پارسه
وکیلی
نوگام
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

برگزاری آزمون زبان MSRT در آینده نزدیک

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد ملی کرونا، آزمون زبان MSRT به زودی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده گفت: با توجه به بهتر شدن وضعیت کشور از نظر کرونا و با عنایت به تقاضای بالای دانشجویان برای برگزاری آزمون MSRT، این آزمون با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به زودی برگزار می‌شود.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان درباره تمهیدات این سازمان برای تقاضای زیاد دانشجویان متقاضی شرکت در این آزمون گفت: سعی خواهیم کرد چندین نوبت پشت سر هم آزمون زبان MSRT را برگزار کنیم تا دانشجویانی که منتظر برگزاری این آزمون هستند بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسلم
بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

سلام اینده نزدیک دقیقا کی میشه دو هفته ازش گذشته هیچ خبری ازش نیست.
لطفا اطلاع رسانی کنید

zahra
بهمن ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

بعضی از دانشجویان دکتری دو ترم است که فقط به آخر برگزار نشدن آزمون msrt نمیتوانند دفاع کنند از طرف دیگر سوالات اینقدر غیر منطقی شده که خیلی از دانشجویان به آزمونهای غیر از msrt متوسل شدند آیا زمان آن نرسیده که برگزار کنندگان این آزمون فکر اساسی برای این آزمون کنند؟

محمدیان
دی ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ

سلام . امسال فرصت بسیار کمی برای کنکور داشتیم و در این شرایط کرونایی بهتر است ازمون به تعویق بیفتد مگر فاصله ی ۷ ماهه نیاز است که فرایند مصاحبه انجام شود سال گذشته در یک ماه این فرایند انجام شد . لطفا در فارس من از کمپین انتقال کنکور ۱۴۰۰ به اردیبهشت ماه حمایت کنید . سپاس

آنیل
دی ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

ببینیم و تعریف کنیم در یکسال گذشته
فقط مهر برگزار کردید اونم با منابع نامعلوم و همه رد شدن
هزینه ازمون هم از ۶۰تومن به ۱۲۰هزار تومن افزایش دادید !!در این شرایط سخت