مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

شروع فرصت مجدد ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو تماس های مکرر داوطلبان در خصوص ثبت نام  به منظور شرکت در مصاحبه دکتری  با آزمون  و بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع می رساند، ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت 11 امروز چهارشنبه 9 مهر آغاز می شود و تا ساعت 24 فردا پنج شنبه 10 مهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی ، داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام در سامانه نموده اند نیز در صورت تمایل می توانند با مراجعه  مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی، پژوهشی خود اقدام نمایند.

 

 بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی،  شایان ذکر است این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

163 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طیبه قرمزی
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

سلام حداقل به تعطیلات نگاه می‌کردید و ثبت نام میزدید.شنبه دانشگاه آزاد تعطیل بود نتونستم مدارک را آماده کنم ویک شنبه هم وقت تمام شد
……

دست باز
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

خواهشا یک مرحله دیگه تمدید کنید

....
مهر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  دست باز

تا آخر اسفند ۹۹ خوبه؟ تا پایان سال ۱۴۰۰ چطور؟ هی تمدیدن کنن. هی تمدید کنن. چطوره؟

دست باز
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

خوب شد شما مسول نشدید، بعضا خانواده ها درگیر کرونا، فوتی و… بودند

....
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام
واقعا آزاد داره اون طور که دوستمون گفتن مثل دانشگاه بیرجند مصاحبه انجام میده؟
کسی تجربه مشابه داشته بهش مجزا زنگ زدن برای مصاحبه بره؟

دلشوره گرفتم….

...
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

نه، جدی نگیرید.

علی
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی اطلاع دارد که محتوای کلیپ مصاحبه دکترای علوم پزشکی چی بوده است و کلا این فرآیند به چه صورت است

نهال
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

دانشگاه آزاد مصاحبه هاش به احتمال زیاد مثل علوم پزشکی بشه.

علی
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نهال

محتوای کلیپ در علوم پزشگی چه بود. به چهصورت بوده است؟

امید
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام. دانشگاه آزاد با بررسی رتبه و سوابق علمی و پژوهشی نسبت به پذیرش دانشجو دکتری اقدام می نماید.
اعلام نتایج ۲۰ مهر
ثبت نام ۲۵ الی ۲۸ مهر
شروع کلاسها ۲ آبان ماه

سهیل
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اسناد مدارک این صحبت ها کجاست؟؟

محمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

برادر بهتربود اول تقویم رو یه نگاه میکردی و تعطیلات رسمی رو کنارمیذاشتی بعدا تاریخ اعلام میکردی!!

جعفری
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ربطی به تعطیلات رسمی و غیر رسمی نداره چون تمام ثبت نام ها غیر حضوری است و طبق سامانه آموزشیار انجام میشه و رفتن به دانشگاه نیازی نیست که دانشگاه باید باز باشه.

ازاده
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امید

شما از کجا شنیدید این خبر رو؟

طیب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اقا امید میشه منبع خبرتون رو بفرمایید ک معتبر هست یا نه؟؟؟

طیب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

خب معلومه تاریخ ها رو کلا از خودتون در اوردین
مثلا تاریخ ثبت نام ک ۲۵ تا ۲۸ ام که از این ۴ روز دو روزش تعطیل رسمی هست

شروع کلاس از ۲ ابان هم ک گفتین، ۲ تا ۴ ابانم تعطیله

لطفا بی حساب و کتاب حرف نزنین، ب انداره کافی بچه ها دغدغه و استرس دارن

امید
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

منم شنیدم. حرف جعفری درسته.مراحل غیر حضوری و سیستمیه همش‌ . به تعطیلات رسمی تقویم کاری ندارن. انشالله همین طور بشه

....
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

برگزار نشدن مصاحبه در دوره دکترا یه کار غیر قانونیه. یعنی اگر قرار باشه داوطلبان بدون مصاحبه وارد دانشگاه بشن داوطلب حق داره به وزارت علوم شکایت کنه تا تیر و طایفه دانشگاه آزاد رو جلوی چشمشون میارن. مگه به همین راحتیاس؟؟؟ ممکنه بگن کلیپ تهیه کنید. یا حتا در حد یک تماس تلفنی یا حتا یک تماس تصویری با واتس اپ. ولی غیر از این چند روش که گفتم، اگه پذیرش دکترا بدون گفت و گو انجام بشه، پدر مسئولین مربوطه رو در میارن!

محمدح
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ....

مطمئن باش بی گدار به آب نمیزنند.

ساسان
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

بدون مصاحبه من هم فکر کنم نمیشه ولی بیشتر به صورت دانشگاه های علوم پزشکی برگزار میشه.

ویسی
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

چقد این گفته صحت دارد

طیب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

یکی از دوستام گفت دیروز از دانشگاه ازاد بیرجند ک انتخاب اپلش بوده براش زنگ زدن و هماهنگ کردن و بصورت مجازی ازش مصاحبه ب عمل اوردن!!!!!!!!!!!

دوستان کس دیگه ایی اطلاعی داره؟؟؟

محمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

خوب کامل توضیح بده چطوری ازش مجازی قرار بگیرند ازش خبربگیر کامل

سعید
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باور نکن آقا اینقدر شیر تو شیر نیست دیگه

طیب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فقط همین
گفت بهم زنگ زدن
و لینک رو براش فرستادن
انلاین شده و مصاحبه

دقیقا شبیه ب سراسری از ادوبی کانکت

ولی از بقیه بچه های اشنا پرسیدم براب هیچ کسی زنگ نزدن
زنگ زدم ب مسول هماهنگ کننده دانشگاه محل مصاحبه خودم ک گروه واتساپی تشکیل دادن برای اطلاع رسانی ابشونم اظهار بی اطلاعی کرد. گفت از تهران ب ما خبری ندادن

نمیدونم چ خبره

ایا واحد دانشگاهی خودش میتونه زنگ بزنه ب انتخاب رشته کنندگان دانشگاه خودش و مصاحبه بگیره؟؟؟؟؟!!!

....
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

پس با این حساب قبول نیستیم امسال……

کاش زودتر بگن مردیم از استرس…

چه رشته ای بود؟

طیب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

گفت انالیز محض

سعید
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

مگه خونه خاله به یکی زنگ بزن نه آقا بشنو باور نکن دیروز ۵شنبه دوستان دانشگاه آزاد در حال استراحت بودن در منزل

در پاسخ به یک دوست
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام مجدد
سالی که من آزمون استخدامی شرکت کردم. به دوستانم گفتم آزمون استخدامی اومده. سال بعدشم خبر دادم. رشته من معلمی بود، فرقی هم برام نداشت چون هر استانی بومی خودش رو داشت. چند نفری استقبال کردن اما خیلی هاشون نیش درآوردن که آرزوهایی بزرگتر از معلم شدن دارند….
من یک معلم هستم، جوانم، دوست دارم درس بخوونم، بخاطر خودم، بخاطر حرفه ام…. مطمئنم خیلی از جاهایی که الان اگه کارمندها قبول بشن با سر میرن به خیلی های دیگه بگن مثل آزمون استخدامی و معلمی نیش در میارن که دنبال آرزوهای بزرگتری هستن….
خداییش کار سخت هست اونم با تدریس مجازی و کرونا…. نمی دونم پاش بیفته دوست داری معلم بشی یا کسر شان می دونی دکترا باشی و معلم بشی ولی من عاشق اینم که دکتر معلم بشم، به شغلم به حرفه ام…. به تک تک بچه ها و کتاب های مرتبط با رشته و کارم عشق می ورزم
به همدیگه احترام بذاریم…..

eHsA
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام
همکار هستیم / موفق باشی

معلم
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

همچنین شما
ممنونم

شهریار
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

باعث افتخاری جوون
ایشالا به هرچی که میخوای برسی . بالاتر و والاتر از معلمی نیست .

معلم
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سپاس از دید روشن و مهربانتون

مارال
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

دکترا خوندن شما اشتباهه

معلم
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

چرا مارال جان؟
بچه های ما، دانش آموزان ما حقشون نیست مثل بسیاری کشورهای پیشرفته دنیا، معلمینی با تحصیلات عالیه داشته باشند؟!!!!
چرا فکر می کنید وجود دکتر معلم اشتباه هست؟ یا ادامه تحصیل یک معلم اشتباه هست؟

یک دوست
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  معلم

جناب معلم، در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته دنیا اکثر معلمانشون مدرک لیسانس دارند.

و انقدر هم کیفیت بالایی داره لیسانسشون که اصلا به مقاطع بالاتر نیازی ندارند.

و انقدر سطح فهم اجتماعی و علمی بالایی دارند که میدونید مدرک دکتری ارزش اون در دانشگاه ها هست نه مدرسه.

مثلا شما میخوای با مدرک دکتری الکترونیک برای دانش اموزانتون از معادلات فوق پیشرفته پالس های الکترونیکی مدارات صحبت کنید؟

جناب چرا انقدر شماها ملتو نادان میخوان جلوه بدید؟

یکم فکر کن به سلامتی میگی معلم هم هستی.

یک کلام اینو بگو، بگو اقا ما این مدرک دکتری میخوایم برای یک کارهای دیگه که خودمون میدونیم چیه.

چرا انقدر لقمه به دور سرتون میچرخونید.

فقط به خاطر داشته باشین که مدرک دکتری شما نیاز ندارین.

به دلایلی که قبلا در پست های پایین تَر عرض کردم.

...
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

از شما پرسیدن ک خوندن دکترا اشتباهه یا درسته؟؟

امین
مهر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

مارال جان اینکه یک معلم می خواد دکترا بخونه خیلی هم عالیه. و چی بهتر از این که معلمان کشورم دکترا داشته باشند. اما به نظرم این وسط شما هستی که نباید دکترا بخونی! چون کسی که دکترا می خونه در وهله اول باید به یک بلوغ فکری و اجتماعی رسیده باشه. این جمله کوتاه شما ناقض این بلوغه.

..،،،
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امین

جناب امین مدرک دکتری فقط برای هیت علمی ارزش داره و لاغیر.

راه اشتباهی نشونت دادن.

باید روز اول به این مسائل خوب دقت میکردی.

..،،،
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

منم موافقم مارال خانوم.

یک دوست
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

مدرک دکتری گرفتن برای شغل معلمی یک اشتباه محض هست.
چرا؟ چون برای حرفه شما و طرقی حرفه شما چیزی در سیستمتون تعریف نکردند.

محض اطلاع شما معلمین و کارمندان بی اطلاع باید به عرض برسانم که مدرک دکتری فقط و فقط برای هیت علمی تعریف شده و به غیر از ان دیگر توجیهی ندارد.

اگر هم خیلی نگران جاموندنتون از طرقی شغلیتون هستید همون کتاب و مقالات و کارگاه های اموزشی کفایت میکنه برای شماها.

در ضمن فکر نکنم که حقوق معلمی کفاف دخل و خرج دانشگاه ازاد بتونه بده.

.....
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

سلام شبتون بخیر‌….

هیچ خبر جدیدی نیست؟
نمی دونید آخر به چه فرمی مصاحبه آزاد خواهد بود؟
بچه ها من هیچ تجربه ای ندارم.
احتمال قبولی هست؟

مهتاب
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  .....

والا ما هم مثل شما ایشالا طبق سوابق پذیرش کنن قبول شیم

جهان پیما
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام من تو انتخاب رشته اشتباه کردم وتراز م ۲۹۰۰ شده ولی تهران رو زدم ودعوت نشدم ایا میتونم الان شهرهای دور رو بزنم ودوباره شرکت کنم یانه دوستان لطفا راهنماییم کنید

علی
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  جهان پیما

۲۹۰۰معمولا تهران دعوت به مصاحبه میشن‌. فرصت انتخاب رشته که تمام شده. این فرصت مجدد برای ثبت نام مصاحبه است

داوطلب دکتری
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  جهان پیما

فقط کسانی می تونند برای مصاحبه ثبت نام کنن که دعوت به مصاحبه شده باشن .

علی
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

قسمت سوم بند ب فرم مصاحبه دانشگاه آزاد منظورم هست

علی
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

باسلام واحترام دوستان من میخواستم تکمیل فرم را بازنگری کنم مجددا ازسال کنم. میشه کسی کمک کند منطکر از جشنواره علمی چی است وآیا شرکت در کنفرانس هایا همایش هلی معتبر هم میشه نوشت

مونس
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله اگر شرکت کردید و‌نفر برتر شدید میتونید اشاره کنید.

mina
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونس

یعنی میشه اون کنفرانس هایی که شرکت کردیم و مقاله ما به صورت سخنرانی بود را ارسال کنیم؟؟

سلام
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
سامانه خرابه. اطلاعات وارد نمیشه

سارا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

برای منم میزنه اطلاعات صحیح نیست چی کار کنیم؟؟؟

سلام
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

تماس گرفتم با دانشگاه آزاد. گفتند این سامانه برای کسانی است که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب کردند اما برای مصاحبه در واحد یا واحدهای دانشگاهی اقدام به ثبت نام (ثبت مدارک و واریز هزینه مصاحبه) نکردند.

یک دوست
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

واقعا باید وزارت علوم چاره ای بیاندیشند برای مسدود کردن ورود کارمندان به مقطع دکتری.
چون تعداد قبول شدگان دکتری شاغل جمع میشن با تعداد بیکاران تحصیل کرده و از این رو امار قبولی دکتری میریزه به هم و سالانه شاهد کاهش ظرفیت دکتری هستیم.

الان فرق میکنه درس خوندن، قدیم دکتری میگرفتند که وارد حیطه اموزش شوند و الان بیکاران دکتری میگیرند تا از حق ضایع شدشون که ازشون گرفتند دفاع کنند و به حقشون برسند.

الان طرف مدیر بانک و کارمند شهرداری و غیره هست و میخواد دکتری بگیره فقط و فقط برای پول بیشتر حقوقش و غیره.

اخوی ها فریضه دکتری گرفتن فرق میکنه، دکتری گرفتن فقط برای پژوهش و تحقیقات هست، کی گفته یک بودجه دار یا مدیر بانک و یک سازمان باید دکتری داشته باشه؟

دکتری بگیری میتونی مشکلات ادارتو حل کنی ایا؟

.....
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

سلام
منم وقتی شاغل نبودم به این فکر می کردم منی که شغلی ندارم گزینه بهتری برای درس خواندن هستم.
البته در خیلی جاهای دنیا خود دکتری درس خواندن شغل محسوب میشه.

اما در مورد خودم، دکتری گرفتنم، به من در زمینه شغلم کمک می کنه و فقط شامل حقوق نیست. اگر معلم هستم و به نظر شما لیسانس هم بس هست و نیاری به دکتری نیست. به عنوان یک معلم تووی عصر ارتباطات امروز واقعا حس می کنم دکتر معلم شدن از من در زمینه شغلی انسان و معلم بهتری می سازه. دارم یاد می گیرم پاسخگوی سوالات بچه ها به ساده ترین شیوه ممکن باشم. منم علوم پایه خواندم…. و کاملا حس می کنم هر چه باسوادتر بشم، تسلط بیشتری دارم..‌. هر چه از کتاب دورتر نباشم سواد بیشتری دارم.
کارمندی که من رو تبدیل به رباتی بکنه که چندین و چند سال کار تکراری انجام بدم، بدون اینکه تحصیلاتم رو به روز کنم با جامعه پژوهشی و…. در ارتباط باشم به خودم؛ به شغلم و به بچه هایی که بهم امانت سپردن آسیب می زنه. …
دوست عزیز امیدوارم بهترین برات رقم بخوره…. و جای خوبی قبول بشی

eHsA
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

آقای یا خانم‌ یک دوست / در پیام های قبلی تئوری تون رو اظهار کردید و البته موافق و مخالف هم داشتید / چند نکته ای خدمت شما:

۱. شما اسمت دوست هست اما لحن ت خیر !
اگر کسی تلاش کرده و در بین مشغله کاری درس هم خونده و حالا تلاش برای ورود به مقطع بالاتر داره، گناه کرده؟ باید حذف بشه که جا برای شما باز باشه؟
این چ استدلالی هست که صرف شاغل بودن فرد اسباب حذفش از فرآیند دکتری بشه؟
۲. ضمنن شما ک‌ انقد خودتون رو قوی میدونید که نمره ۸۰ به خودتون میدید دیگه چرا نگران هستید؟ با این رزومه و نمره زودتر از بسیاری از افراد قبول خواهید شد !
۳.هم چنین شما این مطالب رو باید در بخش دانشگاه سراسری می گذاشتید، شما با این نمره بالای ۸۰ در فضای دانشگاه آزاد چه می کنید جناب در اصطلاح دوست؟
۴. در نهایت بزرگوار برای کسی بد نخواهید / حذف رقبا برای شما افتخار آفرین نخواهد شد !

مانا باشید

یک دوست
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  eHsA

جناب ehsa بنده باکی ندارم از اینکه جایی قبول نشوم. به فکر آینده شغلی هستم که متاسفانه با هزاران طرفند جایگاه شغلی که باید برای ما هم با دردسر کمتری وجود داشته باشه حتی با مدرک دکتری هم توسط عده بسیار زیادی از کارمندان تسخیر شده. بنده نگفتم کسی حذف بشود. بله طلب علم بر هر کسی واجب هست. اما این هرکسی نباید وجدان داشته باشه و ببینه خیلی ها هستند که شغلی ندارند هنوز و بیکارند و این یک درد بزرگ محسوب میشه؟ شما اصلا بیکاری کشیدید؟ میدونید معنی ۵ سال بیکاری مداوم چی هست؟ الان حداقل حقوق یک بازنشسته شده ۴ میلیون تومان. مطمئنا حداقل حقوق یک کارمند شده ۶ میلیون تومان حداقلش. ما اونم نداریم. حالا شما میری مدرک دکتری میگیری و به قول جماعت کارمند خودتون میگین ۲۰۰ هزار تومان میره روی حقوقتون. بعدش میگین اصلا برای پولش نیست برای دلمونه. خوب برادر بزار این قطره قطره ۲۰۰ هزار تومانی ها بشه چیزی که چندتا جوون باهاش برن سر کار و کسری حقوق هم از بین بره و جوانان بیشتر ی شاغل بشوند. جوانانی که می توانند سالیان سال با مدرک دکتری خدمتی انجام دهند. درسته؟ اون نماز و روزه گرفتن و پاداش گرفتن از خدا دقیقا همین روزها هست که ما مشکلات میبینیم و میگیم مشکل جوانان بیکاری هست و خدا یا این مشکلشونو حل کنید دقیقا همین روزها هست. درسته؟ شمایی که با مدرک ارشدت تا الان راضی بودی از زندگیت و شغلت و مدرک دکتری فقط و فقط میخوای برای ارتقای سطح علمی… ادامه نظر»

psdn
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

ببخشید اونوقت شما به اصطلاح دکتر میای ،با سابقه کم میشی رییس یه کارمند سابقه داره ،لیسانسه که چون شما فرمودی قید ادامه تحصیل رو زده که جا برا شما باز شه،شما هم با مدرک پایین تر اول استخدام شو بعد برو ادامه تحصیل بده،مگه بخوای استاد دانشگاه بشی که ما بخاطر شما عطایش را به لقایش میبخشیم.
موفق باشی

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

اخوی فرد بیکار شهریه دانشگاه آزاد رو از کجا بیاره؟
حاجی تحصیلات ارتباطی با شاغل بودن و یا شاغل نبودن نداره، هستن کسانی که به عشق درس خوندن کار میکنن تا هزینه های تحصیلشون رو در بیارن، برادر جان فریضه حکم میکنه وقتی میخواید یه فتوایی بدید یکم فکر کنید نه اینکه احساسی گوشی رو وردارید و تایپ کنید، الان بیش از ۵۰ درصد دانشجوهای آزاد از مقطع فوق دیپلم گرفته تا دکتری تحصیل حین اشتغال دارن تا بتونن پا بپای جامعه سطح سوادشون رو بالا ببرن، نه مثل برخی تن پروران خونه نشین که بابا جونشون خرجشون رو میده لم بدن و یکی لقمه بزاره دهنشون، لطفا حین حرف زدن یکم فکر کنید، کسی که تا دکتری درس خونده و نتونسته شاغل بشه بعد دکتری هم نمیتونه شاغل بشه، کار عشق میخواد و تلاش، درضمن پژوهش بدون تجربه کاری به درد لای جرز میخوره. جهت اطلاع فرمودم تا بیشتر اندیشه کنید اخوی

بارانی
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  یلدا

یلدا جون کسی که با مدرک پایین به زور خودشو جایی مشغول به کار کرده دیگه لازم نیست که بیاد به زور هم درس بخونه.

خوبه دیدیم این افراد در دانشگاه های دولتی و آزاد، موقع درس خوندنم مخصوصا سر جلسات امتحان هم هی گوشی دستشون هست برای گرفتن نمره از استاد توسط واسطه ها.

شما به این میگی بالا بردن سطح علمی و جا نموندن از جامعه؟

آخه این چه درس خوندنی هست؟

اون کسی هم که تا حالا کار پیدا نکرده با مدرک ارشد و دکتری نمیشه بهش بگب که لم داده خونه و داره باباش خرجشو میده.

باید دید این بنده گان خدا از کجا حقشون خورده شده.

این ضرافت ها رو همیشه باید دید.

کلی گویی ارزشی نداره.

psdn
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بارانی

اتفاقاً دوره ارشد که متاهل ها و شاغلین بیشتر درس میخوندن ،من خودم هم شاغل بودم،هم فرزند تازه متولد شده داشتم هم معدل ۱۹/۱۸ تو دوره ارشد داشتم

..،،،
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  psdn

به کاربر psdn بله با ناله زدن برای کسب نمره از دست استاد همه میتونند با زن و بچه معدل حتی ٢٠ هم بگیرن.

دایی ما زیاد دیدیم از امثال شما.

دیگه فیلم این بازی های شما سوخته.

یک دوست
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  یلدا

خواهشا یلدا دیگه شما شعر نگین….. این فتوای جدید شما هم خیلی خنده داره: هستن کسانی که فقط از روی عشق درس میخونند و هزینه تحصیلشونو درمیارن،؟ واقعا؟ این فتوا رو این طوری مینوشتید بهتر بود: هستند کسانی که از روی پول زیاد و داشتن چندین شغل و جای این و اون اشغال کردند با زد و بند و از روی چشم و هم چشمی با خانواده زنش یا فامیلاش که بره یک مدرک دکتری هم بگیره و بشینه گوشه خونه و پوزشو بده. دایی جون حرف حساب بنده میره روی اون مصاحبه عقیدتی که روز مصاحبه استخدامیت ازت پرسیدن، اگر یاد باشه که امیدوارم همه شما یادتون باشه پرسیدند ازتون که حق و ناس چیه معنیش؟ مثل بلبل همه جواب این یک کلمه را دادین. اما روز عمل همه معنیشو فراموش کردین. الان دقیقا حق و ناس به کار و بار شما ها میگن. کارمندی که به قول خودش فقط ۵۰۰ هزار تومان میره روی حقوقش با مدرک دکتری(که این قیمت خیلی بیشتر از ۵۰۰ هزار توان هست و حداقل ۲ میلیون اضافه میره روش) این مدرک دکتری خدا وکیلی به غیر از پوز دادن میخواد چیکار کنه؟ آیا به غیر از نفع مالی و پست سازمانیش هست؟ اونم فقط و فقط برای انتهای سال های بازنشستگیش؟ فیلم این هرز بازی ها دیگه خیلی وقت هست سوخته. همین طرفند بازی ها در طی این سال ها باعث شد که سال های سال عمر کاری خیلی از جوانان از بین بره. آخه اخوی شما چه طوری استخدام شدی؟ استخدامی که… ادامه نظر»

مهتاب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

واقعا گل گفتی

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

در حال حاضر اساتید دانشگاهی و معلم های زیادی هستن که در گذشته استخدام شدن و مدرک تحصیلی پایینی دارن، و برای تداوم شغلشون مجبور به تحصیل هستن. شما با کارمند جماعت مشکل داری بمون خونه تو اتاقت پژوهش کن لزوما کسی میخواد پژوهش نباید که دکتر باشه ، بنظر بنده وزارت علوم فکری کنه برا افراد بی هدف که از سر بیکاری نشستن تو خونه مدرک رو مدرک جمع میکنن و ظرفیتهای دانشگاه ها رو پر کردن

مهتاب
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

کسی مدرک رو مدرک میذاره جای شما رو تنگ میکنه ؟هزینه میکنه زحمت میکشه و به خودش مربوطه چقدر ادم میتونه خودخواه و سطحی نگر باشه

بارانی
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

مهتاب جون قصه نخور خدای ما هم بزرگه.

باور کن مصاحبه پارسال افرادهایی آمده بودند برای مصاحبه دکتری که حتی نمیدونستند رزومه به چی میگن.

طرف کارمند بود.
حالا نمیگم کارمند کدون ارگان یا سازمان بود که بماند.

مهتاب
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بارانی

بله عزیزم امید ما فقط به خداست وگرنه بنده های خدا که نه رحم دارن نه انصاف

یک دوست
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  یلدا

شما مشخص هست که یا معلم هستی یا کارمند یکی از ادارات.

از لحنت مشخص هست که صحبت های من به منفعتت نیست.

طبیعی هست. شنیدن حقیقت ظرفیت هم میخواد.

وزارت علوم امیدوارم که در روزهای آینده یک مصوبه قوی بزاره برای ادامه تحصیل کارمندانی که فقط میخوان در اواخر بازنشستگیشون ادامه تحصیل بدهند و باقی عمر اون مدرک دیگه به دردشون هم نمیخوره.

وزارت علوم خواهشا اجازه بدید که جوانان بیکار تحصیل کرده که از هزار جا توسط همین کارمندان پارتی باز حقشون خورده شده و می توانند سالیان سال از مدرک دکتری خودشون برای خدمت به هم نوعان خوذشان استفاده می کنند اجازه تحصیل بدهد.

مهندس نوروزی
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

باسلام دوست جان !!!! همه به یک اندازه در حهان سهم داریم وهمه باهم استفاده میکنیم حکمت هر فرد فقط خدا میدونه وبس ماشاالله در مقطع عالیه دکترا هستین یعنی؟؟؟؟!!!!! این طرز فکر بچگانه ب این مقطع نمیخوره هرکسی مختاره برای زندگیش تصمیم بگیره خواه تحصیلات خواه اشتغال شما نمیتونید ونباید چنین فکر کنید که کارمندها حق ادامه تحصیل ندارندوجای شماها تنگ میشه! اولا کارمندی ک ادامه تحصیل میده طبق قانون خدمات کشوری درحین خدمت باید اطلاعاتش بروز بشه و تا مقطع پرفسورا ادامه تحصیل باید بدن ولی اکثراهم نمیرن چون مشکلات خاص خودش رو داره واونایی هم که ادامه تحصیل میدن بخاطر زمینه سازی برای افراد بیکار که اشتغال پیدا کنند وباعث میشه افراد دیگه هم سرکار بیان حقیقت امر اینست برادر یادخواهر جان

یک دوست
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

جناب نوروزی باید طبق روزگار حرکت کنی.
کجای قانون خدمات کشوری گفته یک کارمند باید حتما مدرک دکتری داشته باشه؟

چرا دروغ میگید اخه.

در طول سال انقدر براتون کنفرانس و همایش و کارگاه های علمی با کلی هزینه بیت المال صرف شده که یک دهمشم دانشگاه ها صرف نمیکنند.

اون برنامه ها میشه ارتقای علمی و توانایی سالانه شما همه همیشه وجود داشته.

تعجب میکنم میگید هر کسی به یک اندازه سهم داره، کدوم سهم؟. سهمی مانده دیگه؟

شمایی که هنوز در این سن و سال نمیدونی اولویت اصلی در این اوضاع روزگار باید برای ما جوانان باشه از نظر ارتقا و کسب حداقل یک عنوان شغل چه طوری به خودتون اجازه إظهار نظر میدید؟

چرا اخه دروغ میگید، کجای قانون نوشته که یک کارمند میتونه افراد ببره سر کار با مدرک دکتری؟

عوام فریبی نفرمایید.

التماس تفکر.

فاطمه
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

همه حرفاتو خوندم البته که خیلی از حرفات درسته ولی همه رو به یه چشم نبین من سال ۸۸ از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم اونموقع میشد تو شهرستانهای کوچیک هیات علمی شد وصد البته پارتی میخاست واسه ادامه تحصیل و گرفتن دکتری انگیزه کافی نداشتم چون چهارسال دیگه از جوونیتو بزار بازم ممکنه بیکار بمونی منطقی فک کردم و چندتا آزمون استخدامی شرکت کردم و بعد از دوسه سال حق التدریسی بالاخره یه اداره قبول شدم اونموقع از دویست کارمند اداره چهار نفر فوق لیسانس داشتن ولی الان نصف بیشترشون بلطف دانشگاه آزاد و بنظرم ادمهای بی وجدانی که پول میگیرن واسشون پایان نامه و مقاله مینویسن( میدونم میگین از سر ناچاری و غم نان بوده ولی منم بی پولی کشیدم همچین کارایی قبول نکردم حق التدریسی و تدرییس تو آموزشگاه و …) من تو این ده سال کار کردم پس انداز کردم خونه ماشین خریدم بچمو بدنیا آوردم الان بزرگ شده گفتم دیگه وقتش درس بخونم الان به نظر شما من حق ندارم؟ این کنکور یه گزینشه واسه هرکس که بهتره صدالبته که توش حق خوری میشه همینطور که همه جا میشه ولی باید اینقدر قوی بود که نتونن حقت بخورن همینطور که همه فک میکنن آزمونهای استخدامی کشکه ولی من آزمون دادم و بدون پارتی قبول شدم. بجای پرداختن به حاشیه ها خودتو قوی کن و نزار اون کارمند که میگی پارتی داره جلوی تو حتی دیده بشه

یک دوست
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خانم فاطمه، شما که میگید به همه چیز رسیدید، درسته؟

مدرک دکتری خدایی برای چی میخواین؟

نکنه میخوایین فقط برای دلتون دکتری بگیرین؟

تو را به خدا نفرمایید از این صحبت ها.

فقط توجیح میکنید.

در رابطه با استخدامی ها عرض کردید که قوی باشیم. اوکی ما قوی هستیم و همیشه هم بودیم.

فقط این مسله را بفرمایید که اکثر رشته شغل های استخدامی دولتی برای هر شهر به غیر از تهران نوشته حداکثر پذیرش جذب ٢ نَفَر.

بعد ٢٠٠٠ نَفَر ثبت نام میکنند و فقط ٢ نَفَر میخوان.

قطعا از اون دو نَفَر بک نَفَر با سهمیه جذب میشه.

میماند یک نَفَر دیگر.

این معادله چه طوری حل میشه؟ ١٠٠٠-٢٠٠٠ نَفَر متقاضی و تعداد قبول شدگان نهایی ٢ نَفَر.

مجید
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

سلام. اون کسی که تو این وضع دارای شغله و زحمت کشیده همراه کار درس هم بخونه ارزه داره و تحصیل نقشه. بیکار دکتر یعنی بی ارزه ای با مدرک دکتری… پس به درد هیچ کاری نمیخوره. چون اگر پشتکار داشت زحمت میکشید تا الان یه چیزی میشد دوست عزیز. پس برو دنبال بازیت…

یک دوست
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

آقا مجید خواهشا سطحی نگر نباشید.

خودتون خوب میدونید که شغل کارمندی پارتی قوی می خواد.

نکنه تصور شما از عرضه این هست که طرف پارتی نداشته باشه ارزش لای جرز درم نیخوره؟ آره؟

اگر این تصورتان باشد که دیگه وا ویلا.

(ببینید به کجا رسیدیم که عرضه شده حق خوردن دیگران).

(جناب از یک داوطلب دکتری حداقل انتظار میره که غلط املایی نداشته باشه ها، ارزه این طوری مینویسند: عرضه.

همین امسال شما هستید که تا الان حق و حقوق ماها رو خوردید.

دل
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

امثال

مارال
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

حرفش درسته باید اونا که کارمندن نزارن برن دکترا

محمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

به نظر شما چرا کسی که بیکاره دکتری میخونه؟ به نظر من چون نتونسته با لیسانس و فوق لیسانس کارپیداکنه. کسی که بیکاره و دکتری میگیره مشکلات کجای مملکت رو میخواد حل کنه؟ ضمنا تفاوت حقوق فوق لیسانس و دکتری جزیی هست به طوریکه عملا سالها طول میکشه تا شهریه دوره دکتری جبران بشه (به جز روزانه) پس این تفکر که همه چی به خاطر حقوق هست رو کناربگذارید.

psdn
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

یعنی شاغل هم بشی چنین نظری داری؟بس کن تو رو خدا، اگه برا شاغلین سهمیه خاصی میذاشتن شما میتونستی به این موضوع معترض باشی.این یه آزمون که هر کس صلاحیت بیشتری داشته باشه پذیرفته میشه،چه شاغل و چه بیکار ،هر چند اون که بیکاره فرصت بیشتری برا مطالعه داره و با فراغ بال میتونه درس بخونه ولی شاغله به خودش فشار آورده تا به بقیه خودش رو برسونه

یک دوست
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام خواستم موضوع مهمی درمیان بزارم و امیدوارم که همه ازش پند بگیریم. روی سخنم با داوطلبان شاغلی هست که در هر دو دانشگاه ازاد و ملی در مقطع دکتری میخوان ادامه تحصیل بدهند. باید در نظر بگیریم که کسب علم برای هر شخصی وجود دارد، اما در چه زمانی باید ادامه تحصیل بدهیم؟ جواب این سوال می تواند متفاوت باشد اما خیلی ساده بخواهیم ببینیم این است که بسیاری از اساتید و انسان های موفق در جامعه در حیطه اموزش و تدریس و پژوهش اکثرا بعد از طی مقطع کارشناسیشان فورا وارد مقاطع ارشد و دکتری شده اند بدون اتلاف وقت. طبیعتا انسان های موفقی هستند این گروه از داوطلبان. اما چندین سال است که ادامه تحصیل در جامعه ما با دیدگاه های مختلفی به راه خود ادامه میدهد. عده ای به فکر اشتغال هستند و در طلب شغلی با مدرک دکتری میگردند که این دسته از افراد بسیار واجب تَر هست برایشان ادامه تحصیل در مقطع دکتری به خصوص در رشته گرایش های علوم پایه و بین رشته ای ها و غیره. که الحق والانصاف کسی این گروه را نمیبیند. گروه دیگر جاماندگان از تحصیل هستند و دلواپسان، که قسمت عمده ای از داوطلبان دکتری را این گروه تشکیل میدهد. افراد این گروه اکثرا شاغل دولتی و شرکتی و غیره هستند و فقط به دنبال ارتقای شغلی خود و کسب درامد حقوقی بیشتر و رسیدن به حایگاه های بالاتر اند و اکثرا هم ۵ سال مانده به بازنشستگیشان در طلب مدرک دکتری هستند. روی سخن دیگرم به اساتید… ادامه نظر»

بیژن خالقی ازندریانی
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

شما به جای عز و جز کردن در مقابل دیگران ک بی خیال بشن تا شما شانس قبولی داشته باشی
بشین درست و حسابی درستو بخون ک رتبه ای تاپ بیاری و رزومه ات رو تقویت کن ک روی توان خودت حساب کنی واسه قبول شدن. نه انصراف بقیه از مصاحبه چند دانشگاه تا شاید شما شانسی داشته باشی

...
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ

افرین

یک دوست
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

جناب خالقی بنده رتبه عالی کسب کردم و رزومه عالی هم دارم در کل از ١٠٠ نمره ٧٠-٨٠ به خودم میدهم.

اما مشخص هست که جنابعالی کارمند هستی و دقیقا گرفتی من چی گفتم.

صندلی سوزوندن دور از انسانیت هست اخوی.

جمشید
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

آفرین یک دوست که حرف واقعیت رو زدید.

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

صندلی رو امسال تو میسوزونید که بعد ۶ سال تحصیل در دو مقطع لیسانس و ارشد هنوز نتونستید مفید فایده باشید. اول برو کار پیدا کن یکم اجتماعی بشی بعد بیا کنکور دکتری بده، اون رزومه هم از سر بیکاری جمع شده

فرید
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

منم با خالقی موافقم. شما تلاش خودتو بکن نه اینکه وایسی ببینی بقیه نیان تا موفق بشی. اون کارمندی که دگتری قبول میشه به نظرم واقعا تلاش کرده چون همزمان کار کردن و درس خوندن و مقاله دادن آسون نیست

امین
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

آفرین بیژن

سارا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

واقعا حرف درستی زدین همینا باعث میشن حق عده زیادی ک تنها امیدشون قبولی دکتراس ضایع بشه

حمید
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

سه نکته کوتاه به متن یک دوست: ۱. اگر به دنبال شغل در دانشگاه و یا به عبارت بهتر عضو هیئت علمی دانشگاه هستید، لطفا از مصاحبه انصراف داده و صندلی را برای افراد واقع بین خالی نمایید. دوست گرامی تقریبا هیچ شغلی در پس آن مدرک رویایی تان نیست، ظرفیت هیئت علمی دانشگاه ها برای سالیان متمادی پر می‌باشد، خواهش می‌کنم رفته و در مرکز جذب هیئت علمی دانشگاه های مختلف پرس و جوی واقعی کنید، تا سالهای بسیار خبری نیست. ۲. اگر بیکار هستید و تنها اشتغال شما درس و پژوهش است، در ذیل خبر دانشگاه آزاد دنبال چه چیزی هستید؟ شما باید رتبه تک رقمی یا نهایتا زیر سی داشته باشید، اینکه افراد شاغل و پنج سال مانده به بازنشستگی به گفته شما رقیب سرسخت شما هستند، این سوال جدی مطرح می‌شود که اصلا یک جوان با فراغ بال و در کوران تحصیل از ابتدا تا الآن چرا باید چنین رتبه ای آورده تا آه و ناله کند؟ آیا استعداد شما در تحصیل است؟ آیا نباید بر اساس توان علمی و استعداد خود برای آینده راه انتخاب کنید؟ آیا نباید راه را برای افراد مستعدی که با سن بالا، مشغله فراوان و زن و فرزند، رتبه بهتری نسبت به شمایی که تنها اشتغالتان درس خوان بوده و از پس آن برنیامدید، باز کنید و اجازه دهید با استعدادها بتوانند روی این صندلی بنشینند؟؟ ۳.کلام آخر: دکتری برای شما نه شغل می‌آورد و نه اساسا توان ارائه راهکار برایتان دارد، شاید لازم باشد به سراغ شغلی رفته، به… ادامه نظر»

یک دوست
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

جناب حمید خان، بنده اصلا ازاد شرکت نکردم.
بحث من در وحله اول دولتی بود تا ازاد.

بنده رتبه خوبی هم اوردم، اما بحث صندلی سوزاندن مطرح هست نه درس نخواندن بنده و امسال بنده.

رتبه های تک رقمی اطلاع دارین که چرا ردشون کردند از مصاحبه؟

همون شغلی که بنده و امسال بنده دنبال ان بودیم و هستیم سالیان سال هستش که توسط شما کارمندان دارای پارتی و لابی اشغالش کردین و اسم این کارتونو گذاشتید عرضه داشتنتون.

خواهشی که دارم از مسولین امر این هست که راه ورود کارمندان در مقطع دکتری را مسدود کنند تا جوانان بتوانند حداقل به حقوق خود برسند.

کسی که درس خون باشه از همان سال های اول جوانی خود ادامه تحصیلی حتی با زن و بچه ادامه میده نه الان که تازه فیلش یاد پول و منفعت افتاده.

جنابعالی اگر ارزشی قائل بوده برای درس خوندنت همون سال های اول جوانیت دکتری میگرفتی.

خواهشا توجیح نکنید اشتباهاتتونو.

یسنا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

سلام، حرف های یک دوست کاملا درسته
یه عده با پارتی رفتن شاغل شدن الانم برای حقوق بیشتر دارن صندلی میسوزنن میشناسیم دانشجوی دکترای شاغل که فقط برای بالا بردن حقوقش ادامه تحصیل داده ولی یه سرچ ساده بلد نیست بنظرتون این افراد حقشونه بیان مدیریت یک موسسه یا ارگان به عهده بگیرن هر چقد ما داریم پسرفت میکنیم بخاطر این موضوع که هیشکی سر جای خودش نیست متاسفانه اجازه ادامه تحصیل به افراد شاغل زمانی درسته که تعدیل براشون نباشه طرف دست چپ و راستشو از هم تشخیص نمیده با پول مدرک گرفته پژوهش هم که کلا بلدنیست

psdn
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  یسنا

ببین به نظر من وارد سیستمی نشو که فردی رو که دست چپ و راستشو نمیشناسه ،به تو ترجیح میده
این چه صحبتیه که شما میکنی؟ این یک مسابقه است سعی کن بدون جر زدن برنده باشی

ستاره
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام حمید جان یک سوال دارم من ۳۵ ساله هستم آیا دیگر نمی توانم عضو هیأت علمی شوم

حمید
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

به ستاره خانم
سلام
باور بفرمائید به دقت تحقیق کرده ام، قریب به اتفاق رشته ها اشباع شده است و معدود رشته هایی مثل آینده پژوهی، مدیریت تکنولوژی و … که نو بوده، دارای آینده و مورد تقاضای دانشگاه ها برای هیئت علمی می‌باشد. که نوعا این رشته ها در معدود دانشگاه های سراسری تدریس می‌شود.
حقیقتا قصد نا امید کردن هیچ بزرگواری را ندارم، بلکه برعکس تلاش داشته تا به بهترین شکل هدف گذاری صورت گیرد.
شرایط استخدام هیئت علمی دانشگاه تهران، بهشتی، علامه و … و دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه فرموده و اگر بتوانید آشنایی پیدا کنید اخبار واقعی به دست خواهید آورد، در طی سال های ۹۰ تا ۹۵ بیش از ظرفیت جذب داشته و تا سالیان سال نمی‌توانند استخدام کنند، وضعیت کاهش ظرفیت روزانه و اضافه کردن به شبانه و پردیس گواه این مدعا است.
نهایتا بصورت جدی به دنبال شغل در دانشگاه باید باشید.
ان شاءالله سرفراز و پاینده باشید.

...
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

هرکسی نان تلاش و عرضه خودش رو میخوره
قبول که اوضاع کار خرابه
اما واقعا همه هم رشته ایهای شما بطورصددرصد بیکارند یا باپارتی رفتن سرکار و یا در شغل نامرتبط شاغلند؟
کسانی که بطور موفق در حیطه شغلیشان عمل میکنند چه بسا در حیطه تحصیلی هم موفق تر عمل میکنند و شاهد مدعی بسیاری از دوستان شاغلی هستن که الان رتبه های تک رقمی اوردن و بقول شما به دانشگاههای مختلف دعوت شدند
در زمینه تحصیل دکتری اگر عدالت اموزشی فراهم باشد کسی باید درس بخواند که توانمندی تحصیلی و پژوهشی و انگیزه کافی داشته باشدفارغ از شاغل یا غیر شاغل بودن….

یک دوست
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ...

تا معنی و مفهوم شما از کلمه عرضه چی باشه؟

اگر معنیتون از عرضه کسب پارتی و رانت هست که دیگه بهش نمیگن عرضه که، بهش میگن نامردی در اوج ناعدالتی.

خیلی بد هست ادم واقعیت ببینه بعد خودشو بزنه به اون راه.

...
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

متن رو بد خوندی
عرضه نه پارتیه نه ناعدالتی
عرضه تلاش فردی و نشون دادن قابلیتهای یک فرد هست که اگر بارز بشه خریدار داره و قطعا فرد بیکار نمیمونه

مونس
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

از داوطلبین دکترا واقعا بعیده اینطوری روی سر و‌کول هم میتازید فردا چطوری میخواید از حق همشهرتون اگه کارمنده با تلاش خودش داره درس میخونه توی کرسی نشاندن ایشان کمک کنید به عنوان کسیکه دکتراتون بعدا تموم میکنید اینه حق که کارمند بره کنار با تلاش اومده و از حقوق چندرقاض مثلا پارت تایم زندگی و تحصیل میجرخونه و ۳۰ سالش نشده نباید دنبال رویاها و تحقق اهدافش بره!؟!؟؟ شما که بیکارید برید!!؟؟ به نظرتون کسیکه اهل تلاش باشه بهتر نیست اینطور بگید هم‌میتونه کار پیدا کنه و هم دنبال درس و تحصیل؟!!
دوم اینکه کاش همه چی از روی انصاف و عدالت و تلاش هر کسی به حق اش میرسید دست ما نیست کارمند بره یا بیمار و یا فردی که تلاش میکنه و تلاشی در رسیدن به هدفش نداره از روی برنامه مصاحبه دانشگاه ها باید خودمون به جای یکه تازی کردن راه خل منطقی به فکر همدیگه باشیم بگیم نه بخاطر منافع فردی خودمون داوطلبین محترم

علی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان..
این دانشگاه ازاد خیلی سیاست داره
عندا مصاحبه لغو کرد و سایت باز کرد تا دانشجو بیشتر بگیره
خسته شدیممممم

مهدی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

سلام. با توجه به تاخیر بوجود توسط دانشگاه ازاد، احتمالا نتایج نهایی هم دیرتر اعلام بشه. کسی خبری نداره در این مورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهلا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

من هر چه قدر تلاش میکنم برای ثبت نام نمیشه و از همان ابتدا که شماره ملی و کد ۷ رقمی رو میزنم میگه اطلاعات صحیح نیست
آیا کسی هست که این مشکل را داشته باشه؟

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

قسمت مصاحبه دانشگاه آزادو بزن…احتمالا بدون آزمونو زدی

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

اعداد رو انگلیسی کنید

لی لی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

دوستان یکی منو راهنمایی کنه موقع ارسال مدارک در سایت فرمی که دانشگاه آزاد بعنوان رزومه گذاشته بود برای اینکه خوانا باشه تایپ شده انجام دادم و با بقیه مدارک فرستادم آن قسمت هایی که نداشتم مثل جشنواره و کتاب و ….چون نداشتم را در تایپ نیاوردم بعد از ارسال از کارشناس ها شنیدم که داخل همان فرمی دست نویس می کردید حالا به نظر شما در این زمانی که سایت بازه برای ویرایش ویرایش کنم یا نیازی نیست

مهلا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد اتفاقا تایپ شده خیلی بهتر از دستی وارد کردنه
دانشگاه های دولتی که همه باید تایپ شده ارسال میشد

آرزو
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ

سلام واس کسایی ک فقط دعوت شدن هست ؟

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

اره مخصوص دعوت شده هاست

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

و کسانی که شرایط استعداد درخشان رو دارن

احسان
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

فکر کنم با این تفاسیر دانشگاه ازاد میخواد همه رو قبول کنه

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

سلام با توجه به پیک حداکثری کرونا و همزمانی ان با فصل انفولانزا ورعایت فاصله مقرر اجتماعی حتی در داخل دانشگاهها برای دانشجویان مراجعه کننده به منظور مصاحبه، و همین طور تندرستی اساتید و پرسنل، و پاک ماندن محیط سربسته دانشکده ها در عدم مراجعه یک فرد ناقل، منطقی است که در موارد بحرانی تصمیمات سریع گرفته شود. لذا در این مرحله سوابق تحصییلی و مقالات و فعالیتهای مکتوب ارایه شده و معدل و رزومه وهمچنین کسایی که سهمیه دارن نزدیکترین راه و بهترین ترازوی عدالت میباشد

حمید رضا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

شما هنوز نتونستین زیر ساخت های مصاحبه را درست کنید و مصاحبه را انداختین عقب دوباره افتادین بفکر پول گرفتن از جا مانده ها،جا مانده ها اگر میخواستن ثبت نام کنند که تو این فرصت داده شده ثبت نام انجام میدادند.

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید رضا

ما رو مسخره کردن …کلا عقب انداختن واسه خالی کردن جیب جامانده ها

علی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

احسنت…

علی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید رضا

سلام..خیلی سیاست دارن نامردا

علی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

سلام برای اون دسته از دانشجویانی که عدم فراغت از تحصیل در کارنامه خورده ولی فارغاز تحصیل هستند که باز نشده .اونا کی درست میشه

abollfazl
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

واقعا این چه مسخره بازی که دانشگاه آزاد راه انداخته….

یلدا
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  abollfazl

یک نفر هم که بازمانده باشه، ۱۰۶ تومن گیرشون میاد حالا حساب کنین ۵۰۰ نفر بازمانده باشن یا ۵۰۰۰ نفر یا بیشتر

آرش
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

با ثبت نام مجدد تیشه به ریشه دانشگاه آزاد میزنید چرا به خاطر اینکه آن داوطلبین که مصاحبه های دانشگاه های دولتی رو متوسط یا خوب ندادند الان میان انتخاب رشته میکنند و در صورت قبولی در دانشگاه دولتی دیگه دانشگاه آزاد نمیان یعنی ظرفیت دانشگاه آزاد رو بنا بر اعلام سازمان سنجش در واحدها پر میکنند ولی در هنگام ثبت نام واحد ها می مونند با یک سری اسم ها که همه رفتند دانشگاه دولتی از طرفی سازمان سنجش به شما مثل پارسال مجوز تکمیل ظرفیت نمیده که این جاهای خالی رو پر کنید پس حساب کنید بابت ثبت نام ۱۰۶ هزار تومان میگیرید ولی از آن طرف ۲۰۰ میلیون تومان ضرر میکنید و از طرفی حق ما های که دانشگاه آزاد رو همون اول انتخاب کرده بودیم و داوطلب واقعی هستیم رو هم می خورید و نمی تونیم قبول بشیم چون این داوطلبین ظرفیت ها رو تو دانشگاه آزاد پر کردند ولی تو دانشگاه های دولتی و حتی پردیس ها هستند.

Ziba
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

کاش از طریق این کانال دانشگاههای دولتی برای کساییکه ب مصاحبه دعوت شدند ولیبنا ب دلایلی از ثبت نام مصاحبه جاماندن ی فرصت دیگه بده
لطفا اطلاع رسانی

زهرا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

جالبه که گزینه انتخاب دانشگاه محل مصاحبه حذف شده!!!

مونس
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پس احتمال داره کلا مصاحبه مجازی و حضوری حذف بشه یا بصورت ارسال کلیپ داوطلب یا از روی تراز و سوابق داوطلب انتخاب کنند و با پیامک نتیجه را اطلاع بدند

سعید
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونس

ثبت نام جدید چیزی جز نا عدالتی نیست دوستان

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

بنظر من یک جور توهین هست

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونس

آمین

عماد
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

جدا از بحث مالی که دانشگاه آزاد به دنبالش بوده و هست ؛ چرا باید حق عده ای که از همون ابتدا انتخابشون دانشگاه آزاد بوده ضایع بشه؟ داوطلب که حالا از همه جا مونده (و هدفش تا الان دولتی بوده) و توی مصاحبه سراسری قبول نشده میاد جای یکی دیگه رو توی دانشگاه آزاد میگیره. چرا دانشگاه آزاد باید بخاطر اهداف مالی ، شرایط بقیه رو خراب کنه و سایت رو برای ثبت نام مجدد باز کنه؟
ثبت نام جدید باید متوقف بشه

پری
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  عماد

دقیقا. چه عالی اشاره کردین دوست عزیز.
دوستانی که فقط مد نظرشون دانشگاه سراسری بوده و به دلایلی مصاحبه های خوبی نداشتند الان با امکان مجدد ثبت نام در مصاحبه دانشگاه ازاد جای افرادی را پر خواهند کرد که از ابتدا تمایل به داشتن مصاحبه و تحصیل در دانشگاه آزاد بودن. واقعا ضعف در مدیریت تا چه حدددددد!!!!!

سام
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  پری

عزززیزم همیشه اینجوری نیست من خودم مصاحبه دولتی رو خراب کردم اما تمایلی یه اتتخاب رشته ازاد ندارم و موندم واسه سال اینده با اینکه ترازم ۳۰۰۰ بود اما ازاد انتخاب رشته نکردم

پریسا حسینی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

دوستان من ۷ جا دعوت به مصاحبه شدم موقع ثبت نام یک هزینه پرداخت کردم ایا باید به تعداد واحدهایی که میخوام برم مصاحبه هزینه میدادم یا اینکه همون یک هزینه کافیه .؟!الان که سایت باز شده احتیاج به ویراش هست یا درست انجام دادم ؟!

مژده
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا حسینی

اگه گرایشتون یکی بوده همون یک بار پرداخت میکنید

سارا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا حسینی

سلام یکبار کافیه .فقط یک هزینه باید پرداخت کنین

مهربانو
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا حسینی

یکبار پرداخت هزینه برای کلیه گرایش های رشته تون. حله

....
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام و عرض ادب.
سازمان سنجش تا حدود ۲۰مهر به دانشگاه ها مهلت مصاحبه داده تا خودش هم اواخر مهر اعلام نتایج کنه.
بر این اساس فرصت زیادی دانشگاه ازاد نداره … خوب این مسئولین دانشگاه ازاد می خوان چه کار کنند توی این ده روز نکنه مصاحبه وجود نداره و بر اساس رتبه و سابقه ی علمی و ….است؟!

مهندس نوروزی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

بنطرم دانشجو کم‌دارند که دست به اینکار زدن ! ودارند باهم تقسیم میکنن داوطلبینو

اعظم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

کجا دانشجو کم دارن آخه . . فقط از رشته مهندسی مالی تو تهران جنوب ۱۳۰ نفر اونجا دعوت شدن به مصاحبه . بقیه دانشگاه ها هم بماند که چه تعداد بود .. . دانشجو منتظر فرصت ورود فقط .

داو، ط، لب
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ

نه دوست عزیز،بودجه شون کم اومده
بجای اینکه تکلیف مارو روشن کنن ، سایت ثبت نام باز کردن.
نمیدونن داوطلبا دچار چه استرسی شدن

پویان
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

به جای این کار تکلیف انهای های رو که آمدن بودن مصاحبه و مصاحبه هاشون لغو شده باشید. هیچ معلومه دارید چی کار میکنید!

سعید
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

آقایون دانشگاه آزاد اون کسایی که سراسری ناامید شدن میان اینجا مصاحبه دانشگاه آزاد قبول میشن آخر ثبت نام میگن هزینش زیاد ثبت نام نمی کنن و سهمیه یکی دیگرو از بین می برن عزیزان مدیران دانشگاه آزاد دارین چیکار می کنیین

سهیلا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

چقد بی برنامن اینا هنوز تکلیف مصاحبش معلوم نشده رفته داوطلب جدید بگیره.

سام
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

عزززیزم اعصاب خودتو خورد نکن کسی که واسه سراسری تلاش کرده و مصاحبه قبول نشه مطمئن باشه ازاد انتخاب رشته نمیکنه خودم یه موردش هستم

محمد حسین
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

به نظرم میخوان همه رو قبول کنن

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

سلام
بنده پارسال کنکور دادم و امتیازم منفی شد،افتضاح،اصلا نیت ادامه تحصیل نداشتم،روزومه برای مصاحبه هم هیچی نداشتم،فقط پایان نامه،نتایج که اعلام شد،خود سازمان سنجش ی واحدی رو واسم معرفی کرد واسه ثبت نام دکتری چون ۵۰۰کیلومتر بعد مصافت بوده،برای ثبت نام نرفتم،انشالله همه قبول میشید با این تفاوت انتخاب دوم،سوم و یا انتخاب های بعدیتون

میثم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

از بعد مسافت مشخصه که نیاز نبوده ادامه تحصیل بدین و بهترین تصمیم رو گرفتین!!

مهدی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خدا کنه حرف دروغت راست باشه..
بستگی به رشته ات داره،شاید یه رشته داغون بودی گرچه قصد بی احترامی به هیچ رشته ای ندارم…
بدون مصاحبه هیچ دانشگاهی پیامک ثبت نام نمیده..گرچه شاید منظورت آزاد واحد امارات باشه اما بازم به نظرم حرفت درست نیست علتش اینه که حتی کلمه مسافت رو درست ننوشتی بعد توقع داری حرفت رو باور کنیم..
رشته حسابداری من با تراز ۱۰۰۰به جز بندرعباس و امارات و زاهدان جایی دیگه دعوت نشدم و قبول هم نشدم..

علی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/41342
کمپین براساس رتبه و تراز و فایل سوابق ارسالی داوطلبان دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد پذیرش شود

رضا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

موافقم

صبا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

جای اینکار تکلیف ماها رو مشخص کنن! خودشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن!!

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

سلام به به خوبه والا بی نظمی رو ببین،ترفندی بود اونایی که سراسری از مصاحبه ناامید شدن و شانسی ندارن برگردن مصاحبه دانشگاه آزاد ،بابا قبول فقط زود تموم کنید والا ما کار داریم بیکار نیستیم

ستاره
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خوب گفتی

مهتاب
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

بچه ها لطفا به کمپین حذف مصاحبه در فارس من بپیوندید و رای بدید

Sara Eslami
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

چرا ؟!؟ اونی که مثل من پوستش کنده شده مقاله کار کرده، ایلتس گرفته، پژوهشگر هستش نباید فرقی با کسی که اصلا نمیدونه چجوری باید مقاله کار کرد داشته باشه؟؟؟ بعد اونایی که چیزی از مقاله نویسی نمیدونن برن تو دکتری گیر کنن و اصلا نتونن ادامه بدن

عادل
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara Eslami

شما فقط کار کردید؟؟ بقیه هیچ؟

مهتاب
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عادل

ماها دانشجو نبودیم زحمت نکشیدیم فقط ایشون تحصیل کرده است

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sara Eslami

انشالله کسی گیر نمی کنه،مشکل ورودش

رضا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Sara Eslami

سلام امکانش هست راهنمایمون کنین؟

رضا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sara Eslami

سلام امکانش هست راهنمایی مون کنین لطفا

مهتاب
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

حالا ما که دعوت به مصاحبه شدیم فعلا تکلیفمونو روشن کنید

مژده
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

یعنی چی خدایی؟؟؟؟ چکار دارین میکنین با ما

اعظم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

حالا هی تمدید کنید تا همه بیان ثبت نام کنند

نادر
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  اعظم

من که سر از بچه بازیابی دانشگاه آزاد سر در نمیارم ی روز سایت با میشه ی رو می‌بندن بعد ی روز تمدید میکنم بعد دعوت به مصاحبه میکنن بعد میگن مصاحبه های سه روز اول لغو شد بعدش میگن کلا لغو شد بعد اطلاعیه میدن شیوه عوض شد باز دوباره تو سایت میزنن جاماندگان که متأخرین هست ثبت نام تمدید شد ،بابا بس کنید این بی تدبیری ها رو ، انتخاب کنید از رو تراز و سوابق

لی لی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نادر

دوست عزیز من فرم رزومه ای که تو سایت بود را تایپ شده انجام و چیز هایی که نداشتم را تایپ نکردم به نظر شما فرم را دست نویس بنویسم و بفرستم یا دیگه نیازی نیست ای کار را کنم لطفا راهنمایی فرمایید

اعظم
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

تایپ باشه بهتره

رضا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

من دست نویس نوشتم،هدف اینه که بیوگرافی هویتی و علمی آپلودبشه،بازم همون واحدی را که برای مصاحبه انتخاب کردین،ادمین دارن ومیشه تلفنی ازشون بپرسید تامطمئن بشین

یلدا
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  لی لی

تایپی بودن فرم نشان از نظم شما داره، از اونجایی که اساتید به نظم و مرتب بودن مدارک دانشجو اهمیت میدن پس چنانچه فرصت دارید تایپ بفرمایید