پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نحوه برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه بناب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه بناب در خصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب تراز مصاحبه دکتری دانشگاه بناب می توانند از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ تا ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ با مراجعه به وب سایت دانشگاه به نشانی (https://pr.ubonab.ac.ir/) نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.مصاحبه دکتری دانشگاه بناب

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کدرشته محل می باشند.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه بناب

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی به صورت الکترونیکی تشکیل شده است، عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در این دانشگاه است.

زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۳۹۹ این دانشگاه در کلیه رشته – گرایشها طبق برنامه زمانی اعلامی از طرف سازمان سنجش خواهد بود. تاریخ مصاحبه الکترونیکی رشته ریاضی محض -هندسه و رشته فوتونیک ۱و ۲ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ خواهد بود.

آدرس الکترونیکی برای آپلود مدارک و ورود به جلسه الکترونیکی مصاحبه برای هر داوطلب در وب سایت دانشگاه بناب اعلام خواهد شد.

توجه: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشگاه بناب مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 99 دانشگاه بناب

– تکمیل فرم شماره ۱

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی.

– تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹

– اصل مدرک و ریزنمرات هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند – تصویر پایان نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده .

– تصویر پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده از طریق وبگاه (برای داوطلبانی که از پایان نامه خود دفاع ننمودهاند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است).

اصل فیش بانکی به مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه مصاحبه دکتری

– اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

 شرایط اختصاصی تحصیل در دوره دکتری دانشگاه بناب

۱- این دانشگاه فقط آزمون مصاحبه تخصصی به صورت مجازی و ارزیابی تحصیلی خواهد داشت لطفا تمامی مدارک آموزشی و پژوهشی خود آپلود نمائید.

۲- نمره آزمون اولیه هیچ تاثیری در گزینش نهایی داوطلب نخواهد داشت و ملاک عمل نمره مرحله دوم (مصاحبه تخصصی) خواهد بود.

۳- برای دانشجویان دکتری تخصصی پذیرفته شده با رتبه کل زیر ۱۰ (تک رقمی)، برای هر نیمسال مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل یک میلیون تومان) در سنوات مجاز (حداکثر ۸ نیمسال) پرداخت خواهد شد.

۴- برای دانشجویان دکتری تخصصی پذیرفته شده با رتبه کل ۱۰ الى زیر ۲۰، برای هر نیمسال مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل پانصد هزار تومان) در سنوات مجاز (حداکثر ۸ نیمسال پرداخت خواهد شد.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها