پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

۳ راهکار دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: سه سناریو برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال ۹۹ پیش بینی شده است و دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریوها را دارد.

بهروز طهماسب کاظمی در گفتگو با مهر، درباره برنامه این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در وضعیت کنونی، اظهار کرد: در حال حاضر سه سناریو برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری پیش بینی کرده ایم و در حال بررسی های گزینه های پیش رو هستیم.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد افزود: نخستین سناریو این است که تمامی مصاحبه های آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، مانند سال گذشته به صورت متمرکز در تهران برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دومین سناریو، برگزاری مصاحبه به صورت مجازی است، گفت: دانشگاه آزاد زیر ساخت لازم را برای برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری دارد. 

کاظمی سومین سناریو را حذف مصاحبه آزمون دکتری به دلیل شرایط کرونایی در کشور عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از پیشنهادات این است که آزمون دکتری به همراه سوابق ملاک عمل باشد و مصاحبه دکتری حذف شود. 

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد ادامه داد: در همین رابطه ابتدا موضوع باید در هیات رئیسه دانشگاه آزاد به تایید برسد و پس از آن برای دریافت مجوز، مکاتبه ای با شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حتی به شورای سنجش و پذیرش، پیشنهاد خواهیم داد که اگر شرایط کرونا در کشور بسیار حاد بود، سایر دانشگاه ها به همین شیوه عمل کنند.

کاظمی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریو ها را دارد، تاکید کرد که نهایت دقت را در برگزاری مصاحبه دکتری خواهیم داشت تا مشکلی برای داوطلبان ایجاد نشود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سام
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام آخه این درسته امروز جمعه بیستم تیر دو سه هزار نفر آزمون استخدامی شرکت کردن چطور واسه اونا کنسل نشده این عدالت نیست مگه کرونا فقط داوطلبانه کنکور میگیره این چه وضعشه

سام
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

سلام کنکور دکتری رو در فضای باز برگزار کنید اما این عدالت نیست بعده این همه درس خواندن و تعویقات باز برگزار نشه این عدالت نیست

سام
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام خواهشاً کنکور دکتری رو برگزار کنید ما واقعا تلاش کردیم نگذارید حقه کسانی که زحمت کشیدن ضایع شه میتونید کنکور رو در فضایه باز بگیرید اما تعویق هیچ فایده ای ندارد این همه فضایه باز چرا استفاده نکنیم باور کنید به محضه کنسل شدن کنکور همه جاده های شمال شلوغ خواهد شد و هیچکس رعایت نمیکند باور کنید تعویق آن هم بعده این همه تعویق هیچ فایده ای ندارد کاش در فضایه باز برگزار کنیم کنکور کاش.

۱۲۳۴
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سام

عزیزم شما بیا خوزستان با دمای ۵۰ به بالا توی فضای باز امتحان بده

جهرمی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

مصاحبه دکتری رو حذف کنید و به جاش رزومه ها رو بررسی کنید این طوری واقعا عدالت آموزشی اجرا میشه. مصاحبه چیزی جز ناعدالتی ندارد.

فهیمه روشن
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  جهرمی

واقعا مصاحبه مزخرفه بزارن مردم درس بخونن این چه وضعشه توی دوره تحصیل و با کار عملی معلوم بشه طرف چقد بلده نه ۴تا سوال و جواب مسخره و بی سروته که نشد امتحان که اصلا موضوعاتش نه به کشورمون میخوره نه فرهنگش من کشاورزیم الان بحث فتوسنتز انقدر کلمات بی سرو ته توضیح اضافات بیخود داره که اونیم که ترجمه کرده یا دکترای این رشته رو تو سال ۷۰گرفته نمیفهمه چی میگه کربوکسیلاز و اکسیناژ و؟؟مزخرفات کلمات فارسی و روون استفاده کنین هم دانشجو بفهمه چی میگی هم خودت الان کشاورز بدبخت کربوکسیلاز میخاد یا پرورش و خرید محصولش که صادر بشه و بفهمه چی کشت کنه تو مملکت خودش و فقیر نمونه؟؟؟یا مقاله در پیت یه استاد از خدا بی خبر که از دانشجو بیگاری میکشه و پولشو میخوره یه ابم روش به نفعشم نباشه دانشجویی مثل من و امثال منو از تیم تحقیقاتی حذف میکنه و علنا اعلام میکنه که من رقیب علمیشم و نمیخوام بیای بالا و هم سطح من بشی و نمیزاره کتاب من دانشجو چاپ بشه و….؟

ماری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

حذف شدن مصاحبه یا مجازی شدن ان به نفع دانشجوبان هست یا ضررشان؟؟

هستی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

بعید میدونم مصاحبه رو حذف کنن، چون برای دانشگاه آزاد درآمد خیییییلی زیادی داره.
احتمالا مصاحبه رو اینترنتی میکنن و البته غیر متمرکز! که مجبور باشیم برای هر دانشگاه صد و پنجاه هزار تومن بدیم و مصاحبه جداگانه داشته باشیم…

راضیه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

این روزها زیاد سناریو میبینیم و می شنویم یکی به من بگه معنی سناریو چیه

هستی
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

سناریو یعنی نمایشنامه

الناز
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

سناریو یعنی فیلمنامه

مهدیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

سناریو یعنی معلوم نیست آخرش چی میشه!

سارا
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

بهترین سناریو مصاحبه حضوری هست منتها فقط باید در یک استان باشه نه اینکه واسه مصاحبه پاشی بری استان های مختلف.

تعویق
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام
مصاحبه حضوری یا حذف ان.
مصاحبه ی مجازی، اینترنت ضعیفه در حین مصاحبه قطع شد چه کار کنیم.

معماری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

آقای کاظمی شما بجای حذف مصاحبه دکتری، نمرات زبان مشروط را قبول اعلام کنید.

معماری
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

ورودی دکتری بدون مصاحبه در کجای دنیا هست؟؟؟؟ (شاید ازمون نباشه ولی مصاحبه برای پذیرش دکتری ۱۰۰ درصدی است). واقعا که…

فهیمه روشن
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  معماری

شما چه اصراری به مصاحبه داری

خاطره
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

خلاصه سناریو دوستان: به هر طریقی میتونید پول شهریه رو به ما برسونید. مرسی اه!

مهدیه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

عاااااااالی بود