پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعزام بیش از 600 دانشجوی دکتری به فرصت مطالعاتی داخل و خارج

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تا پایان سال جاری بیش از 600 دانشجوی دکتری به فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج از کشور اعزام می‌شوند.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره وضعیت دانشجویان دکتری برای اعزام به فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج از کشور در سال جاری گفت: در شش ماه اول امسال فرصت تحقیقاتی خارج از کشور به دانشجویانی تعلق گرفت که در گذشته نامه حمایت مالی دریافت کرده و موفق نشده بودند از این امتیاز استفاده کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم امسال با توجه به شرایط اعتباری و مالی، بیش از ۲۰۰ سهمیه برای فرصت تحقیقاتی خارج از کشور و بیش از ۴۰۰ سهمیه برای فرصت تحقیقاتی داخل کشور اختصاص یافت که دانشگاه‌ها در حال معرفی این دانشجویان هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: البته اگر تخصیص اعتبارات افزایش یابد، احتمال اینکه بتوانیم ظرفیت بیشتری برای اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج و داخل اختصاص دهیم نیز وجود دارد، تا اوایل سال آینده که سهمیه سال ۱۴۰۰ را ارائه دهند، وضعیت به همین صورت است.

وی ادامه داد: خودمان می‌دانیم که تعداد سهمیه‌ها نسبت به تقاضاهای موجود کم است ولی با توجه به نرخ ارز برای فرصت تحقیقاتی خارج از کشور و مشکلات اعزام دانشجویان در حال حاضر باید به همین سهمیه اکتفا کنیم تا اگر شرایط اعتباری بهتر شد، سهمیه‌ها نیز افزایش یابد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

نامه حمایتی رو کجا بگیریم؟
بر چه اساسی انتخاب میکنند؟
لطفاً راهنمایی کنید

سوال
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

با سلام.
از دوستان کسی از جزئیات دقیق تر فرصت تحقیقاتی اطلاعی داره؟ مثلا” اینکه اگر پایان نامه تعریف شده تئوری باشد باز هم این فرصت وجود دارد یا معمولا” پایان نامه هایی که بیشتر سمت و سوی آزمایشگاه دارند این امکان فراهم است؟ آیا در کشور مقصد واحد درسی چیزی گذرانده می شود؟ و امثالهم. ممنون می شوم کسی اطلاع داره توضیح مختصری بده
با تشکر

هاله
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

من شنیدم رشته ریاضی و رشته فلسفه هم رفتند حالا با چه شرایطی؟ نمیدونم