پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

زنان؛ بیش از نیمی از داوطلبان آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

از حدود ۱۸ هزار داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت بیش از ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر زن هستند.

به گزارش ایسنا، طبق نوبت‌بندی جدید، در زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ۱۴ آزمون در صبح جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹، ۲۰ آزمون در عصر همان روز(جمعه)، ۱۴ آزمون در صبح شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ و ۱۲ آزمون در عصر همان روز(شنبه) و همچنین آزمون مجموعه داروسازی صبح روز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

 مهلت ثبت‌نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی که از روز دوم تیر ماه آغاز  شد و روز چهارم تیرماه ۹۹ پایان پذیرفت.

با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، حوزه‌های آزمون دکتری تخصصی که به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده‌اند، از فهرست محل‌های برگزارکننده آزمون حذف می‌شوند. 

در حوزه‌های حذف شده به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه‌ها را انتخاب کرده‌اند، در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند،مرکز سنجش آموزش پزشکی به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را به طور خودکار برای این دسته از داوطلبان تعیین خواهد کرد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۴۹۰و ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر نیز زن هستند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یک جوان
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

وزارت بهداشت خواهشا کنکور دکترا را عقب بنداز.. بگذار فعلا کنکور وزارت علوم را بدیم!

مهشید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

چه خبر مهمی بود واقعا تو این اوضاع
فقط منتظر بودیم ببینیم چند نفر زن هستن چند نفر مرد

ابوالفضل
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

گویا سازمان سنجش یک روش خارق العاده داره برای کنترل کرونا که تمام دنیا رو انگشت به دهان میکنه,خاک بر سر وزارت بهداشت کنن یذره از سازمان سنجش یاد بگیر ! ببین چقدر با اعتماد به نفس میخوات کرونا رو شکست بده تو کنکور.شهر قرمز کیلو چنده داداش , داوطلب کرونا داره هم بیات.باید همون اول میدادیم سازمان سنجش کنترل کنه اوضاع رو.اینا مغز کل هستن چون روش هایی که میخوان استفاده کنن برای کنترل داوطلب ها و حفظ سلامتی داوطلب ها تاحالا به ذهن کسی نرسیده برا همینه که تاحالا کرونا رو نتونستن کنترل کنن.دمت گرم سازمان سنجش.بعدش یه عده قدر نشناس که فقط فکر خانواده و سلامتیشون هستن میگن تعویق بیافته.شما مثلا تحصیل کرده هستین؟برگزاری کنکور سرموقع و بهم نخوردن برنامه های سازمان سنجش واجبه یا سلامتی خانوادتون و خودتون؟

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

آفرین خیلی خوب گفتی:))))))

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

یکی از بزرگترین کامنتهایی که حقیقت دل ما رو نشون داد کامنت کاربر “ابوالفضل” بود، احسنت داداش گل فرمایش کردی