تعویق آزمون دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با نزدیک شدن به زمان آزمون دکتری 99، اتفاق نظری در بین داوطلبان این آزمون نیست و در حالی که عده‌ای خواستار تعویق مجدد کنکور هستند، عده‌ای دیگر برگزاری آزمون در تاریخ تعیین شده در خردادماه را مطلوب می دانند.

بروزرسانی تیر 99: زمان آزمون دکتری 99 به 9 مرداد ماه موکول شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در حالی که تا زمان اعلام شده برای برگزاری آزمون دکتری 99 حدود 40 روز باقی مانده است، همچنان داوطلبان این آزمون از برگزاری یا عدم برگزاری کنکور در تاریخ مقرر مطمئن نیستند.

تعویق آزمون دکتری 99

در این شرایط مبهم، صحبت‌های ضد و نقیض مسئولین نیز عاملی برای سردرگمی هر چه بیشتر داوطلبان شده است. در حالی که طی چند روز گذشته، معاون آموزشی وزارت علوم گفته بود که کنکور ورودی دانشگاه‌ها در مقطع دکتری در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار خواهد شد، سایت شورای عالی انقلاب فرهنگی ار رئیس سازمان سنجش نقل کرد که آزمون‌های کارشناسی‌ ارشد و دکتری در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

از طرفی لغو آزمون‌های بین‌المللی اردیبهشت ماه و نیز تعویق آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که مقرر بود در 9 خرداد (یعنی همزمان با کنکور دکتری) برگزار شود، به تردیدها دامن زده است.

در این شرایط، برخی داوطلبان قاطعانه خواستار برگزاری کنکور دکتری 99 در روز نهم خرداد هستند و برخی دیگر با ابراز نگرانی از ریسک ابتلا به کرونا، خواهان تغییر مجدد زمان آزمون هستند.

بسیاری داوطلبان احتمال ابتلا به کرونا به علت تجمع جمعیت در یک مکان بسته به مدت چند ساعت را بالا می‌دانند؛ تا جایی که اعلام می‌کنند حتی در صورت برگزاری آزمون در خردادماه نیز در جلسه کنکور شرکت نخواهند کرد. از دیگر دلایل این گروه دشواری استفاده از ماسک و دستکش برای چند ساعت آن هم در جلسه امتحان، عدم امکان خوردن و آشامیدن با توجه به ریسک بیماری در جلسه کنکور و تأثیر آن بر عملکردشان در آزمون و عدم امکان رعایت نکات بهداشتی به صورت کامل ازجمله درمورد سرویس بهداشتی است.

درخواست برای تعویق آزمون دکتری 99

درخواست این دسته از داوطلبان تعویق آزمون دکتری به زمانی است که خطر ابتلا به کرونا از بین رفته باشد و یا بسیار پایین باشد.

نمونه درخواست‌های این داوطلبان به شرح زیر است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا هرگونه تجمع به منظور برگزاری آزمون باعث انتقال ویروس از طریق سطوح و افراد ناقل بدون علامت می‌گردد و باعث به خطر افتادن جان داوطلبین، مراقبین و خانواده‌های آنها می‌گردد. خواهشمند است تا کاهش خطر ابتلا به کرونا آزمون دکترا به تعویق افتاده و پیشنهاد می‌گردد آزمون فوق در مردادماه برگزار و برای ترم دوم پذیرش دانشجوی دکترا صورت گیرد.

البته که این داوطلبان از بلاتکلیفی نیز شکایت کرده و خواهان تعیین یک زمان منطقی و مشخص برای برگزاری کنکور هستند.

مخالفت با تغییر زمان آزمون دکتری 99

داوطلبانی که به دنبال برگزاری آزمون دکتری در تاریخ مقرر هستند هم دلایل خود را دارند:

مهم‌ترین دلیلی که اغلب این داوطلبان عنوان می‌کنند، خستگی از تلاش چندین ماهه و سردرگمی و از دست دادن انگیزه به علت تعویق‌های مکرر زمان برگزاری کنکور دکتری است؛ کما این که این داوطلبان، آمار کاهشی مبتلایان و فوت‌شدگان کرونا را دلیلی بر کاهش ریسک ابتلا با وجود برگزاری آزمون در خرداد ماه می‌دانند. همچنین مشخص نبودن زمان دقیق مهار کامل کرونا از دلایل دیگر این دسته از داوطلبان برای مخالفت با تعویق آزمون دکتری برای سومین بار است.

این داوطلبان اعلام کرده‌اند که تعویق چندباره کنکور دکتری برنامه‌ریزی‌های آن‌ها را بر هم زده و چالش‌هایی در زندگی فردی‌شان ایجاد کرده است. برخی داوطلبان نیز با توجه به تعویق آزمون دکتری ناچار به شروع خدمت سربازی خود هستند. (پیش از این در این باره مطلبی در پی اچ دی تست درج شده بود.)

از سویی دیگر شایعاتی مبنی بر حذف کنکور ارشد و دکتری در بین داوطلبان موجب نگرانی این گروه شده و به همین علت می‌خواهند برای ممانعت از این اتفاق، هر چه زودتر کنکور برگزار شود.

این گروه از داوطلبان خواستار برگزاری آزمون دکتری در 9 خردادماه با در نظر داشتن تهمیداتی ازجمله برگزاری آزمون به صورت پراکنده در همه شهرستان‌ها برای کاهش ریسک ابتلا به بیماری هستند.

آیا کنکور دکتری 99 باز هم به تعویق می افتد؟

در آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، زمان کنکور دکتری 99، نهم مرداد اعلام شده است.

در حال حاضر، آخرین خبر مبنی بر برگزاری کنکور دکتری در مرداد ماه است. در صورتی که خبر جدیدی در خصوص تعویق آزمون دکتری 99 منتشر شود، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کارت کنکور دکتری 99 کی منتشر می شود؟

زمان انتشار کارت آزمون دکتری 99، سه روز پیش از آزمون است. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص زمان توزیع کارت دکتری 99 کلیک کنید.

نتایج ازمون دکتری 99 کی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 99 احتمالا اواخر مهرماه خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

750 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه فردوسی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

باعرض سلام خدمت جناب روحانی وزیر بهداشت ووزیر علوم بازهم خواهش میکنم با ماسک و استرس از اینکه این بیماری دارد پیشرفت میکند کنکور دکترا را به تعویق بیندازید وراضی به این کشتار عمومی نشوید گویی از این همه خانه ها ودلهای عزادار بی خبرید روزی نیست که جمعی از هموطنان ما حتی با رعایت کامل باز هم مبتلا میشوند چه برسد به کنکور که خودش استرس دارد خوب فکری جدید به این وضعیت اسف بار نمایید خیلی ها مخالف برگزاری کنکور در۱۵ اسفند هستند ولی نمی دونند چگونه اعتراص خود را به گوش مسیولین برسانند فکر کنید فرزندخودتون یا خواهر وبرادرخودتون هستیم راضی می شوید ما را به یک زمین پر از مین بفرستید؟لطفل به تعویق بیندازید وتکلیف ما را مشخص بفرمایید.باتشکر

فاطمه فردوسی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

با عرض سلام وادب .از شما جناب ده نمکی ووزیر علوم ملتمسانه خواهش میکنم کنکور دکترا را تا مرداد به تعویق بیندازید هم خودمان درخطر هستیم ودرخانه افراد دارای بیماری خاص داریم .استدعا میکنم کسانی که مخالف هستند فقط به فکر خویش نباشید قبولی درکنکور دکترا به قیمت فوت عزیزانمان وخودمان چطور راضی می شوید؟توروخدا انصاف داشته باشید

.
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

من آزمون دکترای وزارت بهداشت شرکت کردم. از نظر اجرای پروتوکلها وزارت بهداشت خوب عمل کرد. فاصله صندلی جلو و عقب ۱متر و بیست بود به نظرم و فاصله بین صندلی های مجاور ۲ متر میشد. متاسفانه بعضی از داوطلبا خوب رعایت نمیکردن مثلا ماسک رو زیر بینی گذاشته بودن و موقع خوردن آب و خوراکی هم که ماسک نداشتن. الکل به میزان کافی بود و خود مراقبا هم در آخر جلسه تذکر میدادن مبنی بر رعایت فاصله

.
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  .

به نظرم این نهایت اجرای پروتوکلها بود البته در ازمون وزارت بهداشت. علوم رو نمیدونم. با توجه به ۹ برابر شدن قدرت سرایت بیماری واقعا نمیدونم این پروتوکلها چقدر تاثیر داره و همه ماهایی که در آزمون شرکت کردیم نمیدونیم الان ناقل هستیم یا نه! این که میگن بعد امتحان خودتون رو قرنطینه کنید هم حرفی بس بیهوده هست چون عملا کسانی که در یک خانه زندگی میکنند، در معرض ویروسن و قرنطینه کردن در متراژهای خونه های قشر متوسط حرفی خنده داره

کنکوریا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان در کنکور دکتری پروتکل ها بهداشتی رعایت شده بود؟

سحر
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوریا

سلام نه اصلا رعایت نشده بود تازه من از وقتی برگشتم گلوم می سوزه هی عطسه می کنم نمی دونم با این سرعت که میگن کرونا نمی گیری ولی من واقعا قبل رفتن حالم خوب بود.

Milad
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوریا

کدوم پروتکل
درسته همه ماسک زده بودند ولی تجمعات و غیره براه بود.
از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ نشستیم با ماسک
بعد از یه ساعت خدایی نفس بالا نمی آمد.
فقط رفع تکلیف کردند مسئولین و ظلم کردند در حق همه دانشجویان .
از ترس ابتلا نه میتونی چیزی بخوری یا حتی بری سرویس .
جهنم بود جهنم

مریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Milad

ببخشید شما تا چند رو جلسه بودید؟؟؟ از ما خیلی زود گرفتن و بی نظمی شدید تو گرفتن دفترچه و….هر کدوم از دفترچه ها رو نیم ساعت زودتر از ما گرفتن

داریوش
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوریا

اصلا پروتکل رعایت نشده بود بغل دستی من شدید سرفه میکرد از وقتی اومدم خونه حالم خوب نیست با جون ما بازی کردن

سارا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ

من هم وزارت بهداشت شرکت کرده بودم هم علوم…اما بااین اوضاع که وزارت بهداشت تو شهر دیگه افتاده برام…فقط وزارت علوم که شهر خودمونه رو میرم…نگران کرونا هستم اما خب…

راضیه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

بچه ها چرا ساکتین. لطفا اعتراض تا لغو کنکور

سحر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

سلام دوست عزیز…صدامو کجا برسونیم..اصلا چیکارکنیم؟کی حرفمونو به مسئولین میرسونه؟ خواهشا خواهشا تعویق دکتری

راضیه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

اعتراض تا لغو کنکور دکتری

سحر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام

کاش کنکور دکتری تعویق بیفته خیلی سخته تو این شرایط کنکور دادن..حق همه داوطلبان هست که در محیط آرام و بدون استرس امتحان بدن…استرس بیمار شدن تو حوزه امتحان بیشتر از سوالات امتحانیه…نمیدونیم سرجلسه امتحان دکتری دعا بخونیم که قبول شیم یا دعا بخونیم که مبتلا نشیم و کسی و مبتلا نکنیم…آخه تو محیط بسته ۴ ساعت و نیم امتحان دادن خیلی خطرناکه تو اون ازدحام جمعیت…حتما ناقل بی علامت هست…چرا کسی به فکر مانیست…این حق ماست تو محیط سالم و بهداشتی امتحان بدیم..

تعویق تعویق تعویق دکتری

فاطیما
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

من از تیرماه پارسال با وجود انجام پایان نامه دارم برای کنکور دکتری می خونم و مثل همه شرکت کنندگان خسته هم شده ام اما با وجود وضعیت شیوع بیماری در آزمون شرکت نمی کنم. چون سلامت خودم و خانواده ام بر قبولی دکتری برام اولویت داره. انشالله در وضعیت ایمن در سال‌های آینده کنکور خواهم داد. اگر مسئولان دنبال سود یا تحقق برنامه ریزی خودشان هستند و به سلامت امثال من توجه نمی کنند، من باید به فکر خودم باشم.

داریوش
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

اگر افغانستان کنکور گرفت، اونجا روزی ۲ نفر فوت می کرد یا اگه چین کنکور گرفت فوتی و مبتلایان به ۰رسیده بود نه ۲۰۰خورده ایی آقای دکتر زالی فرمودند که تجمعات نباید داشته باشیم مگه کنکور جز تجمعات نیست؟ هیچ پروتکل بهداشتی نمیتونه جون داوطلبان رو تضمین کنه شرایط الان واقعاً مناسب برگزاری نیست، ما داوطلبان نمیگیم آزمون دکتری نگیرین فقط خواستار برگزاری در زمان مناسب هستیم اخه با این وضعیت چه جوری آزمون بدیم،ا گه این بیماری جدی نیست چرا هی هر روز آمار داره میره بالا اگه جدیه برگزاری آزمون دکتری چی میگه الان هم دیر نشده با جون مردم بازی نکنین من که خانوادم اجازه نمیدن تو این شرایط بد برم آزمون بدم بعد هم کرونا بگیرم بمیرم عموی من کرونا گرفت مرد.

بهار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

شخصا کنکور دکتری شرکت نمیکنم، سلامتی خانوادم اولویت اول زندگیم هست، این برگزاری ناعادلانه هست. بر فرض کسی مثل من شرکت کند با این حجم از نگرانی، گرما، با ماسک … چطور شرایط مساعد آزمون فراهم شده ؟ من حتی نگران اون شخصی که تفتیش میکنه و بیماری به راحتی میتواند انتقال دهد هستم چه برسه به محل برگزاری کنکور.
این نا عادلانه ترین کنکور هست. افراد بی مسئولیت شرکت کنن افراد با مسئولیت از شدت نگرانی شرکت نکنن ؟؟؟؟؟
سلامت خودم و خانوادم دولت تضمین میکنه که شرکت کنم ؟؟؟؟؟
وقتی بیمار فشارخون و ناراحتی قلبی در منزل داریم با چه جراتی شرکت کنیم ؟؟؟؟؟

دریا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

به فریاد ما داوطلبای آزمون دکتری برسید. یک تصمیم درست حتی یک ساعت قبل برگزاری آزمون میتونه جلوی فاجعه رو بگیره. ما سر کوچه مون آزمون نمیدیم داریم سفر میکنیم به مرکز استان این دعوت به مرگ کدوم هتل یا مسافرخونه مطمعنی بمونیم؟!!

Timeless
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

چرا کسی به فکر داوطلبین کنکور دکترا نیست.
کنکور تا حالا عمرمان را تلف کرده حالا می خواد جونمون بگیره….

فاطیما
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

با سلام
لطفا کنکور دکتری رو تا زمان کنترل کرونا به تعویق بیندازید.
سلامتی خودم و خانواده ام ارجح بر قبولی دکتری است. در صورت لغو نشدن آزمون فردا قطعا شرکت نخواهم کرد.

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

دوستان من یه متن بلند بالا و رسمی نوشتم که توی سایت‌های معتبر کامنت کنم تا لااقل نظری داده باشیم برای تعویق بلکه یک سری ها قانع شن حرفمون چی بوده، دستم خورده پاک شده. حالا چطوری از اول بنویسمش ای خداااا .‌ یه متنی که یجورایی جواب اونایی که میگن موافقای کنکور تنبل و درس نخون هستم هم داده باشم. که ما قشر تحصیل کرده‌ی این مملکت هستیم و قاعدتا اونقدر سواد و دانش و سخت کوش بودیم که به لطف الهی به این مرحله رسیدیم و الان اگر خواهان تعویق هستیم بخاطر این چیزها نیست. درضمن این و دارم به شما دوستان میگم آقا من موندم چطوری به گوش اینا برسونیم؟؟ فردا کی میخواد بره سر جلسه دوسه روزه از استرس دارم میمیرم. من اصلا جون خودم و هم وطنام برام مهم تر از درسمه وگرنه این مدرکی که درک به همراه نداشته باشه چه بدرد ما میخوره؟ از طرفی هم اگر تازه بهمنم بریم باز میدونم که کامل مسلطیم به درس ولی انقدر گرممون میشه که خراب میکنیم

رضا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ

ب گفته دکتر نمکی تو سخت ترین شرایط کنترل بیماری قرار داریم. خسته نباشید… ولی چرا اصرار ب برگزاری کنکور دکتری دارید؟؟؟؟؟کنکور دکتری باید لغو بشه

رضا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

کنکور دکتری رو لطفا لغو کنید

مرجان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

لطفا تا مساعد شدن شرایط، آزمون دکتری رو به تعویق بندازید بهتر از اینه قتل عام بشیم خواهش میکنم به فکر سلامت دانشجو ها هم باشین تا فاجعه ی مرگبار انسانی رخ ندهد آخه با این وضعیت قرمز استانها برگزاری آزمون به چه قیمتی؟ ما این همه درس خوندیم بعد به خاطر یه کرونا جونمون به خطر بیفته بمیریم یا اگه ناقل شدیم و جون خونوادمونو به خطر انداختیم چه کسی جوابگوست خواهش میکنم به نظر داوطلبان کنکور اهمیت بدید ما همه خواستار لغو آزمون دکتری هستیم لطفا مسئوولین تصمیم درست بگیرن باجون مردم بازی نکنین سلامت دانشجوها رو در نظر بگیرن با این موضوع واقع بینانه برخورد کنین فقط به فکر منفعت خودتون نباشین ترم بهمن پذیرش کنین

تعویق به زمان مساعدتر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

خواهشا با این آمار سر به فلک کشیده بیماران و افراد بی علامت و ناقل با جان این همه داوطلب بازی نکنید… انصاف داشته باشید…
اولویت #جان_انسان هاست.

سعید
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

سلام ،تو را بخدا کنکور دکتری به تعویق بیندازید،واقعا فاجعه‌ای انسانی رخ میده،ما هم انگار اعضای خانواده شما مسوولین هستیم،واقعا این همه اضطراب و استرس داوطلبان را متوجه نمیشیدکه خودش باعث مستعد شدن ابتلا به کرونا هست ؟خواهشمندیم تحدید نظر بفرمایید مساله مرگ و زندگی تعداد زیادی از مردم جامعه و خانواده های بیگناه ایشان هست،تو را بخدا رحم کنید.

ویهان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

روح ۱۷۰ هزار داوطلب دکتر به علت کرونا از الان شاد…

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام
کسی می دونه کجای فرم خوداظهاری رو باید پرینت بگیریم؟

سکنا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

آقااااااااااای وزیر بهداشت آقاااااااای وزیر آموزش عالی به چه قیمتی به چه قیمتی میخواهید کنکور برگزار کنید آمار فوتی داره بیداد میکنه، اگر خدای نکرده یک داوطلب طوری بشه چطور میتونین بدون عذاب وجدان به زندگیتون ادامه بدین آقایان مسئول تورا به هر که اعتقاد دارید با این اوضاع که همه چی گرون و کمیاب شده و بیمارستانها مملو از کرونایی فاجعه به بار نیارید رحم کنید به عزیزان، اینقد روی چیزی که عقل حکم میکنه انجام نشه پافشاری نکنید به خدا ما برای بچه هامون خونه دل خوردیم تا به اینجا رسیدن نمیخوایم خدای ناکرده………

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ

حتما آزمون دکتری رو برگزار کنین مبادا از افغانستان عقب بمونین مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم اگه کرونا بگیریم بمیریم کدوم نهادی پاسخگوست ما که نمگیم نگیرین بگیرین ولی تو وضعیت مساعدتر نه تو این وضعیت که ۲۶ استان وضعیتش قرمزه و آمار تلفات هر روز رو به افزایشه خواهش میکنم درک کنین با این وضعیت کسی سر جلسه آزمون حاضر نمیشه مگه از جونمون سیر شدیم.

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

سلام
نتایج دکتری که اواخر مهر منتشر میشه با این حساب ترم مهر شروع کلاس ها نیست…خب امتحان دکتری رو با آرامش تو مهر برگزار کنید…کم فوتی داریم.!!!!!!..خیالتون راحت میشه کسی از داوطلبین مبتلا بشه یا بمیره یا کسی رو مبتلا کنه…ماهم تو خونمون هم فشار خونی داریم هم دیابتی…چه معنی داره تو این شرایط اوج کرونا که ظرفیت بیمارستانها پرشدن ما بریم امتحان دکتری بدیم..انصافه واقعا تو این گرونی خرج دارو و بیمارستان متقبل بشیم..اگه کسی سر جلسه امتحان به فرض مبتلا بشه مسئولین محترم خرج قرنطینه و بیمارستان یا خدای نکرده کفن و دفن تقبل میکنن!!!!کسی صدای ما رو به مسئولین میرسونه!!!! جان جوانهای مملکت ارزشی برای شما نداره مسئولین محترم…بیماری کنترل نمیشه درست ولی این دلیل نیست ما تو این شرایط هشدار که نه دارویی نه واکسنی هست بریم امتحان بدیم…خواهشا تعویق کنکور…

لغو کنکور
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

سلام
بچه ها دیگه خودتونو خسته نکنید هیچ کس نیس به حرف ما گوش کنه یه فرم راهنمای شرکت در آزمون هم تو سایت سنجش گذاشتن کلی مقررات چرت و پرت توش نوشتن کنکور برگزار میشه مجبوریم شرکت نکنیم با این اوضاع.

داوطلب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  لغو کنکور

اره دقیقا. من خودم و کشتم تا یجوری صدام و به جایی برسونم ولی کو گوش شنوا. مسئولین زیر کولر با فاصله چند متری میان برای ما جلسه میذارن نفسشون از جای گرم بلند میشه. من معده درد عصبی دارم از امروز درد داره امونم و میبره استرس دارم که چجوری تو وضعیت قرمز استانم برم امتحان بدم. بعضی ها میگن نرید امتحان ندید خب مگه میشه ماهم دل داریم چند سال زحمت کشیدیم. لااقل زمانی بذارن که همه بتونیم امتحان بدیم نه تو این شرایط. وقتی قرار نیست بریم دانشگاه مهر، خب چرا الان باید امتحان بدیم؟ تو این گرما با مقنعه و مانتو با این وضع ادم تمرکز نداره .. هم با جونموم دارن بازی میکنن هم آینده‌ی کوفتیمون که بدون کرونا هم تو بدبختی و بیکاری بودیم الان که دیگه بدتر

الی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

۲۳۵ کشته و باید کنکور بدیم عالیه

تعویق دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

امروز ۷ مرداد تعداد ۲۳۵ نفر از هم وطنانمون فوت کردند!!! ۲۶۶۷ نفر مبتلای جدید…
واقعا جان داوطلبان و خانواده هاشون ارزش این آزمایش ناجوانمردانه رو داره؟؟؟!
۴ ساعت ازمون تخصصی با شرایط ماسک و دستکش!!!! اونم در شرایطی که خیلیا ناقل هستند… خواهشا پیگیری کنید…

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام
امتحان دکتری رو نگه داشتین درست وقتیکه شهرها تو وضعیت هشدارن..چرا به فکر مانیستین!!! روزانه بیش از ۲۰۰ نفر هموطنانمون فوت میکنن…چرا ما رو سپر بلا قراردادین!!! تو اوج کرونا تو محیط سربسته چهار ساعت امتحان بدیم..آخرشم زحماتمون به باد بره با…اکسیژن به مغز نمیرسه…هم هوا گرمه…هم ماسک و دستکش…مسئولین محترم تو جلساتتون با فاصله ۴ متری از هم قرار میگیرین و برای جوانهای این مملکت تصمیم میگیرید….یک لحظه صحنه امتحان و در نظر بگیرید…این فرم خود اظهاری هم اصلا منطقی نیست خودتون هم خوب میدونید…ما موش آزمایشگاهی نیستیم…فقط تعویق دکتری

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام چراآزمون دکترارادروقت مناسب برگزارنمی کنیددرنظربگیریدفرزندان خوددراین موقعیت آزمون دهندچرابفکرنیستیدداوطلباندکتراموش آزمایشگاهی شدندچراااااااا؟؟؟؟؟

آوا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ق٫ظ

دوستان میشه جواب سوالم رو بدید. تو سایت زده که نماینده‌ها برای رییس‌جمهور نامه نوشتند که کلیه‌ی کنکورها تعویق بشه. این خبر برای امروزه یعنی حدید هست؟؟؟ چون ما داوطلبای دکتری واقعا داره بهمون اجحاف میشه که برگزار شه، بعد اگه رعایت نشد اون ازمون ها برگزار نشه. اخه مگه ما فرق داریم با اونها.

الی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

نه مال دفعه قبله

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ق٫ظ

۷ مرداد شده. یعنی تو این شرایط ۲ روز دیگه باید بریم سرجلسه؟ خدا ازشون نگذره که دارن با جون ما بازی میکنن. چرا نمیتونیم کاری کنیم؟ چرا حق دفاع از خودمون رو نداریم؟ مگه ما دکتری ها منزه و مبرا از ویروس هستیم که دارن اسنطوری باهامون برخورد میکنن

۹۷
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام خب شما نده . هرکی نمیخواد نره امتحان بده مثلا ماکه الان دانشجو و بلاتکلیف موندیم تو خونه خوابگاه نمیدن امتحان جامع نمیذارن خیلی خوبیم شما هم اگه بدی اگه تو کل مراحل امسال خیلی بعیده دانشجو بردارن با این وضع که هر دانشگاه برای دانشجوهای شاغل به تحصیلش مونده نمیتونه کاری کنه همه کارا مون مونده فک میکنی دانشجوی جدید میگیرن آخه شما ها چرا این همه جوش میزنین مثلا دانشجو بشی که چی بشه در شرایطی که حتی ترم آینده هم خوابگاهی در کار نیست. چیکار میخوایی بکنی دانشجو های بومی یه روز تو هفته میتونن برن آزمایشگاه اونم بعضی هفته هم تعطیله. تعطیلات تابستونی دو هفته بود با احتساب یه هفته مرخصی میشد سه هفته اما امسال شده سه هفته بدون احتساب مرخصی. میخوایی چیکار این همه ماخوندیم اومدیم به چیزی نرسیدیم الان با این شرایط برا چی این همه حرف میزنین

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ۹۷

بحث من اینه که چرا وقتی قراره اون آزمون‌هارو لغو یا تعویق کنن ما باید امتحان بدیم. این اجحاف در حق ما داوطلبان دکتری هست. خب منم زحمت کشیدم یکسال خوندم دلم میخواد تو شرایط خوب کنکور بدم. درسته حرف شما ولی لااقل اگه امتحان رو تو شرایط خوب برزار کنن که زحمتمون هدر نره حالا حتی چند ماه دیگه هم نریم دانشگاه ولی امتحانم خب تو شرایط بد ندیم. تو این وضعیت و گرما، واقعا دل ادم میسوزه زحمت یکسالش هدر بره . اخه امتحان ندم هم که زحمتم ضایع میشه. حرف ما اینه که تو شرایط خوب ازمون امتحان بگیرن حتی اگه ورودی بهمن بشیم

لعیا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ۹۷

دوست عزیز شما ک میگی امتحان نده . شماهم اگه گله مندید از وضعیت دانشگاه لطفا از مقطع دکترا انصراف بدید خودتون رو راحت کنید.

۹۷
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  لعیا

من گله مند نیستم.من در یکی از بهترین دانشگاه ها درس میخونم . من میگم باتوجه به وضیعت موجود فک میکنید دانشگاه ها دانشجو بر می دارن نه عزیز . تمام خوابگاه ها حتی برای تحصیلات تکمیلی تخلیه شده برای ترم آتی خوابگاه نمیدن. برای بومی ها هم بعضی هفته ها کلا تعطیله.

ماه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ

چرا تو این شرایط باید برگزار شه؟ دلیل پافشاری مسئولین چیه دقیقا؟ که دوباره اینهمه کشته بدیم؟ ما داوطلبای دکتری سنمون بیشتره مستعدتریم این بی انصافیه در حق ما .. چرا ما داوطلبان متحد نمیشیم و کاری نمیکنیم؟

محیا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ماه

موافقم

سام
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محیا

کاملا حرفتون درسته به فرزندانمان رحم کنید به اندازه کافی داغون بلاتکلیف زندگی هستن جوانان ما سردرگم هستن حداقل اونارو بیمار نکنید

کنکور
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

۹ ازمون دکتری دارم ولی سلامتی خودم و خانوادم مهم تر ازدرسه پس شرکت نمی کنم به چه قیمتی

خانم دکتر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ

داوطلبین دکتری موش آزمایشگاهی صحت سنجی پروتکلای بهداشتی نیستن

بهروز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام دوستان
الان وقت ان رسیده که متحد باشیم
حدود ۱۸۰ هزار نفر داوطلب دکتری وزارت علوم و حدود ۱۸ هزار نفر داوطلب دکتری وزارت بهداشت
دوستانی که در تهران هستن
فردا سه شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۷ قراره جلوی وزارت بهداشت و وزارت علوم تجمع اعتراضی برگزار کنند
لطفا تا جاییکه میتونید مشارکت کنید و به دوستانتون هم اطلاع بدید .
تنها راه ممکن همین هست

H
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

خب به جای تجمع جلو وزارت بهداشت، روز کنکور تجمع کنید واسه کنکور

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

حیف ک تهرانی نیستم و گرنه میومدم. تو رو خدا هر کی میره مواظب باشه و ماسک بزنه.
موفق باشید

تعویق کنکور
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

وزیرِ بهداشت دم از برگزاریِ کنکور دکتری با رعایتِ پروتکل‌هایِ بهداشتی می‌زند…
لازمه به ایشون بگوییم، هر وقت فاصله‌‌یِ ایمنی که خودتان با دیگران در جلسات‌ِتان دارید را برایِ داوطلبانِ کنکور فراهم کردید دم از پروتکل‌هایِ بهداشتی‌ِتان برایِ بچه‌هایِ مردم بزنید…
جانِ فرزندانِ مردم شوخی نیست.

لغو کنکور دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

باسلام
داوطلبان کنکور دکتری موش آزمایشگاهی نیستن…خانواده دارن…برای خانوادشون ارزش دارن… مسئولین محترم یعنی چی دکتری برگزار بشه اگه با کیفیت بود و پروتکل بهداشتی رعایت بشه، مشکلی نیاد اجازه میدیم کنکور ارشد و کارشناسی برگزار بشه و گرنه اجازه نمیدیم کنکور ارشد و کارشناسی برگزار بشه…ما چه گناهی داریم…چرا فرق میذارید… ما هم خانواده داریم…سیستم ایمنی داوطلبین دکتری بالاست!!!! یا پولداریم که بتونیم خرج بیمارستانمون و بدیم..یا خانواده نداریمم!!!! چرا به قشر تحصیل کرده مملکت بی اعتنایی میکنید…خواهشا صدای ما رو به گوش مسئولین برسونه…

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

پسرعموی من کرونا گرفته تو محل کارش …زن و بچه هاشم از خودش گرفتن. اصلا اجازه بیمارستان رفتن بهشون ندادن یعنی جا نبود ک برن. خودش تو مطب خصوصی برا هر کدوم از اعضای خونواده ش روزانه ۹۰ هزارتومن هزینه داروهای تقویتی و سرم و….میداد. دیگه خودتون بخوانید بقیه ماجرا رو……..

حبیب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

واقعا برای مسئولین متاسف و برای این مردم مظلوم بیشتر که چه کسانی دارن برامون تصمیم میگیرن مطمئنا فرزندان خودشون کنکوری نیستن، فاجعه به بار نیارید

معترض
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

اگه با این حرفها میخواین آزمونها رو یکی یکی برگزار کنید خواهشن صریح اعلام بفرمایید

معترض
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

مگه در برگزاری ازمونهایی نهایی و زبان و نهضت موفق بودید که حالا هنوز هم به پروتکل امید دارید؟

داوطلب
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

نتیجه پروتکل هاتونو مگه تو تبدیل امار فوتی از ۳۰ نفر تا به بالای ۲۰۰ نفر ندیدید؟
حالا اینهمه جوون تحصیل کرده که هر کدومشون ممکنه در اینده مسیول جایی شوند دوباره باید واسه ازمون و خطای شما جون و سلامتیشونو بذارن کف دستشون؟؟

ن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

مگه بچه های دکتری موش آزمایشگاهی سنجش هستند؟
بچه های خودتونم بودن موش آزمایشگاهی میکردینشون؟

رضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

خواهشمندم با شرایط وخیم حاضر، ” تعویق کنکور ” را در دستور کار قرار دهید، تا شرایط مساعد شود.
۴ ساعت رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست!!!!
اکثرا ماسک نمیزنند و ناقل هستند.
به فکر میانسالان و افراد سالخورده جامعه باشید.
یک نیمسال بیشتر، ارزش گرفتن ” جان انسان ها ” را ندارد.

AMIR
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

خواهشا تعویق درکنکور دکتری تا شرایط مناسب
مگه داوطلبان کنکور دکتری موجود ازمایشگاهی هستند که میخواید برگزار کنید بعد در مورد ارشد و کارشناسی تصمیم بگیرد

موافق لغو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

سلام ممنون از دوستی که لینک حمایت از لغو کنکور دکترا رو گذاشتن‌امیدوارم اثر داشته باشه بنده هم از شهرستان با اتوبوس از فاصله ۱۲۰k باید بیام مرکز استان آرتریت روماتویید دارم با این اوضاع کرونا بااینکه مطالعه هم برای کنکور داشتم نمیتونم بیام برای آزمون.. انشاالله تو افت کرونا برگزار بشه

پری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

آقا این کنکور هم شد عذاب ها واسه ما بدبختا… چه گناهی داریم که امسال باید کنکور بدیم… دانشجوهای دیگه خیلی راحت و ریلکس نشستن امتحانشونو دادن تموم کردن… منه بدبخت از مهرماه دارم واسه دکتری میخونم هر بار که زمانش رو عقب میندازن یه دور سکته رو میرم و برمیگردم… نه تونستم آزمون زبانم رو بدم نه مقاله م رو بنویسم تموم کنم چون هر بار که میگم الان دیگه آماده م بازم عقب میندازن…. لااقل لغو کنید بتونیم به کارای دیگه مون برسیم دیگه اه

الی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

لطفا کنکور دکترا وزارت بهداشت را الخصوص تغییر دهید بخاطر اینکه حوزه های امتحانی در مراکز استان هست و ما که شهرستان اطرافیم چطور ۱۵۰کیلومتر فاصله رو باید به موقع سر جلسه صبح زود حاضر شد؟؟!!شرایط هم طوری هست که هیچکس نمیتونه خونه فامیل بره کسی قبول نمیکنه!!!

ماریا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

من خودم خیلی خوندم ولی دوس ندارم تو بدترین شرایط کنکور برگزار بشه! یعنی قرار نیست اوضاع بهتر بشه!!!؟اصلا چرا ما رو کردن سپر بلا!!!؟؟؟ بحث ازمون و رعایت پروتکل ها نیست مساله رفت و امد به محل ازمون و ازدحام جمعیت توی هر حوزه هست که خطرش خیلی زیاده!!! چرا همه چیزو در نظر نمیگیرن!!!؟ واقعا که..

لغو کنکور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

واقعا کسی هست اینجا این نظارت و به مسئولین برسونه؟ پس ما حرفامونو به کی بگیم شوخی شوخی کنکور برگزار میشه هیچ کسم نتونست کاری بکنه آخه بعد مردن درس به چه دردمون می خوره؟

باران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

تو این گرما با مانتو و مقنعه بدون کولر با ماسک و دستکش با عینک، چطوری امتحان بدیم؟ بین اینهمه جمعیت… فقط خدا خودش رحم کنه

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

کنکور باید به تعویق بیفته مگه ما جونمون و از سر راه اوردیم. این ظلم دربرابر داوطلبای دکتری هست من نمیتونم این حجم از بی تفاوتی رو تحمل کنم.‌ شما چطوری میتونید از ما بگذرید واینقدر ساده تو این وضعیت ازمون برگزار کنید واقعا دلتون به حال ما نمیسوزه؟ کادر درمان باید ده برابر تلاش کنه تا بعد از آزمون سیل عظیمی از داوطلبای بدبخت و نجات بدن از مرگ.. دارید همه چی رو خراب می‌کنید اخه این چه تصمیمی هست مه گرفتید

خانم دکتر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

چرا دکتری رو برگزار میکنین ولی ارشد حذف میکنین؟
مگه ما انتی کروناییم؟
دکتری ها دیگ کرونا بگیر نیستن؟
شرایط برای همه داوطلبا باید یکی باشه
فرقی نمیکنه چه کارشناسی چه ارشد چه دکتری

داوطلب
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

با سلام وعرض ادب واحترام؛
با توجه به شرائط بحرانی فعلی وافزایش موارد بروز ،شیوع،موارد بستری و مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ در هفته های گذشته در اکثر استانها و شهرهای کشور که مع الاسف تا کنون نیز ادامه داشته و به نظر می آید ناشی از امواج ثانویه این همه گیری و بیماری مهلک و واگیردار بوده است که هرگونه غفلت در این خصوص تبعات زیادی را بدنبال خواهد داشت.انجام هرگونه تجمع در این وضعیت بازی کردن با سلامت عمومی و جامعه خواهد بود که مسبین وعاملان انها باید مسئولیت آنرا بپذیرند .آن هم کنکور که با مشارکت هزاران نفر داوطلب و در مکانهای بسته وغیر مطمئن صورت می گیرد.با این توصیف برگزاری کنکور در شرائط فعلی نه تنها می تواند عامل گسترش ومنبع این ویروس در سراسر کشور باشد بلکه ممکن است بر شعله ور شدن و انتشار بیماری در کشور بیفزاید و به نظر می آید کنکور در شرائط فعلی عاقلانه و منطقی نباشد و این در هیچ جای دنیا انجام و صورت نگرفته است.به هرحال اگر خدای ناکرده حتی برای تعداد اندکی در این خصوص مشکلی ایجاد گردد قابل قبول نخواهد بود و این افراد می توانند در این خصوص اعتراض و شکایت خود را از مسبین و عاملین آن به دادگاه اعلام و در این خصوص دادخواست نمایند.امیدواریم در این خصوص تصمیم منطقی و تجدید نظر توسط مسئولان باشرف صورت گیرد .با تشکر

لغو کنکور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

کنکور تولید بیکاران لغو نشد در مقایسه با المپیک ۲۰۲۰ خیلی حیاتی بوده انگار

نیل
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  لغو کنکور

دقیقا

شرر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  لغو کنکور

چقدر قشنگ گفتید آفریییین

سلامتی مهمتره
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

چرا آزمون ارشد داره لغو میشه ولی دکترا نه؟

سلامتی مهمتره
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

خیلی جالبه که ۵۱هزار نفر درخواست تعویق دادند و کنکور داره برگزار میشه

ارزو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

سلام تراخدا به تعویق بیفته۹مرداد که دوروز دیگه است هواااااخیلی گرم بخداانقدر خوندم کامل بلدم ولی ۴ساعت یکسر باماسک توهوای گرم نشستن سخت.
دکتری هاهم اکثراسن بالاهستن بیشتر درمعرض خطرند خواهش میکنیم
من ۴ماه ازخونه بیرون نرفتم توخونمون مریض هست لطفا همه رودرنظربگیرین

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارزو

کارت ورود به جلسه رو دادن بیرون دیگه تعویق نمیکنن. متاسفم برای مسئولین که هیچ درکی از شرایط ما ندارن… وااااقعا نمیفهمم چرا آخه، چه اصراری دارن؟؟ هنوز تو شوکم وقتی کارت ورود به جلسه رو دیدم تو سایت سازمان سنجش.. انگار با پای خودم دارم میرم برای مرگ… باورم نمیشه اینقدر بی رحم باشن.. ما داوطلبای دکتری ادمیم بخدا ما آدمیم

ز
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ربطی نداره به کارت ورود به جلسه برید اعتراض کنید تا به تعویق بیافته قبلا هم علوم کارت داد ولی بعد به تعویق افتاد
به خدا ما بچه های دکتری بیشتر مستعد ابتلا و مرگ و میریم تا یه جووون ۱۸ ساله که کلی سیستم ایمنیش قوی تر از ماست
باید همه ی کنکورها به تعویق بیافته خدا لعنت کنه مافیان کنکورو که با جون همه بازی می کنن

Mb
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

باید یه کاری کرد امضایی کمپینی چیزی.. ما بچه‌های دکتری رو مظلوم گیر اوردن که نمیخوان به تعویق بندازن؟ میگن گون سنشون بیشتره پروتکول هارو بهتر رعایت میکنند ولی به این فکر نمیکنن که ما سنمون بیشتر مستعدتر هستیم؟ کلی آدم دیابت دارن مریضن آسم دارن، باردار هستند… واقعا درک این چیزا انقدر سخته؟ الان فقط به فکر کنکور سراسری هستن نه دکتری..فکر میکردم داوطلب دکتری براشون اهمیت داره ولی انگار ما رو تو باغ نمیدونن حتی…… این همه سال درس خوندیم که الان اینطوری مثل چی باهامون برخورد شه.. جونمون انقد بی اهمیته

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ

چراآزمون دکتراوآزمون تیزهوشان دانش آموزان ورودی هفتم دریک تاریخ برگزارمی شودچراجان این آیندگان برایتان مهم نیس چه پدرومادرایی که برای بزرگ کردن ورساندن آنان به این مرتبه سختی هاراتحمل کردندتابتوانندنوگل های خودرابه این درجات برسانند

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام خواهشاآزمون دکترالغوشودواقعاوضعیت کرونا خطرناک هست چندساعت دریک محیط بسته نفس میکشندوقابل انتقال به افرادامکانش هس

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ق٫ظ

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری قشری تحصیل کرده هستند و انتظار عکس العملی معقول از سوی سازمان سنجش در به تعویق انداختن تاریخ برگذاری به زمانی بهتر در مقابل این قشر از داوطلبان هستیم!
شهر من در وضعیت هشدار هست و هر روز شاهد فوتی ها و درگیری های کرونایی هستیم!
بخاطر زحمات و اهداف و آینده خود حتی در صورت + بودن هم در آزمون شرکت خواهیم کرد و ریسک بزرگی خواهد بود! از سازمان سنجش و مسئولان گرامی خواستار تعویق تاریخ این آزمون هستیم.

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

الان فقط کنکور سراسری اهمیت داره ما بچه‌های دکتری مگه ادم حساب شدیم این وسط؟

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ق٫ظ

عاجزانه از مسئولان ذیربط خواستارم تا اقدامات لازم را جهت به تعویق انداختن آزمون دکتری انجام دهند.
آنهایی که پدر و مادر پیر و دچار بیماری های قبلی و عروقی و بیمارهای زمینه ساز و مستعد کننده به درگیری ویروس کرونا چه گناهی دارن

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ق٫ظ

چن تا نکته رو باید سازمان سنجش درنظر بگیرن:
۱-حوزه امتحانی شهرستان ها مراکز استان هست که باید تشریف بیارن.
۲-وضعیت بعضی شهرها خیلی خطرناک‌تر از تاریخ های قبلی برگزاری هست که لغو شده.
۳-با خوداظهاری ابتلا به کرونا بصورت ختمی موق به کنترل نخواهید بود چون احتمال ناقل بودن فرد هست که در مراحل اولیه بیماری هست و اطلاعی نداره!

Ss
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ق٫ظ

سلام.
جدایی از بحث دکتری ما بچه های کنکورسراسری چه گناهی کردیم که باید بریم سرجلسه باتوجه به اینکه تعداد ما خیلی بیشتره
همون امتحان نهایی اکثرا ماسک خودشون رو کنار میزدند چه برسه به ۴ساعت کنکور…
بماند ازاینکه همه ما کنکوری های ۹۹ به خاطر شرایط قرنطینه و تعطیلی کلاس ها و کتابخونه ها و مسایل اقتصادی کلی اذیت شدیم…
خواهشا به تعویق بیندازید…

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ق٫ظ

با توجه به شرایط فعلی بعضی استان ها که قرمز هستن اوضاع کرونا خیلی بدتر و شدیدتر از تاریخ های قبلی برگذاری بود که لغو شد!
از دوست و فامیل و آشنا یه نفر تو خونشون کرونا + هست و خودشون ناقلن! و برای سرنوشت و زحمات ۱ ساله که برا آزمون کشیدن ریسک خواهند کرد و فاجعه به بار خواهد امد

عیا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ق٫ظ

با سلام لطفا کنکور دکتری را لغو کنید سلامتی داوطلبین در اولویت هست.

کنکور دکتری
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

البته اینم بماند بزارید کنکور دکترا رو بدیم راحت بشیم در عوض بشینیم واسه استخدامی مطالعه کنیم..حداقل دو هفته استراحت کنیم بعد استخدامی …چون اینطور همش گرفتار دکتری هستیم و دکتر هم بشییم الاف هستیم ولی استخدامی مهمتره و اونو وقت بزاریم بخونیم استخدام بشیم.پول داشته باشی دانشگاه آزاد هم میشه دکتر بشی…مشکل ما بیکاریه که باید چندین ماه از خواب و خوشگذرونی و همچی بزنیم و تو اوج گرما تو اتاق بخونیم..تا دولتی بیاریم وگرنه کارمند باشیم آزاد میخونیم مجبور نیستیم اینهمه فشار به خودمون بیاریم..
الانم که شایسه سالاری نیست.

کنکور دکتری
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

خواهشا کنکور دو عقب بندازید.

چرا ۹اسفند برگزار نشد

واقعا عدالت برقرار نمیشه من خودم یکساله واسه کنکور مطالعه کردم ولی الان چ گناهی کردمه تو هوای گرم و ماه مرداد اوج گرما امتحان بدم و رقیبم تو استان سردسیر هوای بهتر امتحان بده..گرما رو تحمل کنیم یا ماسک یا غبار رو شیشه عینک و یا بوی الکل سر جلسه کسانی آلرژی دارند یا استرس کنکور و استرس کرونا!!! مگه نمیخوایم دکترا بگیریم بیکار بمونیم چ فرقشه یک ترم عقب تر میریم دانشگاه..یک ترم جلوتر بریم از اون سمت زود فارغ هم بشیم بیکاریم…

Kati
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

رقیبتون توی شهر سردسیر امتحان بده؟! عجیبه برام… اون رقیب شما هم تو ایرانه و درگیر کرونا چه تو منطقه‌ی سردسیر چه گرم‌سیر.. لطفاً همدلی داشته باشید .. الان همه درگیر کروناهستن مردم دارن میمیرن شما نگرانی رقیبت جای خنث تر امتحان بده؟ همون تعویق بشه برای همه چون همه باهم به مشکل نیفتیم و این دلیل شما کمی دور از جوانمردی بوده…

Kati
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

رقیبتون؟ انگار فراموش کردید کل ایران گرفتار شده. اونی هم که تو متطقه سردسیره همه‌ی گرغفتاری مارو داره.. ما یک ملتیم و الان نیاز به همدلی داریم نه این رفتارهای خودمحورانه ..

مریم فضلی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور دکتری

وای چقدر سخت می گیرید یه کنکور دیگه. ماها عادت کردیم همیشه شاکی باشیم. نباید فقط به فکر خودمون باشیم دانشجویانی هستند که بیمار زمینه ای در منزل دارن.خدایی نکرده اگر این بیماری با خودشون به منزل ببرن بین این تعداد نفر فاجعه به وجود میاد. حالا یک سال هم کنکور نباشه بخدا اتفاقی نمی افته.

شهرستان فومن
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

با عرض سلام و ادب و احترام.از مسوولین ذیربط درخواست تعویق کنکور دکتری را داریم.

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

لطفا کنور دکتری رو لغووووووووو کنید با این شرایط اصلا ب صلاح نیست. ما و عده زیادی هم ک مطمئنا شهرستانی هستیم و……پس واویلا میشه. لطفا لغوش کنید

سحرناز
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

فک نکنم دیگه لغوش بکنن و گرنه تا الان می گفتن.

الی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

اتفاقا دقیقه ۹۱ میگن

سحر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ

سلام

مراسم اعطای جایزه نوبل لغو شد…

مراسم اعطای توپ طلا لغو شد…

مراسم بازیهای المپیک۲۰۲۰ به زمان دیگر موکول شد…

اما کنکور در ایران که اکثر شهرها در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارن در زمان معین برگزار میشه..در حالیکه بیمارستانها ظرفیت پذیرش بیمارو ندارن…آیا بازیکنان المپیک برای رقابت کردن آمادگی کافی نداشتن و زحمت نکشیدن و تمرین نکردن یا بهانه آوردن که تو مسابقات شرکت نکنن!!!! المپیکیها ۴ سال خودشونو آماده کردن برای مسابقات۲۰۲۰ ولی به زمان دیگه ای موکول شد!!! آیا حقشون ضایع شده!!!!

خواهش میکنم امتحان کنکور و به تعویق بیندازید…ما هم انسانیم…خانواده داریم….سلامتی خانواده و جامعه خیلی مهمه…

حدیثه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

کنکور اختیاری هست نه اجباری،اگر احساس امنیت نمیکنید سر جلسه آزمون نرسد،هرگز کسی از شما بازخواست نمیکنه

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حدیثه

یکسال خرج کلاس و کتاب دادم…یکسال عمرمو و وقتمو گذاشتم…دوست دارم تو شرایط بهتر مثله زمانیکه کرونا نیومده بود امتحان بدم… شهرمن تو وضعیت هشدار قرار داره…چقدر بی منطق و
بدون فکرکردن جواب میدید دوست محترم…اینقدر خود خواه نباشید…

سحر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  حدیثه

شهر من تو وضعیت هشدار قرارداره دوست عزیز..اینقدر خودخواه نباش…من وقت و هزینه گذاشتم تو این یکسال..میخوام مثله زمانیکه کرونا نیومده بود امتحانمو بدم…

Aseman22
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

#پساکنکور-کرونایی!!!
  اگر وضعیت فعلی مناطق قرمز، احتمال ابتلا در مسیر رفت و آمد به حوزه امتحانی و پیش از شروع فرآیند آزمون را در نظر نگیریم. پس از برگزاری این کنکورها، نه یک میلیون نفر بلکه یک میلیون خانواده را داریم که میخواهند: به دید و بازدید بروند؛ برای تغییر حال و هوا به گردش و تفریح بپردازند و به مسافرت بروند؛ مراسماتی مانند عروسی و غیره را که به خاطر فرزند کنکوریشان عقب انداخته اند، برگزار کنند.
   آیا رعایت پروتکلهای بهداشتی در جلسه آزمون، از افزایش شمار مبتلایان به دلیل برگزاری کنکور جلوگیری میکند؟
لطفا نشر دهید

Aseman22
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

#پساکنکور-کرونایی!!!
  اگر وضعیت فعلی مناطق قرمز، احتمال ابتلا در مسیر رفت و آمد به حوزه امتحانی و پیش از شروع فرآیند آزمون را در نظر نگیریم. پس از برگزاری این کنکورها، نه یک میلیون نفر بلکه یک میلیون خانواده را داریم که میخواهند: به دید و بازدید بروند؛ برای تغییر حال و هوا به گردش و تفریح بپردازند و به مسافرت بروند؛ مراسماتی مانند عروسی و غیره را که به خاطر فرزند کنکوریشان عقب انداخته اند، برگزار کنند.
   بنابراین آیا با رعایت پروتکلهای بهداشتی در جلسه آزمونها، میتوان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا بر اثر برگزاری کنکور جلوگیری کرد؟
   « لطفا نشر دهید تا به دست مسئولین برسد »

الی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

الان وضعیت کرونا بدتر از سری های پیش هست که ازمون به تعویق افتاد
لطفا بازم به تعویق بندازین
پیک کرونا پایبن بیاد ماهم یه ارامشی داشته باشیم سر جلسه

پریما
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

من و دوستان داوطلبم در کنکور دکتری بدلیل وضعیت قرمز شهرمان خواستار تعویق مجدد آزمون دکتری هستیم

Milad
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

یکی از دوستان من داوطلب کنکور دکتری است و یکی از اعضای خانواده ایشان کرونا دارد خودش و دیگر اعضای خانواده رفتند برای تست ولی از آنجا که خودش علایم نداشته ازش تست کرونا نگرفته اند ولی احتمال ناقلی بسیار بالای است.
از آنجایی که این رفیق ما آدم با اخلاقی است گفته که من نمیایم آزمون بدم که خدایی نکرده عامل انتقال نباشم.خوب درست دمش هم گرم
من هم با این فرد در ارتباط بودم یعنی منم نیام؟؟؟
اینجور که نمیشه
اگر نیایم خیلی کار خوبی میکنیم ولی خیلی چیز هارو نیز از دست می‌دهیم
اگر بیایم خدایی نکرده اتفاقی بیوفته اون دنیا چی جواب بدیم
آقایون مسئول رفع تکلیف نکنید یک تصمیم درست بگیرید خواهشاً.
ورودی را برای بهمن بگذارید آزمون را نیز مهر تا آبان .
شرایط ویژه تصمیم‌گیری ویژه را نیز می طلبد.

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

با سلام با توجه به نگرانی‌های که بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد درخواست تعویق مجدد آزمون دکتری داریم

@-@
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

اونهایی که میگن ارزش نداره و استرس دارمو از این حرفا: شما تو کنکور شرکن نکن که هم استرستون بیاد پایین هم اینکه افراد تو حوزه ها کم بشه که احتمال ابتلا به کروناهم کم بشه و سال آینده راحت بشینید و بخونید
حسادت هم حدی داره بعضیا میگن چون ما نمیتونیم بریم پس یه جور بشه که بقیه هم نتونن برن بابا شما به فکر خودت باش برای بقیه کاسه داغ تر از آش نشید
من خودم داوطلب کنکورم ولی هیچ چیز نخوندم و قصدم ندارم برم کنکور چون برم هم قبول نمیشم.

xyz
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  @-@

خب چون شما اصلا نخوندی اینو میگی.
من یساله که خوندم و هزینه کلاس و کتاب دادم.
نمیخوامم عقب بمونم.
ولی تو کرونا هم نمیخوام کنکور بدم.

@_@
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  @-@

شما که قصد شرکت تو آزمون رو نداری بهتره که کلا سکوت کنی

سحرناز
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

خواهش می کنم خواهش می کنم دوباره لغو کنید من از استرس کرونا تمام اعضای بدنم درد گرفته

حدیث
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

سر جلسه نرو
من میخام آزمون بدم خسته شدم
خب تو نخوندی کرونا بخونه خوبی شده برات

Kati
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  حدیث

واقعا شما داوطلب دکتری هستید؟ تعجب میکنم از این طرز حرف زدنتون

Kati
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

من با نظر شما موافقم و این رو به حدیث که در جواب شما پاسخ دادم گفتم که تعجب میکنم از جوابش

Kati
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ق٫ظ

با سلام.منم داوطلب دکتری هستم.کمی فکر کنید که در این بحبوحه، خیلی ها در شهرهای وضعیت قرمز هستند مثل من. خیلی از داوطلبان دکتری که سنشون بیشتر از داوطلبان دیگه‌هست چه مشکلی براشون پیش میا؟. یک خانم باردار یا کسی که دیابت داره یا فردی که سن بالای ۳۰ سال داره و خیلی بیشتر مستعدِ دریافت ویرووس هست چه‌گناهی داره؟ اونا هم برنامه‌ریزی کردن و درس خوندن و قاعدتاً براشون مهم هست آزمون بدن ولی با این شرایط؟ آزمون دادن برابر با تزریق کرونا در بین اجتماع و درنهایت فاجعه‌ای عظیم است.. دکتر و مهندس شدن زمانی که جمعیت زیادی از مردم دارنهرروز می‌میرن خیلی مهمه؟ عذاب وجدان نداره؟ ماهم درس خوندیم و ایندمون رو دوست داریم ولی نه به قیمت از دست دادن جون خودمون و خانوادمون. ممنونم

مریم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ق٫ظ

لطفا کنکور لغو بشه ماهایی که بچه کوچیک داریم نگرانیمون چند برابر هست ناقلین که مشخص نیستن وجود وسایل سرمایشی مثل کولر هم باعث پخش شدن ویروس در هوا میشه اگه مبتلا بشیم تکلیف چیه والا ارزش نداره

ندا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ

ضمن سلام و سپاس از شما، سوال اینجاست که آیا با موکول شدن آزمون دکتری به نهم تیر آیا بیماری که ماه هاست تمام جهان رو درگیر کرده در طول این دو هفته تعویق آزمون از بین رفت؟!!اتفاقا بیشتر هم شده شاید بهتر باشه به تعویق بندازن و از ترم بهمن دانشجو بگیرن، خدای نکرده جمعیت جوان زیادی با برگزاری این ازمون ها در خطر خواهند بود

داوطلب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

با وضعیت متفاوتی که شهرها دارند برگزاری کنکور با این شرایط به هیچ عنوان عادلانه نخواهد بود. بهتر بود کلا کنکور دکتری حذف میشد و راهکاری ارایه میداند تا خود دانشگاه ها اقدام به گزینش دانشجو میکردند.

داوطلب
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

با سلام وعرض ادب واحترام؛
با توجه به شرائط بحرانی فعلی وافزایش موارد بروز ،شیوع،موارد بستری و مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ در هفته های گذشته در اکثر استانها و شهرهای کشور که مع الاسف تا کنون نیز ادامه داشته و به نظر می آید ناشی از امواج ثانویه این همه گیری و بیماری مهلک و واگیردار بوده است که هرگونه غفلت در این خصوص تبعات زیادی را بدنبال خواهد داشت.انجام هرگونه تجمع در این وضعیت بازی کردن با سلامت عمومی و جامعه خواهد بود که مسبین وعاملان انها باید مسئولیت آنرا بپذیرند .آن هم کنکور که با مشارکت هزاران نفر داوطلب و در مکانهای بسته وغیر مطمئن صورت می گیرد.با این توصیف برگزاری کنکور در شرائط فعلی نه تنها می تواند عامل گسترش ومنبع این ویروس در سراسر کشور باشد بلکه ممکن است بر شعله ور شدن و انتشار بیماری در کشور بیفزاید و به نظر می آید کنکور در شرائط فعلی عاقلانه و منطقی نباشد و این در هیچ جای دنیا انجام و صورت نگرفته است.به هرحال اگر خدای ناکرده حتی برای تعداد اندکی در این خصوص مشکلی ایجاد گردد قابل قبول نخواهد بود و این افراد می توانند در این خصوص اعتراض و شکایت خود را از مسبین و عاملین آن به دادگاه اعلام و در این خصوص دادخواست نمایند.امیدواریم در این خصوص تصمیم منطقی و تجدید نظر توسط مسئولان باشرف صورت گیرد .با تشکر

سحر
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

با سلام
تو این وضعیت گرما کسی میتونه ۵ ساعت با ماسک و دستکش امتحان دکتری بده؟ چرا به تعویق نمیندازن؟ کاش کمی خرج و دخل ما رو در نظر بگیرید…اگه احیانا خدایی نکرده کسی مبتلا شد آیا سازمان سنجش هزینه درمان رو میده؟ کرونا بیماری که خیلی گرون تموم میشه…البته اگه زنده بمونیم…چرا تو این مملکت کسی به فکر جوانها نیست! باید بمیریم..روزانه ۲۰۰ نفر فوتی داریم تو کشور…اکثر شهرها تو وضعیت قرمز و هشدار هستن..بیمارستانها جانیست… مرفه بی درد چه درکی از قشر ماها داره…واقعا که ما هیچ ارزشی تو این مملکت نداریم.

الی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

کنکور دکتری رو حذف میکردن
فقط برا مصاحبه میرفتیم بهتر بود
هر چی سوال داشتن اونجا میپرسیدن
اونیکه خونده جواب میداد قبول میشد
تو اوج کرونا چه کاریه اسفند ماه میگرفتن که خیلی بهتر بود

زینب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ق٫ظ

آزمون دوباره لغو شد

امید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

کنکور برگزار میشه .
http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=12&id=6558

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

در مناطق گرمسیر با ماسک و دستکش در فضای سربسته اونم ۴ساعت آدم چقدر تحمل داره که بعدش هم بخواد در حل سوال تمرکز کنهههه!یکی مثل من هم که عینک میزنه که کلا باید یه شیشه پاک برا عینکم بیارم که بخارش پاک کنه خدایی این انصافه!!

محمدمهمدی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

اونایی که نخوندن بیشتر مخالف تعویقن چون میخوان سریع آزمون بدن و برن بدتر گند بزنن به شیوع کرونا با مسافرت و گردش و هزار بدبختیه دیگه
به کی بسم بخوریم ما هم درس خوندیم اونم نه یه نه دو دور خیلی بیشتر و تقاضا داریم کنکور عقب بیافته نه تنها ارشد و دکترا تمام کنکورها تمام تجمع ها و … مادر دوست خودم بر اثر کرونا مرد بابا چه قدر استرس بکشیم
حداقل بذارین از اوجش بگذره و کمتر بشه بعد برین آزمون بدین تو اردیبهشت آزمون می دادیم شرف داشت به الان

کنکوری
تیر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

کسی این گوشه کنارها خبر تازه ایی نشنیده؟؟؟

کنکوری
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

یک ساعت پیش سخنگوی سنجش اعلام کرد کنکور در زمان مقرر حتی در مناطق قرمز برگزار میشود.

سعید
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام دوستان….اینطوری که نمیشه
پس دلیل تعویق کنکور اسفند ماه چی بود؟
الآن که کرونا سیر صعودی پیدا کرده و اوضاع خرابه
چه اصراری بر برگزاری کنکور دارن؟
فکر کنم جان ما واقعا بی ارزشه واسشون…

Anonymous
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

اینا که اون سری هم عرض،کردند ولی عقب افتلد

توکلی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ

در ضمن
با این شرایط مصاحبه ها را چطور میخواهند انجام بدن.پس بیخود عجله نکنن تا حداقل دکتر ناکام از دنیا نریم
وقتی قرار است دانشجویان جدیدالورود در آبان شروع شود
مصاحبه هم باید انجام شود دیگه منطقی نیست با توجه به شدت یافتن کرونا و موج دوم جون افردا را بخطر بندازیم.این شرایط بخاطر فشار کلاس کنکورهاست که میخوان زودتر ثبت نامه جدید کنن برای سال آیندشون

توکلی
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ

با سلام من موندم با دستکش لاتکس چسبان و ماسک چطور چهار ساعت دوام بیارم در این هوای گرم مگه برای هر داوطلب یک کولر بزارن!

کنکوری
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

ما که خبری مبنی بر تعویق نشنیدیم

Hamideh
تیر ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

الان من مرورم مونده نمیدونم چیکار کنم، تعویق هست یانه؟ چرا آدمو سر در گم میکنن آخه!!!

احمد
تیر ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

پی اچ تی تست لطفاً پیگیری تعویق یا عدم تعویق رو پیگیری کنه

مریم
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام چرا جلوی مسافرت ها رو نمیگیرن و به جای اینکه اتوبوس و فلان و تعطیل کنن ازمون رو به تعویق میندازن عمر ادم به هدر میره

سونیا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام…مگه قراره دوباره تاریخ آزمون رو عقب بندازن؟

احمد
تیر ۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سونیا

اره

هدا حمیداوی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

من واقعا دچاراسترس شدم این همه زحمت کشیدم الان برای تعقییر ندادن حوزه ممکنه به مشکل بربخورم لطفا راهنمایی کنید

فلورا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  هدا حمیداوی

تا ۱۸ اردیبهشت وقت هست واس تغییر حوزه

هدا حمیداوی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

دوستان خواهشا کسی هست که بگه من چطور میتونم حوزه امتحانیم رو ویرایش کنم چون درروزی مقرر کردن به دلیل بیماری نتونستم ویرایش کنم