پارسه
وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج EPT شهریورماه ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج آزمون ای پی تی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج آزمون Ept و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی شهریورماه ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

تمام داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون‌ها آگاهی یابند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حقوق خصوصی
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

باسلام
کاملا موافقم آفرین درست فرمودید این سه خواسته واقعا به جاست که در حق دانشجویان دکتری آزاد اعمال گردد و طی بخشنامه ای مصوب در همین مهر ۹۹ از سوی ریاست کل دانشگاه آزاد اسلامی کشور این سه خواسته(حذف ای پی تی از طریق گذراندن چند واحد زبان انگلیسی، بخشودگی تمدید رساله دکتری و بخشودگی بدهی دانشجویان دکتری بابت تمدید رساله به صندوق رفاه دانشگاه ازاد، اجازه دفاع نهایی بدون ای پی تی و یک مورد هم اضافه شود و آن حذف سنوات بری دانشجویان سنوات گذشته)عملیاتی شود و ضرورتا لازم است همه از جناب دکتر طهرانچی درخواست نماییم که اقدامات عاجل فرموده و دستورات اجرایی آن موارد فوق الذکر را در مهر ۹۹ جهت رفاه حال دانشجویان دکتری صادر فرمایند.

ساوار
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

بسمه تعالی با سلام و عرض ادب و احترام احتراما ما جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد تهران از رئیس کل دانشگاه آزاد کشور جناب دکتر طهرانچی خواهشمندیم در شرایط کرونایی و جهت حفظ سلامتی داوطلبین و دیگر مسائل انتقادی وارده به آزمون ای پی تی طی بخشنامه ای مصوب و قانونی آزمون ept را حذف کنند و با اختصاص چند واحد زبان انگلیسی جایگزین نمایند و جلوی مافیای موسسات خصوصی و کلاس های تقویتی زبان را بگیرند. خیلی از دانشجویان دکتری گله مندند که دانشجوی دکتری رفته موسسات برند اول برتر زبان انگلیسی اما با چند میلیون هزینه هنوز نتیجه نگرفته و نمره اش از سی و چهل بالاتر نرفته. لطفا مجازی و غیر حضوری آزمون ای پی تی را از دانشجویان دکتری آزاد بگیرید که پای این موسسات که چیزی عاید دانشجوی دکتری نمی کنند و کارشان سوداگری و فرصت جویی است به این جور جاها باز نشه. چون شعار شان این هستش که هر چه قبولی کمتر درآمد بیشتر. از ریاست کل دانشگاه انتظار داریم و تقاضامندیم شخصا وارد عمل شوید و جلوی این سودجویی (موسسات خصوصی زبان) از دانشجوی دکتری را بگیرید. از ریاست عالیه کل دانشگاه آزاد احتراما تقاضا داریم لطفا این سه درخواست و در حق ما دانشجویان دکتری آزاد که از هر نظر با مشکل مالی فراوان مواجه شده ایم اعمال فرمایید. ۱-حذف ept و جایگزین نمودن آن با چند واحد زبان انگلیسی که آنلاین و مجازی تدریس شود و آنلاین آزمون آن در دوره کرونا به شکل کاملا مجازی برگزار شود. ۲-حذف… ادامه نظر»

مظاهری
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساوار

یک شرط را نگفتید و اون اینکه فارغ التحصیل شدن با یک مقاله علمی پژوهشی انجام بشه
چون یکسال هست در انتظار مقاله دوم هستم و چاپ مقاله مافیایی شده تو کشور واقعا

رها
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

با سلام
چرا جدول زمان بندی برگزاری ای پی تی در نیمه دوم منتشر نمی شود.
لطفا در این مورد ،رسیدگی عاجل شود. چ ن یک هفته از مهر هم گذشته و انگار نه انگار ای پی تی این ماه برگزار میشود!!!!