پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

دعوت به مصاحبه 41هزار داوطلب آزمون دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تعداد ۴۱ هزار و ۳۶۲ داوطلب آزمون دکتری 99 برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه ها معرفی شده اند.

به گزارش مهر، اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

تعداد ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه ها معرفی شده اند. ظرفیت پذیرش دکتری 99، ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر است.

متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده‌اند می‌توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را از ساعت ۲۰ امشب ۲۰ شهریورماه ۹۹ مشاهده کنند.

تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند دعوت شده است که با توجه به نکات زیر به منظور انجام مصاحبه به سایت اطلاع رسانی هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

منحصراً متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در سایت سازمان سنجش در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه‌های مربوط که از ۲۳ شهریور ۹۹ در سایت اطلاع رسانی دانشگاه‌ها منتشر می‌شود به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ قرار می‌گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ نخواهند بود.

متقاضیان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کد ۲۱۸۰) باید حداکثر تا ۷ روز پس از انتشار اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به سایت اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود و در گزینش نهایی، وضعیت علمی متقاضیانی که نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت مذکور به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

همه متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه این سازمان، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریور ۹۹ با پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 99 اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

گزینش نهایی متقاضیان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- ۵۰ درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و ۳۰ درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی (مطابق با دفترچه شماره ۱ آزمون) و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

همه متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذکور کرده‌اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

عدم اقدام و یا مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.

مدارک مصاحبه دکتری 99

مدارک لازم که متقاضیان دارای حدنصاب باید همراه خود داشته باشند:

۱) اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱: برای متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ‌التحصیل می‌شوند: اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای آزمون و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی.

تبصره ۲: باتوجه به شرایط خاص کشور ناشی از انتشار ویروس کرونا و تغییر زمان آزمون‌ها، تاریخ دانش‌آموختگی دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ آخرین نیمسال خود را می‌گذرانند، براساس تشخیص و تایید آموزش دانشگاه، استثنائاً برای همین نیمسال، از ۳۱ شهریور ۹۹ به ۳۰ مهرماه ۹۹ تغییر می‌یابد.

۲) اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱: آن دسته از متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته باید اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

تبصره ۲: کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نیستند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۳) اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.

۴) اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند. مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید واجد شرایط صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای انتتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا هستند.

۵) تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

۶) سایر مدارک و مستنداتی که از سوی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.

نحوه اعمال تغییرات در ظرفیت کدرشته محلهای مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی درظرفیت های بعضی ازکدرشته‌محل ها انجام خواهد شد، بنابراین تعداد قبولی‌ها، براساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

219 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فیزیولوژی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

قبل کنکور تلاش میکردیم قبول بشیم تا بریم مصاحبه، الان من خودم دعوت به مصاحبه شدم هم روزانه و شبانه، ولی انگیزه رفتن به مصاحبه ندارم حتی شاید باورتون نشه حوصله جمع کردن مدارک رو هم ندارم. بیشتر بخاطر اینکه تو کشور ما خوندن دکتری ارزش نداره، وقتی به دوستام نگاه میکنم که دکتراشون رو تموم کردن ولی هیچ نفعی بهشون نداشته و تو کار ازاد هستند. متاسفم به این کشور که هنوز بی رویه مدرک دکتری میده چرا که بی اعتباره..صرف نمیکنه وقت گذاشت اونایی هم که میخونن وقتی ازشون میپرسی انگیزت چیه میگن وابستگی به درس داریم..تهش چیزی نیست. مدرک دکتری چه روزانه و شبانه و هر موسسات دیگه مثل مدرک فنی حرفه ای است هر وقت بخای میتونی بگیری ولی فایده نداره.

سارا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

سلام
سوالی داشتم از خدمتتون ، داشتن ریزنمرات الزامی هسست، کارشناسی رو دارم ولی ارشد نه

kardo
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام یا ریز نمرات یا مدرک اصلی یا کپی مدرک برابر با اصل

دلدار
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

سلام
دوستان خواهشا یک کمپین راه بندازیم که مصاحبه های ما هم به صورت مجازی برگزار بشه.

چون با این شرایط مالی و کرونایی نمیشه ١٠ تا شهر سفر کرد.

مسولین امر هم رسیدگی کنید.

کورش
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

بی حساب و کتاب ترین و پوسیده ترین روش پذیرش دانشجوی دکترا همین روش است. متاسفانه اصل همان آزمون تستی مرحله اول است. برخی دانشگاهها عملا ترازهایی رو اعلام کردن که افرادی با ۴تا ۵ مقاله ISI،تالیف کتاب،ایده و رزومه های بسیار پربار با اختلاف اندکی فرصت مصاحبه رو از دست دادن.طی سالهای پیش به شهادت برخی از اساتید منصف دیده شده که افرادی با نمره بالای آزمون کتبی وارد دوره دکتری شده اند که به دلیل نداشتن انگیزه، ایده نو و پشتکار لازم برای کار پژوهشی دانشگاه ،اساتید و خودشون رو دچار مشکل کرده اند. نکته دیگر اینکه به عنوان مثال در رشته علوم شناختی که تمامی رشته های ارشد مجاز به شرکت هستند به دلیل محدود کردن غیر مجاز مصاحبه برخی دانشگاهها (دانشگاه فردوسی مشهد)به چند رشته و گرایش دلخواه عملا فرصت ادامه تحصیل از بسیاری دانشجویان علاقمند واقعی گرفته شده است،در این مورد نمره آزمون کتبی بی اثر شده است. مثلا چنانچه شما رتبه یک را کسب کرده باشید و در رشته و گرایش مورد نظر دانشگاه برای آن رشته که از قبل اعلام نشده بود قرار نداشته باشید،زحمتاتتان به باد خواهد رفت.

منطق
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  کورش

مشکل این جاست که الان همین رزومه پربار که فرمودید از میدان انقلاب قابل خریداری هست. لذا باید بک فیلتر ارزیابی و صحت سنجی هم وجود داشته باشه. اتفاقا تو این کشور بهترین روش برگزاری آزمون هست.
صمن اینکه اگر کسی وافعا در رشته خودش رزومه پرباری داشته باشه حداقل نصاب دعوت به مصاحبه رو به راحتی بدست خواهد آورد حتی بدون مطالعه! این رو از تجربه شخصی ام و دیگران گفتم.

دوست
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

چرا بعضی از دانشگاه ها اعلام کردند که مصاحبه ها حضوری هستش؟
سنجش مگه نگفت که اولویت اصلی با مجازی بودن مصاحبه ها؟

رسیدگی کنید.

الان باید پاشیم دور ایران بگردیم توی این کرونا بازار؟

ساره
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

من رتبه ام ۲۳بود دعوت ب مصاحبه دانشگاه شریف شدم کلا هم ۴نفر میخواد شریف بنطرتون احتمالش هس قبول شم؟
پارسال ۴۴ شد رتبه ام، علم و صنعت رد شدم

ارمان
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اگه از قبل با استادی صحبت کردید و تقریبا شمارو قبول کردن بله ، در غیراینصورت خیر

سها
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اگه کسی رو با پارتی بازی در نظر نگرفته باشند و رزومه خوب و پرزنت عالی داشته باشید رتبه ۲۳ بعید نیست برای قبولی

دانش
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

بالاخره مصاحبه ها حضوری هست یا مجازی؟

سیما
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانش

متفاوتن . مثلا شریف سه تا دانشکده رو گفته مجازی مگر اینکه با دلایل موجه نتونین شرکت کنین در مصاحبه حضوری

روانشناسی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

فعلا گویا هر کدوم ساز خودشونو میزنن!!

هادی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

دوستان راسته که همیشه باید اولین اولویت و بری؟ خوب اینطوری انتخاب دانشگاههای مختلف چه فایده ای داره؟ من فکر می کردم بستگی به خود شخص داره کدوم و بره

...
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

خب معلوم نیس که اگه یه دانشگاهو انتخاب کنید حتما همونو قبول میشید یا نه، شما به خودتون فرصت مصاحبه های متعدد میدید که احتمال قبول شدنتون بره بالا

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

درواقع اولین دانشگاهی که توی لیست انتخاب رشتت تورو قبول کنه ، بعنوان قبولی نهایی سنجش حساب میشه

داریوش
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام.
تو کارنامه انتخاب رشته تو ستون نمره حد نصاب دانشگاه،‌ چرا برای من تو دو دانشگاه شماره ۱ گذاشته؟اما برای بقیه دانشگاه ها یه عدد ۴ رقمه؟
میشه جواب بدین تا متوجه بشم. ممنون از شما

صبا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

سلام دوستان.
سال گذشته بچه ها اعتراض کردند و دانشگاهها مجبور شدند حدنصابها رو کاهش بدند، امسال ماهم بتید بشدت اعتراضمون رو بگوش مسولین برسونیم تاسریعتر اقدامی انجام بشه، پارسال نه کرونا بوده نه تعویق…
امامابااینهمه شرایط سخت چرا باید حقمون ضایع بشه…
بچه ها خواهشا متحد باشیم و زودتر حمایت کنید تابه نتیجه دلخواه برسیم…
هرکدوم ماسال سختی رو پشت سرگذاشتیم تابه اینجارسیدیم… نذاریم باسکوت هدر بره.
لطفا اعتراض کنید تافارس من مثل پارسال پیگیری کنه.

میثم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

https://www.farsnews.ir/my/c/40206
لطفا
همه با هم حمایت کنیم

مریم 1932
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان
لطفا تا جایی که میتونین از کمپین‌هایی که دوستان قرار دادن حمایت کنین.
https://www.farsnews.ir/my/c/40206
و
https://www.farsnews.ir/my/c/38498
در سایت سازمان سنجش هم درخواست بدهید.
من با رتبه ۱۲، دانشگاه تهران دعوت به مصاحبه نشدم نه روزانه و نه شبانه، در حالی که سال‌های قبل با رتبه‌های ۲۲ و ۳۳ در رشته من روزانه دانشگاه تهران قبول شدند.
پیام‌های دوستان رو دیدم و متوجه شدم که در برخی رشته‌ها و دانشگاه‌ها ترازها پایین هم آمده اما برای خیلی رشته‌ها هم ترازها بالا هستند، برای همین از همه دوستان حتی کسانی که دعوت به مصاحبه شده‌اند در خواست می‌کنم ما را در این درخواست تغییر ترازها همراهی کنند تا تغییری اتفاق بیفتد.
اگر کسی راه‌های دیگری هم برا نتیجه دادن این تغییر می‌داند لطفا بگین. ممنونم از همه

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم 1932

چه رشته ای؟

Neda
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ

سلام کسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز بوده؟دانشگاهش در چه سطحیه؟

صبا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Neda

بله، واقعا دانشگاهش عالیه، تمام استادای خوب دانشگاه لرستان ارشدشون از چمران گرفتن…

افشین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان امسال تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه ازادنداریم

مدیریت ورزشی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

سلام با ارزوی موفقیت برای همه داوطلبان عزیز
کسی‌ میدونه رتبه ۱ دکتری مدیریت ورزشی چه کسب؟از چ دانشگاهی است؟؟

؟؟!!
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

تهران

م
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

جالبه همه به ترازها اعتراض دارن بعد این قدر کم از این کمپین حمایت شده!!!!!!!!
خوب حداقل برید حمایت کنید
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

چه رشته ای؟

رضایی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

سلام من هم با شما موافقم

کورش
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

دوست عزیز، مقاله و نمره زبان حد مشخصی از نمره را به خود اختصاص میدهد که در فرم مصاحبه مشخص شده و تنها ملاک پذیرش نیست. شما احتمالا در مصاحبه نتوانستید تواناییهای واقعی خودتون رو رو در رو به اساتید نشان بدهید.انشالله امسال این فرصت را از دست ندهید. ضمن آنکه در هیچ یک از کشورهای پیشرفته آزمون کتبی ملاک پذیرش دکتری نیست. اینجا همه چیز پوسیده است.

...
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

رشته تون چیه دوست عزیز؟

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .
دوست عزیز با احترام به دیدگاه شما

سینا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  kardo

همکلاسی خود من خر خوان و آب زیر کاه بود. هیچی هم بارش نبود. اصلا نمیدونست مقاله یعنی چی. فقط با یه توصیه نامه از همین دانشگاه تهران قبول شد. استاد راهنماش کلی اونجا دوست و آشنا داشت. استادش به زور اسمش و داخل یه مقاله هشت نفری گنجونده بود که بگن مقاله داره. این و گفتم که یعنی اگر هم به فرض ترازش بالا می بود باز شایستگی رفتن به اونجا رو نداشت. گرایش به تراز بالا همیشه موجب برقراری عدالت نمیشه.

شهروز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  kardo

خوب اگه راس میگی با این ۷ تا مقاله elsevier می رفتی خارج دیگه. واسه چی موندی اینجا. در به در میری مصاحبه. هر جور فکر می کنم می بینم یه جای حرافات ایراد داره. شکا کی وقت کردید این همه مقاله نوشتید؟

سها
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  شهروز

شما یه جای کارت ایراد داره که تا حالا ندیدی ۷ تا الزویر که چیزی نیست ۷ تا isi دارند و کلی طرح و مدرک زبان و طرح پژوهشی بچه های دانشگاههای معتبر. ضمنا همه که تازه فارق التحصیل نیستند طی ۳ سال میشه تا ۱۰ تا مقاله isi هم داد. جسارتا دنیات به اندازه توانایی خودت و دوروبریات کوچک هست دوست عزیز

kardo
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سها

ممنون از شما

شهروز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  سها

اتفاقا من خودم خیلی هم اهل مقاله نوشتن هستم. مقاله هم زیاد دارم. مقاله isi هم دارم. ولی مشکلم همیشه این بود که استاد راهنمام مقاله هام و سابمیت می کرد و هیچ وقت هم هیچ خبری از روند پیشرفت مقاله به من نمی داد. من کلی از وقتم فقط سر همین مدت زمان بررسی یه مقاله توسط ژورنال ها تلف شده. در ضمن تواناییم از شما و امثال شما خیلی بیشتر هست. از همه ی اینها هم مطلع هستم.

kardo
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  شهروز

دروغی واسه شما ندارم . مقاله نوشتن هم بیوفتی رو دور خیلی آسونه . تنها مشکل من مدرک ارشد مه که از یک دانشگاه غیر انتفاعی فارغ التحصیل شدم

هادی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  kardo

البته خیلی وقتها اساتید خوششون نمیاد دانشجوهاشون خیلی هم رزومه ی قوی داشته باشن . توی دانشگاهی که من بودم. اساتید دلشون می خواست از خودشون پایین تر باشی تا بتونن واقعا به تو به دید یه زیر دست نگاه کنن. باور کنید راست می گم. خیلی جاها نحوه تعامل استاد راهنما با دانشجوها واقعا افتضاح هست. طوری که هیچ وقت نمیتونی مشکلت و به کسی بگی و واقعا روانی میشی. ولی فارغ التحصیل شدن از دانشگاه غیرانتفاعی اصلا مشکل نیست دوست عزیز. مشکل از دیدگاه همین اساتید هست. کاش یه جوری بشه قبولی از دکتری از کنترل این دانشگاهها خارج بشه

مژگان دکتری 1400
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

باسلام دوستان دکتری حقوق جزا و جرم شناسی لطفا نظرتون در مورد این منابع بگین

حقوق جزای عمومی: ۳ جلد ح ج ع دکتر اردبیلی و در مورد تست ها هم کتاب ساده ساز نوین ح ج ع کلانتری و اگر وقت بیشتری داشتین تست دوراندیشان خانم شادی عظیم زاده
ح ج اختصاصی: ۳ جلد ح ج ا دکتر میرمحمد صادقی و تست های سال های گذشته دکتری و وکالت و قضاوت
متون فقه: جلدهای ۱۳ و ۱۴ کتاب شرح لمعه ترجمه دکتر علی شیروانی و بخش شهادت و قضا جلد ۵ کتاب شرح لمعه ترجمه دکتر شیروانی
و تست ساده ساز کلانتری
جرم شناسی: دانشنامه جرم شناسی دکتر نجفی ابرند آبادی و جزوه جرم شناسی دکتر نجفی ابرند آبادی
آدک: نکته های قانون آیین دادرسی کیفری دکتر علی خالقی و تست ساده ساز کلانتری. و مطالعه زیاد قوانین عام و خاص کیفری و آرای وحدت رویه کیفری.

MM
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

دوستان من با رتبه ۱۷۸ پارسال ترازم ۳۷۰۰ شد ولی امسال با رتبه ۱۴۰ ترازم ۳۴۰۰ شد. البته رتبه مشابه من هم ترازشون همین حد شده بود. ولی چطور ممکنه رتبه بیاد پایین و تراز نره بالا؟ در ابتدا فکر کردم چون کنکور سخت بوده این اتفاق افتاده ولی الان که نتایج نهایی اومده تراز دانشگاهها هم هیچ تغییری نکرده. آیا کسی هست پارسال امتحان داده باشه و با رتبه بهتر امسال ترازش پایینتر اومده باشه؟

بی نام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  MM

نمره تراز هر رشته بستگی به درصدای رتبه یک داره . رتبه یک ترازش ۱۰۰۰۰ هست

اس.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

رتبه یک ترازش ۱۰۰۰۰ هست؟! :)))
آهان یعنی باید همه رو ١٠٠ درصد بزنیم که بشیم رتبه یک!
واقعا حوصله تایپ ندارم شما رو از اشتباه دربیارم. شما همچنان فکر کن رتبه ١ ترازش کامله.

نانو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

ای خدا
کی میگه آدم در مورد هرچی که نمیدونه نظر بده
اسمشون هم داوطلب دکتراس
آخه ۱۰۰۰۰ رو از کجا آوردی
فرمول رو حداقل گوگل کن تا اطلاعات غلط ندی

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

سقف تراز ۱۰۰۰۰ است ولی دستیابی به این عدد امکانپذیر نیست. نهایتا به ۸۵۰۰ بتوان رسید

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

من رتبه ۱ هستم ندارم ۷۲۰۰

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  samira

ترازم

امیر
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  samira

رشتتون چیه رتبه ۱؟

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  samira

چند ماه خوندی رتبه یک شدی؟

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

اموزش پرورش استخدام داره. به نظرتون بشینم برای اون بخونم برای ازمون دکتری اسفند وقت کم نمیارم؟
استخدام اموزش پرورش بشی بهتره یا دکتری بخونی؟

Mahdi
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  sgh

سلام.
به نظر من استخدام مهمتر است تا دکترا.
دکترای بیکار بهتر است یا کارمند بدون مدرک دکترا؟ (که انشاالله بعد استخدام امکان ادامه تحصیل وجود دارد)

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

ممنونم
شما آزمون استخدامی شرکت نمیکنید؟

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  sgh

مشخصا دکتری هم میگیری برای داشتن شغل نه اسمش.هیئت علمی و …رزومه مدرک زبان و تالیف و شرط سنی و پارتی میخواد و بیکاری با دکترا هم دردناکتره..
صمن اینکه نقل شده احتمال آزمون بعدی هم اردیبهشت باشه نه اسفند…

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ممنونم
شما آزمون استخدامی شرکت نمیکنید؟

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اردیبهشت ماه رمضانه یعنی امکان داره بندازن ماه رمضان ؟

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  sgh

بدیش اینه ظرفیت استخدامی خیلی محدوده برا رشته من ی نفر میگیره

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Z

ممنونم
شما آزمون استخدامی شرکت نمیکنید؟
بله رشته منم ی نفر میگیره

دکی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  sgh

صحبتش هست که آزمون دکتری بیفته اردیبهشت .
به احتمال زیاد اسفند نخواهد بود

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

ممنونم
شما آزمون استخدامی شرکت نمیکنید؟

عباس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام. چه فرقی میکنه که دولتی هستیم؟ رسمی هستیم یا پیمانی؟
میشه راهنمایی کنید که چه تاثیری در پذیرش و مصاحبه داره؟
ممنون

ساناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان پردیس علامه بهتر یا آزاد تهران مرکز؟هم مدرک هم شهریه

الناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

هم مدرک هم شهریه آزاد

...
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

کی گفته هزینه ی ازاد کمتره؟ ازاد تزمی ۱۲تومن
پردیس علامه ترمی۱۰تومن

مهدیه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

رشتتون چیه؟ رشته با رشته فرق میکنه

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

آزاد تهران مرکز. شهریه آزاد بیشتر است ترمی حدود۱۲ میلیون. پردیس خودگردان فقط برای مسیولین و مقامات و کارمندان دولتی مفید است وگرنه هیچ فایده ای ندارد برای آینده. دانشگاه آزاد مدرک خودش را حداقل قبول دارد و استخدام هم میکند.

رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

دوستان درود.بنده در ادبیات فارسی روزانه جاهای مختلف دعوت به مصاحبه شده ام.چه هنگام ازتاریخ مصاحبه ها و چگونه مطلع بشوم؟ الان به صفحه خود دانشگاههای مربوط سرزدم خبری دراین راستا اعلام نکرده اند

فلورا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

درود از ۲۳ اعلام میکنن

ناشناس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

۲۳ وم دانشگاهها اطلاعیه میزنن.

نانا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

رضا جان من هم ادبیات هستم ..بیست و سوم چه چیزهایی و در چه صفحه ای بایستی ارسال کنیم

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نانا

خود دانشگاه اطلاعیه میزنه و اعلام میکنه چه مدارکی رو کجا آپلود کنید

نانا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  samira

مرسی سمیرا جانم

رضا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نانا

درودنانا بانوی عزیز امید پیروزی نهایی و موفقیت برای همه مون

ستاره
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

سلام. کسی میدونه زمان مصاحبه دکتری آزاد ۹۹ کی هستش؟

مش رمضون
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

از ۲۹ شهریور

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

دوستان واسه اعتراض به تراز ها و کسانی که اصلا دعوت نشدن واسه مصاحبه به ادرس فارس من برید و اعتراض بزنید https://www.farsnews.ir/my/c/38498

سعید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سام

اگه اعتراض بدیم فایده ای داره؟ رتبه من هم خیلی خوب بود ولی برای مصاحبه دعوت نشدم. واقعا جای تاسف داره

کاردو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سام

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

هنگام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سام

آقا جان مگه فقط دعوت شدنه؟ نخوان قبول کنن توی مصاحبه نمره کم میدن رد میشیم. خودمونو گول نزنیم

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هنگام

دس مریزاد . اگه نور چشمی نباشی یا پارتی نداشته باشی رتبه تم خوب باشه با رزومه خوب قبول نمی شی . حداقل تراز باعث می شه نور چشمی ها دعوت به مصاحبه نشن

.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

در فارس من رای بدهید لطفا که تراز را پایین بیارند لطفا همکاری کنید دوستان

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

چطوری باید رای بدیم؟ رو چی بزنیم؟

ح
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...
میثم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...
kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  .

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

هنگام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

تراز بیاد پایین از خداشونه پول بیشتر میگیرن ، ده دقیقه به حرفمون گوش میکنن میگن بفرما رد شدی.
آخرش اونی که میخوان قبوله

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هنگام

من پارسال ۷ دانشگاه واسه مصاحبه رفتم . سر جمع ۱۰ دقیقه طول نکشید

احمدی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام
امسال تکمیل ظرفیت می گیرن؟؟؟؟

.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

تکمیل ظرفیت نداره. در فارس من رای دهید تا تراز پایین بیاد تا همین امسال دعوت و قبول بشید

ا.م
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  .

تراز که پایین اومده بدجور دقیقا باسار قبل قیاس کردم

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  .

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

؟؟!!
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

چندساله فارغ التحصیل شدی برادر
والا اساتیدم ۷ تا مقاله تو الزویر به زور بعد سالها شاید بتونن چاپ کنن
رزومتون برا اساتید شک برانگیزه قطعا

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟!!

شک کنی یا نکنی برادر سال ۹۷

نانو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

دوستان اینکه دانشگاهی تراز یک رشته رو مثلا ۴۰۰۰ اعلام میکنه پس یعنی حتما نفر آخری با این تراز وجود داره یا حدودی میزنن؟

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نانو

حدودیه

دکی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نانو

وجود داره . تراز نفر آخریه که دعوت شده

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

مصاحبه را زدن مجازی -دقیقا مجازیه

م
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

لینک اعتراض به تراز امسال در فارس من
https://www.farsnews.ir/my/c/40206
همه دوستان برن به این لینک و روی گزینه حمایت کلیک کنید

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  م

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

نانو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  kardo

این تعداد مقاله واسه انیشتین هم قفله تو ارشد. اگرم داری نگو چون شک و شبهه میره به سمتت

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نانو

عزیز من دیر واسه تحصیلات آکادمی اقدام کردم

شمیم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

یعنی برای مصاحبه اصل گواهی مدرک کافیه؟

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

بله آنرا اسکن کنید.

شمیم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان
نمیدونم در مورد مدارک درست متوجه شدن که گفته برای مصاحبه اصل گواهی و ریزنمرات و اگه نتوانستیم بگیریم گواهی موقت کفایت میکنه؟

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

اصل گواهی موقت کافیه

عسکر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

سلام عزیزان
بنظرتون مصاحبه سراسری همه دانشگاهها مجازی هست ؟ شیوه برگزاری مجازی چگونه است؟
لب تاب باید داشته باشی و میکرفون ، این هماهنگی چجوریه
میگم از طریق واتساب و اینترنت پرسرعت نمیشه؟
ارسال مدارک را که سامانه دانشگاههای قبولی درگاهی تعریف نشده
ممنون اگه جواب بدهید

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  عسکر

هر دانشگاهی برای آپلود مدارک لینک میدهد به اطلاعیه های هر دانشگاه مراجعه کنید. هر دانشگاهی برای مصاحبه از یک نرم افزار که دارد استفاده میکند مانند ادوبی کانکت یا اسکایپ یا ویروم. در اطلاعیه شان میگویند.

الناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

دوستان تاریخ تولد های درج شده داخل فرم صلاحیت عمومی اشتباهه. من به سنجش پیام دادم اصلاح کرد.
برای اصلاحش اقدام کنید.
فقط تو پیامتون تاریخ تولدتون رو دقیق بنویسید.

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

واسه من درسته، زده ۱۳۷۲

۶۷
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام بچه ها
مصاحبه ها مجازیه یا حضوری؟
بنظرتون امسال دانشگاهها مجازی تدریس میکنن؟
بنظرتون پیام نور چه جوریه؟غیر حضوری میشه؟

نیما
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

نتایج آزادم جزو این آمار حساب کردن که آمار بره بالا امسال اکثر رشته های خوب کمتر از نصف پارسال دعوت به مصاحبه شدند

کنکوری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

دانشگاه تهران تراز حد نصاب رشته من رو زده ۵۳۴۰، من با تراز ۵۳۳۲مجاز نشدم،دوستان راه اعتراضی نیست؟

دکتری...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

جای تعجب اینجاست که دانشگاه تهران رشته ما رو تراز شبانه اش بیشتر تراز روزانه اش زده و واقعا عجیبه….

کنکوری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری...

عجیب نیست دوست عزیز واقعا مسخرس، کلا انگاری قاطی کردن یا فرق بین روزانه و شبانه رو نمیدونن

شمیم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام. ببخشید تراز هر دانشگاه را از کجا متوجه شدید؟

س.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

چه سوالهایی عجیبی آدم اینجا می بینه!
شمیم جون تو نتایج با توجه به اولویت های انتخاب رشته ات نمره حد نصاب هر دانشگاه رو زده دیگه. اگه ترازت بالاتر از اون حدنصاب باشه یعنی دعوت شدی

شمیم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  س.

فدات شم انقدر هول شدم ترازا رو ندیدم…. پیش میاد دیگه. واقعا سوال مسخره ای بود

کنکوری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

رو به رو هر کد رشته حداقل تراز هم نوشته شده

آذین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام به سایت فارس من برید اونجا از طرح پایین آوردن تراز حمایت کنید.

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  آذین

سلام دوست عزیز . این اتفاقا بهترین روشه که از پارتی بازی جلوگیری بشه . من پارسال رتبم ۵۴ بود . با داشتن داشتن رزومه عالی قبول نشدم ولی رتبه ۱۱۷ چون دانشجوی خودشون بود قبول شد . امسال رتبه م ۹ شده . مطمئنا اگه تراز پایین تر واسه مصاحبه بیاد حق ما ضایع می شه .
منظور از رزومه قوی ۷ مقاله الزیور و ۱۲ مقاله کفراسی خارجی و مدرک زبان msrt با نمره ۸۷ هستش .

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

از اساتید مربوطه بخواید وبا روزمه قوی میشه درخواست به وزدرت علوم بدن برای تصحیح تراز

دکی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

یعنی میخواید بگیر ۸ تا بیارن پایین شما جا شید ؟

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

خخخخخ

آناهیتا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

چرا دانشگاه آزاد مثل سراسری نحوه شرکت در مصاحبه رو اعلام نکرده؟!!! همه جای دنیا پول میگیرن بابت امکانات بیشتر این ارگان قشنگ برعکس عمل میکنه!!!

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

آزاد هر سال همینه
اعصابت رو بهم نریز، آخر خودشون اعلام میکنن

Anonymous
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

من که اصلا دعوت نشدم خخخ دوستان موفق باشید ان شاءالله شما قبول بشید

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

منم دعوت نشدم

Anonymous
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

به به دوست هم‌اسم
من وزارت بهداشت قبول نشدم
ولی علوم آزاد علوم‌تحقیقات و دولتی اهواز دعوت شدم به مصاحبه
فقط نمیدونم اصلا مصاحبه چطوره خیلی ریلکس نشستم‌

دکی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

خوش به حالت والا ریلکس بودنم یه نعمته خدا به هر کسی نداده . ما سر هیچی استرس میکشتمون

Anonymous
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

من دیگه احساس میکنم زیادی ریلکسم.یه ذره استرس بنظرم نیازه… بهم استرس بدین بگین پاشوووو برو مدارک جمع کن جزوه بخون نمیاره ها

لیلا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان. یه سوال داشتم. اگه دوجا بریم مصاحبه سراسری در نهایت باید اون جایی بریم که تو انتخاب رشته بالاتر زدیم؟؟ ینی اگه هردوجا قبول بشیم نمیتونیم انتخاب کنیم کجا بریم؟ یا در نهایت امکان تعویض نیست؟

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
فقط یک‌ انتخاب قبول میشی. براساس اولویتهای که شما انتخاب کردی یه محل قبول میشوید.

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

اگر نمیخواهید به هیچ وجه اولویت برترتان را بروید نباید مصاحبه اش را شرکت کنید. امکان تعویض نیست.

آذین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام.نه نمیتونید انتخاب کنید.اولویت بالاتر و باید برید.

مریم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

نه انتخاب نمیشه کرد، اونی که بالاتر زدید قبول میشید

هاتف
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

من در تاریخ ۱۵ مهر ماه فارغ التحصیل میشوم، اما متاسفانه چون قبل از آزمون تاکید میکردند که دانشجویان ترم پایانی باید و باید و باید و حتما وحتما و حتما تا ۳۱ شهریور فارغ التحصیل شوند، بنده در حالی که آمادگی کامل داشتم و معدلم نزدیک ۱۹ بود در آزمون شرکت نکردم، حالا اومدن میگن دانشجویان ترم آخر تا ۳۰ مهر فرصت دارند….
به نظر شما دوستان بزرگوار این انصافه؟
آیا کسی هست تا جوابگوی امثال من باشد؟

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

اشکال نداره ۴ ماه دیگه دوباره کنکوره شرکت میکنی

مریم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

نه انصاف نیست ولی شما باید محض احتیاط شرکت میکردید و نهایتش مصاحبه رو نمیرفتید، حالا هم نگران نباشید انشالله که خیرتون توی این اتفاق بوده و کنکور ۱۴۰۰ رو در بهترین دانشگاه قبول بشید.

ویکتاریون
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

موقع ثبت نام کنکور بعیده کسی بدونه که ۳۱ شهریور فارغ میشه یا ۱۵ مهر. ضمن اینکه اگر انقدر قطعی بوده( مثلا استاد گفته من خارجم زودتر بر نمی گردم)، ۱۵ مهر رو معمولا دانشگاه ها همون تاریخ شهریور می زنن و منحصر به امسال نبوده. می تونستین از راهنما یا آموزش بپرسین.
علاوه بر این دو موضوع، شرکت توی کنکور محدودیتی برای شما پیش نمی آورد. مردم به شکل آزمایشی هم کنکور میدن. و این چیزی نبوده که ندونین. چون دکترا اولین کنکور زندگی ماها نیست.
بنابراین شما در اولویت جوابگویی قرار نمی گیرین. مثلا دوست داشتین چه جوابی بگیرین؟ اینکه دانشگاه ها به خاطر تعطیلی غیرمنتظره شون هرچی داوطلب ترم آخری بوده رو قربانی کنن؟ اون انصاف بود؟

دکی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  هاتف

ای داد ناراحت شدم براتون :(
کاش شرکت میکردید حالا فوقش مصاحبه نمیرفتین

دولتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

سلام…به نظرم فرایند پذیرش نهایی باید مثل وزارت بهداشت باشه….خدایی سلیقه گرایی اساتید تا کی باید ادامه داشته باشه….حق بچه ها رو با پارتی بازی نخورین.
موفق باشید.

رزیتا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دولتی

برای وزارت بهداشت به چه صورته
چون من هرسال دعوت به مصاحبه میشم امسالم شدم ولی فک نکنم قبولم کنند

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام من اصل مدرکم ندارم ارشد بعدفارغ التحصیل نرفتم بگیرم خیلی وقت میخان مدرک حتما یامیتونم ریزنمرات بدم ؟؟

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

گواهی موقت الزامی است. دانشنامه الزامی نیست.کپی ریز نمرات کافی است.

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

اینکه در بالا عنوان شده مدارکی که داوطلب مورد مصاحبه باید همراه داشته باشه یعنی مصاحبه حضوریه!!!اونم با وضعیت کرونا،اتوبوس، هزینه ها،خوابگاهها و هتلها و ..
از آپلود مدارک حرفی زده نشده گویا

کنکوری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

خیر مجازی هست

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

حتی قبل از کرونا چند سالی بود که دانشگاه های برتر آپلود مدارک و … رو سامانه ای کردن، فقط مثلا گواهی موقت رو حضوری نگاه میکردن که الان هم دیگه نیازی نیست (همون زمان هم فرمالیته بود)

سونیا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

دوستان به نظرتون چقدر احتمال داره مصاحبه ها از مهر شروع بشن؟

شکوفه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

خدایش دم دانشگاها گرم ترازارو امسال کمتر زدن درسته ترازهای بالا رو میگیرن اما حداقل ادم میره مصاحبه دانشگاهی ک دوست داره رو اشنا میشه باهاشون

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  شکوفه

چه فایده ای داره وقتی قبول نشین؟ به نظرم ترازها کمتر نباشه ، خیلی بهتره. در حدنصاب ترازهای پایین، باز هم افرادی که تراز بالا دارن، شانس قبولی بالایی دارن. و این کاملا منطقی است.

سارا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شکوفه

وقتی میدونیم رتبه و ترازهای بهتری میرن مصاحبه و قطعا اونا قبول میشن و جایی واسه ما نمی مونه چرا بریم مصاحبه؟ من همه یجاهایی که دعوت شدم نمیرم چون فکر میکنم اگه برم الکی فقط پول ریختم به حساب اون دانشگاه ها (نظر شخصیمه)

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا من هم چنین قصدی دارم. مصاحبه تمام دانشگاه ها را شرکت نمیکنم. فقط جاهایی که ترازم نسبت به حدنصابشون بهتر هست، شرکت میکنم.

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

احسنت

شکوفه
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اما من میرم چون فقط دیدم به امسال نیس اینده نگر باش

دانش
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام

دوستان مصاحبه ها حضوری شدند مثل قبل یا مجازی برگزار میشن؟

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  دانش

مجازی

یک دوست
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

سلام بچه ها.پردیس علامه ارزش علمی داره از لحاظ مدرک؟

مهدیه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

متاسفانه نه خیلی….
به خاطر اینکه کلمه ی پردیس ذکر میشه تو مدرک. شبانه ها کلا بهتر از پردیس هاست.

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

دقیقا درست می فرمایید

الناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

دوست عزیز خیلی هزینه میکنی، شاید حدود ۱۰۰ میلیون بعد تهش میخوره پردیس و همه کج کج نگاهت میکنن.
اگه پردیس نمیخورد ارزشش رو داشت.

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

سلام ببینین ارزش علمی و اعتبار مدرک دو چیز متفاوته که لزوما همپوشانی تام ندارن. ارزش علمی ملاک هایی داره مثلا اگر روزانه علامه تو رشته شما خیلی خوبه و ارزش داره پردیس اگر همون استادها باشن و همون نگاه رو داشته باشن و همون رویه رو پیاده کنن میشه گفت فرق خیلی کمی داره. ولی اعتبار مدرک خب مسلما مشکلاتی داره و البته کلی نمیشه گفت.کلا داستان هیئت علمی که می دونین جالب نیست ولی اگر یک زمانی جذب درست و حسابی بود معمولا اعتبار پردیس با روزانه و شبانه یکی نیست.بعضی دوستان میگن پردیسی ها هم جذب شدن ولی این عنوان هم برای جذب در آزاد مشکل ایجاد میکنه هم دولتی در مورد کار هم همینطور. بستگی به هدف شما از دکترا داره کلا. اگر نظر امروز من رو بعد از هفت سال که مثل شما بودم بخواین با توجه به ملاک هایی که داشتم و چیزهایی که دیدم دکترا خوندن در ایران اشتباهه.حتی بهترین دانشگاه های ایران شریف و پلی تکنیک و تهران و بهشتی و علم و صنعت و علامه و بعد تبریز و اصفهان و مشهد و…چه برسه به باقی دانشگاه ها حالا باز این چند تا البته نه همه گروه ها و رشته هاشون استادای خوب و فهمیده کم ندارن بقیه که باید با ذره بین بگردی نکته مثبت پیدا کنی این صحبت هایی هم که می کنن همه چی دانشجوئه و پشتکار و تلاش و…مغالطه است.خب شما چرا میری دانشگاهی که نه بودجه تحقیقاتی داره نه استاد با سواد نه کادر و پرسنلش… ادامه نظر»

sgh
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

Excellent.
اموزش پرورش استخدام داره. به نظرتون بشینیم برای اون بخونم برای ازمون دکتری اسفند وقت کم نمیارم؟
استخدام اموزش پرورش بشی بهتره یا دکتری بخونی؟

یک دوست
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

ممنونم دوست من.واقعیت رو گفتی.چون ارشد روانشناسی علامه بودم و میدیدم استادام برا پردیس هم میرن گفتم شاید ارزش داشته باشه.مصاحبه تبریز و اصفهان رفتم ولی نقبولیدم قبلاباید راه نجاتی بیابم ازی تلاش بی ثمر

مهندس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

واقعا کجا می‌شه شکایت کرد؟
دانشگاه‌ها دو مرحله حدنصاب برای خودشون گذاشتن و عملا امتحان سنجش فقط همین پرداخت پول شده.جدی چرا وزارت علوم همچین بیدادکده‌ ای شده:(

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام دوست عزیز باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم. حد نصاب مصاحبه غیر قانونی هست.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

https://www.farsnews.ir/my/c/40206
برید تو این لینک اعتراض خودتونو ثبت کنید

سیما
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

فقط میخان پول بریزیم مصاحبه هم از قبل معلوم شده کیا رو بر دارند مملکت پارتی باز امام زمان ظهور نکنه همینه

kardo
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

منم اینو می گم ولی ملت سر جنگ دارن

داوطلب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام. در بخش وضعیت شغلی فرم صلاحیت اگه کمتر از سه سال شاغل شده باشیم و شغل قبلی نداشته باشیم باید چی کار کنیم؟

تربچه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ما که کلا بیکار بودیم چکار کنیم
سه سال فارغ التحصیل بیکارم

فرهاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ

دوستان سلام،من برای غیرانتفاعی سجاد مشهد می‌خوام اقدام کنم،لطفا اگر اطلاع دارید بفرمایید کلاس ها آیا بیشتر از یک روز در هفته هست؟؟! و اینکه شهریه غیرانتفاعی حدودا ترمی چند است ؟؟؟!
سپاس بیکران

آنیل
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ق٫ظ

من ترازم ۴۴۵۰هست در رشته من تراز ۱۱۵۰
۱۰۰۰

۵۰۲
هم دعوت شدن مصاحبه خوب چرا کنکور میگیرن هدفشان چیه وقتی رتبه بی اثر کردن !!!؟؟

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  آنیل

بستگی به تعداد شرکت کننده و تعداد پذیرش داره
بعضی رشته ها با اعلام کد یک به همه کسانی که مجازشدن اجازه حضور در مصاحبه رو داده
بعضی رشته ها هم مثل رشته من با تراز ۴۷۰۰ نصف جاها دعوت به مصاحبه نشدم

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آنیل

واقعا با این وضعیت چرا کنکور برگزار میکننن ؟؟؟

علیرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ق٫ظ

سلام دوستان
لطفا جواب من را بدید
من دعوت ب مصاحبه شدم و استرس دارم چون معدلم را اشتباه زدم.ایا راهی واسه تغییرش هست؟خواهشا ج بدید.ممنون

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

به سازمان سنجش پیام بدید
اونا اصلاح میکنن

علیرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

چطوری باید پیام بدم به سازمان سنجش تا معدلم اصلاح بشه؟

علیرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

چطور پیام بدم؟کدوم قسمتش؟میشه لطف کنید کامل توضیح بدید چطور میشه؟

سعید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

فکر می کنم باید برید سایت سنجش و قسمت چپ صفحه یک ارسال درخواست هست. توی سیستم ثبت نام کنید و مشکلتون و بگید. باز بپرسید

امید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام منم همین طور .١٧/٢٩ رو نوشتم ١٧/۵.الان به سنجش پیام دادم ولی استرس دارم که شاید دیر شده درست نکنن .لطفاً به من هم بگین شما چی کار کردین

دکتری...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

نگران نباشید پارسال منم اینجوری بود درستش کردند،به سیستم پاسخگویی پیام نوشتم ومدارک درست رو براشون فکس کردم درست شد،نگران نباشین،فقط زودتر اقدام کنید،

mori
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

الان کسی میدونه اون ۶۰ تومن رو باید واسه چی بدیم دقیقا؟

محمدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  mori

یه حساب سرانگشتی ۴۰ هزار در ۶۰ هزار میشه دو میلیارد و چهارصد میلیون. خدابده برکت.

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

هر سال از ۴۰ هزار نفر پول میگیرند میدن یه عده برند امار اون ۲۰ هزار نفری که قبول شدند رو دربیارند…

تربچه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سها

خحخخخ لایک

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سها

احسنت بهترین حرفی که شنیدم این بود

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  mori

حق الزحمه سازمان سنجش و کارمنداش که برگه های شما رت تصحیح کردند. بالاخره وقت گذاشتن خسته شدن

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پس برای چی بودجه و حقوق میگیرند؟! پس اون هزینه اولی که برای ثبت نام میگیرند چیه؟!

هوشیار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  mori

احتمالا علت اینه که اونهایی که مجاز نشدن منطقا نباید پول هم بدن…بخاطر همین پرداخت رو دو مرحله ای کردن…..

داوطلب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ

یه سئوال از وزارت علوم و سنجش. چرا ما رو تو روزانه اعلام قبولی زدید؟؟!! چون که همه روزانه هاو شبانه ها رو هم زدیم ولی فقط دوتا پردیس قبول شدم. خجالت داره خوب میزدید شبانه ما دلمون خوش نکنیم اینقدر زحمت نکشیم. من رفتم نشر شمیم مهرو اندیشه سریع درخواست چاپ کتاب هم دادم. آخه دین ندارید خجالت نمیکشید؟!هرچند برای من بد نشد مولف شدم باعث شد تنبلی نکنم و کتابمو چاپ کنم.
متاسفانه یه اشتباه بزرگ دیگه روزانه دانشگاهی آموزش زبان ۲۲۰۰ بود شبانه اش بود ۳۶۰۰ این دیگه چیه؟!!!!!!!!!!!!؟؟؟ مگه داریم مگه میشه؟؟؟!!! یکی رسیدگی کنه
بعد جواب اعتراض به نمرات و کارنامه اولیه نیومده این یعنی این سنجش فرض رو بر این گذاشته ما همه الکی اعتراض کردیم وگرنه باید اول جواب اعتراض به کارنامه میومد بعد اعلام نتایج.

امید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

سلام دوستان من توی ثبت نام و انتخاب رشته معدلام ارشدم رو دقیق نمی دونستم رند کردم ١٧/۵ .وقتی ریزنمراتم رو گرفتم دیدم ١٧/٢٩ هست حالا چی کار کنم تا کی فرصت دارم خبر بدم یا اصلاح کنم؟کجا خبر بدم درستش کنن

الیا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  امید

برو سازمان سنجش یا نامه بزن

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امید

قسمت پاسخگویی سایت سنجش پیام بده

امید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه@

سلام من برای سنجش پیام دادم که معدلم رو درست کنن آیا واقعا درست می کنن دردسر نشه برام ؟!!!

A
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اصلا شوخی نیستش حتما پیگیری کن بوده کسایی که اخراج شدن سر مغایرت معدل

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

گواهی موقت فراغت از تحصیل هم قبوله ایا؟

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

بزرگوارن
در هر هفته یک روز درس دارند دانشجویان دکتری؟

F
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

عموما در یک روز جمع میکنن . دانشگاه تهران که برای ما اینکار رو میکردن

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  F

زنده باشید و موفق
بعد از پاس کردن واحدهای نظری
برای پایان نامه هم هفته ای یک روزه؟

ویکتاریون
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اکثرا کلاساشون دو روز در هفته میشه. من ۹ واحد داشتم توی دو روز. هم ترم اول و هم دوم. پایان نامه که توی سیستم روز براش تعیین نمیشه. دیگه بسته به رشته ممکنه هر روز بری ممکنه اصلا نری.

س
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

شما دانشجوی دکتری هستید هر روز تو این سایت دارید مباحثه میکنید!!!!!

Graphic
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  س

کار بدی میکنن با اطلاعاتش راهنمایی مون میکنن و تجربه هاشون رو در اختیارمون میذارن؟

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

پایان نامه کلاس ندارد. سه ترم اول مجموعا ۱۸ واحد درسی پاس میکنید و کلاسهایتان تمام میشود. ترم چهار و نهایتا ترم پنج آزمون جامع میدهید. بعد هم شروع رساله تا ترم هشت الی ترم ده که دیگر کلاسی ندارید و با استاد راهنما در تماس هستید

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بستگی به دانشگاه و گروه دارد اگر بخواهند رحم کنند به دانشجویان ترم اولی هفته ای یک روز. اگر نه دو روز در هفته کلاس میگذارند برای سه درس. مجموعا ۶ واحد.

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برای ما که یه ترم ۲ روز در هفته بود یه ترم ۳ روز در هفته
شبانه یا پردیس داشته باشید باهاتون همکاری بیشتری میکنن ولی من جایی نشنیدم که ۱ روز در هفته بشه جمعش کرد
۹ واحد داشتیم، عملا کل ۲ روز از صبح تا عصر کلاس بود

پیمان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

من مشمول بودم رفتم دفترچه پست کردم تاریخ اعزامم رو انداختن ۱ مهر، رفتم درخواست تمدید دادم با وجود این همه بیانیه که دادن که تا آذر تمدید میشه ولی بازم موافقت نکردن، حالا موندم برای مصاحبه باید چه گلی به سر بگیرم؟؟؟ کسی هست شرایط من رو داشته باشه؟

علی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

سلام دوست عزیز غیر ممکنه تحصیلکرده برج فرد بره اموزشی

پیمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

امسال به خاطر کرونا قوانین تغییر کرده متاسفانه

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

آره داداش من ستواندوم وظیفه مراتکاور پرندکم و کنکور دکترا دادم رتبمم۲ شد و کارای بارگذاری مدارکم رو چون روز برگم خودم انجام میدم فقط میمونه مصاحبه ها که اونم یا مرخصی میدن یا ندادن نهست میکنم. اگه بیشتر از ۱۵ روز نری پادگان از نهست تبدیل میشه به فرار اگه از اولم نری میشه غیبت پس نگران نباش و برو و واسه مصاحبه ها یا مرخصی بگیر یا ندادن به خانواده بگو بیام ملاقاتت مرخصی ساعتی بگیر و برو خونتون تا ۱۰ روز دیگه برگرد که فرار یا غیبت نخوری

کیانمهر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی عزیز تا پارسال بله. ولی امسال به دلیل کرونا اموزشی شده یک ماه و اعزام هر ماه هست

نانو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

تا جایی که بنده میدونم و سربازی رو گذروندیم ماه‌های زوج برای اعزام بچه های لیسانس به بالاس تا حالا فرد نداشتیم

الهی به امید تو
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  نانو

سلام ببخشید شما رشته تون نانو فناوری هست؟ میتونم بپرسم چه گرایشی؟

A
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

مشکلی نداره شما هر جا بیافتی واسه مصاحبه بهت مرخصی میدن، بعدش هم اگه قبول بشی میری و ایست خدمتی میزنی به شرطی که غیبت اولیه نداشته باشی

پیمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  A

آخه مشکل انجاست که من سر جمع ۱۰ جا برای مصاحبه باید برم ، به نظرتون واسه همش مرخصی میدن؟

A
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

قانوناَ باید بهتون مرخصی بدن، ولی از روز اول بهشون بگین که مشکلی پیش نیاد.
اگه سوالی داشتی یا راهنمایی بیشتری خواستی با تلفن گویای نظام وظیفه تماس بگیر، شمارش ۰۹۶۴۸۰ هست و ارتباط با اپراتورش عدد ۹. ولی تا جایی که من میدونم باید طبق قانون بهتون مرخصی بدن.
موفق باشید.

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

مصاحبه های امسال مجازی هست نگران نباش نیازی نیس که به ۱۰ محل انتخاب سفر‌کنی. احتمالا مصاحبه های شما سه چهار‌ روز سرجمع تموم بشه اینطور‌ نیس که هر دانشگاه یه روز میری مصاحبه شاید ۱۰ مصاحبه شما تو سه روز بیفته اگه حضوری بود شاید خیلیاش نمیتونستی بروی بخاطر همزمان بودنشون الان که مجازیه یه جا بشین همه رو شرکت بکن

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

من وضعیتم مثل شما بوده ولی موافقت شد، حتما باید مستندات مثل کارنامه رو براشون بفرستی و گرنه مخالفت می کنند، الانم برو مرکز خدمت شهرتون صحبت کن، چون شرایط خاص، امکان قبول درخواست مجدد و پذیرش اون وجود داره، انشالله موفق باشی.

.....
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

دوست عزیز با مستندات مثل رتبه و یا برگه انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه به نظام وظیفه شهر خود مراجعه کنید احتمال خیلی زیاد اگر مشکل خاصی نباشه موافقت می کنند ‌‌