارک.

مهندس
فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

ممنون خانم مهندس سال نو شما هم مبارک

دکتر عسل
فروردین ۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام روبی جان عید شماهم مبارک باشه ایام به کام.
خانم مهندس جان عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید.

مهندس
فروردین ۹, ۱۴۰۳ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

سلام روبی
عید شما هم مبارک
ان شالله سالی سرشار از خیر و برکت پیش رو داشته باشی

دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۰:۰۷ ق٫ظ

عاقا امروز از کت و کول افتادیم از بس که سوالات یه جوری بود دقیق بخوام بگم چپک چلاقی بود همه مفهمومی و عجیب قریب

خانم مهندس
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی سوالای ما هم خیلی مفهومی بود. تو از پارسال بهتر دادی؟

دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

والا نمیدونم بهتر دادم یا بدتر خانم مهندس تا نتیجه نیاد نمیشه جوجه ها رو شمرد

خانم مهندس
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ان شاالله که از نتیجه راضی باشی…

دکتر روبی
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

خانم مهندس شما الان آزاد می خونید یا سراسری؟

خانم مهندس
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

من سراسری میخونم روبی جان

گل بیتا
اسفند ۴, ۱۴۰۲ ۹:۰۴ ب٫ظ

سلام دکتر عسل امیدوارم کنکورت خوب شده باشه امسال بهترین جایی که دوست داری قبول بشی، یادش بخیر پارسال واسه اعلام نتایج چه روزهایی استرس داشتیم و من و شما و کته کباب وبقیه اینجا بودیم

دکتر روبی
اسفند ۵, ۱۴۰۲ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  گل بیتا

به به گل بیتا یه چند سالی میشه این ورا پیدات نیست اونی که کنکور داده روباه مکار هست نه دکتر عسل

دکتر روبی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۲:۱۲ ق٫ظ

روباه در روز جمعه پس از دزدیدن مرق و خروس همسایه و براه کردن جوج یک بار دیگر شانس خود را در لاتاری کنکور می آزماید و میرود برای فتح رتبه ۱ دکتری و قبولی در دانشگاه ملی ایران

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی قهرماااانهههه.

دکتر روبی
اسفند ۱, ۱۴۰۲ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

چاکریم

مهندس
اسفند ۲, ۱۴۰۲ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

توکل بر خدا ، هر چه خیر هست

دکتر روبی
اسفند ۳, ۱۴۰۲ ۳:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ممنون مهندس

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۳۰ ق٫ظ

سلام از دکتر عسل به کلیه ی دوستان کنکوری اولا که تبریک میگم بالاخره آخر این هفته از فشار و استرسی که این مدت داشتید بیرون میاین و آرامش خواهید یافت. دوما که امسال کنکور یه سری تغییرات در دفترچه ها و تعداد سوالات داشته و نگران نباشید چون برای همه تازه و جدید بوده نه فقط برای شما تا روز آخر به مطالعه ادامه بدین چون اتفاقا همون مطالعه های آخر بهتر تو ذهن میمونه تبریک میگم که داوطلب شرکت در کنکور دکترا هستین فارغ از نتیجه، همین که تلاش و فعالیت رو بر رکود ترجیح دادین و دوست دارین بیشتر یاد بگیرین و تصویر حقیقی تری از دنیا داشته باشین خیلی قشنگه. بهتون برای این هدف و تلاش افتخار میکنم. بعضیاتون کل زندگیتون بند همین یه کنکوره و خیلی براتون تعیین کنندس بعضیاتونم صرفا میرین که با شرایط کنکور آشنا بشین و تو جلسه شرکت کرده باشین، دوست دارم گروه اول بدونه اونقدری که فکر میکنید تعیین کننده و مهم نیست زندگی راه ها و شریان های بسیار زیاد و زیبایی براتون طراحی میکنه پس به چشم یه اتفاق که کل زندگیتون رو در برمی‌گیره بهش نگاه نکنید زندگی در این حد جدی نیست. نکته ی آخر، چه قبول بشین چه نشین در راستای انسان بهتر شدن کوشش کنیم. دنیا بیشتر از دکتر و مهندس و جراح و… به انسان نیاز داره، تا جایی که از دستمون برمیاد انسان باشیم. اونجاست که میبینیم برتری فقط به مهریه که تو قلبامون داریم نه عناوین و ثروت که همه فانی… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

دکتر عسل برام آرزو کن رتبه یک رو بیارم با چاشنی طنز و الا کلنگ

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایشالا که تک رقمی میشی روبی جان.

دکتر عسل
بهمن ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۵ ب٫ظ

احوال ملت در چ حالین

مهندس
بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

ایییییی میگذره

دکتر عسل
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

ان شاء الله که به خوبی بگذره و به مقصد قشنگی برسه.

دکتر عسل
بهمن ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۰۷ ب٫ظ

روبی سراغی از عسل نمیگیری ها حواسم بهت هست که حواست بهم نیستا

دکتر روبی
بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خیلی روزگار و روزهای غریبانه ای در حال وقوع برای روبی

دکتر عسل
بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی برای من هم همین طور، فقط یک حرف میتونم بهت بزنم روبی اینو به تازگی بهش رسیدم، هرجایی هرکاری خواستی انجام بدی و ندونستی چی درست تره، دقت کن نگفتم چی بهتره ها، گفتم چی درست تره، تو همون قایقی سوار شو که خدا از قبل برات بلیطشو گرفته، خیلی وقتا میشه سوار یه کشتی تفریحی شد که خیلیم بهت خوش میگذره و هر نوع سرگرمی داری ولی فقط عیبش اینه هر وقت که طوفانی بشه وسط دریا هر آن ممکنه به هر سمتی واژگون شه، ولی وقتی سوار قایقی بشی که خدا از قبل برات جا گرفته طوفان هم که بیاد تو ته ته دلت قرصه قرصه چون میدونی در نهایت خدا تورو به یه ساحل امن میرسونه، روبی مهم نیست که چقدر آدم ها ادعای روشن فکری و امروزی بودن کنن مهم نیست مدرنیته تا چه حد ورود کنه به زندگی انسان ها هرکاریم که بکنیم هرچقدرم انکار کنیم، تهش خداست، اولش هم اونه آخرش هم اونه پس برو تو قایق اون، تنها در این صورته که پشیمون نمیشی و روبی خیلی وقتا هست بین راه درست و راه راحت باید درست رو انتخاب کرد چون بودن تو مسیر درست گاهی خرد شدن داره زخمی شدن داره گریه داره آسیب دیدن داره ولی مقصدش قشنگه روبی، خیلی قشنگ، امیدوارم این روزهات رنج به خوبی و درستی ازت بگذره و عبور کنه و روحت بدرخشه و بعد از اون قوی تر از قبل و قشنگ تر و درست تر از همیشه ادامه بدی به جریان سخت و قشنگی… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

مرسی عسل جان از صحبت های قشنگت فعلا جمعه برم آزمون بدم دوباره ببینم چی پیش میاد

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ان شاء الله که خیره توکل به خدا روبی ان شاء الله موفق میشی.

دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل
دکتر روبی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

فدایی داری دکتر عسل

دکتر عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

تشکر دکتر روبی.

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

سلام یادمه چندوقت پیش حالم خوب نبود و اومدم اینجا نوشتم. ممنون از دوستایی که بام همدلی کردن و برام انرژی های قشنگ فرستادن. دوست داشتم اینو امشب براتون بنویسم شاید کسی نیاز داشته باشه و بخونه. برای تو می نویسم، تویی که در پیچ و خم روزگار گاهی خم به ابرویت می افتد گاهی دچار طوفانی سهمگین میشوی و گاهی هم درمانده و نا امید. برای تو که گاهی زیادی خوب بودی برای آن همه بد دیدن. دوست دارم بگویم که تنها نیستی در واقع همه ی ما آدم ها تنهاییم، تنهای تنهای تنها، تنها آمده ایم و تنها هم میرویم، فقط یک چیز را نباید فراموش کنیم، معجزه را! گاهی گمان نمیکنی، ولی خوب می شود. صبوری کن و بگذر گاهی باید درد از عمق جان و روحت عبور کند تا تویی تازه متولد شود تویی قوی تر تویی قدر دان تر و تویی عمیق تر. هرگز آدم هایی که ترکی بر قلبشان ننشسته برایم جالب نبوده اند چرا که هر ترکی که بر قلب داری دریچه ای است برای عبور نور. خواستم بگویم در میان این همه هیاهو و هزار رنگی ها تو به عشق ایمان داشته باش تو در دل تاریکی به دنبال نور باش و احمقی اگر باور کنی عشق وجود ندارد عشق همان اتمسفری است که کل کهکشان را در آغوش کشیده و اولین عشقی که باید از آن سربلند بیرون بیای و بلد شوی عشق ورزیدن به خود عزیزت است. یادت نرود در هرسن و سال و هر شرایطی هستی خودت را دوست… ادامه نظر»

دکتر روبی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هر ترکی که بر قلب داری دریچه ایست برای عبور نور.
براوووووووو و بقول فرنگی هاwow

دکتر عسل
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

مرسی روبی جان

دکتر روبی
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

خواستم بگم تو محشری دکتر عسل.
کار دنیا گرداندن و گردیدن است آدمها خواسته و ناخاسته دست های هم رو تو این دنیا ول و رها میکنن کار دنیا همین است.
ولی تو قول بده حواست به دست هات باشه.

دکتر عسل
بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

چشم حواسم هست
توم مراقب خودت باش
توم محشری روبی.

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

بچه ها من امشب یه حس بدی دارم بعد از شکست فوتبال حس سرخوردگی انگار از کنکور رفوزه شدم یه حس خیلی بددددددد

خانم مهندس
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

منم همینطور روبی

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

روبی آره واقعا ضدحال بود
ولی دم جهانبخش گرم خوب بازی کرد
سردار هم یه گل زد برامون خوب بود.
اما در کل میشد نتیجه بهتر باشه.
فشار محیط هم بی تاثیر نبود بچه ها روحیه اشونو باختن.

دکتر روبی
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

طارمی و بیران وند تیم رو ترکوندن

مهندس
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

همه حالمون گرفته شد. انگار از ثبت نام دانشگاه آزاد جا موندیم

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۶ ب٫ظ

زندگی روبی هم کشک از آب دراومد مثل پیش بینی های آب دوق یش

خانم مهندس
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

هوف. خیلی الکی باختیم از قطر. حیفش. کاش اون توپی که خورد توی تیرک گل شده بود

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مهندس

اون طارمی فقط یه اسمه اصلا بازی نکرد برامون باز دم جهانبخش و قدوس گرم

مهندس
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

خوب شد بازی با ژاپن طارمی نبود

دکتر عسل
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

فدا سرت روبی تا بوده همین بوده هر شکستی پلی است به سوی پیروزی خخخخ

دکتر روبی
بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۳ ب٫ظ

پیش بینی های روبی همه کشک از آب دراومد

مهندس
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ب٫ظ

روبی در چه حالی؟ پیش بینیت چی شد؟ خخخ

نگین
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۵ ق٫ظ

برای همه کنکوری که کمتر از یک ماه دیگه کنکور دارن ارزو موفقیت دارم. دوستانی ام که درگیر امتحان ترم هستن ارزو صبر و سلامتی.

نگین
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۳۹ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
دکتر عسل ممنون برای پیام قشنگت.
دختر پر انرژی و مهربون.
غصه هیچی نخور بخدا توکل کن همه چی درست میشه.
من شدید درگیر امتحان و تحویل پروژه ام الان چک کردم اینجارو.

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

مرسی نگین جان همیشه با اخبار خوب و پر انرژی بیا مراقب خودت باش عسلم

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۰:۱۸ ق٫ظ

در ادامه شرط بندی های دکتر روبی مکار
فینال کره جنوبی و ایران

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

ایران سه هیچ کره رو میبره

دکتر روبی
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر عسل

هر وقت برد روبی رو خبر کن

دکتر عسل
بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

باشه روبی جان

محمد
بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر روبی

کره باخت…
سلام