دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ [مشاوره رایگان دکتری بدون کنکور 1402]

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد مختص داوطلبان استعداد درخشان این دانشگاه است. شرایط و نحوه ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد 1402 در ادامه توضیح داده شده است.

به گزارش پی اچ دی تست، ثبت‌نام داوطلبان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هم‌زمان با ثبت‌نام متقاضیان پذیرش با آزمون در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد و نتیجه اولیه و نهایی این پذیرش نیز از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود.

در شیوه بدون آزمون، ثبت‌نام با انتخاب رشته‌محل‌ها همراه است؛ داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام مدارک خواسته‌شده را در سایت بارگذاری کنند تا پس از بررسی مدارک آنان، امکان و یا عدم امکان حضورشان در مصاحبه با انتشار کارنامه نتایج مشخص شود.

پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد، داوطلبان در مصاحبه حضور پیدا می‌کنند. در شیوه‌ بدون آزمون تنها مصاحبه برگزار می‌شود و لازم نیست داوطلبان در آزمون کتبی شرکت کنند. زمان مصاحبه‌ها از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود. پذیرش در شیوه‌ بدون آزمون دانشگاه آزاد با تأثیر صددرصدی مصاحبه همراه است.

در نهایت نتایج دکترا بدون کنکور آزاد از سوی این دانشگاه منتشر می‌شود.

در سال جاری شرایط پذیرش در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 و به صورت مجزا از دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۲ اعلام شده است.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان آزاد ۱۴۰۲

در صورتی که متقاضیان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ حائز شرایط زیر باشند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند:

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز بر اساس حداقل معدل 17.5 برای کلیه رشته‌ها براساس امتیاز حاصل از معدل تراز شده با ظرفیت 20 درصدی برای هر یک از رشته/محلهای انتخابی گزینش و برای مصاحبه دکتری به گروه های تخصصی مربوط معرفی می شوند.

امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص های پژوهشی – آموزشی و مصاحبه محاسبه گردیده و برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می‌گیرد.

مهم: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکترا بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

2- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 17 جهت کلیه رشته ها.

تبصره: درخصوص دانش آموختگانی که ارزیابی پایان نامه آن‌ها به صورت توصیفی بوده است، دانش آموختگانی که پایاننامه آنها با درجه خوب به بالا ارزیابی شده است، مجاز به ثبت نام در دوره بدون آزمون )استعدادهای درخشان( خواهند بود.

3- متجانس بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی.

متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند. تشخیص تجانس بر عهده گروه تخصصی مصاحبه کننده است.

4- متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد باید در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

5- فارغ‌التحصیلان ممتاز و استعدادهای برتر حداکثر تا 5 سال پس از فراغت از تحصیل (فارغ التحصیلان سال 1397 به بعد) از مقطع کارشناسی ارشد مجاز به استفاده از تسهیلات این آئین‌نامه به منظور پذیرش در مقطع دکتری تخصصی می‌باشند.

6- درخواست کنندگان باید دانش آموخته یکی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای گسترش وزارتین باشند.

شرایط ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

تذکر مهم: جهت پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند.

داوطلبان دوره بدون آزمون در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا  ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

برای کسب اطلاعات در خصوص دکتری بدون آزمون دانشگاه های سراسری کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنید.

تذکر: داوطلبان پذیرش بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

مراحل پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد

پس از ثبت نام، شرایط متقاضیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی بررسی می‌شود و در صورتی که داوطلبان واجد شرایط باشند، به مصاحبه دعوت خواهند شد.

لازم است داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه نسبت به ثبت نام در سامانه ثبت نام مصاحبه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال 1402 اقدام کنند.

 

داوطلبان پذیرش بدون آزمون معمولاً همزمان با داوطلبان باآزمون همان رشته در مصاحبه حضور خواهند یافت.

برا کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

پس از برگزاری مصاحبه، نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق این دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند با وارد نمودن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت نمودند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.

ظرفیت پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد

پذیرش واجدین شرایط استفاده از تسهیلات این آئیننامه مازاد بر ظرفیت هر رشته/مقطع (ظرفیت 20 درصدی برای هر یک از رشته‌محل‌های انتخابی) خواهد بود.

ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

جزئیات نحوه ثبت نام متقاضیان واجد شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
  • مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده )مندرجات فرم تقاضانامه( به عهده داوطلب خواهد بود.
  • پس از پایان مهلتهای مقرر ثبتنام اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم تقاضانامه ثبتنام امکانپذیر نمیباشد. بنابراین داوطلبان باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را داشته باشند.

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبان لازم است با پرداخت مبلغ ۲۸۵هزار تومان نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون دکتری (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

هزینه دعوت به مصاحبه برای آن عده از داوطلبان دکتری تخصصی بدون آزمون که پس از بررسی مـدارک بـه مصاحبه دعوت میشوند به صورت جداگانه و به ازای هر رشته/ گرایش دریافت خواهد شد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی است، پس از خرید کارت اعتباری ثبتنام امکان بازپسگیری آن وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هزینه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان لازم است فایل‌های زیر را با فرمت jpg تهیه و در محل مربوطه در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

  • عکس 3 در 4 یا 6 در 4

جهت ثبت نام لازم است داوطلبان نسبت به آپلود یک قطعه عکس 3 در 4 و یا 6 در 4 به صورت Grayscale256 اقدام کنند. این عکس باید با فرمت jpg و وضوح 100 dpi باشد و حجم آن نیز کمتر از 70 کیلوبایت باشد.

عکس ارسالی باید جدید، تمام رخ، بدون حواشی اضافی و چرخش باشد. همچنین عکس واضح و مشخص و بدون جای منگنه و موارد مشابه باشد.

  • تصویر ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد

تذکر ۱: فایل تصویر داوطلب می‌بایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر ۲: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگذاری نماید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام پذیرش بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال 1402 از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت اعلام شد. تمدید ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۲ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه است.

داوطلبان در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری تخصصی د ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات متقاضیان تا پایان مهلت ثبت نام امکان پذیر بوده و برای ویرایش نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد نخواهد بود.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۲

بر اساس دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲ آزاد، ثبت نام از داوطلبان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند تا در ادامه با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته‌محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

۱- داوطلبان لازم است در ابتدا دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1402 دانشگاه آزاد را بررسی کنند و مطمئن شوند که شرایط لازم را دارند. سپس رشته‌محل‌های دارای پذیرش رشته امتحانی خود را بررسی کنند.

۲- به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنید و وارد سامانه «انتخاب رشته دوره بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی سال 1402 (ویژه استعدادهای درخشان) شوید.

سایت ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

۳- با ورود به سامانه بر روی گزینه «خرید کارت» کلیک کنید.

ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 99

۴- سپس بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

ثبت نام دکتری بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد

۵- در این مرحله لازم است به دقت اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام دکتری استعداد درخشان آزاد 99

نکات مهم خرید کارت اعتباری ثبت نام دکترا بدون کنکور 1402 آزاد

  • در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام دقت کنید؛ زیرا بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، پس از خرید امکان عودت وجه کارت اعتباری خریداری شده وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان می بایست مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب می نمایند، لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.
  • پس از خرید کارت اعتباری، نسخه چاپی شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را تهیه و تا پایان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمائید.
  • کارت اعتباری ثبت نام خریداری شده تنها برای ثبت نام در دوره و مجموعه مورد نظر صادر شده است و امکان تغییر دوره و مجموعه پس از خرید کارت اعتباری وجود ندارد.

۶- داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می بایست شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطه با دقت وارد نموده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب نمایند.

ثبت نام دکترا بدون آزمون 99 آزاد

۷- در این مرحله باید اطلاعات فردی خود را در سایت ثبت کنید.

– بندهای 1 الی 10 مربوط به اطلاعات نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، شماره کد ملی،جنس، دین و تابعیت داوطلب است که می بایست دقیقاً در محل مربوطه وارد گردد.

– بندهای 11 الی 13 مربوط به شماره تلفن ثابت، پیش شماره شهرستان، شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی داوطلب است. وارد نمودن صفر در ابتدای پیش شماره الزامی میباشد.

– بندهای 14 الی 17 مربوط به نشانی محل سکونت، استان محل سکونت و کد پستی ده رقمی می باشد که لازم است داوطلبان اطلاعات آن را با دقت تکمیل نمایند.

نشانی داوطلبان لازم است دقیقاً به صورت مشخص شده در فرم ثبت نام شامل : شهر خیابان کوچه پلاک طبقه و … وارد شود. کد پستی لازم است به صورت 10 رقمی وارد شود.

– بند 18 مربوط به نوع وضعیت خدمت وظیفه داوطلبان مرد است که لازم است نسبت به تعیین وضعیت خدمت وظیفه خود اقدام نمایند.

– بند 19 مربوط به وضعیت جسمانی داوطلب این دوره می باشد.

– پس از ورود اطلاعات فردی لازم است کلیه اقلام اطلاعاتی وارد شده را یک بار دیگر بررسی نموده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

تذکر: در صورت بروز هرگونه خطا در ورود اطلاعات به پیام های سیستم ثبت نام توجه نموده و پس از رفع خطای احتمالی مجدداً نسبت به انتخاب گزینه «تأیید و ادامه» اقدام نمایید.

۸- در این مرحله لازم است رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، دانشگاه یا موسسه آموزش عالی صادرکننده مدرک داوطلب، تاریخ دقیق فارغ التحصیلی، تعداد نیمسال های تحصیلی مقطع کارشناسی و معدل مقطع کارشناسی به صورت دقیق ثبت گردد. پس از درج اطلاعات گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

۹- بارگذاری عکس داوطلب می بایست در این مرحله صورت پذیرد.

۱۰- در این مرحله داوطلب می بایست تصویر ریزنمرات مقطع کارشناسی خود را بارگذاری نماید و سپس گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

۱۱- در این مرحله داوطلب دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) می بایست نسبت به انتخاب استان، واحد دانشگاهی و عنوان رشته براساس شرایط و ضوابط اعلام شده به انتخاب حداکثر ۸۰ رشته/ محل از یک مجموعه مبادرت نماید.

تذکر: متقاضی جهت درج رشته/ محل در لیست مورد نظر می بایست گزینه انتخاب در مقابل رشته/ محل های پیشنهادی را انتخاب نموده و سپس رشته/ محل انتخابی را در لیست انتخاب شده مشاهده نماید.

۱۲- پس از ورود کلیه اطلاعات لازم است داوطلب با دقت کلیه اطلاعات خود را مرور نموده و در صورت لزوم به اصلاح هر یک از آنها با انتخاب گزینه «مرحله قبلی» به صفحه مورد نظر مراجعه و اصلاحات لازم را انجام دهد.

– در صورت عدم لزوم اصلاح اطلاعات وارد شده داوطلب می تواند گزینه «تأیید و ثبت نهایی» را انتخاب نماید.

پس از تأیید نهایی اطلاعات، داوطلب یک کد رهگیری از سیستم دریافت می نماید. به داوطلبان اکیداً توصیه می شود کد رهگیری خود را تا پایان اعلام نتایج این دوره حفظ نمایند.

لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

فهرست رشته‌های دارای پذیرش دکتری استعداد درخشان این دانشگاه در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام می‌شود. همچنین رشته‌محل‌های دارای پذیرش نیز در همین دفترچه در دسترس است.

در سامانه ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد نیز امکان مشاهده رشته‌محل‌ها وجود دارد.

نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد

نتایج دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو مرحله اعلام می‌شود: ۱- نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون آزاد و ۲- نتایج نهایی.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه احتمالا در خردادماه و نتایج نهایی احتمالا در شهریورماه است.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد کلیک کنید.


شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چقدر است؟

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه پذیرفته شدگان دکتری باآزمون این دانشگاه ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شهریه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کی است؟

معمولا ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته داوطلبان باآزمون و بعد از آن صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

در مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه سوالاتی پرسیده خواهد شد؟

در مصاحبه دکتری بدون کنکور آزاد، سوالاتی مشابه با مصاحبه داوطلبان باآزمون پرسیده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

637 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا عباسی
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام
معدل ۱۸/۰۶ و نمره پایان نامه ۱۶/۵ شده با توجه به اینکه در ارزشیابی خوب ثبت شده آیا مجاز به شرکت در دکترای بدون آزمون هستم یا خیر ؟
ممنون

مهناز
بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام خوبید من میخواستم بدونم امروز تاریخ ١٩بهمن ۴٠٢ هست و میخوام بدونم زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون کی هست؟؟؟لطفا اگر کسی اطلاعی داره بمن بگه می‌خوام بدونم قبل سال١۴٠٢ هست یا بعد چون چندین جا چیزهای مختلف نوشتن

رزیتا
آبان ۲۸, ۱۴۰۲ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام من معدلم ۱۷/۴۹هست آیا میتونم آزمون بدون کنکور دکترا آزاد ثبتنام کنم

Z
آبان ۱۹, ۱۴۰۲ ۴:۴۵ ب٫ظ

سلام برای استعداد درخشان ۱۴۰۳ هم مثل ۱۴۰۲ زمان ثبت نام همون فروردین میشه؟

لیلا عبدالملکی
مهر ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

سلام ثبت نام دکترا بدون ازمنو غیر استعداد درخشان چه زمانی

کیوانی
شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ارشد تمام شدم وبرای دکترا شرکت کردم ازمون دادم ولی برای استعداد درخشان هم شرکت کردم اما جواب رد امد. من امیدم به استعداد درخشان بود که نشد دلیلش چی بوده میشه منو راهنمایی کنید تمام شرایط استعدتد رو هم داشتم

مائده
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من امسال دکتری استعداد درخشان آزاد شرکت کردم و قبول شدم اگه امسال نرم مجددا سال بعد میتونم به صورت استعداد درخشان آزاد شرکت کنم ؟یا فقط یک بار میشه به صورت استعداد درخشان آزاد شرکت کرد؟

مهران
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۷:۱۶ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره نتایج استعداد درخشان دانشگاه آزاد چه زمانی و از چه طریقی اعلام میشه؟

دوست خوب
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام.از طریق سایت سنجش دانشگاه آزاد.زمانش رو هم من پرسیدم گفتند طی همین هفته.پس احتمالا تا پنجشنبه اعلام میشخ

خاکپور
شهریور ۲, ۱۴۰۲ ۲:۵۷ ب٫ظ

سلام روز خوش ارشد علوم تربیتی دانشگاه تهران مرکز پایان نامه ۱۷/۹۹
معدل ۱۸ میتونم دکترای روانشناسی کودک شرکت کنم؟؟
یکسال از فارغ التحصیلی ام گذشته

حسین
مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

شرط معدل در استعداد درخشان دکتری وزارت علوم ۱۷ هست ولی دانشگاه آزاد ۱۷ و نیم؟ این چه عدالتیه کسی که دولتی درس خونده و معدلش ۱۷ هست با کسی که غیرانتفاعی خونده
معدلش ۱۷.۵ شده مگه یکیه ؟ خواهشاً حداقل مثل وزارت علوم همون ۱۷ رو ملاک قرار بدن

م وهابی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

بزرگوار چه تفاوتی بین درس خوندن و نمره گرفتن در دو موسسه ی متفاوت آموزش عالی هست؟؟ تفاوت دولتی و غیر دولتی بودن دو موسسه آموزشی باعث تفاوت در شاخصه های امتحانی و کسب نمره میشه و باعث میشه نمرهی یکی با ارزش تر و معتبر تر و نمره دیگری کم ارزش تر باشه؟؟ شما هنوز توی دهه ی ۶۰ و ۷۰ خورشیدی سیر می کنی.

لیلا
تیر ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۳۱ ب٫ظ

سلام وعرض ادب
در کارنامه استعداد درخشان دو نصاب درج شده یک حد نصاب مثلا ۱۰۰۰ویک نصاب ۴۴۸۰این به چه معنا است

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
دانشگاه های مختلف (واحدهای دانشگاهی) حد نصاب مختلف میتونند داشته باشند.

روانشناسی ازاد
تیر ۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۹ ب٫ظ

درود و عرض ادب
برای دانشجویان فرزند جانباز ۲۵درصد به بالا تخفیف شهریه دکتری استعداد درخشان آزاد لحاظ میشه؟ یا فقط با از طریق ازمون بشه از تخفیف استفاده کرد؟
ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره پاسخ بده.

مهنام
خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
من شهریور ۹۷ فارغ التحصیل شدم.ممنون میشم بفرمایین تا چه زمانی مهلت استفاده از دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان را دارم.؟؟

مهسا
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهنام

سلام
تا حداکثر تا ۵ سال پس از فراغت از تحصیل فرصت دارید که بدون کنکور در دانشگاه ازاد پذیرش بشید. امسال اخرین فرصت برای شما بود…

Z
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

منظورم بدون کنکور استعداد درخشان
پیوست سوال قبلی
تشکر

Z
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام عزیزم
من فرزند شهیدم شرط معدل و ۵سال از فارغ تحصیلی برا ما هم هست؟من ۹۱ارشد و گرفتم

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  Z

سلام
بله همه شرایط اعلام‌شده برای همه داوطلبان هست و برای پذیرش بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد هیچ گونه سهمیه ای لحاظ نمیشه

پارسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۲۳ ق٫ظ

درود وقت بخیر
برای استعدادهای درخشان دکترای آزاد بعد ثبت نام مصاحبه، آیا باید مدارک رو در جایی آپلود کنیم ؟ یا فقط فرم سوابق رو بگیریم پر کنیم تا زمان مصاحبه؟

ارمین
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام این سوال منم هست اخه جایی جهت بارگذاری نداشت

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام
نیازی به ارسال مدارک و فرم سوابق نیست. این موارد رو باید در جلسه مصاحبه همراه داشته باشید. برای ثبت نام مصاحبه کافیه که هزینه مصاحبه رو بپردازید.

بیتا
خرداد ۴, ۱۴۰۲ ۱:۴۷ ق٫ظ

سلام ،خسته نباشید ، ببخشید من هم از طریق آزمون دکتری و هم از طریق استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه شده ام میخواستم بپرسم مصاحبه هر دو باهم تو یه روز انجام میشه یا جداگانه هست ؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام
باید منتظر باید کارت ورود به جلسه مصاحبه بیاد. احتمالش هست جدا باشه.

زهرا
خرداد ۳, ۱۴۰۲ ۰:۳۶ ق٫ظ

سلام ببخشید معدل ۱۷/۳۵وپایان نامه ۱۷/۹۹میتونم شرکت کنم؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
خیر متاسفانه حداقل معدل لازم برای شرکت در فراخوان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۷/۵ ه و تجربه نشون داده که کسانی که شرایط لازم رو ندارند دعوت به مصاحبه نمیشن.

مهسا
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۲ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان
آیا مصاحبه با آزمون و استعداد درخشان دانشگاه آزاد همزمان ودر یک شرایط مکانی برگزار می شوند ؟

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
معمولا بله همینطوره. بازم باید دید امسال شرایط به شکلی خواهد بود. هر خبری بیاد تو هیمن سایت اعلام میشه

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون و سپاس

محمد
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۲ ۶:۴۱ ب٫ظ

سلام ممنونم از سایت خوبتون با خبررسانی به موقع
سوالی داشتم من در آزمون تکمیل ظرفیت واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردم کسی از دوستان اطلاع داره کی نتایج دعوت به مصاحبه اعلام میشه،،.؟

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
متاسفانه هنوز هیچ خبری در این رابطه منتشر نشده. هر خبری بیاد در همین سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی میشه

رضا
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۲ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام خسته نباشید جواب انتخاب رشته دکتری بدون ازمون چه تاریخی میاد؟ ممنون

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
دانشگاه ازاد فقط گفته متعاقبا اعلام میشه. هر خبری بیاد در همین سایت پی اچ دی تست اطلاع رسانی میشه

مریم
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲ ۲:۳۳ ب٫ظ

دوستانیکه سال قبل عدم تجانس زدن براشون یعنی به مصاحبه دعوت شدند؟یا کلا دعوت نشدند

الهام
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نشد دیگه

مریم
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

آبان من رشته ام روانشناسی بالینی بوده فقط برای همون دعوت میشم؟ مثلا برای روانشناسی سلامت دعوت نمیشم؟

مهدی حجازی
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

معدل ارشدم ۱۵ونیم هست و پایان نامه ام ۱۷/۷۵هست میشه دراستعداددرخشان ثبت‌نام کرد

الهام
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی حجازی

نه

رجبی
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲ ۸:۳۸ ب٫ظ

سلام
ریز نمرات ارشد که به تایید دانشگاه رسیده یعنی چی؟من درخواست زدم بدون مهر از سایت دانشگاه بهم دادن که سربرگ و اینا داره و بصورت جدولی هست همون رو بارگذاری کنم حله دیگه ؟چون ریز نمرات مهر دار خیلی طول میکشه هزینه جداگانه هم داره؟

الهام
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رجبی

همون کافیه

حمیده
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲ ۹:۳۶ ب٫ظ

سلام ببخشید زمان ثبت نام امکان داره تمدیدبشه؟

مهسا
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۲ ۲:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  حمیده

سلام
زمان ثبت نام تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شده

عسل
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام. من ارشد حقوق بین الملل هستم معدل ۱۸.۳۱ نمره پایان نامه هم ۱۸ همه شرایط رو دارم بهمن دفاع کردم فقط می خواستم بدون حدودی چه معیارهایی برای قبولی و دعوت به مصاحبه در نظر می گیرند؟ و نتایج کی اعلام میشه؟

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲ ۴:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

سلام
مصاحبه دکتری استعداد درخشان تفاوت خاصی با مصاحبه دکتری با کنکور نداره. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر رو درمورد مصاحبه دکتری ببینید:
https://phdtest.ir/1393/10/%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-94-95/
نتایج هم اواخر مرداد یا اوایل شهریور منتشر میشه

بیتا
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۲ ۵:۳۷ ب٫ظ

درود ، من ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد هستم آیا میتونم استعداد درخشان رشته روانشناسی گرایش عمومی به جای گرایش بالینی شرکت کنم؟ و اینکه واسه استعداد درخشان دانشگاه آزاد فقط دانشگاه خودمون میتونیم شرکت کنیم یا دانشگاه‌های آزاد شهرهای دیگه هم میتونیم شرکت کنیم؟

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲ ۴:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام
سال گذشته دقیقا منظور از تجانس رشته، همنام بودن رشته ارشد و دکتری بود. بازم میتونید شانستون رو امتحان کنید شاید دعوت به مصاحبه شدید.
شهرهای دیگه رو هم میتونید انتخاب کنید. حداکثر ۸۰ انتخاب دارید

علی
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بپرسم با توجه به تجربیات ایا کسی که کارشناسی و کارشناسی ارشد با معدل ۱۹.۷۵ از دانشگاه غیرانتفاعی بین المللی گرفته و نفر اول فارغ التحصیلی در هر دومقطع شده و بورسیه کارشناسی ارشد همون دانشگاه بوده و یک مقاله در مجله و یگ مقالهisc داره ایا شانس قبولی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران رو داره یا خیر

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲ ۴:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
اگه سایر شرایطی که در همین مطلب گفته شده رو دارید میتونید در فراخوان شرکت کنید. درمورد قبولی نهایی هم به وضعیت رقبا و همینطور مصاحبه شفاهی شما و رقبا هم بستگی داره

شیوا
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

باسلام
چرا تاریخ مدت زمان ثبت نام نیست؟

مهسا
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  شیوا

سلام
مهلت ثبت نام در همین مطلب درج شده. از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت

شیوا دانشگر
فروردین ۲۸, ۱۴۰۲ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۲ کی شروع میشه؟ ممنون

مهسا
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۳:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیوا دانشگر

سلام
از ۳۰ فروردین شروع شده و تا ششم اردیبهشت ادامه داره.

داوطلب جدید
اسفند ۳, ۱۴۰۱ ۳:۲۳ ب٫ظ

با سلام
دانشگاه مدرک موقت و ریزنمرات رو زمانی صادر میکنه که داوطلب کارت پایان خدمت ارائه کنه یا در مقاطع بالاتر پذیرفته بشه.
چطور باید مدرک موقت و ریزنمرات رو دریافت کنیم و در زمان ثبت نام بارگذاری کنیم؟ آیا از صفحه کارنامه پرینت بگیریم بعنوان ریزنمرات کفایت میکنه؟
مدرک موقت رو چطور درافت کنیم؟

رضا
بهمن ۲۴, ۱۴۰۱ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام اگر کسی ارشد آموزش محور داشته باشه نمیتونه شرکت کنه درسته ؟

مهسا
اسفند ۱۸, ۱۴۰۱ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
خیر نمیتونه چون نمره پایان نامه هم در این نوع پذیرش یکی از شروط ثبت نام هستش.

تینا
بهمن ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام. وقت بخیر
من سال ۱۴۰۰ در دکتری استعداد درخشان دانشگاه ازاد شرکت کردم. دعوت به مصاحبه شدم ولی نرفتم.
امسال میتونم مجددا از این سهمیه استفاده کنم؟

مهسا
اسفند ۱۸, ۱۴۰۱ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

سلام
اگه هنوز شرایط شرکت در فراخوانش رو دارید. بله مشکلی نیست میتونید شرکت کنید.

فاطمه
بهمن ۱۸, ۱۴۰۱ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام من معدل کارشناسی ارشدم بالای ۱۸ و دوره کارشناسی بالای ۱۷ نمره پایان نامه هردو مقطع هم بالای ۱۷، مقاله iscهم در مقطع ارشد دارم. دروس مربوط به ارشد رو در سه ترم تمام کردم منتها برای پایان نامه و دریافت پذیرش مقاله سه ترم تحصیلی طول کشید که باکار فارغ التحصیلیم ۷ترمه شدم.
همچنان با وجود ۷ترمه بودن امکان ثبت نام در اساعداد درخشان رو دارم یا خیر؟

مهسا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۱ ۳:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
برای دانشگاه ازاد محدودیت مدت زمان تحصیل نیست. بلکه تا ۵ سال بعد از اتمام تحصیل فرصت دارید در فراخوان شرکت کنید. در صورتی که همه شرایط دیگه رو هم دارید میتونید شرکت کنید.

فاطمه
بهمن ۲۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

مدت زمان تحصیل که چند ترم بوده جزو شرایط نیست؟

داوطلب جدید
بهمن ۱۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام
برای ثبت نام بدون کنکور حتما بارگذاری ریزنمرات ارشد تایید شده با مهر دانشگاه باید باشه؟ یا بدون تایید دانشگاه هم می پذیرن؟

مهسا
بهمن ۲۰, ۱۴۰۱ ۳:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب جدید

سلام
اصل مدرک و ریزنمرات تاییدشده نیاز نیست. همون گواهی موقت و ریزنمرات بدون مهر و امضا کفایت میکنه.

غزاله اخلاقی
بهمن ۱, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام من همه شرایط و دارم
آذر ماه دفاع کردم و نمره عالی گرفتم
باید چه تاریخی و برای فارغ التحصیلی بزنم؟
با تشکر

الهام
بهمن ۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

ثبت نام هنوز شروع نشده ک

مهسا
بهمن ۸, ۱۴۰۱ ۱:۱۸ ق٫ظ

سلام
ثبت نام هنوز شروع نشده ولی زمان فارغ التحصیلی عموما همون تاریخ دفاعه

z
آذر ۴, ۱۴۰۱ ۸:۵۸ ب٫ظ

فارغ التحصیل دوره dba هستم چطور میتونم بدون کنکور آزاد شرکت کنم؟

مهسا
آذر ۲۶, ۱۴۰۱ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  z

سلام
اگه شرایطی که در متن همین مقاله گفته شده رو دارید، منتظر اعلام فراخوان دانشگاه ازاد باشبد. همه اخبار در این خصوص در همین سایت اطلاع رسانی میشه

امیر
مهر ۲۶, ۱۴۰۱ ۹:۳۰ ب٫ظ

سلام من فارغ التحصیل ارشد سال ۹۶ هستم آیا میتوانم در استعداد درخشان سال ۱۴۰۲آزاد شرکت کنم

مهسا
آبان ۲۰, ۱۴۰۱ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
اگه شرایط سال بعد هم مثل امسال باشه متاسفانه خیر. تا سال ۱۴۰۱ شما مهلت داشتید.

پارسا
شهریور ۱۷, ۱۴۰۱ ۹:۰۱ ب٫ظ

سلام و عرض ادب.
ارائه مقاله که نوشته شده جز الزامات دکترا هست؟
اگه بله میشه کمی راهنمایی کنید ممنون

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۱ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام
خیر الزامی نیست. ولی طبیعتا با توجه به رقابتی که وجود داره برای پذیرش بدون کنکور، داشتن مقاله اهمیت زیادی داره.

مشکل عدم تجانس
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۸:۰۸ ق٫ظ

برای من نتیجه زده عدم تجانس رشته ها من باید چیکار کنم کسی شرایط من داره؟

مارال
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۵۷ ق٫ظ

تورو خدا پیگیری کنید، جواب دکتری استعداد کی میاد؟ چشمامون خشک شد، سه روز گذشته، هنوز خبری نیست.

منتظر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

موافقم، پی اچ دی تست لطفا پیگیر باش.

باران
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

سلام
دقیقا
پارسال یک ساعت بعد از اعلام نتایج با آزمون نتایج استعداد هم اعلام شد
این چه وضعیتی هست یک هفته گذشت اعلام نشده نتایج
‌واقعا برای ما که بلاتکلیف هستیم برای انصراف و تغییر رشته هر روزش یه عمر میگذره واقعا مسخره هست این شرایط
این تعلل اصلا معنا نمیده

نازنین
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

جواب استعداد اومد اما زده عدم تجانس

سعید
مرداد ۱۷, ۱۴۰۱ ۳:۰۸ ق٫ظ

سلام.ببخشید من ارشدم مهندسی برق هست میتونم استعداددرخشان دکتری عمران شرکت کنم؟

محمدعلی
تیر ۲۹, ۱۴۰۱ ۳:۰۴ ق٫ظ

سلام من معدل ارشدم ۱۷.۴۸هست و بقیه شرایط هم دارم یعنی به خاطر دو صدم اجازه شرکت ندارم؟

مهسا
مرداد ۱۰, ۱۴۰۱ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدعلی

سلام
تجربه سال های قبل نشون داده کسانی که شرایط لازم را ندارن معمولا دعوت به مصاحبه نمیشن.این که ثبت نام کنید یا نکنید ریسکش با خودتونه به هر صورت.

باران
تیر ۲۳, ۱۴۰۱ ۶:۴۳ ب٫ظ

اگر شرایط استعداد درخشان را داشته باشیم و در یک سال مصاحبه را رد شده باشیم با تقویت رزومه امکان استفاده مجدد از این سهمیه استعداد درخشان وجود دارد ؟؟
استعداد درخشان دانشگاه آزاد

مهسا
مرداد ۱۰, ۱۴۰۱ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید مجدد شرکت کنید و شانس قبولی هم دارید

الهام
دی ۲۹, ۱۴۰۱ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  باران

میشه لطفا از مصاحبه بیشتر بگید

شاکی
تیر ۲۱, ۱۴۰۱ ۲:۴۲ ب٫ظ

سلام. چرا فارغ التحصیل قبل ۹۶ نمیتونه ثبت نام کنه؟ من ۹۵ با معدل بالا فارغ التحصیل شدم. چرا اینقدر بی عدالتی آخه؟

فاتح
تیر ۱۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

با سلام دانشگاه بدون آزمون حداقل شرایط رو برای خانوادهای ایثارگران حذف کنید یه ارجحیت قائل شید لطفا با سپاس فراوان

موسی
تیر ۱۴, ۱۴۰۱ ۹:۰۲ ق٫ظ

سلام
من کارشناسی معدلم ۱۲.۵ هست ولی ارشد ۱۸.۵ هستم پایاننامه ۱۷.۹۰ نمره گرفتم میتونم در استعدادهای درخشان بدون آزمون آزاد شرکت کنم

مهسا
تیر ۱۹, ۱۴۰۱ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  موسی

سلام
دانشگاه ازاد برای پذیرش بدون ازمون دکتری شرطی برای معدل کارشناسی نداره. بنابراین میتونید شرکت کنید. البته امسال دیگه ثبت نام نداره و سال بعد میتونید شرکت کنید/

محمد
خرداد ۲۱, ۱۴۰۱ ۵:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان استعدادهای درخشان کی تاریخ ومحل مصاحبه اعلام میشه؟

شیرین
خرداد ۲۱, ۱۴۰۱ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اعلام شد

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
بعد از اتمام زمان ثبت نام، برگه (کارت ورود به جلسه) مصاحبه منتشر میشه که زمان دقیق مصاحبه در اون اعلام میشه.

محمدعلی
تیر ۲۹, ۱۴۰۱ ۲:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام من معدل ارشدم ۱۷.۴۸ هست یعنی نمیتونم شرکت کنم به خاطر دو صدم؟

مهدیه
خرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۱:۳۲ ق٫ظ

سلام یک سوال از حضورتون داشتم کی سایت برای بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان مصاحبه استعداد درخشان باز میشه،کد هفت رقمی که برای ثبت نام مصاحبه باید وارد کنیم پایین کارنامه استعداد درخشان نیست بنابراین نمیشه وارد سایت ثبت نام شد

مهدی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

سلام گویا مصاحبه استعداد درخشان جدا هست من زنگ زدم از تهران پرسیدم ثبت نامش هم جداست

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

سلام
هنوز ثبت نام مصاحبه دکتری استعداد درخشان شروع نشده. حتما در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

نجفی
خرداد ۶, ۱۴۰۱ ۵:۰۷ ب٫ظ

سلام دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کی اعلام میشه؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نجفی

سلام
نتایجش اعلام شده اما هنوز جزئیات مصاحبه اعلام نشده. احتمالا چون بعضی ها نقص مدرک داشتن منتظرن تا این دوستان مدارکشون رو اپلود کنن و نتایج اونا هم مشخص بشه و بعد برای مصاحبه ثبت نام کنند. هر خبری بیاد حتما تو همین سایت اعلام میشه.

علیرضا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام
دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون چه زمانی اعلام می شه.

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
نتایج دعوت به مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد اعلام شده اما هنوز جزئیات مصاحبه اعلام نشده. احتمالا چون بعضی ها نقص مدرک داشتن منتظرن تا این دوستان مدارکشون رو اپلود کنن و نتایج اونا هم مشخص بشه و بعد برای مصاحبه ثبت نام کنند. هر خبری بیاد حتما تو همین سایت اعلام میشه.

علیرضا
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱ ۳:۲۴ ب٫ظ

ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات خوندم. دکتری میتونم مدیریت فناوری اطلاعات بخونم یا نه باید مهندسی فناوری اطلاعات شرکت کنم؟ تجانس یعنی چی؟ خیلی ممنون

مهسا
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
امسال تعیین تجانس به اساتید مصاحبه کننده سپرده شده. بنابراین قطعی نمیشه گفت. به هر صورت شرکت در رشته دیگه ریسک خودشو داره.

محبوبه
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱ ۵:۰۴ ق٫ظ

سلام .‌‌اگرمقاله ای برای ارائه نداشته باشیم . روز مصاحبه مشکلی پیش می آید ؟

مهسا
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محبوبه

سلام
داشتن مقاله در مصاحبه دکتری امتیازاوره. اما بدون مقاله هم امکان قبولی هستش. لینک زیر رو ببینید:
https://phdtest.ir/1399/01/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

محسن
فروردین ۳۱, ۱۴۰۱ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام
من معدل کل ارشدم شده ۱۷ ونمره پایان نامه ۱۷/۸۰
میتونم ثبت نام کنم؟
نیم نمره کسر دارم

مهسا
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
تجربه سالهای قبل نشون داده که کسانی که واجد شرایط نبودن، دعوت به مصاحبه نشدن. به هر صورت میتونید ثبت نام کنید و شانستون رو امتحان کنید.

سعید
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام برای استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد حتما باید فارغ التحصیل باشیم

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام
بله جهت شرکت در فراخوان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد لازمه که موقع ثبت نام از مقطع ارشد فارغ التحصیل شده باشید.

متقاضی دکترا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۰:۲۷ ق٫ظ

با سلام و وقت بخیر خدمت شما
امکان ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد با کنکور و بدون کنکور به صورت همزمان وجود دارد؟
اگر در کنکور دکترا برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد مجاز شده باشیم و کد را داشته باشیم و شرایط استعداد های درخشان دانشگاه آزاد هم داشته باشیم. می توانیم به در هر دو گروه برای مصاحبه ثبت نام کنیم؟

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام
بله مشکلی نیست فرایند پذیرش بدون کنکور استعداد درخشان و با کنکور از هم جداست و میتونید هر دو رو شرکت کنید و دعوت به مصاحبه بشید. نتایج هم جدا اعلام میشه و میتونید هر دو رو قبول شید و بینشون یکی رو انتخاب کنید.

علیرضا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۱:۳۴ ب٫ظ

سلام واحترام
ثبت نام بدون آزمون دکتری ۱۴۰۱ چه زمانی می باشد؟
ممنونم

مهسا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ادامه داره.

سمانه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۲:۰۵ ق٫ظ

با سلام
من کارشناسی را با معدل ۱۸.۶۶ و ارشد را با معدل ۱۸ و پایان نامه را با نمره ۱۷.۵گذراندم اما هنوز مرحله فارغ التحصیلی ارشدم کامل نشده …۴مقاله کنفرانسی هم دارم ….آیا امکان شرکت در استعداد درخشان دانشگاه آزاد برای من هست؟ ممنون میشم جواب بدین

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام
باید موقع ثبت نام دکتری بدون کنکور فارغ التحصیل محسوب بشید. در غیر این صورت به خاطر نقص مدرک دعوت به مصاحبه نمیشید.

ماری
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام، یه سوال داشتم تورو خدا هرکی میدونه جواب بده، من کنکور دکتری شرکت کردم و دانشگاه آزاد مجاز شدم و تا ٣ روز دیگه باید انتخاب رشته کنم، از طرفی تمام شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو هم دارم و اونم میخوام ثبت نام کنم، آیا موقع مصاحبه به مشکل نمیخورم؟ چون کنکور رو خوب ندادم و شانسم کم هست اما فکر میکنم برای بدون آزمون شانس بیشتری دارم
چون بکی از نظرات کاربران رو خوندم یه سالی این آقا هر دوتا رو شرکت کرده بودن روز اول دعوت به مصاحبه ی با آزمون شدن و رفتن و روز بعد که نوبت بدون آزمونشون بود بهشون گفته بودن ما شما رو طبق اطلاعات دیروز میسنجیم و نیاز نیست مجدد به جلسه مصاحبه بیاین
خواستم بدونم اگه کسی میدونه این مورد پیش میاد راهنمایی کنه اگه میشه؟

باران
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماری

سلام . من پارسال هم با آزمون هم با استعداد درخشان شرکت کردم هر دو هم قبول دم استعداد رتبه ۱ و با آزمون ۹ شد رتبم والان ترم دو دکتری هستم و هیچ ایرادی هم نداره تا نپرسیدن نگو . اگر پرسیدن بگو اولویت استعداد درخشانه براتون یا آزمون حالا هر واحدی مدنظرتونه. فن بیان. رزومه و جلب نظر استاد مهمه روز مصاحبه . نگران نباشیبد استرسم هم نزارید باعث این بشه اعتماد به نفستون و از دست بدید. موفق باشید.

ماری
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

خیلی ممنونم از شما❤️

اکبر
فروردین ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

با سلام
بنده نمره پایان نامه ارشد ۱۹ و فارغ التحصیل کودکان استثنایی هستم سال ۸۶ دانشگاه آزاد اما معدل ارشد ۱۵.۳۵هستش دانشجوی دکتری دانشگاه آزادم در رشته غیر مرتبط با معدل ۱۹ آیا می تونم استعداد درخشان ثبت نام کنم رزومه عالی دارم.

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

سلام
خیر ملاک آخرین مدرک فارغ التحصیلی هست که طبق نوشته خودتون معدلتون ۱۵.۳۵ هست و به هیچ عنوان معدل حتی ۱۷.۴۹ هم نمیتونه در استعداد درخشان شرکت کنه. معدل ارشد مهم هست و اینکه نهایتا ۵ سال از فارغ التحصیلی شخص باید گذشته باشد یعنی ۹۵ به بعد . موفق باشید.

ریحانه
فروردین ۲۹, ۱۴۰۱ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام من سال ۹۹فارغ التحصیل شدم معدلم ۱۷.۸۰ونمره پایان نامم ۱۷ هست دوتا مقاله تازه دارم مینویسم تو هیچ سایتی یا مجله ای نفرستادم هنوز و چاپ نشده به نظرتون میتونم ثبت نام کنم؟؟ میشه بهم جواب بدین

اکبر
فروردین ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

با سلام
اینجانب دانشجوی دکتری ترم ۳ هستم دانشگاه آزاد البته رشته غیر مرتبت با کارشناسی ارشد خودم علاقه مندم در رشته مرتبت با ارشد خود شرکت کنم به دلیل فارغ التحصیل سال ۸۶در مقطع ارشد هستم شرایط استعداد درخشان را ندارم آیا امکان ثبت نام بدون کنکور در این مقطع برای من وجود ندارد؟

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

مدرک آخرین فارغ التحصیلی بعد از سال ۹۵ ملاک هست و نه مرتبط بودن . موفق باشید.

داوطلب کنکور دکتری حقوق
اسفند ۲۲, ۱۴۰۰ ۶:۰۸ ب٫ظ

سلام، وقت بخیر؛ من تو آزمون دکتری شرکت کردم، میتونم توی قسمت استعداد درخشان بدون آزمونم ثبت نام کنم؟ یا ممکنه تو مصاحبه بهم ایراد بگیرن؟!
من ارشد فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم.

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ ۳:۴۷ ب٫ظ

سلام
مشکلی نیست شما میتونید هم کنکور شرکت کنید و هم فراخوان دکتری بدون آزمون رو و در نهایت هر قبولی که علاقمند بودید رو انتخاب و ثبت نام کنید.

محبوب
اسفند ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام
من تمام شرایط دکتری بدون آزمون رو دارم، برای سال ١۴٠١ ،سوالم اینه که آیا همون اولین باری که اطلاعیه ثبت نام اعلام میشه باید مدارک پژوهشی رو بارگذاری کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (برای سازمان دانشگاه ازاد)یا نه فقط در حد مدارک و معدل هست و بعد از پذیرش برای دانشگاههای مد نظر در مرحله دوم باید مدارک پژوهشی رو بارگذاری کنیم؟؟؟
خواهش میکنم اگه میدونید جواب بدین خیلی برام مهمه

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبوب

سلام
معمولا دانشگاه ازاد این طوریه که مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون رو همان زمان ثبت نام باید بارگذاری کنید.

سمانه
اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۳:۰۴ ب٫ظ

سلام داشتن مدرک زبان معتبر برای قبولی در استعداد درخشان دکتری دانشگاه آزاد الزامی است؟

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام
ارائه مدرک زبان برای قبولی در دوره دکتری به هیچ روشی الزامی نیست. اما داشتنش در مصاحبه دکتری امتیازاوره.

باران
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۵:۱۹ ب٫ظ

به نام خدا
با سلام و احترام
خانم مهسای عزیز و دوستان محترم ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره پاسخ بدهد .
من دانشجوی ترم دوم جامعه شناسی با آزمون علوم تحقیقات هستم.
سوالم این هست آیا من میتونم همزمان در دو رشته جامعه شناسی و مدیریت دفترچه استعداد و ثبت نام کنم و دو مصاحبه برم در دو رشته که امکان شرکت دارم؟
پارسال هم در استعداد مدیریت رتبه ۱ کشور شدم که با کنکور رو ثبت نام کردم و الان پشیمون هستم!!
فارغ التحصیل تغییر رشته در دکتری برای هیات علمی شدن تقریبا غیرممکن هست متاسفانه!!!!!!!!
من الان مجدد هم کنکور شرکت میکنم. اما سوالم اینه همزمان میتونم دو تا دفترچه بگیریم در استعداد و هر دوتا رو برم مصاحبه بعد هرکدوم قبول شدم تهران ثبت نام مجدد کنم و تا اون زمان انصراف نخواهم داد. چون قانون این هست اگر ترم فاصله بیوفته باید جریمه ۸ ترم پرداخت بشه حتی اگر مجدد ثبت نام کنم.
ممنون میشم راهنمای بفرمایید.

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
میتونید جهت پذیرش در دو رشته با دو روش اقدام کنید و هر کدوم رو که پذیرفته شدید برای ادامه تحصیل انتخاب گنید. فقط تحصیل همزمان ممنوعه اما ثبت نام جهت پذیرش هیچ مشکلی نداره

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
ممنونم مهسا جان. منظورم این هست میتونم همزمان دوتا دفترچه استعداد تهیه کنم و دو رشته که مجاز هست ثبت نام کنم بعد برم مصاحبه هرکدوم قبول شدم مجدد ثبت نام کنم؟
مطلع هستم که هم با آزمون و هم بی آزمون میشه شرکت کرد خودم ترم دوم دکتری با آزمونم .
سوالم اینه دو دفترچه استعداد در دو رشته میتونم بخرم و ثبت نام کنم یا نه؟(فقط با استعداددرخشان شرکت کنم در دو رشته همزمان؟
سپاس از راهنمایی

مهناز
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام مهسا جان من معدلم ۱۶/۹۹ و جانباز ۲۵ درصد هستم میتونم دکتری بدون ازمون شرکت کنم ؟؟

مهسا
فروردین ۱۹, ۱۴۰۱ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

سلام
جهت پذیرش دکتری بدون آزمون سهمیه لحاظ نمیشه. بنابراین، لازمه همه داوطلبان همه شرایطی که گفته شده رو داشته باشن تا بتونن در فراخوان ها شرکت کنند.

فاطمه
دی ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

با سلام و درود، فارغ التحصیل دانشگاه غیر انتفاعی میتونه برای استعداد درخشان آزاد شرکت کنه؟

مهسا
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله دانشگاه های غیرانتفاعی مورد تایید شورای گسترش وزارتین هستن و مشکلی نیستش.

حسین
دی ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۰۰ ب٫ظ

با سلام وخسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت.
بنده تمامی دروس ارشد را پاس کرده ام و فقط دفاع از پایان نامه ام مانده است و به جز این یک مورد بقیه موارد و شرایط را دارا هستم.
یعنی بنده برج ۳ سال ۱۴۰۱ دفاع کرده و فارغ التحصیل ارشد خواهم شد.
میخواستم بدانم ، بنده میتوانم برای دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان) ۱۴۰۱ شرکت کنم یا خیر؟
با تشکر و سپاس از حسن نیت شما…

مهسا
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
جهت پذیرش دکتری بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد لازمه همه شرایط رو در هنگام ثبت نام داشته باشید. اگه یک شرط رو هم نداشته باشید امکان پذیرش نیست.

فاطمه
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۸:۴۱ ب٫ظ

معدل کارشناسی ارشد ١٩:٣٠ دارم روانشناسی اما کارشناسی مهندسی هستم برای دکتری میخام روانشناسی استعداد درخشان شرکت کنم ایا امکانش هست؟ نمره پایان نامه هم کامله

مهسا
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله مشکلی نیست. اگه سایر شرایط دکتری بدون ازمون رو دارید میتونید شرکت کنید. ملاک متجانس بودن رشته ارشد و دکتری است و مهم نیست مدرک کارشناسی چیز دیگری باشه.

فاطمه
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۸:۴۰ ب٫ظ

سلام سوالم اینه اگر همه شرایط داشته باشیم اما مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد مرتبط نباشد ایا میتونم دکتری استعداد درخشان شرکت کنم؟؟؟

مهسا
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله مشکلی نیست. اگه سایر شرایط دکتری بدون ازمون رو دارید میتونید شرکت کنید. ملاک متجانس بودن رشته ارشد و دکتری است و مهم نیست مدرک کارشناسی چیز دیگری باشه.

ساره
آذر ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ازاد هستم و معدل ارشد۱۷/۵۵ و نمره پایان نامه۱۷/۷۰ و۳۰بهمن ۹۹از پایان نامه دفاع کردم ایا میتونم در کترا بدون ازمون شرکت کنم؟
وسوال دیگه اینکه اگر بتونم حتما باید همون دانشگاه ک ارشد خوندم باشه یا دانشگاه دیگه ام میشه؟
سپاس از پاسخگویتون

مهسا
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

سلام
بله میتونید شرکت کنید مشکلی نیست.
شما برای دکتری بدون آزمون در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام میکنید و بعد میتونید دانشگاه های مختلف رو انتخاب کنید. یک مصاحبه میدید و هر دانشگاهی که امتیازتون از رقبا بیشتر باشه پذیرش میشید.

کیا
آذر ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام من معدل کارشناسی ام ۱۴/۵۲ رشته فقه وحقوق ومعدل ارشد حقوق عمومی ام ۱۹/۱۶ می باشد نمره پایان نامه ۱۸.۹۹ آیا میتونم بدون کنکور دوره دکتری قبول بشم

مهسا
آذر ۳, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیا

سلام
به لحاظ معدل مقطع ارشد و نمره پایان نامه که مشکلی نیست و اوکی هست. معدل کارشناسی هم برای دانشگاه ازاد مهم نیست. اگه بقیه شرایط اعلام شده رو هم دارید بله میتونید شرکت کنید.

میثاق
آبان ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

سلام کارشناسی روانشناسی بالینی معدل ۱۴.۸۷ ارشد روانشناسی عمومی معدل ۱۹.۵۵ پایان نامه ۱۸ با دو نمره مقاله ۲۰ شدم میتونم واسه دکتری روانشاسی عمومی دانشگاه آزاد اقدام کنم؟

مهسا
آبان ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  میثاق

سلام
در صورتی که سایر شرایط اعلام‌شده در این مطلب ازجمله محدودیت ۵ سال بعد از اتمام مقطع ارشد رو هم دارید بله مشکلی نیست میتونید در فراخوان سال بعد شرکت کنید البته اگه شرایط عوض نشه

.
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۱۵ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
بنده سال ۹۸ از ارشد فارغ التحصیل شدم و نمره پایان نامم ۱۷/۹۹ هست و معدلم ۱۸/۵ به بالا ، میخوام بدونم میتونم دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد شرکت کنم ؟

مهسا
آبان ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

سلام
اگه شرایط برای سال اینده تغییر نکنه بله شما حائز شرایط هستید و میتونید تو فراخوان سال اینده شرکت کنید.

مریم
آذر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

خانم مهسا لطفااااااااااااااااا استرس ندین . قانون تصویب شده است اگر بخواد تغییر کنه ده سالی زمان میبره یه شب که قانونی تصویب نمیشه بعد لغو بشه .

مهسا
آذر ۱۹, ۱۴۰۰ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
در سال های گذشته به طور ناگهانی شرط مدت زمان بعد از اتمام تحصیل ازشروط پذیرش حذف و مجدد اضافه شد. همینطور تغییراتی در معدل ایجاد شد.

عماد
مهر ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

با سلام
بنده در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهریور ۹۵ فارغ التحصیل شدم
نمره پایان نامه م ۱۷/۵ شده
معدلم ۱۵/۳۳
میتونم از این شرایط جهت ثبت نام دکتری استفاده کنم؟
تشکر

امیرمحمد
مهر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام
طبق شرایط اعلام شده ، آیا برای پذیرش اولیه و دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد ، معدل دوره کارشناسی و دانشگاه محل تحصیل کارشناسی ( هم از لحاظ روزانه یا غیر روزانه هم از لحاظ وزارت علوم یا بهداشت بودن) هم شرایط به خصوصی داره ؟

مهسا
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیرمحمد

سلام
خیر برای دانشگاه ازاد این موارد شرایط بخصوصی نداره. اما برای دانشگاه های سراسری بله داره که میتونید از طریق لینک زیر ببینید:
https://phdtest.ir/1391/03/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86/

فاطمه فردوسی
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

با عرض سلام وادب .احتراما به استحصار می رسانم من تمامی شرایط دانشجوی با استعداد درخشان به جز نمره پایان نامه را دارا می باشم در رشته ارشد زبان انگلیسی .ایا میتوانم عضو استعدادهای درخشان محسوب شوم ؟ببخشید من دسترسی به تلفن ثابت ندارم اگر لطف بفرمایید با پیامک به من پاسخ دهید کمال تشکر را دارم باتشکر

مهسا
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام
شرایط که اعلام شده اجباری هست و متاسفانه حتی اگه یکی از شرایط رو نداشته باشید، دعوت به مصاحبه نمیشید. البته این روالی است که تا امسال شاهدش بودیم.

ایرج
مهر ۱۳, ۱۴۰۰ ۲:۲۸ ق٫ظ

سلام من الان از طریق استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد پذیرفه شده ومشغول تحصیل هستم . آیا میتونم سال بعد هم شرکت کنم و اگه شهر دیگه قبول شدم به جای جدید منتقل بشم.

مهسا
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ایرج

سلام
سالهای قبل بودن کسانی که این کارو کردن و در واحد دیگه ای از دانشگاه ازاد پذیرش شدن و مشکلی هم پیش نیومده. حتی تطبیق واحد هم براشون دادن.

ضحی
آذر ۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایرج

سلام میتونم بپرسم ، رشتتون چیه؟ و چه شرایطی داشت برای ورود بدون آزمون؟

امین ۳
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۷:۰۷ ب٫ظ

با سلام معدل اینجانب کارشناسی ناپوسته ۱۵.۴۴ و کارشناسی ارشد ۱۵.۴۸ و نمره پایان نامه از نمره ۱۸ ۱۷ گرفته ام من را راهنمایی کنید می خواستم دانشگاه ازاد برای دکتری ثبت نام کنم

امین ۳
مهر ۱۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین ۳

بدون کنکور

مهسا
مهر ۲۳, ۱۴۰۰ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین ۳

سلام
با توجه به شرایط که در این مطلب ذکر شده متاسفانه شما نمیتونید دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنید و باید در کنکور دکتری ثبت نام و شرکت کنید

علی
شهریور ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۵۹ ب٫ظ

سلام اگه تو مقطع ارشد درس معادل سازی داشته باشیم میتونیم باز شرکت کنیم تو این دوره

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
در شرایطی که برای سال ۱۴۰۰ اعلام شد محدودیتی در این باره گفته نشده بود.

فاطمه
شهریور ۱۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۷ ب٫ظ

سلام من فارغ التحصیل ۹۲ هستم. نمتونم ثبت نام کنم؟؟ بقیه شرایط رو دارم

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
برای امسال که فرصت ثبت نام تموم شده. برای سال اینده هم باید منتظر اعلام شرایط باشیم. اما اگه تغییر نکنه باید همه شرایط ازجمله ثبت نام دکتری بدون ازمون حداکثر ۵ سال بعد از اتمام مقطع ارشد رو رعایت کنید.

شیخی
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام.من کارشناسی ارشد پایان نامه نداشتم آموزش محور بودم ،می تونم برای دکتری شرکت کنم ؟

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  شیخی

سلام
برای کنکور دکتری منظورتونه یا پذیرش بدون آزمون؟
برای کنکور دکتری مشکلی نیست اما پذیرش بدون ازمون دانشگاه ازاد رو نمیتونید شرکت کنید

الیپا
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام خسته نباشین. عذرخواهی میکنم ثبت نام دگتری سال ۱۴۰۱ چه زمانی هست ؟ و ایا دیگه فرصت هست برای دگتری امسال ینی ۱۴۰۰ ؟

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  الیپا

سلام
کنکور دکتری ۱۴۰۰ پرونده ش بسته شده و نتایج هم اعلام شده. ثبت نام ازمون دکتری ۱۴۰۱ احتمالا در اذرماهه

Nass
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام، من ارشد بالینی هستم، از شرایط استعداد درخشان دکترا فقط مورد تاریخ فارغ التحصیلی شامل حال من نمیشه(فارغ التحصیل سال ۹۲)، امکان ثبت نام برای من وجود نداره؟

باران
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Nass

سلام
خیر متاسفانه باید تمام شرایط رو داشته باشید . اما به گروه دانشگاه مراجعه کنید اگر اشتباه نکنم و قوانین تغییر نکرده باشه رتبه ۱ هر رشته بدون کنکور میتونن پذیرش دکتری بشن در همون دانشگاه . باز تشریف ببرید بپرسید . موفق باشید.

عمار
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام
معدل کارشناسی من ۱۵/۷۰هست وارشدم۱۹/۵۵شامل استعداددرخشان میشم؟پایان نامه هم این ترم بایددفاع کنم،به امسال میرسم یاموقع ثبت نام حتمابایدنمره دفاع هم داشته باشم…

Fereshteh
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمار

حتمابایدفارغ التحصیل شده باشید

مهسا
شهریور ۶, ۱۴۰۰ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  عمار

سلام
موقع ثبت نام دکتری بدون ازمون دانشگاه ازاد باید از مقطع ارشد فارغ التحصیل شده باشید و نمره پایان نامه هم داشته باشید.

SAGHAR
مرداد ۱۶, ۱۴۰۰ ۹:۳۶ ق٫ظ

باسلام معدل ارشد بالای ۱۹باشه ولی لیسانس زیر۱۶باشه وارشد از دانشگاه غیر انتفاعی باشه میتونه بدون ازمون سراسری روزانه وشبانه بره دکترا؟

مهسا
مرداد ۲۲, ۱۴۰۰ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  SAGHAR

سلام
باید حتما شرایط الزامی ایین نامه که معدل لیسانس بالای ۱۶ هست رو داشته باشید.
ضمن این که اغلب دانشگاه ها از غیرانتفاعی پذیرش نمیکنن متاسفانه.
پذیرش دکتری استعداد درخشان سراسری فقط برای دوره روزانه است.

سارا
مرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۸ ب٫ظ

با سلام و احترام

برای سال ۱۴۰۱ نیز این شرایط برقرار است ؟ من همه شرایط فوق را دارم به جز معدل که معدلم ۱۷.۲۶ می باشد. با این معدل امکان ثبت نام و قبولی دارم ؟ در سال یکبار این ثبت نام انجام می شود. ممنون میشم اگه پاسخ را برایم ارسال نمایید.

باران
مرداد ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

با سلام
شرایط سال ۱۴۰۱ اعلام نشده . اما حتی اگر نیم صدم هم کم داشته باشید امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. باید معدل بالای ۱۷.۵۰ باشد. در سالهای گذشته معدل ۱۸.۵۰ و نمره پایان نامه ۱۸.۵۰ مدنظر بود که همسان سازی با دولتی انجام شده و شرایط تقریبا یکی هست به جز فاصله ۵ ساله فارغ التحصیلی در آزاد هست در دولتی ۲ سال نهایت . موفق باشید.

مه سیما
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۰ ب٫ظ

با سلام. نحوه ی امتیاز دهی در دکتری بدون ازمون بر چه اساسی است ایا مصاحبه امتیاز ۱۰۰%دارد یا کتاب و مقاله و مدرک زبان نیز لحاظ می گردد.ایا تراز در نتیجه ی نهایی تاثیر گذار است یا خیر؟

مهسا
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مه سیما

سلام
نمره مصاحبه بدون ازمون از ۸۹ هستش. بله رزومه شما هم لحاظ میشه و ترازی که در مرحله قبل اعلام شده هم موثره.

مه سیما
تیر ۲۱, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سپاسگزارم از پاسخدهی شما مهسای عزیز

هانیه
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

با سلام من معدل ارشدم ۱۷.۱۴ هست و با وجود این همه درس خواندن باز هم باید آزمون های سخت سازمان سنجش رو بدم. امیدوارم سال دیگه استعداد درخشان دانشگاه آزاد معدل رو کم کنن و یه فکری هم به حال ما که معدل مون خوب هست بکنن

مهدوست
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام نتایج نهایی استعداد کی اعلام میشه؟

مهسا
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدوست

سلام
هنوزی چیزی در این رابطه نگفتن. هر زمان اعلام بشه حتما در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

رضا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
ببخشید یه سوال
من یه مطلبی رو خوندم که از سهمیه استعداد درخشان دکتری دانشگاه آزاد فقط یکبار میشه استفاده کرد درسته آیا؟
یعنی اگه مصاحبه قبول شیم و نرویم سال بعد نمیتونیم ثبت نام کنیم؟

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
خیر چنین قانونی وجود نداره و سال های قبل بودن داوطلبانی که چند بار با این سهمیه در مقطع دکتری دانشگاه ازاد پذیرش شدند.

الناز
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام. امسال مصاحبه در منزل انجام میشود؟

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام
بله مصاحبه به صورت غیرحضوری صورت میگیره.

ایلار
خرداد ۲۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۶ ب٫ظ

سلام، برگ ورود به جلسه مصاحبه دانشگاه آزاد و استعدادهای درخشان آزاد را از کجا باید بگیریم؟

باران
خرداد ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ایلار

سلام
منم واقعا استرس اعلام زمان مصاحبه دارم . الان نه با آزمون و نه استعداد درخشان هیجکدوم اعلام نشده!! از ۷ خرداد تا الان ما منتظر sms و اعلام زمان مصاحبه ایم که برنامه ریزی کنیم .خدا کنه فردا اعلام کنن ۲۴ شد

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایلار

سلام
در سایت azmoon.org برگه ورود به جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه ازاد درج شده. میتونید دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر درخصوص کارت مصاحبه دکتری آزاد:
https://phdtest.ir/1400/03/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B1/

زهره
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰ ۷:۱۳ ب٫ظ

چرا گفتن ١۴۴ بعد ۴۵٠ هزار تومان گرفتن؟؟؟؟

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام
هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری ازاد ۱۴۴ هزار تومان بوده. این هزینه رو کجا پرداخت کردید؟

باران
خرداد ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
چند کد رشته مجزا در یک رشته اصلی داشتن
به طور مثال رشته جامعه شناسی خودش ۲ بخش داره میشود ۲۸۸
مدیریت دولتی ۲۸۸ دو بخش دارند شاید ایشون ۴ ریز رشته داشته شده ۴۵۰

باران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۱۷ ق٫ظ

سلام شب بخیر .من فایل مستدام رو بارگزاری میکنم برای مصاحبه ازاد استعداد درخشان .اما جایی برای پرداخت پیدا نمیکنم .خواهش میکنم راهنمایی کنید .چند ساعته هر چه سعی میکنم اصلا جایی برای پرداخت ۱۴۴ تومن نمیبینم

امیر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
من مستندات روبارگزاری و تیک انتخاب رشته رازدم ولی جایی برای پرداخت ۱۴۴هزارتومان ندیدم باید چکار کنیم

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

وقتی فایل تون رو آپلود کردید یک گزینه پرداخت فعال میشه. اگر چیزی نیومده مجددا فایل رو آپلود کنید تا اون پایین زیر انتخاب رشته، گزینه پرداخت فعال بشه.

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

وقتی فایل تون رو آپلود کردید یک گزینه پرداخت فعال میشه. اگر چیزی نیومده مجددا فایل رو آپلود کنید تا اون پایین زیر انتخاب رشته، گزینه پرداخت فعال بشه.

مینا
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

دوستانی که ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو انجام دادید شامل دو مرحله اپلود مدارک و انتخاب رشته و هزینه مصاحبه بود ؟؟سایت بعد از این دو مرحله برگه مصاحبه رو بهم داد اما کانال های مشاوره نوشته بودن که بعد مرحله پرداخت هزینه ، دانشگاه محل مصاحبه رو باید انتخاب بکنید !!!! ممنون میشم باتوجه به اینکه فردا آخرین مهلت ثبت نام هست بهم زود اطلاع بدید .

باران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

محل مصاحبه فکر میکنم مربوط به سال گذشته هست.امسال مصاحبه متمرکزه. منم فایل مستندات ارسال کردم اما جایی برای پرداخت هزینه نمیبینم .راهنمایی کنید خواهشا

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

وقتی فایل تون رو آپلود کردید یک گزینه پرداخت فعال میشه. اگر چیزی نیومده مجددا فایل رو آپلود کنید تا اون پایین زیر انتخاب رشته، گزینه پرداخت فعال بشه.

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مصاحبه علمی داوطلبان بدون آزمون دکتری تخصصی (استعدادهای درخشان) در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه اطلاعات کاربری به منظور شرکت در مصاحبه مجازی پس از اتمام ثبت نام طی اطلاعیه جداگانه ای منتشر خواهد شد.

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام
خیر اطلاعاتشون اشتباهه. به صورت دیفالت همه دانشگاه هایی که دعوت شدید براتون انتخاب میشه و فقط شما باید مدارک رو بارگذاری و هزینه رو پرداخت کنید. انتخاب دانشگاه نداره.

Saadat
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

باسلام
من تمام مدارکم رو آپلود کردم و تیک انتخاب رشته را زدم اما هنگام پرداخت خطا می دهد با عنوان خطا در ثبت انتخاب رشته
شما میدونید باید چه کار کنم تا مشکل حل بشه

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Saadat

سلام
سامانه مشکل داشت که خوشبختانه الان رفع شده.

الناز
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ق٫ظ

با سلام. بنده در مورد مکان مصاحبه سوال داشتم. اگر بنده ساکن تبریز باشم و دانشگاه انتخابی من علوم تحقیقات یا تهران مرکز باشه و بخوام در شهر خودم مصاحبه رو انجام بدم باید کجا رو بزنم؟

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

مصاحبه علمی داوطلبان بدون آزمون دکتری تخصصی (استعدادهای درخشان) در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه اطلاعات کاربری به منظور شرکت در مصاحبه مجازی پس از اتمام ثبت نام طی اطلاعیه جداگانه ای منتشر خواهد شد.

مهیار
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۶:۰۴ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید

در فرم دکتری بدون آزمون آزاد، شناسه دسترسی انتخاب رشته نوشتن، این شناسه برای با آزمون هست ، ما این شناسه رو از کجا باید تحویل بگیریم برای بدون آزمون؟ یا اگر نیازی نیست خط بزنیم؟

اگر پاسخگو باشید بسیار سپاسگذارم

سپیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهیار

نیازی به شناسه نیست.

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهیار

سلام
لینکی که انتخاب کردید صحیح نیست. از لینم لینک ثبت نام کنید:
https://work.azmoon.iau.ac.ir/Account/LogIn?ReturnUrl=%2F

حیدری
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام ، من در دکترا بدون آزمون رشته حسابداری ۱۲ دانشگاهی رو که انتخاب کرده بودم دعوت به مصاحبه شدم هزینه ای که باید پرداخت کنم یکبار هست ؟؟؟ مکان مصاحبه را دانشگاه تهران مرکز انتخاب کردم یعنی توسط هیات علمی اونجا مصاحبه میشم بر اساس امتیازی که هیات علمی اونجا بهم میده دانشگاهی که قبول میشوم مشخص میشه ؟؟؟

الناز
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  حیدری

ببخشید مکان مصاحبه مثلا اگر بنده تبریز باشم و دانشگاه انتخابی من علوم تحقیقات باشه مکان مصاحبه رو باید کجا انتخاب کنم؟ که در شهر خودم مصاحبه انجام بشه

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

خیر مصاحبه مجازی است و نیازی نیست محل مصاحبه رو تعیین کنید.

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حیدری

سلام
یک مصاحبه برای همه انتخاب های شما برگزار میشه و الان هم یک هزینه واریز میکنید.
مشخص نیست دقیقا تیم مصاحبه کننده چه کسانی باشند. سال گذشته اغلب از واحدهای استان تهران بودن.