موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات مصاحبه دکتری 99 دانشگاه شیراز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شیراز درخصوص چگونگی ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری 99 منتشر شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه شیراز

به گزارش پی اچ دی تست، ثبت نام اینترنتی برای انجام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه شیراز به صورت زیر خواهد بود:

1- داوطلبانی میتوانند در مرحله دوم آزمون دانشگاه شیراز شرکت نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی اعلام شده از سوی این دانشگاه را کسب کرده باشند.

2- شرکت در مصاحبه رشته های مختلف دانشگاه شیراز مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه شیراز می باشد.

مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

3- داوطلبانی که برای دوره روزانه و پردیس خودگردان یک رشته گرایش ، به دانشگاه شیراز معرفی شده اند نیاز به ثبت نام جداگانه برای هر یک از دوره ها ندارند. فقط لازم است در فرم ثبت نام اینترنتی گزینه متقاضی مصاحبه در پردیس خودگردان می باشم را علامت گذاری کنند.

4- داوطلبانی که برای چند رشته گرایش، به دانشگاه شیراز معرفی شده اند نیاز هست برای هر رشته گرایش ثبت نام جداگانه ای انجام دهند. در غیر این صورت فقط در رشته گرایشی که ثبت نام انجام شده است، امکان مصاحبه فراهم خواهد بود.

5- داوطلبان لازم است برای ثبت نام از روز پنج شنبه 99/6/27 لغایت روز شنبه 99/6/29 به نشانی اینترنتی shirazu.ac.ir مراجعه نموده و پس از ثبت نام اولیه، مدارک مورد نیاز را (به شرح زیر) در سامانه بارگذاری کنند. با توجه به مجازی بودن مصاحبه و نیاز به پیش بینی و برنامه ریزی های لازم برای شرکت داوطلبان، ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه ضروری و عدم ثبت نام به معنای انصراف از شرکت در مرحله دوم آزمون دانشگاه شیراز می باشد.

6- واریز مبلغ 1000000 ریال (صد هزارتومان) به ازای هر رشته-گرایش انتخابی به حساب اینترنتی مندرج در صفحه اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام الزامی است

7- پس از پایان زمان ثبت نام، لینک مربوط به مصاحبه از طریق بخش مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد. به داوطلبان توصیه می شود که در صورت امکان از لپ تاپ نیز برای انجام مصاحبه استفاده نمایند و از گوشی هوشمند خود به عنوان پشتیبان استفاده کنند. متقاضیان می بایست از نصب و کارکرد صحیح نرم افزار ادوب کانکت و همچنین از کارکرد مناسب سیستم های صوتی (میکروفن و بلندگو) و تصویری (وب کم) خود در لپ تاپ و گوشی هوشمند خود قبل از زمان مصاحبه اطمینان حاصل نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی از روز سه شنبه مورخ 99/7/1 لغایت روز یک شنبه مورخ 99/7/6 مطابق با جدول برنامه زمانبندی بخش های مربوطه صورت می گیرد.

مدارک ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

الف: بارگذاری عکس جدید داوطلب در محل مورد نظر ( عکس باید حداکثر مربوط به شش ماه گذشته باشد و این عکس با تصویر دانشجو در هنگام مصاحبه تطبیق داده می شود.)

ب: بارگذاری تصویر کارت ملی

ج: بارگذاری فایل پی دی اف به شرح زیر:
تصاویر مدارک زیر، به ترتیب شماره در قالب یک فایل پی دی اف تهیه شده و در محل مورد نظر در سامانه بارگذاری شود.

ضروری است که مدارک به ترتیب زیر در قالب یک فایل پی دی اف (تنها یک فایل) بارگذاری گردد. ترتیب مدارک در فایل پی دی اف به منظور بررسی صحیح آنها بسیار مهم است و حتما باید رعایت گردد.

1. بخش اول: مشخصات داوطلب شامل: نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، رشته گرایش مورد تقاضا ، دوره (روزانه پردیس خودگردان) (این اطلاعات بر روی یک صفحه تایپ شده و در صفحه نخست فایل پی دی اف قرار داده شود.)

2. بخش دوم: فرم تکمیل شده مشخصات فردی

3. بخش سوم: تصاویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی 

4. بخش چهارم: تصویر کارنامه انتخاب رشته 

5. بخش پنجم: تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به تفکیک که درآن تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل هر نیم سال و معدل کل به طور کامل و خوانا درج شده باشد. (دقت شود تمام صفحات ریز نمرات درفایل قرارداده شود)

تبصره: آند سته از متقاضیانی که فارغالتحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند، علاوه برتصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

6. بخش ششم: تصویر گواهی رتبه (در صورت وجود) با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل (گواهی دانشجویان دانشگاه شیراز با تایید معاون آموزشی دانشکده). 

7. بخش هفتم: تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه با درج درجه و تاریخ دفاع 

8. بخش هشتم: تصویر گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان نیم سال آخر 

9. بخش نهم: برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند، تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی میبایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10دفترچه راهنمای انتتخاب رشته باشند. 

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفینامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیاتعلمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهمیه را دارا میباشند.

10. بخش دهم: تصویر مدرک زبان در صورت وجود اخذ حدنصاب قبولی در یکی از آزمونه های استاندارد زبان بر اساس جدول زیر، مشروط به این که در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد، برای ورود به مقطع دکتری ضروری است .

نوع آزمون/ رشتهزبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسیسایر رشته ها
آزمون بسندگی زبان دکتری دانشگاه شیراز 80از 10050 از 100
آزمون زبان انگلیسی کنکور دکتری 80 درصد 50درصد

آزمون های جایگزین بسندگی زبان

تبصره: در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

11. بخش یازدهم: تصویر صفحه اول کلیه مقالات چاپ شده که لازم است شامل:

  • عنوان و شماره مجله
  • سال چاپ
  • شماره صفحات
  • عنوان و خلاصه مقاله

تبصره: ضروری است متقاضی پی دی اف کامل مقالات خود را روز مصاحبه در دسترس داشته باشد تا در صورت نیاز، امکان ارسال آن برای گروه مصاحبه کننده از طریق نرم افزار ادوب کانکت، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … وجود داشته باشد.

تبصره: برای مقالات در دست چاپ و پذیرش شده ارائه تصویر مستند مربوط به پذیرش چاپ نیز ضروری می باشد.

12. بخش دوازدهم: تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی شامل: مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی (مانند رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و . . .) و پژوهشی (مانند صفحه اول پایان نامه که در آن عنوان پایان نامه، نام اعضای کمیته دفاع با امضای آن ها قید شده باشد و نام استاد راهنما و درجه پایان نامه ،مقالات علمی-پژوهشی و علمی- ترویجی، مقاله درکنفرانسهای معتبر، اختراع ثبت شده، طرح ها وپروژهها انجام شده،تالیف و ترجمه کتاب. . .)

نکته مهم: در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پی گیری قانونی به عمل خواهد آمد.

راهنمای ثبت نام اینترنتی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شیراز

جهت ورود به ثبت نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید. پس از تکمیل اطلاعات، یکشناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید. با مراجعه به لینک سیستم اتوماسیون آموزشی دانشجوییبه آدرس http://sess.shirazu.ac.irو وارد کردن شناسه و رمز کاربری خود در این قسمت وارد مراحل ثبت نام شوید.

در قسمت فرایند ثبت نام با توجه به رشته های موجود، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد کرده در فرم ثبت نام و بارگذاری هر کدام از مدارک پیوست، حتما و حتما گزینه ذخیره و ارسال را کلیک کنید تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام ناتمام می ماند. توجه داشته باشید تا زمانی که بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نکنید، فرم ثبت نام در دست شما باقی می ماند و قابل ویرایش است.

 

✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز کی برگزار می شود؟

برای اطلاع از جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز 99 به متن مقاله مراجعه کنید.

✔️ آیا دانشگاه شیراز به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد؟

فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز 99 ویژه استعدادهای درخشان قبلا اعلام شده است.

✔️ برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز چه چیزهایی لازم است بدانیم؟

برای اطلاعات از جزئیات مصاحبه دکتری، مدارک مصاحبه دکتری و سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به صفحات زیر بزنید:

✔️ آیا نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری به معنای قبول نشدن است؟

خیر، مقاله فقط یک جزء از مصاحبه دکتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری را بخوانید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

217 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

دوستان با تجربه خودم مراحل ثبت نام دانشگاه شیراز توضیح میدم….
اول روی کلمه لینک ثبت نام کلیک کنید وارد صفحه ای میشید ک اطلاعات شناسنامه ای فقط تکمیل میشه بعد تایید میزنید و رمز و پسورد بالای صفحه با رنگ قرمز ظاهر میشه ….رمز و شناسه رو یادداشت کنید و بعد برید تو لینک داده شده ک به رنگ آبی جلوی لینک ثبت نام نوشتن…قسمت ورود رمز و شناسه رو داره ک شما پر میکنید و وارد صفحه اطلاعات پایه ای میشید عکس و امضا برای هیچ کس فعلا فعال نبوده پس نگران نباشید تمام فرم رو پر کنید و تایید بزنید…مرحله بعدی ابتدا گرایش رشته رو حتما انتخاب و تایید کنید و پاینش واریز از هر کارتی ممکنه..بعد از اینکه واریز شد بالا جدول پرداخت یک کد پرداختی صادر میشه و اونو تو مربع جای خالی وارد میکنید…پایین صفحه نوشته آپلود فرمها باز میکنید و هر چ مدارک میخواد رو آپلود میکنید و دکمه تایید و ذخیره رو میزنید…بعد وارد صفحه اصلی میشه و مینویسه ارجاع…فعلا در مرحله ارجاع صبر کنید تا مدارک بررسی بشه و فرم بعدی فعال بشه..

..
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

خیلی ممنون
چه خوب پس با تجارت هم میشه .شما چکیده پایان نامه رو اپلود کردید یا فایل کامل؟ منظور از فرم بعدی چیه؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

مگه چکیده پایان نامه میخواست؟ فقط گفته صفحه اول پایان نامه که در آن عنوان پایان نامه، نام
اعضای کمیته دفاع با امضای آن ها قید شده باشد و نام استاد راهنما و درجه پایان نامه باشد
درسته؟

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

سلام..برای قسمت پایان نامه صفحه اول دفاعیه ک شامل اسم پایان نامه ..اساتید راهنما و مشاور و داوران..نمره و درجه پایان نامه میباشد…همون صورتجلسه دفاعیه ک همه اساتید امضا کردند…من اونو فرستادم…چکیده و فهرست رو تو اون پی دی اف گذاشتم تا تو مرحله بعدی بفرستم..

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

وای من فقط صفحه اول رو توی پی دی اف گذاشتم چکیده رو حواسم نبود یعنی ازمون نخواسته بود

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

خب همون صورتجلسه دفاعیه ک فرستادی درسته دیگه

دنیا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

تو فرم از چکیده حرفی نزده که!+

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

تو فایل راهنمای ثبت نام نوشته بعد از فرستادن مدارک به مرحله ارجاع میروید و مدارک در حال بررسی میشود بعد از بررسی یا عدم پذیرش یا کامل ثبت میشه….و بعد فرم بعدی و مرحله بعدی فعال میشه…تو خود صفحه اول ک بعد از وارد کردن رمز و شناسه وارد میشید اینطور نوشته…مطالعه کنید…من اینطور فهمیدم..

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

خب مرحله بعدی کی میشه؟ مصاحبه از یکم شرو میشه

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

هر دفعه سایت رو چک کنید ببینید وضعیت ارجاع شما تغیر کرده یا نه….باید تایید بشه..حتما فردا چک میکنند

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

من تازه فردا میخوام ثبت نام کنم
با تجارت میشه انجام داد؟

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام من اشتباهی تایید زدم ولی مدارکم نفرستادم چکار کنم

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما دوباره به سایت مراجعه کن پایین صفحه پرداخت وجه نوشته آپلود مدارک و فرمها اونارو آپلود کن بعد وارد همین صفحه که میشی پایین کنار آپلود مدارک نوشته ذخیره و ارسال اون دکمه رو بزنی تازه ثبت نامت تکمیل میشه میره دست بررسی…شما احتمالا دکمه تایید بالایی رو زدید..اون چیزی نیست

۱۲۳۴
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما چطور مشکلتون رو حل کردید ؟؟مشابهش برای من اتفاق افتاد

تربچه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

کارت باید به اسم خودمون باشه؟؟ چون من کارتم رمز پویاش فعال نیست از داداشم میزنم خطا میزنه

پیازچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

سلام اصلا هیچکدوم از دانشگاه ها درگاه پرداختشون رمز پویا رو لازم ندارن با همون رمز دومم میتونید پرداخت کنید

فاطمه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام، الان دو روز هست که برا من در مرحله ارجاع هست و نمیره مرحه بعد؟؟
امروز هم که مهلت آخر ثبت نام هست
میشه راهنمایی کنید؟

..
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ببخشید در پایین صفحه که نوشته اپلود مدارک شما چه چیزا هایی رو اپلود کردید؟

فیبی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

دوستان دانشگاه شیراز جدول زمانبندی نداده؟

قاصدک
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام ببخشید تاریخ دقیق مصاحبه هر رشته برای دانشگاه شیراز اعلام نکردند؟

تربچه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  قاصدک

از طرف گروهتون احتمالا تماس بگیرن

رضا
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

فردا و پس فردازمان مصاحبه شیرازه ولی هنوز تماس نگرفته اند خدایا چکار کنیم؟

رضا
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  قاصدک

سلام دوستان عزیز.تو را خدا یکی پاسخ منو بده الان چند جا در رشته ادبیات فارسی روزانه دعوت شده ام مدارک هم ارسال وثبت نام کرده ام .مثل شیراز و زاهدان و….فردا روز مصاحبه زاهدانه یکشنبه هم شیراز ولی تا الان تماسی نگرفته اند برای تعیین ساعت .چکار کنم؟ اگه کسی اطلاع داره لطفا تا امشب اطلاع بدین ممنونم.

زهرا
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

برای خودم بسیار متاثر و متاسف شدم که مجبور شدم برای دقایقی هر چند کوتاه با اشخاصی چنین عقده ای و فرومایه هم کلام شوم. به خانم مصاحبه کننده رشته کامپیوتر که صدای خنده های چندش اورش تمام فضای مصاحبه را پر کرده بود بفرمایید، محل ولادت شخص در حیطه انتخاب خود شخص نیست لذا لزومی ندارد با مسخره کردن آن رذیلت های اخلاقی خود را بیش از این به منصه ظهور برسانید.
لازم به ذکر است وقتی ساعت ۱۲ شب اطلاع میدهید فردا روز مصاحبه است و در کمتر از ۲۴ ساعت از ۸۰ نفر(به گفته خودتان) مصاحبه میگیرید، پرسیدن سوالات جغرافیایی و فیزیک ان هم از کاندیدای رشته هوش مصنوعی به دور ازمنطق و عقل و انصاف است.!!!!!!!!!!
با این حال خدا را شاکرم که زود تر از این ها عطای تحصیل در این سگدانی را به لقایش بخشیده و در کشوری متمدن یعنی المان در حال تحصیل هستم.
ابلهان را همه شربت ز گلاب و قند است/ قوت دانا همه از خون جگر میبینم
اسب تازی شده مجروح به زیر پالان/
طوق زرین همه بر گردن یک مشت استاد تازه به دوران رسیده میبینم.

رضا
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز.تو را خدا یکی پاسخ منو بده الان چند جا در رشته ادبیات فارسی روزانه دعوت شده ام مدارک هم ارسال وثبت نام کرده ام .مثل شیراز و زاهدان و….فردا روز مصاحبه زاهدانه یکشنبه هم شیراز ولی تا الان تماسی نگرفته اند برای تعیین ساعت .چکار کنم؟ اگه کسی اطلاع داره لطفا تا امشب اطلاع بدین ممنونم.

samira
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منم بلاتکلیم نمیدونم چکار کنم، فکر کنم فردامصاحبه ام هنوز هیچ که زنگ نزدن مدارکم هم ناقص،زنگ میزنم ایمیل میزنم کسی جواب نمیده
اخه ما چکار کنیم

تربچه
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  samira

سلام سمیرا خانم مصاحبه را خوب دادین؟برا من که افتضاح بود فقط لاتین پرسیدن واقعا آدم می مونه چه توقعی دارن به من میگه فلان کتابو توضیح بده اونم لاتین

samira
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

سلام برا منم خیلی سخت بود فکر نمیکردم سوالاتش اینجوری باشه دست و پا شکسته به چند تایی جواب دادم از منم لاتین پرسیدن

محمد
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

این دیگه چه ثبت نام و رسیدگی و مصاحبه ای هست، یک هفته ست تقاضای ثبت نام توی مرحله ارجاع مونده!!
یعنی کسی نیست رسیدگی کنه!
اندازه یک ثبت نام و زمان بندی ساده مدیریت و رسیدگی نیست، هرچه هم تماس می گیری گذاشتن روی بوق اشغال!!

حنا
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فکر نکنم وضعیت ارجاع تغییر کنه مدارک فرستادن به هر دانشکده دیگه مسئول هر بخش تماس میگیره با داوطلبا هماهنگ میکنه. شما شماره دانشکده خودتون از سایت پیدا کنید تماس بگیرید

سوزان
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام. مصاحبه دکتری شیراز کدوم جدول زمان بندیش هست. کجاس ؟؟

مانی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

من در مرحله ارجاع قرار دارم .الان ثبت نام شدم یا نه؟ جدول زمانبندی رو اعلام نکردن؟

samira
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام کسی از جدول زمان بندی مصاحبه ها خبر داره فردا شروع میشه از کجا بدونیم چه روزی مصاحب است

تربچه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان امروز از طرف دانشگاه شیراز تماس گرفتن بهم گفتن مصاحبه ت شنبه ۷/۵ باید از صبح آماده باشی تا ببینی چه ساعتی نوبتت میشه
استرس گرفتم چی بخونم

حنا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

به من زنگ نزدن که!!!!
شما چه رشته ایی هستید؟!

تربچه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حنا

زمین شناسی محیط زیست

samira
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

منم رشته ام همینه ولی هنوز بهم زنگ نزدن

تربچه
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  samira

سمیرا خانم رتبه ت چند شد؟؟

samira
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

رتبه ام ۷ شده
شما چی؟
نمیدونم چرا با من تماس نگرفتن از صبح اینقد زنگ زدم کسی پاسخگو نیست

تربچه
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حنا

نگران نباشین حتما برا رشتتون هنوز وقت تعیین نکردن

Mm
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

به منم زنگ نزدن

حنا
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

ممنون. انشالله مصاحبه عالی داشته باشید

محسن صنعتی
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

به منم زنگ زدن گفتند ایمیلی براتون اومده چهارشنبه صبح ساعت ۸/۵ آماده باشید در متن ایمیل نوشته:

داوطلبان لازم است در پاسخ به این ایمیل، فایل مقالات چاپ شده و پذیرش شده (به همراه نامه پذیرش) در مجلات و کنفرانس‌ها، همچنین فایل تصویر کارت ملی و شناسنامه (در نام فایل ها اسم و فامیل داوطلب وجود داشته باشد) را پیوست و ارسال نمایند.

تمام مدارک درون یه فایل باشند مثل سایتشون یا جدا جدا داخل فایل زیپ بذاریم بهتره؟

تربچه
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

سلام..فردا مصاحبه دارین؟لطفا اگه مصاحبه تون فرداست بعدش بیا اینجا تجربه ای را که داری به اشتراک بذار من افتادم شنبه متاسفانه آنفولانزا گرفتم اصلا شرایط خوبی ندارم از طرفی هم بار اولمه که میخوام مصاحبه بدم استرس دارم نمی دونم چی بخونم فقط پایان نامه و مقالاتی که داشتم نگاه کردم

محسن صنعتی
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

سلام انشاءالله بهتر باشید
بله مجددا امروز ایمیل اصلاحیه فرستادن لینک رو عوض کردن ساعت ۱۲ وصل شدیم صدا و تصویر رو چک کردن و گفتن فردا بیاید بهتون نوبت بدیم منم مثل شما دفعه اولم هست و پایان نامه و مقالات رو خوندم
شما تا وقت دارید به حوزه پژوهشی مورد علاقتون نگاه بیاندازید و مطالبی رو راجع بهش بخونید همچنین اساتید دانشکده رو بررسی بفرمایید و راجع بهشون سرچی بزنید بهتر هست
چشم اطلاع میدم

تربچه
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

انشاالله موفق باشید

محسن صنعتی
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

سلام مجدد
بنده تقریبا دو ساعت پیش مصاحبه هام به پایان رسید ابتد وارد مصاحبه زبان و آی تی شدم و متن انگلیسی رو ترجمه سپس خودمو به انگلیسی معرفی کردم و به چند سوال راجع به اینکه مجلات Q1 چجوری هستند و اگر بخواهیم دو مقاله رو از هم تشخصی بدیم چه جوری باید مقایسشون کنیم و یه سری هم سوالات تخصصی سپس وارد مصاحبه تخصصی شدم کل پایان نامه رو توضیح دادم و سوالاتی از داخلش ازم پرسیدن و رتبه و تراز رو اعلام کردند همچنین گفتند شیراز رو چندم زدید و چند تا نرم افزار نام ببر و این چیزا
من که خوب نبودم و مطمئنم قبول نمیشم اما فوق العاده مهربون و با شخصیت بودن
واقعا دوست دارم باهاشون کار کنم هر چی خدا بخواد

ایمان
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

چه رشته ای؟

sss
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

کسی میدونه با این نرم افزار ادوبی کانکت چه جوری کار میکنه کن نصبش کردم فقط یه قسمت میاد که نوشنه url وارد کن

مانی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

دکمه تایید برای من غیر فعاله.باید چیکار کنم؟

sss
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام شما میدونید چه روزی باید برید مصاحبه؟ من که میرم داخل پروفایلم هیچی نزده تازه مدارکمم زده در حالت ارجاع دو روزه دیگه هم که مصاحبه ها شروع میشه

مانی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ

چرا من نمیتونم ثبت نام کنم؟ هر چی دکمه تایید رو میزنم نمیره صفحه بعد

دنیا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

بچه ها من ی گرایش دیگه رو با ی ایمیل دیگه ثبتنام کردم پولم پرداخت شد همچی اکی شد رفت برای بررسی حالا بعد یک روز دیدم اصن فرم خالیه هیچی ن فایلی ن هم کدخرید باز انگاری دوباره باید ثیتنام کنم،کسی چیزی میدونه لطفا بگه ساعت های اخره
ینی اینقد ک اینا مارو کلافه کردن هیچا اینقد مزخرف نبود

تربچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

از دیروز تا حالا ما زده ارجاع امشب هم وقت تموم میشه
حالا ما چکار کنیم؟اینجوری که ثبت نام ناقصه

حنا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

واسه همه همین وضعه

راضیه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی رفته مرحله بعدی؟
واسه من که نوشته تقاضای شما در حال بررسی است.
وضعیت ارجاع!
یعنی کسی وقت نداره اینا رو بررسی کنه!

حنا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

همه در همین مرحله هستیم

پیازچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

شماره ای نیست ما زنگ بزنیم سوالامونو بپرسیم. یکم مصاحبه ها شروع میشه من هنوز فرم ثبت نامم در مرحله اجراست

پیازچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان.
چرا شیراز جدول زمان بندی نداره؟؟مگه یکم مصاحبه ها شروع نمیشه؟ ماهنوز تاییدیه نهایی ثبت ناممون رو هم دریافت نکردیم.
تمام وقتمون رفت برا جمع آوری فایلا و آپلودشون. هردانشگاهی مدارک مخصوص به خودشو داره. بعضی دانشگاه به صورت پی دی اف میخان، بعضیا هم به صورت عکس. هردانشگاهی هم برا مصاحبه ی نرم افزار گفته. اصلا وقت درس خوندن نداشتیم.
خدا بخیر بگذرونه این مصاحبه هارو

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

بعد از تکمیل فرم وضعیت فرایند را زده در دست اقدام. منظور چیه؟

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

من بعد اپلود مدارک وارد مرحله بعد نمیشه. چیکارکنم؟؟؟؟؟؟اصلا دکمه تاییدش غرفعاله

Mm
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ

شماها میدونید چه روزی مصاحبتون هست و چه ساعتی اگه میدونید لطفا بگید تو پروفایل من ک میزنه فقط موارک کامل

محسن صنعتی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

شریعت خرم دل چرا ما رو عذاب میدی :( اگه یکم مصاحبه هست الان نباید بررسی شده باشه!

جم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ

حساب بانک ملت از کجا بیاوریم؟ دوستان هیچ راه حل دیگری نیست؟ .اقعا خسته شدیم یک کلمه درس نخوندیم فقط مشغول آپلود مدارک و دانلود نرم افزار ورد به فلان عکس به فلان هستیم.

..
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  جم

من با تجارت انجام دادم و مشکلی پیش نیامد

تربچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  جم

اون قسمت اول من پرسیدم میگن یه عدد بنویسین لازم نیست حتما حساب بانک ملت باشه خودم شماره حساب بانک ملی را نوشتم البته باید ده رقمشو بنویسی

جم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

واقعا عجب مصیبتی شده است ثبت نام دانشگاه شیراز.الان حساب بانک ملت را از کجا بیاوریم حداقل چند روز زودتر اعلام می کردند.دوستان برای شماره حساب هیچ راه حلی نیست؟ هر دانشگاهی ساز خودش را می زند از روزی که سنجش دعوت به مصاحبه زد کار ما شده آپلود کردن و پرینت گرفتن و نرم افزار دانلود کردن.یک کلمه هک برای مصاحبه نخوانده ایم.واقعا تاسف آور است.

..
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

دوستان چه طوری میتونم اطلاعات پی دی اف رو ویرایش کنم؟
خواهش میکنم هر کی میدونه بگه ممنون

تربچه
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ..

فک کنم pdfescp
سایت

فیبی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ

چرا شیراز جدول زمانبندی نداده؟ یا داده من نمی‌بینم کل سایتش و زیر و رو کردم

مریم رنانی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

جدول زمانبندی کجاست؟ زمان دقیق مصتحبه را از کجا متوجه بشم؟؟

حمید
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

اون حساب ملت هم فک کنم کلا الکیه من که نداشتم یه چیزی همینجوری زدم

تربچه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

شما رفتین مرحله بعد یا ارجاع زده براتون؟؟

جم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

ثبت نام شما تکمیل شد ؟

حمید
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

دوستانی که به مشکل خوردن برا واریز وجه بعد از واریز یکبار از سیستم بیرون بیاید وارد بشین درست میشه واسه من که اینطور بود

حمید
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام ثبت نام کردم ولی جدول مربوط به زمان مصاحبه رو از کجا باید پیدا کرد.توی سایت دانشکده برق که مطلبی نبود و اخرین مطلبش برا سال ۹۸ بود ممنون میشم بگید اگه کسی خبر داره

م
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

دوستان من یک رشته ثبت نام کردم اما همان رشته گرایش دیگه نمیتونم لطف کنید راهنمایی کنید برای گرایش دیگه ثبت نام امروز اخرین مهلت لطفا راهنمایی کنید

ن
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  م

منم همین مشکل رو دارم. رشته من دو تا گرایش داشته . واسه یکی ثبت نام کردم و لی برای اون یکی دیگه نتونستم کاری کنم. لطفا راهنمایید

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ن

من پیام دادم جواب داد برای هر گرایش یک ثبت نام

ن
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چطور تونستید هر دو تا گرایش رو ثبت نام کنید؟ لطفا راهنمایی کنید

ابراهیم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  م

منم یک رشته را ثبت نام کردم دو گرایش دیگه را نمیتونم ثبت نام کنم امشب هم فرصت تموم میشه. واقعا نمیدونم چیکار کنم

تربچه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام..کسی رفت مرحله بعد یا همه درحال ارجاعیم؟؟

..
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

دوستان
در پایین صفحه که نوشته اپلود مدارک
شما چه چیز هایی رو اپلود کردید؟

امنه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

ازاد بهتره یا پردیس خود گردان

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  امنه

من باشم آزاد رو انتخاب میکنم اگر بخواهید هیئت علمی بشوید حداقل آزاد رو میتونید ولی فارغ التحصیل پردیس نه دولتی میگیره نه آزاد اگر هم صرفا مدرک میخواید فرقی نمیکنه بسته به شرایطتون

سها
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

دوستان وقتی تو مرحله ارجاع هست کار تموم شده یا یانکه باید منتظر بمونیم مدارک و ثبت ناممون رو تایید کنند و گزینه کامل فعال بشه؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سها

همه الان تو این مرحله هستیم باید کاربری که در قسمت پایین نوشته مدارک ما رو تأیید کنه به مرحله بعد میریم هنوز کار تموم نشده مرتب سر بزنید که اگر کسری دارید مجددا اقدام کنید

نیکی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

سلام از کارتم پول کسر شده اما خطای سیستم داد حالا چکار کنم؟

سها
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

دوستان وقتی زده ارجاع یعنی تمومه یا باید صبر کنیم کارشناس درستی بت نام و مدارکمون رو تایید کنه؟

s.a
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام.من پول رو واریز کردم مدارک رو هم فرستادم.و اخر دست نوشت در دست بررسی.یعنی چی؟به شما گواهی ثبت نام داد؟

امنه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان دانشگاه ازاد بهتره پردیس خودگردان؟

۱۲۳۴
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

توصیه نامه استاد باید بذاریم؟

۱۲۳۴
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

من کارنامه انتخاب رشتمو اشتباه فرستادم الان نمیتونم ویرایش کنم.چیکار کنم؟

مدیریت دولتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

ببخشید دکمه تایید برای من غیرفعاله. باید چی کار کنم؟ خواهش می کنم یه نفر جوابم رو بده

مهتاب
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هست ک از مرحله ارجاع تایید شده باشه؟؟؟ من دیروز ثبت نام کردم…از دیروز تا حالا زده در حال بررسی….نام کاربر زیرش هم زده شریعت خرم دل….چرا بررسی نکردن؟؟ وقتش ک تمام شده؟؟؟؟ چ کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی هست تاییدیه ثبت نام گرفته باشه؟؟؟

فاطمه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

آره دقیقا.چرا اینجوریه؟؟؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

اونش مهم نیست که وقتش تموم بشه اگر کسری داشته باشه براتون باز میکنن این تاریخ برای ثبت اولیه مدارکه احتمالا از فردا که مهلت تموم میشه دونه دونه بررسی میشه

s.a
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

سلام.من پول رو واریز کردم مدارک رو هم فرستادم.و اخر دست نوشت در دست بررسی.یعنی چی؟به شما گواهی ثبت نام داد؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

کسی از مرحله ارجاع گذشته تا این لحظه ببینیم بعدش چه خبره

دنیا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

تورخدا یکی بگه چرا ثبتنام شیراز اینجوریه دوروز در حال بررسیه کسی هم جواب ایمیلارو نمیده یه گرایش دیگه میخوام ثبتنام کنم نمیشه

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دنیا

منکه هرچی زنگ زدم و ایمیل جواب نداد کسی،برای اضافه کردن گرایش هم از اول برای گرایش جدید ثبت نام کردن، با ایمیل جدید!!
یک جوری روند ثبت نام بی حساب و کتاب هست، انگار داریمنرم افزار رو کرک میکنیم!!
ضمن اینکه هر گایش یک ثبت نام برای کسانی که مدارک رو چک میکنن زحمت رو چندبرابر میکنه! چون یک مدرک رو باید دو سه بار چک کنه!

شیراز
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

کی قراره دانشگاه شیراز این فرم رو تایید کنه؟؟!!! وقتش داره تموم میشه از اونور میگه فرم های دیگه هم هست!!!

راضیه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان، من پرداخت رو انجام دادم ولی پیغام خطا اومد و شماره خرید رو بهم نداد!
شماره ارجاع همونه شماره خریده؟
کسی به این مشکل برنخورده؟ شماره تماس شون رو کسی نداره؟
:(

..
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

شماره تماس در سایت دانشگاه هست

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

در چهار گرایش میخواهم شرکت کنم، باید برای هر گرایش ثبت نام را از اول شروع کنم، با با همان نام کاربری (یوزر) بخش جدیدی را اضافه کنم؟
ممنون

Phd99
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

نکته مهم
کسانی که در پرداخت مشکل دارند!!! حتما می بایست شناسه پرداخت را که زیر پرداخت وجه ثبت نام نوشته شده کپی کنند و در صفحه ای که اطلاعات کارت بانکی را میخواد(شاپرک) پیست کنید وگرنه پرداخت ارور میده.

نیکی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

دوستان کسی از میزان شهریه پردیس شیراز اطلاع داره؟

نیکی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

دوستان من گزینه ثبت نام دانشگاه شیراز را در هیچ صفحه ای نمی بینم راهنمایی کنید

تربچه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

یا ایهاالمسلمون یکی جواب تربچه را بده
کارتی که هزینه را پرداخت میکنیم باید به اسم خودمون باشههههه

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

نه چه ربطی داره پرداخت هزینه هست نمیگن که از خودتون باشه

تربچه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

به جون خودم کارت داداشم زدم قبول نکرد تا رفتم رمز پویا کارت خودمو فعال کردم پرداخت شد، برا من که اینطور بود

محسن صنعتی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

جل الخالق!!
شاید اون لحظه سایت مشکل داشته یا بانک درگاهش قطع بوده وگرنه پرداخت پول از کجا میفهمن کارت شماست یا داداشتون اونا انتقال براشون مهمه

-
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ق٫ظ

میگم شماره خرید همون شماره پیگیری؟

-
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  -

دوستان با اینکه پرداختم موفق بود بعدش وارد یک صفحه خطا شدم.وشماره خرید ندارم.تو فاکتورش که به ایمیلم اومده شماره پیگیری .ایا این شماره رو باید وارد کنم.من خرید با کارت تجارت انجام دادم.خواهش میکنم اگه کسی میدونه جواب بده.

سارا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  -

کنار همون لینک پرداخت میاد

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ق٫ظ

من دانشجوی دانشگاه شیرازم ، بخوان ریز نمرات بدن یکی دو هفته دوندگی داره، چطور تو یک روز بگیرم، دسترسی به اتوماسیون هم نیست!!
عجب قصه ای داریم!!!

-
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من به دانشگاه کارشناسیم زنگ زدم برای ۲۴ ساعت سیستم گلستانم فعال کردند.تونستم نمرات بگیرم

ویکتاریون
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

زنگ بزن بهت یوزر پسورد بدن از همون اتوماسیون بگیر. اصلا آموزش ریزنمرات دست آدم نمیده که.

شیراز
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان نرم افزار ادوب رو نصب کردم. از طریق لینکی که تهران اعلام کرده خواستم تست کنم. ولی نمیشه!!!!
میگه فلش پلیر باید نصب کنید! میزنم نصب فلش پلیر میگه منسوخ شده! و اصلا پیش نمیره! چیکار کنم؟؟؟!

م
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ق٫ظ

دوستان بعد دریافت شناس کاربری ورمز عبور ابتدا پول پرداخت بعد وارد لینک اتوماسیون شده مدارک بارگذاری درقسمت ثبت نام وبعد ذخیره وارسال

همین دیگه روش؟

پرداخت از کدوم قسمت لطفا راهنمابیی کنید امروز اخرین روز ثبت نام

محسن
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ

دوستان مبلغ ۱۰۰ هزار تومان مصاحبه دانشگاه شیراز رو کجا پرداخت کنیم

محسن
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ

دوستان مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دانشگاه شیراز رو کجا باید بپردازیم

..
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ

دوستان
در اطلاعیه توصیه نامه ندیدم.خودمون اضافه نکنیم؟دانشکده ها توصیه نامه میخوان؟

به خانم مهتاب
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

دوست عزیز که ثبت نام کردید
بعد از شناسه و رمز که وارد میکنیم چه اطلاعات پایه ای از ما میخوان؟

تربچه
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

تو را خدا من از صبح درگیر این ثبت نامم دارم دیوونه میشم
یکی بگه کارت باید به اسم خودمون باشه کارت خودم رمز دوم نداره از داداشمو میزنم خطا میزنه البته ملت نیست

sara7
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنید.واقعا دارم کلافه میشم.از صبح کل وقتم برای دانشگاه شیراز و کاشان رفته.لینک پرداخت توشیراز برامن غیرفعال.شما چطوری پرداخت کردین.دانشگاه کاشانم با اینکه هزینه رو پرداخت کردم ولی لینکی یا جایی برای بارگذاری مدارک نداره.خواهش میکنم راهنماییم کنید.

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان من اشتباهی تایید زدم و مدارک ارسال نکردم چطور ویرایش کنم

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان من اشتباهی تایید زدم هیچ مدرکی ارسال نکردم چکار کنم

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

امکان نداره سایت تایید کنه…ارور میده…چطوری بدون آپلود مدارک سایت تاییدیه زده؟؟ دکمه ذخیره و ارسال پایین صفحه رو فرستاده باشی کاری دیگه نمیتونی بکنی…احتمالا فقط تایید بالای صفحه رو زدی…شما هنوز میتونی وارد سایت بشی و امکان ویرایش دارید…بعد ک فرمها و مدارک رو آپلود کردید دکمه کنارش نوشته ذخیره و ارسال اونو بزنی تازه ثبت نامت تکمیل میشه…اشتباه نکنی

ریز نمره
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

دوستاااان ریز نمره شماها عکس داره؟؟ من از سایت دانشگاه شیراز گرفتم روش عکسم نیس. تورو خدا بگید چیکا کنم؟؟؟

دنیا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ

دوستان من امروز ثبتنام کردم بعد از کلی بدبختی زده درحال برررسی
حالا این ی گرایش بود من میخوام گرایش دیگه بزنم نمیشه که میشه یکی راهنمایی کنه ایملیم زدم جواب ندادن، اخه این چ مسخره بازیه کل وووقتمون رفت نرسیدیم بخونیم

ریز نمره
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

بچه هاااا ریز نمره شماها عکس داره؟؟ من از سایت دانشگاه شیراز گرفتم روش عکسم نیس. تورو خدا بگید چیکا کنم؟؟؟

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریز نمره

یه اسکرین شات بگیر ازش بعد بذارش توی پی دی اف

تربچه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

دوستان شما هم وقتی همه مدارک را pdf میکنین سایز صفحات یکسان نیست،آخه من هر کدوم از مدارک که عکس بودن وقتی به pdfتبدیل میکنم اندازه صفحات بزرگ و کوچک درمیاد یکسان نیستن؟؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

منم همینجوری شد بعضیا A5 بعضی ها A4 فرق میکنن با هم یا پورتریت و لندسکیپن اشکال نداره

فیبی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ

دوستان، این جدول زمانبندی که گفته هموز نزدن؟ یعنی مشخص نیست بین یکم تا ششم هر رشته چه روزیه؟

؟
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

سوال منم هست

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

سلام.دوستان این درجه پایان نامه جیه…واسه من امضا و همه جی هست درجه ننوشته….سوال بعد ب جای ملت شماره حساب تحارت باشه اشکالی داره؟،

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

درجه کارشناسی یا کارشناسی ارشد

ویکتاریون
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

عالی، بسیارخوب،خوب. یادت نمیاد سر دفاع کدومو گفتن؟ چیزی نیست که آدم یادش بره.

دانشجو
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

چرا دکمه تایید من غیرفعاله؟

رضا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

دوستان تاریخ دقیق مصاحبه ادبیات فارسی شیراز چه زمانیه؟

sara7
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

دوستان لینک پرداخت فعال؟من هر کاری میکنم پول واریز کنم نمیشه غیرفعال

amir
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان کسی تونسته واریزی انجام بده من هرچی میزنم خطا میده بعد پول برمیگرده کسی اگه تونسته لطفا راهنمایی بفرماید

Sara
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام.دوستان من ریز نمرات کارشناسی و گواهی ارشد و صورت جلسه دفاع ندارم .شما میدونید باید چیکارکنم .دانشگاه کارشناسی و ارشدم باهم متفاوتند.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

زهرا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام. صورت جلسه دفاع رو باید از مسئول تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارشد بگیرید تلفنی تماس بگیرد شاید ایمیل کنند

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

سلام. برای ریزنمرات کارشناسی و ارشدتون به تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها ایمیل بزنید براتون میفرستن. من خودم همینکارو کردم. صورتجلسه دفاع هم که باید در صحافی پایان نامتون باشه. یعنی جزو صفحات اول میذارنش معمولا.

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان کسی با کارت تجارت ثبت نام انجام داده؟میشه؟یا فقط باید ملت باشه؟

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

سلام! بله من با تجارت انجام دادم. مشکلی پیش نیومد

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

خیلی ممنون

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

صفحه مدارک گویا عوض شد برای شما هم اینجوریه؟ طبق اطلاعیه درست شد

م
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

دوستان من شماره حساب ملت دارم کامل پر کردم بعد تایید زددوباره باشناسه ورود شدم دیدم خالی فرم پرکرم اصلا نمیدونم کجا بایدمدارک ارسال کنم یاوایز پول کدوم قسمت میش راهنمایی کنین وارد لینک با شناس کاربری میشم اما تایید بزن فرم دوباره خالی و ارسال مدرک نمیدونم کجا و واریز پول مسخره کل زمانم رفت هنوزم انجام نشده لطفا راهنمایی

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

صفحه اولی که براتون باز میکنه فرم مشخصات فردی و خانوادگی و آدرس و اینجور چیزاس اینا رو پر کنید بالای صفحه گزینه تأیید رو بزنید وقتی زدید به قسمت آپلود مدارک و پرداخت هزینه وارد میشید که به ترتیب انجام میدید برای بقیه دوستان و من قسمت امضاء و تصویر داوطلب بسته بود ببینید شما میتونید اونها رو آپلود کنید یا خیر

ملیحه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

سلام ببخشی اول از چه سایتی بریم وارد شیم دقیقا بگین لطفا

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ملیحه

ابتدا که وارد بخش اطلاعیه مربوط به دکتری میشید انتهای اطلاعیه یک لینک آبی رنگ تحت عنوان لینک ثبت نام رو کلیک کنید و اطلاعات اولیه رو وارد کنید تا بهتون یوزر و پسوورد بده بعدش که وارد شدید طبق کامنت قبلی ابتدا اطلاعات شخصی رو وارد میکنید و بعد از تأیید هزینه رو میتونید پرداخت و مدارک رو آپلود کنید در هر مرحله هم ذخیره رو بزنید تا برنگرده و در انتها هم ذخیره و ارسال مدارک

سعید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

همون بخش اطلاعیه مربوط به دکتری رو که میگید من پیدا نمی کنم. کجاست؟

زهره
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

لینکش رو من نمیبینم میشه خواهشا لینک رو اینجا کپی کنی؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان چرا شیراز اینجوریه
الان اون پی دی افی که با زحمت درستش کردیم کجا باید آپلود کنیم؟
در قسمت تصویر مستندات که ۳ تا ۳ صفحه هست دقیقا چیو باید بگذاریم مگه مقالات و گواهی رتبه رو توی Pdf نذاشتیم!! باید رزومه رو آپلود کنیم در این قسمت ها؟ فقط صفحه اول پایان نامه میمونه که اینجا میشه وارد کرد
نسبت به جاهای دیگه به خصوص علامه خیلی ضعیف تره

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

سلام! بله همون پی دی اف که درست کردید رو در قسمت مستندات پژوهشی آپلود کنید. همون پی دی اف کافیه فکر میکنم. منم همینکارو کردم. حق دارید یکم شیراز عجیب و غریب بود ثبت نامش نسبت به جاها دیگه!

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان، قسمت پرداخت ،من پرداخت کردم پول هم از حسابم کم شده ولی ارور داد و شماره خرید بهم نداد میشه راهنمایی کنید از کدوم قسمت پیگیری کنم؟

سارا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  .....

از مرورگر اکسپلورر استفاده کنید درست میشه

تربچه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

دوستان برا شما قسمت عکس و امضا میاد؟؟ برا من که نمیاد یعنی مشکل از سرعت نت هست یا کلا نمیاد برا کسی

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

برا منم نیومد بقیه موارد رو پر کنید هر قسمتی که اجباری باشه و پر نشه ارور میده این قسمت مهم نیست

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

کلا نمیاد

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

امضا چیه؟اینم باید به پی دی اف اضافه کنیم؟

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  تربچه

برای منم قسمت عکس و امضا نمیاد…الان فعلا وجه واریز شده مدارک رو هم آپلود کردم تو اون صفحه بعدش …حالا نوشته ارجاع….تا بررسی بشه بره مرحله بعدی فعال بشه…من نمیدونم اون فایل ک گفته بودن کل مدارک رو تو پی دی اف بزارید رو دقیقا کجا باید ارسال میکردم…لابد تو مرحله بعد هست ک هنوز فعال نشده…احتمالا بعد از بررسی اطلاعات اولیه فعال میشه…

Phd99
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

یعنی توی این دو روز بریم بانک ملت حساب باز کنیم؟! چه منافعی پشت این داستان هست؟! چرا انقدر بی سرو سامانی ، هر دانشگاهی یه سازی میزنه. بابا این مدارک رو همه را تجمیع کنید تو یه جا یه پول قلمبه هم بگیرید انقدر مردمو آزار ندید، کجای دنیا دنیا اینطوریه؟؟؟ ۴روزه معطل این بروکراسی بیخودم.

دکترااا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Phd99

واقعا خسته کنندست. تروخدا یکی صدای مارو به گوش سنجش برسونه. این چه وضعه. هردانشگاه کلی مدزک و اطلاعات هرکدام یهرسیستم و کلی وقتگیر. اصاا نرسیدم تا حالا به خوندن برا مصاحبه.

شمیم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکترااا

دقیقا..‌چند روزه کلی تایممون صرف ثبت نام و تکمیل فرم ها گذشته. خیلی خسته کننده است و همین الان کلی سیستم هاشون مشکل داره، بعد میخوان مجازی هم برگزار کنند، حتما میتونن

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

اقا بالاخره بانک ملتو دیدم..چیه این…عکسا واسه شمام نمیشه فرستاد؟

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کجا بود بانک ملت ؟میشه لطفا بگید

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

موقعی ک رمزو بهت میدن میری تو سایتع نوشته

دکترااا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دوستان تروخدااا من دیوانه شدم از این سایت. چرا نمیشه پرداخت کرد؟ من کارت ملی ام رمز دوم دارد و میاونم باش پول بریزم. از کروم خم فقط میشهواصلا اکسپلورر باز نمیکنه قسمت وجه رو. تروخدا راهنماییم کنید. سه ردز ویر شیرازم. واقعا بد سایتش

تهران
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکترااا

موقع پرداخت پایین رمز پویا باید شناسه پرداخت رو. وارد کنید. شناسه پرداخت صفحه قبلیش نوشته.

فرشاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

قسمت امضا و عکس برای من نمیاد… یعنی نمیاد ک لود بشه و نمیشه عکس را لود بکنم. راهنمایی بکنید لطفا

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

نمیخاد برا منم همینطور بود بقیه موارد رو پر کنید

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

واسه منم همین جور بود بدون عکس تایید کردم دیگه

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

برای منم اینجوری بود رد کردم بعدش دوباره دیدم آپلود تصویر اجباریه استرس گرفتم !

فرشاد
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی بکنید. چرا قسمتی که زده عکس نمیاد و نمیزنه ک عکس بود بشه همچنین قسمت امضا؟؟؟؟

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

دوستان لطفا جواب بدید استرس گرفتم
قسمت بارگذاری مدارک فقط شناسنامه زده بود اجباری دیگه درسته؟
من چون فکر میکردم بارگذاری اون فایل پی دی افی که خواسته بودن مرحله بعدیه بقیه مدارکی که اجباری نبود آپلود نکردم

بهروز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  حنا

با اختلاف ۱۰۰۰ بدترین ثبت نامه مصاحبه در بین ۸ دانشگاه که انجام دادم.خسته نباشی دانشگاه شیراز خسته شدی برو بخواب

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

دقیقاااااااااا

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

افتضاحه ها….باقیشونم خیلی بهتر نیستن این دیگه نوبره

بهروز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  حنا

نهایت برگشت میزنه درست میکنی دوباره نگران نباش

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

ممنون

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  حنا

بهشون ایمیل بزن بهت میگن چیکار کنی.

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ایمیل زدم امکان ویرایش برام فعال کردن (تنها حسنشون همین بود که سریع جواب ایمیل دادن )

شمیم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ببخشید از کدوم قسمت میشه ایمیل زد؟ ایمیل رو پیدا نمیکنم. پولمو واریز کردم و در تکمیل فرآیند خرید، ارور داده و الان شماره خرید رو ندارم تا بتونم ادامه بدم.

حنا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

همون اطلاعیه که شیوه ثبت نام و مدارک لازم گفته آخرش آدرس ایمیل هم دادن

محسن صنعتی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  حنا

کجا باید آپلود بشه؟ در قسمت تصویر مستندات؟ جای دیگه که نداره اون که میگه سه صفحه باشه در صورتی که ۲۸ صفحه شده

حنا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

من فقط شناسنامه کارت ملی آپلود کرده بودم بار اول الان مدارک کارشناسی ارشد و کارنامه هم آپلود کردم ولی اون فایل پی دی اف که گفته بودن تهیه کنید شامل همه مدارک باشه جایی واسه آپلود نداره شاید مراحل بعد بگن چجوری ارسال کنیم

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  حنا

پایان نامه رو کامل اپلود کردید یا فقط چکیده؟

نفس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

واسه من ۴۵ صفحه شده پی دی اف. فرستادم توی همون قسمت مستندات پژوهشی آپلودش کردم. فکر نکنم بیشتر باشه مشکلی پیش بیاد

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

سلام دوستان! من حساب تجارتمو زدم مشکلی پیش نیومد. فکر نمیکنم خیلی چیز مهمی باشه. وقتی به مرحله بعد که تکمیل فرایند اختصاصی هست رفتید، در اونجا هزینه رو با هر کارتی که دارید میتونید واریز کنید و فرقی نمیکنه!

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

واقعا؟ثبت نامتون کامل شد؟

فاطیما
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

بله! تا الان که رفته بخش ارجاع، کامل شده. ببینیم بعدش چی میخوان

ترانه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

اون فرمی که به صورت وورد لود رو کجا باید میذاشتیم؟ جایی نداشت اصلا؟
چرا شیراز این جوری بود؟؟؟؟؟؟
جایی برای مقاله و پایان نامه هم نداشت…..

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ

دوستان این ملت ک میگن واسه شیراز لازمه کجاست؟ حذفش کردن یا من ندیدم؟

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

قسمت تکمیل اطلاعات فردیه

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

قسمت اطلاعات فردی

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حساب ملت واسه چی لازمه؟؟؟؟ چرا؟؟ میشه توضیح بدید؟؟

علی
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

تو فرم ثبت نامت میخواد…اینم شده دردسرا

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

واسه ثبت نام اصلی و نهایی دانشگاه شیراز لازم هس ک بانک ملت حساب باز کنی از اونجا ک شیرازیا خیلی حال ندارن یه فضای جدید واسه ثبت نام مصاحبه ایجاد کنن از همون استفاده کردن!!!

لیلا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ق٫ظ

سلام
زمان ثبت نام ۲۹ ام تا چه ساعتی اد امه داره ؟کسی اطلاع دقیق داره؟
تاریخ مصاحبه بخش های دانشکاه ها هنوز مشخص نشده؟
ممنون میشم اطلاع بدید

تربچه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ

دوستان من حساب بانک ملت ندارم، حساب حتما باید به اسم خودمون باشه؟
چون معمولا برا پرداخت مشکلی نبود حساب به اسم کی باشه

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

این سوال منم هست اگه کسی میدونه جواب بده

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

این سوال منم هست لطفا اگه کسی میدونه جواب بده

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ق٫ظ

چرا قسمت پرداخت وجه سیستم کار نمیکرد؟؟؟ هر چقدر پول را واریز میکردم ارور میداد و بعد از بیست دقیقه پول به حساب برگشت میخورد….میشه راهنمایی کتید؟؟؟ آیا شما هم همین مشکل رو داشتید یا من فقط داشتم؟؟؟؟

.....
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

برا منم همین مشکل پیش میاد

م
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ

دوستان دانشگاه شیراز میشه راهنمایی کنین نمیدونم چطور وارد شناسه ورمز کاربری بشم با اکسپلور رفتم ی راهنمای داشته باشین چطور وکجا مشخصات ثبت کنم تا شناسه ورمز کاربری بده لطفا راهنمایی

ا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  م

در اطلاعیه توضیح داده روی قسمتی که نوشته ثبت نام کلیک کنید و یه سری اطلاعات رو پر کنید در اخر شناسه و رمز کاربری به شما داده میشه
بعد دوباره در متن اطلاعیه روی لینک سایت اتوماسیون کلیک کنید و در سمت راست سایت شناسه و رمز رو وارد کنید و مراحل ثبت نام انجام بدید

تربچه
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ا

حساب ملت ندارم چکار کنم تو شهر ما کوچیکه بانک ملت نداریم والا
حتما باید اسم خودم باشه

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

این بانک ملت واسه چی لازمه؟؟ باید از بانک ملت واریز وجه انجام بدیم یعنی؟؟؟ چون من هرچی از مسکن کارت واریز میکنم اررور میده بعد پول برگشت داده میشه…..

...
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

سوال منم هست .هنوز ثبت نام نکردم ولی در اطلاعیه حساب ملت ندیدم
حتما باید با حساب ملت خود داوطلب پول واریز بشه؟

مهتاب
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ا

سلام ببخشید قسمت واریز وجه چرا پول واریز نمیشه؟؟؟ برگشت داده میشه…باید حتما از بانک ملت واریز کنیم؟؟؟

سارا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

منم همین مشکل رو داشتم، گفتند باید از مرورگر اکسپلورر استفاده کنید درست میشه

سعید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ا

همون قسمتی رو که نوشته *ثبت نام* نمی تونم پیدا کنم،خداااااااااا