پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه مفید در سال 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 1399-1400 در دانشگاه مفید منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متقاضیان تا 31 خردادماه مهلت دارند مدارک خود را جهت پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه مفید در سال 99 ارسال نمایند.

 

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه مفید

1. داشتن حداقل میانگین کل 16 در مقطع کارشناسی و میانگین کل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد (یا میانگین هم تراز شده هریک از مقاطع مذکور طبق دستور العمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه).

دکتری بدون آزمون دانشگاه مفید

2. بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.

3. کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست.

4. کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون ها، قبل از آزمون جامع دکتری

5. دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل کشور و مورد تایید وزات علوم تحقیقات و فناوری باید تا پایان شهریورماه سال 1399فارغ التحصیل شوند.

6. پذیرش افراد واجد شرایط در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی،به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

7. موفقیت در مصاحبه علمی

نکات مهم

1. اتباع غیرایرانی نمی توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر استفاده نمایند.

2. پذیرش متقاضیان پس از اعلام نظر نهایی دانشگاه انجام می شود و داشتن شرایط اولیه و تحویل مدارک به منزله پذیرش قطعی تلقی نمی شود.

3. دانشگاه مفید یک دانشگاه غیردولتی بوده و پذیرفته شدگان مانند سایر دانشجویان شهریه و سایر هزینه های دوره را پرداخت می نمایند.

4. داوطلبان نبایستی منعی برای ادامه تحصیل از نظر نظام وظیفه عمومی و سایر مقررات داشته باشند.

5. امکان بررسی درخواست های ناقص وجود ندارد.

6. در هر زمان (حتی زمان فارغ التحصیلی) مشخص گردد که فرد پذیرش شده فاقد شرایط آیین نامه مربوط بوده پذیرش آن لغو و عواقب ناشی از آن بر عهده خود متقاضی و دانشگاه پذیرنده خواهد بود.

7. پذیرش نهایی داوطلبان منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو می باشد.

8. متقاضیان تنها مجاز به پذیرش نهایی از یک دانشگاه می باشند و در صورتیکه همزمان از چند دانشگاه به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردند، تایید هیچ یک از آنها صورت نخواهد پذیرفت.

9. در صورتی که متقاضی موفق به اخذ پذیرش از یک دانشگاه گردد، بعد از تاریخ مقرر و تایید سازمان سنجش به هیچ عنوان امکان انتقال و تغییر رشته، گرایش و دانشگاه وجود نخواهد داشت.

10. دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی توانند بدون آزمون وارد مقاطع بالاتر شوند. اما دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی که از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی وارد مقطع کارشناسی ارشد شده اند و بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری واجد شرایط هستند، می توانند از تسهیلات مربوط استفاده نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها