پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تعویق کنکور تنها در صورت ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش گفت: اگر آزمون‌های سراسری در تاریخ‌ هایی که اعلام شده است برگزار نشود، با توجه به پیش بینی شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در پاییز (شامل کرونا و آنفلوآنزا) بعید می‌دانیم بتوانیم کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را برگزار کنیم.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل به تعویق نیفتادن کنکور‌های سراسری، گفت: تعداد زیادی از داوطلبان برای کنکور‌های امسال زحمت کشیده اند و با توجه به رعایت اصل عدالت آموزشی به تعویق انداختن کنکور‌های سراسری امسال و یا لغو کردن آن‌ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی تعدادی داوطلب انصاف نیست.

او در ادامه بیان کرد: لغو آزمون‌های سراسری باعث می‌شود داوطلبانی که می‌خواهند امسال از طریق کنکور وارد دانشگاه شوند از حق خود محروم می‌شوند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در کشور زمان برگزاری کنکورهای سراسری به داوطلبان اعلام شده است.

زرین آمیزی افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به حوزه‌ها و داوطلبان، مقرر است که کنکورهای سراسری برگزار شود مگر اینکه از ستاد مبارزه با کرونا و مراجع بالا دستی سازمان سنجش ابلاغ شود که کنکور به تعویق بیفتد و زمان دیگری برای آن در نظر گرفته شود.

او یادآوری کرد: اگر آزمون‌های سراسری در تاریخ‌ هایی که اعلام شده است برگزار نشود با توجه به پیش بینی شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در پاییز (شامل کرونا و آنفلوآنزا) بعید می‌دانیم بتوانیم کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را برگزار کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

630 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

دوستان برید درساتون رو بخونید، این جلسه رو گذاشتن که اتمام حجت کنن تا دوستان تعویقی هی دنبال کمپین و نامه نگاری و تماس و … نباشن.
فقط ۵ تا استان وضعیت شون قرمزه

سید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

آمار بی‌سابقه فوتی‌های کرونا/ ۲۰۰ بیمار جان باختند/فارس

....
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سید

:| کجا گفته ۲۰۰ نفر

میلاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

سلام چین دیگه از جدول کرونا حذف شده یا اخر اخراست .بخاطره اون برگزار کرده.مثل ما در شرایط بحرانی نیستن که

مجی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

مجوز استخدام ۳۰۰۰ پرستار صادر شد

سازمان برنامه و بودجه با درخواست وزارت بهداشت برای استخدام ۳ هزار پرستار با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان موافقت کرد.

زنبور
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

یکی در حالت مرگ هست امروز نمیمیره فردا میمیره . یکی مرده ولی بخاطر اینکه ترس مردم کمتر شه آمارش را فردا اعلام میکنن در هر صورت ما الان کلی کشته داریم. فقط بچه ها خواهشا اومدید سر جلسه خیلی رعایت کنید طوری که سلامتی واستون مهمتر از آزمون باشه.

------------
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد آمار قربانیان ناشی از کرونا در پایتخت گفت:‌متأسفانه متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و فقط در روز گذشته ۷۰ نفر به دلیل این بیماری در بهشت‌زهرا (س) دفن شده‌اند.

وی گفت:‌ مدتی قبل آمار متوفیان در پایتخت به روزانه کمتر از ۱۹ نفر رسیده بود ولی اکنون این آمار با رشد همراه بوده است.

عقل سلیم حکم میکنه کنکور در زمان مناسب تری برگزار بشه . مطمنا بعد از برگزاری کنکورهای پیش رو این آمارها در تمام شهرها زیادتر میشه. والله اعلم.

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

در جواب بعرنگ (بهرنگ) من هم به موضوعی که شما میگین فکر کردم ولی برداشتم اینه که سازمان سنجش هم میدونه باید به تعویق بندازه ولی برای اینکه بتونه بگه ما سعی خودمون رو کردیم و نشد و کمی اعتراضات رو کم کنه ، این طور رفتار میکنه و حتی کمی زودتر از روال عادی خبر دریافت کارت آزمون رو اعلام کردند. من خودم قبلا واحدهای دکترا رو پاس کردم و حتی آزمون جامع هم دادم (داستانم رو پایینتر نوشتم) و الان طبعا از خیلی از هم رشته هایم آمادگی بیشتر و رزومه قویتری دارم و از این جهت میخواهم آزمون زودتر برگزار شود. ولی واقعا برای آزمون دو دل هستم. در منزل ما پدر و مادرم سابقه عمل قلب، عمل ریه و هم فشار خون دارند. مطمینم اگر آزمون برگزار بشه حتی اگر خودم هم نخواهم آزمون بدهم ولی پدر مادرم به زور هم که شده من را میفرستند آزمون بدهم. ولی حتی اگر یک درصد من باعث انتقال ویروس به پدر و مادرم بشوم و خدای نکرده … ، این موضوع تا اخر عمرم منو راحت نمیگذاره. دیشب گفتم برام فرق نداره آزمون برگزار بشه یا نه ولی الان میگم وزن مخالفتم با برگزاری آزمون بیشتر شده. بچه ها من همه مون مهمترین خواسته مون از مدرک ، درآمد هست (مخصوصا آقایون) . ولی والا حداقل توی رشته من (مکانیک)همون طور که دیشب دلیلش رو توضیح دادم ، مدرک بالاتر یه جورایی رزومه خراب کن هست!! صد اسف که نوجوونی و جوونیم رو گذاشتم و یکی از سختترین… ادامه نظر»

بهرنگ
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

محمد جان من.واقعا امیدوارم همین طور باشه ک شما میگی..حرفاتم قبول دارم ولی ما تو سیستمی زندگی میکنیم ک هیچ چیزش قابل پیش بینی نیس..امیدوارم ک تعویق بیوفته ازمون سر دفتری هم عقب افتاد

سما
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

تقریبا ۹ روز باقی مانده به جای بحث و صرف انرژی لغت زبان بخونیدو دوره کنید ،اگر هم تعویق اتفاق بیفته باز هم از زمان استفاده کردین گرچه وقتی در خرداد علی رغم وجود کرونا و تعطیلی اکثرکشورها به دلیل باری که روی اقتصاد بود محدودیت ها برداشته شد احتمالا الان هم برای برداشتن بار ازسیستم اموزش کنکور برگزار میشه در نهایت با شیوع بیشتر متاسفانه بار بیشتر روی سیستم درمان هست .

مهدیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سما

عالی گفتید،

مجی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

دفن ۷۰ قربانی کرونا روزگذشته در بهشت زهرا تهران

رییس شورای شهر تهران:

روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) دفن شدند.
متاسفانه این آمارها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه ۱۹ نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به ۷۰ نفر افزایش یافت.

**شرمنده ام از انتشار چنین اخباری**

محمد علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز.
دوستان تا به حال من نظرات رو میخوندم .
ارزوی سلامتی برای همه دارم چه اونایی که مریض نیستن و چه اونایی که گرفتار این ویروز منحوس هستن.
##
دوستان به نظرتون بهتر نیست که امسال ورودی ها بر اساس صرفا مصاحبه باشه ؟! چون تا اونجا که اطلاع دارم چندین سال قبل هم پذیرش بر اساس مصاحبه و معدل و پایان نامه و… بوده.
البت این که میگم مصاحبه ،زیاد به ضرر اونایی نیست که خوندن و پر تلاش میخوان کنکور بدن ‌‌ چون روز مصاحبه قطعا سوال های علمی از دانشحو پرسیده میشه.

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد علی

قبل از سال حدود ۹۰ که کنکوری نبود ، اول هر دانشگاه کنکور جداگانه برای خودش میگرفت ، بعد نفرات برتر میامدند مصاحبه . وگرنه از کل داوطلبان بخواهند مصاحبه بگیرند چند سال طول میکشد !
من بنظرم میرسید کاش (در صورت لغو کنکور و لغو ترم یا حتی دو ترم آینده) اعلام کنند افرادی که سال بعد در دانشگاه پذیرفته شوند ، در همان بدو ورود میتوانند آزمون درهای دو ترم اول را بدهند و در صورت قبول همان نمرات در کارنامه شان ثبت شود. و البته دانشگاه ها هم در این مدت روی سایتهایشان برای هر درسی منبع و جزوه در اختیار داوطلبان قرار دهند.

تعویق دکتری حتمیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

دوستان عزیزم اینقدر استرس به خودتون راه ندید .. آزمون ثبت اسناد برگذار نشد .. قطعا کنکور هم تعویق میوفته .. من که با خیال راحت تا ده صبح خوابیدم

سپهر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

پس چرا انقد پافشاری میکنن برگزار بشه.
کنکور فرق داره چون اگه نشه ورودی ندارن پول هم ندارن

یک عصبانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

الان جلسه مجلس فقط با حضور وزیر علوم هست خب مسلمه نتیجه چی میشه. فعلا که ستاد کرونا کلا قهر کرده … منم باشم قهر می کنم اخه ما فوتی دو رقمی داشتیم حالا شده این… از ۱ تا ۱۶۰ بشمرید … لعنت بر کرونا

Nasim
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

سلام
منم به ستاد کرونا زنگ زدم بچه‌ها
گفتن برای تعویق نامه رو زدن ولی هنوز جواب ندادن و گفتن معلوم هم نیست کی جواب بدن!
موندیم تو اوج استرس و تکلیف رو هم مشخص نمی‌کنن!!!
حتی اگر کنکور برگزار شه با این شرایط استرس و بیماری، بازدهی و چه جوری جواب دادن بعیده با میزان علمون متناسب باشه!

بفرمایید کرونا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Nasim

واقعا فکر می‌کنید چنین موضوع مهمی منتظر مراتب اداری و کاغذبازی می‌مونه؟
نیاز به هیچ شرح و توضیحی نیست که الان شرایط بحرانیه و برگزاری کنکور عاقلانه نیست. اگه اراده‌ای برای کنترل بحران در سطح کلان وجود داشته باشه، حتما دکتری و ارشد به تعویق می‌افته. اگر هم نه و اراده کلان کشور به برگزاری آزمون‌ها در هر شرایط و به هر قیمتی باشه که اگه آمار تلفات روزانه ۱۰۰۰ نفر هم بشه از تصمیم عقب‌نشینی نمی‌کنند.

Nasim
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بله…
درست می‌فرمایید
فقط خواستم اطلاع بدم ستاد چنین حرفی زد.

Rezai
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ق٫ظ

بابا تو رو به قرآن کنکور دکتری رو به تعویق بندازید. به خدا من آماده دادن کنکورم ولی از کرونا میترسم. مسئولان محترم سلامتی و جوانی ما رو فدای برنامه ریزی ها نکنید. والله به جایی لطمه نمیرسه اگه بندازید فرصت مناسبتر.بی تدبیری نکنید و به جوونیمون رحم کنید.

کاش کمی ب اتفاقات بعد کنکور هم فک کنیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ

تبعات بعدی کنکور با کیه؟؟؟اونم حتما با داوطلبیه ک رفته اختیاری آزمون داده …چ مسولین مسولیت پذیری داریم ما…
کاش بدون منفعت شخصی ب این آزمون نگاه کنیم بد نیست کمی ب خانوادهامون ب کادر درمانی فک کنیم
ب هرحال اگ‌برگزار بشه ک انگار میخواد بشه اونایی ک میرن لطفا مواظب خودتون باشید

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

مگر ازمون زبان تولیمو هست اختیاری باشه؟!……ازمون اجباری برای ورود به دانشگاه است راه دیگر نیست پس ازمون اجباریست نه اختیاری……

مدیریت99
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ق٫ظ

مارال خانم از این نماینده ها ابی برای ما گرم نمیشه مگر اینکه ستاد کرونا مانند دفعات قبل به تعویق بندازه

مهدیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ق٫ظ

تعویق میفته به شهریور

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ق٫ظ

سلام دوستان… آرزوی سلامتی دارم واسه همتون و خانواده هاتون… یکم باهم مهربون تر باشیم… کسی به فکر ما نیست… خودمون یکم هوای همو داشته باشیم

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

ببخشید سوالم به خبر ربطی نداره ولی دیگه نمی دونم کجا بپرسم!

بچه ها کی اینجا استعداد درخشان تربیت مدرس شرکت کرده؟
مصاحبه هاشم که نزدیکه دیگه همین روزاست
من اصلا نمی دونم باید چی آماده داشته باشم روز مصاحبه مجازی؟ جز پروپوزال چیا باید دم دستم باشه اصلا هیچی نمی دونم لطفا راهنمایی کنید

ویکتاریون
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  Graphic

من مصاحبه ی استعداد ندادم. ولی برای سوالاتی از پایان نامه ی ارشد، از مقالاتت، از روش تحقیق به شکل عمومی و روش تحقیقی که قراره داشته باشی. و بسته به سابقه ی گروه، سوال انگلیسی آمادگی داشته باش.بنابراین پایان نامه و مقاله هات دم دستت باشن.

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سلام ویکتاریون جان مرسی ازینکه همیشه محبت می کنی بهمون با کمکهات
باشه پس اینارو هم باید آماده کنم و پایان ناممو باز بخونم
۶ماه پیش دفاع کردم همه چیش یادمه ولی باز استرس گرفتم نمی دونم چرا

Maria
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

سعی کن ریلکس و آروم باشی در زمان مصاحبه :)
بعضی وقتا سوالات علمی می پرسن که مربوط به تخصص اساتید اون دانشگاه هست. اگر روزمه اساتید رو نگاه کنی تقریبا میشه گفت به چه موضوعاتی علاقه دارن. معمولا در همون حیطه سوال میکنن و البته کارهای پژوهشی خودت. موفق باشید

Graphic
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maria

مرسی ماریا جان درسته سعی مو می‌کنم:)
ممنون از راهنمایی هات شمام موفق باشید

Edvard
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ

کرج هم یک هفته تعطیل شد حالا باز هی بگید برگزاری آزمون سرجاشه!!!
آقایون مسئول یکی بینتون نیست به دادمون برسه و با یه تصمیم قاطع کنکور دکتری رو حداقل تا مساعد شدن نسبی اوضاع به تعویق بندازه؟!

شیرعلی قصاب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

دعای امن یجیب بخونین برا تعویق نه میشه از زحمت هامون صرف نظر کنیم نه میشه تن بدیم به این کنکور وحشتناک اینهایی که میخوان کنکور بدن شک ندارم تا حالا اسم دستگاه ونتیلاسیون به گوششون نخورده سرچ کنن ونتیلاسیون بیمار کووید ۱۹ از مردن بدتره

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

دوستان مخالف تعویق لطفا تو فضای مجازی وبا پیام به نمایندگان مجلس حوزه های خودتان وهم پیام گذاشتن تو قسمت درخواست جدید سازمان سنجش نسبت به تعویق ازمون اعتراض, خودتان ارسال کنید این کار همش ۳دقیقه کار داره واین کارتون باعث میسه افراد داوطلب نماها واهمال کاران به نیت شومشان نرسند خواهشا فعال باشید چون واقعا ۱۰۰۰نفر موافق تعویق نماینده ما نیستند که از اسفند تاالان بازار تعویقشون فقط به منفعت خودشونه

نادر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

کرج یک هفته تعطیل شد
یعنی تا سشنبه هفته بعد
تازه احتمالا تا پنجشنبه ادامه بدن
الان ازمون چطور میخوان بگیرن؟

ماه دخت بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

اصلا به مجلس و … نیست…
همینکه تهران وضعیت اش قرمز شه کنکور تعویق میوفته حتی یک روز مونده به کنکور.

بعرنگ
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

بچه ها فک کنم برگزار کنن ازمون رو بخدا اینایی ک میگن عوام فریبیه میخوان بگن ما مسئله رو هم بررسی کردیم و.بی اهمیت نیودیم نسبت ب حرفاتون ولی باز ب این نتیجه رسیدیم ک برگزار کنیم..کاملا فیلماشونو بلدیم..همه برین درس بخونین..وقت تگنه

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

من امروز با ستاد کرونا (۰۲۱۸۹۵۱۱) تماس گرفتم و در مورد صحبت سخنگوی سازمان سنجش پرسیدم گفتند که ما نامه رو ابلاغ کردیم ولی خود سازمان سنجش اعلام کرده که آزمون برگزار خواهد شد. سنجش درخواست وزارت بهداشت و ستاد کرونا رو رد کرده و این صحبت سخنگوی سازمان سنجش بیشتر یک نوع عوام فریبی به نظر میرسه.

مارال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  nazmi

چه قدر ناراحت شدم… خدایا خودت محافظ جونمون باش

سپهر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  nazmi

خب پس چرا نگفتند که عقب میوفته.

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سپهر

کسی نگفت تعویق میفته، اتفاقا گفتند آزمون در ۲۶ تیر برگزار خواهد شد.

داوطلبب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  nazmi

خدا خودش کمک کنه
برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. اگه به تعویق نیفته من شرکت نمیکنم.

متعجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  nazmi

چه راحت با همه جا تماس می گیرین و همه هم چیزی که نظر شماست می گن! نامه ای ابلاغ نشده هنوز! از چی حرف می زده؟

nazmi
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  متعجب

شما هم میتونید با ۰۲۱۸۹۵۱۱ تماس بگیرید.

fa
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  nazmi

ینی چی؟

هدف امثال بیژن خالقی اندرزیانی عدم موفقیت شماست
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

کنکور تحت هیچ شرایطی تحت هیچ شرایطی تعویق و یا لغو نخواهد شد.
بیژن اندرزیانی صفت ها فقط میخواهند شما رو از ادامه خوندن بی انگیزه کنن.
دوستان تعویقی نیست!
حتی در جلسه فردا مرکز بحث مسئله کنکور نیست! مسئله حول محور آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است. بنابراین فریب بیژن صفت ها رو نخورید!

چند کلمه حرف حساب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

من به همه اطمینان می دم آزمون به تعویق می افته. چرا که اگر آزمون در تاریخ فعلی برگزار بشه آمار ابتلا می ره بالا و دولت به شدت به دردسر می افته و اصلا نمی تونه اوضاعو جمع و جور کنه و به شدت هم زیر سوال می ره چه از سمت مردم و چه از سمت کادر درمان. همین الانشم با این وضع پرشدن بیمارستانا و نبود تخت خالی اوضاع دولت به شدت پیچیده تو هم و همه انگشت اتهام به سمت دولت گرفتن و دولت رو بابت برداشتن محدودیت ها و بازگشایی مشاغل مقصر می دونن. پس خیالتون راحت حتی اگر جون ما براشون بی اهمیت باشه به خاطر اینکه خودشون تو مخمصه نیوفتن آزمونو به تعویق میندازن. مطمئن باشید

شادان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

خدا کنه همین باشه ک تو میگی..بخدا تو مسیح دانشوری بیمارا تو پارکینگ بیمارستانن

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

خدا از دهنت بشنوه

سپهر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ق٫ظ

پس چرا تا حالا اعلام نکردند.

Sara
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

مسئله اینه دولت کلا زده به سیم آخر! اتفاقا واسه همین صددرصد برگزار میشه

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام خبری آمد ،خبری در راه است ؟
انشاءالله فقط خیر باشه و همه داوطلبان با صحت و سلامت امتحان بدند

فیزیولوژی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

با رعایت پروتکل بهداشتی انشالله هیچ چیزی نمیشه اگر اینطور که میگین تو جلسه کنکور احتمال زیاده داوطلبین کرونا بگیرن چرا هیچ کس به این فکر نبوده ما این همه سرباز داریم و در پادگان های متفاوت خدمت میکنن و هر ماه هم اعزام داریم چرا اونا کرونا نمیگیرن و چرا تعطیل نمیکنن؟ در صورتیکه ما فقط ۴ ساعت تو جلسه ازمون هستیم اونا هرروز کنار هم هستن به مدت طولانی، دوستانی که میگن شهریور ماه ازمون برگزار بشه همون کسانی هستن که تو اردیبهشت ماه میگفتن تیرماه برگزار بشه ببینید خودمون رو گول نزیم حتی تعویق بیفته بگن شهریور ماه اونموقع هم میگین بیفته ابان ماه…فقط ۴ ساعت ازمون هست اونم با ماسک و فاصله گذاری مطمئن ، برای همه داوطلبین ارزوی سلامتی دارم.

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

با ایشالله ماشالله که نمیشه عزیزم
بحث بیماریه
خاله بازی نیست
لطفا بزرگ فکر کنید

آبی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

من مخالف تعویقم ولی شما در جریان نیستید مثل اینکه .. حدود دو ماه قبل خود سخنگوی ارتش در اخبار اعلام کرد از کادر خود ارتش به کرونا مبتلا شدند و همچنین سربازان نیز تعدادی دچار کرونا شدند اما پس از آن به علت مسائل امنیتی دیگر صحبتی از کرونایی ها نشد

زمانی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

این مقایسه اشتباه است حضور سرباز ها برای امنیت کشور و مرزها ضروری است ولی با چند هفته دیرتر برگزار شدن یک آزمون دکترا یا ارشد اتفاق خاصی نمی افتد.

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زمانی

عجببب در واقع شما نظرتون اینه که سرباز بدبخت بالاخره باید بمیره چه سر مرز چه بر اثر کرونا؟

اجازه نمیدیم باعث لغو آزمونها شوید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

ما داوطلبان ساکن مناطق سردسیر معترض به جابجایی زمان برگزاری آزمون هستیم چون نمی توانیم پاییز در آزمون شرکت کنیم.

همانطور که استانهای گرمسیر کشور مثل خوزستان در حال حاضر برای گرما مشکل دارند و کولر برایشان خطرناک شده!!!!!
در پاییز هم در خیلی از استانهای شمالی و غربی نظیر همدان و آذربایجان های غربی و شرقی و اردبیل و کردستان بارندگی های مافوق سنگین شروع خواهد شد.

داوطلب دکتری در شهرستان خودش حوزه آزمون ندارد و باید به مرکز استان برود، شرایط ما را در پاییز به بعد سخت تر از حالا میکنید. محل اسکان نداریم.
خودخواهی ها و تا نوک دماغ دیدن هایتان را دیگه تمام کنید.

شما ما را از اسفند ۹۸ تاحالا بیچاره کردید

*
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

دقیقا آفرین ب شما

سعید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ

داوطلب های مناطق سردسیر در اسفند ماه امتحان میدن چند ساله!!! چطور ممکنه پاییز نتونن امتحان بدن؟؟؟ مهر ماه و بارشهای فوق سنگین؟؟؟؟

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

جنوبی ها هم توی تیر کنکور میدن! اردبیل و تبریز (یاشاسین آذربایجانیم) و … بیشتر سردسیر و بیشتر ایام سال هم سرد. مثل کولرهای شما که خطرناکه. اینم یه نوع کولر طبیعی هست و ما هم میترسیم. برگزاری با پروتکل بهداشتی

مهشید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

همون سعید دقیقا
پاییز پوستشون حساس میشه

اجازه نمیدیم باعث لغو آزمونها شوید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

ترکیب آنفولانزا و سرماخوردگی ها با کرونا را در فصل سرد سال داریم. به مسخره و بچه بازی دراوردن گرفتید همه چیز رو. کدام کنکور کدام دکتری تمامش کنید اینهمه لجاجت برای برگزاری آزمون دکتری را.
شما کاری می کنید که دوباره آزمون تعویق و نهایتا لغو بشود

متعجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

چشمان گرد از تعجب ۰۰

maral
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

دمت گرم گل گفتی

آرش
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

فهمیدی آقا بیژن؟؟؟

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ق٫ظ

هرسال اسفند برگزارمیشه شما مشکل سرما ندارید جناب
مگه میشه نظرهمه رو تامین کرد
اگرقراره بخاطرگرماسرما کنکورجابجا بشه که هرسال همین مکافات بود
عجیبه که الان اذربایجان شرقی و غربی هردو بشدت وضعیت قرمزه شما به فکرشون نیستی به فکر سرمای بعدشون هستید

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

متاسفم که با این وضعیت ،شما قیاس میکنید شما حتما باید حوزه امتحانت بزنید خوزستان تا بدونید خوزستان در گه وضعیت الان خود خواه نباشید ،بیماری در خوزستان بیداد میکنه درک کنید مثل اسفند در قم و شمال و تهران البته با این تفاوت آمارمبتلا خوزستان دو برابر اون روزا این استان ها بود ما میگیم باید شرایط استبل بشه از نظر بیماری شما سرما و گرما میکنید یعنی هنوز نمیدونید بیماری چیه متاسفم

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

با دهها اسم پیام نزار…..

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

بچه ها کسی هست داوطلب دکتری روانشناسی باشه‌اینجا؟! ‌

یک داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بله، در خدمتم

مهدیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من هستم

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خوشحالم از همکلامی تون..و ارزوی موفقیت دارم براتون
سوال اینده کاری دکتری روانشناسی با شرایط فعلی جامعه از نظر شما؟؟ میشه امیدی داشت؟! یا مثل بعضی رشته ها باید مدرک به دست بود!

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خوشحالم از اشنایی تون و ارزوی موفقیت دارم براتون
یه سوال با دکتری روانشناسی در داخل کشور چه کار میشه کرد؟؟ میشه امیدی به اشتغال و پیشرفت و درامد داشت با این وضع و شرایط موجود در جامعه! یا مثلا بقیه رشته ها بیکاری و اشباع بازار کار هست بازم. صادقانه میخواستم نظرتونو بدونم.
ممنونم دوستان

امین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

نمیدونم این نظرات منتشر میشن یا نه و امیدوارم مسئولین هم دست کم یکی دونفر شون ببینن .صحبت بچه های جنوب هم مهم بوده هدف اصلی و خواسته مشترک همه ما ورود به مقطع دکتری هست و خواسته دانشگاه ها هم فعالیت در دوترم سال جاری هستش.امروز از یک پزشک پرسیدم شما نظرتونو درباره برگزاری کنکور با شرایط موجود فارغ از هر چیزی بدید ایشان گفتن برگزاری در این آمار فعلی کاملا غلطه.گفتم شما مسئول بودی برگزار میکردید گفتند خیر.حالا اگر مسئولین مسائل بهداشتی رو اجباری کنن ما ظرف یک ماه و نیم به آمار روزی ده نفر و یا کمتر میرسیم.پس از ابتدای شهریور زمان مناسب بدست میآد و ترم از آبان شروع میشه وحتی دکتری رو هم میشه از آخر آبان شروع کرد اینطوری هم دو ترم حفظ میشه و هم ریسک انتقال پایین میآد و در ضمن میشه کولرها رو هم خاموش کرد تا ویرو س پخش نشه به امید موفقیت همه دوستان هم کنکوری.

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

منم از همون پزشک توی بیمارستان میلاد تهران پرسید که کولر اثری نداره؟ گفتن تا وقتی ماسک داشته باشی، خیر

داوطلب دکتری نیستم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

چقدر خوشحالم که ۱۰ روز مونده به کنکور عاقلانه ترین تصمیم رو گرفتم و سرجلسه نمیرم
حتی اگه برگزارم کنن شما خودتونید که باید تصمیم بگیرید شرکت کنید یا نه… با این اوضاع اگه کنکوریم برگزار بشه کلاس حضوری نخواهیم داشت پس انقدر برای قبول شدن و نشدن، تعویق و عدم تعویق به جون هم نپرید
خودتون برای آینده تون تصمیم بگیرید
به امید بهترین اتفاقات

زینب سادات
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

هرگز! میدان رو برای این افراد خالی نخواهیم کرد!

آرش
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

چرا قدیمی فکر میکنی؟
کرونا تعریف جهان رو عوض کرده! شما حساب که درآینده نزدیک بدون فضای مجازی زندگی مختل میشه و حضور فیزیکی آدما اساسا زیر سوال رفته، همه چیز مجازی است.

فقط امید به خدا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ

شما نخوندید بیاید چیکار؟

محمد دکترای مکانیک
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

من سال چند سال پیش دکترای آزاد قبول شدم. واحدها رو هم پاس کردم . آزمون جامع هم دادم (هزینه زیادی هم کردم) ولی اون موقع به دو دلیل از ادامه تحصیل انصراف دادم. یکی استرس شروع شغل و درآمد و زندگی دومی که مهمتر بود اینکه میدیدم هر جا برای کار مراجعه میکنم وقتی میفهمن دانشجو دکترا هستم حتما جواب منفی میدن چون نه نیاز مهندسی مکانیک توی صنعت در حد دکترا هست (در حد لیسانسش هم بزور هست) و از طرف دیگه خود رییس بخش تحصیلات پایینتر داره و خواه ناخواه فرد با مدرک بالاتر رو تحدید برای جایگاه شغلی خودش میبینه و سوم هم اینکه فرد دکترا ، حقوقش بیشتره ولی صنعت نیازی به دانش دکترا نداره. و خلاصه اون موقع که دنبال کار بودم دیگه دانشجوی دکترا رو از رزومه م حذف کرده بودم !! از همدوره های ورودی دکترای من ، دو نفر که استخدام بودند و آرامش شغل و اعصاب داشتند همون سالها به موقع دفاع کردند. من که میخواستم انصراف بدم دو سه نفر دیگه از دوستان بهم میگفتند حالا که تا دم پایاننامه اومد و ازمون جامع هم دادی و ۲۰،۳۰ میلیون هم هزینه کردی ، حیفه ، ولش نکن. ولی من واقعا دیگه نمیتونستم همون دفاع کردند. ولی …… خیلی دلم براشون میسوزه قبل از عید باهاشون تماس داشتم . یکی از دوستام نزدیک بود پشت تلفن گریه ش بگیره. مغزش هنگ کرده . بعد از ۶,۷ سال هنوز نتونسته دفاع کنه اون هم به دلایل مشابه من نداشتن شغل و… ادامه نظر»

سحر
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

حرفتون کاملا درست و متینه دوست گرامی، بنده هم که امسال شرکت کردم،اشتباه کردم، با فوق لیسانس دنبال اینم که برم یه جا منشی بشم، اصلا کار نیست، این بیماری هم اوضاع رو کرده غوز بالا غوز.خدا خودش کمک کنه به هممون

برق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

جناب دکتر، ما تجارت ورشکسته نداریم ما تاجر ورشکسته داریم.
دو تا رفیق دارم که مثل شما رشته مکانیک بودن و هم کلاسی. یکی شون توی یه شرکت مدیر یه بخش شده یکی شون هم آرایشگری میکنه! اینا خودشون انتخاب کردن چطور زندگی کنن. اونقد که شما فکر میکنی ربطی به جامعه و مشکلاتش نداره!
باید ببینی لیاقتت در چه حده، ظرفیتت چقده. در حد یه آرایشگر یا در حد مدیر یه بخش از شرکت!

خداداد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  برق

منم دو تا رفیق دارم دکترا برق شریف همکلاسی بودن یکیشون اسنپ کار می‌کنه یکی هم مدیر آژانسه .

اجازه نمیدیم ازندریاتی ها باعث لغو آزمون شوند
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سازمان سنجش

با یه اطلاعیه محکم و قاطعانه مبنی بر عدم لغو آزمون دکتری خوشحالمون کن.

مارال
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

اگه کرونا گرفتین بازم همین حرفتون؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

یه چیزی رو متوجه شدم …
جمع موافقها و مخالفهای برگزاری تو اینجا کلا ۲۰ نفر نمیشیم و هی رو اعصاب هم راه میریم …
چه موافقین و چه مخالفین با توجه به اینکه گزینه فعلی رسمی و روی میز برگزاری آزمونه پس عقل حکم میکنه بشینیم بخونیم تا فردا که احتمالا نتیجه قطعی مشخص میشه .
از صمیم قلب آرزوی بهترینها و سلامتی برای همه دارم …
خدانگهدار

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

با حرفت موافقم..ک باید الان بخونیم..ولی بعضیا دیگ قصد شرکت ندارن بچه دارن..یکی مث من دیابت داره..ولی شما بشین بخون ایشالا ک هرچی خیره اتفاق بیوفته

#مخالف تعویق
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

ممنون.متقابلا برای شما ارزوی موفقیت میکنم

ماندانا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

مطمئن باشید مجلس تصمیم بگیره تمام امتحانات لغو خواهد شد و طبق قانون تمامی دستگاههای اجرایی موظف به اجرای قانون مجلس هستند.

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماندانا

صد در صد.

مهندس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ماندانا

شما توی این پیامتون سه تا ایراد بزرگ هست
۱ مجلس تصمیم نمیگیرد و همه کارهاشون ادا هست
۲ قانون در خیلی از بخش ها به صورت دلبخواه اجرا میشود
۳ دستگاه های اجرایی از قانون تبعیت نمیکنند

ارغوان بانو
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

اسفند ماه خیلی هیجان داشتم برای آزمون دکترا متاسفانه نشد اما دکترا فقط یک جنبه از زندگی ست من تو زندگیم همه چیز دارم شکر خدا فقط دکترا مونده که حسرت به دل موندم باور کنید تمام مشکلات ما از همین سهل انگاری و ساده دیدن موضوع کرونا بودش کافی بود این ملت رعایت کنن دیگه الان با آرامش سر کنکور بودیم من موندم چه عقل سلیمی امتحان رو تو این پیک عادی جلوه میده واقعا این آقایون دارن به کجا مارو می برن برگزار کنید لغوم نکنید چرا کنکور لغو شه به اعتقاد من علاوه بر رزومه دانش تحلیلی فرد و کنکور مهمه کنکور برگزار شه حالا شماها که نمی میرین در تاریخ ۲۶ تیر برگزار نشه من میخوام بچه دار شم نمی خوام کرونا روم اثر منفی بزاره این زیاد سخت نیس ۱ الی ۲ هفته به تاخیر بیفته وضعیت یه کم نرمال تر شه برگزاری یه آزمون ارزش این همه عوارض تنگی نفس،سرگیجه و تهوع نداره محاله آلوده نشی داوطلب کنکور دکترا از همین قشر جامعه س از فضا نمیادش که پاک باشه یا ناقل نباشه خواهشا آقایون فقط یک جنبه رو در نظر نگیرن . آزمون دادن با ترس نمیارزه مفت…

داوطلب دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

تو این کرونا که اکثرا پرینتر هم ندارن ۱۷۰ هزار برگه قراره پرینت بشه و کلی رفت و امد بی مورد برای گرفتن پرینت، مگر رو صندلی ها عکس و شماره داوطلب نیست؟ مگر شناسنامه و کارت ملی همراه نیست ؟ اثر انگشت هم باید بزنیم رو کارت ها؟
از چند ساعت قبل با ماسک بریم حوزهامتحانی که درب ورود تجمع نشه ؟ از چند ساعت قبل با ماسک اونجا باشیم ؟ حداقل گروه های امتحانی را جدا کنید که تجمع کمتری بشه تو شش روز برگزر کنید. قدر مسلم کنکور دکتری خطا و آزمایش کنکور های بعدی خواهد بود .

فاطمه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

خیلی از شرکت کننده ها بیماری زمینه ای دارن الان نصف بیشتر تیم استقلال کرونا دارن میخوایدکشور رو بیشتر ازاین دچار مشکل کنید همین الانش بزنید به انگلیسی کرونا ویروس سریع اسم ایران و پرچمش میاد به عنوان رتبه اول دنیا چرا مسیولین به فکر نیستند

اوباما
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

روز بعد تعویق بچه بیاین باز اینجا
دقیق میفهمید کل مخالفان چنتا بودن
کیا بودن
اون موقع مث سری قبل میان دنبال کمپین واسه سربازی خخخخخخخ
البته امیدوارم مشکل شما رو هم حل کنند
ما دلمون پاکه پاکه
بدخواه کسی هم نیستیم

الی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

دوستان دوستان
آزمون دفتریار بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونا تعویق افتاد.
از اون سمت تمام متخصصین پزشک می‌گویند برگزاری آزمون اشتباه است و عواقب دارد.
نمایندگان عضو کمیسیون می‌گویند برنامه تعویق دارند و فردا جلسه هست.
از طرف دیگه امروز سنجش بیانیه میده میگه در صورت دستور ستاد، کنکور تعویق می فتد.
اطلاعیه پرینت کارت هم در سایت اومد.
اما هیچ خبری از وزیر بهداشت و تعویق ستاد نییست چرا ااااا
بازهم می‌گویید تعویق داریم؟

فاطمه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

تو رو خدا یک ماه صبر کنید به خدا فروکش میکنه الان اوضاع داغونه و ایران رتبه ۱ کرونا در دنیاست فقط یک کمی تعویق بیافته من خیلی امسال خوندم ولی میترسم برم سر کنکور امروز تصمیم گرفتم از کنکور امسال منصرف بشم

فاطمه پرستار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

بچه ها گول این پروتکل بهداشتی رو نخورین..همش لفاظیه..بازی با کلمات..فک میکنین جملات قشنگ قشنگ زدن و وعده دادن هزینه بره؟؟ جمعه هفته گذشته ازمون استخدامی وزارت بهداشت رو برگزار کردن بعد داوطلبا باید دم در میرفتن جلو ی دوربین ماسکو درمیاوردن احراز هویت میشدن بعد وارد سالن میشدن بدون هیچچچچچ پروتکل بهداشتی فاصله صندلیام مث همیشه چنتا از خدمه دانشگاه روز قبل چیدنشون یکی نیم متر فاصله داشت اون یکی ی متر اصن دربو داغون مثل سالای قبل ..ن موادضدعفونی کننده ای..ن ژلی..ن الکلی..بچه هام میرفتن تو حلق هم چ قبل جلسه چ بعدش..کولرم دستور داده بودن روشن نشه..هوای سالن ب شدت گرم و اشباع از نفس.. تعداد کمی ماسک زدن اونام سرجلسه دراوردن واقعا حقم داشتن انگار جکوزی بود..تازه افرادیم ک کرونا داشتن اومده بودن

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

واااااااااای متاسفمممممممم واسشون.خیلیا گرفتن پس..تازه امارها هفته اینده چنان بالابره ک همه ب فکر فقططط زنده موندن باشیم..کنکور ک ولش اصن

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

البته منم شنیدم و رفتم دانشگاه دیدم وضعیت صندلیا چطوره و هیچ پروتکلی رعایت نکرده بودن

داوطلب خسته از سنجش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

گول می خوریم ما دست گول خورمون خوبه . مگز سازمان برای ثبت نام ده بار تمدید نکردن و گفتن دیگه تمدید نمیشه باز گول خوردیم تمدید شد. مگر بی اطلاع دوباره تمدید نکردن تو همین سایت دوستان اومدن زدن سایت بازه برای ثبت نام بارها اونم بدون اطلاع رسانی رسمی سازمان و ما دوباره و دوباره بار ها و بار ها گول خوردیم و خواهیم خورد.

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

یا خدا !

هنر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

من موافق تعویقم اما خداییش شما هم دیگه تو سیاه نمایی شورش رو در آوردی

فاطمه پرستار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

اوکی عزیزم..شما اینجوری فک کن..ایشالا سرجلسه خواهی دید..من اصن انتظاری ندارم باور کنین یا ن..فقط خواستم بدونین ک اینجوریام ک میگن نیس اینا حتی ماسکم نمیدن میگن خودتون بزنین و رعایت پروتکل بر عهده داوطلبه..البته همیشه حقیقته تلخه ..

Graphic
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

هنر جون اگه تجربه مصاحبه داری میشه بیای تو صفحه انجمن پژوهش هنرِ سایت راهنماییم کنی؟

ارغوان بانو
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

موافقم

هکر مهربان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

اینا رو الان داری به موافقان برگزاری میگی .. این جور چیزا رو که اونا متوجه نمی شن .. اونا فقط منتظرن برن امتحان بدن تا راحت شن بعد برن عشق و حال .. فکر کردن مثلا ازمون بدن کرونا میره دیگه راحت می تونن برن دور دور.. یا که فکر می کنن اگه ازمون بدن ۱۰۰ در صد قبولن دیگه سربازی نمی رن

متعجب
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ

افراد کرونایی را چطور تشخیص دادین؟

سعید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

سه مسئله هنوز و هنوز کاملا مبهمه.

۱- اگه در یه محل مثلا سه هزار نفر امتحان میدن، و قراره در عرض نود دقیقه این سه هزار نفر وارد حوزه امتحانی بشن، هر نفر برای ورود فقط یه ثانیه وقت داره. پس قطعا امکان فاصله یک متری وجود نداره.

۲- فردی که قراره بازرسی بدنی انجام بده حتی با دستکش دستش رو به لباس های سه هزار نفر میزنه. وجود یک نفر آلوده بین سه هزار نفر، لباس همه رو آلوده میکنه.

۳- در طول چهار ساعت امتحان امکان نداره همه بتونن ماسک رو به چهره داشته باشن. عطسه یک نفر آلوده تمامی افرادی که کنارش نشستن رو تا چند دقیقه شدیدا مضطرب میکنه

اگه سازمان سنجش بگه برای این سه تا چه برنامه داره، همه چی حله.

داوطلب خسته از سنجش
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

احسنت

عجبا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

هیچ برنامه ای نیس. مهم برگزاری آزمونه، بگن برگزار شده. به همین راحتی.

احمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ

کسی اطلاع داره جلسه فردا کی برگزار میشه

جواب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

فردا

محمد دکترای مکانیک
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

احتمالا فردا .

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

در دو نوبت هست سه شنبه ها
صبح و عصر

مهدی مهندسی مکانیک
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ

سلام بعضی دوستان مرتب روی همین یک نکته تاکید می کنن حالا نقل قول غیر دقیق اون بماند که کرونا “سالها” با ماست.پس در ادامه حرف خودشون رو میزنن .یک نمونه ادعایی عجیب مثل این مورد پس امروز و دو ماه دیگه و سال دیگه فرقی نمیکنه.پس الان کنکور برگزار بشه. دوست عزیزم انشاء الله امید به خدا شما قراره چند سال دیگه عنوان دکتر پشت اسمت بیاد.برادر و خواهر عزیزم.شما به هر دلیلی موافق یا مخالف برگزاری هستی مثلا مشکل سربازی نگرانی آینده به هدر رفتن تلاش ترس از تغییراتی که به ضرر شما تموم بشه هر چی اون چیزی که واقعا نگرانت کرده اون رو بگو.بقیه هم همدلی می کنن.ولی وقتی اطلاعات ناقص و مخدوش رو به عنوان دلیل مطرح می کنی مسلما حسن نیت خودت هم زیر سوال میره. کرونا با ماست و ما باید با این ویروس سالها زندگی کنیم.بر فرض صدق این گزاره ،فرد بیان کننده متخصص چه منظوری داره؟ کاری که شما میکنی مغالطه معروفیه که قسمتی از نقل قول رو حذف و بقیه رو مصادره به مطلوب می کنن. وقتی میگن کرونا با ماست و ما باید شیوه زندگیمون رو تغییر بدیم و بهش عادت کنیم منظور تبدیل شدن کرونا از نظر شدت و گسترش بیماری به ویروسی مثل آنفولانزاست.همانطور که هر سال واکسن آنفولانزا مطابق با شکل جدید ویروس ساخته میشه ولی شاهد هستیم حتی در کشورهای پیشرفته سالانه چندین هزار فوت بر اثر انواع مختلف آنفولانزا داریم.در ایران هم هر سال تعدادی از هم وطنانمون رو بر اثر انفولانزا از دست… ادامه نظر»

نیما
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سپاس از بیان دقیق آقامهدی عزیز

زهرا*
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

فرمایشات تون کاملا منطقی و عادلانه است آقا مهدی. از همدلی شما سپاسگزاریم

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

احسنت
دقیقا مسئله الان ملی است و هرکسی نباید به فکرخودش باشه باید به فکر همه باشیم اگر آمار بالا بره دیگه نمیتونیم جبران کنیم
دولت هم به خاطر هزینه های اقتصادی که از دانشگاه ها در میاد به فکر جون مردم نیست

....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۳ ق٫ظ

مهندس ما هم از فوت و بیماری هموطن مون ناراحت میشیم.
ولی همون طور که خودت میدونی کسایی هستن که برای چندمین ساله کنکور میدن. کسایی هستن که تمام زندگی شون شده این کنکور. از صب تا شب درس بخون، نه تفریحی، نه گردشی، نه دیدو بازدید. خیلیا توی این مدت که واسه کنکور تلاش کردن میتونستن بجاش کارهایی انجام بدند که کلی توی زندگی پیشرفت کنن ولی زمان شون رو گذاشتن روی کنکور. از طرف دیگه خود مردم این مسائل بهداشتی رو رعایت نمیکنن. وقتی مردم به این نتیجه رسیدن سیر کردن شمکشون مهم تر از سلامتی شون هست چطور میشه این موج رو کنترل؟ اینکه برگزاری کنکور باعث بالا رفتن آمار میشه شکی توش نیست ولی بقیه جاها رو چیکار میکنن، دانشگاه باید تعطیل بشه؟ بازار باید تعطیل بشه؟ مترو و ایستگاه های اتوبوس و …

فاطمه زرگری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

سلام فردا جلسه دارن.کمیسیون مجلس ایا امکان داره تعویق باشه؟؟؟؟

Mahdi
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه زرگری

ظاهرا بیشتر بحث کنکور سراسری است تا آزمون دکترا.

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه زرگری

چه قدر اذیت میکنن بگین دیگه… تکلیف ما معلوم شه..

شمس الله
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

اصن عنوان این خبر گویای مطلبه
تعویق تنها با دستور ستاد کروناست ن نماینده های مجلس
احتمالا اونا میخوان به مردم اطمینان خاطر بدن که نترسن و شرکت کنن

پروا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

بیژن ازندریانی خیلی وقت بود نبودی اینجا!

از امثال شما نمیگذریم که دارید کار رو به جایی میرسونید که کنکور لغو بشه

شماها یه جمعیت زیاد رو میخواید جمع کنید واسه آزمون بعدی درحالیکه اصلا معلوم نیست خودتون داوطلب کنکور باشید و چه سودی از این کارشکنی ها می‌برید

فرزانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پروا

مگه ایشون تصمیم گیرنده هستن!!!!!

شمس الله
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ

مثل اینکه بعضی ها از کامنت های من خیلی ناراحت میشن
ولی چه میشه کرد من دارم واقعیت رو میگم
۲۶ تیر کنکور دکتری برگزار میشه و تعویق طلبا بجای این کارا برن درس بخونن
هر چند که من چند بار توی تعویق ها این حرفا رو تکرار کردم ولی بازم بعضی ها روی تعویق تمرکز کردن ن کنکور
چون دقیقا همون افرادی که بیشترین تلاشو برای تعویق میکردن هنوزم دارن دمون کارو میکنن
در هر صورت ۲۶ تیر آزمونه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۹ روز دیگه

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

درود بر شما
البته اگر نیان بگن منو شما یکی هستیم

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ

چندنفر از دانش اموزان یکی از مدارس تیزهوشان تهران بدلیل کرونا بستری شدند
وزیر آموزش و پرورش بیاد جواب بده

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کرونا رو توی امتحانات گرفته؟!

دختر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

لطفا به هم دیگه نپرید اینجا هیچ کس تعیین کننده نیست اگر تعویق صورت بگیره به خاطر حرف ما موافقان نیست و اگر تعویق رخ نده باز هم به خاطر حرف شما مخالفان نیست پس لطفا ژست مصمم بودن به خودتون نگیرید بالاخره قراره یه اتفاق بیفته یا با خواسته های یه عده مطابق میشه و بالطبع خوشحال میشن یا نمیشه و ناراحت
تصمیمی که داوطلب میگیره مبنی بر شرکت یا عدم شرکت به وضعیت اخلاقی فرد برمیگرده کسی که شرکت میکنه باعث شیوع بیشتر کرونا و در نتیجه تراژیک تر شدن وضعیت کشور
به هر حال
از درد، سخن گفتن و از درد، شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست
من که در این کنکور عجیب بهم ظلم شد شما برید خوش باشید

شکوفه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

تعویق به اواخر مرداد یا اوایل شهریور بهترین راه ممکنه. الان طرح ماسک اجباری شده تلویزیون داره دائم اعلام هشدار می کنه مردم اندکی هوشیارتر شدن پس قطعا به زودی آمار ابتلا میاد پایین اوضاع بهتر می شه انشالا

تعویق دکتری حتمیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

آزمون ثبت اسناد که قرار بود ۲۰ تیر برگذار شه به تعویق افتاد … قطعا فردا تعویق حتمیه ..

قمر الله
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان مملکت قانون داره و قطعا جون ملت و نخبه ها از همه چی برا دولتمردان با ارزش تره. مسلما تصمیمات عالی اتخاذ خواهند نمود. فقط اجازه ندین یکی دو نفر سیاهی لشکر با اسامی گوناگون که به احتمال زیاد داوطلب هم نیستن آرامش شما رو به هم بزنن.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ

شمس الله واقعاً منصفانه نیست که ما چهره ى تو رو موقع دیدن پست “تعویق مجدد دکترى ٩٩” نمى بینیم!

تعویق = لغو 100% کنکور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

نبودی بچه‌ها نگرانت بودن.
وزیر علوم خودش گفته این تو بمیری دیگه مث قبلیا نیست!
خیلی هم اصرار داره کنکور برگزار بشه
اگه میخوای برنامه تعویق تون جواب بده باید سراغ نهاد بالاتر برید (ریاست جمهوری) نه وزیر بهداشت!
وزیر بهداشت که از خداشه همه جا تعطیل باشه

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام اقا بیژن کجا بودی؟؟..کاش شما وزیر علوم بودی واقعا منطقی و عقلانی حرف میزنی و درکت بالاست..کاش تعویق شه..موفق باشین

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

لغو کنکور نه خواسته ى مجلسه و نه وزارت علوم!
بنابراین لغو رو کاملاً کاملاً کاملاً منتقى بدونید.
تنها گزینه موجود:
کنکور دکترى >> شهریور
شروع ترم >> بهمن

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ

تنها گزینه موجود:
کنکور دکتری >> 26 تیر
شروع ترم >> آبان
با یکماه یکماه کردنای شما بزرگسالان عزیز رسیدیم به ۵ ماه تاخیر!

z
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

لایک داری

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

بلکه کامنتهای شما نور امید داخلش باشه و به ما روحیه بده…

نوری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

فدات شم داداش همیشه حرف حق میزنی
من یکی از کسایی بودم همش مخالف تعویق بودم چون واقعا خونده و آماده بودم الان مریضم شرایطم بده آقا ایندفعه بار اولی هست که میگم تعویق چون شرایطم اجازه نمیده من هم مریضم هم با این استرسها و تنش های اینجا روانی و افسرده هم میشم واقعا حالم بدتر شده تعیین تکلیف کنید شهریور بندازید ماهم خوب شیم زودتر مرخص شم دوره کنیم

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

جلسه هنوز برگزار نشده، دوست مخالف تعویق جلو جلو اخبارش رو اعلام میکنه! خخخخ
آدم یاد این اخبار طنز “صبح جمعه با شما” میوفته!

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

:) :)

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

دوستان اعلامیه صدور کارت بر اساس مصوبه و برنامه ریزى قبلى انجام شده.
روزانه ٢۵٠٠ نفر مبتلا و ١۶٠ نفر فوتى جدید
١۵ استان قرمز و در وضع هشدار
(یعنى تقریباً نصف کشور!)
وضعیت بهداشتى به هیچ وجه تا زمان کنترل نسبى براى برگزارى کنکور مناسب نیست.
نباید به آیات یأس داوطلب نماها و سیاهى لشگران کنکور توجه کنین.
نمى خوام بهتون امید واهى بدم اما تمام شرایط براى تعویق محیاست.
فقط امیدوار باشین.
انشالله خبر تعویق رو صفحه اول سایت میخونیم.
امیدتون به خدا باشه.
من کاملاً مطمئنم از تعویق

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

داداش بیژن چش مایی داداش ، خوش اومدی، دلمون برات تنگ شده بود؛ سخنت سخن حق بود ، به دلم نشست، زنده باشی برادر من، انشا االله تعویق حتمی هست

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

پیدات شد. خخ. با کدم اسم کاربری داشتی کامنت میذاشتی….ان شاالله برگزار میشه اونهم سر موعد مقرر

سینا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

شما مطمعنید یا بر اساس حدسیات نظر می دید؟

زهرا*
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

خیلی خوبی

ماه دخت بانو
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

چه بازگشت طوفانی ای

پریسا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

چقدر خوب شد که اومدی آقا بیژن.بچه ها من الان یک خبر از یک نهاد رسمی خوندم که وزیر علوم میخواسته از زیر بار تعویق نره و قبول نکنه که حتی سر جلسه نماینده ها حاصر نشده و مصاحبه کرده که حتما برگزار میشه ولی انقدر حجم پیام موافقا زیاد بوده که فردا قراره جلسه تشکیل بشه و وزیر احضار شده.از ما خواسته بودن که این لحظات آخر بیخیال نشیم و حتما تمام قد از خواستمون دفاع کنیم.تو اینستاگرام زیر پست اعصای کمیسیون بهداشت مثل دکتر علیرضا منادی و احمد نادری پیام بزارید.یا اعضای ستاد مثل دکتر نمکی و دکتر زالی .بنید میخواید اواخر شهریور و اوایل مهر باشه.ورودی رو هم از بهمن بگیرن.به امید خدا همه چی درست میشه.پی اچ دی تست این پیام منو بزار.ممنونم ازت

Mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

این خبرها رو نمیدونم از کجاها میخونین! ولی توجه شما رو به نکات زیر جلب میکنم:
۱-وزیر علوم زیر بار تعویق نره؟! >> وزیر علوم چند هفته پیشتر هم مصاحبه کرده بود و رسانه ها هم نشون دادن. با خبرنگاری ایسنا و… هم مصاحبه کرده بودن و توی اختتامیه کمپین در خانه بمانیم دانشجویی هم اعلام کردن که به هیچ عنوان تاخیر نمی افته. در ثانی دکتر خدایی هم توی برنامه صبح بخیر، اونجا هم توضیح داد.
۲-سر جلسه نماینده ها نره؟! >> جلیه روز یکشنبه ۱۵ تیر، اولویت با وزیر آموزش و پرورش بود و بحث بازگشایی های مدارس که خبرش هم زیر نویس داره میشه توی شبکه خبر. قبلش هم جلسات بهارستان درباره اقدامات دکتر ظریف و وزیر ارتباطات و بحث ارز و نقدینگی بود و بحث کنکور هم رفت توی مجلس و خبرش هم اومد که به خود سازمان ذی ربط واگذار شد و موضع گیری خاصی نکرد
۳-حجم پیام ها؟! >> دکتر فلاحی اشاره کردن که آسایش رو ازشون سلب کرده بودین. به خاطر همین فرمودن درباره برگزاری بهتر بحث خواهیم کرد
۴-ما تمایلی به مهر نداریم. یعنی وقت مهرمون برای چیزهای دیگه است و مخالفت خودمون رو هم اعلام کردیم که با تعویق کنکور، شوهر سوگند خانم، همسایه سر کوچه مون که راننده تاکسیه و پولهاش هم دستشه، ماسک نخواهد زد!
۵-با آموزش مجازی مگه مشکل ندارین شما؟! چی شد پس؟ شیشه عینکاتون بخار نمیکنه؟! اوایل مهر؟ افغانستان شده؟ میخوای مثل افغانستان مراکز آموزشگاهی از فروردین بازگشایی بشن؟!
کمتر بهونه همنوع دوستی بیارین.

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

ایشون سخنگوی کرونا در پا اچ دی هستند!

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

شماهم وکیل و مشاور وزیر علوم

دنا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

نبودین نگرانتون شدیم
گفتیم رفتین دور هزارم رو شروع کنید

بفرمایید کرونا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

آمار کرونا در ایران به بالاترین حد خودش رسیده و ممکنه بالاتر هم بره. یا این وضعیت دولت چاره‌ای به جز اقدام ضربتی و اعمال محدودیت فوری برای کنترل شرایط ندارد. به خیلی از مراکز تجاری، از سینما گرفته تا رستوران و دانشگاه‌ها، اطلاع داده شده که خودشون رو برای تعطیلات دوباره و به مدت کوتاه آماده کنند.

عقل سلیم می‌گه که تمام شرایط عینی و ذهنی برای تعویق کنکورهای دکتری و ارشد آماده است ولی سازمان سنجش سعی داره با اعلام آمادگی و… هزینه تعویق رو بالا ببره و کار رو تموم شده جلوه بده.

من همین الان از طرف خانواده‌ام به دلیل بیماری زمینه‌ای تحت فشارم که شرکت نکنم تو آزمون هفته دیگه و بی‌خیال بشم.

refa
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

به گزارش ایلنا، اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه‌ای از تعویق زمان برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی خبر داد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

«به اطلاع آن دسته از کسانی که به عنوان متقاضی دفتریار اول و دوم از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی جهت شرکت در آزمون مربوط معرفی شده و ثبت نام نموده اند می‌رساند، با توجه به وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور حفظ سلامت این عزیزان و پیشگیری از شیوع این بیماری، آزمون اعلام شده در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۰ برگزار نخواهد شد.

ضمنا تاریخ برگزاری آزمون مذکور متعاقبا از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام خواهد شد.»

یک داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

من مخالف تعویق بودم، کلی درس خوندم، اما الان چند روزه دچار کسالت شدم، امیدوارم کرونا نباشه، اوضاع توی شهر ما داره بحرانی میشه، خواهشاً التماسا آنقدر خود خواه نباشند دوستان، نگید اگه نمی‌تونید اسفند کنکور بدین!!! اصلا معلوم نیست با این اوصاف اسفند کنکوری برگزار بشه. کنکور باید در زمان مناسب و عادلانه برگزار بشه.مسئوولین خاهشا رسیدگی کنید.

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک داوطلب

آره یادمه شما مخالف بودی، الان چی شده چه علائمی داری مگه، ببین نگران نباش آخه تلقین هم شاید باشه

ناصر شاطر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

خبری در راه نیست

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر شاطر

:) :)

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر شاطر

:)انشالله

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

یه چیزی از ستاد کرونا و جلسات و مصوباتش هم خبری نیست مدتیه!! عجیبه خدایی
سکوت خبری اختیار فرمودن یا چشمان مبارکشون بستن..اصلا پروتکل سنجش دیدن این ستاد ایا؟؟؟

پیشنهاد معقول و ممکن
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

تقسیم داوطلبها به ۶ گروه (بر مبنای جمعیت داوطلبان رشته های مختلف)

برگزار کردن آزمون در ۶ روز (از ۲۶ تا ۳۱ تیر)

۶ برابر کردن فاصله صندلی ها

و برگزاری آزمون بعد از غروب افتاب

.....
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ

تو رو خدا قبلش فکر کنین بعد سناریو بدین
ما مکان مخصوصی واسه برگزاری کنکور نداریم، باید از ظرفیت دانشگاه ها و سالن های اجتماعات استفاده کنیم. نمیتونیم ۶ روز جامعه رو الاف یه کنکور کنیم. تازه دکتری ۲۰۰ هزار نفرن با ۱ میلیون و خورده ای داوطلب سراسری چیکار میکنی؟
از طرفی یه هزینه اضافی به سنجش تحمیل میشه که قطعا این کار رو نمیکنن.
فاصله ۶ متر؟! مثلا هر کلاسی ۲ نفر باشن؟
غروب آفتاب؟ بخدا سناریو شب خیلی خنده داره جایی نگید بهتون میخندن. شب چه امتیاز مثبتی داره؟ در عوضش هزار تا گرفتاری دیگه اضافه میشه

...
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  .....

البته یک میلیون و خورده ای در چهار صبح و بعداز ظهر ودر تمام شهرها امتحان میدن نه در ۶۰ شهر و یک صبح تا ظهر

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ

مزاح میفرمایید!

مریم.آ
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

ینی چی لغو کنکور؟؟؟؟؟
سازمان سنجش وظیفه داره آزمون رو طبق موازین بهداشتی برگزار کنه و داوطلبین می تونن شرکت کنن می تونن شرکت نکنن بهرحال شرایط همینه و قابل تغییر نیست.

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.آ

شرایط تعیین کننده برگزاری ازمونهاست…..

فرشاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.آ

مریم بازم تو؟؟اره وظیفه داره..ولی در شرایط عادی نه الان..درضمن شرایط قابل تغییر هست ی ویروسه ی مدت رعایت کنن حله..سرطان لاعلاج ک نیست..

آینده را ما میسازیم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ

چرا میخواید با برگزاری کنکور دکتری اکثریت نخبه های این مملکت رو درگیر کرونا کنید؟! مسئولان، مواظب مافیایی که دنبال برگزاری کنکور هستن باشید و هوشیار عمل کنید. ماها که تا دکترا اومدیم مطمئن باشید سرمایه های علمی این مملکت هستیم پس دستی دستی مارو از دست ندید و کنکور رو تا مساعد شدن نسبی اوضاع عقب بندازین

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

با توجه به نیاز جامعه به نخبگان خود اکیدا توصیه نمیشود خود نخبه پنداران در این ازمون شرکت کنند :)

خداداد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

نخبه یعنی فردی که بتونه چهارتا چیز جدید به علم اضافه کنه ( مثل انیشتین یا مریم میرزاخانی ) یا ۴ تا چیز جدید مبتنی بر علم بسازه ( مثل تسلا یا علی جوان ) . حفظ کردن ۴ تا کتاب که دیگه نخبگی نیست . افرادی هم که این ویژگی ها رو دارند هیچکدوم ایران نیستند که بخواند بیاند تو کنکور دکترا شرکت کنند !!!

تعویق = لغو 100% کنکور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

بعضیا واقعا سطحی به موضوع نگاه میکنن. تعویق کنیم محدودیت اعمال کنیم تا آمار کم بشه بعد امتحان بدیم.
مردم تحت فشار اقتصادی هستن و وقتی نیاز اولیه اونا تامین نشه دیگه سلامتی واسه کسی مهم نیست!
طرف نمیتونه نون زن و بچه ش رو بده چقد تو خونه بشینه؟! و این یعنی تو نمیتونی جامعه رو کنترل کنی. در نهایت نتیجه ش میشه اینکه دو ماه دیگه هم وضع همینه! شایدم بدتر!
به زور مگه میتونی به راننده تاکسی بگی تو خونه ت بشین؟! یا بازار رو تعطیل کنی؟! اونم خرج داره، قسط داره، اجاره داره، دختر و پسر دانشجو داره و …

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

محدودیتها در استانهای قرمز هست…..یک ماه تحمل برای کاهش شدید شیوع منطقی و قابل تحمل است…….علاوه بر حفظ جان انسانها در درجه دوم هزینه درمان کرونا با افزایش تصاعدی شیوع برای کشور بسیار سنگین خواهد بود…..

زنبور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

نه برادر گرامی . همین تالار و عروسی و شنا و باشگاه فعلا تعطیل شه. نصف کارمندها هم دورکار شن و دانشگاه و بخصوص مدارس بصورت مجازی فعالیت کنن خیلی آمار پایین میاد. جاهایی که تراکم جمعیتی بالا دارند(پاساژ- تالار- باشگاه- دانشگاه- مدارس) بقیه به کارشون ادامه بدن با رعایت بهداشت. آمار که نصف شد کنکور برگزار شه.

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

****خبری در راه است
من الان موفق شدم با یکی از نماینده های استان صحبت کنم .انشالله فردا نتیجه جلسه برای موافقین برگزاری خوشحال کننده خواهد بود

....
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

چنان جبهه مخالفین وموافین گرفتید که اینگار میدان جنگ ،متاسفم عمق فاجعه درک نکردیم ،

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

عمق فاجعه زندگی من و ماهاست که زندگی رو برای اطرافیان تبدیل به جعنم سختی و عذاب و استرس کردیم
گذاشتن چند ساعت ماسک و رعایت بهداشت و یا حتی خراب شدن آزمون به شرط پایان تمام این سختی ها و انتظارها قطعا فاجعه نیست

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

فکر نمیکردم تعویق خوشحال بشین!

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

کدوم استان

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

خوزستان دیگه
ایشون همون تاره و شمس الله وبیشترین ضرر و ….

یک عصبانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

کدوم شهر؟

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

چقدر شما مخالفا حرفاتون شبیه همه!!!!!
همه تون هم با بالا بالاها در ارتباطید
خب لطف کنید سوالا رو هم بپرسید ناموسا

PhD به #مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خوش خبر باشی
واقعا؟؟؟
آقا توروخدا امید الکی نده

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

پناه بر خدا درکتون میکنم .منم تو وضعیت خیلی بدی هستم ..تمام خانوادم با من و به پای درس خوندن من بریدن …ساعت ۵ میرسم خونه از اونجا باید با کلی شامورتی بازی خانمم بچه ها رو مشغول کنه تا من بپرم تو اتاق درس بخونم بعد نهایتش تا یکی دو ساعت..واقعا بریدم ولی دلم خیلی روشنه برای فردا .
از موضوع صحبت با نماینده هم مطمئن باشید .باهاش حرف زدم

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

اون نماینده محترم چقدر به شما نزدیک هتستند خخخخخخخخخ

فرشاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

قطعا نظر فقط یک نماینده اهمیتی روی تصمیم نخئاهد گذاشت..

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

فکر کنم شما همون تار هستی که قبلا هم با نماینده تون صحبت کرده بودی(:

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مرضیه خانوم درست حدس زدید خودشه، همونه

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

مهم نیست من کی هستم …مهم اینه که ما این بار جلو داوطلب نماهای تعویق طلب خواهیم ایستاد …و نمیزاریم دل درد و سر درد و ….بعضی ها ما رو از رسیدن به هدفمون نا امید کنه …اونهایی که مثل من با زجر درس خوندن درک میکنند چی میگم

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

خبر خوش عدم لغو و تعویق قطعی و برگزاری آزمون در شهریور خواهد بود. خوش خبر باشی داداش! دم تو و اون نماینده تون گرم!

حسابگر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

سنجش نگران هزینه ایه که واسه طرح سوالات پرداخت کرده. بچه ها بیاین هرکدوم ۱۰۰۰۰ به حساب سنجش واریز کنیم تا کوتاه بیاد و اینقد اصرار به برگزاری کنکور دکتری نکنه!
همچنین بیاین هرکدوم ۱۰۰۰۰۰ به حساب دانشگاه آزاد واریز کنیم تا شاید دیگه به وزیر علوم فشار نیارن واسه برگزاری کنکور!
ادمین جهت اینکه بدونیم آزادی بیان هست نظر ما رو اشتراک بذار
:)))))

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسابگر

بجاش دارن مصاحبه رو مجازی میکنن و هزینه کم میشه…..میتونن مقداری از هزینه صرفه جویی شده را در اختیار سنجش قرار بدن…..

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

فردا همه اینا که مخالف تعویق هستند در افق محو می‌شوند تعویق را خواهند دید

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

با تعویق جلوی مسافرت ها گرفته میشه؟ مردم ماسک میزنن؟ توهم زدین کلاً! فعلاً که آزمون سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد تصویب نهایی شد. زیاد خوشبین نباشید!!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

شما که تا چند دقیقه قبل دم از آزمون ۲۶ تیر میزدی ، حالا چی شد میگی مرداد تصویب نهایی شده، خبری خخخخخخخ

هکر با عقل
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

سلام فیک عزیز. آزمون سراسری در متن گفتم. دقت لطفا! خبرش هم آقای محمد وحیدی دادن و دیروز هم منتشر شد.

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

خواسته ما هم برگزاری ازمون سراسری در موعد مقرر بود و همچنین ازمون فنی حرفه ای و کاردانی به کارشناسی هم در موعد مقرر برگزار شود مشکلی ندارد…….. فقط برای ارشد و دکترا تعویق منطقیست….

PhD
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

دوستان ِ مخالف لغو، فقط لب و دهن نباشید
فقط شعار ندید
باید مرد و مردونه صدای اعتراض رو به گوش مسئولین برسونید که اجازه ندن آزمونها لغو بشه.
خواهشا پیگیر باشید من خودم به سنجش پیام دادم و جواب دادن که ان شاالله آزمون در موعد مقرر برگزار میشود
اما متاسفانه حرفای سنجش حرف نیست بهش اعتباری نیست.
هر لحظه ممکنه تعویق بدن و تعویق یعنی دیگه ایندفعه لغو کامل.
خواهشا دوستان همکاری کنید این معضل رخ نده

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  PhD

من به سهم خودم هم زنگ زدم سنجش هم با یک نماینده صحبت کردم و قانع شد و فردا در کمیسیون از ما دفاع خواهد کرد

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  PhD

لغو نمیشه. کنکور سراسری تصویب شد توی کمیسیون روز یکشنبه عصر

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  PhD

کمیسیون آموزش اولین بار هست که مداخله میکنه توی کنکور. سناریوهاشون به درد لای دیوار هم نمیخورد، الان تاکید روی تعویق دارند که کاری از پیش نمیبرن.. اگر تعویق تا به الان کارساز بود بله ولی خب خیلی هم جالب نبود و به اندازه کافی هم دیر شده.

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

خیر حدودا در سالهای ۹۵ ۹۴ در کنکور مداخله کردند…..بساط خرابکاری وزارت علوم و اساتید و داوطلبان سواستفاده گر را جمع کردند که نتیجه اش همین کنکور است یعنی تصویب برگزاری کنکور دکترا با شرایط حال حاضر به مدت ۵ سال…..

هکر با عقل
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

نه درسته.تا حالا دخالتی نکرده

هوشیار
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هکر با عقل

ازمون های کنکور دکترای چند سال اخیر مصوبه مجلس است که بخاطر عتراضات داوطلبان آن زمان بوده…دخالت از این بالاتر؟

زنبور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

بنظرم این دو هفته را بخوانید اینا واسشون مهم نیست سلامتی و حتما کنکور را برگزار میکنن ولی هیچ وقت این روزها را فراموش نکنید. فقط بین بچه ها با مصاحبه های الکی ستاد کرونا و بهداشت و سنجش تفرقه میندازند. هر زمان آقایان بگن همه شرکت میکنیم چون جز کنکور راهی در این کشور نداریم متاسفانه. فقط فرصت سوزی جوانی.

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

دقیقا ما بازیچه دست اینایم.. سرکاری و تبلیغاتی هست این مصاحبه ها و پاس کاریا..اصلا خواسته ما مهم نیست!! که اگر بود وضع این نبود!! دکتری خوندن و امید به اینده بهتر و اشتغال که هیچ

ناصر شاطر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان ناصر شاطرم
چه خبر؟
من دارم میخونم ولی ایشالا تعویق شه

دیارا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر شاطر

سلام. سلامتی هیچی مشخص نیس که تعویق هست یانه. امیدوارم تعویق باشه. نمیخواستم شرکت کنم اما حالا مجبورم چون من وقتی به خانوادم گفتم نمیخوام شرکت کنم از ترس کرونا کلی عصبانی شدن که باید شرکت کنی اینهمه خوندی و… واقعا تحت فشارم… از فردا باید بشینم مرور کنم

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

یچه ها خب اگر قراره مجلس خبر بده چرا همشششش زیرنویس میکنن؟؟
اصلا چرا همش زیرنویس میکنن کدوم سال اینطوری بوده؟
اصلا یه جوری لج دارن میکنن نمیفهمم چرا

شما میدونید؟

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

شما کی درس میخونین؟ ساعت حضورتون رو یک نگاهی بندازین!

آزمون حق مسلم درس خوان ها
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

خانم مارال خدایی مشخصه دنبال زمان بیشتر برای درس خوندنی.. عزیز اگه هم تعویق بشه باز تو توی همین شرایطی.. رقیبات الان خوندن آماده ان.

بهناز.م
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/news/13990414000857/کرونا-چطور-نفس-این-کودکان-را-گرفت-عکس-و-فیلم
ازتون خواهش میکنم حداقل بخاطر این بچه های بی گناه کمی تامل کنید و خود خواهی رو کنار بگذاریم ….چون خودمون درگیرش بودیم شرایط خوبی نیست…هیچ چیز براتون دیر نمیشه تو این موقعیت اشرف مخلوقات!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهناز.م

برادر من، مخالفان تعویق دل ندارند اینها فقط منافع خودشون رو میبینند نه دل سوزی برای کودکان، واقعا متاسفم براشون

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

✅ وزیر علوم فردا به کمیسیون آموزش می‌رود سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه آقای غلامی فردا در جلسه کمیسیون حضور پیدا می‌کند تا درباره‌ی برنامه‌های این وزارتخانه گزارشاتی به نمایندگان ارائه دهد، اظهار داشت: ما مباحث مهمی همچون وضعیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور و مشکلات موجود را پیش‌رو داریم که قطعا آن را مطرح خواهیم کرد. وی درباره‌ی این‌که آیا امکان طرح موضوع تعویق کنکور و یا تغییر در نحوه‌ی برگزاری آن در جلسه فردا وجود دارد؟، ادامه داد: با توجه به این‌که جلسه فردا اولین جلسه وزیر علوم با اعضای کمیسیون آموزش است و مباحث زیادی هم برای طرح وجود دارد، ممکن است همچون جلسه با وزیر آموزش و پرورش فرصت طرح موضوع کنکور پیش نیاید کما این‌که تاکنون کمیسیون آموزش درباره کنکور ورود پیدا نکرده ولی در آینده نزدیک جلساتی را برای روشن شدن موضوع تشکیل خواهیم داد. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرات متفاوت درباره تعویق کنکور یا تغییر نحوه برگزاری آن اظهار کرد: تماس‌های بسیاری با نمایندگان گرفته می‌شود که حتی در مواردی آسایش را از ما سلب کرده، ساعت تماس‌ها هم به نیمه شب می‌رسد که در آن عده‌ای خواستار تعویق کنکور و عده‌ای خواستار برگزاری آن در موعد مقرر هستند. استدلال برخی از کنکوری‌ها این است که اگر کنکور به تعویق افتد زحمات آنها به هدر می‌رود و استدلال عده‌ای دیگر این است که در شرایط کرونا برگزاری کنکور درست نیست. در نهایت نظرات متفاوت وجود دارد ولی کمیسیون در آینده جلسه‌ای برای این موضوع… ادامه نظر»

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

اینده نزدیک!!!!! گویا عید نوروز نتیجه بررسی کنکور داده میشه!
خستمون کردن با این همه شعار و بیانیه و بلاتکلیفی!!!!!خدااااااااااااااااااااا

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

پس این قصه سر دراز دارد
فردا هم معلوم نمیشه این خط این نشون

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

من نمیفهمم
اون کسایی که میگن کنکور ۱۰ روز دیگه برگزار میشه و اطمینان صد درصد دارن مگه الان نباید جمع بندی کنند و دوره کنند و….
اینجا چه میکنند.چرا تعدادشون از ما موافقای تعویق بیشتره
حالا فرض کنید ما نمیخوایم امتحان بدیم
ما تنبلیم ما دنبال ایجاد کردن فرصتیم و برای همین هم اینجا کامنت میذاریم که حالا که ازمون حتمیه!!!کمی به هم دلداری بدیم
ولی هیچ منطقی نمیپذیره که شما الان اینجا باشید جز اینکه داوطلب نباشید و صرفا برای متشنجش کردن وضع اینجا باشید و یا اینکه صرفا میخواین امتحان بدید که ازسرتون واکنید(سیاهی لشگر) ویه کارنیمه تمام رو تمام کرده باشید و یا دلخوش به دلگرمیهای اساتید.
نیاید بگید انقدرخوندم که فولم چون همه اینجا داوطلبند و میدونن معنی این حرفو…

زهره- معماری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

وای مرسی… من اومدم همینو بنویسم. اصلاً این بحثی که اینجا برقراره رو درک نمیکنم.
اونیکه معتقده شرایط برای برگزاری آزمون مناسب هست که باید مشغول مطالعه باشه.
من و امثال من که نگرانیم باید دنبال رسوندن صدامون باشیم. هر چند درستش این بود که به ادراک مسئولین ایمان میداشتیم و ما هم مشغول مطالعه بودیم.
حالا این بحث فرسایشی، جز کم کردن نیروی بچه هایی که آماده اند و بیشتر غصه دار شدن ما نتیجه ای نداره واقعاً. نباید بین داوطلبها جو رو به این سمت می بردند…

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

چون نتیجه سکوت در دفعات قبل نشون داد که باید در فضای مجازی از حقمون دفاع کنیم والا…..
این بار با تمام قدرت جلوی تعویق طلبان داوطلب نما خواهیم ایستاد

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

به قرآن من الان چند روز هست دارم همینو میگم، آخه ای مخالف تعویق برو درستو بخون اینجا چیکار داری، مگه ۲۶ امتحان نداری، نکنه شک داری ۲۶ امتحانه نه؟؟؟؟

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

چون حدود هشتاد نود درصد مطالب اینجا رو یک فرد مخالف تعویق با اسمهای مختلف میگذارد با کمی دقت این را متوجه میشوید……..

ت
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

به گزارش ایلنا، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «طی ۲روز اخیر، بیش از ۲۰ هزار پیام موافق و مخالف درباره ⁧تعویق کنکور⁩ از سوی مردم دریافت کرده ام. دیروز جلسه ای با وزیر ⁧آموزش و پرورش⁩ داشتیم و فردا نیز با وزیر ⁧علوم⁩ و معاونان و رئیس سازمان سنجش⁩. این موضوع مهم را تا حصول بهترین نتیجه برای دانش آموزان و دانشجویان عزیز پیگیر هستیم.»

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

نپرسین از کجا و کی
فقط همینقدر بدونین کسی این حرف رو زد ک امثال خانم سخنگو و سنجش در مقابلش حرفی ندارن واسه گفتن

نمیتونم اسمشو بیارم

بدرووووووووود
من ک رفتم با خیال راحت
شما هم هر چی دلتون میخواد بگین من ک خیالم راحت شد و دیگه نیستن

سعید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

منطق عجیب سنجش و مخالفان تعویق: ناراحتی نیا!

حسن بابلی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

تو برای رفع تکلیف میخوای کنکور بدی
حفظ جانت نیستی

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسن بابلی

تکنیک ترور افراد شرکت کننده اوج بی اخلاقیست…..

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

خب راست میگه
نیا

خخخخخ

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

واقعااااا

سجاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

منطق مخالفای تعویق اینه که وقتی تمام سازمان های بهداشت جهانی خارجی و داخلی میگن کرونا حداقل تا یک سال دیگه از بین نمیره، و وقتی چهار بار تعویق کنکور شرایط رو بهتر که نکرد هیچ بدتر و پیچیده ترش کرد، هر عقل سلیمی میگه این دور باطل نباید تکرار بشه و با زندگی هزاران نفر بازی بشه.
حالا هرکی شرایطش رو داره آزمون بده هرکی شرایط رو مناسب نمیدونه چند ماه دیگه آزمون سال آینده رو شرکت کنه، اجباری وجود نداره.
منطق مخالفای تعویق رو متوجه شدی؟

سعید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

منطق موافقای تعویق تمدید بی خودی آزمون نیست دوست عزیز!
مگه با تمدید کرونا حل میشه؟!
بحث سر اینه که باید محدودیت ها دوباره برقرار بشه و حوزه های امتحانی شهرستانی بشن نه فقط مرکز استان!
ولی شما می خوای فقط امتحان بدی حالا چند نفرم این وسط مردن اشکالی نداره!
فرض بر این که من تنبل و درس نخون و بیکار هستم حالا شما که نخبه ای و درس خون چرا نمیری درستو بخونی و همش اینجایی؟!
گفتا شیخا هر آنچه گفتی هستم / آیا تو چنان که می نمایی هستی؟!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

این مخالف های تعویق از اول هم بی منطق بودنند، خیف کلمه منطق که بزاریم کنار اسمشون

علیرضا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

خبرگزاری ایسنا خبری درج کرده مبنی بر اینکه وزیر علوم فردا به کمیسیون آموزش مجلس میرن. اما زیرش نوشته رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت به دلیل اینکه مسائل زیادی هست که راجع به آنها باید با وزیر صحبت کنیم، بعیده به موضوع کنکور برسیم. اینم تیر خلاص

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

پس کی دیگه؟ اون هفته کنکوره… یعنی اصلا برای دکتری تصمیمی نمیگیرن؟ مشکلات ازمون دکتری که خیلی بیشتر از بقیه ازمونهاست…

نیما
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

قراره چهارشنبه با وزیر در مورد کنکور حرف بزنن. اینم تیر خلاص خخخ

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

جلسات کمیسیون دو روز در هفته است. یکشنبه عصر و سه شنبه دو نوبت صبح و عصر

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

احسنت به کاربرد نیما، دمت گرم داداش چاکرم شدیدا

.پوریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خوب چه ربطی به تیر خلاص داره.
خوب فردا صحبت میکنن
شوخی که نیست قرار ورودی بهمن بگیرن
برنامه کلاسی نیست که یه روز تموم بشه

مچ گیر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

هر چند در ادامه گفتن تو جلسات بعد به این موضوع رسیدگی میشه… خبر رو کامل بیان کنین نه فقط تا جاییکه به نفع خودتون هست

علیرضا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مچ گیر

ده روز به کنکوره کدوم جلسه بعدی برادر. متوجه نیستین فقط میخوان بگن ما پیگیر بودیم و نشد؟ اینا دعوا زرگریه

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مچ گیر

ای والله کاربر مچ گیر، دمت گرم داداچ

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ

الان دوباره سخنگی سنجش اظهار کرده تو کنکور دکتری نمایده بهداشت هم با هماهنگی وزارت بهداشت حضور داره و تب سنجی هم میشید و… پس یعنی وزارت بهداشت هم موافق برگزاریه؟

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خوب الحمدلله نوشته تلاش میکنیم شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور فراهم کنیم. هورا

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

خوندیمش

شما هم لطفا با دقت بخون ک گفته

نادری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و نیز سازمان سنجش، شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور ۹۹ ایجاد کنیم تا هم پاسخ‌گوی نگرانی‌های داوطلبان بوده و هم لطمه‌ای به نظام آموزشی کشور وارد نشود

نگفته تعویق عزیزم
گفته شرایط مطلوبی برای برکزاری ایجاد کنیم.
خخخخ
در تعحبم از شما ک خبری ک خودتون میذارین هم درست نمیخونینش

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دقیقا. بعضی از خبرگزاری ها، تیر زدن بلد نیستن متاسفانه. دیروز خبرگزاری ایرنا فکر میکنم تیتر زده بود توزیع کارت ورود به جلسه دکتری از فردا! یعنی امروز!!

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

شما که ۲۶ اکتحان داری برو همون امتحانت رو بده برادر!!!!! آنالیز پیش کش!!!!!

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

نادری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و نیز سازمان سنجش، شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور ۹۹ ایجاد کنیم تا هم پاسخ‌گوی نگرانی‌های داوطلبان بوده و هم لطمه‌ای به نظام آموزشی کشور وارد نشود.

ای بابا ایشون که گفتن شرایط مطلوبی برای برگزاری ایجاد کنیم میشه مثل همون سناریوهای کذایی ناکارامدشون که!!! تازه گفته یه جوری تصمیم میگیرن که نظام اموزشی بی نظیرمون لطمه نبینه!!!
من بعید میدونم موافقت بشه با لغو با وجود اصرار وزیر و سنجش..از اون گذشته چرا وزیر بهداشت چیزی نمیگه!! درمورد دکتری بهداشت هم حتی حرفی نزدن! من داوطلب هردو هستم و سرگردااااان

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

لغو نمیشه. دیروز کنکور سراسری تصویب نهایی شد. ۳۰ و ۳۱ مرداد

داوطلب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

منظورم تعویق بود اشتباه نوشتم

مهشید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

عزیزای دلم هول نشید هول نشید
متقاضی دکتری هستید و هنوز نمیدونید تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها؟

تیتر خبر خودش یعنی بوی تعویق میاد
و اینکه گفتن نه به نظام اموزش لطمه بزنه نه به بچه ها یعنی نه لغو میکنیم نه بچه هارو تو پیک کرونا میکشونیم به حوضه ها
خواهشا فکر کنید یکم
کرج تعطیل شد امروز

وقتی شهر یا استانی تعطیل باشه کنکوری بنظرتون برگزار میشه؟

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

انشا الله تعویق حتمی هست

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

دوستان فردا خواهید دید تعویق می افتد

مش حسن
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

نفر اخر شمایی ک مثل بیژن برید خخخخخ

فرداتونم می بینیم

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

منتظر بمونید. توی یکماه شرایط مناطق قرمز زرد و مناطق زرد سفید میشن تلویحاً! همین حرف توی ۲۰ خرداد توسط بیژن نامی و سندرز نامی زده شد!

زینب سادات
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

قطعیه مارال جونم

#مخالف تعویق
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

بماند یادگار :
سالی که انقلاب شد
سالی که جنگ شد
سالی که زلزله شد
و
.
.
سالی که کرونا شد
ما هم سرمونو بالا بگیریم بگیم اره یادمه اتفاقا همون سال دکترا قبول شدم
:)

مریم
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

وای عالی بود. درود بر شما

تعویق = لغو 100% کنکور
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

مرسی انرژی مثبت :)

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

بیان لغو کنکور کلک مخالفان تعویق برای متشوش سازی فرایند تعویق کنکور دکتراست……لطفا با دهها اسم پیام نزار…..

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

امیدوارم توو این تعویق ها ، یه خیری بوده باشه و انشالا قبول شیم.
و امیدوارم دیگه تعویقی صورت نگیره ، البته اگر بصلاحه.

بیژن خالقى ازندریانى
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

بعد هم با خودت میگى البته از ترم بهمن رفتیم دانشگاه!

فرشاد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

عالی بود بیژن

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

دمت گرم دادا

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

البته با برگزاری ازمون در موعد مناسب که شیوع کرونا پایین است………

هنر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

سال انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاهها را یادت رفت اخوی

فرزانه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

وقتی اعلامیه دریافت کارت صادر شده یعنی همه کارا انجام شده پس امتحان ۲۶ تیر برگزار میشه بقیش ادا درآوردنه که ما مثلا صدای شما رو شنیدیم و بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که برگزاری بهتر از تعویق است….

.پوریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

کسی جلوی شما رو گرفته که درس نخونین؟!
اگه میدونین تعویق نیست خوب بشین بخون

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

دفعه قبل هم اعلامیه کارتها صادر شده بود عزیزجون

موافق برگزاری ۲۶ تیر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

نه به تعویق !!
حق ما رو ضایع نکنید .
ما عزادار هم شدیم باز نشستیم درس خوندیم برای این کنکور !
تعویق کنکور بی انصافی در حق کسانی ست که تحت هرشرایطی برای کنکور آماده شدند.

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

آری به تعویق نمی تونی تحمل کنی امتحان نده

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

شرکت در آزمونهای سراسری اختیاری است. اگر فکر می کنید به خانواده و خودتون صدمه وارد می کنید، شرکت نکنید. با ارزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم. با سپاس!

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

آری به تعویق

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

مارال خانم فعلا این شمایی ک اگر نمیتونی امتحان نده

این حرف من تنها نیس

سنجش در پاسخ ب درخواست تعویق ها دقیقا عین همین جمله رو نوشته
ک ازمون سنجش اجباری نیس، و نمیخواهید پس شرکت نکنین
خخخ

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

آری به تعویق مشکل داری امتحان نده

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

مشکل نداره! داره میگه برگزار کنید یعنی آماده است!

آزمون حق مسلم درس خوان ها
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ

قطعا برگزار میشه.

حسن بابلی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

تست کرونا دادی

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن بابلی

ماسک زدی؟ فاصله رو رعایت کردی؟ دستهات رو مدام می شوری؟

پی اچ دی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

قطعا برگزار خواهد شد در شهریور ماه. نه به لغو نه به کرونا آری به تعویق

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

لطفا با دهها اسم پیام نزار……

محمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

مصاحبه به جای آزمون (مثل قبل از سال ۹۰)
مصاحبه ها اینترنتی برگزار گردد و حق اعتراض به سنجش، با بررسی مجدد سوابق امکان پذیر باشد.
سرعت بالاتر در اعلام نتایج، امکان اعتراض، سلامتی

ل
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم موافقم
تمامی اساتید دانشگاه تهران به همین روش رفتند دکتری و استاد شدند
اونوقت باید کنکور رو اونم تو شرایط خطرناک و ناسالم برگزار کنند.
چرا باید این بی عدالتی بشه
تازه بماند که رتبه های زیر ده همیشه رد میشه و دانشجوی خودشون رو با رتبه بالای ۱۵ و ۲۰ قبول می کنن

عابر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیلی موافقم

کنکوری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

تا زمانی که حوزه های امتحانی محدوده احتمال خطر بسیار بالاست. خیلی ها مجبورن از شهرستانها با حمل و نقل عمومی برای آزمون به مراکز استان ها برن.یعنی هر چقدر هم توی برگزاری جلسه احتیاط رعایت بشه بلاخره ریسک افزایش مبتلایان کنکوری همچنان وجود داره. بهتره هر سه کنکور توی مردادماه برگزار بشه و توی این فاصله شعبه های آزمون ارشد و دکترا رو بیشتر کنن. جوری که هر کسی بتونه توی شهر خودش آزمون تحصیلات تکمیلی بده. همونطوری که برای آزمون سراسری این شرایط فراهمه.

سپهر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام.بچه ها کنکور کارسناسی هم تعویق میوفته؟
دارن واسه کارشناسی هم جلسه میزارن یا نه
اگه نیدونید بگید
تشکر

یکتا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

اگر باشه برای همه ازمونهاست

دیارا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

سلام. هر تصمیمی گرفته بشه برای همه کنکورهاس

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپهر

سلام.
خیر. دیروز در کمیسیون به تصویب رسید و در ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار میشه. خبرش هم هست. نائب رئیس کمیسیون آموزش امروز صبح اعلام کردند.

سپهر
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

ولی قبلا هم گفته بودن قطعا میگیریم ولی الان گفتن ستاد مبارزه با کرونا باید بگه
فازشون چیه؟

*
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

نمی دونم چرا این روزا بعضیا میان اینجا میگن ما که دیگه نمیریم از خیر امتحان گذشتیم.
مطمئنا آینا زودتر از بقیه میرن سر جلسه

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  *

خب برن حقشونه بقول بعضیا اختیار دارند

نمایندگان بخوانند
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

با توجه به رعایت «اصل عدالت آموزشی» در ❌ «شرایط اضطراری» ❌؛ ۱. تامین حقوق اقلیت جامعه یعنی تعداد زیادی از داوطلبان(که برای کنکورهای امسال زحمت کشیده اند) درصورت تضییع حقوق عموم جامعه، بدلیل سرایت بیماری فراگیر موجب خسران عمومی است. ۲. رعایت «پروتکل بهداشتی» چه از سوی برگزار کننده و چه در میان داوطلبان «ضمانت اجرایی» ندارد. بعنوان مثال، . «منع تجمع» با هر عنوان و با هدف شکستن چرخه سرایت، با نفس برگزاری جلسه آزمون بعنوان تجمع آموزشی منافات دارد. . «ممنوعیت سفر و جابجایی» با الزام داوطلبان شهرستانی و روستایی به حضور در حوزه مرکز استان در تناقض است. حقوق داوطلبان شهرستانی و روستایی که بعضا مسافت های طولانی را در مدت زمان چندین ساعته، چه در حالت عادی و چه در شرایط اضطراری فعلی، با انواع وسایل نقلیه عمومی می پیمایند، تا به مقصد حوزه آزمون برسند، نادیده انگاشته شده! در این مورد، سازمان سنجش بعنوان متولی برگزاری آزمون می توانست از فرصت اسفندماه تا اکنون استفاده کرده، حوزه های شهرستان ها و روستاها را آماده سازی کند، تا هر داوطلب در شهر و روستای خود آزمون دهد. . با استفاده از ماسک، دستکش، و سایر «اقلام بهداشتی»، حتی در صورت استفاده صحیح عموم داوطلبان و برگزارکنندگان، در صورت حضور فقط یک ناقل(خاموش یا تایید شده) در جمع فضای بسته، ظرف مدت ۱۵ دقیقه ویروس منتشر خواهد شد، چه روز و چه شب، چه با فاصله ۱.۶ متری و چه فاصله ۱۶ متری. . «توصیه های بهداشتی» در مدت زمان طولانی آزمون ها به ضد خود… ادامه نظر»

من
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

اینا رو کی گفته؟؟

ماه دخت بانو
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

عالی بود. خیلی جامع و کامل گفتید

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

اینم از پرجمعیت ترین شهر مازندران

️فرماندار ویژه شهرستان بابل با ابلاغ بخشنامه‌ای از #ممنوع بودن فعالیت دانشگاه‌ها، حوزه‌ها ، مساجد و مصلی‌ها، تالارها، باشگاههای ورزشی، پارک‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، سینما و برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی مذهبی، جشن و عزا و مراکز تفریحی و کافه‌ها و…. از امروز تا اطلاع ثانوی در شهرستان بابل خبر داد.

احمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

دقیقا درسته دکتر جلالی تایید کردند

احمد
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

دقیقا درست میگن دکتر جلالی تایید کردند

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

این مازندرانیه که تازه بابل قرمز شده
وای به حال خوزستان و هرمزگان و سیستان و اذربایجان غربی که خیلی وقته اوضاع خرابه

حسن بابلی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اره والا حرفت درست امروز توی بابل اعلام کردن
دیروز استاندار ساری حسین زاده گفت امتحان حضوری اصلا نباید برگزار بشه

سعید
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسن بابلی

احتمالاً کنکور جز امتحانات حضوری محسوب نمیشه!

حسن بابلی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

پس چیه مجازی حساب میشه یا روح حضوری خودمون تشریف نداریم
جمع کن بابا

زهره- معماری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

ولی به نظر من اگر استانداری و فرمانداری اونها اینطور گفته باشه پس خواسته بگه شرایط حوزه آزمون حضوری نداره و حرف اون دوستانی تأیید میشه که میگفتند اگر به ستادهای استانی انتقال بدید اونها به ستاد کل میگن که میترسند آزمون برگزار بشه

حسن بابلی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خط قرمز بابل

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خیلی خوبه. درست مثل ترکیه

درس خون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام.
دو ماه تعویق بشه. در طی این مدت محدودیت ها هم اعمال بشه. ترم از بهمن شروع بشه.
یا
همان زمان خودش آزمون برگزار بشه. با رعایت همه نکات بهداشتی، هر چند ممکن است ترم پاییز با یک ماه تاخیر داشته باشه.
اما لغو هرگز ، اگر لغو بشه …..
خواهشها هر چه سریع تر تکلیف ما دوطلبان را مشخص کنید.

شمس الله
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  درس خون

باشه دستور دیگه ای نداری؟!!!!!!!!!!!!

درس خون
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

به شمس الله
دوستان اینجا فقط نظر میدن نه چیز دیگه
مواظب کلمات خود باشید

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  درس خون

احسنت به کاربر “درس خون” چاکرم داداش

زهره- معماری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  درس خون

شما به نظرم از بعضی کامنتها دلسرد نشید. من شدیداً حس می کنم دلیل از این مصاحبه های ضد و نقیض رصد کردن بازخوردهاست. هر پیشنهادی دارید بنویسید شاید اونی که تصمیم گیرنده یا تصمیم ساز هست اینجا رو بخونه و به امید خدا نتیجه ای گرفته بشه که به نفع همه باشه.

Mohammad
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  درس خون

همین نظرات دوستان بود که فرمودند مرداد باشه و الان اینطور بهونه میارن! بخار شیشه عینک! زدن ماسک! گرمی هوا! دور بودن حوزه تا خونه! ما با اینکه تهرانیم، توی خود تهران باید ۲ ساعت توی وسایل نقلیه باشی تا به حوزه برسی و طرح ترافیک هم گذاشتن. توی تهران که صبح ساعت ۶ به اوج شلوغی میرسه

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

تعویق حتمیه شمس الله فردا چهرت دیدنیه

هوشیار
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

شما با یک اسم ثابت پیام بزاری کافیه…….

مدیریت99
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  درس خون

بهترین و عاقلانه ترین تصمیم احسنت

تعویق لطفا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ

چرا با یه تصمیم ساده اینقدر مارو اذیت میکنید .. بخدا ما هم آدمیم .. بلایی که شما سر ما میارید با این امروز و فردا کردنتون کمتر از شکنجه های روحی کرونا نیست …

زمان طلایی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ

وقت و زمان برای ما ارزشمنده!!

تعویق کنکور مساوی با هدر رفتن وقت، بنابراین به شدت مخالف تعویقم…

#نه به تعویق

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  زمان طلایی

آری به تعویق

TAR
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

مسلما من هم آری به تعویق
انشا الله تعویق رخ میده و خیال ما بابت سلاکتی راحت بشه، در ضمن خدمت مخالفان تعویق عرض کنم دکتر مردانی گفت پاییز واکسن به ایران هم میرسه پس بهانه نیارید که مثلا پاییز آنفلو ازا هست و الان بهتر هست اینجور بهانه ها

مرضیه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زمان طلایی

سلامتی و جان عزیزانمون هم برای ما ارزشمنده.

...
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زمان طلایی

جان و سلامت چی