پارسه
وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

ممنوعیت شرکت داوطلبان آزاد در آزمون MSRT مهر ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

صدیقی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت این دوره از آزمون MSRT نصف دوره‌های قبل است، داوطلبان آزاد نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و معاون وزیر علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون MSRT اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا چند ماهی برگزاری آزمون MSRT به تعویق افتاد، اما با توجه به نیاز دانشجویان دکتری به شرکت در این آزمون مقرر شد که این دوره‌ها با ظرفیت کمتر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

صدیقی در ادامه گفت: ثبت نام در آزمون MSRT از ۲۳ شهریور آغاز شده است و ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه ۲۶ شهریور به پایان می‌رسد. این آزمون صبح جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه با بیان اینکه ظرفیت این دوره ۵۰ درصد دوره‌های قبل است اضافه کرد: دانشجویان دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در اولویت اول ثبت نام هستند و اگر ظرفیت خالی باقی بماند دانش آموختگان کارشناسی ارشد نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. در این مرحله از ثبت نام داوطلبان آزاد نمی‌توانند شرکت کنند.

شرکت ۳ هزار نفر در آزمون MSRT مهر ماه ۹۹

معاون وزیر علوم اضافه کرد: در دوره‌های قبل حدود ۶ هزار نفر در آزمون MSRT شرکت می‌کردند که امسال حداکثر ۳ هزار نفر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

صدیقی در ادامه درباره علت در اولویت قرار گرفتن دانشجویان دکتری گفت: دانشجویان دکتری برای آزمون جامع به نمره زبان احتیاج دارند و در این مدت به دلیل شیوع کرونا خیلی زیاد معطل شدند که به همین دلیل اعلام کردیم ابتدا دانشجویان دکتری در اولویت باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کرونا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

شرط برخی از دانشگاه ها داشتن مدرک زبان برای ثبت نام هست و اگر مدرک زبان نباشه قبولی منتفی میشه. من مدرک زبانم اردیبهشت اعتبار دو ساله ش تموم شد. واقعا این انصاف نیست. حداقل ۶ ماه که ازمونی برگزار نشده به اعتبار مدارک اضافه کنن. توروخدا درخواست بدیم این کارو بکنن. phd تست این درخواست ما رو به گوش مسوولینش برسونه. بخدا ظلمه با رتبه تک رقمی بخاطر زبان قبول نشم

Ghhoo48@
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

این غیر منطقی هست که وزارت بهداشت یا سایر دانشگاهها ورود به ثبت نام کنکور دکتری را مشروط به داشتن مدرک زبان بدانند ولی آزمونهایی مثل msrt را با ظرفیت کمتر برگزار کنند. من مجاز به مصاحبه دکتری هستم اما مدرک زبان که گرفته بودم تیر ما دوسال تمام شد و از اعتبار ساقط شد . از طرف دیگه آزمونی هم از اسفند ماه برکزار نشده تا ما برای امتیاز زبان مصاحبه نمره کسب کنیم.این چه بی تدبیری هست؟؟!! این همه جان کندم تا نمره علمی بالا کسب کنم حالا برای مصاخبه نمره زبان ندارم. کلافه شدیم از این همه استرس. ……هیچ کس هم خودش را موظف به حل و تدبیرشرایط اضطراری نمیداند. حداقل هر ۱۵ روز برگزارکنید تا ما هم خاکی به سرمون بریزیم دیگه…

...
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ghhoo48@

از دوستان در phdtest درخواست داریم تا پی گیر آزمون بعدی msrt باشند

ویکتاریون
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ghhoo48@

یکی از انواع بی تدبیری هست دیگه. من اگه جای شما بودم همین مدرک دو ماه گذشته رو آپلود می کردم. حالا اگه کارشناس آموزش قبول نکرد که هیچی. ولی اگه به مصاحبه رسید اونجا حرفش رو می زدم. چون اگه مصاحبه ها سر وقت نرمالش توی خرداد و تیر برگزار می شد مدرک شما اعتبار داشت. یعنی هیچ رقمه نمی تونستی وضع فعلی رو پیش بینی کنی و قبل از این جریانات امتحان بدی. باید این مسئله رو درک کنن.

آنیل
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

در یک ماه باید دوبار برگزار شود شنیدم ابان برگزار نمیشه و اذر برگزار میشه این ظلمه
لطفا ابان هم برگزار شود

پاسانا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

من دانشجوی ترم آخر دوره دکتری هستم خواهشا خواهشا خواهشا ظرفیت رو اضافه کنید من نتونستم بعد از ۸-۹ ماه ثبت نام کنم واقعا چرا با همون ظرفیتهای قبلی و با افزودن تعداد حوزه ها تون ازمون رو برگزار نکردید که الان این همه دانشجوی دکترا ثبت نام نکرده باقی موندن؟؟؟؟؟؟؟
آزمون بعدی کی هست حداقل بجای ماهی یه بار ماهی دوبار با نصف ظرفیت برگزار کنید.
چطور باید صدای خودمون به شما برسونیم؟؟؟؟ من واقعا معطل این آزمونم…
چه کسی پاسخ می دهد؟؟؟؟

بهاره
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

دوستانی که دانشجوی دکتری نیستن کسی تونسته ثبت نام کنه؟

Mina
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

منم نتونستم ثبت نام کنم، کلی هم مطالعه داشتم و برای مصاحبه نیاز داشتم.

ندا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

منم نتونستم….

الینا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

حالا نه خیلی دانشجوهای دکتری تونستن ثبت نام کنن- با این که واسه من زده بود تو اولویت هستید برای ثبت نامنتونستم ثبت نام کنم همون لحظه اول ظرفیت پر شد

واقعااا مسخره اس برنامه ریزیشون

بعد ۹ ماه حالا آزمون گذاشتن یعنی

چشم نخورید یبار

حالا من چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ظرفیت را واسه ما دانشجوهای دکتری بدبخت افزایش بدییییییییییییییییییییییییییییید

مهدی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

امیدوارم برای برنامه ریزی بهتر، جدول زمان بندی ازمونMSRT سال ۹۹ هرچه زودتر اعلام بشه همچنین در این شرایط کرونایی حوزه دانشگاه هرمزگان هم برای دوره های بعد در نظر بگیرند

ندا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

واقعا چرا این کار رو نمی کنن!؟
من کلی مطالعه داشتم و نتونستم ثبت نام کنم…. منصفانه نیست….
البته من دانشجوی دکتری نیستم و برای رزومه می خواستم ولی خیلی از دانشجویان هم نتونستن ثبت نام کنن….
کاش حداقل آزمون بعدی رو یه خرده زودتر برگزار کنن… یا مشخص کنن به هر حال که ما بتونیم برنامه ریزی کنیم.

ندا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

مشخص نیست که آزمون بعدی کی هست؟