پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تقویم زمانی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تقویم زمانی، نحوه ثبت نام و همچنین زمان آغاز کلاس های پذیرفته شدگان دکتری ۹۹ در دانشگاه های مختلف اعلام شد.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اولین آزمون کشوری بود که ۹ مرداد ماه و در ایام کرونا برگزار شد. نتایج این آزمون نیز اول آبان ماه در سایت سازمان سنجش اعلام شد و دانشگاه ها نحوه ثبت نام، زمان ثبت نام، مدارک مورد نیاز و همچنین زمان آغاز کلاس های دانشجویان دکتری را اعلام کردند که به شرح زیر است؛

دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اعلام کرده است؛ کارنامه تمامی داوطلبانی که در مصاحبه مجازی این دوره در دانشگاه آزاد شرکت کرده‌اند متعاقباً از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

براساس اعلام دانشگاه پذیرفته شدگان از امروز ۷ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده می توانند نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند. شرایط و ضوابط ثبت نام نیز در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است.

ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) پذیرفته شدگان دکتری از ۶ آبان ماه آغاز شد و تا امروز ۷ آبان ماه ادامه دارد. پذیرفته شدگان برای اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

دانشگاه تهران

مهلت ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) از پنجم آبان ماه ۹۹ آغاز شده است و تا روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ ادامه دارد.

پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به سامانه reg.ut.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دانشگاه صنعتی شریف

پذیرفته‌شدگان در دانشگاه صنعتی شریف باید از طریق سامانه https://edu.sharif.edu به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند که زمان دسترسی به سامانه آموزش از سه شنبه ۶ آبان ماه تا روز شنبه ۱۰ آبان ماه خواهد بود.

پذیرفته شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده و قادر به ارائه مدرک ارشد نیستند و تاریخ فراغت از تحصیل آنها بعد از تاریخ ۳۱ شهریور است، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه دانشگاه کارشناسی ارشد خود که در آن تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل مشخص شده و فرم مخصوص معدل تعداد واحد گذرانده تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۸ را ارائه کنند.

تمامی مدارک توسط کارشناسان آموزشی بررسی خواهد شد و در صورت صحت مطالب و تأیید مدارک ارائه شده در سامانه آموزش برای انتخاب واحد کجا خواهید شد هرگونه اشکال در مدارک و مطالب ارائه شده داوطلب اعلام می‌شود و تا رفع اشکال ثبت نام قطعی نیست و در سامانه آموزش غیر مجاز خواهد بود و امکان انتخاب واحد برای داوطلب فراهم نیست.

با توجه به تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ و مدت زمان پیش‌بینی‌شده برای انجام فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد درسی دانش‌جویان نوورود، کلاس‌های مربوط به این دسته از دانشجویام از روز شنبه ۱۷ آبان آغاز خواهد شد.

دانشگاه الزهرا 

دانشگاه الزهرا اعلام کرد ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) پذیرفته شدگان دکتری از امروز ۶ آبان ماه آغاز می شود و تا ۷ آبان ماه ادامه دارد. انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس https://edu۱.alzahra.ac.ir انجام می شود.

براساس این گزارش تمامی کلاس ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه رسمی مدیریت آموزش الکترونیکی دانشگاه ( LMS و Adobe Connect) برگزار می‌شود و استفاده از سایر سامانه‌ها رسمیت ندارد و غیبت به حساب می‌آید.

تاریخ شروع کلاس‌ها برای تمامی ورودی های نیم سال اول ۱۱ آبان ماه است؛ همچنین زمان ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان نیم سال دوم نیز مطابق ورودی‌های نیم سال اول است. ولی انتخاب واحد و شروع کلاس‌های ایشان مطابق تقویم آموزشی در نیم سال دوم دانشگاه خواهد بود.   

دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام در دانشگاه شهید بهشتی از ۵ آبان ماه تا ۶ آبان ماه در دو مرحله به ترتیب؛ پذیرش غیر حضوری (به صورت مشروط) و پذیرش حضوری (نهایی و قطعی) انجام شد. براساس تاکید دانشگاه در صورت عدم ثبت نام غیر حضوری عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام حضوری و قطعی امکان پذیر نخواهد بود.

در زمان ثبت نام حضوری نیز اصل مدارک مورد نیاز باید با مدارک بارگذاری شده در سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه مطابقت داشته باشد؛ با توجه به شرایط حاکم بر کشور تاریخ ثبت نام حضوری و قطعی اثر سایت دانشگاه اعلام می شود و تا تاریخ مذکور و تکمیل مراحل ثبت نام حضوری، ثبت نام دانشجو به صورت مشروط خواهد بود

دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام دانشجویان دکتری در دانشگاه تربیت مدرس به‏ صورت غیرحضوری در بازۀ زمانی ۵ تا ۷ آبان انجام می‏ شود و زمان آغاز کلاس های دکتری ۱۰ آبان خواهد بود.

دانشگاه علم و صنعت

ثبت‌نام ورودی‌های دکتری از روز یکشنبه ۴ آبان تا ۶ آبان ماه به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام شد. براساس اعلام این دانشگاه زمان و نحوه ارسال اصل مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان دوره روزانه به تحصیلات تکمیلی دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت کنند؛ در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت. شهریه ثابت کلیه رشته‌ها ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (هشتاد میلیون ریال) است.

انتخاب واحد درسی پذیرفته‌شدگان پس از مشورت و تائید استاد راهنما (از طریق ایمیل) از ۶ آبان تا ۷ آبان ماه از طریق سامانه گلستان http://golestan.iust.ac.ir انجام می‌شود.

شروع کلاس های دانشجویان دکتری در نیمسال اول ۱۴۰۰-۹۹ از روز شنبه ۱۰ آبان ماه اعلام شده است.

دانشگاه اصفهان

براساس اعلام اداره کل امور آموزشی دانشگاه اصفهان، ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید مقطع دکتری به صورت غیرحضوری و در تاریخ های ۶ آبان تا ۷ آبان ماه انجام خواهد شد.

با برنامه ریزی صورت گرفته کلیه کلاسها از روز شنبه ۱۰ آبان ماه در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه به آدرس http://lms.ui.ac.ir برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان

مراحل پذیرش پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه صنعتی اصفهان در دو مرحله غیرحضوری و تحویل اصل مدارک صورت می گیرد.

ثبت نام اولیه از ۶ آبان ماه آغاز شده و تا پایان امروز ۷ آبان ماه ادامه دارد؛ ثبت نام و اخذ واحدهای درسی نیز از ۱۲ آبان آغاز می شود و تا ۱۴ آبان ادامه دارد. زمان شروع کلاس ها نیز ۱۷ آبان اعلام شده است.

دانشگاه فردوسی مشهد 

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری در این دانشگاه در دو مرحله الکترونیکی و حضوری انجام می شود. ثبت نام الکترونیکی در روزهای دوشنبه ۵ آبان ماه تا پنج شنبه ۸ آبان ماه صورت می گیرد. 

نحوه و زمان ثبت نام حضوری بعدا اعلام خواهد شد و دانشجویان لازم است در زمان اعلامی مراجعه و اصل مدارک اسکن شده را تحویل دهند.

شروع کلاس های درسی از روز شنبه ۱۰ آبان ماه خواهد بود و انتخاب واحد صرفا در نیمسال اول دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده و بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.

دانشگاه شیراز

فرایند ثبت نام در دانشگاه شیراز به ۲ صورت اینترنتی و ارسال مدارک از طریق پست توسط دانشجو و انجام می شود و نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه نیست.

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه شیراز از ۱۰ آبان تا ۱۳ آبان ماه انجام می شود و شروع کلاس ها از ۱۷ آبان ماه خواهد بود.

دانشگاه کردستان

پذیرفته شدگان دکتری باید از ۶ آبان لغایت ۱۲ آبان با ورود به سایت دانشگاه کردستان به آدرس http://golestan.uok.ac.ir نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

آغاز سال تحصیلی و شروع کلاس ها در دانشگاه کردستان برای ورودی های جدید روز شنبه ۱۷ آبان ماه اعلام شده است. همچنین این دانشگاه تاکید کرده هیچ تعهدی در قبال تامین خوابگاه دانشجویان متاهل ندارد. 

پذیرفته شدگان بورسیه وزارتخانه ها و یا سازمان ها لازم است براساس ضوابط نسبت به انعقاد قرارداد با وزارت یا سازمان ذی ربط اقدام کنند.

دانشگاه مازندران 

ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان نهایی دوره ی دکتری تخصصی براساس حروف الفبا، در دو مرحله ثبت نام آنلاین و ارسال مدارک از طریق پست از ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه انجام می شود. انتخاب واحد نیز در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه صورت خواهد گرفت.

ثبت نام مرحله اول الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام آنلاین، مدارک فیزیکی ارسالی بررسی نمی شود؛ همچنین ثبت نام مرحله اول به منزله تائید نهایی نیست و پذیرش متقاضیان در دانشگاه مازندران بصورت مشروط بوده و تائید نهایی ثبت نام منوط به دریافت کلیه مدارک درخواستی به صورت پستی (ثبت نام مرحله دوم) و بررسی آن توسط کارشناسان آموزش دانشگاه است.

دانشگاه همچنین تاکید کرده، معدل‌ کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ شده، یکسان‌ باشد، چرا که در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان باشد) خودداری می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

366 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

نفس جان زنگ زدی دانشگاه؟؟؟
بچه ها گفتن اگه درخواست دادین برا اولویت بعدیو پاک کنین یا حذف کنید.باعث دردسر میشه دانشگاه بعدی قبولتون نداره شریف هم براحتی میتونه از شرمون راحت شه چون خودمون درخواست دادیم

نفس
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اره زنگ زدم دانشگاه گفت سازمان سنجش هنوز جوابی به ما نداده.

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

ساره جان ممکنه کانالو اینجا بزاری تا متم عضو بشم.

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

بچه ها گفتن مشکل بچه های برق شریف حل شده از اون طرف هم دانشگاه امیرکبیر ایمیل زده ب بچه ها در حال رایزنی هستیم
آرزو و نفس شما برا کدوم دانشکده هستین؟

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

من موادم. با اون شرطی که گفتن یا کلا دیگه ثبت نام کردن بدون دغدغه ی آینده؟!

ساره
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

ن قبول نکردن گفتن میخوان ثبت نام کنیم امضا بگیرن راحتتر از شرمون راحت شن چون ب استادا میگن حق انتخاب ندارین

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

بچه ها سازمان سنجش جواب پیام منو داده . همین چهارشنبه عصر جواب داده. گفته دانشگاه موظف به ثبت نام شماست. لطفا از طریق دانشگاه پیگیری کنید. یعنی فردا زنگ بزنیم دانشگاه ثبت نام میکنن مارو؟!

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

عزیزم جواب داده خب بهت گفتم شریف فورا میاد جواب میده ک من اینارو نمیگیرم
تاریخ نامه رو نگاه کن سنجش ۱۵م نامه داده دانشگاه دانشگاه ۱۷ ام ب ما ایمیل داده و بچه های گروه گفتن با این شماره نامه شریف جواب سنجشو داده باز گفته من اینارو نمیخوام.

نفس
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

به خدا منم دیگه نمیخوام شریفو. میخوام برم اولویت بعدیم. هر دانشگاهی غیر شریف

نفس
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

سنجش جواب منو ۲۱ام داده

ساره
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

ب همه داده منو بچه ها دیدیم و در جریانیم

خسته از زندگی
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

درخواست کتبی حذف اولویت دادم. ولی سنجش موافقت نکرد . گفت به ما مربوط نیست .

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

ای بابا. پس به کی مربوطه. خدا لعنتشون کنه که مارو اینجوری اذیت میکنن.

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

مشکلی ک برا بچه های شریف پیش اومده برا بچه های امیر کبیر هم پیش اومده
من تو گروهشون هستم همه ناراحتن و آخرین اخبار و بهم میدن و اینکه سازمان سنجش طی نامه ای با امضا رییس سازمان سنجش ب دانشگاه گفته ثبت نامشون کنید و همون طور ک میدونیند دانشگاه شریف باز رد کرده

آرزو
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

امیرکبیر نامه رییس سنجشو قبول کرده؟

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

دو شرط گذاشتن یکی اینکه امضا کنن دانشجوها اگه بعد ثبت نام استاد راهنما پیدا نکنن اخراج میشن دومی اینکه نامه بدن سنجش برا تغییر اولویت
سنجش رد کرده گفته ما تغییر اولویت نمیدیم سنجش جواب همه رو داد گفته ک نامه فرستادیم دانشگاها باید ثبت نام کنن من گروهشونم هم بچه ها امیرکبیر هستن هم شریفی ها

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

شرط اول چی؟ اگه استاد راهنما پیدا نکردیم چی؟! اینجوری که هر لحظه استرس باید بکشیم

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

این شرط دانشگاه امیر کبیر بوده اگه استاد راهنما پیدا نکردین اخراج میشین و امضا ازشون میگیره

نفس
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

الان امیر کبیر ثبت نام کرده بچه هارو؟! کانالشو اگه میتونی میشه بزاری اینجا من ببینم. مرسی

آرزو
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

چطوری متوجه شدین که موافقت نکرده؟ من درخواست کتبی بررسی اولویت بعدی دادم وقتی چک میکنم فقط نوشته نامه در انتظار پاسخ است.

خسته از زندگی
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سنجش جواب نوشته اقدامی میسر نیست

ساره
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

حالا چیکار کنی؟بگو سنجش قبول نکرده گناه من چیه؟؟ ای خدا کمکمون کن خسته شدیم

شیلا
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

استاد راهنما طبق آیین نامه وزارت علوم دانشجو انتخاب می کنه . یعنی چی استاد راهنما شما رو انتخاب نکرده ؟

ساره
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

نفس آرزو خبر جدید ندارین از دانشگاه؟

نفس
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

نه. فعلا منتظرم مسوولا جواب نامه رو بدن. خسته شدم دیگه.

ساره
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

همه بچه ها منتظرن جواب بدن سنحش و دانشگاه

نفس
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

منم دیگه به نتیجه بچه ها رسیدم. دیگه دلم نمیخواد برم شریف. ترجیح میدم برم اولویت بعدیم.

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

اولویت بعدی کدوم دانشگاهه؟اگه اونا مارو نخواستن چی؟
ب منم بگین چیکار کنیم برا اولویت بعدی تنها نزاریم همو

نفس
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

اول صبر میکنم ببینم سنجش جواب نامه وزیرو چی میده. چون وزیر به سازمان سنجش نامه زده. اگه نشد زنگ میزنم سازمان سنجش که اولویت بعدیم هر جی هست درست کنه. فک کنم علم و صنعت. ولی باید ببینیم از اون اولویتای بعدیمون کدوم راضی میشن مارو میگیرن

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

هیچ کس جواب نمیده بابا شماره بازرس کل کشور با سنجشو برات میفرستم بگین زود جواب مارو بدین

آرزو
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

ساره جان من درخواست کتبی دادم که قبولی اولویت های بعدیمو بررسی کنن و اگه جایی نشد قبولی شریف رو برام نگه دارن.

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

مرسی بچه ها ولی من ی اولویت بعدیم اوکی داده اون هم بهشتیه تربیت مدرس رد کرده البته گفتن انتخاب اولت کدوم دانشگاه گفتم شریف گفتن نمبشه مصاحبه ندی منم گفتم ن میدم اینها هم رد کزدن کلا ۳جا مصاحبه دادم

نفس
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

بهشتی الان اوکی داده. بهشون زنگ زدی؟!

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

ن زنگ نزدم ولی میخوای زنگ بزنم ببین چقد بد جواب میدن الان میگن خانم مشکل خودتونه با جایی ک قبول شدین موظف بگیرتت

آرزو
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

نباید با دانشگاه ها حرف بزنی. طبیعیه که اونام همین حرف رو بهت بزنن. این وظیفه سنجشه که راضیشون کنه. اگه در مقیاس بزرگتر نگاه کنیم غیر از ما هم حتما یه عده ی دیگه به دلایل مختلف درخواست تغییر اولویت دادن. سنجش بالاخره این جاهای خالی رو پر میکنه. به علاوه اینکه احتمالا بعضی دانشگاه ها کامل ظرفیتشون رو پر نکردن

ساره
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

همه دانشگاها ظرفیتشون پر جای خالی پیدا نمیشه
اینکه وظیفه سنجشه واقعا قبول دارم شریف میگه اینارو نمیخوام سنجش یا شریفو راضی کن یا بیاد اونی ک جای منو گرفته بهشتی بندازن بیرون منو بذارن سرجا ک واقعا این یه ظلمه

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

بچه ها شماها چرا زنگ نمیزنین بازرسی کل کشور چرا کاری نمیکنین ؟؟

نفس
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

من مستقیما به وزیر نامه زدم. وزیر به سازمان سنجش نامهزده. از اون طرف نماینده مجلسمونم نامه زده هم به سنجش هم وزیر هم مجلس. شماهام پیگیر شین. تعداد زیاد بشه جیدتر میگیرن

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

منم خیلی پیگیرم این که نشد حرف بگیم اولویت بعدی خب زنگ بزنین اون دانشگاه اولویت بعدی ببین قبولتون دارن همه میگن خانم مشکل خودتون با اون دانشگاه قبولی ب ما چه ما ثبت نام کردیم هر روز ب نمایندمون آمار میدم
مطمئنم همه دارن تلاش میکنن ولی جدیتر باشه من امروز زنگ زدم سربازرس کل کشور گفت دوستتونم اومده در جریانیم در حال پیگیری هستیم واقعا وظیفه سنجشه حلش کنه حالا ب هر طریق

شریفی ناکام
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان شریفی
منم مشکل شما را دارم. شما رشته هاتون چی هست؟ منم مکانیک هستم. چکار باید کرد؟؟؟ میشه منم راهنمایی کنید

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  شریفی ناکام

سلام من شیمی هستم بچه ها بیاین یکم متحدتر شیم بخدا اینجور خودمونو بیچاره میکنیم زمان داره میگذره هیچ کاری نکردیم

خسته از زندگی
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام
من درخواست کتبی برای حذف اولویت اول دادم . چاره ای نیست . جایی که نمیخوانت بزور که نمیشه موند . توهین به خودته . ۴ سال میکوبن تو سرت منت میزارن تو همونی هستی که ما نمیخواستیمت . امیدم فقط به همین حذف اولویته

آرزو
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

منم دقیقا به همین نتیجه رسیدم.میخوام درخواست کتبی بدم که قبولی در اولویت بعدیم رو بررسی کنن اگه در اولویت بعدیم قبول بشم که چه بهتر اگرم نشدم که با این درخواست شریف رو از دست ندادم

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

اول زنگ بزن شریف ببین قبول میکنن؟

آرزو
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

دیگه واقعا دارم دیوونه میشم ساره جان این آخرین راه حلی که به ذهنم میاد.فقط میخوام از این بن بست بیرون بیام.بعدم شریف باید از خداشم باشه که من چنین درخواستی بدم

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

زنگ زدم بازرسی کل کشور یکی از بچه ها امروز رفته شمارشو برا من فرستاد گفت در حال پیگیری هستیم همه ناراحتن و دارن دیونه میشن
ارزوجان اینکارو نکن فعلا مقاومت کن من مطمئنم رشته شما شریف ارزش خوندن داره رشته من دانشگاه شریف حرف اولو نمیزنه تربیت مدرس و تهران قویترن

نفس
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

بچه ها من به دانشکده زنگ زدم اصلا خبر نداشت. بهش گفتم هیچ استادی منو قبول نمیکنه که استاد راهنمام بشه. گفت الان استاد راهنما معلوم نمیشه که بخوان این قضیه رو به ما بگن. معلوم نیست کی پشت این قضیه هست و چه هدفی داره . خدا بخیر بگذرونه فقط.

آرزو
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس جان اونایی که قبول شدند استاد راهنماشون مشخص شده حتی درس های ترمشون هم با نظر استاد راهنما برمیدارن کسی که اینو بهت گفته یا اطلاعاتش کم بوده یا میترسیده براش دردسر بشه

نفس
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

هم مسوولتحصیلات تکمیلی دلنشکده مواد شریف لهم گفت. هم استاد راهنمام گفت. هم همون فردی که الان داره ارشد شریف میخونه. الان کدومشون باید بترسن که براشون دردسر بشه دقیقا؟!
من دانشگاه سطح یک بود مقطع ارشد و کارشناسیمو. لستادمم آدم معروفی هست. چی میخواد از دست بده که بترسه

آرزو
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

شاید دانشکده با دانشکده فرق داره. برای ما اونایی که ثبت نام کردن فرم معرفی استاد راهنما را هم موقع ثبت نام تحویل دادن. یه فرمی که بهشون گفته بود که استاد راهنماشون چه کسی هس و اونام امضا و تایید کرده بودن. مسوولای شریف همونطور که تا یه هفته به بهانه مشکل فنی اسممونو ننوشتن الان هم بعید نیس به یه سری دلایل نخوان ما رو در جریان کاراشون قرار بدن. و آخر اینکه نمیخواد از دست من عصبانی باشی منم مثل تو درگیر همین مشکلم و دلم میخواد حل بشه فقط تمام اطلاعاتی که به دست میارم رو به اشتراک میذارم بلکه کمکی بهم کرده باشیم

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

دقیقا همین تلاش کنیم مشکلمون حل شه شریف ب من گفت تازه دیروز نامه دادن سنجش سنجش میگف جلسه چی؟نامه چی؟ما خبر نداریم ی عده اومدن شکایت باخبر شدیم جریان چیه از اون طرف خدایی ب نماینده من میگه در جریانیم شنبه مشکلشونو حل میکنیم تورو خدا چ خبره؟هیچ اعتمادی ندارم بهشون

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس من دیروز زنگ زدم دفتر وثوقی گفت دیروز نامه فرستادیم سنجش منم گفتم دیرررررررروز گفت اره گفتم این مشکل ۲هفته پیش بوده شما تازه دیررررررروز قطش کرد

خسته از زندگی
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

الان تکلیف ما چیه؟ هم از اینجا رونده شدیم هم ازونجا مونده. اگه اولویت بعدی رو درخواست بدیم اون دانشگاه دانشجوهاشو گرفته ظرفیتش تکمیل شده .چطوری میخاد اضافه بگیره؟ اینجا هم میگن فرزند نامشروعی برو انصراف بده

خسته از زندگی
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

سلام اونایی که مشکل ثبت نام برای شریف داشتند . منم مثل شما همین مشکلو دارم فقط واسه یه جای دیگست . حذف اولویت چطوریه به کجا دقیقا باید رجوع کنی ؟ اولویت رو حذف کنی جای بعدی میگرتت؟ اصلا الان حذف اولویت شدنیه؟

نفس
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

فعلا که اجازه نمیدن بریم اولویت بعدی. من به استاد راهنمام گفتم مشکلمو. گفت اصلا انصراف ندیدن. چون اینجوری دیگه دستتون به جایی بند نیست دیگه. اگه شما حذف اولویت کنین . اولویتهای دیگه تون شمارو نمیگیرن که اونا ثبت ناماشونو انجام دادن. همه چی تموم شده. بعدش خیلی زور داره با رتبه تک رقمی مردود بشی بمونی دوباره برای سال بعدی.

ساره
آبان ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

ثبت نامت نکردن مث ما یا اینکه خودت ثبت نام نکردی؟

ساره
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

آرزو و نفس جان ایمیلاتونو چک کنین بازم هممون حرفارو زدن گفتن بهتره برین سنجش برا اولویتهای بعدی اقدام کنین

نفس
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

اره دیدم. بیزار شدم دیگه.

ساره
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

الان چیکار کنیم؟سنجش جواب مارو نمیده

آرزو
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

از اولشم اشتباه کردیم امیداوار بودیم و خودمون رو معطل اینها کردیم. میرم اولویت بعدی

ساره
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

خب چیکار کنیم؟مگه میزارن بریم؟بقیه هم خودشونو میگیرن فقط ببین اگه گذاشتن ثبت نام کنیم میگن برو همونجا ک قبول شدی

ساره
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سنجش گفت شریف ب ما هیچی نگفته هیچی.جلسه کجا بود؟نامه کجا بود؟گفت ی عده مثل شما اومدن ب ما اطلاع دادن چرا ب خودمون نگفته از اون طرف خدایی گفته در جریانم
گفتم آقا تورو خدا انتخاب بعدیمو اوکی کنین منم نمیخوام برم شریف گفت نمبشه مگه اینکه دانشگاه دلیل قانع کننده بیاره مثلا بگن عضو هیئت علمیام نیستن مردن از این حرفا گفتم آقا مارو نمیخوان گفت نمیشه مملکت قانون داره قبولی شریفین مجبورن ثبت نام کنن
اینا ایمیل فرستادن ما خودمون بریم فشار بیاریم سنجش

نفس
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

بچه ها دیدین نامه نه اسمی داره نه امضا و مهری. اینا فقط میخوان مارو روانی کنن و بترسونن که ما سنجشو مجبور کنیم. چون خودشون زورشون نمیرسه.
ولی از اینجا رونده ازونجا مونده شدیم . ای خداا

آرزو
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

بچه ها من به نظرم میاد که ما بریم تو سایت سنجش درخواست کتبی بدیم برا اولویت بعدی. بالاخره اینا باید به ما جواب بدن. سنجش اگه نتونه ما رو بفرسته اولویت بعدی لااقل بهونه از شریف گرفته میشه و مجبورش میکنن ما رو بگیره. الان حس میکنم وضعیت ما برا هیچکس مهم نیس. شریف میگه من نمیخوام و سنجش میگه باید بخوای. میترسم این وضعیت بدون هیچ تغییری تا ترم بعدم ادامه پیدا کنه

ساره
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

آرزو جان گفتن نامه کتبی فکس کنین برا جمالی شماره هم دادن بهم ولی بچه ها دو دوتا چهارتای ساده کنین اونا ثبت نام کردن طرف داره درسشو میخونه کلاسا شرو شدن میشه بیان اونو بندازن بیرون منو بزارن جاش طرف قانونی دانشجو
شریف داره قانون شکنی میکنه نمی خواستی قبل اعلام نتایج میگفتی ما اینارو نمیخواییم طرفیتمون کمه هر بهونه ای ک میتونستن بیارن ن الان

خسته از زندگی
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

اولویت بعدی رو چطور میشه درخواست داد؟ منم همین مشکلو دارم البته برای ipm . میخوام برم اولویت بعدی .

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

آرزو جان نفس جان پیام تبریک از طرف شریف براتون فرستادن؟برا من پیام تبریک فرستادن همین الان

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اره از طرف امور فرهنگی دانشگاه بهم پیام دادن.

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

یعنی قبول کردن مارو یا نه؟ب ی نفر گفتم گفت جدی نگیرش چون که از طرف امور فرهنگی

آرزو
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

ساره جان ولی من همچنان شماره دانشجویی نمیتونم بگیرم. برا شما درست شده؟

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

ن درست نشده عزیزم جدی نگیرش بعید میدونم کار ما درست شده باشه حالا فردا زنگ میزنیم همین جا میگیم بهم
امروز زنگ زدم نماینده شهرمون گفت ب خدایی زنگ زدم گفته نامه دادن ک تعدادشون زیاده ولی باید ثبت نامشون کنه قرار شده امروز خبرتون کنن

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

بچه های شریف،زنگ زدم ب دانشگاه خانومه میگفت نامه فرستادیم برا وزارت علوم و سنجش.

آرزو
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

من که دارم به این فکر میکنم که یه درخواست به سنجش بدم که اولویت بعدیم رو بررسی کنه. ترجیح میدم با عزت و احترام برم اولویت بعدی تا با خواهش و التماس بیام شریف. حالا به فرض که شریف ما رو قبول کرد معنیش اینه که ما رو به زور به یه استادی بدن و اون استاد همیشه پس ذهنش این باشه که این دانشجوی من نیست و من نمیخواستمش. اگه ارشد بود میگفتم طوری نیس بالاخره زود تموم میشه ولی دکتری ۴ یا۵ ساله…

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

آره عزیزم من اینستارو گشتم ی نفر دیگه رو پیدا کردم بیچاره اونم کلی خوشحال شد گفت امروز رفتم وزارت گفته نمیشه مگه میشه گفت زنگ زدن سنجش ک مشکل بچه های شریف چیه گفته مث امیرکبیر جواب درخواستارو میدیم براساس اون نامه ثبت نام کنن ولی من احساس میکنم دارن بازیمون میدن همه پس چرا سنجش جواب شریفو نمیده چرا جواب خود مارو نمیده همه هم پیگیرین واقعا زشته برا ما بگن اینو ما نخواستیم باز برگشت من خیلی از استادای رشته ام ناراحتم من دختر خون گرمیم و زود صمیمی میشم نمیتونم دیگه باهاشون ارتباط برقرار کنم و صمیمی شم همش ب خودم میگم اینا منو نمیخوان

خسته از زندگی
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

حق با شماست . قراره چهارسال باهوشون کار کرد. چهارسال اعصاب خوردی و تحقیر و توهین باید تحمل کرد. اصلا ارزشش رو نداره . کسی که همون اول کار بهت توهین میکنه ارزش کار کردن نداره . ولی الان مشکلی هست که حذف اولویت سخته . اون دانشگاهی که در اولویت بعدی هست دانشجوهاشو گرفته. اگه قرار باشه ما بریم اولویت بعدی تکلیف اونایی که اونجا قبول شدند چیه .

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

بچه ها به نماینده های شهرتون زنگ بزنین و خبر بدین. چون دانشگاها خیلی دارن نامردی میکنن. حتی برای بچه های سال دیگه هم نمره مصاحبه شده ۶۰. گناه دارن واقعا و زور داره. حداقل از طریق نماینده های مجلس پیگیری کنیم.

نفس
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ

بچه ها من زنگ زدم شریف. گفت هنوز سازمان سنجش جواب نداده. باید صبر کنید.

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

میگفتی تا کی آخه؟

ساره
آبان ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس من یکیو پیدا کردم رفته وزارت گفتن دانشگاه چطور ب خودش اجازه داده همچین کاری بکنه گفت زنگ زدن سنجش گفته جواب ایمیلشو میدیم با همون ثبت نام کنن

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

آرزو جان،آقا سامان دوستانی که شریف مشکل ثبت نام داشتین مشکل شما حل شد؟با شما تماس گرفتن؟

آرزو
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

نه برا من هنوز درست نشده چهارشنبه زنگ زدم دانشکده گفتن تا یکشنبه صبر کن

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

مرسی عزیزم ک جواب دادی

آرزو
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

خواهش میکنم ساره جان. من خودم فکر میکنم که آخرش هممون رو قبول کنن و سخت گیری شون فقط برا این باشه که سنجش رو تحت فشار بذارن که برا سالهای بعد مشکلات اینجوری پیش نیاد

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

من زنگ زدم دوستم پارسال اهواز قبول شده بود همین مشکلو داشتن گفتن سنجش مجبور کرده دانشگاه اهوازو ولی خب شریف زورش زیاده.ایشالا عزیزم همه قبول شیم ولی خب زدن تو ذوقمون.

نفس
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

بچه ها تو کانال دانشگاه شریف پیام گذاشته بودند که با توجه به مشکلاتی که برای ثبت نام بچه های تحصیلات تکمیلی پیش اومده . مهلت انتخاب واحد تا فردا ظهر تمدید شده. نکنه اونایی که میخواستنو قبول کردن. ماهارو دیگه نمیخوان.

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

حالا چیکار کنیم؟تورو خدا هدف سنجش و شریف چی بود مارو سکه پول کنن؟

آرزو
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نه تمدید به خاطر ارشدها شده ظاهرا اطلاعاتشون دیر از طرف سنجش اومده. اینو از یکی از ارشدا شنیدم

نفس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

دوستانی که در دانشگاه شریف به مشکل خوردن. کارشون درست شد لطف میکنن اینجا اطلاع بدن. خیلی ممنون

ساره
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

امروز زنگ زدم جواب ندادن زنگ زدم نماینده شهرمون زنگ زد خدایی گفته بود اره نامه دادن ما هم پیگیریم و انگار گفتن نمیتونن همچین کاری کنن والا اگه راست بگن من ک ب جفت چشام اعتماد ندارم چ برسه ب شریف و سنجش و خدایی مابقی

abc
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

دوستان سیستم برای من باز شد امروز صبح و تونستم ثبت نام کنم

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  abc

برا من باز نشده نفس برا تو باز شده؟

نفس
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

نه برای منم باز نشده.

ساره
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

شاید اینا میخوان ی عده ک انتخاب بعدی دارن بگیرن برا سنجش مشکل پیش نیاد بقیه رو رد کنن
مثلا برا من بهشتی رتبه ام ۴ شده آخرین رتبه ۵ هستش برا منم ی بهونه میارن منم اونجا رد کنن این حدس خودمه

سیما
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام . کسی هست دانشگاه تهران هنوز انتخاب واحد نکرده باشه? هنوز مدارک منو تایید نکردن

متقاضی دکتری
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

زنگ نزدین بهشون؟حتما زنگ بزنین.

محمودی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

با سلام من ثبت نام کردم ولی انتخاب واحدمون چجوریه من که نمیدونم چه واحدهایی بهمون میدن

کیانمهر
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

دوستان تهران. به نظرسنجی ها دسترسی دارید؟

Agri
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

برای من فعال نیست

پریسا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

برای منم هیچ چیز فعال نیست. نه فرم نه نظرسنجی نه لیست دروس

متقاضی دکتری
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

نه

Agri
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

امروز عصر برای من پیامک اومد و دسترسی به پرسشنامه ها و انتخاب واحد فعال شد

کیانمهر
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Agri

الان فعال شده یعنی؟ انجام دادید؟

تهرانی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

بله
فعال شد
من پرسشنامه رو تکمیل کردم
انتخاب واحدم مونده

متقاضی دکتری
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

فعال شده

سیما
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

من دسترسی ندارم هنوز

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ

بچه های شریف اتفاقی افتاد براتون؟! بهتون زنگ نزدن؟!

Saman
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام.نه.به شما زنگ زدن؟

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

نه به منم زنگ نزدن. واقعا استرس دارم. نمیدونم قراره چی بشه.

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

زنگ بزنین بگین اصلا جریان چیه نامه ب سنجش چرا؟مشکل ما چی بوده؟اینو یادم رفت بپرسم

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

چیو زنگ بزنن خودتون زنگ بزنین من ایقد زنگ زدم نگو
گفتن منتظر باش گفتم شما هم با ابرومون هم با آیندمون بازی کردین نمیخواستین رد میکردین الان ک من گزینه های بعدیم سوخته چرا اینکارو کردین باید ب من جواب بدین هم شریف هم سنجش

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

بعد در جوابتون چی گفتن دقیقا

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

گفتم منتظر تا کی یه هفته دروغ گفتین ب ما گفتین مشکل فنیه یا میدونستین چ خبره نگفتین یا نخواستین پیگیری کنین من هر روز تماس گرفتم دروغ گفتین مشکل فنیه بعد این ب کنار سنجش نظر شمارو قبول کرد و مارو رد کرد گفت چرا بجای سنجش نظر میدی گفتم خانم نظر چیه احتمالاته ی احتمال اینه ک مارو رد کنن کی جواب منو میده باید شریف یا سنجش بده و اینکه باید برن ظرفیت بهشتیو اوکی کنن برام ک بهشتی عمرا قبول کنه ثبت نام کردن من شکایت میکنم گفت من نمیدونم گفتم خب وصل کن ب اون کسی ک میدونه جواب منو بدین

سها
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

خوب کاری کردی

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سها

چ فایده تنها حریفشون نمیشم بعد اوقت چی شده ما ک قبول شدیم سنجش مارو شریف قبول کرده چرا دانشگاه مبگه من نمیخوام این همه تلاش بکن بعد سکه پولت کنن

نفس
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

من زنگ زدم سازمان سنجش. گفت حق ندارن اینکارو بکنن نتایج اعلام شده. ولی ما پیگیری میکنیم

آرزو
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

سلام ساره
شما رشتتوتون چیه منم همین مشکلو دارم

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

ب شما چی گفتن؟تماس گرفتین شما؟

آرزو
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

گفت سنجش امکان قبولی اولویت بعدی رو فراهم میکنه و جای نگرانی نیس

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

واقعا. یعنی میخوان مارو رد کنن؟!

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

یعنی احتمالش زیاده ک رد کنن اره؟من متوجه شدم از طرز حرف زدنشون محکم حرف زدن و مطمئن بودن ک ما ردیم
خب باشه انتخاب بعدی اوکی شه اون بنده خدای ک بهشتی رد میشه چی؟ اونم بره انتخاب بعدی میدونی چقد زمان میخواد بعد دانشگاه بهشتی از کار شریف شاکی نمیشه

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

کاش همون اول رد میکردن و احساسات مارو درگیر نمیکردن.

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس نظری نداری باید چیکار کنیم؟

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

بنظرت باید چیکار کنیم؟

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

دیروز هر جا زنگ زدم یا جواب ندادن یا گفتن ما اطلاع زیادی نداریم. سنجشم گفت پیگیری میکنیم. سنجش گفت نتایج اعلام شده اونا نمیتونن چنین کاری بکنن.

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

برای سنجشم پیگیری درخواست زدم. هنوز جواب پیاممو ندادن. دیگه عقلم به جایی نمیرسه. ایمیلم زدم به رییس دانشکده. اونم جوابمو نداده.

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نفس

منم درخواست دادم، با این حال بدم نمیتونم حرف بزنم ولی باز کلی زنگ زدم دانشگاه جواب میده ولی سنجش اصلا جواب نمیده دیروز ب دانشگاه زنگ زدم دفتر مدیرتحصیلات تکمیلی دکتر وثوقی گفتن نمیان امروز ی خانوم جواب دادن گفتن از طرف ریاست دانشگاه این نامه اومده ما هم انجام دادیم اون شماره ۵۰۴۷ هم اطلاعاتش خوبه دیروز زنگ زدم نبودش قبلا قشنگ توضیح داد من گوش ندادم بیشتر تو شوک بودم

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

به همون ۵۰۴۷ زنگ زدم اونم اطلاعی نداد دقیق. گفت منتظر بمونین با سنجش مکاتبه کردن ولی گفت جوابش چند روزی طول میکشه. اصلا توضیح بیشتریم نداد.

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

آخه دانشکده ب من گفت اسمت تو لیست دانشگاه نبوده رد شدین شما منم گفتم دانشگاه نمره میده ن اسم دانشجو خیلی ناراحت شدم بعد زنگ زدم این ۵۰۴۷ گفت کی گفته رد شدین کی اینو بهتون گفته توضیح برام داد ک اگه لطف کنن استاد راهنماتون ی چیزی گفت گوش ندادم در این صورت میتونین ثبت نام کنین

آرزو
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

با اینکه خیلی سخته ولی من ترجیح میدم ردم کنن تا این که تا آخر دوران تحصیل منت رو سرم بذارن که تو رد شده بودی و ما بهت لطف کردیم و از این حرفا.اینجوری تا آدم بخواد حرف بزنه بهش میگن تو که رد شده بودی و ما لطف کردیم گرفتیمت

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

دقیقا من دیشب این حرفاتونو ب آبجیم گفتم بنظرت رد میکنن؟میتونن رد کنن سی نفرو؟

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

یعنی استاد راهنما تعیین کرده بودن برامون ولی استاده مارو نمیخواد؟!

آرزو
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نه مشکل اینه که هیچ استادی قبولمون نکرده. بعد مصاحبه دانشگاه به گزینه هایی که میخواسته خبر داده و بهشون گفته که کدوم استاد انتخابشون کرده

نفس
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

خب اگه دانشگلهای دیگه هم همین بهونه رو بیارن چی میشه؟! بگن ما گرفتیم دانشجوهامونو. الان قراره چه بلایی سر ما ۳۰ نفر بیاد

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

شریف گفت سنجش باید مشکلتونو حل کنه

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

آره همینو ب من گفتن دانشکده گفت شما رد شدین ولی اون ۵۰۴۷ اینو ب منم گفت

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

خودشون خوب میدونن چ خبره ب ما نمیگن.از اول میدونستن جریان چیه نخواستن بگن روزی ی بهونه میاوردن.اصلا نامه دادن گفتن ما این سی نفرو نمیخوایم؟این نامه چیه؟

ساره
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

بعد نفس جان این نامه از طرف رئیس دانشگاه ب سنجش بوده دیروز ب من گفتن از طرف ریاست دستور اومده

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سنجش دقیقا چی گفت بهتون؟

abc
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سلام
دوستان مشکل شما حل شد؟
ظهر با من تماس گرفتن گفتن تا دو ساعت دیگه میتونی شماره دانشجویی بگیری. ولی هنوز درست نشده. واقعا مسخره است. یک هفته است ما رو سر کار گذاشتن

نفس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  abc

واقعا. کسی با من تماس نگرفته هنوز. ای خدا اینا چشونه. واقعا خسته شدم از این وضع.
الان چی هنوزم نتونستین شماره دانشجویی بگیرین؟

نفس
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  abc

مخاطب: abc
شما جایی زنگ زدین؟ چجوری پیگیری کردین؟ قبلش همین حرفایی که به ما زده بودن به شمام همین حرفارو زده بودن؟!

abc
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

بله منم وضعیتم کاملا شبیه شماست. همین حرفا رو به منم گفتن
به همین شماره ها که بالا گفتین زنگ زدم
سنجشم جواب نمیده
درست نشده هنوز

ساره
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  abc

دقیقا چی بهتون گفتن گفتن میتونی شماره دانشجویی بگیرین؟همین؟

ساره
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  abc

شاید ی استادی شمارو قبول کرده ولی برا ما هیچ خبری نبود و نیست

ساره
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  abc

ب منم زنگ نزدن چطور ب شما زنگ زدن؟

سعید
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

اون تاییدیه تحصیلی که باید برای دانشگاه ارشد بفرستیم تا پرونده رو برای دانشگاه دکتری ارسال کنن رو کسی فرستاده؟
فرم خاصی داره؟ از کجا باید تهیه بشه؟

ف
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

سلام
بچه ها کسی میدونه این ترم خودشون برامون انتخاب واحد میکنن یا خودمون؟
فعلا جایی برا انتخاب واحد ندیدم
دانشگاه تهران

سیما
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ف

من امروز دانشگاه تهران بودم و از اموزش پرسیدم و گفتن که ترم اول خودشون انتخاب واحد میکنن برامون

ف
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

ممنون عزیزم

سها
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ف

خودشون انتخاب میکنند ولی امروز یکی از استادا به من زنگ زد و نظر خودم رو هم پرسیدن و گفتن جلسه داریم و بعد ازینکه تو جلسه تصمیم گرفتیم بهت زنگ میزنیم دوباره

ma
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

من امروز رفتم ثبت نام شهریه ها غوغا کرده ترم عادی ۱۶ میلیون ترم رساله ۳۰ میلیون کلا ۲۰۰ میلیون تازه این برای علوم انسانی منم منصرف شدم از ثبت نام

پریسا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ma

کدوم دانشگاه؟ آزاد؟

۹
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

کسی دانشگاه خواجه نصیر قبول شده و ثبت نام کرده باشه؟؟؟
من سوال در مورد نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دارم

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

بچه های شریف تونستین ثبت نام کنین؟! استرس دارم . واقعا قراره چی بشه؟!

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نفس جان شما اگه تهرانین حضوری برین منم دقیقا مشکل شمارو دارم ولی من مریض شدم فکر نکنم تا ده روز دیگه بتونم راه بزم ولی خیلی زنگ زدم خیلی ب سازمان سنجش درخواست دادم

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

من الان کرونا دارم . و این استرسه امروز حالمو بدتر کرده. قلبم درد میکنه دو روزه. نمیدونم اینا چجوری میخوان جواب بدن به ماها.

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

شما چ رشته ای هستین؟من شیمی ام

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

ب من گفتن شما با ۳۰نفر دیگه چنین مشکلی دارین فعلا دانشگاه در حال پیگیری هست اگه لطف کنن استاد راهنما اوکی شه و از این حرفا گفتم خانم چی میگین شریف با سنجش باعث شدن بهشتیو از دست بدم من بهشتی هم قبول شدم گفت سنجش باید مشکل شمارو حل کنه

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اینا واقعا دارن چیکار میکنن. اگه نمیخواستن مارو همون اول رد میکردن. دانشگاهای دیگه ثبت نامشونو انجام دادن. اگه نگیرنمون چیکار باید بکنیم

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

گفت شما اسمتون تو لیست انتخابی نبوده گفتم حتما باید تو لیست باشه؟؟؟دانشگاه نمره میده حق انتخاب دانشجو نداره نمره میده سنجش با تراز جمع میبنده و در آخر هرکی امتیازش بیشتر شد قبوله هیچ دانشگاهی این حقو نداره پس نگو اینا مارو رد میکنن چون دانشجویی انتخابیشون نبودیم بعد زنگ زدم ی جا دیگه خود شریف گفت ن کی گفته شما رد شدین اسمتون تو لیست نبوده گفتم خانم فلانی گفته گفت ن عزیزم فعلا در حال مکاتبه ایم شما رد نشدین

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

نتیجه مکاتبه شون چی میشه؟! دو حالت داره دیگه اون دو حالت چرا واضح نمیگگن. ممکنه مارو رد کنن؟! اگه رد نمیکنن قراره چه اتفاق بیفته دقیقا

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

نمیدونم چ اتفاقی میفته ولی تورو خدا خبری شد ب منم اطلاع بدین همین جا من چک میکنم

کیانمهر
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

اقا خدا وکیلی یکی به من بگه انتخاب واحد دانشگاه تهران چطوریه

سیما
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

هنوز نگفتن چجوریه . ولی گویا ترم اول خودشون بهمون واحد میدن

M
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

من از یکی از دوستام که ورودی ۹۸ هست پرسیدم گفت خودمون باید انتخاب واحد کنیم.

Agri
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

ترم اول خودشون انتخاب واحد می کنند و شروع کلاس ها از هفته آینده است.

متقاضی دکتری
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

ببخشید همه گی برای دانشگاه تهران بجز ثبت نام غیر حضوری قدم دیگه ای پیش بردین؟

سیما
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

من کار دیگه ای نکردم

شریف
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

سلام. دوستان شریفی اطلاعی از زمان درست شدن سامانه ثبت نام و شماره دانشجویی دارید؟

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

من زنگ زدم برام پیگیری کردن و ی خبر بد دادن گفتن فعلا در حال مکاتبه ایم ببینیم ۳۰ نفر هستین بعنوان دانشجو انتخاب میکنیم یا نه

Saman
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

سلام.به من گفتن فقط در حال مکاتبه ایم و چون کار اداری هست باید صبور باشید.گفتن یا پرتال باز میشه یا دانشکده بهتون اطلاع میده و یه جوری خبردار میشید!!!

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

ببینین انگار منو سی نفر دیگه این مشکلو داریم من زنگ زدم تحصیلات تکمیلی با دانشکده

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

بعد گفتم من چ گناهی دارم چرا سرکار میزارین ملتو الان شانس قبولی بهشتی رو از دست دادم از طرفیم قبولی محسوب میشم و نمیتونم سال دیگه امتحان بدم گفت اسمتون میره برا سنجش بهشتی قبولیشو مجبوره رد کنه تورو انتخاب کنن

زیبا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

خب حالا اون بنده خدا که بهشتی قراره ردش کنه تکلیفش چی میشه!
عجب از دست این بی عدالتی ها
چرا یه نظارت درست وجود نداره جلوی چنین فاجعه هایی گرفته بشه
وقتی محل قبولی شما شریف اعلام شده حق نداره رد کنه

ساره
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  زیبا

والا چی بگیم سی نفریم مطمئن باشین این سی نفر بیستاشون جاهای دیگه قبول شدن سلسله وار باعث بدبخت شدن و ناراحت شدن ی عده دیگه میشه

کیانمهر
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان کسی راهنمایی میکنه انتخاب واحد دانشگاه تهران چطوریه؟

علی@
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

من شماره دانشجویی گرفتم از طریق ثبت نام الکترونیکی اما هیچ بخش برام فعال نیست و میگه باید به آموزش مراجعه کنم هر چقدر هم با دانشگاه تماس میگیرم با شماره های مختلف همه وصل هستند به فاکس.
الان فردا آخرین مهلت هستش باید چیکار کنم اصلا جدول انتخاب واحد وجود نداره که خودم چیزی انتخاب کنم.

M
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی@

آخرین مهلت چیه؟؟؟ برای منم امکان انتخاب واحد هنوز وجود نداره

علی@
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  M

امروز صبح زود تماس گرفتم بعد از صحبت با کارشناسان گفتند که سامانه فعال نشده فردا سامانه فعال میشه و از روز بعد اون می توانید انتخاب واحد کنید.

سیما
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ

بالاخره دانشگاه تهران لااقل تقویم آموزشی ورودی های جدید رو زد :| از ۱۷ آبان شروع کلاس ها هست

حامد
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

سلام
کجا زده من ندیدم

سیما
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

توی سایت معاونت اموزشی دانشگاه تهران …

سیما
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

بالاخره دانشگاه تهران لااقل تقویم آموزشی ورودی های جدید رو زد :| از ۱۷ آبان شروع کلاس ها هست

محمودی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

با سلام شما هم کد استعلام مدارک تحصیلی میخوان برای ثبت نام کجا کد استعلام گرفتین من رفتم سامانه سجاد همه مشخصات از دیپلم تا ارشد نوشتم ولی کد استعلام ندادم راهنماییم کنید لطفا

Saman
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

سلام.فکر کنم باید از این سایت بگیرید:
estelam.msrt.ir

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

سوال منم هست از کجا باید بیاریم؟ سامانه سجاد که اصلا بالا نمیاد !!تا وارد نکنیم هم نمیره مراحل بعدی!!

علی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

سلام
نگران نباشید اجباری نیست.

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما کدوم دانشگاه هستی؟ اگر اجباری نباشه که باید بره مراحل بعدی ثبت نام ولی وقتی تایید رو میزنی پیغام میده که این گزینه پر بشه

Hp
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سها

چندتا عدد الکی بزنید برید مرحله بعد

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hp

مطمئنید؟ من هر چی به دانشگاهم زنک زدم تلفن رو جواب ندادن، شما سوال کردید؟

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

وقتی تو کادر مربوطه شماره ای الکی میزنی یه ادرس برات میاره که وقتی بری تو اون سایت که سایت وزارت علوم هست کد رهگیری رو به راحتی میده

مان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

estelam.msrt.ir به این سایت مراجعه کنید ، پس از درج اطلاعاتتون (اسم کد ملی ….) یه smsبراتون رو دستگاهتون میاد تقریلا ۱۰ حرف انگلیسسه ،اون میشه کد رهگیری شما ، که وقتی تو قسمت ثبت نام میزنید ، همه اطلاعاتتون میاد

مان
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

سلام ،من معماری سراسری دکتری شبانه شهید رجایی قبول شدم و دانشگاه آزاد تهران مرکز ، به نظر دوشتان کدوم دانشگاه گزینه مناسب تری برای ثبت نام هست ؟

ت
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مان

معلومه شهید رجایی. شبانه هیچ فرقی با روزانه نداره کلاسها با بچه های روزانه یکی هست. حتی تو مدرکتون هم درج نمی شه شبانه. فقط باید شهریه پرداخت کنید که از اون بابت هم شهریه اش،از دانشگاه آزاد خیلی کمتره تازه شبانه بهتون وام هم می دن برای پرداخت شهریه. پس هرجور حساب کنید رجایی خیلی بهتره. دانشگاه رجایی دانشگاه دولتی هست

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ت

شهریه شبانه و ازاد تقریبا یک مقدار هست بیشتر نباشه کمتر نیست! از نظر اینکه تو مدرک قید نمیشه هم با توجه به اینکه الان مثل سالهای قبل نیست و با استعلام از سامانه سجاد تمامی اطلاعات دانشجوها و فارق التحصیلان استخراج میشه نه صرفا مدرک تحصیلی به راحتی شبانه بودن دانشجو در هر مقطع تحصیلی مشخص میشه و نمیشه پنهان کرد، تازه بعضی از موسسات هم تو فرمهاشون گزینه اینکه روزانه بودی یا شبانه رو دارند مثلا امیرکبیر و شیراز امسال روزانه یا شبانه بودن مقاطع قبلی رو سوال کرده بودن …

ت
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سها

دوست عزیز شهریه ی آزاد ۲۰ الی ۳۰ میلیون از شبانه بیشتره. اگر خبر ندارید اطلاعات غلط ندید. در ضمن کی قراره بره سرچ انجام بده و سوابق تحصیل فرد رو از سامانه سجاد بکشه بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه مدرکو نگاه می کنن و رو مدرک هم هیچی نوشته نمی شه. حالا تازه اصلا بفمن که شبانه است شبانه ی دانشگاهای تهران از روزانه ی خیلی از دانشگاههای شهرستان بالاتره دیگه چه برسه به دانشگاه آزاد

سها
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ت

دعوا نداریم که دوست عزیز اینطوری صحبت میکنی، شما نظرت رو گفتی من هم نظرم رو گفتم، این که شبانه دانشگاههای تهران از روزانه شهرستان بالاتره صرفا نظر غلط شماست پس اگر واقعا اهل اطلاعات غلط دادن نیستید اینقدر با قطعیت درباره عقاید شخصی بدون سند و مدرک خودتون صحبت نکنید و حداقل یه “به نظر من” اول صحبتاتون اضافه کنید. ضمن اینکه تا چند سال اینده حتی اسمتم از خودت نمیپرسند و شما فقط با یه سری کد شناخته میشی از بس همه چی الکترونیکی شده اونوقت کی میره سامانه سجاد ؟!! کمی درباره عصر تکنولوژی اطلاعاتتون رو بالا ببرید، اگر همین الان و موقع مصاحبه و ثبت نام دانشگاه به سجاد و سوابق دانشجو مراجعه نشده پس بعدا هم نمیشه!! پس تو فراخوانهای شغلی هم نمیشه!! محل کار سابق من که جای بسیار معتبری در تهران بود که هر کسی آرزو داشت اونجا کار کنه با فراخوان پژوهشگر پذیرش کرد و تو فراخوان هم زده بود فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی تهران و مراکز استانها در فلان رشته و تو فرمها درباره روزانه و شبانه بودن هم سوال شده بود و یکی از هم دانشگاهیهای من فکر میکنم به همین دلیل پذیرش نشد!! … از نظر اعتبار شبانه و ازاد یکسان تلقی میشند چون سطح علمی داوطلب رو یکسان میدونند، فقط حسنش اینه که در محیط دانشگاههای سراسری هستی که اونم برای هر کسی حسن نیست مثلا اگر طرف زیاد سخت کوش نباشه یا پایه اش ضعیف باشه یا مثلا بخواد رساله رو راحت بگذرونه بهتره نره شبانه و… ادامه نظر»

سارا
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سها

بله سها جان کاملا با شما هم عقیده ام. من هم دقیقا به همین دلایل شبانه رو از اول نزدم با اینکه با توجه به رتبه مصاحبه ام شبانه تهران قبول میشدم. و گاهی به شدت خودمو سرزنش میکنم که نکنه اشتباه کردم اما بعد میرم عکس های دانشگاه ادینبرا رو می بینم و به خودم دلداری میدم که تو جات اینجاست نه شبانه تهران :))
البته موقعیت و شرایط زندگی آدمها با هم متفاوته. شاید امسال برای یکی شبانه بهتر از قبولی روزانه چندسال بعد باشه. امیدوارم همگی بهترین تصمیم رو گرفته باشیم.

نا امید
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خانم شما اپلای کردی؟ من رشته ام حقوقه امسال مصاحبه با بی انصافی تمام رد شدم خیلی حالم بده. دلم می خواد برم از ایران. باید از موسسه ی خاصی مشاوره بگیرم برای مهاجرت؟ شما اقدام کردی؟

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نا امید

شوهر من با ۲۰ مقاله ایمپکت ۶تا ۹ کتاب داره درخواست میده رد مبشه اروپا رد میکنه فقط چین اوکی داده

نا امید
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

واقعا؟؟؟همسرتون رشتش حقوقه؟ تازه با این رزومه ی قوی رد شده من که نصف این رزومه هم ندارم. خیلی ناراحتم خدایا کمکم کن این روزا بگذره فقط بگذره

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نا امید

بخدا بیشتر از ۲۰تا داره فیزیکه یعنی اروپا همه رد میکنن همه مقاله هاش
من شریف قبول شدم نمیزارن ثبت نام کنیم میگه دانشگاه شمارو انتخاب نکرده تورو خدا نگاه چیکار کردن چطور با ما بازی میکنن

زیبا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مان

قطعا شبانه دوست عزیز

مائده
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دانشگاه تهران چرا سکوت خبری کرده؟ نه اطلاعیه ثبت نام حضوری می ده نه می گه شروع کلاسا کیه. نه تلفن جواب می ده. ما شاغلیم باید زودتر بدونیم برنامه ریزی کنیم

سیما
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

سلامم
کسی راجب شروع کلاس ها یا انتخاب واحد دانشگاه تهران چیزی میدونه ? زمانش کیه ?

سمیرا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

هنوز اطلاعیه ای نزدن

..
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام دوستانی که شیراز پذیرفته شدین
چه مدارکی رو باید برای ثبت نام آپلود کنیم؟
میشه به جای اصل مدرک گواهی فارغ التحصیلی را اپلود کرد؟
و اینکه در اطلاعیه نوشته مدارک در دفاتر اسناد رسمی تایید شود منظورش چیه؟کدوم مدارک باید تایید کنیم؟

و اینکه اول باید مدارک را پست کنیم و رسید بگیریم و بعد ثبت نام اینترنتی را انجام بدیم؟
لطفا دوستانی که اطلاع دارن پاسخ بدن خیلی ممنون

نیکی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

۱. آپلود مدرک کارشناسی، ارشد، ریز نمرات کارشناسی، ریز نمرات ارشد، شناسنامه، کارت ملی، رسید پست
۲.نمیدونم
۳. کپی شناسنامه و کارت ملی باید تایید دفتر اسناد رسمی بشه
۴. اول پست بعد اینترنتی (چون باید عکس رسید آپلود کنید)

..
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیکی

خیلی ممنون

امین
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

سلام.
دوستانی که شریف قبول شدند ولی بدلیل مشخص نشدن استاد راهنما مجاز به ثبت نام نیستند، من تماس گرفتم گفتند امروز معاون تحصیلات تکمیلی مجوز ثبت نام رو میده.
موفق باشید

Saman
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

برای من چنین خطایی نمیده کلا چیزی نمیاره.
زنگ زدم گفتن تا فردا صبر کنید.
اگر دوستان دیگه هم چنین مشکلی دارید تماس بگیریدکه پیگری کنن.

ساره
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

منم مث شما امروز زنگ زدم گفتن مشکل فنیه درست میشه تا فردا

lootus
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

بله منم تماس گرفتم. گفتن فردا درست میشه و می تونید شماره دانشجویی دریافت کنید

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  lootus

مشکل شما حل شد؟

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

آقا سامان ب من ی جواب دادن خیلی بد گفتن دانشگاه رد کرده ولی سنجش خودش قبولتون کرده ب شما چی گفتن؟

Saman
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساره

من هم الان زنگ زدم میگن یا پرتالتون باز میشه یا دانشکده بهتون اطلاع میده ولی هنوز تکلیفتون مشخص نیست و باید صبر کنید.

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

من دانشکده اینو بهم گفت شما زنگ بزنین دانشکده

امین
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  امین

البته منظورم انتخاب واحد است.یعنی دوستانی که تونستند ثبت نام کنند ولی مجاز به انتخاب واحد نیستند طبق چیزی که به من گفتند باید امروز مشکل حل شه و بشه انتخاب واحد کرد.

شمس الله
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی از زمان شروع کلاس های دانشگاه تهران اطلاع داره؟

Saman
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ

سلام.
دوستان برای سامانه شریف موفق شدید شماره دانشجویی بگیرید؟
من که هنوز نتونستم.

ساره
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

منم نتونستم چهارشنبه زنگ زدم گفتن تا شنبه حتما حل میشه امروز زنگ میزنم میگن تا فردا صبر کن نمیدونم چیکار کنم
سه روز قبل مصاحبه ب من زنگ زدن گفتن چهارشنبه برو اتاق مجازی اصلا سه شنبه بسته بودن خیلی ازشون ناراحت شدم چرا اطلاع ندارین زنگ میزنین سر همین موضوع نگرانم امروز ببندن پاسخگو هم نباشن

Saman
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

فعلا کاری جز اینکه صبر کنیم نمیشه کرد.انشاالله هر مشکلی که هست برطرف میشه.نگران نباشید.

lootus
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

سلام
دوستان شما تونستید شماره دانشجویی بگیرید و ثبت نام کنید؟
امروز تماس گرفتم ولی باز میگن که نمیدونن مشکل چیه!!

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  lootus

جواب دادن ب من گفتن اسمتون بعنوان قبولی رد نشده سنجش خودش شماهارو برداشته گفتم فعلا باید منتظر باشین ببینین چ اتفاقی میفته گفتم ملتو مسخره کردین من بهشتی و از دس میدم گفتم مجبوره بهشتی رد کنه دانشجوشو شمارو برداره

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

سلام. به منم همینو گفتن. نگرانم واقعا. قراره چی بشه؟!!

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

آره متاسفانه ب شما چی گفتن؟همینی ک ب من گفتن؟گفتی چیکار کنیم؟

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اره گفتم چیکار کنم. گفت فعلا صبر کن. هر چی سازمان سنجش بگه

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  lootus

شما چیکار کردین؟تونستین ثبت نام کنین؟

نفس
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

منم زنگ زدم. گفت فعلا نامه زدیم سازمان سنجش. چند روزی طول میکشه روند اداربش طی بشه. تا اونموقع من دق میکنم از استرس.

فقط خدا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

مهلت ثبتنام تا کی هست؟ فردا هم میشه ؟ خیلی دلشوره داره

فقط خدا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان برای ثبتنام دکتری آزاد در سیستم آموزشیار تا کی فرصت هست خواهش میکنم اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

MM
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

دوستان من شریف با کنکور قبول شدم و چنتا دانشگاه دیگه به صورت استعداد درخشان .شریف رو ثبت نام کردم. برای بقیه باید فرم انصرافی چیزی باید پر کنم یا ثبت نام نکنم اکیه؟؟؟ این خواجه نصیر هی پیام میده بیا ثبت نام کن

حاج حسن
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  MM

ایمیل بده به اموزش یا استعداد دانشگاه ها و کنسل کن. چون از سامانه سنجش استعداد پرسیدم گفت در حکم دانشجوی انصرافی حساب میشی استعداد یعنی پذیرش شده ثبت نام فقط نکنی کافی نیس

پژمان
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان . لطفا راهنمایی بفرمایید دکتری ازاد بهتره یا پردیس علم و صنعت ؟

نسیم
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

علم و صنعت قطعا

زیبا
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

آزاد دوست عزیز
پردیس زیاد معتبر نیست مگر اینکه شاغل باشید و صرفا برای ارتقا شغلی بخواهید

I
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان
امروز سایت دانشگاه شیراز چک کردم اطلاعیه رو برداشتن
ثبت نام از فرداست؟

نیکی
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  I

آره منم امروز چک کردم اطلاعیه نبود. گفته بودن از فرداست

I
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیکی

ممنون

۱۱۱
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

به نهایت سلام ببخشید قرار بود تا هفتن مدارک بذاریم تائید کنن برای من تائید نکردن امروزم تعطیل بود هنوز نتونستم ثبت نام کنم .بعد ممکنه که نذارن انتخاب واحد کنم ؟

۱۱۱
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ

دانشگاه یزد چه طوری ؟

گلی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان در مورد تکمیل ظرفیت کسی از سنجش سوال نکرده؟؟؟

نهایت
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

دوستان کسی دانشگاه یزد انتخاب واحد انجام داده؟ توی شیوه نامه نوشتند تا ۸ آبان فرصت انتخاب واحد ولی در قسمت ثبت نام اصلی فقط آزمون جامع و رساله در دسترس هست و هیچ واحدی رو نشان نمیده؟ ممنون میشم اگر کسی انتخاب واحد کرده بگه؟ روالش در سامانه گلستان همین قسمت ثبت نام اصلی هست؟

۱۱۱
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  نهایت

سلام خسته ببخشید من مدارک گذاشتم هفتم ولی تائید نکردن هنوز ثبت نام نشدم چی کار کنم امروزم که تعطیل بود .تا شنبه میره میشه راهنمایی کنید ممنون چه قدر کار تائید طول میکشه ممکنه که نذارن واحد بردارم

Genetic
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان. وقتی موقع ثبت نام مدرک زبان ارائه میدیم دیگه کلا نیاز نیست تا آخر تمدیدش کنیم؟ چون خب ۲ ساله ست

هستی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

کسی ورامین هست؟

Saman
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

دوستانی که شریف قبول شدن:
من زنگ زدم گفتن که برای یک سری کدهای ملی سامانه شریف مشکل داره که شماره دانشجویی نمیده و طی چند روز آتی انشاالله درست میشه.
به من که گفتن احتمالا شنبه یکشنبه درست میشه ولی با توجه به اینکه شنبه اخرین روز هست گفتن دسترسی رو میدن و میتونید ثبت نام کنید و مشکلی نیست.

شریف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

واسه مدرک زبان شما اطلاع دارید تا چه زمانی وقت داریم ارایه بدیم؟

Saman
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شریف

نه متاسفانه

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شریف

اگه تونستین شماره دانشجویی بگیرین ب منم بگین
گفته اگه زبان دارین بارگذاری کنین

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

من دیروز گفتم شنبه آخرین مهلته گفتن نگران نباشین ولی واقعا نگرانم دو روز قبل از مصاحبه ب من زنگ زدن گفتن چهارشنبه برو اتاق مجازی تو نگو چهارشنبه میبندن کسی بعدش جوابگو نبود

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Saman

میشه تونستین ثبت نام کنین اینجا ب ما هم اطلاع بدین

آرام
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

دوستان این فرم عدم تعهد اشتغال رو که باید پر کنیم، اگر استخدام باشیم مشکلی پیدا میشه؟؟
من کارمند وزارت علوم هستم

امیرعلی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام.کسی از بچه های علامه اینجا نیست جواب منو بده.

مائده
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

سلام بفرماید سوالتون چی بود

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

سلام دوستان کیا شریف قبول شدن؟ب من شماره دانشجویی نمیده زنگ زدم گفتن صبور باشید

شریف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

واسه مدرک زبان شما اطلاع دارید تا چه زمانی وقت داریم ارایه بدیم؟

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شریف

گفته اگه دارین بارگذاری کنین

محمد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام بر بزرگواران.
کسی اطلاع داره دانشگاه گیلان تاریخ ثبت نامش کی هست؟ رو سایت چیزی نگذاشته…

سردرگم
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

بچه ها حالا که اکثرا هنوز نه قطعی معلومه استاد راهنما کی خواهد بود و… چجوری تصمیم میگیرید برای انتخاب واحدها؟
من اصن هیچ حسی ندارم که چیا بردارم. حتی دستم نیست که مثلا ۶ واحد معمولا بر میدارن، یا ۹ واحد…
رشته ام مهندسی مکانیکه

نیشام
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سردرگم

ترم اول احتمالا خودشون اتتخاب میکنن در غیر اینصورت از روی چارت دروس ترم اول رو اتتخاب کنید

حامد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سردرگم

سلام
منم مکانیک هستم. هنوز هیچی معلوم نیست. من که ۶ تا بیشتر بر نمیدارم

زیبا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

دانشگاه تهران به من گفت آموزش بر اساس نظر مدیر گروه انتخاب واحد رو انجام خواهد داد

آرمان
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سردرگم

اینکه خود مدیر گروه و دانشگاه بخوان انتخاب کنن اونم برای دکتری خیلی زشته که.

فافا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

خیلی هم عالیه دستشون درد نکنه

...............
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

ترم اول همه جا همینه
واسه اینکه چندنفر واحد هماهنگ داشته باشن
وگرنه نمیان ترم اول واسه هر نفر یه کلاس تشکیل بدن
ربطی به دکتری و کارشناسی نداره

آرمان
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...............

بحث تشکیل کلاس نیست! انتخاب واحد اگر اینطوری بود که هر ترم همین داستان بود!
کلاس توی برنامه ی اون ترم دیده شده، اینکه دانشجو برش داره یا نه با خودش و مشورت با استاد راهنماشه.

ویکتاریون
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  آرمان

بحث تشکیل کلاسه. آخه دکترا جمعیتی نداره که کلاس در نظر گرفته بشه و ملت انتخابش بکنن یا نکنن. دو نفر انتخاب نکنن از حد نصاب می افته و کلا حذف میشه. نمی یان برای یه نفر درس الف و برای دو نفر درس ب رو تعریف کنن. کلاس هایی که با ارشد یا بین چند گرایش مشترکه می تونه انتخابی و بسته به نظر راهنما باشه. ولی یه سری کلاسای اختصاصی دکترا رو دیگه خود گروه تصمیم می گیره. هر ترم همینه.

سها
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

ویکتاریون جان میتونیم با مدیرگروه صحبت کنیم و نظر بدیم برای انتخاب پیش نیاز ها یا اینکه زشته دانشجو زنگ بزنه و اظهار نظر کنه؟ اگه فقط من پیش نیاز بخورم باید با ارشدها کلاسم تشکیل بشه؟

ویکتاریون
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سها

فکر می کنم بپرسی بهتره. بالاخره باید شرایط رو بدونی. حالا نمی خواد بگی به نظر من فلان درس رو بذارین( کلاس های دکتری بیشتر عرصه ی قدرت نمایی استاداس که بگن من فلان درس دکترا دستمه. نظر دانشجو زیاد مهم نیست مگر اینکه استاد مدعو بخوان برای اون درس). بپرس کلا شرایط پیش نیاز چیه. می خوای مستقیم به مدیر گروه زنگ نزن اگر تا حالا نزدی. به کارشناس گروه زنگ بزن اگر کارمندا باشن البته. کلا فکر می کنم پیش نیاز رو با ارشدا بذارن.

سها
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سپاس

فافا
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

ببخشید در چه صورتی پیش نیاز میخوریم؟

ZM
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام
دوستان کسی اطلاع داره بعد از تایید مدارک در سامانه دانشگاه شریف، از کدوم قسمت باید انتخاب واحد کنیم.
برای من هیچ گزینه ای برای انتخاب واحد نمیاد

Saman
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ZM

سلام.شما تونستید شماره دانشجویی بگیرید؟

ZM
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

بله،
البته من با گوشی امتحان کردم شماره دانشجویی نمیداد، زنگ زدم آموزش برام گرفت.
اما بعدا که با لب تاپ امتحان کردم درست شده بود.
شما هم حتما با لب تاپ وارد بشید.

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

شما گرفتین؟

ZM
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  Saman

بله
با لب تاپ وارد سیستم باشید.

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ZM

با لب تاپ زدم ولی من زنگ زدم دانشکده گفتن اسمتون نیست شما زنگ زدین دانشکده؟

ZM
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

به همون دو تا شماره که انتهای اطلاعیه زدن، زنگ زدم و سریع هم شماره دانشجویی بهم گفتن

ساره
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ZM

ب همون دوتا زنگ زدم گفتن فعلا صبوری کنین مشکل عده از بچه هاس حلش میکنیم تا شنبه صبر کن حالا شنبه مهلت ثبت نام تمومه

شریف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ZM

سلام شما مشکلی در دریافت شماره دانشجویی از سامانه دانشگاه شریف نداشتید؟ چه رشته ای هستید؟

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

شما هم این مشکلو دارین؟من خیلی زنگ زدم گفتن تا شنبه صبر کن

tr
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ZM

سلام برای منم نمیاد
و ارروش این هست که استاد راهنما نداری

ساره
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  tr

من کد ملی میزنم هیچی بالا نمیاد اصلا هیچی نمیگه حالا چیکار کنیم از تلگرام بهشون پیام دادم گفت پیگیری میکنیم تا شنبه صبر کن

ساره
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  tr

شما تونستین ثبت نام کنین؟

امین
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ZM

فعلا که چون استاد راهنما مشخص نیست مجاز به انتخاب واحد نیستیم. ولی من امروز زنگ زدم گفتند که امروز معاون تحصیلات تکمیلی مجوز انتخاب واحد ها رو میده.
موفق باشید.

آنا
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ق٫ظ

بچه ها دانشگا تهران هنوز بازه ثبت نام حضوری و چگونگیش رو اطلاع نداده درسته؟اخه فعلا فقط گفته ثبت نام مجازی از ۵ابان تا ۹ابان.

ویکتاریون
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  آنا

نداره ظاهرا. البته با قاطعیت جایی ننوشتن. ولی معاون دانشجوییش یه اشاره ای کرده بود.

زبان
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ

سلام
دوستان مدرک زبان برای دانشگاه‌ها (به طور مشخص دانشگاه شریف) اعتبار زمانیش هم مطرحه؟ منظورم اینه که خب تافل ۲ سال اعتبار داره، آیا دانشگاه‌های ایران هم براشون این مهمه یا اینکه اگر مدرک مربوط به چندسال پیش هم باشه قبول می‌کنند؟

MJ
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  زبان

این سوال برای منم مطرحه
کسی میدونه؟

ویکتاریون
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  زبان

کاملا مهمه. منقضی باشه سر مصاحبه هم قبول نمی کنن. حتی با وجود مشکلات امسال هم نمره نمی دادن اکثرا( اگر شریف نمره داده کارش منصفانه بوده).به طور مشخص دانشگاه شریف رو نمی دونم ولی به طور کلی ممکنه سختگیری اضافه ای هم انجام بدن: بدین صورت که مدرکتون باید در زمان آزمون جامع اعتبار داشته باشه.
مدرک من ترم دو اعتبارش تموم شد. مجبور شدم دوباره امتحان بدم.

حامی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

کسی مدیریت ورزشی رشت هست

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

سلام کسی تونسته وارد سامانه ثبت نام شریف بشه؟

حاج حسن
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

بله، برید سایت edu.sharif.edu
روی لینک کلیک کنید.
بعد با کد ملی روی مشاهده شماره دانشجویی بزنید
حالا دوباره وارد سامانه بشید با کاربری دانشجویی و رمز کد ملی
ازتون میخواد رمز رو عوض کنید
بعد از طریق منوی پذیرش و طبق اطلاعیه مدارک رو بارگزاری کنید تا مجاز به انتخاب واحد بشید.

شریف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حاج حسن

سلام من نتونستم از سامانه شماره دانشجویی بگیرم. شما تونستید؟

Saman
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

سلام.متاسفانه سامانه شریف شماره دانشجویی نمیده و من هم نتونستم وارد بشم.

علی@
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

برای ثبت نام یک ثبت نام الکترونیکی هست که اسکن مدارک خواستند و یکسری از مدارک هم از طریق ارسال پستی می باشد .
لطفا اگه از شما هم مدارک از طریق پست خواستند شما اصل مدرک را فرستادید یا کپی مدارک را? از کارشناس تلفنی پرسیدم گفت اصل در اطلاعیه نوشته کپی، چیکار کنم?
آخه مدرک اصل کارشناسی و ارشد رو بفرستیم ، نکنه گم بشه من در کارشناسی یکبار مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی را دانشگاه گم کرده بود و می گفت پست تحویل نداده و بعد کلی مشکل توانستم اونا رو دوباره داشته باشم .لطفا راهنمایی کنید.

الهام
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی@

من با دانشگاه تبریز تماس گرفتم گفتن هم اصل و هم یه سری کپی رو باید پست کنیم تو اطلاعیه هم گفته اصل رو بفرستیم. منم نگران گم شدنش هستم ولی دیگه چاره ای نیست.

علی@
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

ممنون. مدارک که ارشدها باید بفرستند را هم نگاه کردم برای اونا نوشته بود کپی مدارک .

مینو
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی@

با سلام
دوست عزیز باید اصل مدارک رو بفرستید.برای اینکه خیالتون راحت باشه رسید پست رو نگه دارید و دو سه روز بعد ارسال از دانشگاه بپرسید که آیا مدارک به دستشون رسیده یا نه

علی@
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مینو

ممنون

امیرعلی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

به محسن صنعتی.
دانشگاه علامه در قسمت ثبت اطلاعات تحصیلات قبلی دانشجو چرا وقتی کارشناسی و ارشد رو ثبت میکنیم باز برای خطا میده.یعنی تو مرحله آخر که اتمام پذیرش غیر حضوریه میگه که باید برید و قسمت ثبت اطلاعات تحصیلات قبلی رو کامل کنی…

امیرعلی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

چون من دو مقطع قبلی رو وارد کردم ولی موقعه ای که میخام اتمام پذیرش غیر حضوری رو بزنم میگه که باید اطلاعات تحصیلات قبلی رو ثبت کنی در حالیکه من ثبت کردم…یعنی باید منتظر بمونیم که دانشگاه ثبت نهایی بزنه و یا اینکه…..

ح
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلان دوستان
دانشگاه آزاد تبریز ثبتنامش از ۱۰ تا کی هستش
ممنون میشم جواب بدین

pap
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

سلام
دوستان من معدلمو اشتبا زدم
مال کارشناسیمو
چیکار کنم
البته شانسی که اوردم کمتر زدم ۲۸ صدم کمتر زدم
به نظرتون گزر میدن

Moradi
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  pap

کمتر اشکال نداره

حسین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

بچه نظرتان در مورد دانشگاه پیام نور چیه؟

سها
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

بستگی به شرایطتتون داره…

مهرسا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

تکمیل اطلاعات نمیشه کرد چرا؟؟؟؟؟؟ هر چی می زنی دوباره سر خط اول میری نه؟

یوسف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد ۸ آبان ماه است
در سایت دانشیار اطلاع رسانی شده

زلیخا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

میخوام وارد سامانه دانشیار بشم نمیتونم

زلیخا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

سلام ثبت نام دانشگاه آزاد فرداست؟

محمد
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

ثبت نام دانشگاه ازادشروع شده. میتونین اطلاعاتتون روثبت کنین

مریم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ

میتونیم روزانه رو ثبت نام نکنیم؟

پریسا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اره ولی محروم میشی

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ

سلام. شریف کسی تونسته ثبت نام کنه؟

دکتری ۱۶۸۸
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/40800
به تکمیل ظرفیت دکتری ۹۹ رای بدهید

م.ک
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری ۱۶۸۸

حتما

علی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

دانشگاه ارومیه مشخص نشده؟

وحید
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم ارومیه هستم
مشخص نشده هنوز

مهرسا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ

منظور از فرم عتعهد عدم اشتغال چیه؟ یعنی نباید شاغل باشیم؟

علیرضا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

برای دانشگاه ازاد سایت زده ۸ ابان اینجا گفتن ۷ ابان کدام درسته؟

الیسا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

دوستان برای ثبتنام اصل مدارک ارشد و کارشناسی رو خواستن پست کنیم . نمیشه اینارو نفرستاد و فقط کپی ارسال کرد؟

فاطیما
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الیسا

گویا باید اصل رو بفرستیم. فقط یه کپی برابر اصل برای خودتون داشته باشید

نهایت
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

دوستان کسی از دانشگاه یزد اطلاع داره فرآیند انتخاب واحد چگونه هست؟ من پس از ثبت نام غیر حضوری اولیه دیگه نمیتونم سیستم گلستان وارد شوم.

مینا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

کسی از دانشگاه گیلان خبری داره؟؟؟

حامی
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

شما چه رشته ایگیلان میخونین

منتظری
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  حامی

کشاورزی، نه هنوز ثبت نام نکردم چون اطلاعیه جدید نزدن

سیوان
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام منم گیلانم خانم مینا شما چکار کردید ثبت نام کردید

حاج فرج
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

کسی ار بیرجند خبری داره؟

محسن صنعتی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

علامه طباطبایی
غیرحضوری از ۶ تا ۸
حضوری از ۱۰ الی ۱۵ به صورت پستی یا حضور در دانشکده طبق تاریخ اعلامی
شروع کلاس ها از ۱۷ آبان

نسیم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

از دانشگاه تبریز کسی خبر داره کی ثبت نام میکنن

Programmer
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

تو سایت دانشگاه تبریز زده دهم آبان.

سرور
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

شنبه ثبت نام مجازی و یکشنبه شروع کلاسها

الهام
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سرور

یه سری فرم تو سایت سما هست که دریافت می کنیم و تکمیل میکنیم و بعد اسکنش رو بارگذاری میکنیم. گفته همون فرم ها رو باید به دانشگاه پست هم بکنیم. عملا باید تا شنبه صبر کنیم تا فرم ها رو دریافت کنیم و بعدش پست.. خیلی پروسه رو طولانی و پیچیده کردن..

...
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

پردیس بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران هنوز جواب ندادن. شاید یکی بخواد اگه اونجا قبول بشه اولویت اونجا بره. ولی وقت ثبت نام اینا هم داره تموم میشه.

سیما
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

من به دفتر پردیس زنگ زدم گفتن تا ۲۰ ام آبان اعلام میشه. الان بالاتکلیف شدیم کجا باید ثبت نام کنیم. دانشگاه آزاد ثبت نامش از فردا شروع میشه، ولی اونا تازه دوهفته بعد میخوان جواب قبولی بدن

مهدی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

کسی میدونه درصد شانس قبولی پردیس کیش یا ارس دانشگاه تهران چقدره؟تا بشه با قاطعیت تصمیم گیری کرد؟

آرمین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

دوستان خبری از اعلام نتایج وزارت بهداشت نیست؟ ما دیگه کی قراره شروع کنیم ترممون رو؟!

سها
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرمین

شماها که اعلان کردن از ترم بهمن شروع میکنید

سیما
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

الان شروع کلاسای دانشگاه تهران کیه ?

مائده
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

سوال منم هست

محسن
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

منم میخوام بدونم، اگه کسی از شروع کلاس های دانشگاه تهران خبر داره مارو هم در جریان بذاره

محمد
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

منم منتظرم ولی تاالان که اطلاعیه ای ندیدم

نسترن
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

چرا کسی به فکر استعدادهای درخشان دانشگاه ازاد نیست؟چرا پیگیری نمیکنید یه خبری از اون بذارید چه قدر باید منتظر بمانیم اخه

خودم
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

دقیقا ….

علی
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

دوستان، من هرچی سعی می کنم توی سایت آموزش یار ثبت نام کنم، نام کاریری و رمز عبور رو نامعتبر می زنه، اگر تجربه یا اطلاعی دارید لطفا بفرمایید

Faray
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام منم مثل شما هرچی زدم گفت نامعتبر. البته در همون سامانه اطلاعیه زدن از ۸ آبان شروع میشه ثبت نام دکتری شاید بخاطر اون باشه

سهیل
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

افراد مطلع جواب بدن توی اموزشیار دانشگاه ازاد زده ثبت نام از ۸.۸ شروع میشه ولی متن اخر phd test نوشته ثبت نام غیر حضوری از ۶ الی ۷ شروع شده کدوم درسته؟؟

علیرضا
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سوال منم هست

---
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

منتظر تکمیل ظرفیت هستیم تا حق خودمون رو بگیریم

شقایق
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ---

امسال که تمام ظرفیتها پر شده!!!

سیما
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ---

ظرفیت ها خالی نیست که . البته تااونجایی که من میدونم

عظیم ،م
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ---

کی اعلام میشه

s.h
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

دوستان کسی در جریان هست برای کسی که قبول شده ،مدرک زبان داشتن یکی از شروط ثبت نام در دانشگاه هست؟ چون یکی دوتا دانشگاه جز مدارک ثبت نامی اعلام کردن

سیما
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  s.h

جزو شروط نیست . فک کنم اگر داشته باشین باید اپلود کنید

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

واسه شریف لازمه یا خیر؟

ساره
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

من ک ندارم مدرک زبان ولی در کل زبان م خوبه

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

واسه شریف چطور؟

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  s.h

واسه شریف لازمه الان یا خیر؟

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  s.h

واسه شریف لازمه یا خیر؟

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  s.h

برا شریف چطور؟

امین
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شریف

برای شریف اگه مدرک زبان ندارید یه فرم تعهد لازمه دانلود، امضا و آپلود کنید مبنی بر اینکه تا ۹۹/۱۰/۳۰
مدرک زبان با نمره حد نصاب لازم را ارائه دهید

شریف
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

ممنون از لطفتون. اطلاع دارید امسال به علت شرایط کرونا و محدودیت برگزاری آزمون زبان این مهلت افزایش پیدا میکنه یا خیر؟

سها
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  شریف

اولویت ثبت نام ازمون زبان رو دادن به دانشجوهای دکتری و به راحتی میتونید ثبت نام کنید

شریف
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سها

خیلی از آزمون ها مثل دانشگاه تهران تاریخ برگزاریشون لغو شده با توجه به شرایط کرونا. اولویت با دانشجوی ثبت نامی دکتری است یا دانشجویی که برای امتحان جامع نیاز داره؟