موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد بر اساس آیین نامه دکتری بدون آزمون از طریق ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی و انجام مصاحبه از متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نماید.

پذیرش در رشته هایی صورت می گیرد که در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ در دوره روزانه اعلام ظرفیت شده باشد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر

الف- شرایط عمومی:دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان

۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲- تعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران

۳- نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح

۴- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از یکی از دانشگاه های داخل کشور

تبصره: دفاع از پایان نامه و دانش آموختگی در دورهی کارشناسی ارشد تا ۳۱شهریورماه ۱۴۰۲ (قبل از شروع دوره دکتری) الزامی است.

ب- شرایط اختصاصی:

۱- دارا بودن میانگین کل ۱۶ یا بالاتر در مقطع کارشناسی و یا جزء ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل

۲- دارا بودن میانگین کل ۱۷ یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و یا جزء ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل

۳- از تاریخ دانش آموختگی متقاضی تا اول مهر ماه سال پذیرش در دوره دکتری بیش از دو سال نگذشته باشد.

۴- دارا بودن حداقل یکی از شرایط زیر:

الف- حداقل یک مقاله علمی – پژوهشی معتبر مرتبط یا مستخرج از پایان نامه (در صورت مستخرج بودن از پایان نامه، داده‌های حاصل از آن به تایید استاد راهنمای اصلی داوطلب برسد).

ب- حداقل یک ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

ج- ارائه گواهی برگزیدگی در حداقل یک جشنواره علمی معتبر مورد تایید مراجع ذی صلاح (فارابی، خوارزمی، رازی و ابن سینا).

۵- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول امتیازدهی دکتری بدون‌ آزمون دانشگاه باهنر

به پذیرفته شدگان دارای رزومه علمی قوی، مطابق دستورالعمل ارائه تسهیلات توانمندسازی به دانشجویان دوره دکتری تخصصی (طرح صبا)، تسهیلات ویژه حمایتی اعطا می‌شود.

نکات مهم:

– دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی- کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری نمی باشند.

۳- اتباع غیرایرانی «مقیم ایران» ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط می‌توانند از تسهیلات آئین نامه بهره مند شوند.

۴- متقاضی باید حد نصاب لازم را در یکی از آزمون‌های زبان (مطابق با جدول شماره ۴ جداول امتیازدهی) تا قبل از آزمون جامع ارائه نماید (گواهی زبان فقط تا دو سال معتبر است).

۵- پذیرش در رشته های مرتبط به رشته کارشناسی ارشد بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر است.

۶- داوطلبان رشته هایی که سنوات مجاز تحصیل آن‌ها، طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ۹ نیمسال و کارشناسی ارشد ناپیوسته ۵ نیمسال تصویب شده  اند، امتیازات لازم را مطابق با جدول شماره ۲ جداول امتیازدهی اخذ خواهند نمود.

۷- در صورت انصراف فرد پذیرفته شده و عدم وجود متقاضی دیگری که شرایط لازم را کسب نکرده باشد، جایگزینی پذیرش نخواهد شد.

۸- تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

۹- مدارک داوطلبان و هزینه پرداختی، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۱۰- ارائه یک نسخه از پایان نامه و نسخه کلیه مقالات، کتب، تألیفات و سایر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

۱۱- دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلب از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری نخواهد بود.

۱۲- با توجه به این که ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت است، داوطلبان شاغل در وزارت خانه ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند.

۱۳- افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند، می‌توانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده نمایند.

۱۴- با توجه به اینکه احتمال تغییر رشته گرایش‌های مشمول پذیرش بدون آزمون برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ وجود دارد، لذا حذف رشته گرایش مورد تقاضای داوطلب هیچگونه حقی برای وی ایجاد نمی‌نماید.

۱۵- دارا بودن حداقل شرایط عمومی و اختصاصی مذکور به هیچ عنوان به منزله پذیرش نهایی داوطلب نیست و پذیرش نهایی منوط به انجام مصاحبه و پذیرش در گروه مربوطه و در نهایت تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود مراحل و پیش نیازهای آزمون عادی ورود به دوره‌ی دکتری تخصصی را نیز دنبال نمایند.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه باهنر

۱- قراردادن تمامی مدارک مورد نیاز و فرم ثبت نام در فایل فشرده zip که به نام متقاضی ذخیره شده باشد.

۲- ثبت نام اینترنتی (ارسال مدارک و پرداخت مبلغ ۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام)

۳- مهلت ثبت نام و ارسال مدارک حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

۴- به مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- افرادی که حد نصاب اولیه را کسب نمایند طی اطلاعیه های بعدی جهت مصاحبه معرفی خواهند شد.

۶- زمان برگزاری مصاحبه افرادی که حد نصاب اولیه را کسب نمایند در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

داوطلبان لازم است کلیه مدارک لازم را از طریق سایت گروه هدایت استعدادهای درخشان ارسال نمایند.

تبصره ۱: منظور از پذیرش مقاله، پذیرش بدون قید و شرط مقاله است. مقالات ارائه شده طبق آیین نامه ارتقاء اعضا هیات علمی مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده، مرتبط یا مستخرج از پایان نامه باشد. منظور از مرتبط بودن، هم موضوع بودن مقاله با پایان نامه و منظور از مستخرج بودن، وجود داده‌های مقاله عیناً در پایان نامه است.

تبصره ۲: دانشجو پس از کسب پذیرش در مقطع دکتری تا قبل از امتحان جامع، فرصت خواهد داشت که مقاله خود را که دارای گواهی پذیرش است، به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد.

۷- هرگونه ثبت اختراع باید مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

۸- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.

۹- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.

۱۰- در مورد مقاله، اختراع یا برگزیدگی موضوع ماده ۴ شرایط اختصاصی، داوطلب باید نفر اول باشد یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیئت علمی ذکر شود.

۱۱- سهم متقاضی از امتیاز فعالیت‌های مشترک مطابق با آیین نامه ارتقا خواهد بود. سهم استاد راهنما و مشاور در نویسندگان مقاله مستخرج از پایان نامه متقاضی محسوب نمی‌شود.

فرآیند پذیرش بدون آزمون دکتری داشگاه باهنر:

۱- پس از امتیازدهی به کلیه امتیازات آموزشی و پژوهشی داوطلب بر اساس جداول شماره  ۱، ۲ و ۴ که توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می‌گیرد، فقط از داوطلبانی که مجموع امتیازات آن‌ها ۳۰ و یا بیشتر باشد، برای مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

تبصره ۱: اسامی واجدین شرایط برای شرکت در مصاحبه علمی در زمان مقتضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۲- امتیاز مصاحبه علمی حداکثر ۳۰ امتیاز است.

۳- داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱ و ۲ و ۳ کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی مجدد قرار خواهند گرفت.

۴- پس از بررسی مجدد، اسامی پذیرفته‌شدگان غیرقطعی و مشروط در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

۵- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه باهنر ۱۴۰۲

مدارکی که لازم است متقاضی آن‌ها را در یک فایل zip قرار داده و هنگام ثبت نام اینترنتی در فراخوان دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه باهنر آپلود و ارسال نماید و در زمان مصاحبه اصل آن‌ها را به همراه داشته باشد به شرح زیر است:

– دریافت فرم word تقاضای ضمیمه و تکمیل آن به صورت تایپ شده

– یک نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی

– عکس جدید اسکن شده

– تصویر مدرک نمایانگر مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور

– تصویر گواهینامه و ریزنمرات تأیید شده در دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان‌نامه حتماً در آن درج شده باشد (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب و با احتساب نمره پایان‌نامه باید به تفکیک ارائه شود.)

– گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل ارشد تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

– گواهی مبنی بر قرار گرفتن رتبه کارشناسی ارشد متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل به تایید آموزش دانشگاه مربوطه برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی ارشد آن‌ها زیر ۱۷ است.

– تصویر گواهی نامه و ریزنمرات تایید شده در دوره کارشناسی

– گواهی مبنی بر قرار گرفتن رتبه کارشناسی متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل، به تایید آموزش دانشگاه مربوطه برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی آن‌ها زیر ۱۶ است.

– معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای دانشجویان المپیادی در مقطع کارشناسی ارشد

– معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره‌ها در مقطع کارشناسی ارشد

– تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی، ISC ،ISI که منتشر شده باشد (در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود)

– گواهی اعتبار درجه علمی – ترویجی، علمی – پژوهشی، ISC ،ISI مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

– تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها، کلیه تألیفات، کتب و فعالیت‌های پژوهشی داوطلب

– گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند (نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود).

– در صورت مستخرج بودن مقاله از پایان نامه، گواهی استاد راهنمای اول مبنی بر استخراج مقاله از پایان نامه ضمیمه شود.

– توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد.

– در صورتی که داوطلب متقاضی دو رشته/گرایش است ملزم به دو مرتبه ثبت نام اینترنتی جداگانه و تکمیل دو پروندهٔ مجزا حاوی کلیه مدارک لازم خواهد بود.

لیست رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه باهنر را از کجا می‌توانم ببینم؟

فهرست رشته های دارای پذیرش بدون ازمون دکتری این دانشگاه در همین مطلب ارائه شده است.

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری 1402 دانشگاه باهنر کرمان چیست؟

پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان صورت می گیرد که جزییات آن در این مطلب آمده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه فردوسی
فروردین ۵, ۱۴۰۱ ۰:۰۵ ق٫ظ

سلام وتحیات .عیدتون مبارک باشدورزق وروزی حلال درزندگیتان همیشه جاری همرا با ارزوی تندرستی برای همه شما مشاوران ومسئولین دانشگاه کرمان .احتراما به استحضار می رسانم من دارای موارد گفته شده در پذیرش بدون کنکور رادارم ودرحال ساختن اختراعی که از گفتن اینکه درچه ای است معذورم.یعنی عضو استعدادهای درخشان محسوب میشوم چون حتی تدریسم هم پژوهشی جهت رفع مشکلات فراگیرانم بوده نه فقط تئوری که اصلا جواب نمیدهد ولی دراین رشته دیگر چیزی برای مثمرثم بودن نمی بینم تمام عمر به درس خواندن وتحقیق وپزوهش سپری شدکه اگر اعراق نباشد این انگار صفت من بین همه می باشد من بارها خدمتتون عرض نموده ام تمامی این مدارک به شرافت فرهیگم درخانه مانده چون هرچه پیگیری کردم گفتند انشاالله هفته بعد دیگه فهمیدم اصلا خودشون دنبال این مواردنبوده اند وحتی هم کلاسی های من. ایا قانون مهربانی واحترام مسلما برقانون ارجعیت داردایادرکشور ما صددرصد رعایت میشود ؟مسلماهرگزواقفم که می فرماییددیدگاه شما دردست بررسی هست ویا پیام شما با موفقیت ارسال شد وقتی این همه مدرک که برای تهیه انها خیلی سختی کشیدم نزد من است بزرگواران خواهش میکنم حالا که حتی با وات هم که نمیتونم بفرستم درمورددرخواست من نهایت همکاری را درحق من مبدول بفرمایید رشته دلیرستان من تجربی بوده است وسختی هم برای من اصلا معنا نداردیک ایران واقعی باید اگر میخواهد واقعا مثمرثمر برای کشورش وایندگان باشد با این پیشینه تاریخی وفرهنگی غنی که دارد پس باید سختی ها برای شرافت فرهنگی اش واشائه ی ان درسراسرجهان سختی هایش را هم به جان بخرد.لذا بازهم استدعا میکنم… ادامه نظر»

فاطمه فردوسی
آبان ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۱۶ ق٫ظ

با عرض سلام خدمت مشاوران محترم ومسئولین دانشگاه کرمان .خسته نباشید من چند با ر پیام فرستادم که من مواردذکر شده را دارم ولی رشته فوق من ربان انگلیسی می باشد واقفم که زیر نظر وزارت علوم می باشم ولی خواسته ی من بزرگواران این هست که من ازوزارت علوم خارج شده ام ودر رشته داروسازی قصد ادامه تحصیل دارم وحتی امسال دکترا قبول شدم ولی نرفتم به امیداینکه مرحمت بفرمایید با پذیرش من دراین رشته موافقت بفرمایید رشته دبیرستانی من علوم تجربی بوده معل های من بالاتر از بخشنامه پی تشد ودر دوره ی لیسانس دانشجوی ممتاز شناخته شدم که مدرکش موجود استودارای مقالات پروهشی اموزشی هستم که البته خیلی برای نوشتن وجمع اوری انه باوجود تدریس زحمت کشیده ام و جز پزوهشگر برتر ورناحیه کاری خودم شدم با مدرکش دوکتاب وواور جشنواره خوارزمی بوده ام و ۴۰ عدد کسب مقام درزمینه های مختلف از نطرمالی هم مشکلی ندارم استدعا میکنم الطاف خودراشامل من بگردانید تا دررشته ی مورددلخواهم ادامه تحصییل بدهمخیلی ها میگویند سخت است ولی برای من سختی معنای از زیر دردها ومشکلات این رشته اصلا معنی نداردچون مشتاقانه درعمری که داشته ام سختی ها را با کمک خداوند سپری گرده ام خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایید ودرپدیرش اطمینان داشته باشید گسی را پشیمان نمی کنم .یاحق

فاطمه فردوسی
اسفند ۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

درود فراوان خدمت آقا یا خانم ویکتاریون .عدرخواهی می کنم که مصدع اوقات شریف شما شدم .مشاهده نمودم پاسخ دوستان را با حوصله لطف می فرمایید وپاسخو می دهید از شما درخواست می نمایم رزومه من که شامل استعدادهای درخشان دانشگاه باهنر کرمان واینکه حتی در دوره لیسانس من دانشجوی ممتاز شدم مدرکش هم هست .مجددا خواهش میکنم اگر اطلاعاتی دراین مورد دارید برمن منت نهاده وسوالم را پاسخ دهید .مدیون شما خواهم شد.سپاسگزارم.درپناه حق

فاطمه فردوسی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

با عرض سلام وادب .بزرگواران من چند پیام خدمتتون فرستادم لطف می فرمایید پاسخ مرا مرقوم بفرمایید .تشکر میکنم

فاطمه فردوسی
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

با عرض سلام وادب من دارای مدرک فوق زبان انگلیسی با رزومه نسبتا عالی که درحال اکسپت گرفتن انها هستم وشامل تبصره دوم دانشگاه باهنرکرمان مبنی براستعدادهای درخشان میشوم ودر ضمن در دوره اخر آیلتس هستم وحقیقتا خود واقفید دیگر در این رشته چیزی جهت ارتقا نمی بینم واز کودکی بسیار درسخوان بودم متاسفانه مشکلی پیش امد که من که چون این قسمت ستاره دارنیست جایز به گفتنش نیستم وگرنه همان موقع دراین رشته قبول میشدم وخطوط مشاوره مرتب مشعول هست تا من از تجربیات مشاوران گرامی فیص ببرم لطف می فرمایید به صورت پیامک یا درهمین سایت درموردخواسته من مبنی بر ثبت نام دررشته داروسازی را قبول بفرمایید این نهایت لطف شماست .با تشکر از پاسخگویی شما

فاطمه فردوسی
بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ق٫ظ

با عرض سلام وادب .من احتراما به استحضار می رسانم دارای مدارک فوق البته مقالات هنوز اکسپت نگرفته اند چه isi و….. می باشم ایا میتوانم در رشته داروسازی ثبت نام نمایم.با تشکر از جواب شما

سارا
دی ۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

لیست رشته ها رو از کجا ببینیم؟

سهیلا
آذر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

این خیلی اشتباه هست که دانشجویان دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی رو قبول نمیکنن من بخاطر شرابطم مجبور بودم همیشه بخونم تهران قبدل شدم وگرنه ۱۰ سال پیش دانشگاه ازاد قبول شدن خودش معرکه بود وگرنه با تراز ۷۹۰۰ روزانه شهرستان میتونستم برم اما شرایط خانواده گفت تهران الانم که کارشناسی ارشد میخونم بخاطر فرزندم باید میخوندم تهران قبول شم و غیر انتفاعی تهران قبول شدم وگرنه شبانه شهرستان میتونستم برم حتی تبریز . و این اشتباهه معدلم ۱۹ هست دومقاله هم نوشتم اما بخاطر بعضی قوانین مسخره نمیتونم شرکت کنم

الهام
دی ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سهیلا

بعضی دانشگاههای دولتی مثل خلیج فارس دکتری ازاد قبول میکنن.منم ارشد ازاد.ودکتری دولتی استعداددرحشانم

سوفی
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

توروخدا جواب بدید
این قضیه لغو تعهد آموزش رایگان چیه تو سامانه سجاد!!
باید اول واسه لیسانسو درخواست بدیم جوابش بیاد بعد واسه ارشد؟!
چرا تعداد واحد اخذ شده لیسانس می زنم ۱۳۸ میگه بیشتر از ۹۹ نمیشه!!
نوع درخواست لغو تعهد کدوم گزینه رو باید بزنیم؟!
گزینه ها: حکم بازنشستگی، سایر، انجام کار، نامه عدم کاریابی، پرداخت
من پرداختو زدم درسته؟
چقد مسخرست این کارا!

ویکتاریون
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوفی

من قبل از واگذار شدن به سامانه ی سجاد مدارکم رو آزاد کردم. بنابراین توی جزئیات سایت نمی تونم کمک کنم. ولی قبلا اینطور بود که:
برای لغو تعهد اول باید لیسانس رو درخواست می دادی، همراه با مدرک و ریزنمراتت یه نامه می اومد که می گفت از چه طریقی آزاد شده. اون نامه رو به دانشگاه ارشد ارائه می دادی. برای همین احتمالا الان هم ترتیب لیسانس و ارشد باید رعایت بشه.
از نظر نوع درخواست هم، اگر سابقه ی کار -بیمه شده_ داری و سابقه مربوط به بعد از پایان تحصیلاتت هست می تونی انجام کار رو بزنی. اگر با مدرک موقت رفتی کاریابی ثبت نام کردی و الان ۶ ماه ازش گذشته می تونی با نامه ی عدم کاریابی آزاد کنی. ولی از اونجایی که به نظر نمیاد هیچ کدوم از این راه ها رو رفته باشی پس مجبوری مدرک رو بخری و میشه پرداخت.
از کامنت های پایین برمیاد که می خوای استعداد درخشان ثبت نام کنی، خب اگر نمی خوای از ایران بری که عجله ای برای آزاد کردن مدرک( لغو تعهد) نیست. مدرک موقت رو بگیر و با همون ثبت نام کن. بعدا می تونی با سابقه کار مدارکت رو آزاد کنی. حتی اگر یه سال هم کار کنی به اندازه ی اون یه سال از قیمت مدرک کم میشه.

سوفی
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

آهان نه من نمیخام برم فقط میخواستم درخواست ریز نمرات و بدم که زده واسه گرفتنش باید این فرم رو اول بفرستید
پس یعنی واسه ثبت نام دکتری (استعداد و بعدا مصاحبه) ریزنمرات لازم نیست؟ یدونه دارم ولی رسمی نیست یعنی مهر نخورده

ویکتاریون
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  سوفی

همون غیر رسمی رو قبول می کنن.
ریز نمرات رسمی رو بدون آزاد کردن مدرک نمیدن و مدرک هم گرون در میاد. نیازی به آزاد کردنش نیست.

سوفی
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خیلی خیلییی ممنونم از راهنماییت

سوفی
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

راستی
-نامه لغو تعهدات آموزش رایگان مقطع فعلی
-مستندات مربوط به انجام، لغو و پرداخت هزینه تعهدات آموزش رایگان
جفتش رو از سامانه سجاد باید بگیرم بفرستم واسه تحویل مدرک اینا کجان تو سایت سجاد پس؟!

سوفی
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سوفی

پیداش کردم اینو خودم

سوفی
آذر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

ای وای استرس گرفتم داره شروع میشه ثبت نام استعداد دانشگاه ها! بچه ها من هنوز مدرک و ریز نمراتم رو نگرفتم البته درخواست دادم کاراش تقریبا تمومه ولی تا تایید نهایی شه و پست شه طول بکشه دیر شه چی؟!
تنبلی کردم تقریبا یکسال گذشت از دفام تازه تسویه حساب کردم!

ههخخ
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوفی

لیست رشته ها رو نزده‌چرا؟