پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

سناریوهای مجلس برای برگزاری کنکور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش مجلس از احتمال برگزاری جلسات متعدد کمیسیون در خصوص نحوه برگزاری کنکور خبر داد. برگزاری کنکور در شب یا فضای باز از جمله طرح های مورد بررسی در جلسات خواهد بود.

احمد نادری در گفتگو با مهر درباره بررسی تعویق کنکور ۹۹ در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حجم عظیمی از درخواست و تماس‌ها برای من و دیگر اعضای کمیسیون آموزش ارسال می‌شود و اکثر درخواست‌ها این است که، فکر جدی برای تاریخ کنکور شود.

وی ادامه داد: این درخواست‌ها عمدتاً ناشی از پیک دوم کرونا است که شایع شده است، در حال حاضر نیز شاهد هستیم که اخبار فوتی‌های کرونا به ۱۵۰ رسیده است یعنی همانند روزهای اول شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: لذا ترسی که کنکوری‌ها و خانواده آنان دارند کاملاً قابل درک است، بنابراین در هفته جاری یکی از دستور کارهای ویژه کمیسیون آموزش، بررسی شرایط کنکور خواهد بود.

نادری ادامه داد: یکی از امکان‌ها که بسیار مطرح شده است به تعویق افتادن کنکور ۹۹ است، منتهی اگر قرار باشد کنکور با تأخیر برگزار شود، بحث ورود به دانشگاه و نظم ترم تحصیلی سال جدید بهم می‌ریزد و ممکن است ترم مهرماه نداشته و از بهمن ماه ترم شروع شود این یکی از امکان‌ها است.

وی با بیان اینکه امکان‌های دیگر نیز وجود دارد افزود: امکان دیگر این است که کنکور به جای یک روز در چند روز برگزار شود و یا اینکه در فضاهای باز برگزار شده و تمهیدات لازم اندیشیده شود که تجمعی صورت نگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: ساعات برگزاری کنکور نیز خیلی مهم است مثلاً یکی از پیشنهادها این است که کنکور شب‌ها برگزارشود، چراکه شب دیگر نیاز به استفاده از خنک کننده ها و کولرها که خود از عوامل انتشار ویروس هستند نیست.

وی با بیان اینکه چندین سناریو مطرح است که باید در کمیسیون آموزش بحث شود، افزود: مطمئناً درباره این موضوع در یک جلسه به تفاهم نخواهیم رسید، حتماً از مسئولان وزارت علوم و رئیس سازمان سنجش خواهیم خواست دراین جلسات حاضر شده و با توجه جمیع نظرات یک تصمیم می‌گیریم که به صلاح و صواب نزدیک تر باشد.

وی درباره اصلاح سهمیه‌های کنکور و رایزنی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص با کمیسیون آموزش نیز گفت: هنوز کمیسیون آموزش به آن معنی شکل نگرفته که تعاملی باشد، ولی قاعدتاً هر موضوعی که باشد باید در صحن کمیسیون مطرح شود باید دید نظرات دوستان شورا چیست و آنجا نیز بحث خواهیم کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

317 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bit.ly/3f1lW9J ✅ تعیین تکلیف نهایی زمان برگزاری آ
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

bit.ly/3f1lW9J

✅ تعیین تکلیف نهایی زمان برگزاری آزمون‌های سراسری در جلسه بعدازظهر امروز

مشاور وزیر بهداشت از تشکیل جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور وزیر علوم و مسئولان سازمان سنجش خبر داد و گفت: امروز بعدازظهر زمان برگزاری آزمون‌های سراسری اعلام می‌شود.

آخرین اخبار برگزاری آزمون‌ دکتری ۹۹
https://t.me/joinchat/BBL_7jv5yCTw1CwARMbkGA

سام
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ

با سلام چرا فقط زورتون به کنکورا میرسه آخه چرا این عدالت نیست چطور امروز بیستم تیر آزمون استخدامی با حضور سه هزار نفر برگزار شده مگه کرونا کنکور و استخدامی می‌شناسه این عدالت نیست ک کنکور تعویق بشه و ازمونایه دیگه برقرار

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

خدارو شکر که مسئولین از مدیریت بحران فقط تعلیق آزمون رو بلدن
هرچند بهتره که اینبار بگیم لغو آزمون
نگران نباشین

آیسان
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

آمار فوتی های ناشی از کرونا امروز متاسفانه به ۲۰۰ نفر رسید… تو رو خدا مسئولین برگزاری کنکور و داوطلبان محترم به جای مقایسه با سایر کشور ها مثل چین… به فکر برگزاری آزمون ها تو یه شرایط نرمال باشین… آیا این دلیل قانع کننده ای که چون تعداد داوطلب دکتری کم … آزمون رو هفته آینده برگزار کنن…!!! چه تضمینی هست …؟؟؟ لطفا تعویق تعویق تعویق…..

پونه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

چین زمانی کنکورش برگزار کرد که تعداد مبتلایانش صفر بود بدون فوتی!!!!!!!!!

رها
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ

از همین تریبون اعلام می کنم سر جلسه نمی تونم به خاطر شرایط کرونایی برم . رفتن تا شهرستان دیگه برام سخته . از مهر پارسال خوندم . اما کرونا اومد و همه چیز…. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای داوطلبایی که می تونن برن سر جلسه .

محنا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

بچه ها نامید نشید ما باید ازخواستمون دست نکشیم

Zhra sdt
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

خودخواهی هاتونو تموم کنید و بفکر ملت و قشر جوان باشید
تعویق
تعویق
تعویق

سام
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zhra sdt

برای ازمونه استخدامی هم ک برگزار شد همینجوری گفتی که حالا واسه کنکور میگی

عاطفه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

با این شرایط من دارم به پدری ک مشکل تنفسی و قلب داره و مادری ک دیابت داره فکر می کنم .
یه درصد بهشون چیزی انتقال بدم کی جوابگو هست ،غیر از خودم
ما از خیر کنکور گذشتیم
والا دیگه دل و دماغ درس خوندن هم نیست از بس انداختن عقب آخرشم تعداد کرونایی ها برگشت به اواخر فروردین .

Tavigh
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان
از وزارت بهداشت چ خبر؟
اونم مث علوم لجبازه؟؟

سیما
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام
دوستان محترم لطفا سرخود و بدون هیچ تخصص و بینشی پیش بینی نکنید که در فلان روز بگذارید شرایط بهتره. اخه شما ها میرید رایزنی میکنید با کرونا!!!!! کی حمله میکنی کی حمله نمیکنی!!! دست بردارید از این صحبت ها. امتحان اگر برگزار شد کسانی که مایل هستند شرکت میکنند در خونه کسانی که تمایل ندارند ماشین نمیفرستند. کسانی هم که مخالف برگزاری هستند به هر دلیلی، خب دوست گرامی شما ها که میخواین عقب بیفته، شهریور بیفته مهر مهر بیفته ابان و….. خیلی منطقی و محترم موکول کن به زمانی که از هر لحاظ شرایط واست مساعد بود. چون در غیر این صورت تعویق های یکی دوماهه چاره ساز نیست و بهترین راه حل حذف تمام کنکورهاست. حالا دوباره بیاند نظر بدید که بهتره بیفته شهریور که فلان پیکشو رد کرده باشیم.

پردیس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

کنکور برگزار نکنین فعلا اسمون ک ب زمین نمیاد..اگ میخواین برگزار کنین پول افرادی ک نمیخوان شرکت کنن رو لطفااااا پس بدین چ ازمونای وزارت علوم چ وزارت بهداشت

ناشناس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

اگه قرار باشه تو چندروز برگزار بشه یعنی چند نوع سوال مطرح میکنن؟مگه میشه؟

فیزیولوژی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ

با رعایت پروتکل بهداشتی انشالله هیچ چیزی نمیشه اگر اینطور که میگین تو جلسه کنکور احتمال زیاده داوطلبین کرونا بگیرن چرا هیچ کس به این فکر نبوده ما این همه سرباز داریم و در پادگان های متفاوت خدمت میکنن و هر ماه هم اعزام داریم چرا اونا کرونا نمیگیرن و چرا تعطیل نمیکنن؟ در صورتیکه ما فقط ۴ ساعت تو جلسه ازمون هستیم اونا هرروز کنار هم هستن به مدت طولانی، دوستانی که میگن شهریور ماه ازمون برگزار بشه همون کسانی هستن که تو اردیبهشت ماه میگفتن تیرماه برگزار بشه ببینید خودمون رو گول نزیم حتی تعویق بیفته بگن شهریور ماه اونموقع هم میگین بیفته ابان ماه…فقط ۴ ساعت ازمون هست اونم با ماسک و فاصله گذاری مطمئن ، برای همه داوطلبین ارزوی سلامتی دارم.

ناشناس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

سربازا بحث امنیته کشوره..اگر نباشن که داعشم بهمون حمله میکنه ولی قرار نیست همه بمیرن که..یه کم فک کن با خودت بعد بیا حرف بزن

به ناشناس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چطور اینجا خودخواه شدید، قبلا که اونایی که میخواستن ازمون برگزار بشه خودخواه بودن شماهایی که دم از انسانیت میزنید مگه خونه شماها از سرباز ها رنگین تره مگه اونا حقشونه که بمیرند و ماها پا رو پا بندازیم که اونا باید اونجا باشند. پس معلومه که هدف شماها از تعویق چیز دیگه ایه.

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

تکبییییییییییییییییییییییییییییییییییر

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

شاید اصلا کرونا تا ده سال بعد نرفت تکلیف چیه . مرگ یکبار شیون هم یکبار

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

همون از در ورودی شلوغی شروع میشه به خدا خطرناکه همین حالا هم ایران رو زده صدر کشورهای کرونایی چرا میخواید کشور رو انگشت نما کنید و گرد مرگ تو همه کوچه و خیابون ها بپاشید

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

یک ماه با تاخیر کنکور برگزار بشه بالاخره از سرکشی کرونا کم میشه تا اونموقع هم با تامل بیشتری جوانب در نظر گرفته میشه تو رو خدا تعویق من بیماری زمینه ای دارم و نمیتونم در این شرایط کنکور شرکت کنم

آیسان
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

برتراند راسل:
نوع بشر چنان به صورت یک خانواده درآمده است که ما
نمی توانیم سعادت خود را جز از راه تأمین سعادت دیگران تأمین کنیم. اگر می خواهید خود خوشبخت باشید، باید راضی شوید به اینکه دیگران را نیز خوشبخت ببینید. در جواب افرادی که مخالف تعویق هستند و سازمان سنجش که تاکید به برگزاری آزمون تو شرایط حاد کرونا داره…!!!! تو رو خدا مصلحت همه رو در نظر بگیرید و کنکور ارشد و دکتری رو به تعویق بندازید.‌.. سلامتی داوطلب ها و خانواده ها از همه چی مهمتره با این شرایط نمیشه کنکور داد….

حسین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

برادر هرکی سلامتی شو دوست داره نیاد قرار نیست کرونا ده سال بعد نره ما منتظر بمونیم
همه دنیا با رعابت پروتکول دارن زندگی می کنن
همین امروز چین با ۱۱ میلییییییون شرکت کننده کنکور داره ازمون میگیره بفهمین درس نخوندین باعث دیگران نشید من که حلال نخواهم کرد

دانشجو
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

امروزم ۱۶۰نفر فوت کردن
خدا به دادمون برسه

مارال
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

تعویق تعویق تعویق

پاسوز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بنده قبلا هم گفتم ، سالهاست حرف از حذف کنکور زده می شه ! خوب چه وقتی بهتر از امسال ، کنکور را حذف کنید ، مصاحبه ها را دقیق تر برگزار کنید اما به صورت انلاین ، به جای اینکه هی تاریخ برای کنکور معلوم کنید از اول می کفتید دانشجویان تا انتهای تیر مقالات خود را برای دانشگاه ها ارسال کنند ، این چند ماه قرنطبنه هم همه به جای خوندن برای کنکور که عملا به هیچ دردی نمی خورد و با به تعویق افتادن های پیاپی بسیار طاقت فرسا و کسالت بار شده بود به نوشتن مقاله و انجام پروژه و یاد گیری نرم افزار و ….می پرداختند ، هم برای جامعه مفید تر بود هم سلامتی دانشجویان تضمین می شد .
پینوشت : فکر نکنید بنده که این را می‌گویم سوابق تحصیلی خفنی دارم ، خیر ، اما در اخر وقتی دانشگاه ها در مصاحبه ها صرفا با سوابق تحصیلی و … دانشجو می پذیرند عملا این کنکور با این ریسک کار بی حاصلیست .

ناشناس
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  پاسوز

وای نهههه..من خودم امتحان نهاییام آنفولانزا گرفتم هرروز پام تو بیمارستان بود همین که تجدید نشدم جای شکرش باقیه ولی یک ساله دارم واسه کنکورم تلاش میکنم..اینطوری خیلیا معدل خریدن ناحقی میشه..همون برندارن امسال بهتره ولی تعویق بیفته

دکتری
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

تاریخ کارشناسی که خوبه دکتری وارشد رو هم بذارن اوایل شهریور که به پیک آنفولانزا نخوریم

ل
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

احتمال تعویق بخاطر اعتراضات کنکوری ها بالاست.

نرگس
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

مشکل اصلی ما مهار کردن کرونا یا برگزاری کنکور نیست
مشکل اصلی جامعه ما درد فهمیدن هست! یه عمر تلاش میکنند این موضوع رو به آدم ها یاد بدن که شرایط همزیستی اولین گام آن فهمیدن اینکه هر کسی یه کفش مخصوص به خودش داره همدیگر رو درک کنیم و بفهمیم اطرافمون چی میگذره!
هر وقت این مشکل حل شد بقیه چیزها هم حل میشه

محمدرضا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ق٫ظ

سناریوی مجلس پس چی شد ؟؟ مگه قرارنبود مجلس درخصوص تعویق هاتصمیم بگیره ؟؟
چراهماهنگی بین مجلس وسازمان سنجش وجود نداره؟!!
خدایابه دادمون برس

اول سلامتی خود و خانواده و جامعه
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ق٫ظ

با رعایت ادب و احترام به نظارت تمامی دوستان عزیز
آیا واقعا تضمینی هست که هیچ دانشجوی محترمی که میره سر جلسه مبتلا نشه؟؟ اخه لج بازی با هر چیزی که نمیشه اقای دکتر غلامی لج بازی با چی با جون چند تا دانشجو !!! امیدوارم این پا فشاری و سماجت وزارت علوم و سازمان سنجش سبب مرگ چندین نفر که سرمایه جامعه و پدر و مادرانشون هستن نشه.

پریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ق٫ظ

بچه ها آخرش نتیجه چیشد؟
چرا یه بار میگن میگیریم یه بار میگن لغو
هدفشون از این کارا چیه؟. به نظرتون آخرش برگزار میشه؟

س
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ

چه اصراری به برگزاری آزمون دراین وضعیت حاد بهداشتی هست درحال که خیلی از شهرها در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند ؟چه فرقی به حال سازمان سنجش خواهد کرد که پذیرش امسال استثنا ازبهمن باشه ؟؟؟

سما
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

سلام
چرا در این شرایط کنکور به صورت آنلاین و مجازی برگزار نمی شود؟

سورا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  سما

سلام
چون که راحت مثله اب خوردن میشه تقلب کرد

سما
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سورا

برای همه زمان و فرصت برابره در ضمن فوقش تقلب کنن آخر سر که تو مصاحبه کنکور وقتی دست خالی هستند اون وقت چی؟!

آیسان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

چرا سازمان سنجش تاکید به برگزاری آزمون حتی تو شرایط حاد کرونایی داره…؟ برگزاری آزمون حتی به قیمت جون یه آدم…!!! تو رو خدا مصلحت همه رو در نظر بگیرین… لطفا کنکور ارشد و دکتری را با تعویق برگزار کنید و شروع ترم از بهمن باشه…

ب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

الان کسی مگر پیام شما را می بیند ?!! فقط ما که هیچ کاره ایم میبینیم و غصه می خوریم

محمدرضا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

من هم دیدم پیام شمارو وبسیار ناراحت ونگرانم ازاین تصمیم گیری عجولانه
پناه برخدا

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

تمام دوستانی ک برای تعویق تلاش کردین دمتون گرم ی دنیا ممنون..ب عنوان بیمار زمینه ای داوطلب ازتون کمال تشکر رو دارم..گویا خسته گی ی عده ترجیح داده شد بر جون ما..ولی خب بنده معتقدم ی خدایی هست و ناظر همه چیزه..از خداوند برای مخالفای تعویق ارزوی روحی مهربان دارم.. موفق باشین خدانگهدار همه

.......
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

بله خدایی هست
ماهم که نمیخوایم به تعویق بیفته خدایی داریم
و فقط خدا دلیل اینکه نمیخوایم به تعویق بیفته رو میدونه ولا غیر
شما انشالله بیماریت ن بهتر شه ولی بیماری زمینه ای چیزی نیست با دوماه تعویق آزمون بشه باهاش رفت سر جلسه

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  .......

فک نمیکنم دلیل مخالفت شما با تعویق خییییلی مهم تر از جون انسان ها باشع..الانم ناراحت نباش فعلا ک وزارت علوم با شما بود باید ببینیم “خدا” با کیه و این خیلی مهم تره و بالا تره..

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

شبنم ارشد میکروب
گل گفتی
آفرین به این فهم و کمالات

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین

قربونت نازنین جون

پریا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ق٫ظ

عزیزم پس اگه برگزار نمی کنند چرا اطلاعیه دادن که کارت ورود به جلسه ها آمادست؟
چرا جواب نهایی رو نمیگن

فاطمه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  .......

شما فقط به خودت فکر میکنی به مردم که با این اجتماع بی گناه از شمای ناقل واگیر میکنن و میمرن فکر نمیکنی به اون بدبختهایی که آتیش کنکور دامنشونو میگیره فکر نمیکنی

داوطلبب
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

هنوز چیزی مشخص نیست.

دیارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

راستی فقط یه مداد و پاککن و تراش و اندازه کرایه رفتتون تا محل آزمون پول ببرید آخه کیف و پول و عابر و موبایل همراهتون باشه کسی مراقبشون نیست و احتمالا توی کوچه ای حیاطی جایی باید بذارید یا یکی دیگم همراه خودتون ببرید مراقبشون باشه.راستی الکل و ژل ضدعفونی هم با خودتون ببرید من فکر کردم قراره پک بهداشتی بدن اینجا اسمی ازش نبردن شاید ندادن.

بهاره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

آخه یعنی چی?! یعنی آب هم ننوشیم

(۰۰۰)
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

چرا شایعه پراکنی میکنید داوطلب دکتری. کیف و گوشی و… رو قبل از ورود به ساختمان محل برگذاری آزمون به ساختمانی که در نزدیکی ساختمان محل برگذاری آزمون تحویل میدید و یه کد برچسبی به داوطلب میدن
ضمنا اگه مطالعه کرده باشید نوشته پد الکلی هم برای اثر انگشت میدن. جوری صحبت میکنید که اصلا در زندگیتون کنکور ندادید.احتمالا برا کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد هم کیف و گوشی فقط شما رو تو کوچه و حیاط ریختن و رها کردن.

ب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  (۰۰۰)

کاملا ایشون درست می گویند کامل متن را بخوان تا ببینی نسبت به گذشته تغییرات را

نازنین
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  (۰۰۰)

اطلاعیه را مجددا بخوانید

***
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

واقعا متاسفم براشون. اونا که اطلاع دارن که آمارها شون همش الکیه و وضعیت خیلی وحشتناکه. ولی باز هم منافعشون رو ترجیح میدن. جالبه آمار امروز فارس نزدیک به ۱۰۰۰ نفر بود خوزستان هم که همیشه ۱۰۰۰ تا هست. این شد ۲۰۰۰ تا. ۵۰۰ نفر هم استان های دیگه

ل
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

زمانی که کارت ورود به جلسه را اعلام کردند نظر نمایندگان به چه کار میاد

باران
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

سلام چراسازمان سنجش بفکرسلامتی داوطلبین کرونانیست.مادرخوزستان باوضعیت قرمزدرامتحان شرکت کنیم،لطفاپیگیرتعویق امتحان باشید.اینجاکروناوحشتناکه

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

نتیجه جلسه چی شد؟؟

مینو
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

برگزاری..میبینی ک..

زهرا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

کسی اطلاع داره نظر نهایی نمایندگان. کی اعلام میشه؟؟

پریسا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام. اعلام کردن که همون تاریخ ۲۶ تیر برگزار میشه و ۲۳ تیر هم کارت ورود به جلسه رو میتونیم دریافت کنیم. موفق باشین

ب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سازمان سنجش شک و شبه را تمام کرد نماینده مجلس هم این وسط یک خودی نشان داد و تمام.فقط خداوند یاریمان کناد.

گوهردهی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

نمایندگان اگ کارکن بودن وضع ما این نبود دلخوش ب اونا نباش

امیرعلی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

خوهشا هزینه ثبتنام مارو برگردونید ما با این وضعیت در کنکور شرکت نمیکنیم!!!
پولمون میخوایم

لعیا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

دقیقا باید این امکان رو بزارن اونایی که نمیخوان کنکور بدن هزینه ثبت نامی رو پس بگیرن.

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

پس نمیدن

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

برات دفترچه خصوصی و عمومی چاپ کردند، کارت آزمون، حق الزحمه چیدن صندلی برای شما، چسبوندن کارت روی صندلی و… پرینت برگه ای ۱۵۰۰
دیگه حساب کن و مابقی میره توی خزانه که به این راحتیا بیرون نمیاد

دیارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

آره واقعا منم همینو میخوام. چون هرکسی با این شرایط نمیتونه کنار بیاد باید فرصت انصراف بذارن و پول ثبت نام رو برگردونن.

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ

اقا چرا بیماران بستری شهرهای حوزه حق شرکت دارن
خب من بستری بیمارستان که شهرم حوزه نیست و اگه بستری نبودم باید میومدم مرکز استان امتحان میدادم چرا فکری به حال من نشده
حداقل به بیمارستانها دستور بده اقای خدایی که اجازه خودترخیصی رو به بیماران بدن تا من و امثال من هم بتونیم بیایم امتحان بدیم
انگارگروگان گرفتن که تا حالمون خوب نشه ترخیص نمیکنند

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام… والله جان همه در خطر هست..و اوضاع وخیم تر خواهد شد. تو رو خدا تمام کنکورها را به تعویق بیندازید. خیلی از خانواده ها بخاطر این ویروس داغدارند. کمی خودخواه نباشیم. و اول به فکر سلامتی خودمان و اطرافیان باشیم…

به مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دوست گرامی ِخواهانِ حذف کنکور!!!
تعویق تا کی؟

نیت شما حذف کنکوره وگرنه قطع به یقین خودتون هم میدونید یک ماه دیگه و دوماه دیگه هم شرایط تغییر نمیکنه. پس تعویق یعنی چی؟

سورا
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  به مریم

افرین بهت. از اسفند که خبر تعویق اومد. بعدش نزدیکای کنکور همه معترض و خواهان تعویق به ماه اینده و جالب اینکه پیش بینی میکنند که کرونا تموم میشه بهتر میشه و… اخه متخصصانش هم اینطوری پیش بینی نکردن که داوطلبان محترم کنکور کردن. باید کاملا لغو بشه تا زمانی که دارویی برای این ویروس کشف بشه یا که برگزار بشه. اما یه ماه یه ماه یه ماه… بازی خنده داریه

عاطفه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

کارت آزمون ک قراره از دوشنبه هفته آینده روی سایت قرار بگیره .
گویا باید کنکور داد …..
خب آخه شما ک کنسل گردید یکم آمار کرونا رو کم می‌کردید .آدم دلخوش باشه از اسفند وضعیت بهتر شده
.هر چی هم بگذره شرایط بدتر میشه ، مطمعنا شهریور آمار کرونا ب ۳۰۰نفر در روز میرسه

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

اگر کنکورها برگزار بشه شاید شهریور بسیار بیشتر ۳۰۰ نفر در روز بشه …همانطورکه با برگزاری امتحانات نهایی تیرماه به این روز افتاده…..اما اگر رعایت نمایند و تجمعات برگزار نکنند شهریور در شرایط مینیمم شیوع کرونا خواهیم بود…..

سارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

چه جوری میخوان شرایط ومحل برای مبتلایان به ویروس کرونا فراهم کنند؟بعد اونوقت معنای یکسان بودن شرایط که یکی از ارکان رقابت محسوب میشه اجرا میشه!

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اکثر مبتلایان که نامشخص هستن…..

ریحانه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ

به خاطر شهریه ی ترم دانشگاه با جون بچه های مردم بازی میکنن خوب بهمن شروع کنن ترم رو

Tavigh
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

اخه اصلا مگ اینا دانشگا و مدرسرو تطیل نکردن
خب بازم باید تطیل کنن دیگ! بقول خودشون پاییز وزمستون بدتره، انفولانزاهم هس
پس از نیمه دوم سال شرو شه انشالله
کنکورام شهریور

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

هر کرونایی ۴۰۶ نفر را در یک ماه آلوده می‌کند……

خطر ابتلا به کرونا با حضور بیش از ۱۵ دقیقه در تجمعات
استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: تجمعات به هر دلیلی که باشد با توجه به زمان بالای حضور افراد می‌تواند احتمال ابتلا را افزایش دهد و در صورتی که افراد بیش از ۱۵ دقیقه در یک محیط سر بسته و شلوغ و مراسم‌هایی مثل عروسی و عزا حتی با ماسک حضور پیدا کنند شانس ابتلا به کرونا افزایش پیدا می‌کند.

بهاره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

بچه ها ما اهوازی ها چه کنیم …
چرا پس سناریو هاشان را مجلس نکردند!!!!
نمی دانم استرس سوال ها را بکشم یا کرونا را

آسمان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

سازمان سنجش اطلاعیه زده جالبه گفتن افزایش ۴۰ درصدی
برای استان من که شرایط وخبم داره و از وضعبت فرمز گذشته حوزه درست مثل سالهای گذشته ست
خدا قوت

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

سازمان سنجش و وزارت علوم در برابر جان تمامی افراد شرکت کننده تعهد کتبی دهند……….دلیل قانع کنند برای لغو ازمون اسفند ماه با حدود ۲۰ فوتی ناشی از کرونا ارائه دهند……..چرا در این زمان وخیم کرونایی با بالاترین امار فوتی ناشی از کرونا یعنی ۱۶۳ فوتی در روز در سایت پیام میگذارند و میخواهند بزور ازمون را برگزار نمایند؟…….

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دقیقا

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ده بار هم ثبتنامشو تمدید کردن، تعداد داوطلبین بیشتر شه و فقط پول بگیرن، بحرانم بدتر شه
بفکر جیبشونن فقط
الان هزینرو پس بدن ب کسایی ک نمیان

هانا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

چرا تعهد بدن؟ ناراحتی شرکت نکن مگه سنجش مجبورت کرده که بخواد بهت متعهد بشه. خودخواهی هم حدی داره. همین شماها خواستار تعویق از اسفند شدید و هر چه پیش رفتیم اوضاع بدتر شد و الان باز خواستار تعویق و بدتر شدن اوضاع هستید.

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

هانا خانم
تو اسفند ک ما روحمونم خبر نداش، بستگان تو انداختن عقب ک داری طرفداری میکنی
سادس، نمیخام شرکت کنم هزینه برگردونده شه

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

تجمعاتی مثل عروسیها مگر خود افراد شرکت کننده نمیروند؟….. چرا برگزار کنندگان مراسم را جریمه می کنند؟…….ضمنا عروسی اگر افراد شرکت کنند نروند هیچ ضرری نمی کنند اما داوطلبان ازمون حقشان شرکت در ازمون است و زحمت کشیده اند حال بزور میخواهند به تجمع مجبور سازند و تعهد ندهند؟……بنده در هیچکدام از تعویقهای قبلی نظری ندادم………اتفاقا این تعویق با بهتر شدن اوضاع همراه است که کاملا واضح است مگر اینکه کنکورها مثل امتحانات نهایی برگزار شود و کشور را به فاجعه بزرگتر دچار کند……بهتر نیست سازمان سنجش مسولیت برگزاری امتحانات نهایی را بپذیرد؟…….

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

عین یه ربات میمونن اصلا فکر نمیکنن فقط میگن باید کارمون رو انجام بدیم با این شرایط کاش همون اسفند کنکور داده بودیم راحت شده بودیم

سارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

اگر ترکیه وچین آزمون برگزار کردن تونسته بودن آمار کرونا روبه حداقل برسونندولی ایران آمار رو که پایین نیاورده بالا هم رفته در حدی که روزانه ۱۶۲ نفر فوتی داره با این وضعیت برای سازمان سنجش متاسفم که تحت هر شرایطی فقط آزمون میخواد برگزار بشه وسلامت قشر تحصیلکرده اهمیتی نداره

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

هر کاری در زمان مناسبش خوبه….نه اینکه در این شرایط وخیم کرونایی بخواهند تجمع برگزار کنند…..ضمنا هنوز سنجش در مقابل برگزاری امتحانات نهایی که افتضاح فاجعه امیز تیر ماه رو به بار اوردن پاسخگو نیست……

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

بلاخره سر جاش موند؟
ساعتشم ک صبه! هرچن شب نشدنی بود
اگ شهریور میبود هوا هم بهتر میشد

امار مبتلایان و مرگ و میر ثابت مونده
ک بعد کنکور بیشترم میشه
یاد حرف دکتر ویکتور فرانکل افتادم ک قبل از علم به دانشجویان انسانیت یاد بدید، ک الان بخاطر اینک اماده‌ان موافقن امار کرونا بره بالا

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  M

لطفا با دهها اسم مختلف پیام نزار…….

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

با منی؟؟؟!!
الان پیامم تکراریه ینی!

مارال
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

از وقته بخواد مجلس تصمیم بگیره ما کنکورمون دادیم کرونا هم گرفتیم تموم شده رفته

سارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

پس با این حساب امسال هرکسی کرونا داره قبوله!

نیما فیروز ابادی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

بچه ها بخدا قسم جدی میگم پنجشنبه ک رفتیم سرجلسه حتماااا بعدش خودمونو برای همه چی اماده کنیم ..مرگ از رگ گردن به ما نزدیک تر است..

مینو دریکوند
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

واقعا برای نظام اموزشی ایران متاسفم ک کمترین ارزشی برای جون انسان ها قائل نمیشه اوکی برگزار کنین..ولی قطعاااا کرونا ب حدی خواهد رسید ک هر خانواده ای حداقل ۲کرونایی میده..بزرگ ترین اشتباهی ک میتونستن انجام بده

باران
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

من نمیفهمم چرا سر این مساله انقدر بحث میکنید شیوه غربالگری که سالیان سال ازش استفاده میکردید کاملا اشتباهه چه اصراریه که واقعا تو این شرایط بحرانی به همون شیوه قبلی اقدام کنید. عصر، عصر تکنولویی هست الان تو دست مادربزرگای ما گوشی های هوشمنده بچه های دو ساله با تکنولوژی کنار اومدن. شماها نه!! این ازمون باید انلاین برگزار بشه. اصلا فرض کنید آزمون جامع، open book هست.دانشجو هر جایی باید بتونه ازمون بده منتهی زمان رو محدودتر از قبل کنید اینطوری امکان تقلب از بین میره تازه اگه کسی بتونه تقلب کنه دست مریزاد داره. برای یک دانشجویی که واسه مقطع دکتری تلاش میکنه حفظ کردن و ازمون دادن جلوه خوبی نداره. خیلی زشته که با دانشجویی که برای مقطع دکتری تا اینجا زحمت کشیده و بالا اومده به این شکل رفتار میشه. اینهمه خروجی دکترا با شیوه های قبلی چه گلی به سر مملکت زدن که بعد این میخوان بزنن یه دانشجوی دکتری باید بتونه تحلیل کنه سوالات باید تحلیلی باشن نه حفظ کردنی. دانشجو وقتی وارد دانشگاه شد باید بتونه روی یک مبحث به صورت تخصصی کار کنه تز ارائه بده و طرحشو هر چند ساده در سطح کلان اجرا کنه. کجاست طرحایی که تو دانشگاهها روشون کار میشه و این همه مقاله داریم میدیم بیرون. یه جاهایی میبینی و میشنوی که دانشجوی دکتری از پس تحلیل نتایج داده هایی که بدست اورده بر نمیاد و دست به دامن هزار نفر میشه حتی دانشجویان مقاطع پایین تر از خودش. و این جای بسی تامل داره. یادی… ادامه نظر»

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  باران

خانم عزیز یک بار برای همیشه متوجه بشوید در رشته های مهندسی امکان انلاین امتحان دادن نیست. چون شکل ها و مدارات رشته های مهندسی بزرگ هستند و روی کاغذ کشیدن ان ها باعث اتلاف وقت میشه

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

اولا نتیجه کنکور انلاین به هیچ دردی نمیخوره…….ثانیا open book بودن در ازمونی دلیل بر ازاد بودن تقلب نیست……ضمنا در ازمونهای open book که سوالات جدید طرح میشوند هم سختتره و هم تقلب ممنوع است……سوالات رشته مهندسی معمولا تحلیلی است نه حفظی!………اگر بخواهند شیوه درست و صحیح و سختی برای غربالگری داوطلبان دکترا اعمال بکنند مطمئنا ظرفیتها بشدت خالی خواهد ماند…..

امین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

آنلاین بر گزار کنن من سه نفرو استخدام میکنم شده پول قرض کنم یکی پونصد ششصد تومن میدم سوالارو با هم حل میکنیم و بعدش یه چایی وکیک میزنیم و رتبه یک خدا قبول کنه.قابل اجرا نیست

من
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

کنکور ۲۶ تیر ثابته

ل
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

مثل اینکه زمان کنکور حتمی شد .زمان گرفتن پرینت کارت ورود به جلسه را هم مشخص کردند

محمدرضا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

دوستان کنکور دکتری موید مقرر برگذار میشه الان سنجش اطلاعیه زد تو اینستا

سحر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام خسته نباشید،خواهشا کنکور رو عقب بندازین نمیخوایم مرگ‌عزیزانمون رو ببینیم

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

کارت آزمونها اومد. هووووووووورا. خخخ. خدایا ممنونم

ناشناس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

موش ازمایشگاهی برای کنکوریهای بعدی

الهی به امید تو
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

سلام، ینی چی شب برگزار کنن؟! فاصله من تا حوزه امتحانی ۲۰۰ کیلومتره اون وقت شب کجا برم بمونم ؟ برم هتل ؟ هتل کرونا نداره؟ چرا فکر بچه های مناطق محروم که داخل شهرشون حوزه امتحانی ندارن نیستن.

ب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

مجلس واگذار کرد وای خدای من ….
پس این همه سخنرانی چی شد?!!!!!

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ب

گفتم که مانور قدرت نمایی الکی بود برای همه کارهاشون همین هستند

مرجان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام سلامتی ما خیلی مهم تره از کنکور در حال حاضر کل ایران آلوده شده لطف کنید کنکور را کنسل کنید جونه ما ارزشش بیشتره

داوطلب دکتری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر میرسه بهترین گزینه تعویق کنکوره تا در شهرهای جنوبی با معتدل شدن هوا بشه در فضای باز برگزار کرد.
داوطلبانی که آمادگی امتحان دارند باید به خطرات همه گیری بیماری هم توجه کنند. در حال حاضر کسی نمیتونه مسولیت و هزینه بیماری حتی یک نفر را قبول کنه پس اولویت اول را سلامت داوطلبین بگذاریم.

moradi
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

خب کنکور اگه عقب بیفته نهایتا ورودی بهمن میشن و مدیران ارشد بهتر میدونن شرایط حضوری در دانشگاهها واسه مهرماه شدنی نیست . و خسارتی به هیچ فرد و ارگانی وارد نمیشه ولی اگه کنکور برگزار شه واقعا کشور با مشکل جدی روبرو میشه

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  moradi

کنکور دکترا اگر تیرماه شیوع کم بود برگزار میشد باز هم ورودی بهمن ماه هست…..

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

نماینده محترم که علوم اجتماعی خونده، منظورشون از برگزاری در چند روز احیاناً همون افزایش حوزه نیست؟!
برگزاری در شب که نیاز به کولر نباشه، آیا خود نسیم شبانگاهی باعث پخش ویروس نیست؟ نیاز به ماسک نیست؟!
تعویق؟! آیا دکتر نمکی و سایرین دارن داستان تعریف میکنن که اگر الان کنترل نشه، توی پاییز و زمستون بحران خواهیم داشت.
نمیدونم والا. قبلا میگفتن دکتر خدایی آمار خونده، دکتر غلامی هم کشاورزی. الان این آقای نادری که علوم اجتماعی خونده و بر چه اساسی طرح داره میده؟!

نیوشا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

تو این تایم نمیشه خوب سخته سر جلسه مریض شیم ۵ ماهه بخاطر کرونا از خونه بیرون نرفتیم

دیارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

من دیگه نمیتونم به مخالفا بفهمونم که کنکور دادن شماها با رفت و آمد و موارد دیگه باعث بدتر شدن وضعیت بیماری توو کشور میشه چون درکشون نمیرسه متاسفانه و به فکر سربازی و تلاشی که این مدت کردن هستن انگار موافقا هدف نداشتن و تلاش نکردن!!! من توی این شرایط کنکور نمیدم نمیخوام به خاطر یک سال و چندماه درس خوندن و شب نخوابی برای رزومه خوب جون خودم و خانوادم و تعدادی از هموطنانمو به خطر بندازم و اگر تعویق درکارنیست حداقل فرصت انصراف رو بذارن و هزینه ثبتنام کنکور امثال من رو برگردونن.

نیوشا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

واقعا

ناشناس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

چقدر تقلب میشه کرد استادی با لباس پرستاری بیاد کل درس میتونه بهش تقلب بده
کسی جلو میره ببینه کتاب باز میکنه از پرستار کارمندا بیمارستان کمک میگیرن
این یه نوع پارتی بازی
کنکور این طور
کنکور باید حذف بشه باید راهپیمایی انجام بشه تا مارو درک کنند
تقلب توی ماسک کی نگاه میکنه کدوم مراقب ؟؟؟یکی جوابمو بده ما توی شهر قرمز هستیم کسی مارو چک میکنه که تقلب توی ماسک و دستکشه بی نظمی و بی عدالتی

M
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

دقیقا
من کنکور نمیدم، هزینمو بدن، هرچیم خوندم ب اطلاعاتم اضافه کردم
خودخواها هم برن قبول شن، یا خودشون یا خونوادشون یا بقیه کرونا میگیرن

فرزانه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دیارا

من موافق تعویق بودم، درسام رو هم سه دور خوندم بعدش بیشتر مباحثی که احتمال میدم تو مصاحبه بخوان ازم بپرسن رو هم دارم میخونم منتها فاز این مخالفا رو درک نمیکنم که میگن ما زحمت کشیدیم ما زحمت کشیدیم انگار مثلا بقیه داشتن چکار میکردن خیلی از کتابای منبع ازمون خسته ای بشین یه بخش از منابع مصاحبتو مرور کن.

بهاره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

بچه ها یک سوال چه زمانی نتیجه نهایی گفتمان مجلس را می گویند ?!

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

امروز که وزیر آموزش و پرورش و بحث بازگشایی مدارس هست. (امروز عصر)

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

ایشالله نزدیک عید نوروز

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

یعنی برای همه مشکلات جامعه همینطور تصمیم گرفته میشه!!!!!!!!!!!

ف
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دانشگاه ما که یعنی دانشگاه خوبی هم هس هنوز تکلیف مارو مشخص نکرده واسه پایان نامه و ادامه ترم هر استادی یه نظر میده شده لج و لجبازی.کلا کرونا از کارو زندگی انداختمون اه

مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

بیژن کجاست واقعا؟؟؟؟؟؟

به مهشید
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

بیژن هم لابد رفته مجلس :))

بهاره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

وا شب شما آمدی اهواز ?!! شب ها عبور یافته از جهنم ظهر است.چه تزهایی میدن!

هانا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

خب تو چند روز برگزار کنید به تفکیک رشته، این سخته واقعا؟ اینجوری جمعیت خیلی کمتر و قابل کنترل می شه

طلوع
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

با سلام
لطفا تکمیل ظرفیت از پذیرفته نشدگان پارسال صورت گیرد برای ترم مهر ماه

به طلوع:
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  طلوع

اینم از اون حرفااااا بودا
بعضیا تابلووو از آب گل آلود ماهی میگیرن!
هر کسی به نفع خودش تز میده

#منفعت‌طلب_کنسل‌گرا_تموم_کنید_ماجرا_رو

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  به طلوع:

چه اشکالی داره، آدم باید از هر فرصت خوبی استفاده کنه، ایشون هم یک بار پارسال کنکور داده چه اشکالی داره از اون امتیاز بتونه استفاده کنه

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ایشون اگر بلده امسال امتحان بده. اگر هم نه حقشون نیست ایشون پارسال یک شانس داشتند ولی نتونستند

سنا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  طلوع

واقعا چقد حق ما داشتیم اکثر صندلی ها خالی موندن

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  طلوع

لطفا از اب گل الود ماهی نگیرید

کرونا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

شبا که کرونا میخوابه کنکوریا بیدارن :))))))))))))))))))))))

71
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا

خخخخخخ

حسن
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

یکم به فکر مردم جامعه باشید این همه بدبختی به سرمون اومده دیگ فوت عزیزانمون قابل تحمل نیست لطفا کنکور کنسل کنید

من
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

مسئولان کشور باید تصمیمات خاصی اتخاذ کنن شرایط پیچیده است پای جان هزاران انسان در میان است کنکور یعنی بار اضافه بر روی جامعه پزشکی و سلامت کشور یعنی ثبت رکورد تاریخی در انتقال و گسترش کرونا در جهان این ارقام قابل مخفی کاری نخواهد بود سنجش و وزارت علوم باید در قبال برگزاری کنکور در شرایط کرونایی و قرمز برخی شهرها پاسخگو باشند .کنکور دادن گام اوله، گسترش فراگیر بیماری گام دوم درمان گام سوم. درمان برای همه مقدور نخواهد بود با این اوضاع.
هر یک از ما کنکوری ها تهدیدی برای سلامت خود و خانواده و جامعه میتوانیم باشیم.

TAR
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

و اینگونه اخرین سنگر دوستان تعویقچی فرو ریخت و بعضی دوستان محو شدن !
دوست عزیز چقدر گفتیم وقت تلف نکن و درس بخوان که تعویقی در کار نیست ، اما خیلیا مارو افراد سودجو خواندند، بفرمایید اینم جواب مجلس که اصلا تعویق توش جای نداشت !
امیدوارم به سمت درستی هدایت شده باشید دیگه .
مهشید خانم کجای ؟ دقیقا کجای ؟ ؟ ؟ ؟
#مجلسم تمام
#تمام شد
#تعویق پر

آخرین سنگربان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

عزیزم کمیسیون آموزش بعدازظهر جلسه داره. از اول هم قرار نبود در صحن علنی تصمیم گیری کنند. عجله نکن. باشه؟؟؟

Mehran
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

برادر TAR اره داداش تو راست میگی تعویقی در کار نیست، ولی یک سوال تو که مطمینی ۲۶ آزمون هست برای چی میای اینجا کامنت میزاری واقعا نگران چی هستی؟

سنا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

جلسه عصر برگزار میشه

ف_ح
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

توروخدا فقط لغوش نکنید بذارید ما کنکورو بدیم.مجهز میایم سر جلسه مثل سال سوما که حداقل ۱۵ بار رفتن سر جلسه امتحان دادن. ما که فقط یه روزه.چرا فقط رو کنکور حساسیت به خرج میدین. کسی که داوطلب کنکور باشه احتمالش خیلی کمه مبتلا به کرونا باشه چون این مدت تو خونه مونده و درسشو خونده اینور اونور که نرفته

ایرانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ف_ح

مطمئن باشید ازمون در ۲۶ تیر برگزار خواهد شد.

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

این چه وضعیتیه ساختید واسه ما، روح و روانمون رو به هم ریختید این همه وقت، یا بذارید برگزار بشه یا کلا میخواید حذفش کنید دیگه، همه میدونن یک بار دیگه عقب بیفته با حذفش فرقی نداره

ایرانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

طوری از تعویق ازمون میگویند که ظاهرا تمام مردم در خانه های خود معتکف شده و فقط داوطلبان کنکور اینجا و انجا پرسه میزنند و دارند ویروس کرونا پخش میکنند.

رها
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

در فضای باز برگذار بشه مشکلی پیش نماید و بهترین راه حله مثلا تو حیاط دانشگا و مدرسه ها دیگه این همه فکر نماد

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ

ده روز مانده
به ما نمیرسد ولی به کارشناسی اواخر مرداد به اونها میرسد خخخخخ

فضای باز ایده خوبی هست
شب خخخخخخخخ

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

کنکور سراسری در بیشترین تعداد صبح جمعه گروه تجربی با ۸۰۰ هزار شرکت کننده و در همه ی شهرها حوزه داره
و کنکور ارشد با ۷۰۰ هزارتا داوطلب
پس فرق زیادی ندارند که بعضی از دوستان میفرمایند فقط قراره برای سراسری تصمیم گیری بشه
داوطلبان دکتری که فقط در تعداد محدودی از حوزه ها برگزار میشند به مراتب تراکم بیشتری خواهند داشت نسبت به داوطلبای گروه غیر علوم تجربی اعم از ریاضی و هنر و زبان و انسانی که در همه شهرها حوزه دارند
پس اگر قرار است فکری برای شرایط بشه داوطلب دکتری در الویته نسبت به سراسری

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آقاجان سراسری ها تو شهر خودشونه نه مثل ما بخان سه ساعت برن تا برسن به محل حوزه…. بعدشم کو تا آخر مرداد…

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

خب منم همینو میگم
اونایی که اصرار دارن دکتری ۲۶ تیر برگزار میشه میگن نماینده ها قراره برای سراسری تصمیم بگیرند
درحالی که اوضاع از نظر تراکم برای دکتری و ارشد وخیم تره
بدون در نظر گرفتن زمان دور یا نزدیک

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کنکور سراسری که حدودا ۴۵ روز دیگر است و شیوع کرونا مثل حاضر وخیم نیست…..تعویق برای دکترا و ارشد در این وضعیت بسیار وخیم کرونایی حیاتیست….

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

چرت چسبیدی به ارشدی ها؟ بعنی اینقدر نگرانی؟!

هوشیار
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

نوشتم دکترا و ارشد……شرایط حال حاضر برای هر گونه تجمع خطرناک است……جملات بالا بسیار واضح است و نیاز به توضیح ندارد…..

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

سراسری در همه مدارس هم برگزار میشه

هلیا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

دوستان عزیزی ک میگن شما امتحان ندید و سال دیگه شرکت کنید.لطفا درک کنید که مساله اصلا این نیست! هر مبتلا قادر به بیمار کردن ده ها نفره و اون ده ها نفر قادر به مریض کردن صد ها نفر! اگر زنجیره ی بیماری با انشالله قطع میشد الان شرایط پاندمیک نبود! شما بگو فقط ده هزار نفر شرکت کنن از اون ده هزار نفر هزار نفر مبتلا شن برای یک فاجعه بسه. بحث اصلی موافقان تعویق ایجاد زنجیره ی بیماریه که بعد از کنکور غیر اصولی ایجاد میشه. درسته که شرایط خیلی سخته من خودم هم شاغلم، هم متاهلم، ولی حقیقت اینه که الان اوضاع عادی نیست که بخوایم همه چیز طبق روال همیشگیمون و برنامه ریزی های سابقمون پیش بره، قطعا سختی ها و ضرر هایی برای همه وجود داره ولی چاره ای جز تحمل نیست، چون اون طرف معادله مرگ و بیماریه!

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

البته در صورت نزدن ماسک!

خاطره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

تا لحظه اخر میخوان بگن ما تلاش کردیم برگزار کنیم ولی نشد
بهترین تصمیم ام گرفته باشین یک هفته مونده به کنکور میخواین چیکار کنین؟ خیلی جالبه که نمیگین کنکور کنسل شده!

مهدیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم….

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خدایا خودت به خیر کن
چه کنکوری بود این کنکور

دکتر بعد از این
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

قطعا این تصمیم گیری ها برای کنکور سراسری خواهد بود…

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

یعنی چه شب، روز ، نصف شب، خونه خاله خونه عمه… از درب منزل با موتور با اسنپ… سیر بخورید یا عسل….
این مصاحبه ها یعنی چی…. دیگه بگید هر چی تصمیم خود اشخاص هست چرا خودتون رو آزار می دهید. اونایی هم که اعتراض نوشتن نامه فدایت شوم ننوشتن بله می دونستن با تعویق ممکنه از ترم بهمن کلاس ها آغاز بشه و سیستم زیبای آموزشی دچار خدشه بشه ….ولی در جریان هستید هر کی در اطرافش یا مبتلای کرونایی هست یا فوتی…. بعد اون وقت اینام با این مصاحبه ها …

TAR
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

عصبی نباش یک عصبانی
سال دیگه انشالله .

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

پاییز شرایطش اصلا نیست. سرماخوردگی هم اضافه میشه. منم مشکل کلیه درد دارم

طاها
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

دوستان چرا دنبال تعویق کنکور هستید؟ به خاطر سلامتی خودتان و خانواده تان؟ خب نرو سر جلسه عجیب است!!!خب برادر من حق اون داوطلبی که کار نداره و شرایطش جالب میست و کل زندگیش خلاصه شده روی این امتحان چی میشه لاقل بگذارید این داوطلبان کنکورشان را دهند چرا خودخواهانه تصمیم می گیرید و گمان می کنید که همه چیز باید میل شما برای تعویق باشد فک می کنید این داوطلبان نمی دانند احتمال مبتلا شدن آنها واقعا وجود دارد ولی چاره ای ندارند انشاالله تعداد افراد مبتلا کم باشد و با توکل به خدا هم تلفات کم خواهد بود ولی بعید است!
شما هم با خیال راحت دوره بعدی شرکت کنید مگر از ما که قید کنکور امسال را زدیم چه دستاوردهای بالاتری دارد قطعا اگر کنکور دکتری امسال در این شرایط باشد دوره بعدی وضعیت رقابت کاملا متفاوت است.
قطعا مرگ بر همیشه برای همسایه است این ذات نفس است.

.پوریا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

خوب ما نیام شما میری جلسه میایی کرونا رو پخش می کنید
بعدش چی؟شما پاسخگو میشین؟
دیه یا هزینه درمان رو اگر تقبل می کنید؟

عاشق عدالت/ متنفر از رانت
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

الان جاهای خیلی زیادی هستند که در قیاس با یک کنکور ۴ ساعته خیلی بیشتر ویروس رو پخش می کنند شما اگه می تونید جلوی اون ها بگیرین. من هم اگه واقعا همه جا بسته بود موافق تعویق کنکور بودم ولی وقتی همه جاها چند ماهه که بازن و خطراتشون خیلی بیشتر از کنکوره این حرفه شما عجیبه.

به عاشق عدالت / متنفر از رانت
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

از این هفته محدودیت ها اعمال شده. اون جاهایی که پر خطر بودند فعلا بسته شده.
اما کنکور کماکان پا برجاست

بهاره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

خخخخخخخ

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

نترس. ما ماسک میزنیم. جلوی ۷۰% شیوع رو میگیریم. مابقی به شما بستگی داره که ماسک زده باشی یا نزده باشی

محمدرضا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

داوطلبی که به مرحله کنکور دکتری رسیده وهنوز بیکاره خیلی برای جامعه فاجعس
پیشنهادمیکنم تادیرنشده دنبال کارباشید حتی دکتری هم داشته باشی الان حداقل حقوق ماهی ۱۸۰۰ خواهی گرفت
چقدر دلتون خوشه

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

افرین. انگار با شرکت تو کنکور کرونایی به کسی کار و زندگی میدن که اینقدر اصرار میکنن!!

هانا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

از بس خودخواه هستند

امیر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

عجب .خوب خودت چرا دلت میخواد بخاطر خودخواهی خودت جون بقیه رو بخطر بندازی؟واسش زحمت کشیدی؟مگه ماها واسش نخوندیم و زحمت نکشیدیم .مگه به این راحتیه که امسال امتحان ندیم و سال دیگه بدیم تکلیف سربازیمون چی میشه پس.مسلما اگه یه چند ماه عقب بیوفته و از ترم بهمن شروع بشه کلاسا به هیچکی قرار نیست ضرری برسه ولی برگزار شدنش تو شرایط فعلی پر از آسیب و ضرره …

مریم
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

اصلا کسی حرف از سوابق تحصیلی نزده! برای دکتری که غیرممکنه. خیلی از داوطلبها سالها پیش مدرکشونو گرفتن. بعدم میشه تعویق انداخت ولی نمیشه که قانون رو تغییر داد

رجب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

خوب جلسه علنی مجلس تموم شد و هیچ صحبتی از تعویق کنکور نشد و حالا شما باید به من ایمان بیارید که تعویق قطعیه. فراموش نکنید زمانی که همه شما فکر میکردید کنکور برگزار میشه من اولین کسی بودم که با قطعیت گفتم کنکور عقب میفته.

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

قرار نبود در صحن تصمیم بگیرند
فعلا کمسیون اموزش مجلس که بعد از ظهر تشکیل میشه

Diana
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

پس تعویق پر!

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

چرا جو گیر شدید
اطلاعیه کارت یه چیز روتینه
مگه برگزار شده کنکور

Diana
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

لغو هم پر!

ف
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

چه رشته ای میخونی خیلی خوشحالی؟؟؟

ناصر شاطر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جان چی میگی باز

سنا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

نتیجه چی شد

ارغوان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

به هیچ عنوان هیچ کدوم از ما با لغو آزمون موافق نبوده و نیستیم

ناصر شاطر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

فوری

تهران برای بیماران کرونا تخت خالی ندارد

▫️مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشورى تهران می‌گوید پایتخت برای بیماران کرونا دیگر تخت خالی ندارد و بیماران در نوبت تخت‌خالی‌اند.

مرکز بهداشت و سلامت کشور

...
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر شاطر

یکی از دوستان پرستار میگفت بیمار تو پارکینگ بیمارستان منتظرند تا بستری بشند

ارغوان
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان کی قراره نتیجه رو اعلام کنن ما از استرس مردیم!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

احمد
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

همه چشمات خودت ببندید
تصور کنید جواب آزمایش کرونا خودتون توی دستت هست
کرونا مثبت
حالا حاضری کنکور توی اوج کرونا بری؟

Mohammad
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

و چشمات رو ببند. به خودت بگو چه اشتباهی کردم که ماسک نزدم و رفتم عروسی دختر خاله

موافق برگزاری ۲۶ تیر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

بله حاضرم

تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

دوستان مواظب حرفاشون باشند به همدیگر احترام بگزارند. اینجا فقط نظر می دین نه چیز دیگه
بخصوص به پاپیون

پاپیون
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق

به تعویق:
تعویق طلبِ محترم! همه مثل تو نیستن که نقشه دارید واسه حذف آزمون. خب خودتم میدونی شهریور هیچ تضمینی نیست کرونا خوب بشه ولی فقط میخواید اونقدر این وضعیت تعویق ادامه پیدا کنه تا نهایتا بگن آقا کنکور امسال لغو شد.
پس مواظب حرف زدنت باش و فکر هم نکنید نیت های شوم امثال شما برای کنسل شدن کنکور رو کسی نمیفهمه.

نیما
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

لطفا کنکور را نه تعویق کنید و نه کنسل.نه به تعویق و نه به تعویق گراها

دختر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

برگزاری در شب اصلا ممکن نیست مشکل من نوعی به قوت خودش باقیه و اونم اینه که بعد کنکور کجا بریم؟ تا محل حوزه پنج ساعت فاصله، نه خوابگاهی هست نه خونه ی کسی و نه ماشین شخصی
فقط به فکر خودتون هستید یا مرکز نشینید دغدغه ی محل حوزه ندارید یا ماشین شخصی دارید و یا پسرید مشکلی نیست یه شب پارک بمونید

یک عصبانی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

شما دخترجان بعد اتمام آزمون، امن ترین مکان همون درب محل امتحان هست همون جا صبر کنید صبح شده

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

بله منم شب باشه
همانجا درب محل ازمون مشینم تا صبح بدمد

خخخخخخخ ای خدا

پسر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

اولا اینکه تو این مورد تصمیم گیرنده مجلس نیست (در بقیه موارد هم نیست)
دوما خیلی دوست دارم بدونم کجا زندگی میکنی که ۵ ساعت تو راهی. دختر این غیر ممکنه. ۵ ساعته میشه از یک استان رفت یک استان دیگه.
به فرض اینکه کنکور سر ساعت باشه باید ۸ خودتو برسونی. یعنی باید ۳ شب از خونه بیرون بیای. خطرناک نیست؟

زهره- معماری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پسر

چه موافقید چه مخالف حق ندارید کسی رو به دروغگویی متهم کنید.
بله در بعضی از استانها فاصله با ماشین شخصی به ۵ ساعت هم میرسه، چه برسه به اینکه بخوای با ماشینهای خطی یا اتوبوس و مینی بوس خودت رو برسونی.
بعد هم شما که حوزه تو شهر خودتونه، و شب قبل به راحتی میتونید استراحت داشته باشید، نمیتونید نسخه بپیچید که کسی شب قبل رو دم در حوزه بخوابه. باز اگر پیشنهاد می دادید تو نمازخونه ترمینال یا راه آهن بخوابند؛ منطقی تر و منصفانه تر بود؛ هر چند از نظر من این راهکار هم از عدالت آموزشی به دوره.
کاش همه هم رو بیشتر درک میکردیم؛ لااقل تو این شرایط گره خورده

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهره- معماری

از نقطه صفر مرزی تا مرکز استان در استان من چهار ساعت هست واقعا درست گفتن
حق نداریم به کسی بگیم دروغگو
وا

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پسر

خطرناک هست ولی بریم ترمینال شهرم متقاضی و ماشین ترمینال زیاد هست

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دختر

منم جایی ندارم برم اگه شب باشه

پیام به نمایندگان و برگزای ۲۶ تیر
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

موافقان تعویق ۳ دسته ان
یک کسانی که واقعا ترس بیماری دارن که قابل احترام هستند

دوم کسانی که دنبال وقت گرفتن جهت مطالعه بیشترن که قاعدتا آزمون دکتری با چند ماه کم و زیاد شدن نتیجه آن فرق ندارد و رتبه پایین تر هم میاد

سوم افراد سمی که همیشه در جامعه ما اقلیت بودن و مسائل با جوسازی به نفع خودشان پیش میبرن از این افراد باید ترسید چون با ماسک زدن خودشان در بین سایر گروهها مخفی کردن و هدف آنها لغو آزمون چون ژن خوب آنها حتی چند سوال کتبی نمیتونه جواب بده

دوستان به نماینده ها پیام بدیم که بدانن موافقان کم نیستن و از حقمان کوتاه نمیایم

داوطلب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

ما یکسال زحمت نکشیدم که الان با توجه به سوابق تحصیلی بخوان تصمیم بگیرن اگه قرار بر سوابق تحصیلی باشه که دانشگاه هااز طریق استعداد درخشان اینو انجام دادن پس این وسط تکلیف اونایی که درس خوندن چی میشه مطمعنا سازمان سنجش نمیزاره زحمت کسی هدر بره.

مهندس
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دوستان موافق و مخالف لطفا دل به مجلس نبندید. بعید میدونم از نمایندگان چه برای تعویق و چه برای برگزاری ابی گرم شود. فقط یک سری مانور قدرت نمایی قرار هست انجام بشه

ر.ی
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

احسنت

نه به لغو
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

#نه_به_تعویق_طلب_و_کنسل‌گرا

دوستان همگی این هشتگ رو بگذارید تو شبکه های اجتماعی لطفا

مسخرشو دراوردید انقدر ادامه دادید تا کنکور کنسل بشه آخر

داوطلبب
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نه به لغو

خوب اگه قرار نیست اوضاع خوب بشه کنکور رو لغو کنند. کجای این قضیه مشکل داره. شما برین کنکور بدین کروناییها دو برابر بشن برای ما هم بده. انشاالله به همین زودیا کرونا اینقدر کم بشه که راحت بریم کنکور بدیم