پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

مدیریت مراکز برگزاری کنکور از سوی ستاد کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اختتامیه کمپین دانشجویی در خانه بمانیم در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون‌های سراسری در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود. با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم.

وزیر علوم درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار کرد: سازمان سنجش قبلا هم آمادگی برگزاری آزمون‌ها را داشت و علت تغییر زمان آزمون‌ها توصیه‌های ستاد کرونا بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان وقت زیادی را برای درس خواندن و مطالعه کنکور گذاشته اند و قرار نیست فعالیت‌های اجتماعی را در کشور به دلیل عدم مدیریت موردی در محیط‌های اجتماعی در شرایط شیوع کرونا تعطیل کنیم.

شروع ترم تحصیلی از ۱۵ شهریور خواهد بود

او در ادامه با بیان اینکه باید مدیریت را تقویت کنیم، بیان کرد: آزمون‌های سراسری جزو برنامه‌های مهم کشور است که سالی یک بار اتفاق می‌افتد و داوطلب در ۲ تا ۳ ساعت برای آینده خود اتفاقات خوبی رقم می‌زند.

غلامی تاکید کرد: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد و داوطلبانی که به خوبی درس خوانده اند با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند.

او گفت: شروع ترم تحصیلی از ۱۵ شهریور خواهد بود و دانشگاه‌ها آمادگی لازم را برای آغاز ترم جدید با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده اند دارند.

ورود دانشجویان جدید الورود از اواخر مهر خواهد بود

وزیر علوم ادامه داد: ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه هم از اواخر مهر ماه خواهد بود. تاکید داریم که دانشجویان جدید الورود حتی برای مقطع کوتاهی به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا کنند تا با محیط آشنا شوند. اگر لازم شد آموزش‌ها مجازی شود این دانشجویان نیز آموزش‌ها را به صورت مجازی طی خواهند کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

190 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ

مدیریت کرونا در شرایط وخیم شیوع کرنا یعنی تعطیلی تمامی تجمعات ولاغیر!

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

دوستان عزیزی که الان نزدیک دو ماهه نشستین فقط جلو گوشی دارین هی استرس میدین به دانشجویان عزیزی که درس خوندن زحمت کشیدن شما بجا این کمپین تشکیل دادنا برید بشینید جمع بندیو انجام بدین والا بخدا خدارو خوش نمیاد, اینقد بفکر خودتون نباشید.

راضیه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

دوستان لطفا کمپین بزنید والا نمی ارزه جون خودمون و عزیزانمونو بخطر بندازیم حالا یه عده میان میگن تو نیا امتحان بده اخه بدیش اینه ک توام ک میری امتحان میدی ب ضرر منه توام ناقل بشی ب ضرر منه عزیزانم فقط خودتونو نبینید من از مهر خوندم امادگی کاملم دارم گفته باشم

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ

تعویق خواهد شد واقعا غیر از این کاری دیگ ای بکنن قطعاااا با موجی از مخالفتا رو ب رو میشنو عقلانی نیس تو این شرایط ازمون بگیرن..دوستان ب امید خداوند بزرگ برگزار نمیشه..خدا از همه بزرگ تره محاله کمکمون نکنه..خدا جای حق نشسته نمیزارع ک حق منی ک ی سال وقت گذاشتم و.مجازیمم حذف کردم ولی الان چون دیابت دارم و ترس از مرگ نرم سرجلسه و طرف ک پلاس بوده تو.اینستا بره و حق بقیه رو بخوره..نهههه با عدالت خدا هماهنگی نداره

رهی.......هر دم از این باغ بری میرسد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

خبرگزاری دانشجو ۱۱ تیر ۹۹ ساعت۹:۵۸ احتمال کاهش تعداد سئوالات کنکور در صورت تشدید کرونا عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نظارت ویژه کمیسیون بر نحوه برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری خبر داد و گفت: سناریو‌های مختلفی در خصوص نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که لغو یا کوتاه کردن زمان آزمون از جمله اینهاست.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسماعیلی با تأکید بر اینکه برگزاری کنکور سراسری، ارشد و دکتری بستگی به شرایطی دارد با آن مواجه خواهیم شد، اظهار کرد: در اولین نشست کمیسیون آموزش در هفته آتی به این موضوع خواهیم پرداخت و با حضور مسئولان اجرایی در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد. نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جان و سلامت داوطلبان مهم‌ترین فاکتور در برگزاری آزمون است، افزود: باید منتظر ماند و دید کرونا در زمان برگزاری کرونا در چه وضعیتی خواهد بود و با سنجش شرایط در آن مقطع باید تصمیم‌گیری کرد. وی ادامه داد: قطعا در صورت تشدید شیوع ویروس به هیچ عنوان نمی‌توان کنکور را به صورت عادی برگزار کرد و سناریو‌های مختلف را باید بررسی کرد که قطعا لغو یا کوتاه کردن زمان کنکور از طریق کاهش سئوالات یکی از راهکار‌هایی است که می‌توان آن را در کمیسیون آموزش در حضور وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بررسی کرد. عضو کمیسیون آموزش مجلس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله ۱.۵ متر در حوزه‌های برگزاری آزمون را ضروری برشمرد و گفت: وزارت علوم باید حوزه‌های بیشتری را برای برگزاری کنکور در نظر گیرد تا حفظ… ادامه نظر»

رهی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

من متوجه نمیشم چرا به همه چیز فکر میکنند اما در نظر نمیگیرند تعداد زیادی مجبور به سفرهای بین شهری هستند؟؟؟!!!!!!

تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

هر ۱۰ دقیقه ۱ نفر قربانی کرونا می شود

تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

اخبار شبکه خبر همین الان گفت: اعلام محدودیت در استانها به استانداران واگذار می شود و خوزستان در کل کشور ۱ سوم فوتی کشور را داراست

Nasim
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام
دوستان خواهش می‌کنم کمپین بزنید…
تو این وضعیت کنکور دادن مساویه با این که خیلیامون به مصاحبه نرسیم…
به هر حال الان وضعیت خیلی بد شده و طی یکی دو هفته هم بهتر نمیشه، باور کنید ماهم مثل شما درس خوندیم و کلی برنامه داریم ولی الان باید اولویت بندی کرد، قطعا سلامت ۲میلیون آدم در حال حاضر خیلی مهم تر از اینه که با این شرایط بریم سرکنکور و با هر عطسه یا سرفه‌ای استرسمون چند برابر شه و اون امتحان رو هم خراب کنیم…
خیلی از استانا شرایطشون به شدت خطرناکه و بیمارستانا پر شده بعد از کنکور هر کدوممون مریض شیم قراره کجا بستری شیم یا بهمون رسیدگی شه!اجازه بدید تو شرایطی کنکور بدیم که بعدش اگر اگر مبتلا شدیم یا به خانوادمون انتقال دادیم حداقل بدونیم یه جای خالی و یه سری پزشک به دادمون میرسن!

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

به منظور افزایش تمرکز و افزایش خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید-۱۹، بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) به مرکز کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبدیل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹، با دستور رییس دانشگاه تصمیم بر آن شد که بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) که یکی از بهترین مراکز درمانی این دانشگاه محسوب می شود زیر بار درمان این دسته از بیماران قرار گیرد.
وی به شهروندان توصیه کرد از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی و ایجاد ازدحام پرهیز کنند و در صورت بروز علائم در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت که در این زمینه در نظر گرفته شده است مراجعه نمایند.

نیما
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

امروز یه سری محدودیت هایی رو اعلام کردن که یکیش عدم برگزاری آزمون های حضوریه. فعلا که برای یه هفته قراره این محدودیت ها رو اعمال کنن. ان شاء الله که با برقراری این محدودیت ها، شرایط بهتر بشه و آزمون هم برگزار بشه ولی احتمال داره که اگه شرایط به همین شکل باقی بمونه و یا خدای نکرده بدتر بشه این محدودیت ها رو برای هفته های بعدی هم تمدید کنن که در این صورت کنکور هم برگزار نخواهد شد. لطفا تا اونجایی که میتونید هم خودتون موارد بهداشتی رو رعایت کنید و هم به اطرافیانتون تذکر بدید که رعایت کنن تا زودتر این وضعیت بد، تموم بشه.

#
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

الهی آمیییییین

ان شالله توی این یک هفته شرایط خوب بشه

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

اثرات این محدودیتها از ۲۰ روز دیگه مشخص میشه…..

....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

ممنون از اقای غلامی .دیگه واقعا خسته شدیم.بهتر ازمون بویم.هر کس هم فکر میکنه اوضاع خطرناکه نیاد…

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

باشه استعدادی عزیز!

تعویق آزمون
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

چقدر مظلومانه داریم میریم به سوی مرگ
این فاجعه تو تاریخ ثبت میشه

وحید
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  تعویق آزمون

چرا مرگ، خوب امتحان ندین.
مگه مجبورتون کردن؟

تعویق آزمون
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

بله مجبوریم امتحان بدیم چون برنامه داریم برای زندگیمون مگه میخایم کلا لغو شه؟! بزارن اوضاع ازین وضعیت افتضاح بیرون بیاد بعد!!
درضمن شما هنوز نمی دونی این زنجیره به هممون وصله؟! تو کرونا بگیری می دونی چن نفر دیگه ازت می گیرن؟!
چقد خودخواهید!

وحید
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  تعویق آزمون

اگه قرار باشه به خاطر شرایط کرونایی برگذار نشه مطمئن باشید تا ۳ سال دیگه هم برگذار نمیشه، شرایط توی ایران همینه، انگار شما جای دیگه زندگی میکنی.
شایدم هیچ کار و باری نداری و همش تو خونه ای که از زنجیره حرف میزنی.
من هر روز سر کار می رم و با کمترین فاصله ممکن با صدها نفر تماس دارم.
این وضعیت برای بیشتر از ۸۰ درصد ایرانیا صادقه.
احتمالا شما خودخواهید که چون تو خونه نشستید نمیخواید از خونه بیاین بیرون.

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

لطفا نسنجید مطلب ارائه ندهید…..با کمی صبر نیاز است…

سَروَر دانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

من نمیدونم چرا بیژن خالقی الان داره با اسامی مختلف پیام میزاره و تعویق کنکور رو ۱۰۰٪ میدونه!
بیژن جان برو جنع بندی خخخخخ ؛)))

گلی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

حالا یه سال کنکور برگزار نشه هیچ اتفاقی نمیافته. فشاری که از خوندن و برگزار نشدن به آدم وارد میشه از همه چی بدتره یه تصمیم درست نمیگیرند که منطقی باشه. مگه جنگه یکی میاد میگه کرونایی ها هم بیاند کنکور بدند اون یکی میاد میگه دلتون رو صابون نزنید بدبخت کادر درمانی کشور مگه چقدر توان دارند انگار که دعوا دارند. واقعا سنجشی ها و وزارت علومی ها اگر یه مقدار به حرف هایی که میزنند نگاه کنند اصلا پختگی و سنجیدگی توی حرفاشون نیست

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

متاسفانه کنکور دکتری افتاده آزمون اول… و آزمون و خطای دولت، یعنی تجدید نظر در آزمون های ارشد و سراسری

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

دقیقا

.....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

دکتری برگذار بشه صددرصد اونا هم برگذار میشه

صدرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

اره اون موقع همه باهم نیست میشیم من امروز رفتم براازمایش به ازمایشگاه چندتا بیمار کرونایی اورده بودن براتست کردن بااین حال خیلی ازشون دور بودم داشتم سکته میکردم چه برسه سر ازمون ناقل بیاد پیشم بشینه یایکی سرفه کنه

داوطلب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ

دوستان درستونو بخونید و به هیچ چیز دیگه فک نکنید تعویقی در کار نخواهد بود
نذارید این دو هفته از دستتون بره
به امید سلامتی و موفقیت

.....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام
تعویق صدرصد ،چون دوباره محدودیت ها برگشته امیدوارم هفته آینده خبر تعویق بدند ولی شما به درس خوندنت ادامه بدیدشاید مسئولین مخالفت کردند

ح
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  .....

بر فرض اگر محدودیت ها هم برگرده ربطی به کنکور نداره به دو دلیل:
۱- محدویت ها شهرستان به شهرستانه نه کل کشور
۲- محدودیت ها برای رعایت پروتکله که تو کنکور رعایت میشه

داوطلب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ح

محدودیتها برای ۱۱ شهرستان به علاوه تهران و البرز

موافق برگزاری ۲۶ تیر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

ممنون از سازمان سنجش
توکل بر خدا
دوستان همگی موفق باشید

مینا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ

سلام دوستان بهتره *دل به تعویق نبندید* مرور نهایی الان وقتشه

دریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ق٫ظ

لطفا دوستان مخالف تعویق که استدلالی جز ” تو شرکت نکن” و اوضاع بهتر نمیسه پس تا دوسال کنکور ندیم ” رو دارن توجهی به امار فوتیهای ایتالیا و اسپانیا داشته باشند

علی مردی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ق٫ظ

استان هرمزگان یک هفته تعطیل شد

استاندار هرمزگان:
استان هرمزگان و هفت شهر قرمز آن به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.
این تعطیلی شامل گروه‌های ۳ و ۴ خواهد بود و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.✅

تعویق٪۱۰۰ است به امید خدا، نه به زورگویی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ق٫ظ

چون کنکور یک موضوع مربوط به مطالعه و درس است بعضی ها فکر میکنند موافقان تعویق درسنخوان وتنبل واهمال کار هستند که باخریدن وقت میخواهند درس نخواندن خود راجبران کنند اما اگر کنکور مربوط به مطالعه ودرس نبود هیچگاه موافقان تعویق را متهم به تنبلی واهمالکاری نمیکردید وانها را انسانهای عاقل ودلسوز میدانستید، من یکی از موافقان صد در صد تعویق از استان های قرمز وگرم ایران هستم که تا الان دو مرتبه کتابهای اصلی ودو مرتبه کتابهای خلاصه شده را خواندهام وتا روز کنکور یکبار دیگر به راحتی دوره میکنم ومشکلی از بابت وقت ندارم، فقط یک موضوع مرا بشدت گیج میکنه به فرض برگزای کنکور در استانهای جنوبی به شرط انجام تمام پروتکل های بهداشتی مگر بدون کولر وسایر وسایل خنک کننده در خوزستان بندر عباس واستانهای جنوب میشود کنکور داد به نظرم عده زیادی فقط از گرما غش میکنند که قطعا من هم جزو این افرادهستم

یوسف
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ق٫ظ

موقعی که آزمون تموم شد به هر داوطلب یه سیانور هم بدید که اگر طی ۲ هفته از کرونا نمرد یه دونه بندازه بالا .

تعویق٪۱۰۰ است به امید خدا، نه به زورگویی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ

من یک دزفولی وجنوبی هستم کاملا با هوای گرم ایران اشنایی دارم، دو سه بار کنکور لغوشد به نظرم لغو کنکور کار صحیحی است با توجه به نااشنا بودن با ویروس کرونا نمیشد زمان صحیح کنکورها را انتخاب کرد اما با توجه به شناختی که از این ویروس پیدا شد ،الان میتوان زمان تقریبا مناسبی رابرای کنکورها انتخاب کرد که چند بارکاری ایجاد نشود، خوزستان به عنوان گرم ترین استان ایران تقریبا ۱۵ ابان هوای مطلوب پیدا میکند که نه احتیاج به کولر داره ونه بخاری ، باتوجه به اینکه روشن کردن کولر بهداشتی نمی باشد وروشن کردن بخاری مانعی ندارد برای شهرهای سردسیر وهمچنین هوا در شهرهای سردسیر در این فصل سال انقدر سرد نشده که ویروس کرونا جان دوباره بگیره به نظرم اولین ازمون را ۱۵ ابان واخرین ازمون کنکور را اخر ابان ویا اوایل اذر برگزار کنند که بهترین زمان با توجه به تجربه چندین سالهام است ، در این صورت ترم اول وروددی های جدید بهمن ماه یا سال اینده می شود، در مورد کنکور اسفند دکتری سال اینده یا ازمون نگیرند یا همون اسفند بگیرند طبق روال سالهای قبل، البته این نظرات شخصی بود که حمل بر بی ادب ودخالت نشود.

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

شما تا ابان میخوای صبر کنی عزیز دل یه دفعه تا اسفندصبر کن سال دیگه شرکت کنید

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

استعدادی! هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟….

شیرعلی قصاب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ

اینایی که مخالف تعویق هستن شما رو به خدا قسم چطوریه که نمیترسین کرونا بگیرین بین اونهمه جمعیت که تازه غربالگری هم قراره بشن و بیماران کرونایی رو مشخص کنن به منم بگین

شیرعلی قصاب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ

خطاب به امید به خدا
تهمت میزنی که داوطلب نیستیم و اهمال کار هستیم من یکی نمیبخشمت به خاطر این حرفات

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

مخالفان تعویق هشیار وفعال باشید که اینایی که میگن تعویق بندازید تو فروردین میگفتن تعویق تو خرداد هم میگفتند تعویق وتو تیر هم همینطور نذارید برنامه یکساله تون صرف اهمال کاری این ها بشه چون معلومه که این ها اصلا داوطلب نیستن هرروز تو بازار میچرنن

مینا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

حرف حق. بارک الله

شیرعلی قصاب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

شما رو به هرکی میپرستین بذارین حداقل شرایط یه خرده استیبل بشه بابا اینقد جون ما بی ارزشه ما آدم نیستیم خونواده نداریم خیییلی وحشتناکه کنکور تو این شرایط فعالیت های اجتماعی رو از سر گرفتن حتی عروسی عزا بدبخت شدیم بیچاره شدیم حالام دست بردار نیستین

پایان انتظار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

موافق برگزاری کنکور در ۲۶ تیر هستم ، برای همه داوطلبان آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم

کاربر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

لطفا ما رو درک کنید………….

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  کاربر

شما مثل اینکه تعویق مجدد شده زنگ تفریحتون

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  کاربر

چندبار؟؟؟؟
۳ بار شما رو درک کردن تعویق شد
بسه دیگه میخایین ۳ بار دیکه هم تکرار کنین تا دوباره برسه ب اسفند؟؟

معصومه
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

سلام.از وزارت علوم استدعا میکنم فقط نیم ساعت خودشون رو بزارن به جای ما .واقعا نا عدالتیه.داوطلبان شهر های قرمز اکثرا شهر های بسیار گرم کشوره.وزارت بهداشت هم که کولر رو ممنوع کردن.ما با ماسک و دستکش فقط باید آب و عرق بریزیم.استرس امتحان هم از طرف دیگه.تو رو خدا ما رو درک کنید.درخواست عاجزانه دارم.

آبی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

الان دیگه تهران هم قرمز شده

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

شما صبر کن اسفند امتحان بدم نیم ساعت که هیچ ۱ماه خودشون میزارن جای شما

مارال
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

وای. کولر هم ممنوع… چیزای دیگه رو ممنوع کنن. بچه ها همتون باید تو سامانه سنجش اعتراض بزنید به برگزاری

الیکا نیک نظر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

سلام .جناب وزیر و خانم سخنگوی عزیز.بیماران دارای بیماری زمینه ای چیکار باید بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا این عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما چه گناه کردیم داوطلب ۱۳۹۹ شدیم اخع؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ

آقا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟هدفتون از برگزاری با همچین وضع چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه کشور ها جز ترکیه لغو کردن آزمون ورودی ها رو.یعنی چی

آبی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

و به جز کره جنوبی

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

و ب جز ایتالیا و المان

حالا هم ایران

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

ایا وضعیت حاضر ایران مشابه با وضعیت کشور ترکیه، المان و غیره هست؟…در حال حاضر هفته ای هزاران فوتی دارن؟

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

تو زمین فوتبال
گرفت

مارال
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

همه تو سایت سنجش اعتراض بزنید

مسعود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

تو رو خدا تصمیم خوبی بگیرید.ما رو میخواین چیکار کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من مطمعنم اگر با این وضع کنکور آزمون مهم زندگی هر کس برگزار بشه.در تاریخ ثبت خواهد شد.

یلدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

سلام اینا چی دارن میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟وضع مشهد افتضاحه.چه کنکوری؟؟؟؟؟؟؟

مارال
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  یلدا

دقیقا… مشهد خیلی خطرناک

سرور
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ

تو رو خدا تو رو به امام زمان تجدید نظر کنید.من مادرم پرستاره. بیچاره در این ۴ ماه پیر شده.تو رو خدا حالتون به کادر درمان بسوزه.

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سرور

خوشبحالت ک مادرت پرستاره
خداقوت و خسته نباشین ب این فرشتگان سلامت

فاضل
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

تعویق تا کی؟ بر فرض آزمون دکترا تعویق یا کنسل شد؛ آزمون سراسری و ارشد را چکار کنند؟ به نظرم آزمون باید سر موعد برگزار بشه از حدود ۱۸۰ هزار نفر هم طبق روال سالهای قبل حدود ۴۰ هزار نفر سر جلسه امتحانی حضور پیدا نمی کنند

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

این آمار رو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟

فاضل
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

برای کنکور ۹۹ حدود ۱۷۷ هزار نفر ثبت نام نهایی کرده اند. https://phdtest.ir/1398/09/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DB%B9%DB%B9-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0/
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ از روز چهارشنبه ۶ آذرماه ۹۸ آغاز شده بود و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۴ آذرماه به پایان رسید.وی افزود: بر اساس آمار نهایی ۱۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ اقدام کرده اند که این تعداد نسبت به آمار ۱۹۶ هزار و ۶۴۶ نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۶ نفر کاهش یافته است.
تعداد حاضرین در جلسه ازمون دکتری ۹۸ حدود ۱۶۰ هزار نفر بوده است.

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

درود حاج فاضل با رفرنس دهی
عالی

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

استعدادی! دقت کن تا زمانیکه شیوع کرونا کاهش یابد و از وضعیت قرمز خارج شوند…….

درود بر وزیر علوم
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

دکتر جان اجازه جوسای نفرمایید و آزمون ۲۶ تیر ماه برگزار شود

تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

چهارده هزار

مارال
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

دوستان کجا باید اعتراض بزنیم برای تعویق… مشهد از قرمزم رد شده.. واقعا این قدر مسئولین بی تدبیر هستن

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

نماینده شهرتون و

۰۲۱۸۹۵۱۱ ستاد مقابله با کرونا

مارال
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

ممنون بیتا جون

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

خواهش می کنم عزیزم

محمودی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

سلام همگی موفق باشین امیدوارم همتون سالم و سرحال باشین و تو جلسه آزمونم همین طور سالم باشین و هر کس هم قبول شد موفق بشه تو مصاحبه ته دلش رو خالی نکنن من فقط نگران همینم اگر واقعا کنترل بشه و تو جلسه آزمون همه چی رعایت بشه مگه کی دلش میخواد اینقدر آزمونی طول بکشه هیچ کس به دلیل درس نخوندن تعویق نزده و نمیزنه ما هممون تو مقطعی هستیم که برای درس خوندن هیچ ادله نمیاریم تحقیقات نشون دادن با اینکه خیلی تلاشم میکنیم تو مصاحبه حتی برخی اساتید خودم شاهد بودم اشک جوون مردم رو در میارن هنوز با همون نیرو و حتی بیشتر تلاش میکنیم ما فقط نگران سلامتی خودمون خانواده هامون و سایرین هستیم با تشکر با امید به موفقیت همگی

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

واقعا متاسفم از این ادبیات سخیفانه… کاش اندکی آقای وزیر می گفت من می‌دانم بچه های جوانی که بیکار، بی پول، مجرد، آینده مبهم دارند و تو این اوضاع بالا و پایین زندگی…. کرونا هم باری بر زندگی‌شان شده… اشکال نداره نگران نباشید زندگی همچنان جریان دارد… با آرامش در پی کسب دکتری باشید… ولی حیف… حیف ما که وزارت علوم هم…

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

بچه ها با توجه به اینکه تعویق قطعی شده و تمام شواهد و مصاحبه های وزیر علوم و سخنگوی سنجش این امر رو تایید میکنه حتما تو برنامه درسیتون تعییر ایجاد کنید. فعلا جمع بندی رو رها کنید و درسهایی که حدف کرده بودید رو شروع به مطالعه کنید چون زمان زیاده فقط اگر خسته هستید یه استراحت یک هفته ای به خودتون بدید یه مسافرتی گردشی تفریحی برید یا اگر امکان سفر ندارید تو شهر برید گردش پاساژی کافی شاپی جایی تا تجدید قوا کنید. به امید موفقیت برای همه شما عزیزان. فراموش نکنید که من اولین کسی بودم که گفتم تعویق قطعیه قبل از تمام این مصاحبه ها خبر داشتم

فرزانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

احساس میکنم داری مسخره بازی در میاری

یکتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

بی مزه

!!!!
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خودتو مسخره کن!
متاسفم..

تعویق100%
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

(بچه ها با توجه به اینکه تعویق قطعی شده و تمام شواهد و مصاحبه های وزیر علوم و سخنگوی سنجش این امر رو تایید میکنه) ………تایید میکنم

تعویق٪۱۰۰ است به امید خدا، نه به زورگویی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

(بچه ها با توجه به اینکه تعویق قطعی شده و تمام شواهد و مصاحبه های وزیر علوم و سخنگوی سنجش این امر رو تایید میکنه)……..تایید میکنم.

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

تعویق ۱۰۰%

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

به امید خدا

زنبور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ

بابا من یه معلم بازنشسته هست که در مقطع دبیرستان تدریس میکرد. این حرف وزیر علوم را بهش گفتم باور نکرد فکر کرد دارم مثل معمول شوخی میکنم بعد که همین صفحه را نشونش دادم این حرف را زد جوان های رشید کشور ( دختر و پسر ) چطور بایست فدای این حرفا شن. دیگه نسل جوان ایران داره کم میشه دهه شصت که داغون دهه هفتاد …. . چطور بعضی ها در برابر حرف این آقا جبهه نگرفتند. داوطلب دکتری حداقل هفت سال امتحان داده مقاله داده تنبل و درس نخون نیست شرایط درست حسابی فراهم نیست. ملت بچه هاشون را از سر راه نیاوردند واسه چی اسفند برگزار نکردید. چرا میخواهید خانواده ها را بخاطر چند ماه بیشتر درگیر بیمارستان و خاکسپاری و افسردگی کنید تحصیلاتی با پروسه طولانی که وسط هاش کی زنده کی مرده هست.

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

آفرین….

شیرعلی قصاب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

خدا شاهده از استرس هنگ میکنیم چطوری تمرکز داشته باشیم شما رو قسم میدیم بذارین از شرایط بحران بگذره بعد کنکور بگیرین مگه شما وجدان ندارین آخه چطوری تو وضعیتی که کرونا داره بیداد میکنه جمعیت زیاد بشینن با هم تو یه محیط سربسته با ماسک و دستکش به خدا گناه داریم این لعنتی نه دارو داره نه بیمارستانها دیگه جایی دارن حالا دانشجویان جدیدالورود با نشاط امسال یه کم دیرتر با محیط آشنا نشن نمیشه

زهرا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

سلام بچه ها
ای کاش پول ازمونو پس میدادن یا سیو میکردن واسه سال بدی

من که شرکت نمیکنم . موفق باشید

فرزانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

نظر منم همینه

صادق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

آزمون راس ساعت ۹ صبح ۲۶ تیر برگزار میشه. برید درس بخونید عزیران من

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

صادق جان ساعت ۷:۳۰ فرایند و ۸ ازمون

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

مگه هشت صبح نبود کی شد ۹صبح ؟؟

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

۹ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

من که میگم هممون سر کاریم
خب وزیر علوم میگن تحت هرشرایطی باید آزمون برگزار بشه و ستاد هم نمیتونه دیگه راشو عوض کنه.

سنجش پزشکی چه جور تعویق نمیده آزمونهاشو اون که دیگه آزموناش برای وزارت بهداشته نه؟؟؟؟!!!!!!

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

قطعا

هنر
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

الفاتحه… قشنگ معلومه بحث لج و لجبازیه.

طاها
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد و داوطلبانی که به خوبی درس خوانده اند با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند…..
دقیقا درست است اگر کسی واقعا تلاش کرده است و به خوبی درس خوانده برای این کنکور پروتکل های بهداشتی هم رعایت می شود*****(با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم) *****با آرامش تمام شرکت کند دغدغه بی دلیل شما باعث می شود(داوطلب در ۲ تا ۳ ساعت برای آینده خود اتفاقات خوبی رقم می‌زند) اتفاقات خوبی برایتان رقم نخورد پس با تمام انرژی به سمت موفقیت حرکت نمایید به حرف های افرادی که به فکر تعویق آزمون هستند توجه نکنید آنها کسانی هستند که می خواهند برای شما اتفاقات خوبی رقم نخورد پس به آنها بفهمانید که شما تصمیم دارید اتفاقات خوبی برایتان رقم بخورد ما هم بعدها به جمع شما می پیوندیم(تلاش هایمان را هم دخیره می کنیم) با کمی تاخیر…….

تعویق٪۱۰۰ است به امید خدا، نه به زورگویی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

تعویق٪۱۰۰

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

دوستان تعویقی در کار نیست لطفا برید پا درساتون گول و فریب این تعویقیا رو نخورید لطفا ! این دوستان هدفشون فقط از میدون به در کردنه بقیه برای کسب رتبه هست !
#تمام شد
#تعویق پر

مریم. ا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

باشه تو راست میکی تعویقی در کار نیست، خودت اینجا چیکار میکنی با ۲۰ تا اسم کامنت میزاری، ما میخواهیم باور کنیم تعویق هست شما هم فکر کن ۲۶ تیر ازمون هست برو بشین به کوب بخون، دلت برای ما نسوزه ما خودمون میدونیم چکار کنیم!!!!

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم. ا

تهمت زدنه بیجا عاقبت خوبی نداره !

همه تعویقی ها یک نفر است
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

همه موافقان تعویق که اینجا پیام میدن یک نفره ! اونم بیژن خالقی ازندریانی است. از نوع استدلال ها کاملا مشخصه!
داوطلبان محترم لطفا فریب این پیام ها رو نخورید و به خواندن ادامه دهید کنکور حتمی است!!!!

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

متاسفم برات

مریم. ا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

نیازی به سیاه نمایی نیست همه ما میدنیم که چه کسی بیشتر از همه کامنت میذاره، زنده باد تعویق و تعویقی ها، انشالله تعویق رقم خواهد خورد

رهی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

طبق فرمایش شما همه موافقان تعویق یه نفره اونم بیژن.
بقیه افراد هم که کامنت میذارن مخالف تعویق هستند
به جز بیژن و مخالفان تعویق و چنتا کاربر بی طرف دیگه کسی رو نداریم
شما چرا فکر میکنی مخالفا گول بیژن رو میخورند و خدای ناکرده یک لحظه از درس غافل میشن؟؟؟؟
هنوز دلیل این مصاحبه های مکرر وزیر برای شما مشخص نشده دوست عزیز؟؟وقتی تعویق اعلام شد شما به شدت اعتراض میکنید وزیر هم به شدت از خودشون دفاع میکنند و میگن من تمام تلاشم رو برای برگزاری آزمون کردم اما…….. و شما رو ارجاع میدن به این مصاحبه ها

سجاد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

وقتی وزیر میگه معلوم نیست شما میگید تعویق قطعیه!
وقتی میگه تعویق غیر ممکنه شما میگید تابلووه که تعویق قطعیه!
وقتی آمار پایینه میگید باید تعویق بشه که آمار بالا نره!
وقتی آمار بالاست میگید تعویق بشه که نمیریم!
وقتی اسفند و فروردین میخواد برگزار بشه میگید به تعویق بیفته که گرما بیاد!
وقتی توی گرما میخوان برگزار کنن میگید به تعویق بیفته که سرما بیاد بریم توی حیاط امتحان بدیم!
دیگه دستتون رو شده و کسی برای نظرتون ارزشی قایل نیست و همین جمله ی جناب وزیر:”هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد و داوطلبانی که به خوبی درس خوانده اند با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند”. به درستی نشون میده دیگران در مورد شما چه فکر میکنند.
من بازم میگم، دیگه جایی برای تعویق نیست و هیچ مسئولی خودش رو با تعویق مجدد و بی تاثیر زیر سوال نمیبره، این رفتار شما میتومست باعث کنسل شدن ازمون ۹۹ بشه که خدا رو شکر جوابتون رو دادن

سَروَر دانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

تعویقی ها برای پاسخ به همه شماها ارجاعتون میدم به نظر جناب سجاد

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

درود سجاد

آرش
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

قیافه تعویقی ها دیدنی میشه روز ۲۶، البته اگه زود تر از ما نرن سر جلسه و اینجا رو ترک نکنن.
سعی کنید با حرفاتون بقیه رو فریب ندید!!!
کنکور حتما برگزار خواهد شد. با برخی پیام ها باید به عقل فرستنده شک کرد!!!

سعید خان
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

ادبیات وزیر جالبه
دل نبندید…
استنباط جناب وزیر با مخالفان تعویق دقیقا مشابه همدیگه هست:
علت تعویق به گمان وزیر تنبلی داوطلبان و خریدن فرصت و دل بستن به زمان بیشتر برای مطالعه بیشتر؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
روزی که آزمون تا تا بهتر شدن شرایط لغو بشه نزدیکه و قیافه وزیر دیدنی

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

استدلال وزیر مثل مخالفان است چون خودشم مخالفه خب

از کرامات شیخ ما این است ک شیره را بخورد و بگفتا ک شیرین است

مریم. ا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

احسنت خخخخخخ

ازمون
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

دوستان اینایی که میگن تعویق حتمیه میخوان شمارو گمراه کنن به خدا دروغ میگن میخوان شماها درس نخونید
بشینید سر درستون

مریم. ا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

باشه تو راست میگی، برو سر درس و مشقت که ۲۶ امتحان داری، نیا اینجا به ما کمک کنی

اندکی تفکر
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

وقتی وزیر و خانم سخنگو و رئیس سنجش و همه ی کسانی که مسئول برگذاری آزمون هستند پشت سر هم دارن تاکید میکنند که آزمون سر موئد برگذار میشه مطمئن باشید که تعویق حتمیه .. برگذار نکردن آزمون یک بار سنگینیه که دارن از دوش خودشون برش می دارن و میخوان بگن که ما چند بار اعلام کردیم که شرایط را برای برگذاری آزمون آماده کردیم ولی ستاد مبارزه و دیگر نهاد ها جلوی اجرای آزمون رو گرفتن … اگر غیر از این بود یک بار بیشتر اعلام نمیکردن .. لزومی نداره هر روز یه اطلاعیه بدن …

علیرضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

تامام عزیزان تامام. اگه انقد کمپین نزده بودین و همون خرداد کنکور داده بودیم تموم شده بود رفته بود. دیگه فکر تعویقم از سرتون دور کنید. به جاش ماسک و شیلد تهیه کنید. کلافه ایم از این سردرگمی. باید سر موعد کنمور برگزار بشه.

مریم. ا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ

شخصی که بجای مخالفان تعویق پیام میزاری، خیلی تابلو شده، هر اسم به فاصله زمانی یک دقیقه نظر دادی، دفعه بعد حواست رو جمع کن خخخخخخخخخخخخ

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم. ا

واییی خدا چقدر تابلو

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

نخیرم ما اینجا عروسک خیمه شب بازی نیستیم… کرونا که بدتر هم شده هر جا آقایان صلاح دیدند کرونا اشکال نداره… هر جا صلاح نداشتن کرونا خطرناکه….
دوست من تو دزفول… اینجا میگه جهنم شده آنقدر که استرس داریم
ستاد کرونا، چطور قبلا کرونا بد بود الان خوب شد اونم با این آمارها

آبی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد . حجت بر همه تمام شد . مخصوصا داوطلب نما هایی که میومدن میگفتن تعویق حتمیه

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

بفهم چی میگی

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

تعویق حتمیه

علی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

کوتاه بیا بابا. هنوز میگی تعویق قطعیه

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من هم میگم تعویق حتمیه، باور نمیکنید به خودتون مربوطه

موافقان تعویق و ستاد محترم کرونا جواب دهید
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

آزمون را از تیر موکول کنن به مرداد یا شهریور نمیدونم یا حتی به آبان بعد اگه اونموقع هم باز روزی بالای هزارنفر و دو هزار نفر مبتلا وجود داشت میخواید دوباره کمپین درست کنید؟
تا کی به این روند ادامه میدید؟
خودتون متوجه نیستید شرایط میتونه همچنان رو به بدتر شدن پیش بره

لاله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ

تحمل ماسک و دست کش راحت تره و دیگه نمی خواد کولر روشن باشه ویروس رو انتقال بده
درضمن این همه توانی که سنجش داره برای ماسک و ضدعفونی و غیره رو در اختیار مردم و ادراه های دیگه بذاره و این قدر توان رعایت پروتکل داره تعمیم بده به همه جا تا به امید خدا شرایط مساعد بشه.
تجربیاتش رو در اختیار نهادهای دیگه قرار بده ظاهرا فقط این سازمان موفق عمل کرده
البته رو کاغذ

ر.ی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

من انروز صبح زود صبحانه کامل

دو تا ماسک روی هم

ژل دست و دستکش هم با خودم زیاد میبرم

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ

اگر همین جوری طبق نظر شما پیش برود و هر هفته هزاران نفر فوتی داشته باشد که اوضاع تیره و تار خواهد شد نتنها کنکور بلکه کشور فلج و درمانده میشود …… باید تمامی فعالیتها بجز موارد بسیار خاص در شهرهای وضعیت قرمز و نزدیک به قرمز هر چه سریعتر بمدت یک ماه تعطیل گردد…….

علی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

چشم. از همین الان تعطیلش کردیم.
هوشیار جان قراره یکی دوسال با این ویروس باشیم حالا تا کی تعطیلش کنیم خوبه!

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چرا با خودت لج می کنی

Karimi
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

شما فکر کنید امتحان برگزار شد و شرایط بعدا هم بقول شما بدتر شد در اینصورت دیگ دانشگاهیم باز نیست ک کسی بخاد بره همه چی میریزه به هم ..آقایون میگن آزمون باید برگزار بشه باید سال تحصیلی جدید برپا باشه حتی شده مجازی یعنی همه چیزو میخان زوری پیش ببرن بدون هیچ بازده ای و طبق معمول دانشجو بی ارزش ترینه و نظرش مهم نیست..مجازیاشونم آخه دیدیم چه جوریه ..پس ببینید مشکلات زیاده ولی مسئولین ما گوش شنیدن ندارند ..سری های قبل که تعویق شد به این امید بود که کنترل کنند نه ول کنن همه چیزو خوشحالم باشند که کرونارو شکست دادیم ما از کشورای فلان که قرنطینه کردن ولی مریضاشون زیاد داره میشه موفق تر بودیمو دلشونو به همین خوش کردن و مردم هم گفتند خوب وقتی اینجوری میگن پس کرونا تموم شد..که اگ کنترل میکردن این اتفاقات نمی افتاد همه چیز طبق روال پیش میرفت ..الان آقای وزیر خیلی شیکو مجلسی میگن که تا الان وقت زیاد بوده واسه درس خوندن ببینید کوته فکری در چه حد ملت ترس جونشونو دارند بعد…درسته به نفع خیلیا هم شده این تعویقا اونایی ک کم خونده بودن تایم بیشتر واسه خوندن پیدا کردن و اونایی که نخونده بودن هم بعضیا خودشونو رسوندن و از این فرصت استفاده کردند …این اتفاق اصلا از پیش تعیین شده نبوده که ی چیزیه که واسه همه هست دیگ بخت با این آدما یار بود امسال ولی همه کسایی ک تعویق میخان درس نخونم نیستند فقط حق طبیعیشون که آزمون دادن بدون حاشیه اس… ادامه نظر»

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

دوستان به این جمله دقت کنید:
غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

همین نشان دهنده این هست که تعویق تو راهه، چون اگر این آقای وزیر مطمئن بود که مامعی در برگزاری وجود نداره هیچ وقت همچین توصیه ای نمیکرد، هرگز لزومی نداشت همچین جمله ای مطرح کنه

انشا الله تعویق نزدیکه

ازمون
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

چرا الکی به بقیه امید تعویق میدید
دوستان تعویقی نیست به درستون برسید

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

شما که فکر میکنی الکی امید میدیم، برو درستو بخون که ۲۶ امتحانت رو بدی

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

واقعا درسته. التماس تفکر.

Maral
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دقیقا

بیتا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

فعالیت های اجتماعی مگه کنکور اینجیو هست؟؟؟؟؟!!!!

ازمون
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

دوستان منکه ناامید شدم از تعویق
برای همتون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
خدانگه دار همه

لاله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

نا امید نشید باید به تلاشمون ادامه بدیم

علی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ازمون

کار درست رو شما میکنی. منم رفتم.انشالله موفق باشی

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

برادر “علی” تشریف ببر داداش برو درست رو بخون که ۲۶ امتحان داری، نیا اینجا وقتت رو هدر بدی برو، برای چی همش اینجایی، نکنه دلت برای ما سوخته، چه انسان پاکی هستی شما، انشا الله تعویق حتمی هست

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

#احسنت وزیردانا
#ازمون سرموعد مقرر
#عم برگزاری ازمون تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی

بهار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

نمردیم و معنی دانا رو هم فهمیدیم.

لاله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ

تو کلا به تجمع در شرایط کرونایی علاقه داری

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

وزیر دانا، عجب، ببینم اگر فردا بگه تعویق باز هم بر داناییش تاکید میکنی یا نه ؟

هوشیار
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ

ابتدا بهتر است مدیران ویدئو کنفرانسی در قبال برگزاری امتحانات نهایی دانش اموزان مسولیت را بپذیرید و در مقابل این همه افزایش شیوع کرونا و افزایش شدید فوتیها در تیرماه پاسخگو باشید …….چرا مسولیت بحرانی کردن کشور در تیرماه رو نمی پذیرید ؟؟؟……دارید تخته گاز میرید تا همه رو به کشتن بدین با برگزاری ازمون ناعادلانه و نامساعد!!!!!!!!!!!!!!

سعید
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

احتمالاً تو بیمارستان امتحان بگیرن!

داوطلب دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

سلام
قرار بود دیگه ننویسم ولی بازم اومدم
کاش واقعا آخرش خوش باشه…
من که اون دفعه ای که قبول نشدم تا چند روز حالم گرفته بود…

کاش پارسال شرکت کرده بودم عجب اشتباهی کردم!
خیلی بهم ریختم… ترس سر جلسه کنکور اومدن یه طرف تا چند هفته استرس مریض شدن خودت و خانواده یه طرف، آخرم معلوم نیست جوابش چی بشه… از فکر اینکه قبول نشم و باز با کرونا توو موقعیت کنکور قرار بگیرم، حالم بد میشه

شماره معکوس پر استرسی شده. از تصور حجم مسافری که قراره به شهرمان وارد بشه مو به تنم سیخ میشه. بنده خدا اونایی که مجبورن سفر کنند

امیدوارم خدا به یکایکمون صبر و سلامتی بده و کمکمون کنه.
خدایا فقط کمک کن بخیر بگذره…

حسین
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

دمش گرم … وزیرم تعویقیا رو شناخت این جماعت بهانه جوی فرصت طلب رو. با امید کنکور رو میدم و رتبه برتر میارم و قبول هم میشم
وعده ی ما شهریور بخش مراقبت های ویژه.همه ی شما رو زیارت میکنم
شوخی کردم آرزوی سلامتی دارم برای همه ی شما و با رعایت پروتکل اگر خدا بخواد هیچیمون نمیشه

فقط ۲۶ تیر
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

واقعا سپاااااس که حرف بالحق رو زدین، استرس کرونا یه طرف که دیگه دایمی هست این کنکور دکتری هم برامون شده بود قوز بالا قوز، شرایط کرونا حالا حالا ها برقراره همه جای دنیا پس از زندگی نباید عقب افتاد…. الان دیگه کنکور رو‌ بدیم واقعا تنش هامون کمتر میشه خداقل، منم واقعا ب اون حد آمادگی نرسیدم و واقعا سه تا از درس ها رو بذاره تو این چند روز بخونم ولی تعویق آزمون ها مار اشتباهی بوده از اول…

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

# ۲۶تیر
# نه به تعویق
#بیژن خداحافظ

زینب سادات
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خدا نگه دار خودت هم باشه. دست حق به همراهت!!!

دکتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب سادات

ممنون من ک رفتم ب درسم برسم
.
.
.
.

۹۰ دقیقه بر میگردم خخخخ

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

خدا حافظ و سلام بر کرونا، مبارکت باش داداش به سلامتی

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

ان شاالله ازمون سرموعد مقرر برگزار میشه

پی اچ دی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ

باش تا بشه!حتما میشه!

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

برگزار که شد سلام ما رو هم برسون، التماس دعا داریم برادر

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

احسنت وزیر دانا وشما بی نظیر هستید ممنون که جلوی اهمال کاران ایستادید موافقان تعویق با این تعویق هاشون دنبال سرگرمی بودند واقعا سپاس سرموعد مقرر ازمون برگزار میکنید کسی که تا الان نخونده این یکماه هم نمیخونه

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

تمام!!! این مصاحبه تیر آخر وزیر بود که به سنگ خورد و خودش هم میدونست که تعویق قطعیه. هر لحظه داریم به تعویق نزدیکتر میشیم.

به بیژن
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

تعویق حتمیه
خخخخخخخخخخخخخخخخ

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ

دوستانی که دغدغه اجتماعی دارین قطعا شما چند ماهه تو خونه هستید و بیرون نرفتین لطفا یه سر به جامعه بزنید دکانی سوپرمارکتی ….کرونا در جلسه کنکور نیست ما هم دغدغه داریم اما با ماجرا واقعی برخورد میکنیم .من از خطه جنوب عرض میکنم که با تمام وجود و با رعایت تمام پروتکل ها میرم سر جلسه .لازم به ذکر و خنده دار اینجاست که تو یه پستو از جنس حصیر تو جنوب که هندونه با نوشابه میفروشن هم کولر گازی دارن

پاندا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

خب حالا این مسئولین که اینهمه دارن اصرار میورزن آزمون برگزار میشه بعد دوباره میخوان با چه رویی بگن آقا بیخیال آزمون باااااز هم به تعویق افتاد؟ مسخره نیست به نظرتون؟
دوستان ول کنید دیگه درخواست تعویق و حاشیه هاشو. تعویق یعنی خود گول زدن چون کرونا خیلی زیاد شده و هیچ ماهی از سال ایمنی وجود نداره.

...
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

“عدالت تحت هر شرایطی”
وزیر علوم متشکریم

...
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

تحت هر شرایطی اسمش عدالت نیست
بعد از امتحان به معنی عدالت رجوع کنید

#مخالف تعویق
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

#وزیر علوم متشکریم

احسان بادفر
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

مرسی
بزن لایکو

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

همین که گفتم مهم تهران است بقیه شهرستان ها هم مشکل قرمز بودن با خودشونه… واقعا متاسفم

رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

«دل نبندد»؟!

این نحوه‌ی صحبت از وزیر این کشور شرم‌آوره.

ذره‌ای برای جان و سلامتی هیچ‌کس ارزشی قائل نیستند.

فقط و فقط دوست دارن با برگزاری آزمون، جان و سلامتی همه رو به قیمت رفع تکلیف به خطر بندازن.

Mehran
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

بسیار عالی. با تشکر از جناب وزیر که هر لحظه امید های ما رو بیشتر میکنن و به ما انگیزه میدن برای درس خوندن تو این روز های اخر

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

چاکرم آبجی مهران، سلامت باشی

رضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

افزایش موارد بستریِ بدحال و جوان کرونا / زنگ خطر در تهران /ایسنا

مشهد وضعیت قرمز کرونایی را هم رد کرد /جام‌جم

البرز وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد /جام‌جم

تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران پُر شد /ایسنا

کل کارکنان‌ یک شعبه بانک کرونا گرفتند! /تهران‌نیوز

اشباع شدن ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس /ایسنا

در حال حاضر مقداری با کمبود تخت در سطح شهر تهران مواجه شده‌ایم /فارس

سازمان‌سنجش و وزارت‌علوم؟
خوش‌خیال و به دنبال رفع‌تکلیف و انجام کار به قیمت جان افراد و تکرار خطای انسانی.

راضیه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

ستاد مدیریت کرونا مگه سر جلسه معجزه میکنن یا اجی مجی لا ترجی میکنن که کرونا نباشه چه خنده داره

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

ای والله خواهر من ، گل فرمایش کردید.

بیژن خالقی ازندریانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

تیتر نوشته با متن فرق داره

اصلا نگفته مدیریت مراکز برگزاری کنکور از سوی ستاد کرونا انجام میشه.

جلال
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

درود بر وزیر قاطع

TAR
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

از بالا تا پایین همه مطالب شبیه هم هست چرا؟

زنبور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

سو مدیریت را شما داشتید!!!. چرا وقتی تعویق شد تلاش نکردید مناطق بحران را پشت سر بگذاره. باشه این هم خواهد گذشت ولی همون سکه پنج تومانی که جای پنج هزاری داره میاد مدیریت عالی را نشان میده. بعدش الان زود هست داری راجع به کنکور قضاوت میکنی هفته دیگه وارد دوازده هزارتایی میشیم دوازده هزار نفری که ظرف فقط همین دو هفته از پنج هزار تا به دوازده تا رسید.

یک عصبانی
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

؟؟؟؟؟؟ دیگه هر کسی یه سازی میزنه

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

حوزه های ازمون بخش ای سی یو هم داره؟

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

شما ازمون نده تو اسفند امتحان بده هم خنک تره هوا هم واکسن میرسه ولی ما دیگه حوصله تاخیر نداریم

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ

اتفاقا ازمون میدم
با کرونا بی کرونا
اهل گرفتن گواهی و … نیستم وقتم تلف میشه

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

حق بر سلامت تکلیف دولتهاست
این از مسلم حقوق بشری هست
جناب وزیر،نماینده دولت چطور میتوانید چشمتان را بر این حق اولیه ببندید و دم بزنید از مسئولیت خود در قبال چند ساعت درس خواندن و حق داوطلبان

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهرانه

وزیر میدونه شما داوطلب دکتری نیستید

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

باید برای اثبات به شما دلیل ارائه بدم یا به وزیر
لطف کنید منشور حقوق بشر رو به عنوان یه فرد تحصیل کرده و روشنفکر مطالعه اجمالی کنید
خیلی بده دکتر یه مملکت باشی و از اولین حقوق بشری مردمت خبر نداشته باشی

شیرعلی قصاب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

شهر ما تقریبا دوباره قرنطینه شده اینا انگار نه انگار کنکور رو برگزار کنین براتونم مهم نباشه بعدش چه اتفاقی میفته بالا رفتن امار مبتلاها دقیقا به این علت بود که خیلی مراکز اجتماعی دوباره باز شدن و فعالیت ها از سر گرفته شد

فقط امید به خدا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیرعلی قصاب

شما از صبح تو خیابان ها وبازار میچرخی ولی برا یه ازمون ۲ساعته میشی نماینده سازمان بهداشت جهانی هرگونه تعویق تجمع مقابل مجلس

لاله
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

۴ ساعته برای ما

مهرانه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

معلوم شد شلوغی خیابونا برای چیه و کیا همش درحال چرخیدن تو خیابونند
شماهایی که قراره تجمع کنیدو براتون مهم نیست بیرون رفتن

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

لایک وزیر. عشقمی. از اولم باید خودتون جلوی سودجویان رو میگرفتین