پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تعیین زمان جدید آزمون دکتری ۹۹ در انتظار ابلاغ وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای اعلام زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر ابلاغ وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده بود که امروز ۲۳ تیرماه داوطلبان آزمون دکتری می‌توانند  پرینت کارت ورود به جلسه خود را بگیرند. 

این در حالی است که شب گذشته سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذشده، تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است و تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

در پیگیری‌ها فاطمه زرین‌آمیزی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر به خبرنگار فارس، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور تابع مصوبات ستاد ملی کروناست، این سازمان تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌ها را پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی می‌کند. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

116 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لی لی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

تمام سینماها پارک ها همه جا بازه مردم این ور و آن ور مسافرت میرون با وجود این وضعیت فقط برای امتحان هست که کرونا می گیرند؟ !!!!!!!! یه مشت آدم های فرصت طلب به بهانه های بیجا درخواست تعویق را دارند عزیز من اگه می ترسید امتحال ندهید بگذارید تا وضعیت که خوب شد آن موقع برای کنکور ثبت نام کنید

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

دو هفته دیگه دوباره از کرونا مینالن و شروع میکنن که تعویق تعویق

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

شهرهای در وضعیت قرمز حتی مغازه ها بسته است….سینما کجا بود!!!

نیما
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

دوستان سلام
با توجه به تعویق زمان آزمون پیشنهاد می کنم به جای مراجعه و ابراز نظرات خشمگینانه و ایجاد جنگ اعصاب بی فایده، سه روز به طور کامل از فکر کنکور منفک بشید و از شنبه با یک برنامه بدون فشردگی مرور بخش هایی که لازم می بینید آغاز کنید. طبعاً با اعلام زمان قطعی آزمون که با سه احتمال زمانی ۱- دهه آخر مرداد، ۲- نیمه اول شهریور یا ۳- نیمه اول مهر خواهد بود سرعت بیشتری به برنامه مرور بدهیم.
اگر تا دیروز انرژی خودتون رو صرف شرکت در بگو مگوهای موافق و مخالف در این صفحه کردید؛ حالا باید پرونده این بحث رو کنار گذاشت.
یک ریکاوری جسمی و روحی چند روزه برای شروع دوباره.
امیدوارم همگی موفق باشیم.

نه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

چند بار مرور؟

احسان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

من موندم تو این مملکت فقط کنکور محله تجمعه
یک ماه آموزشی سربازی از ۵۰۰ نقطه ایران میان تو یه جا خطرناک نیست
ننگت باد

فاطمه.زیست
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

تعویق کنکور دکتری تصمیم بسیار اشتباهی بود… وقتی قرار بود با تدابیر بهداشتی که هیچ جا حتی تو داروخانه و بیمارستان رعایت نمیشه، برگزار بشه!!!
دور از انصاف و عدالته اگر با این تصمیم اشتباه باعث لغو کنکور شوند، خدا از افراد فرصت طلب و بی تدبیر نگذره که با آینده ما بازی میکنند
ما باید با زندگی در کنار ویروس کووید_۱۹ سازگار بشیم نمیتونیم کارهایی که ریسک کم دارند رو متوقف کنیم، موافقان تعویق و سودجویان بفهمید این کار اصرار بر تعویق خیلی زشت بود!!

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه.زیست

بله چون اینده ناپیدار هستش.خرداد گفتن اوضاع خرابه برای تیر ماه و تیرماه میگن اوضاع خراب تره و برای ی زمان دیگه .این نشان میده که هرچه زودتر بگیرن کاری بسیار درسته شاید زمان کنکور بعدی امار هر روز بشه ۵۰۰ نفر انوقت چی؟

فائزه سادات مدرسی به فاطمه
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه.زیست

به غیر از اسفند که در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتن همه، بنده بقیه دفعات به دلیل شیوع کرونا و وحشتی تر شدنش ، موافق تعویق و تعلیق بودم و هستم چون سلامتی رو نمیشه با هیچ چیز دیگری معامله کرد، منتها شدیدا معتقدم همون ابتدا که در اسفند ماه هنوز زیاد درگیر این ویروس لعنتی نبودیم ، می بایستی امتحان رو با رعایت موازین بهداشتی برگزار می کردند و همون تعویق اولیه در اصل کار بسیار اشتباه و تصمیم عجولانه و نسنجیده ای بود ، حالا هم به قول معروف میگن هرکس خربزه می خوره باید پای لرزش هم بشینه ، باید همون اول می فهمیدن که اگه اسفند ۹۸ رو کنسل کنن، دیگه بقیه ایام وضع رفته رفته همش بدتر و بدتر میشه و حتی باید می دونستن ممکنه شرایط ایجاب کنه که کلا کنکور ۹۹ حذف بشه ، حالا که دور اندیشی نداشتن ، عین م…ا نصرالدین ، همش نخوان همه رو بفرستن تو دل کرونا ! اینا مسئولیت داره !

ناشناس
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

تعویق تصمیم اشتباهی بود، به جاش باید در تمام مراکز استان حوزه امتحانی در نظر میگرفتن

هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

شما برعکس نظر میدی!….همه مسافرت کنن از شهر خودشون به مراکز استان و در معرض الودگی باشن!!!……بهتره ازمون ارشد و دکترا باهم برگزار شود تا در کلیه شهرهای کشور مثل ازمون سراسری حوزه امتحانی داشته باشیم……چون سفرهای بین شهری بزرگترین خطر برای الوده شدن داوطلبان ازمون دکترا و ارشد در این شرایط تلقی می گردد…….

Hadi
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان من خودم داوطلب وزارت بهداشتم و تویه بیمارستان کار کردم حتی مدتی هم توی مرکز ثبت بیماران سرطانی همیشه هم مخالف تعویق بودم حتی یک بار گفتم خانواده شما بیرون نمیره، خرید نمیکنه و نانوایی نمیره، کارمند نداره، نگید ۵ ماه در خانه زندانی هستبد، منظورم از این حرفم این بود که اگر اونا بیرون میرن احتمال داره بگیرن و به شما سرایت بدن اما بعضی از این افراد این حرف رو به مدت زمان ربط دادن قابل توجه دوستانی که زمان را مطرح می کنند اگر شما ماسک داشته باشید و طرف مقابل ماسک نداشته باشد و شما حتی کمتر از ۱۵ دقیقه هم شروع به صحبت کنید با توجه به airborne بودن احتمال ۷۰ درصد آلوده شدن دارید و اگر هر دو ماسک داشته باشید ۱.۵ درصد اگر رفرنس هم میخاین بیارم دیگه ما این قدر اینا رو تو بیمارستان تو گوشمون کردن و ۷ سال خوندیم می دونیم فرق ویروس زمان و احتمال پس ازمون و پیش ازمون حساسیت و ویژگی ارزش اخباری مثبت و شیوع چه تاثیری در افزایش یا کاهش تصمیم پزشکی داره شاید براتون جالب باشه در تصمیم گیری پزشکی حتی از تئوری بیزین استفاده میشه!!! مخالف تعویق بودم چون مشاهده میکنم الان تازه شرایط خوب هستیم می رسیم به روزی که در هر خانواده یک بیمار کرونایی حداقل داریم درحالیکه هیچ تخت خالی هم نداریم و باید نزدیک ۴۰ میلیون یا بیشتر هزینه کنید که بتوانید کپسول تنفسی تهیه کنید برای داخل خانه الانم ما تو بیمارستان برای استفاده از وینیلاتور… ادامه نظر»

نازنین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

مخالفای تعویق
چرا نمیرید درس بخونید؟؟؟ نشستید منتظر تاریخ جدیدید؟؟؟
عزیزان سلامتِ شما در درجه ی اول اهمیت داره،
نه موافقا و نه مخالفا جز نمایندگان و وزیر وزرای کشور نیستن…
چرا نمیخواید بفهمید که نباید به هم بی احترامی کنید.
مطمئنا بهترین تصمیم گرفته شده و ممنون میشم اگر ادب رو رعایت کنید.

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

ما سر درسمون بودیم ، تعویق افتاد، الان هم بگن چه تاریخی هست که دوباره برنامه بچینیم . منتظر نظر شما بودیم واسه درس خوندن

شیرین
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

نمیدونم یه عده چرا نمیخوان بپذیرن که از نظر وزیر بهداشت و ستاد کرونا این بهترین تصمیم بود، واقعا نمیتونم این حجم از خودخواهی رو درک کنم که چون خوندین و وقت گذاشتین،شرایط بقیه براتون مهم نیست، چطور میتونین انقد خودشیفته باشین اخه؟ هیچ کس نمیگه که چه کسی مقصره که کرونا اومده و شرایط این شده، چیزی که هست اینه که شرایط الان مناسب نیست و این رو باید پذیرفت، حالا یه عده راضی و ناراضی هستن و بهترین کار فعلا وفق دادن با شرایط موجوده، واقعا درست نیست انقد فقط ب فکر خود بودن، مطمئن باشین خیری هست توی این قضیه، حتی اگر همون اسفند هم برگزار میشد آمار قطعا بالاتر میرفت، این که میگین میرین گردش و سفر و مهمونی هم واقعا زشته، حتی اگر اینطوری باشه بهرحال لغو یک تجمع دیگه، انتخاب بد از بدتره! اینو درک کنید لطفا، کسی نمیگه چه زمانی در آینده بهتر از الانه برای آزمون، اما میشه امیدوار بود و احتمال داد شرایط نسبت به شرایط فعلی بهتر بشه، واقعا الان خیلی وضعیت حاده، جناب دکتر نمکی هم واقعا انسان با وجدانی هستن که تشخیص دادن فعلا برگزار نشه، و قطعا بخاطر این تصمیم پیش خدا و بندگانش روسفید هستند، حتی لازم باشه لغو هم میکنند و نظر امثال من وشما که وقت گذاشتیم وخوندیم یا نخوندیم هم توی تصمیم گیریشون تاثیری نداره، چون ایشون در وهله اول سلامت مردم رو در نظر داره و کاری که فک میکنن درسته رو انجام میدن، خدا حفظشون کنه، لطفا انقد پیامهای تکراری و… ادامه نظر»

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

شما اگه خودخواه نیستین صبر کنید سال بعد آزمون بدین.

ا ع
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

واقعا گل گفتی، به فکر یسری نیستن که یک سال و نیم عمرشون به استرس درس خوندن الکی گذشته، با تمهیدات و کلی روش برگزاری مناسب میشد برگزار بشه، حالا یه سری افراد که اصلا نخوندن میان داد از سلامتی میزنن، خوب نیا کنکور بده برو سال دیگه بده، شرکت در کنکور اختیاریه میتونی شرکت نکنی،

شیرین
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ا ع

این نظر شماست و فقط برای خودتون قابل احترام

شیرین
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اگر شرایط بهتر نشه، عقل حکم میکنه همینکارو کنم

بدل بیژن هستم. حتما بخونید.
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

میزی برای کار  کاری برای تخت  تختی برای خواب  خوابی برای جان  جانی برای مرگ  مرگی برای یاد  یادی برای سنگ  این بود زندگی؟!! #انسان باشیم. #درود بر Tar اصلی که با اینکه تعویق شد باز شجاعانه پیداش شد اینجا و صحبت کرد. # درود بر انسانیت و پاکی. آقای بیژن خالقی ازندریانی زمانی که شما مطمئن شدی تعویق صورت نمیگیره رفتی قایم شدی و من به اسم شما کامنت میدادم که تعویق هست. و بعد که مطمئن شدی از تعویق پیدات شد. حرفم اینه که سعی کنیم مدافع عقایدمان باشیم! یه خوبی و بدی که پی اچ تی تست داره اینه که با اسامی مختلف میشه کامت گذاشت. خوبیش اینه که هم میتونی ذات آدما رو بشناسی و بدیشم اینه که بازم نمیتونی ذات آدم ها رو بشناسی. دیدم پیام داده بودی که بقیه میرن سربازی و شما داری آزمون جامع و دفاع از پروپوزال میکنی. چطور وجدانت راضی هست توی این شرایط همچین صحبتی میکنی! زمانی که کنکور دادی و زمانی که نتایج اعلام شد و زمانی که آزمون جامع و در تمام اتفاقات زندگیت یادی به این روزا کن. هستن انسان های نوعی مثه شما. قهرمان این جنگ Tar و Mehran و تمام کسانی که مخالف تعویق بودند و این ها کسانی هستند که همراهشون بالاترین دست دنیا یعنی خدا هست. اگر به انسانیت اعتماد دارید مطمئن باشید که خداوند متعال هرگز تلاشی را بی نتیجه نخواهد گذاشت. و مطمئن باشید که این تعویق هم حکمتی دارد. فرق شخصی که قرار دکتری بخونه اینه که درک عمیقی… ادامه نظر»

دکتری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

از لحاظ روحی نیاز به یه سفر دارم. ما که رفتیم نگران …

داوطلب دکترا 99
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

ننگ بر این تصمیم. زحمت ما رو بر باد دادند. من بچه دارم. یکسال شد چشم انتظار که من کنکور رو بدم و وقتم آزاد بشه. مگر تو این مملکت فقط کنکور محل تجمع بود که هی تعویق؟ همین مردم الان میرن مسافرت. ببین چه خبر بشه کرونا. متاسفم برای تصمیم گیرندگان. متاااااسفم برای داوطلبانی مثل من که اینهمه وقت و انرژی گذاشتند.

دلسوخته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

منم دلم خیلی پردرده دقیقا عین شما یه بچه سه ونیم ساله دارم و میفهمم چی میگید
بخدا دارم دق میکنم

علیرضا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

اگه بچه داری یه کم احساس مسولیت کن و دلت برا بچت بسوزه. مادرم مادرا قدیم. بری و کرونا بگیری و به بچت منتقل کنی خوبه؟؟؟؟ واقعا که، احساس مسولیت در حد صفر.

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

همه درگیرن منم شاغلم زندگی دارم.همه مثل شما بیکار نیستن.

دلسوخته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

متاسفم برا این طرز تفکرتون
متاسفم
حلالتون نمیکنن

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

واقعا من برای کنکور سراسری هم یه سال نخوندم اونهم اونم تا اینحد که بگم بیرون نرفتم علامه ام قبول شدم خخخخ برای ارشدمم روی هم رفته سه هفته نخوندم تربیت مدرس هم قبول شدم.هر دو دانشگاهم روزانه بودم. شماها مگه چطور میخونید که یک سال بچه هاتون رو کنار گذاشتید کارتونم استعفا دادید خخخخ اخه واقعا با عقل جور درمیاد برای کنکور بچه و کار و زندگیشو کنار میذاره بچه شو میده دست مامانش بزرگ کنه اونم یک سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونم برای کنکور دکتری!!!

حقوق بین الملل
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

اخه شما نخبه هستید

فاطمه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

دقیقااا از این نخبه ها خیلی دیدم و شنیدم بعد متوجه شدم چجوری قبول شدن

دلسوخته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

متاسفم ببخشید ما خنگیم
منم هم کارشناسی هم ارشدم دانشگاه تهرانی بودم
متاسفم که فقط بلدید مسخره کنید
نتیجه تمسخرتون رو توی همین دنیا خواهید دید

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دلسوخته

مسخره نکردم!!!! گفتم باور نمیکنم کسی برای دکتری که نهایتا ده تا کتاب هم نیس یسال بخونه اونم بکوب

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

دور از تصورم بود خوب متن منو بخونید بعد بگید تمسخر!!! هفت هشت تا کتابه خیلی عالی ام بخونی نهایتا شش ماه میشه نه یسال اونم بکوب. برای همین تعجب کردم و خودم رو مثال زدم. در کل من معذرت میخوام اکر دلخورتون کردم

دلسوخته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

دوست عزیز از شهریور پارسال تا الان میشه چقدر؟؟تقریبا یکسال
بله اگه اسفند برگزار شده بود شش ماه شما درست بود
بعدش وقتی آدم متاهله و بچه داره تایم درس خوندنش توی شبانه روز کمه نمیتونه ده ساعت بخونه که
هزارتامسولیت هست نهایتا میشه سه چهارساعت در روز و این تایم به ظاهر اندک در کنار بقیه مسولیتها واقعا انرژی میگیره از آدم
وگرنه منم برای ارشد که نه متاهل بودم نه بچه دار پنج ماه خوندم یک رقمی هم شدم

موفق باشید

دلسوخته و داوطلب کنکور۹۹ و سایر دوستان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دلسوخته

من معذرت میخوام از شما و دوستانی که دلخورشون کردم امیدوارم منو ببخشید. توجه نکردم به این موضوع. واقعا مسخره ام نکردم اهلشم نیستم فقط دور از باور و تصورم بود. امیدوارم دلخور نباشید. شماهم موفق باشید

ا ع
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

دقیقا شرایط من، سرکار میرم بچه هم دارم، واقعا یک ساال از عمرمون به بطالت گذشت

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

بعضی دوستان خیلی جالبه نظراتشون میان میگن که دو هفته دیگه شرایط خوب میشه و میریم آزمون میدیم !! رو چه استدلالی قراره شرایط بهتر بشه . از اسفند تا حالا همه فکر می کردن اوضاع بهتر میشه که بدتر شد . هیچکس شرایط رو نمی تونه پیش بینی کنه در ضمن اگر معجزه شد و تعداد مبتلا ها کم شد باز هم در محیط سر بسته خطرناکه تجمع باز هم خطر ابتلا و انتقال هست تازه مرداد هوا گرم تر هم میشه و دوستانی که ماسک اذیتشون میکنه که شرایط براشون سخت تر میشه ! پس چه فرقی داشت الان آزمون بدیم یا چند هفته دیگه !!!

سپیده اولی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

بخدا فقط دو هفته دیگه یکی بیاد بگه شرایط خوب نیست تعویق. اونوقت خودم شخصا میرم سنجش

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده اولی

یه جوری میگین انگار برین سنجش سنجش می‌ترسه میگه وای اومد بزنتم

احمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

بقران تا قیامت هم به تعویق بیفته بازم یه عده دنبال تعویق اند

پژمان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

وای چرا قسم میخوری..مگ خودت نمیبینی روزی ۲۲۰ تا داره کشته میده..مردم نگران جونشونن شمارو نمیدونم چرا انقد ریلکسی..درسته میگن خیلی اخبار مرگ و.میر کرونا رو دنبال نکنین روحیتون ضعیف میشه ولی شمام دیگ خیلی بیخیال نباش از وضعیت..جونت واقعاااا واست بی ارزشه؟؟قطعا نیس اگ بی ارزش بودی واس خودت دنبال پیشرفت نمیرفتی پس سعی نکن خودتو خیلی بیخیال جلوه بدی

خسته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

فقط این سوال رو از موافقان تعویق دارم چه تضمینی وجود داره که کرونا بهتر میشه نخیر خواهش میکنم به هیچ شخص خاصی بر نخوره ولی اوضاع بهتر نمیشه به خدا نمیشه مردم هر روز مسافرت هستن هر روز جشن عروسی هر روز گردش.فقط من بدبخت ضرر کردم که کل امسال رو فقط دو سه بار بیرون رفتم.خدا از باعث و بانی تصمیم گیری نادرست نگذره.

علیرضا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  خسته

الان ملت ترسیدن و قانونا باید ب زور ماسک بزنن. من تضمین میکنم آمار کرونا طی ۳ هفته دیگه با این تدابیر فروکش میکنه. انشااله.

حمید
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ایران تنها جایی ک با ایشالا و ماشالا تصمیم میگیره میره جلو

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  خسته

واقعا چه خبره یک سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه هرروزم خوندی

فرناز
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

اینکه یکسری هامون موافق و مخالف تعویق بودند مسئله نیست. مسئله اصلی این است که چرا مسئولین برای دانشجو ارزش و جایگاه قائل نیستند و سه روز مونده به کنکور خبر تعویق میدن!!! اصلا زندگی ما برای آقایون ارزشی نداره چه در تحصیل چه در ازدواج چه در سلامت و بهداشت روان… هیچی! ما رو به جون هم انداختن که آخ جون تعویق شد ای وای تعویق شد تقصیر شماها بود تنبلا…
غیرت هم خوب چیزی که از یاد ما رفته

زنبور
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

بنظرم تا بهبود شدن اوضاع فعلا کنسل شه. واسه آزمون دکتری هم بهتره از دانشگاه های آزاد شهرستان های کوچک و پیام نور استفاده شه تا جلوی سفرهای بین استانی گرفته شه .

فتح الله
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

لغو کنکور امسال و دکتری بر حسب سوابق…
بشه یا نشه؟؟

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  فتح الله

کلا نمیشه بر اساس سوابق. کنکور چند وقت دیگه برگزار میشه

مخالف تعویق
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

اینایی که القا می کردن با شرکت در جلسه کنکور دکترا کرونا می گیرن فقط می خواستن وقت و زمان بیشتری برای مطالعه داشته باشن …. ولی من نوعی که هر روز می رم محل کار … در هفته حداقل دو بار خرید می کنم .. وقتی بچم مریضه مجبور می شم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی ببرمش بیمارستان و ….. این دغدغه رو نداشتم که فقط با امتحان دادن کرونا می گیرم . بعد تا مخالفت با تعویق رو اعلام می کردی یه عده می گفتن کنکور دکترا مگه فقط خوندنه باید رزومه داشته باشی … مگه ما گفتیم رزومه نداریم اونقدر درک داریم که بفهمیم برای قبولی چه فاکتورهایی لازمه … هرچند در مواردی هم اتفاق افتاده که رزومه یه نفر چندان قوی نبوده ولی اساتید چون طرف دانشجوی خودشون بوده قبولش کردن … پس هی نگید رزومه…. از طرف دیگه می گن خونواده داری شرکت نکن ؟ این همه بی منطقی از کجا میاد مگه در قانون اومده که هرکسی مجرده می تونه شرکت کنه ..فقط می تونم بگم متاسفم برای تصمیم گیرندگان و امثال این داوطلبان.
ولی هیچکس فکر نمی کنه پس سلامت آزمون چی؟ سوالات چاپ شدن . اساتید طراح سوال چند روزه که قرنطینه هستن . مبالغ هنگفتی صرف طراحی سوال و قرنطینه شدن اساتید شده . قرار نیست که تا زمان برگزاری مجدد این اساتید در قرنطینه بمونن … تکلیف این سوالات چیه ؟ آیا سازمان سنجش دوباره قراره همین مبالغ رو هزینه کنه ؟ این همه ابهام … کی پاسخگو هست.

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

پس میگید چون شما میرید توی دل خطر کرونا محل کارو بیمارستان و خرید و ….. یعنی مشکلی نیس؟؟؟ خب برید اعلام کنید به مسیولین بیخودی اینهمه محدودیت راه نندازن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ف
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

همش دو هفته تعویق
مگه تو دو هفته معجزه میشه؟
الان اوضاع خراب تر از اسفند ماه هست
اون موقع انداختن خرداد
الان فقط دو هفته تعویق
لغو می کردن که بهتر بود یا موافقت می کردن براساس سوابق تحصیلی و پژوهشی دانشجوی دکتری بگیرن. دیگه هر کی رزومه عالی داشت قبول می کردن

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ف

کی گفت دوهفته؟؟؟؟؟؟؟؟این دوهفته رو از کجا در اوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوز سنجشم نمیدونه چند وقت دیگه بعد اینجا همه میدونن

رهاا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ف

شما از الان کمپین آماده کن
دوهفته دیگه سرجلسه کنکور بگن تعویق افتاده

...
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ف

چطور به نظر شما معجزه رخ نمیده برای بهبودی نسبی اوضاع(نه درمان)
ولی معجزه رخ میده دوهفته ای که هرکسی نخونده بخونه و رتبه بشه

امیر هوشیار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

به نظر من قطعا در مرداد نخواهد بود
در مصاحبه امروز شبکه خبر با سخنگوی سازمان سنجش، ایشون در مورد تعویق آزمون کارشناسی گفتند باید صبر کنیم ببینیم تا آن زمان اوضاع به چه شرایطی خواهد بود

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

من که میرم مسافرت. ۱۰ ماهه دارم درس میخونم. الان دیگه خسته شدم. باید برم مسافرت تا حال و هوام عوض شه دوباره با انرژی شروع کنم درس خوندن رو.
نمیتونم اجازه بدم یه عده که تازه فروردین کنکور ثبت نام کردن و تازه نفس هستن حق منو بخورن

معترض
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  samira

همین شماها هستین میرین سفر و کرونا سوغاتی میارین برا جامعه.

دیارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  samira

ثبتنام مجددی در کار نبوده. فروردین کی ثبت نام کرده ؟؟؟ تازه نفس!!! اگه قرار باشه اونا با چندماه خوندن جلوی شما بزنن یعنی از شما بهترن که توی مدت کم تونستن از شمایی که مدعی هستی اینهمه خوندی نتیجه بهتری کسب کنن. بعدم حقتون رو نخوردن درس خوندن حتی اگه دیر شروع کرده باشن مال بابای کسی نیس کنکور هرکی بخونه نتیجه خوب میگیره نخونه نمیگیره مهم نیس قبل یا بعد شما. که میگید حقمو خوردن!!!

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

شما خوابید انگار ، یک عده به سنجس درخواست دادن ، و سنجش لینک ثبت نام فرستاد

مش حسن
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

تاریخ های احتمالی آزمون های سراسری ، که در انتظار تایید وزارت بهداشت می باشد که آیا تایید خواهد شد یا دارای تغییر خواهد بود؟

آزمون دکتری وزارت علوم: ۱۶ مرداد

آزمون دکتری وزارت بهداشت: ۱۷ مرداد الی ۲۰ مرداد

آزمون ارشد وزارت علوم: ۲۳ و ۲۴ مرداد

آزمون ارشد وزارت بهداشت: ۲۴ و ۲۵ مرداد

کنکور سراسری: ۵ و ۶ یا ۶ و ۷ شهریور

کنکور فنی و کاردانی ناپیوسته: ۱۴ شهریور

سعید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مش حسن

بشین تا تایید شن..دوهفته دیگ با الان فک نمیکنم انچنان تفاوتی داشته باشه..واس دو هفته ک تعئیق نمیکنن میخان ی خورده صبر کنن ببینن نتیجه چی میشع

علیرضا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مش حسن

خوبه ، بگو همینو بزارن

Mohammad
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مش حسن

مش حسن! تاریخ ارشد وزارت بهداشت ۲۳ و ۲۴ مرداد هست که توی ستاد اردیبهشت هم تصویب شد.
حالا الان بره ۲۴ و ۲۵ مرداد؟!
کنکور کاردانی وزار علوم، ۱۴ شهریور هست که توی ستاد اردیبهشت هم تصویب شد.
حالا الان بره ۱۴ شهریور یا بمونه ۱۴ شهریور؟!
کنکور سراسری یک هفته بره عقب تر؟! اون وقت برای دکتری ۴ هفته بره عقب تر؟!
—————————————————————————————————————————————-
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن در زندگی دیگران هدر ندهید.
“استیو جابز”

یکی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

آخه وزرات بهداشت چه به تصمیم گیری و سیاست گذاری – ۵ ماه از آغاز کرونا میگذره هر روز یه نکته سفارش میکنند و گفته های قبلی خود را پس میگیرند- مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به اقدام غیر عقلانی تعویق کنکور را اعلام میکنم زحمات یکسال داوطلبان کنکور را به باد هوا دادین همه را به سخره گرفته مملکت بی درو پیکر یکی بر نعل میزند و یکی بر میخ

حقوق بین الملل
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلامت کنکور ….
با بیرون آمدن طراح های سوال از قرنطینه چه تضمینی به لو نرفتن سوالات هست!!!

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

دیگه اونهایی که دنبال تعویق بودن فکر اینجا رو هم میکردن

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

این رو از دوستان خوشحال از تعویق بپرسید

Graphic
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

طراحان سوال از اول هم قرنطینه نبودن.
اصلا قرنطینه ای برای طراحان سوال وجود نداره
مثلا اون موقع که قرار بود اسفند کنکور بدیم سوالات رو اساتید آبان یا آذر (دقیق یادم نیست) فرستادن واسشون

لی لی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

کرونا هست و خواهد بود تا زمانیکه واکسن آن درست نشده به همین وضعیت هست تعویق این ماه و آن ماه هم فایده نداره اینقدر تعویق شده چی شد درست شد کرونا تازه بدتر هم شده امسال کنکور برگزار نشه و برای دکتری معدل و مصاحبه جهت انجام کار های پژوهشی را ملاک بزارم و قال قضیه کنده بشه

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  لی لی

شما اصلا در جریان نیستید مثل اینکه .. در مصاحبه ها پارتی بازی موج میزنه و استاد ها ترجیح میدن دانشجو های خودشون رو بردارن پس شانسی برای بقیه نمیمونه

زنبور
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  لی لی

لی لی از آب گل آلود ماهی نگیر. نود درصد بچه های این سایت میدونن که نمره های اساتید اصلا عادلانه نیست حالا سرنوشت کل داوطلب ها بدن دست همون استادهایی که معدلمون را داغون کردند. تو اگر خیلی با سوادی ثبت نام استعداد درخشان کن و اونم ظرفیتش محدوده و کسی حق نداره با سرنوشت صد ها هزار نفر بازی کنه.

لی لی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  زنبور

بخوای یا نخواهی مصاحبه هست وقتی کار پژوهشی ات قوی و پاسخ به سوالات اشان را بتونی انجام بدی هیچ کسی با سرنوشت کسی بازی نخواهد کرد کسانی که در مصاحبه رد میشوند همیشه دلایل هایشان همینه

ف
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

بچه ها الان که تعویق شد کی برگزار میشه؟

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

۲ تا پروتکل اضافه میکنن ۲ هفته دیگه در شرایط بدتر کنکور رو میگیرن. حالا شما منتظر معجزه باشید

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

دقیقا ، احسنت

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

فقط اونجا که دیروز یکی از موافقان تعویق که به تعویق امیدی نداشت گفت دعا کنید تهران وضعیتش قرمز بشه تا کنکور تعویق بیفته

رهاا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ....

این نشون میده اینا کرونا واسشون مهم نیست دوست عزیز

خسته
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ....

واقعا متاسفم اینها همون هایی هستن که حتی ماسک هم تو مکان عمومی استفاده نمیکنن.

هرمینه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

دوستان نظرتون چیه انتخاب رشته رو قبل از آزمون بذارن تا در وقت صرف جویی بشه؟؟

عطی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  هرمینه

من ک میگم کلا همرو قبول کنند برن مصاحبه
اینجوری بیشتر صرفه جویی میشه ههههههه ههه هههه

samira
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  عطی

همه بریم مصاحبه که از کنکور هم بیشتر تجمع میشه

Graphic
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  samira

مصاحبه ها اکثرشون مجازی میشه اینطور که پیداست

ایرانی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

داوطلبان محترم ازمون دکتری بسیار خوب است قبل از ارسال نظر نگاهی به متن نوشته شده کنند و ببینند چقدر غلط املاء دارد.
تعمیم نمی دهم و به همه می گویم فارسی را پاس داریم.

هرمینه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

اوایل شهریور خوبه ✊✌✋

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  هرمینه

زهی خیال باطل

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  هرمینه

از چه لحاظ ؟ که شما بتونید استراحت کنید یا قراره معجزه بشه ؟

زمان برگزاری آزمون: تابستان ۱۴۰۰
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

نترسید ولی اینم‌ از سناریوهاست (البته بدبینانه!)

اینکه برگزاری آزمون تا تابستان ۱۴۰۰ به تعویق بیفته و البته فرصتی برای ثبت نام داوطلبان ۱۴۰۰ هم تخصیص داده خواهد شد

تعویقیای تنبل
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

تعویقی تنبله و درس نخون. بیکاره ول میچرخه نزدیک کنکور میشه دنبال تعویقه

نگار
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

من مخالف تعویق بودم ولی فکر میکنم شما دارید زیاده روی میکنید. موافقان تعویق هم مثل ما خونده بودن و آماده بودن اما خوب تحت تاثیر جو روانی بیماری هستن. همه ما کم و بیش هستیم.

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

اصلا این طور نیست به همه نمیشه نسبت داد ولی خیلی ها رو بیاید در همین سایت ببنید که منتظر تعویق بودن تا دو فصل اخر کتاب رو هم برسن بخونن

پژمان
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

اونا ک مینویسن دو فصل مونده بخونم و برم مسافرت و اینا..همونایین ک موافق برگزاری بودن الان دارن حرص خودشونو اینجوری خالی میکنن ک موافقا رو بد نام کنن..کامنتشون تابلوعه..اگ کسی ی نیت دسگ داشته باشع ک قطعا ب زبون نمیاره انقد دیگ امل نیس

علیرضا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

۱۰۰ درصد درسته. ۷ ماه از وقتم رو گذاشتم برای درس خوندن و از خیلی از برنامه هام زدم متاسفانه بعد یه نفر که اصلا براش مهم نبوده میاد میگه تعویق تعویق

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

مطمعن باشید اگه کنکورها برگزار میشد دیگه کسی گوش به حرف مسوولین نمیکرد یعنی نه اینکه الان خیلی گوش میکنن . دیگه علنی میشد حالا شاید یکم حساب ببرن ولی دیگه میگفتن رطب خورده منع …. کنار همه چیز یه پروتکل میچسبوندن و کار خودشون رو میکردن

هلیا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

خواهشا یکی به گوش مسولین برسونه افزایش حوزه ها باید جوری باشه که فاصله هیچ داوطلبی تا حوزه امتحانیش بیشتر از یک ساعت فاصله نباشه طبق شواهد کرونا با تغییر اقلیم فعال تر عمل میکنه

سارا
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  هلیا

لطفاااااا فوکوس رو نبرین رو حوزه هاااا تقلب بازی میشه..اگ این کار درست بود از قبل انجام میدادن..پس بهتره صبر کنیم تا بهتر شدن اوضاع ک ی کنکور سالم بدیم ن ناعادلانه زحمت بچه ها هدر نره

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

پس شما صبر کن تا یکسال دیگه که اوضاع بهتر بشه بزار ما کنکورمون رو بدیم

شبنم ارشد میکروب
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

تو قصدت چیع ابی؟؟مگ قبولی تو دکتری نیس؟؟ پس اگ تقلب زیاد بشه احتمال قبولیت میاد پایین میفهمی..بعدشم هی این جمله مسخره اگ شما نمیخای نیا رو تکرار نکین هزار بار گفتین دو هزار بارم جوابتونو دادیم..ما نمیتونین زحمت ی سالو ندیده بگیریم نیایم شما صبر کنین ک اوضاع بهتر شه همه بتونن نتیجه زحمتشونو ببینن..فک کردی کرونا میاد انتخاب میکنه بره تو حلق کسی؟؟ هر کسی ممکنه بگیره پس برگزاری فعلا برای همه خطرناکه و ب نفع هیچ کسی نیس

FAROKH
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

آخر خط که میرسیم خطو درازش میکنن
آهای فَلک که گردنت از هممون بلندتره
به ما که خسته ایم بگو
خونه ی بهار کدوم وَره

کاش این روزا تموم شه

سجاد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

یهترین کار تعویق بود
امار ابتلا به کرونا در ایران به شدت صعودی شده
و در مجموع حدود دو ملیون پانصد هزار نفر باید تجمع کنن برای ازمون های سراسری
کی میخواد تضمین کنه ک کرونا نگیرن و به خانواده هاشون منتقل نکنن؟
خیلی ها از شهر هایی به محل ازمون میان ک در شهر و روستاشون کرونا وجود نداره
اگر کرونا با خودشون ببرن به شهر و روستاشون کی میخواد جوابگو باشه؟
بیمارستان ها هم ک دیگ ظرفیت ندارن و کادر درمانی داره خسته و فرسوده میشه
تعویق به معنی عدم برگزاری نیست
اون کسیم ک میگه خسته شدم از درس خوندن!
باید بگم شما با درس خوندن مشکل داری
درس خوندن زمان و مکان نمیشناسه
حالا چند ماه بیشتر بخون و مرور کن برای ازمون چه اشکالی داره؟ اگه علاقه داشته باشی به مطالعه و درس خوندن هیچوقت این حرفو نمیزدی
هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

دوست عزیز شما می دونی حتی اگر در زمان برگزاری کنکور با تاریخ جدید ۱۰۰ نفر مبتلا هم داشته باشیم باز هم شرایط خطرناکه در یک محیط سربسته و همین اتفاق هایی که گفتین میوفته ؟ پس تعویق راهکار درستی نیست . در زمینه درس هم شما خب تازه نفسی و تازه شروع کردی ما که پیوسته بدون استراحت چندین سال هست داریم درس می خونیم از تفریحات مون زدیم و برنامه ریزی ها رو بر اساس آزمون دکتری تغییر دادیم . شرایط برامون فرسایشی شده .

داوطلب دکتری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

سازمان سنجش آموزش کشور تابع مصوبات ستاد ملی کروناست، این سازمان تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌ها را پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی می‌کند.
واقعا …..
پس چرا از پنچ شنبه نتونستین در مورد تصمیمات وزارت بهداشت قانع بشین و از هفته پیش تا الان صبح تویه جلسه هستین!

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

درود بر همه ی انها که سلامتی ملت برایشان در اولویت هست. سربلند و سلامت باشید

....
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ........

۲ هفته دیگه معجزه میشه

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ....

اره به گفته کاربرای سایت قراره تموم بشه دو هفته دیگه .. حتی بهشون گفتم بیاین در صدا وسیما اعلام کنید پایان کرونا رو

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ....

نخیر . قرار بر دوهفته هم نیست . تمام

مهدیه
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

انصافا دیگه نمیتونم بخونم. از همون اواسط اردیبهشت کلا دیگه کشش ندارم.
خوشحالم که عقب افتاد.نه به خاطر درس خوندن، بلکه به خاطر این ویروس لعنتی و استرس ناشی از اون.
تقریبا تو طول روز ۲ ساعت شاید وقت برای درس بذارم و مابقی روز رو به کارای دیگم میرسم. فقط خوشحالم که تو اوج کرونا آزمونی در کار نیست. ان شاالله اوضاع بهتر شه.
هر چند همه دنیا برای پاییز به شدت نگرانن.

وحید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

تحویل بگیرید موافقان تعویقی که به خاطر تنبلی زحمات بقیه رو به هدر دادین.

امید
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

واقعا. حالا انگار با تعویق کرونا کم میشه. اینا خودشون از همون اول باید تعدا حوزه ها رو افزایش میدادند و داخل شهرستان ها هم حوزه ایجاد کنند.

مینو
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  امید

اسم حوزه زیاد کردنو خواهشاااا نیارین..تقلب ب شدت بالا میره جوری ک تمام درسا رو ۹۰ درصد بزنیم راه ب جایی نمیبره

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

قرار بود جون مردم به خاطر زحمتهای شما به هدر بره
قرار بود زحمتهای پرستارا به خاطر زحمتهای شما چند برابر بشه
البته خدا بزرگتر از این حرفها بود
در ضمن ما و امثال ما بیش از شماهایی که ادعای درس خوندنتون میشه ، درس خونده بودیم ولی خب وجدان در خواب و خودخوداهی نداشتیم
باسواد یعنی روشن فکر بود یعنی محدود فکر نکردن نه به مدرک دکتری

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ........

روشن فکر عزیز شما بگو دو هفته دیگه چی میشه ؟ شما فکر کردی خطر مرگ و میر کمتر میشه . تعداد مبتلاها به کمترین میزان هم برسه باز خطرناکه در محیط سر بسته پس چه فرقی داشت این هفته یا دو هفته دیگه ؟!

........
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

کسی نگفت با دوهفته موافقه پیامم رو دقیق بخون فردا باید تست هوش جواب بدی

برادر بهروز
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

ببخشید الآن هرچی خوندی پریده؟ تا دو یا سه هفته دیگه که وضعیت بیماران بهتر بشه شما دیگه نمیتونی چیزی بیاد بیاری که تو آزمون شرکت کنی؟ من در حال مرور دروس هستم الآن چند دقیقه به خودم استراحت دادم دلم برای دوستان phd تنگ بود. دیگه رفتم تا زمان اعلام زمان ازمون احتمالا” ۱۷ یا ۱۶ مرداد…

آبی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  برادر بهروز

شما تضمین می کنی دو هفته دیگه اوضاع بهتر میشه ؟؟ یعنی مشکل همین دو هفته بود ؟

داوطلب دکتری
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

عزیزم برگزار هم می شد باز همین شما می اومدین همین جا یا جلویه وزارتین علوم و بهداشت و مجلس تحصن و اعتراض میکردین که از ترس اینکه داوطلب بغل دستیم مدام سرفه می کرد نتونستم تمرکزم رو جمع کنم و کنکور رو خراب کردم حالا برین قروبون صدقه ماها بشین

ایرانی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

گل گفتی تو این گرمای کرونا.