اعلام زمان انتشار نتایج آزمون دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج نهایی دکتری؛ تا اول آبان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. نتایج اولیه آزمون دکتری 99، شنبه اول شهریور ماه اعلام شد.

از اخبار نتایج دکتری 99 جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ظرفیت پذیرش دکتری 99

زمان اعلام نتایج دکتری 99 - 1400

زمان اعلام نتایج دکتری 99 – 1400

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ در محل دانشگاه صنعتی شریف در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است و ۲۴ هزار نفر در این دوره پذیرفته خواهند شد که از این تعداد، ۱۴ هزار نفر مربوط به دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 99

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری 99 امروز شنبه اول شهریور منتشر شد.

✔️ چگونه کارنامه آزمون دکتری را دریافت کنیم؟

برای هر داوطلبی که در جلسه آزمون دکتری حاضر شده باشد، کارنامه صادر می شود.

قبل از دریافت کارنامه این اطلاعات را آماده کنید:

  • شماره شناسنامه
  • سال تولد
  • شماره پرونده (این شماره را بالای رسید ثبت نام می توانید ببینید).
  • شماره داوطلبی

برای دریافت کارنامه باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org شوید.

روش های دریافت کارنامه دکترا 99

در صفحه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، به یکی از دو روش زیر می توانید کارنامه تان را دریافت نمایید:

1- شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

2- شماره پرونده، شماره داوطلب و کد ملی

جزئیات کارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری 99

1) مشخصات ثبت نامی:

در این قسمت مشخصات ثبت نامی داوطلب شامل موارد زیر درج شده است:

  • شماره پرونده
  • نام خانوادگی و نام
  • جنس
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد
  • سهمیه ثبت نامی
  • سهمیه نهایی
  • مربی رسمی «قطعی یا آزمایشی» (برای آن دسته از داوطلبانی که مربی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده اند و در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی نسبت به علامتگذاری بند مربوط اقدام نموده اند) و عنوان دانشگاه مربی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی
  • ماه و سال دریافت مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی
  • نام دانشگاه یا مؤسسه فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد
  • وضعیت فارغ التحصیلی داوطلب

کارنامه اولیه دکتری

2) در رابطه با معدل:

1- معدل های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیر این صورت مطابق ضوابط و مقررات قانونی اقدام خواهد شد.

معدل داوطلبان تاثیری در مراحل گزینش این سازمان ندارد و صرفا بر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می گیرد.

2- داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ 1399/6/31 فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانیده شده اعلامی آنان تا تاریخ 1398/11/30 درج شده است. (به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که میبایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ 1398/11/30 در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون درج نمایند).

برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد پیوسته، با توجه به اینکه این گونه داوطلبان، فاقد معدل کارشناسی می باشند، منحصراً معدل مقطع کارشناسی ارشد اعلامی آنان درج شده است.

3) اطلاعات رشته امتحانی:

ردیف 1- نمرات اکتسابی: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب در فاصله ( 100و 33/33-) درج شده است.

نمره های خام هر درس به صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخهای غلط، به دست آورده است. مثلا نمره خام 75 در درس استعداد تحصیلی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ های داده شده، نمره
خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج (75) شده است.

در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (0) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (0) شده است.

در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج می شود.

در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است

داوطلبان حاضر در آزمون که به سوالها پاسخ نداده اند، حاضر در آزمون لحاظ شده ولی نتیجه آنها «عدم پاسخگویی به سوال ها» درج می شود.

ردیف 2- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی درج می شود.

ردیف 3- نام گروه آزمایشی: در این ردیف، نام گروه آزمایشی که داوطلب در آن شرکت نموده است، درج می شود.

ردیف 4- کد رشته امتحانی: در این ردیف، کد رشته امتحانی داوطلب درج می شود.

ردیف 5- نام رشته امتحانی: در این ردیف، نام رشته امتحانی داوطلب درج می شود.

4) وضعیت مجاز به انتخاب رشته:

در این قسمت برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در ستون وضعیت مجاز «می باشید» برای داوطلبان غیرمجاز کلمه «نیستید» درج شده است.

وضعیت علمی داوطلبان دکتری 99

وضعیت علمی داوطلبان بر اساس نتیجه آزمون برگزارشده در سهمیه و رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است. مفهوم هر یک از مندرجات جدول مذکور به شرح زیر اعلام می گردد:

– نمره کل: نمره کل عبارت است از میانگین وزنی نمرات خام تراز شده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی با ضریب 4).

– رتبه: در این ستون، رتبه داوطلب در بین شرکت کنندگان رشته امتحانی و سهمیه مربوط (بر اساس نمره کل) درج گردیده است.

– آخرین رتبه: در این ستون آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته به تفکیک سهمیه و دوره پذیرش اعلام گردیده است.

✔️ اطلاعات ثبت نامی دکتری 99 برای دیدن نتایج را فراموش کرده ایم، چه کنیم؟

اگر اطلاعات ثبت نامی خود را در دسترس ندارید، این اطلاعات را از دو راه می توانید دریافت کنید:

راه اول: وارد سامانه پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی (http://request.sanjesh.org) شوید.

– اگر قبلا در این سامانه عضو نبوده اید، لازم است با واردکردن اطلاعات فردی در این سازمانه عضو شوید.

– بعد از عضویت، رمز عبور به رایانامه (ایمیل) شما فرستاده می شود (در وارد کردن ایمیل معتبر دقت کنید).

– با نام کاربری (که خودتان انتخاب می کنید) و رمز عبور، می توانید وارد سازمانه شوید.

– در قسمت درخواست جدید و پس از انتخاب آزمون سال، اطلاعات ثبت نامی خود را می توانید ببینید.

راه دوم: می توانید با تلفن گویای روابط عمومی سازمان سنجش (42163-021) تماس بگیرید.

این تلفن به دلیل مراجعه زیاد ممکن است اشغال باشد.

– ابتدا کلید 2 (آزمون دکتری) و سپس کلید 3 را انتخاب کنید.

– سپس کد ملی و سریال شش رقمی شناسنامه تان را وارد کنید.

– پس از انجام مراحل بالا، اطلاعات ثبت نامی شما اعلام می شود.

نتایج اولیه داوطلبان آزمون دکتری 99 چگونه مشخص می شود؟

نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات خام تراز شده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی «استاندارد همتراز» با ضریب 4) و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کدرشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است، اعلام خواهد شد.

براساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور»، سنجش و پذیرش در مقطع دکتری ناپیوسته، بر حسب هر یک از شیوه های «آموزشی- پژوهشی» و «پژوهش محور» انجام می شود.

زمان انتخاب رشته دکتری 99

خدایی گفت: در دهه دوم شهریور ماه، مراحل انتخاب رشته و معرفی داوطلبان مجاز به دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، انتخاب رشته دکتری سراسری از سوم شهریور آغاز می شود.

سایت انتخاب رشته دکتری 99

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه آنان، از روز دوشنبه سوم شهریورماه لغایت روز چهارشنبه مورخ پنجم شهریور به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99 نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل اقدام نمایند.

نتایج انتخاب رشته دکتری 99

داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام می نمایند با توجه به نمره کل اکتسابی، کدرشته محل های انتخابی و حدنصاب تعیین شده توسط مؤسسات و سایر ضوابط، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته شده باشد در صورت عدم دارا بودن حدنصاب نمره لازم که توسط مؤسسات تعیین می شود، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی نخواهد شد.

بدیهی است عدم مراجعه برای مصاحبه، به منزله انصراف از پذیرش بوده و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد در هیچ یک از دانشگاه ها و مؤسسات وجود نخواهد داشت.

شرط شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی درج کدرشته محل توسط داوطلبان در فرم انتخاب رشته اینترنتی و کسب حدنصاب کدرشته محل مورد تقاضا میباشد. به عبارت دیگر اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب نموده ولی در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته و درج آن کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی ننموده باشد، امکان شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای وی میسر نخواهد بود.

برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، مرحله مصاحبه داوطلبان دکتری در همه دانشگاه‌ها مجازی شده و به صورت فشرده‌تر نسبت به دوره گذشته برگزار خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 99

خدایی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ هفته آخر مهر ۹۹ اعلام می‌شود.

کارنامه نهایی دکتری

✔️ نحوه پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری 99 چگونه است؟

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل های آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 از بین داوطلبانی است که برخی شرایط را داشته باشند که در این مطلب ارائه می‌شود.

1- بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

2-  نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی در زمان مقرر اقدام نمایند.

3- حدنصاب نمره علمی لازم را در کدرشته محلهای انتخابی دارا و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

4- در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یک یا چند دانشگاه شرکت نمایند.

5- پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه های مصوب و پس از تأیید صلاحیت های عمومی انجام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

116 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bahar
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

خداروشکر بالاخره بعد از کلی تاخیر و شوک اولی که بهمون وارد کردن نتایج اعلام شد .
تبریک به همه دوستانی که قبول شدن ..
کسایی هم که قبول نشدن انشالله سال بعد قبول میشن اینم ی مرحله ای از زندگیه نهایتا با ی سال تاخیر شماهم دکتر میشد

مسعود
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

من مردود شدم . خیلی تلاش کردم ولی نشد . . . هرچی خودمو به بیخیالی میزنم فایده نداره . فکر کنم دلم شکسته

آریا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ

دوستان
من سهمیه ازاد بودم الان هم بالای کارنامه نوشته سهمیه نهایی ازاد. اما پایین تو قسمت قبولی نوشته سهمیه ۲۵ درصد ایثار گران.

این اطلاعیه هم سازمان سنجش زده الان:

“متقاضیانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و یا رزمندگان پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.”

به نظر شما آیا این اطلاعیه مربوط به وضعیت من میشه؟

احمد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

من هم سهمیه ازاد بودم
زده سهمیه ایثار گران

توحید
آبان ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقا برای من هم این اتفاق افتاده است مشکل ساز نشه برامون

رز
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

اشتباهات زیادی که در کارنامه دکتری شده و تو گزارش بچه ها تو همین سایت هست میبینیم.ولی جالبه نه کسی چیزی میگه و برا همه عادیه

احمد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

من نفت شیراز قبول شدم

احمد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

من یه ساعته ره پلی استیشن میزنم..

شکوفه
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ

فرمودند :« به اطلاع می رساند به دلیل بروز اختلال فنی، جهت مشاهده نتیجه نهایی آزمون دکتری ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۳۰ به همین سامانه مراجعه فرمایید.»

azam
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام برای من هم میگه داوطلبی با این مشخصات نیست در صورتی که مصاحبه دادم

Ss
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

از دوستان کسی موفق شده ببینه کارنامشو

S.s
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

احتمالا کامل بارگزاری نشده و در حال کامل شدنه.

عادل
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

خب وقتی نتایج کامل بارگذاری نشده چرا اعلام نهایی میکنن!!! با این سایت فشل سازمان سنجش! یعنی چی داوطلب پیدا نشده!!!

محمد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

الان دوباره اطلاعیه رو گذاشتن اما بازم میگه: داوطلبی با چنین مشخصاتی وجود ندارد و یا اینکه مجاز به انتخاب رشته نبوده اید.
احتمالا برای همه این پیام نمایش داده میشه، چون من مجاز به انتخاب رشته بودم و مصاحبه دادم.

S.s
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

دارم سکته میکنم. …خدا ازتون نگذره

مینا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

خدایا مال منم اینطوری قلبم داره وایمیسه

آریا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

خب مشکل از سایت هست. برای همه همینه.
حالا درست میشه
سازمان سنجش زهر اخر خودشو هم ریخت :)

مارال
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

داوطلبی با چنین مشخصاتی وجود ندارد و یا اینکه مجاز به انتخاب رشته نبوده اید
این اروری هست که موقع وارد کردن مشخصاتم میده.
کسی می‌دونه مشکل چیه؟
من از دقیق وارد کردن اطلاعاتم مطمئنم.
مجاز هم که بودم. دعوت به مصاحبه هم که شدم و رفتم.
پس چرا اینو میگه؟

یه خنگ
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

دارم سکته میکنم
میگه همچین داوطلبی نیست خدای من مگ۶ میشه

عادل
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

برای من هم همین اتفاق الان افتاده. فکر میکنم هنوز بصورت کامل اوکی نکردن

ن
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

اینها بخش اول مربوط به نتایج دانشگاه ملی و موسسات و پیام نوری هاست. دانشگاه ازادیا در بخش دوم نتایجشون میاد رو سایت.

بابی
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

من مشخصات رو وارد کردم ولی نوشت شما در لیست انتخاب رشته کنندگان نیستید ویا … دوباره که میخواستم امتحان کنم دیگه رفت.

اعظم
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

یعنی چی نتایج اومد و رفت کسی تونس ببینه؟

ارشد مدیریت
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اعظم

اگر تو صفحه ی اصلی نمی بینید قسمت دکتری تخصصی رو انتخاب کنید و وارد شید
اونجا هستش

Ss
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

برا من میزنهداوطلبی با مشخصات زیر یافت نشد برا شما هم اینجوریه؟

میترایی
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

نتایج آمد.

دکتری
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  میترایی

چرا مینویسه داوطلبی با چنین مشخصات موجود نمی باشد؟

آریا
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  میترایی

ولی زود برداشتن :)

مهدی
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

چرا نتایج دکترا رو اعلام نکمینن اه اه اه

دکتری هوش مصنوعی
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

جالبه که حتی رتبه و شرایطم مدلی نیست که امید زیاد داشته باشم… اما بازم همین لب مرز بودن شرایطم منو بیشتر کنجکاو میکنه که نتایجو ببینم… خسته شدم

Ss
مهر ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ

دیگه ساعت دوازده هم گذشت اعلام نشد موند برا فردا شب همگی بخیر

شیرین قربان نژاد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Ss

یعنی دیگه ممکن نیست تا صبح اعلام بشه؟

پارسا
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

نتایج سراسری و آزاد با هم میاد!؟
من فقط دولتی رفتم مصاحبه الان بیست روز گذشته پس نتایج کی قراره اعلام بشه!؟ دانشگاه آزاد شاید تا آبان و آذر بخاد طولش بده مصاحبه رو! نمیشه که !!!

یاشار
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

آزاد تا ۵ آبان اعلام میشه ظاهرا جدا

Hasan
شهریور ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ

سلام..آیا با رتبه ۴۹۴ در سهمیه فرزندجانباز ۲۵درصد و آخرین رتبه مجاز تو سهمیه ۸۲۷ ونمره کل حدودا
۶۵۰ رشته مدیریت دولتی دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد ساری یا قایمشهر یا علی آباد کتول و یا سمنان جاهای نزدیک میشم واحتمال قبولیم چند درصده..ممنون میشم پاسخ بدید..

م
مهر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Hasan

سلام . یعنی دانشگاه آزاد این قدر سخته. اخه دانشگاه آزاد به این راحتی چرا دعوت و قبول نشی
من اگه دانشگاه آزاد یا شبانه دولتی میخواستم برم تا حالا دوتا دکتری گرفته بدم.

امین
مهر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Hasan

ازاد قبولی
فقط هزینشو اگه خودتون بخواید بدید سنگینه

س
شهریور ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

خیلی ها غیر مجازشدن امسال وخیلیها شاید دعوت به مصاحبه هم نشن پس بیاید با درخواست تکمیل ظرفیت دکتر ی ۹۹ بنده رو همکاری بفرمایید باتشکر

Anonymous
شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  س

سلام ، من هم با نظر شما کاملا موافق هستم ، چون بعضی از افرادی که قبول میشن ، به علت راه دور بودن یا شهریه زیاد دانشگاه ازاد منصرف میشن ، وحق افراد دیگه ضایع میشه متاسفانه

فاطمه
مهر ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  س

من هستم

س
شهریور ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

کمپین افراد غیر مجاز برای شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۹ اگر دوست دارید شرکت کنید عزیزان اگر موافقید بسم الله

س
شهریور ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

منظور بنده اینکه خواستار تکمیل ظرفیت دکتری ۹۹ باشیم حتی کسانی هم که مثل بنده غیر مجاز شدن هم برای تکمیل ظرفیت قرار بدهن والله امسال با ترس و اضطراب کرونایی اومدم کنکور دادم.خودم تقریبا ۴۰روز درگیر کرونا بودم حال روحی ام اصلا خوب نبود

ناشناس
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  س

تکمیل ظرفیت نداره دکتری . وقتی ظرفیت پذیرش هر دانشگاه کمتر از تعداد انگشت های یک دست هست دیگه تکمیل ظرفیت معنا نداره

س
شهریور ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

با سلام ادب احترام خدمت دوستان عزیز دوستان بنده دوبار پشت سرهم در سالهای ۹۷.۹۸ دعوت به مصاحبه شدم ولی قبول نشدم برای مرحله نهایی در مصاحبه ولی امسال بخاطر شرایط بدکرونایی و تعویق افتادن چندباره سازمان سنجش برای کنکور دکتری امسال اصلا‌مجازهم‌نشدم چرا چون حال روحیه بنده آماده برای ضدحال ای عزیزان میخواهم که غیر مجازشده آن بنابه هر دلیلی خواستار تکمیل ظرفیت دکتری ۹۹ باشیم خواهشن بنده رو کمک بنمایید

دکترا
شهریور ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

به نظرتون با رتبه ۲۷ ارزش داره برای رشته ای که فقط ۳تا شهر و هر شهر ۲ نفر روزانه میگیره انتخاب رشته کنم؟ با این رتبه محاله قول شدن مگه نه؟
۱مقاله isi و msrt با نمره بالای ۷۰ دارم

مهسا
شهریور ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

سلام
بله حتما انتخاب رشته کنید. مصاحبه خیلی اثرگذار و بارها دیده شده رتبه ۱ قبول نشده و اخرین کسی که به مصاحبه دعوت شده بوده قبول شده

ناشناس
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکترا

حتما انتخاب رشته کنید . همه چیز بستگی به جلسه مصاحبه داره

مرتضی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

” نتایج اولیه دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد….”
بنظر دوستان یعنی دوشنبه این هفته یا هفته دیگه؟
( با توجه به اینکه سازمان سنجش علاقه خاصی به دوشنبه ها دارن گفتم دوشنبه )

م۔ا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

به نظرم فضا خوب بود۔ میشد یه کم دقیق تر و بهداشتی تر باشه ولی توحه خوسط مراقبین نبود۔

سپیده
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام ۱۰ درصد تخصصی ۱۰ درصد عمومی کشاورزی قبول میشود

مجید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من ارشد آمار یکی از دانشگاه های سراسری تهران رو دارم
امسال ۳۰درصد تخصصی- ۳۰استعداد و ۳درصد زبان زدم. بنظرتون کجا قبول میشم؟
و اینکه سوالات مصاحبه چطوره؟ تجربه دارید و میدونید چی بخونم برای مصاحبه؟ و اینکه بنظرتون اصلا منو قبول میکنن چون ارشدم نامرتبطه؟
یک مقاله کنفرانسی مدیریتی دارم. یدونه آماری

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مجید
م ب
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

چه رشته هایی اومده

گ ل
مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

امتحان بغزاله کی برگزار میشه؟

م ب
مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  گ ل

معلوم نیست

م ب
مرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  گ ل

اگه منظورت قضا هست که هنوز دارند ثبت نام می کنند

م ب
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  گ ل

شما همین رشته رو ادامه بده

م ب
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  گ ل

من هم دوست دارم این رشته های جدید را

ابراهیم
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  م ب

منم با نظر شما موافقم

شهین
شهریور ۲, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

منم همینطور

م چ
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  گ ل

منم با نظر شما موافقم
کی ررا رود به این آزمون

سام
مرداد ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  گ ل

من نفهمیدم ک اگه کسی مجاز بشه چ تاریخی باید مصاحبه بده

ابراهیم
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  گ ل

ولی من موافقم

Fهt
شهریور ۱۷, ۱۴۰۰ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  گ ل

بزغاله دیگه چیه؟

روری
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

دوستان عزیز خواهش میکنم دیگه تموم کنید.
روح و روان همدیگه رو بهم نریزید
انسانها مختارن کارایی که میخوان انجام بدن
یه عده واقعا از جونشونم گذشتند چون کنکورشون به هر دلیلی براشون مهم بود
یه عده هم گفتن تعویق باشه یا کنکور نمیدیم که از قضا خیلی از اونها هم اومدن کنکور.
چرا منتظر خبر بد هستین؟
چرا دوست دارین دوستانتون بمیرن تا راحت بگین دیدید حق با ما بود؟؟
واقعا کی قراره فرهنگمون بهتر بشه؟
کی قراره عاشق هم باشیم؟
بیایید برای هم آرزوی سعادت و خوشبختی و سلامتی کنیم.
کافیه این همه عقده نسبت به هم دیگه تنها به این دلیل که مثل هم فکر نمیکنیم یا دلایل متفاوتی برای کارای خودمون داریم

استاد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  روری

موافقم روری

زلیخا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

برخورد بسیار بد مراقب متاسفانه خیلی باعث رنجشم شد و هوای کافی در محیط نبود که با اعتراض چند نفر بلاخره پنجره ها رو باز کردند.

بهشتی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

قسمت منم افتضاح بود
داشتم خفه میشدم
راه نفس کشیدن نبود
ن دری ن پنجره ای

بهاره
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

فیزیولوژی چه کردی?!!!

توتونچی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

باسلام وتحیات؛
ازبرگزارکنندگان آزمون وبزرگواران سازمان سنجش بینهایت سپاسگذاریم واقعا درحوزه های آ.غ بینهایت عالی ورضایت بخش آزمون برگزارگردید

علیرضا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

بچه ها دقت کردین دفترچه سوالات، همون اسفند ماه طرح شده بود قبلش گفته بودند دفترچه سوالات رو جدید طرح کردند. یعنی ۶ ماه سوالات در قرنطینه بوده؟ سوالای ادبیاتم که اکثرا حفظی و سطحی بود نه تحلیلی.

۱۲۳۴
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

سوالارو که از اسفند طرح کردن و طبق گفته آقای خدایی قرنطینه چیزی وجود نداشته،الانم میگن مصاحبه واسه ۵ نفره مجازی،دیگه چی؟آغا هرکی رو میخواید خودتون ببرید سرکلاس چرا با روان ما بازی میکنید

sara.k
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

مصاحبه مجازی مگه میشه؟؟؟؟؟؟
من با دوستامم به زور تصویری حرف میزنم چطوری آدم بشینه با یه عده اونم استاد اونم غریبه پشت لپتاپ و گوشی حرف بزنه؟ یا مثلا رزومه و فرم تکمیل شده و اینا رو قراره از تو دوربین گوشی بکنیم تو چشمشون که بررسی کنن؟
اصلا مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی هیچ جور باورم نمیشه مصاحبه مجازی!!!!

مزدا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  sara.k

امکان پذیر هست. تو فروردین مجازی از پایان نامه دفاع کردم. اسکایپ رو تو لپ تاپ نصب کردم. نماینده تحصیلات تکمیلی یه گروه درست کرد و من و اساتید راهنما و مشاور و داورها رو توش اد کرد.

ر.ی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مزدا

من الان زبان مجازی کلاس میرم ادوبت کانکت نصب کردم

میشه واتس اپ روی لپ تاب نصب کرد و تصویری ارتباط گرفت

جمشید
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  sara.k

شما از تکنولوژی دنیا خیلی عقب هستی. بهترین حالت تو این شرایط مجازی برگزار شدن مصاحبه هاست.

ر.ی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  sara.k

سالهای قبل دانشگاه تبریز تمام مدارک قبل مصاحبه براشان اپلود شدش و اصلا چیزی براشان کپی نکردیم یعنی قبل رفتن به مصاحبه مدارک ما رو داشتن

دکتر ۹۸
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  sara.k

اتفاقا مجازی بهتره تو خونت نشستی بدون استرس حضوری پوستتو میکنن

حسن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

امتحان دیروز عالی بود
یک کلاس بودم که نیمی نیومده بودند
تمام پنجره ها باز بود
کاملا فاصله گذاری اجتماعی حتی بیشتر رعایت شده بود
خوشبختانه کناری های من هم نیومده بودند
همه ماسک و مجهز با محلول ضد عفونی کننده
ممنون از سازمان سنجش و وزارت علوم که نذاشت زحمت های ما هدر بره!!!

فیزیولوژی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

بهاره بیا که گند زدیم خخخخ

بهاره
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

پدرام ) …..: جای پای اشک هایم را بده

مری
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

برای ما تهران دانشگاه امیرکبیر ساعت ۹ شروع کردن تا ۱۲:۳۰ طول کشید واقعا سالن خفه بدون باد گررررررررم افتضاح

باران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

دوستان من دانشگاه اصفهان امتحان دادم هیچ خبری از فاصله گذاری نبود همه نزززدیک بهم تو یه صف طووووولاااااانی
کولرم نداشتن تو کلاسا
فقط یه کولر قدیییمی توی سالن هر طبقه بود
خییییلی گرم بود من سرجلسه حالم بد شد مراقب اوردم بیرون از کلاس و جلو کولر نشستم
راستی ماسکم نزدم مراقب تذکر داد گفتم خانم گرمه نمیتونم البته چون خودم کسی دور و برم نبود گیر ندادن

مراقب ها و کادر خیلی خوب بودن
ولی واقعا بی نظم بودن ما ساعت ۸:۳۵دیقه شروع کردیم
بدون کولر واااقعا سخت بود

خلاصه فقط امتحان دادیم ک شرش کم شه!

محمد
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

مصاحبه کلا شد مجازی؟؟

کامران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پارتی بازی

وحید
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

من الان از سر جلسه اومدم بیرون
پروتوکل خاصی نبود فقط یه محلول ضدعفونی نسبت به سال قبل اضافه شده بود و کلی آدم تو یه سالن سربسته بودیم
آزمون دادن با ماسک واقعا سخت بود امیدوارم کرونا نگیریم

داوطلب دکتری پایلوت نیست!
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

ایشان همچنین اشاره کرد: “کنکور سراسری را ساده تر از کنکور دکتری میدانم”!
قبلا که گفتن برگزاری کنکور دکتری ساده است و از یک روز پاساژ علاء الدین هم کم ترن!
حالا معیار مقیاس ما کجاست که سراسری راحت تر شد؟!!!!
ما را از مرگ میترسانند! انگار که ما زنده ایم!!!

محنا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

اون دکتر حریرچی بود

TAR
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

درود بر سازمان سنجش قهرمان
درود بر وزارت علوم سر افراز
عالی بودید واقعا حتی ۱ عکس از نکات منفی وجود نداشت ،خیر ببینید موفق باشید .

مریم
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما واقعا آزمون دادید کی وقت کردید بیاید نظر بدید؟

محنا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خخ. این فیک هست

رضا سوسنگرد (داوطلب ارشد)
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ایشون هم در قسمت ارشد دارن مانور میدن که دیگه خسته شدن و دیگه نمیتونن بیشتر بخونن و باید برگزار بشه …

لیلی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

جدی نگیرینشون

آخرین سنگربان
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آفرین مریم!

ویکتاریون
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ایشون داوطلب ارشده تا جایی که می دونم. چون همیشه می گفت توی مستر تست هم کامنت می ذاره.

******
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آفرین

ماه دخت بانو
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

چه زود برگرشتید اهوازی

شهروز
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

معلوم شد که شما اصلا داوطلب نبودید و تو این مدت فقط نقش بازی میکردید.

داوطلب دکتری،بدبین به مبتلا بودن کرونام
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

هنوز آزمون تموم نشده اومدی تشکر؟ حداقل صبر میکردی یکی دو نفر برسند، کامنت بدن، بعد…………. باعث تاسفه

لیلی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

بابا هنوز متوجه نشدین هر روز افراد با اسمای مستعار وارد سایت های مختلف و نظرات مختلفی میدن؟

نانسی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

منم راضی بودم . دانشگاه علم و صنعت تهران بودم

ف
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

ساعت ۱۱:۴۰ پیام گذاشتید. میشه رشتتون رو بگید ببنیم کدوم آزمون ۳ ساعت طول کشید؟ استعداد تحصیلی و زبان ۱ ساعت و نیم. کدوم آزمون تخصصی ۱ ساعت و نیم هستش؟ درضمن فقط ۱۰ دقیقه طول کشید از سالن آزمون بیاید بیرون؟

مهران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دقیقا میگن دروغگو کم حافظه است من با اینکه شهر خودمون الان رسیدم خونه، این هم سند رسوایی مخالفان تعویق، واقعا متاسفم

باران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

تا ساعت ۱۲ همه سر جلسه بودن شما کی تموم کردین ک اومدین نظر دادین

محمد
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

یازده و چهل نظر دادی، پس یا اصلا داوطلب دکتری نبودی و امتحان ندادی چون تازه ۱۲ کنکور تموم شد، یا اینکه از این سیاهی لشکرها بودی که زود پا شدن رفتن، فقط چند هفته وقت بچه ها رو اینجا گرفتی

ر.ی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من خودم یازده امدم بیرون گوشی نداشتم سه رسیدم شهرم ماشین ترمینال نبود برگردم

کامران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

دادا تو کی رفتی که برگشتی؟ ۱۱.۴۰ کامنت گذاشتی؟ خخخخخخ

sara.k
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

تو حوزۀ ما همه با کیف و ساک دستی اومدن تو سال نشستن این چه کنکوری بود آخه؟

گیو
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

نتایج اولیه کرونا هم دهه ی دوم یا دهه ی سوم مرداد ماه مشخص میشه .

دکتری
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  گیو

احسنت

فائزه سادات به گیو
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  گیو

دقیقا!(:

محنا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  گیو

شما نمی تونید مثبت فکر کنید؟!

فائزه سادات مدرسی به محنا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محنا

چرا اتفاقا ! مثبتش اینه که جنابعالی رتبه ۱ رشته خودتون می شید ! (: بعد هم مصاحبه میدید و قبول و ۴ سال هم گل و بلبل دکتری و بعد هم میشید دکتر! !!!

حسن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

خوش به حالش دست مارم بگیرن

لونا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  گیو

همزمان با محرم اینم معلوم میشه