موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد آغاز شد. جزئیات ثبت نام و رشته های دارای پذیرش در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد اعلام شده است.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 13 امروز پنج شنبه مورخ 16 مرداد ماه آغاز شده و تا 31 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد

بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد، شرایط و ضوابط ثبت نام به شرح زیر است:

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز بر اساس حداقل معدل 17 برای رشته های دامپزشکی، 18/5 برای رشته های علوم انسانی و 17/5 برای سایر رشته ها با رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه های تخصصی مربوط معرفی می شوند.

امتیاز نهایی هر داوطلب براساس شاخص های پژوهشی -آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می گیرد.

2- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 18/5 جهت کلیه رشته ها.

تبصره: درخصوص دانش آموختگانی که ارزیابی پایان نامه آنها به صورت توصیفی بوده است تنها دانش آموختگانی که پایان نامه آنها با درجه عالی ارزیابی شده است مجاز به ثبت نام در دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) خواهند بود.

3- متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی باید رشته ای متجانس با رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

4- داوطلبان دوره بدون آزمون در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

5- ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند مشروط به این که تعداد نیمسالهای تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از 6 نیمسال بیشتر نشود.

تذکر مهم: جهت پذیرش در دوره بدون آزمون برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند.

شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 99

بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 آزاد، ثبت نام از داوطلبان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.

مراحل ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

1. داوطلبن با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

 

تبصره 1: اتباع غیر ایرانی جهت ثبت نام در این دوره لازم است با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس  www.saorg.ir اطلاعات مربوطه را تکمیل و با اخذ کد پیگیری  13 رقمی مبادرت به خرید کارت اعتباری نمایند.

تبصره 2: با توجه به اینکه پس از خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام امکان بازپس گیری آن وجود ندارد لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

تبصره 3: با توجه به اینکه در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان می بایست مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب می نمایند، لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.

2. داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی فایل مربوط به عکس خود را مطابق آنچه در ادامه مطرح خواهد شد آماده ارسال نمایند.

فایل تصویری تهیه شده توسط داوطلب باید دارای شرایط ذیل باشد:

1- فایل مربوطه لازم است با اسکن از عکس  3×4 یا 6×4 به صورت Grayscale256 و با درجه وضوح 100 dpi و با فرمت jpg ذخیره شده باشد.

2- حجم فایل تصویر ارسالی باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.

3- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود، لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

4- ابعاد تصویر ارسالی باید حداقل 200 × 300 پیکسل و حداکثر  300 × 400 پیکسل باشد.

5- تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هرگونه حاشیه زاید باشد.

6- تصویر داوطلب باید واضح و مشخص بوده و اثر مهر، منگنه و سایر مواردی که منجر به مخدوش و نامشخص بودن چهره داوطلب میشود در تصویر وجود نداشته باشد.

3. داوطلبان لازم است پس از آماده نمودن فایل تصویری و اطلاعات لازم جهت ثبت نام به شرح ذیل عمل نمایند:

1- به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند. برخی از نکات مهمی که لازم است قبل از شروع ثبت نام به آنها توجه کامل داشته باشید در صفحه ورودی این سامانه درج گردیده است.

2- داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می بایست شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطه با دقت وارد نموده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب نمایند.

– بندهای 1 الی 10 مربوط به اطلاعات نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، شماره کد ملی،جنس، دین و تابعیت داوطلب است که می بایست دقیقاً در محل مربوطه وارد گردد.

– بندهای 11 الی 13 مربوط به شماره تلفن ثابت، پیش شماره شهرستان، شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی داوطلب است. وارد نمودن صفر در ابتدای پیش شماره الزامی میباشد.

– بندهای 14 الی 17 مربوط به نشانی محل سکونت، استان محل سکونت و کد پستی ده رقمی می باشد که لازم است داوطلبان اطلاعات آن را با دقت تکمیل نمایند.

نشانی داوطلبان لازم است دقیقاً به صورت مشخص شده در فرم ثبت نام شامل : شهر خیابان کوچه پلاک طبقه و … وارد شود. کد پستی لازم است به صورت 10 رقمی وارد شود.

– بند 18 مربوط به نوع وضعیت خدمت وظیفه داوطلبان مرد است که لازم است نسبت به تعیین وضعیت خدمت وظیفه خود اقدام نمایند.

– بند 19 مربوط به وضعیت جسمانی داوطلب این دوره می باشد.

– پس از ورود اطلاعات فردی لازم است کلیه اقلام اطلاعاتی وارد شده را یک بار دیگر بررسی نموده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

تذکر: در صورت بروز هرگونه خطا در ورود اطلاعات به پیام های سیستم ثبت نام توجه نموده و پس از رفع خطای احتمالی مجدداً نسبت به انتخاب گزینه «تأیید و ادامه» اقدام نمایید.

4. در این مرحله لازم است رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، دانشگاه یا موسسه آموزش عالی صادرکننده مدرک داوطلب، تاریخ دقیق فارغ التحصیلی، تعداد نیمسال های تحصیلی مقطع کارشناسی و معدل مقطع کارشناسی به صورت دقیق ثبت گردد. پس از درج اطلاعات گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

5. بارگذاری عکس داوطلب می بایست در این مرحله صورت پذیرد.

6. در این مرحله داوطلب می بایست تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی خود را بارگذاری نماید و سپس گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

7. در این مرحله داوطلب دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) می بایست نسبت به انتخاب استان، واحد دانشگاهی و عنوان رشته براساس شرایط و ضوابط اعلام شده به انتخاب حداکثر 80 رشته/ محل از یک مجموعه مبادرت نماید.

تذکر: متقاضی جهت درج رشته/ محل در لیست مورد نظر می بایست گزینه انتخاب در مقابل رشته/ محل های پیشنهادی را انتخاب نموده و سپس رشته/ محل انتخابی را در لیست انتخاب شده مشاهده نماید.

– پس از ورود کلیه اطلاعات لازم است داوطلب با دقت کلیه اطلاعات خود را مرور نموده و در صورت لزوم به اصلاح هر یک از آنها با انتخاب گزینه «مرحله قبلی» به صفحه مورد نظر مراجعه و اصلاحات لازم را انجام دهد.

– در صورت عدم لزوم اصلاح اطلاعات وارد شده داوطلب می تواند گزینه «تأیید و ثبت نهایی» را انتخاب نماید.

– پس از تأیید نهایی اطلاعات، داوطلب یک کد رهگیری از سیستم دریافت می نماید. به داوطلبان اکیداً توصیه می شود کد رهگیری خود را تا پایان اعلام نتایج این دوره حفظ نمایند.

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد

دفترچه دکتری بدون آزمون آزاد 99

جزئیات ثبت نام و رشته های دارای پذیرش دکتری بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه ثبت نام مشخص شده است:

 

هزینه دکتری بدون آزمون آزاد 99

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به آدرس نسبت به خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام در دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که به مبلغ 1060000 ریال می باشد، اقدام نمایند.

هزینه دعوت به مصاحبه برای آن عده از داوطلبان دوره دکتری تخصصی (Ph.D) بدون آزمون که پس از بررسی مدارک به مصاحبه دعوت می شوند به صورت جداگانه و به ازای هر رشته/ گرایش دریافت خواهد شد.

مدرک تحصیلی مورد پذیرش در رشته های گروه دامپزشکی

داوطلبان رشته های گروه دامپزشکی لازم است دارای مدرک پایه مورد پذیرش مطابق جدول ذیل باشند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل در این رشته ها نخواهند بود.

عنوان مجموعه/رشته

مدرک تحصیلی مورد پذیرش

             جراحی دامپزشکی

دوره های دکتری تخصصی (دستیاری) دامپزشکی، شامل حدود 60 واحد درسی است. لذا دانش آموختگان مقطع
کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته های تخصصی (دستیاری) دامپزشکی نمی باشند و فقط
دانش آموختگان دکتری عمومی دامپزشکی می توانند در آن شرکت نمایند.

مامایی و بیماری های تولید مثل دام

یماری های داخلی دام های کوچک

بیماری های داخلی دام های بزرگ

رادیولوژی دامپزشکی

کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی

بهداشت و بیماری های پرندگان

بهداشت و بیماری های آبزیان

پاتولوژی دامپزشکی

دکترای عمومی دامپزشکی

بهداشت مواد غذایی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: تغذیه، صنایع غذایی، زیست شناسی (غیر از گرایش گیاهی)،شیمی، میکروبیولوژی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت آبزیان

بهداشت خوراک دام

دکترای عمومی دامپزشکی کارشناسی ارشد: تغذیه دام، تغذیه طیور، شیلات، بهداشت مواد غذایی، بهداشت آبزیان

انگل شناسی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: انگل شناسی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، ایمنی شناسی، علوم آزمایشگاهی پزشکی، بهداشت مواد غذایی، بیوتکنولوژی پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بهداشت آبزیان

باکتری شناسی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: انگل شناسی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، ایمنی شناسی، علوم آزمایشگاهی پزشکی، بهداشت مواد غذایی، بیوتکنولوژی پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بهداشت آبزیان

ویروس شناسی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: انگل شناسی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، ایمنی شناسی، علوم
آزمایشگاهی پزشکی، بهداشت مواد غذایی، بیوتکنولوژی پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بهداشت آبزیان

قارچ شناسی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: میکروبیولوژی، ایمونولوژی، انگل شناسی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، علوم آزمایشگاهی پزشکی، بهداشت مواد غذایی، بیوتکنولوژی پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بهداشت آبزیان

ایمنی شناسی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: انگل شناسی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، ایمنی شناسی، علوم آزمایشگاهی پزشکی، بهداشت مواد غذایی، بیوتکنولوژی پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بهداشت آبزیان

    فارماکولوژی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: فارماکولوژی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، سم شناسی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی پزشکی، فیزیولوژی دامپزشکی و پزشکی

فیزیولوژی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: فیزیولوژی دامپزشکی و پزشکی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بیوشیمی، علوم تشریحی، علوم دامی، بهداشت آبزیان

آناتومی و جنین شناسی مقایسه ای

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی.

کارشناسی ارشد: علوم تشریحی، جنین شناسی، بافت شناسی، فیزیولوژی، زیست شناسی (به غیر از گرایش گیاهی)، بیوشیمی

✔️ شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چقدر است؟

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه پذیرفته شدگان دکتری باآزمون این دانشگاه ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شهریه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

✔️ زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کی است؟

معمولا ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته داوطلبان باآزمون و بعد از آن صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

✔️ در مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه سوالاتی پرسیده خواهد شد؟

در مصاحبه دکتری بدون کنکور آزاد، سوالاتی مشابه با مصاحبه داوطلبان باآزمون پرسیده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

78 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mah
مرداد ۳۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام آیا برای ثبت نام دکترای آزاد استعداد درخشان می شود در دو مجموعه ثبت نام کرد؟ بعبارتی ۲ بار کارت اعتباری خرید؟

المیرا
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ق٫ظ

سلام،من پارسال دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد قبول شدم اما نرفتم میخواستم بدونم امکان داره یبار دیگه بتونم از این سهمیه استفاده کنم؟
و دیگه اینکه آیا از تاریخ فارغ‌التحصیلی نباید بیشتر از ۲سال گذشته باشه یا اینکه هر چند سال که گذشته باشه ایرادی نداره؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

نوا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

سلام دوست عزیز
ببخشید شما ک قبول شدید تمامی مواردو داشتید و اینکه رزومه تون کافی بود و مصاحبه ش چطور بود؟

الناز
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

سلام آقای آریان خوبین؟ من ترم سوم دکتری استعداد درخشان هستم . سوالم اینه میشه دوباره شرکت کنم استعداد درخشان برای شهر مورد علاقه ام برا امسال ؟ مشکلی برای قبولی سال پیش من ایجاد نمیشه؟ شما خودتون سه باری ک شرکت کردین استعداد درخشان بودین درسته؟ ممنون میشم اگه دوستان دیگ هم خبر دارن بگن…

مریم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام به دوستان عزیز.میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟ آیا ثبت نام دکتری بدون آزمون فقط واسه یه دوره بعداز فارغ التحصیلی هست یااینکه ما میتونیم دو سه بار شرکت کنیم. آخه قبلا دیدم فقط یک سال بعداز فارغ التحصیلی واونم یکبار بوده .ولی تماس گرفتم سنجش گفتن میشه اما الان درمورد پاسخشون شک دارم چون گفتن اجازه بدید بپرسم خودمم مطمئن نیستم..اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه.متشکرم.درمورد پایان نامه هم گفتن نمرتو بنویس ۱۸ ونیم حتی اگه مقالت آماده نیست .تا زمان مصاحبه آمادش کن .نمیدونم چقدر بهشون اعتماد کنم. اصلا ثبت نام کنم یا نه. میترسم حق ثبت نامم سوخت بشه وازلین بره.

ن
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

سلام لطفا مهلت ثبت نام بدون کنکور دکتری را تمدید کنید ما ترم اخر ارشد هستیم و متاسفانه نمی تونیم تا شهریور دفاع کنیم که فارغ التحصیل بشیم و سامانه پژوهشیار خود دانشگاه آزاد فی الحال بهمون اجازه دفاع نمیده تا شهریور. لطفا تا ۳۱ شهریور مهلت ثبت نام بدون کنکور دکتری را تمدید کنید

زاده
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سیستم سیدا قطع است اجازه دفاع نمیدهند بدون آزمون را از شهریور آغاز کنیدلطفا

Ept حذف شود. تافل داخلی دانشگاه تهران معیار باشد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

با سلام
من هم با اصلاح ای پی تی موافقم اما بیشترموافق حذف آن هستم که جایگزین آن تافل داخلی دکتری دانشگاه تهران باشد. و هزینه ثبت نامش هم از پنجاه بیشتر نباشد. این همه پول و هزینه دانشجویان دکتری آزاد و مافیای ept داستانی داره واسه خودش که اکثریت دانشجویان دکتری ده سال است گرفتارش هستند. لطفاً ای پی تی را حذف کنید استاندارد نیست. جایگزین را تافل داخلی دکتری دانشگاه تهران قرار دهید. خواهشمند است مسولین طراز اول دانشگاه آزاد رسیدگی کنند که حق کسی ضایع نگردد و به خواسته های ما دانشجویان دکتری گوش فرا دهید.

EPT اصلاح شود.
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

باسلام
احسنت
ای پی تی باید اصلاح شود.
ای پی تی باید مجازی شود.
منابع آن هم باید تغییر کند.
هزینه ثبت نام آن کاهش یابد.

mahmoodi
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

لطفا بند نمره پایان نامه رو اصلاح کنید، اگر کسی نمره پایان نامش ۱۸/۳۵ باشه، بخاطر چند صدم رد میشه،هر چند ک برای استعداد درخشان دولتی هم اصلا بند نمره پایان نامه مطرح نیست، و روزمه خیلی مهم و ارجح

m.n
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام و عرض ادب، لطفا نمره پایان نامه رو اصلاح کنید،نمره پایان نامه متناسب با قوانین دانشگاه اثولا از ۱۸ حساب میشه، و مقاله ها هنوز ثبت نشدن، این حق خیلیارو ضایع میکنه

EPT اصلاح شود.
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

با عرض سلام
لطفا مسولین دانشگاه آزاد گوش کنید این آزمون ای پی تی و منابع آن را آبدیت و ساختار سوالات را اصلاح کنید چون استاندارد لازم را نداره، چهل سوال گرامر و ۱۵ سوال کلوز است که آن ۱۵ سوال هم بیشتر گرامری است می شود ۵۵ سوال گرامری که هم بسیار سنگین است و هم وقت گیر است. آزمون تافل دکتری آزاد ای پی تی را شبیه تافل دانشگاه تهران اصلاح نمائید که کفه ترازو به نفع گرامر سنگینی نکند.

احسان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

سلام با داشتن صرفا مقالات کنفرانسی داخل، مجاز به ثبت نام برای بدون آزمون دکتری هستیم؟ یا حتما باید مقالات علمی و پژوهشی داشته باشیم

ف
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سپاس فراوان

الهام
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام
توی سایت azmoon.org در قسمت دریافت دفترچه ها برای دکتری بدون آزمون رو دانلود کنید بند ۵ بهش اشاره شده

ف
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام خدمت خانم الهام عزیرم شما مطمئن هستی و ایا امکانش هست اون قسمت دفترچه رو اینجا برام بزاری چون من هرچی دانلود کردم ۴ ترمه بوده سپاس فراوان

ف
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

با سلام چقدر بده که این همه تعارض در سیستم دانشگاه ازاد وجود داره متاسفانه دانشگاه علوم تحقیقات رشته مشاوره در مدتی که ما دانشجو بودیم ۳ تا مدیر گروه عوض کرد و هر کدومشون یک چارت انتخاب واحد ارائه کردند و اکثرا ۵ ترمه شدیم علاوه بر اون شرایط کرونا هم مزید بر علت شد اما متاسفانه بدون هیچ اطلاعی ۴ ترمه کردند یعنی مسئولین ما شب می خوابند صبح پا میشند تصمیم گیری می کنند و هیچ امنیتی وجود نداره

الهام
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام
من درباره قضیه ۴ ترم تموم کردن ارشد که توی شروط هست با سازمان سنجش و پذیرش آزاد در بخش پرسش و پاسخ مکاتبه کردم و یادآوری کردم سالهای پیش ۶ یا ۵ ترم ذکر شده بوده
بعد در جوابیه موردشو اصلاح کردن
دفترچه رو اکر دوباره دانلود کنید تعداد نیمسالهای مجاز از ۴ تدم به ۶ ترم تغییر کرده

معماری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

عجب قانون را لحظه ای عوض می کنند!!!!

صفا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام خوب هستید؟این تعداد نیم سال رو من نتونستم ببینم. همون ۴ ترم هست درسته ؟

نیلی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ

چه جالب بعد از یک سال باز این پیج ایجاد شد . چقدر این پیج و من ریفرش کردم پارسال و مخصوصا موقع جواب ها که دلهره به اوجش رسید و روز مصاحبه ها چه عذابی بود واقعا ، الان آقای آریان م دیدم یه سری زدن اینجا ، چقدر زود میگذره پارسال این موقع اینجا بودم و الان رفتم سال دوم دکتری از همین طریق استعداد درخشان واحد علوم تحقیقات . رشته ی مدیریت کارآفرینی رتبه ی ۱ شدم با نمره ی نهایی ۶۲۰۰ . اگر کسی از دوستان سوالی داشت خوشحال میشم کمک کنم . یاد بچه های پارسال به خیر اسماشونم هنوز یادمه ، سعید ، رتبه یکی که قبول نمیشود ، اصغر پفک ، مریم ۱ ، مریم ناراحت ، و …… زندگی ها کردیم اینجا حتی یادمه یکی از ذوستان در همین بین پدر خودشون و از دست دادن و چقدر همه غصه خوردیم ….. موفق باشین رفقا ….

حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  نیلی

سلام وعرض احترام…. وقت بخیر
ببخشید من ارشد مهندسی مالی و مدیریت ریسک هستم با معدل ۱۷.۶۳، آیا میتونم به عنوان استعداد درخشان ثبت نام کنم؟ (نمره پایان نامه ۱۸.۵)
مقاله کنفرانسی هم دارم (علامه – تربیت مدرس)
ممنون میشم راهنمایی فرمایید

نیلی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام و عرض ادب ، دوست گرامی رشته ی شما جزو علوم انسانی محسوب می شود ؟اگر این طور است متاسفانه شرط معدل را دارا نیستید . در ضمن در این مقطع و قسمت بدون آزمون استعداد های درخشان تقریبا تمام دانشگاه ها فقط ۱ یا ۲ نفر از این طریق جذب میکنند در هر رشته – گرایش . بنابر این پر واضح است که کسانی که مقاله ها ی آی اس آی یا علمی – پژوهشی دارند ، برگزیدگان جشنواره های علمی ، کسانی که کتاب دارند و مدرک های زبان معتبر ، و یا حتی سابقه ی تدریس و گذراندن دوره های حرفه ای در اولویت هستند و اصولا چون بدون کنکور است روز مصاحبه به شدت شخت گیری میکنند ، جوری که استرسش از کنکور خیلی بیشتر بود ( حداقل برای بنده اینطور بود ) ، اما ایشالا با کنکور و قبولی در آن و رزومه و مصاحبه ی خوب امیدوارم به خواسته ی خود برسید .با توجه به نمرات شما اصلا دور از دسترس نیست فقط به فکر پر بار کردن رزومه ی علمی خود باشید . و تسلط و اعتماد به نفس و آرامش در روز مصاحبه .

حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  نیلی

بسیار از راهنمایی ارزنده شما سپاسگذارم.
همواره سلامت و موفق باشید.

Ali
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیلی

سلام وقت بخیر
خواستم در مورد امتحان eptراهنمایی کنید.ایا شما امتحان دادید.از چه منابعی استفاده کردیدواینکه میشه مدرک زبان رو بعد از امتحان جامع ارایه داد؟
ممنونم

نیلی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دوست گرامی سلام . برای مجوز امتحان جامع دادن باید حداقل حد نصاب فکر کنم ۴۰ رو بیارید و بعد فرصت دارید تا موقع دفاع از پایان نامه حتما نمره حداقلی ۵۰ به بالا رو کسب کنید از ۱۰۰ یعنی میتونید ۵۰ تا تیت و غلط بزنید و باز قبول بشید . دیگه واقعا غر زدن دوستان و نمیفهمم . باور کنید بدون خوندن با معلومات دبیرستان و لیسانس و فوق برید سر جلسه به راحتی ۴۰ رو میارید . به حرف کسانی که درباره ی امتحان ای پی تی غر میزنند توجه نکنید . من نمیدونم چطور یک دانشجوی دکتری میتونه زبانش بد باشه و انبوهی از مقالات روز دنیا رو بخونه و مطالعه کنه و استفاده کنه هم برای درس ها هم برای تکالیف هم برای ارایه های کلاسی هم برای مقاله نوشتن هم برای سمینار هم برای پروپوزال و مخصوصا برای رساله نوشتن .استفاده از تولیدات علمی به روز و جدید هر رشته ای زبان انگلیسی میخوادمگر این که بخواهید همه کار هارو با کپی پیست و سمبل کاری و برون سپاری انجام بدین که دور از شان دانشجوی دکتری است . من ۲ بار آزمون ای پی تی دادم باره اول بدون هیچ آشنایی با آزمون ای پی تی ( آخرین دروه ای که همه میتوانستند آزمون ای پی تی بدهند و نه اینکه حتما دانشجوی دکتری شده باشند ) برای اینکه یک مدرک زبان برای روز مصاحبه داشته باشم امتحان دادم . و بدون مطالعه ۷۳ شدم . و اتفاقا بسیار در روز مصاحبه کمک… ادامه نظر»

Ali
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیلی

دوست گرامی بسیار ممنونم
موفق وسربلند باشید

ضرورت پاسخگویی دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ

باسلام و عرض احترام خطاب به: جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست عالیه کل دانشگاه آزاد کشور سلام علیکم احتراما ما تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد تهران خواستار عملی ساختن و تحقق درخواست های ذیل را از جنابعالی داریم که تحقق این خواسته ها به عنوان ضرورت های دانشگاه آزاد می باشند که باید به ویژه در شرایط کرونایی و غیر کرونایی جهت رفاه حال دانشجویان دکتری انجام شود: ۱-صدورمجوز دفاع از رساله دکتری قبل از ept ۲-اعمال هفت نمره قبولی ept_پذیرش نمرات ۴۳ تا ۴۹ که دانشجویان دکتری و یا داوطلبین ept دکتری آزاد در طول ایام دوره دکتری خویش گرفته اند و در آرشیو سازمان سنجش و پذیرش آزاد کل کارنامه ها موجود است و مستند به این نمرات ۴۳تا ۴۹ که دانشجویان دکتری در طول دوره دکتری در ept زبان-تافل اخذ نموده اند، بعد از دفاع دکتری تسویه به عمل آید. ۳-دانشجویانی که از سال ۹۱ تاکنون به خاطر کمبود ده نمره زبان و عدم اجازه دفاع دکتری، مرتب تمدید رساله نموده اند، و شهریه ثابت متقبل شده اند و کلی به صندوق رفاه دانشگاه آزاد بدهکار شده اند، کل بدهی آنان در این ایام بخشیده شود و تاریخ فارغ التحصیلی آنان همان ۹۱-۹۲ در دانشنامه هایشان مندرج گردد و هزینه ای که این دسته از دانشجویان دکتری آزاد که در حقشان به خاطر یک تا هفت نمره اجحاف شده، در این ایام صرف شرکت در ept نموده اند به حسابشان مسترد گردد. ۴-در شرایط کرونایی مجازی نمودن ept مصوب گردد. باتشکر از طرف جمعی از دانشجویان… ادامه نظر»

پیمان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ق٫ظ

جان دانشجویان دکترا و خانواده هاشون اصلااا برای آقایان سر سوزنی ارزش نداره!!! وگرنه که در این شرایط کرونایی خطرناک لااقل امتحان ای پی تی زبان رو دیگه مجازی برگذار میکردند و دانشجوها رو این استان و اون استان سر جلسه حضوری امتحان نمیکشوندن هر ماه!!! !!! !!!

یک دکتر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

تولیمو هم حضوری برگزار میشه
در ضمن مسخره ترین ازمون زبان غیرحضوری کردنشه
اگرحذف کنن سنگینترخواهندبود
همینطوری هم خبر داریم چقدر از افراد به جای هم ازمون میدن

یک دکتر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ق٫ظ

مطمئنید بعدا نمره ۴۲ همین رو نمیخواد
و بعدش نمره ۴۱ و متعاقبا برای نمره ۴۰ ایجاد حق نمیشه؟
دانشجویی که از ۹۱ تا حالا نتونسته زبان خودشو به حد ۵۰ برسونه ایا واقعا حتما باید دکتر بشه؟سرچ در منابع رو چطور انجام میده؟تز رو چطور مینویسه؟شک نکنید که یا از منابع دست چندم استفاده میکنه و یا اینکه اصلا خودش زحمتشو نمیکشه
کار درست مال وزارت بهداشت بود که اول باید مدرک معتبر زبان داشته باشی بعد شرکت کنی اینجوری واسه کسی ایجاد حق نمیکرد
فقط بند ۳….

معماری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک دکتر

اونوقت کسی که با سهمیه نمره ۴۰ زبانش قبول لخاظ میشه، زبانش مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

اون اشتباهه و باید اصلاح بشه
نه اینکه یه امر اشتباه به سایرین سرایت داده بشه
دانستن یه زبان خارجه از مهمات یک تحصیل کرده در سطح دکتریه

معماری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ

باسلام، خطاب به مسئولین مربوطه جناب اقای کاظمی، خسروپناه، علمایی لطفا نمرات مشروط ept را با کاهش نمره، قبول لحاظ فرمایید.

پریا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

با سلام
ببخشید کسی که می خواد بدون آزمون شرکت کنه آیا حتنا باید تو کنکور هم شرکت می کرد یا همین فقط ثبت نام تو بدون آزمون کافی هست ؟!
با تشکر .

گلی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام
دوستان اتولیمو فقط در تهران برگزار میشه؟

احسان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام.برای شرکت در آزمون داشتن مقالات پذیرفته شده isi و علمی پژوهشی ضرورت داره یا با مقالات علمی ترویجی هم امکان پذیره؟

ناصر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

چه سوالات عجیبی میپرسین! خوبه داوطلب دکتری هستن مگه میشه مقاله علمی تروجی بی ارزش باشه!!! بستگی به مجله داره مجلش خوب باشه از علمی پژوهشی هم میتونه با ارزش تر باشه

ماندانا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

سلام
من دکترای ادبیات فارسی هستم و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد . میخواستم بدانم آیا میتوانم دکترای مدیریت آموزشی بدون کنکور شرکت کنم ؟

گلی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

بدون ازمون فقط تو رشته خودته

international law
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

سلام من هم سال ۹۴ با این شیوه پذیرفته شدم و الانم فارغ التحصیل شدم دکترای حقوق بین الملل.
معمولا هرشهر گرایش ۲ نفر سهمیشو به بدون آزمون اختصاص میده
چون بنده و یکی از دوستان صمیمیم هر دو بدون آزمون بودیم و ۲ انتخاب کردیم و همون انتخاب دوم با هم قبول شدیم
ولی واقعا دکترا اگه شاغل نیستید واردش نشید اونم دانشگاه آزاد هزینه هاش وحشتناکه

صبا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  international law

سلام
من ۴ سال از فارغ التحصیلیم میگذره امکان پذیرش وجود داره؟

علوم تحقیقات
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

من چند سال از زمان فارغ التحصیلی میگذره(۵ سال) میتونم شرکت کنم؟

international law
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

مشکلی نداره

علی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

سلام
اگر تا آخر شهریور دفاع کنیم و شرایطش رو داشته باشیم، پذیرش میکنن؟

international law
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله

Mari.m
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

شرط معدلی که برای علوم انسانی گذاشتن خیلی بی انصافیه اونم باید حداقل ۱۸ میذاشتن.

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام ، وقت بخیر دوستان، بنده همه ی شرایط را دارا هستم ، فقط اون قسنت نمره پایان نامه ، نمره من ۱۸.۹۹شدولی تو کارنامه خیلی خوب خورده ، آیا میتونم شرکت کنم؟؟؟

سپیده اولی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

من شرایطش رو دارم اما هزینه های دانشگاه آزاد خیلی بالاست و نمیخوام هم مقطع آخر تحصیلم دانشگاه آزاد باشم

سپیده
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

من شرایطش رو دارم اما هزینه های دانشگاه آزاد خیلی بالاست و نمیخوام هم مقطع آخر تحصیلم دانشگاه آزاد باشم

جهانگیر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

دانشگاه آزاد یه زحمتی به خودتون می دادید ۵ دقیقه یه نگاهی به بخشنامه های استعداد درخشان دانشگاه های دولتی می انداختید که لااقل شبیه دانشگاه های دولتی باشه.

فریدون
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

واقعا دانشگاه آزاد دستورالعمل مسخره است به خاطر اینکه دانشگاه های دولتی تراز اول کشور نمره پایان رو ۱۸.۵۰ اعلام نکردند ولی دانشگاه آزاد این بند رو اضافه کرده.

آریان، دانشجو ترم چهارم دکتری علوم و تحقیقات تهران
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ق٫ظ

من دانشجوی دکتری هستم که نحوه پذیرشم از طریق همین استعداد درخشان بود. دو سه سالی بود که شرایطش شده بود ۶ ترمه. قبلا ۴ ترمه بود، اعتراض کردن یه عده، شد ۶ ترمه. الان دیدم دوباره شده ۴ ترمه.

من اون موقع چون خودم ۴ ترمه بودم، دوست نداشتم این قانون ۶ ترمه رو. برای اینکه رقبام کمتر میشد. ولی خب با اینکه به ۵ ترمه و ۶ ترمه ها هم اجازه دادن، خدا خواست و در مصاحبه اون دوره، در گرایش خودم نفر اول شدم و راهی علوم و تحقیقات تهران.

الان در وضعیت آزمون جامع هستم. بخش کتبی آزمون جامع رو دادیم و چند روز دیگه هم بخش شفاهی آزمون جامع رو داریم. به صورت اینترنتی هست، مکالمه ویدیویی با اساتید.

در کل اگر شرایطش رو دارید شرکت کنید.

معماری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام، جناب آریان زبان را چطوری گذراندید؟ (منظور ept هست)

آرزو
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

من معدلم کمتر نمیتونن شرکت کنم ؟

صبا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام جناب آریان من تمام شرایط پذیرش رو دارم اما فارغ التحصیل سال ٩۵ هستم به نظرتون مشکل ساز میشه؟

international law
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

خیر مشکلی نداره

الناز
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام آقای آریان خوبین؟ من میخوام باشما صحبت کنم راجع به دکتری و… من هم خودم دانشجو ترم سوم دکتری هستم . ارتون چندتا سوال داشتم

Phd
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام دکتر آریان من قبلا در صفحه ای که مربوط به اعتراض برای تشکیل تکمیل ظرفیت تقریبا ۱۰ ماه پیش بود از شما یه راهنمایی گرفتم.من موافق تکمیل ظرفیت بودم چون در اراک پذیرفته شده بودم و با رفت و آمد و سختی راه مشکل داشتم موافق تکمیل ظرفیت بودم تا شاید بتونم شهر خودم بیفتم و راحت باشم
شما گفتید تکمیل ظرفیت در کار نیست و برید همون اراک ثبت نام کنید و جا نمونید بعدا مجدد کنکور شرکت کنید و دروستون رو معادل سازی کنید من هم در اراک ثبت نام کردم و ۲ ترم گذراندم. و کنکور هم شرکت کردم. با توجه به کلید سوالات کنکور امسال رو بهتر دادم نسبت به سال قبل
حالا به نظر شما و با آگاهی که دارید اون زمانی که من باید از واحد اراک انصراف بدم چه موقع است؟
۱-قبل از انتخاب رشته ۲- قبل مصاحبه۳- بعد از مصاحبه۴- اصلا نیازی به انصراف نیست تا زمان نتیجه نهایی؟؟؟؟؟؟
ممنون از راهنماییتون

عاطفه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

آقای آریان ممکنه بنده رو هم راهنمایی بفرمایید من مقاله ندادم میتونم شرکت کنم مقاله آماده بود فقط اینقدر گیجم کردن نتونستم جایی چاپ کنم و اینکه قیدش رو زدم و فارغ التحصیل شدم…
ولی الان میبینم باید نمره ۱۸/۵یا عالی باشه که متاسفانه برای من نیست…

بهار
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

سلام. وقت بخیر. آیا منظور از نمره پایان نامه , ۱۸ نمره دفاع بعلاوه ۲ نمره مقاله است یا فقط نمره جلسه دفاع از ۲۰ حساب میشه؟ من نمره کامل جلسه دفاع رو گرفتم ولی هنوز مقاله ننوشتم… لطفا راهنماییم کنید

هخامنش
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

روز دفاع هر نمره ای که بهت دادن و توی سایت برای پایان نامه ات ثبت شده باید حداقل ۱۸.۵ یا درجه ی عالی باشه

...
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  هخامنش

دانشگاه ازاد روز دفاع بیشتر از ۱۸ نمیدن

...
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

برای دانشگاه آزاد ۱۸ نمره جلسه +۲ نمره مقاله

ایراندخت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

هر نمره ای که توی کارنامه قید شده، توجه داشته باشید که یکی از شرایط این هست که دانشجوی ارشد نباشید.

ماندانا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام
وقتتون بخیر
ببخشید اگر فردی فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی باشه می تونه در رشته روان شناسی کودکان استثنایی به صورت بدون آزمون ثبت نام کنه؟

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

واقعا خیلی خنده داره.
استعداد درخشان دانشگاه دولتی ها میان شرط معدل میزارن ۱۷ و شرطی برای نمره پایان نمیذارن اونوقت دانشگاه آزاد میاد برای رشته های مهندسی معدل ۱۷.۵۰ و نمره پایان نامه عالی می‌زاره.
واقعا چقدر هوای بچه های آزاد رو دارید!!!
یه ذره از دانشگاه دولتی ها یاد بگیرید

...
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اخه اونجوری همه فارغ التحصیلای ازاد مشمول بدون ازمون میشن و مصاحبه براشون سنگین میشه

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کی گفته همه مشمول میشن؟
شما مثل اینکه دانشگاه آزاد رو خیلی سطح پایین حساب کردید.
من ۵ ترمه با معدل ۱۷ ارشد مهندسی نرم افزار از تهران مرکز گرفتم و هیچ کدوم از هم کلاسی ها ۵ ترمه تموم نکردن چه برسه به ۴ ترمه.
اونجا اکثر بچه ها بعد سه سال تموم میکنن.
در ضمن اساتید خیلی هم سخت گیر هستن و به فرض تو برگه در حد ۱۸ ۱۹ بنویسی بهت ۱۵ تا ۱۷ میدن و معدل بالای ۱۷ اصلا کار راحتی نیستش‌

ایراندخت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چرا فکر میکنید مسخرس؟ دانشگاه دولتی سهمیه داره برای رزمندگان و جانبازان و غیره و غیره ولی آزاد همه حق برابر دارن این رو در نظر بگیرید که حق کسی ضایع نمیشه

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ایراندخت

چرا ربطش میدی به سهمیه؟
کی حرف از سهمیه زد و اصلا سوال من کجاش حرف از سهمیه داشت؟
در ضمن سوال من هم کاملا واضحه و دلیلی نمی بینم برای یه داوطلب دکتری توضیح بدم.

اقدس
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

من یه ایمیلی زده بودم گفتم به خاطر کرونا شرایط رو تسهیل کنند ،‌برداشتن همون شرایط سالهای پیش رو کپی پیست کردن فقط هزینه ثبت نام رو بردن بالا…. لااقل نیم نمره از معدل رو کم می کردن مثلا برای علوم انسانی اگر ۱۸.۵ بود باید می گذاشتند ۱۸

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

سال گذشته که شش تا نیم سال بود از شرایط
امسال نوشته ۴ نیمسال؟!!
چرا اخه؟!
هر سال یه جور مینویسند

امیررضا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
خواستم بپرسم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد برای فارغ التحصیلان خود دانشگاه آزاده یا فارغ التحصیلان دارای شرایط مربوطه از سایر دانشگاه های دولتی هم می توانند ثبت نام کنند؟

ایراندخت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیررضا

گویا فقط برای فارغ التحصیلان آزاد هست و یا اینکه اونها در اولویت هستن

۰۰۰۰
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

کسی که هم نمره پایان نامه داره مثلا ۱۸.۳۵ هم درجه عالی کدوم رو در نظر بگیره برای ثبت نام؟!

۰۰۰۰
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

شرایطش تغییر کرده؟! قبلا ۶ نیمسال بدون تابستان بود الان ۴ نیمسال؟ درسته یا من بد متوجه شدم؟

ایراندخت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

برای امسال حداکثر ۴ ترم گفتن، مرخصیها هم توی کارنامه بدون احتصاب باید قید شده باشه