موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تعویق کنکور دکتری 1400؛ درخواست داوطلبان به علت خیز مجدد کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

باشگاه خبرنگاران با انتشار گزارشی از درخواست داوطلبان تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ برای تعویق این آزمون به دلیل خیز مجدد کرونا و شیوع کرونای انگلیسی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا و امکان پذیر نبودن برگزاری تجمعات، سال گذشته کنکور‌های سراسری، ارشد و دکتری با تعویق‌های چندین و چند باره مواجه شدند.   

اولین آزمونی که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد کنکور دکتری ۹۹ بود که مقرر بود در ۹ اسفند ۹۸ برگزار شود. این شرایط باعث شد که سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در تاریخ ۹ خرداد ۹۹ خبر بدهد و در نهایت بعد از سه بار تعویق این کنکور در تاریخ ۹ مرداد ۹۹ و بعد از ۵ ماه از موعد مقرر برگزار شد.  

در شرایط موجود  و در حالی که بیش از ۱۰ روز دیگر تا موعد برگزاری کنکور دکتری باقی مانده است هشتک تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ به مطالبه روز تبدیل شده است.  

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان برگزاری کنکور دکتری گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی  در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

درخواست داوطلبان برای تعویق کنکور دکتری

یکی از داوطلبان کنکور دکتری نوشته است: سال گذشته کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتاد و این مسئله باعث مشکلات عدیده برای داوطلبان پسر که در تاریخ اول تیرماه و مردادماه اعزام به سربازی می‌شود شده است. با کلی برنامه ریزی درسی برای کنکور و آمادگی باید اعزام به خدمت بشویم و کل زحمات یک ساله مان هدر رفته است. لطفا کمکمان کنید و از سازمان نظام وظیفه جهت تعویق اعزام داوطلبان کنکور  دکتری تا اعلام نتایج آزمون موافقت کنند پیگیری کنید.

یک متقاضی دیگر تعویق کنکور دکتری بیان کرده است: با توجه به اینکه وزارت برداشت صریحاً در اطلاعیه تعویق آزمون دستیاری پزشکی، به شرایط خطرناک ویروس کرونا اشاره کرده است، ما دواطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ نیز خواستار تعویق آزمون و انتقال آن به فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ هستیم. طبیعتا اگر در ماه اسفند شرایط برای برگزاری یک آزمون ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری خطرناک تشخیص داده شده، حکم این است که برای آزمونی با بیش از ۱۸۰ هزار نفر شرایط بسیار خطرناک‌تر خواهد بود.

داوطلبی با انتقاد به سازمان سنجش نوشت: سازمان سنجش با وجود هشدار جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد خیز چهارم و احتمال شیوع کرونای انگلیسی چه اصراری به برگزاری آزمون دارد؟

داوطلبی به واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و نوشت: همه واکسن میزنیم، و آن زمان با خیال راحت در یک زمان مناسب سرجلسه آزمون می‌رویم.

یک داوطلب دیگر به شرایط بد خوزستان اشاره کرد و نوشت: خوزستان شرایط به مراتب بدتری نسبت به سایر استان‌ها دارد و مشخص نیست داوطلبان دکتری این استان قرار است چگونه در کنکور شرکت کنند. علاوه بر این در کهگیلویه و بویر احمد هم با زلزله مواجه بوده ایم و داوطلبان این شهرستان نیز شرایط شرکت در کنکور را ندارند.  

داوطلبی دیگر نوشت: تا الان حدود ده هزار نفر در کارزار‌های اینترنتی درخواست تعویق کنکور دکتری به زمان قطعی اردیبهشت ماه را داشتند. لازم به ذکر است که آزمون دستیار پزشکی با تعداد متقاضی حدود یک دهم آزمون دکتری سراسری به دلیل آنچه که وزارت بهداشت شرایط خطرناک کرونا خوانده است، به تعویق افتاد، اما هنوز خبری از تعویق آزمون دکتری سراسری نیست. خواستار تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت ماه هستیم.

اما چرا داوطلبان متقاضی تعویق هستند؟

طی چند روز گذشته، وزارت بهداشت در خصوص شدت گرفتن بیماری کرونا در اسفندماه بار‌ها و بار‌ها هشدار داده تا جایی که موضوع پیک چهارم شیوع کرونا مطرح شده است و وزیر بهداشت گفته است: «اسفند ماه سختی خواهیم داشت اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم» شیوع کرونای انگلیسی با قدرت سرایت ۳۰ تا ۷۰ درصدی و شناسایی چندین فرد آلوده به این ویروس در کشور  بر موج نگرانی‌ها دامن زده است. وزیر بهداشت همچنین بیان داشته است: «آتش پیک کرونا از هر جایی بلند شد، باید بلافاصله این آتش را خاموش کنیم».

اما بی‌توجه به این هشدار‌ها تا زمان نگارش این گزارش خبری از تعویق کنکور دکتری به گوش نرسیده است و سخنگوی سازمان سنجش به باشگاه خبرنگاران جوان ما در این باره گفته است: کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود. این در حالی است که آزمون دکتری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی تعویق در میانه اعتراضات خود به چند نکته اشاره کرده اند. یکی ازاین موارد این است که به تعویق انداختن آزمون و برگزاری آن در شرایطی که حداقل بخشی از جامعه واکسن زده و ایمن شده‌اند، می‌تواند در کاهش احتمال ابتلا مؤثر واقع شود.

مسئله دیگری که داوطلبان به آن اشاره کرده اند این است که کنکور دکتری ۹۹ بار‌ها به تعویق افتاده و نتایج سال قبل مهر ماه اعلام شده است و این اعلام دیر هنگام باعث شده است که داوطلبانی که در این آزمون موفق به قبولی نشده اند فرصت کافی برای شرکت در آزمون مجدد را نداشته باشند و فقط یک زمان ۴ ونیم ماهه برای شرکت در سخت‌ترین کنکور را در اختیار داشته اند. داوطلبان متقاضی تعویق معتقدند که باید از فرصت برابر  برای شرکت در این آزمون برخوردار باشند.

نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور

اما نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش نبوده است و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به شرایط تصمیم به تعویق برگزاری کنکور و یا برگزاری می‌گیرند. در این زمینه مسئولان سازمان سنجش تاکید کرده اند که این سازمان مجری قانون است نه قانون گذار و هر تصمیم ستاد کرونا ابلاغ کند اجرا می کنند. 

تعویق کنکور دکتری چقدر امکان پذیر است؟

تجربه سال گذشته و اعلام تعویق آزمون تنها چند روز پیش از برگزاری کنکور دکتری ۹۹ و وضعیت غیر قابل پیش بینی شیوع کرونا و همچنین شیوع گونه‌های جدیدویروس کفه احتمال تعویق به سمت سنگینی می‌چرخد، اما از سوی دیگر در این چند ماهه گذشته چند آزمون از جمله هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت، المپیاد علمی دانشجویی، آزمون سامفا و … برگزار شده اند و شیوه نامه‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3.1K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خبر مهمممم
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

سال دیگه موقع کنکور بیا بهت رتبم بگم خخخخخخخ

خبر مهمممم
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

سال دیگه موقع کنکور بیا بهت بگم خخخ

یک بنده خدا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

راست میگه خبر مهم بیا رتبت رو بگو منم خیلی کنجکاوم

مریم
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۳۳ ب٫ظ

خبر مهم قرار شد روز اعلام نتایج اینجا اسم و فامیلت را بگی. رتبه یک حقوق آقای…. خخخخخ. پس کجایی؟

محمد
فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۹:۴۲ ب٫ظ

لطفا به آزمون سراسری نظام مهندسی ۱۴۰۰ هم رسیدگی کنید، چه فرقی بین کنکور و آزمون نظام مهندسی هست آزمون، آزمونه و کرونا فقط مختص یه آزمون نیست. آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ باید لغو بشه

مرجان
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ق٫ظ

باسمه تعالی جناب آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور محترم و ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت و عضو محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم و عضو محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا جناب آقای دکتر حاجی‌میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش و عضو محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا جناب حجت الاسلام منتظری دادستان محترم کل کشور و عضو محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا با سلام و تحیات وافره همگی شاهد آمار بالای مبتلایان و جان‌باختگان در اثر ویروس کرونا و عزادار شدن بسیاری از هموطنانمان هستیم. در صورت برگزاری کنکور سراسری، حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افرادی هستند که در معرض این ویروس قرار گرفته و چه بسا آن را ناخواسته به عزیزان خود منتقل می‌کنند و موج عظیمی از این ویروس کشور را فرا می‌گیرد و با بحرانی بسیار جدی رو‌به‌رو خواهیم شد. ما بر این باوریم که تحصیلات دانشگاهی امری واجب برای آینده‌سازان کشور بوده و کنکور تا حدی عادلانه‌‌ترین راه جوانان برای ساختن آینده‌‌شان است ولی سلامتی و جان انسان‌ها اهمیتی به مراتب بیشتر دارد. برگزاری آزمون در چنین شرایطی نه تنها عادلانه نیست، بلکه ظلمی بزرگ در حق شمار زیادی از داوطلبان است چراکه زمانی نتایج داوطلبان از کنکور برحق و عادلانه است که آزمون برای همه در شرایط یکسان برگزار شود. طبق آمارهای رسمی… ادامه نظر»

Atefeh
اسفند ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ق٫ظ

این کشور و مسئولین آدم رو سرخورده و افسرده میکنن
صداهایی ک شنیده نشد ، هیچ کس نشنید و حرف نزد
این کشور ب ماها احتیاج نداره ، نیروهای باهوش خونه نشین میشن و ب این نتیجه میرسند جور دیگه باید زندگی کنند.
اونایی ک شرایط مالی ب نسبت بهتر دارند از این کشور میرن، والباقی باهوش های خونه نشین یا میشن هکر سایت ها و کلاهبردار یا آشپزخونه ی شیشه میزنند یا گرفتار افسردگی و پوچی میشن و…

ب این نتیجه رسیدم ک برم ، اینجا جای موندن نیست

المیرا
اسفند ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان.فردا ساعت ۱۰ صبح قرار شده همه جلوی وزارت بهداشت باشیم.من و چند تا از دوستام هم میایم.واسه عدم لغو کنکور دکترا.گفتن اگه تعدادتون بالای صد نفر باشه مجدد آزمون برگزار میشه.همه بیاین

داوطلب شاکی ازسنجش
اسفند ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

فکرمیکنید نتیجه بده؟

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

البته دوستان ناشکر نباشید. من از همه مسئولین تشکر می کنم. برعکس اون چیزی که قضاوت می کنیم به نفع داوطلبان دکتری شد که تونستند آزمون بدند و سریعتر تعیین تکلیف بشند ولی داوطلبان وکالت هم از آزمون محروم شدند هم مدتها سرگردون هستند. واقعا حکمتی در کار ما بوده

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ

دوستان همگی در سایت دیوان عدالت اعتراضتون رو ثبت کنید.

....
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

دوستان داوطلبین آزمون دستیاری یه وزیر منطقی و عادل مثل وزیر بهداشت رو دارن که درخواست ها رو ارزیابی می کنن اما ما وزیرمون وزیر علومه که با درخواستمون لج می کنن.

مریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

وزیر بهداشت دستور دادن که آزمون برگزار بشه با وجود این همه اعتراض.

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان. دیوان عدالت اداری مجددا آزمون دستیاری رو که قرار بود ۲۰ فروردین برگزار شود به دلیل عدم رعایت فاصله قانونی بین دو آزمون لغو کرد.

NB
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام، من در سایت دیوان عدالت اداری اعتراضم رو در خصوص تمام بی عدالتی ها برای کنکور دکتری ثبت کردم. به دوستان پیشنهاد میکنم شما هم اقدام کنید.

مریم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  NB

سلام دیوان عدالت چندماهی طول میکشه. سازمان بازرسی کل بهتر هست. و اینکه با نماینده مجلس تان هم صحبت کنید. من صبح زنگ زدم نهاد و گفتن اسم یکی از این مسئولین که هر دفعه تکرار میکنید را بگید گفتن آقای روحانی و آقای وزیر. منم پیگیر شکایت هستم ولی فکر نمیکنم فایده ای داشته باشه چون با این آقایان طرف هستیم.

داوطلب شاکی ازسنجش
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بهترین مرجع همون دیوان عدالت اداری هستش حتی میتونن آزمون روابطال کنند ودوباره برگزاربشه چون سال بعدهم معلوم نیست چه فکرایی درذهنشون دارن تامقربین قبول بشن واقعاخیلی نامردی کردندامسال

NB
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

بله به نظر منم بهترین مرجع دیوان عدالت اداری هست. ضمن اینکه ثبت درخواست راحته و زمان ثبت عنوان نشد چند ماه طول می کشه! من خودم اداری هستم و دیدم در اطرافیان که درصورتیکه برای رفع مشکلش و پیگیری اعتراضشون از طریق دیوان اقدام کردن نتیجه داده.

NB
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

دوستان در صورتیکه که کمپین اعتراض به آزمون دکتری هست راهنمایی کنید. فکر می کنم در سایت سازمان سنجش هم بشه تک تک بریم اعتراض بذاریم

مریم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  NB

من دوبار زنگ زدم نهاد ریاست جمهوری گفتن اعتراضها زیاد بوده و به مسئولین ارجاع دادن. بهشون گفتم قبل تعویق هم همین حرف را زدید و هیچ مسئولی حتی مصاحبه نکرد. قبل از تعویق که زنگ میزدی خیلی قاطعانه جواب میدادن که الان اوضاع خوب هست و بعد عید بدتر میشه ولی الان که آزمون وکالت به تعویق افتاد هیچ حرفی ندارن که بزنن و فقط میگن به مسئولین گزارش شده. باید زنگ بزنیم و بپرسیم این مسئولین دقیقا چه کسانی هستند که هیچ توضیحی نمیدن.

NB
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ممنون، قبل از آزمون من هم تماس گرفتم، خیلی خونسرد و قاطعانه گفتن اوضاع عادیه! من همه مسائل رو مطرح کردم حتی فاصله نزدیک بین دو کنکور رو و برای هر کدوم یا جوابی نداشتن یا توجیح آوردن. من هم گفتم حتما پیگیر می شم به دیوان عدالت اداری.. اما الان که آزمون بعدی به فاصله یک هفته از کنکور دکتری و با شرایط مشابه کنسل شد. واقعا دیگه مطمئن شدم باید اعتراضمون رو جدی تر دنبال کنیم. شوخی نیست یک سالمون رو به هدر دادن که هیچ. ذره ای برای سلامتی داوطلبین بالاترین مقطع تحصیلی اهمیت قائل نشدن هم هیچ. سوالات غیر استاندارد و متفاوت با هر سال چی؟ تو رشته ای که من امتحان دادم همه از سوالات تخصصی شاکی هستن چون حتی از منابع غیر منابع هر سال سوال طرح شده بود.

عاطفه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

واقعا برگزاری ازمون دکتری و تعویق ارمون وکالت نمونه بارز و آشکار بی عدالتی و توهین به قشر تحصیل کرده جامعه بود

NB
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

کاملا موافقم.
اون همه اصرار برای برگزاری آزمون دکتری در شرایط حال حاضر نشون دهنده اینه که کمترین اهمیتی برای داوطلبای این آزمون قائل نیستن. این حجم از تبعیض و بی اهمیتی چه دلیلی می تونه داشته باشه؟
فضای پر استرس و شرایط سخت به کنار، سوالهای امسال هم که خود گویا بود هم سخت تر از قبل و هم غیر استاندارد تر. یک سالمون رو تباه کردن.

نازنین زهرا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

دوستان میشه منو راهنمایی کنید
کلید سوالات رو چک کردم دو سه تا سوال تخصصی گزینه ی درست که اعلام کردن توی کلید اصلا جواب درستی نیست حالا خودم. به شخصه رفتم چک کردم در کتاب های منبع وواصلا هم خونی نداره
حالا امکانش هست که توی کلید اشتباهی رخ بده دوستان؟ تا حالا پیش اومده؟

یک بنده خدا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

سلام.داخل سایت سنجش گفته بود این کلید سوالات نهایی نیست و ممکن است پاسخ برخی سوالات اشتباه باشد.

کنکوری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

خوش بحال داوطلبین دستیاری اونا وزیرشون، وزیر بهداشت که واسه درخواستشون ارزش قائل شد و منطقی ارزیابی کرد و واسشون کاری کرد، وزیر ما وزیر علومه که با درخواستمون بیشتر لج کردن. این کجا و آن کجا

صبا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

رضا احسنت ،منم موافقم

کنکوری
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام کسی اینجا اقتصاد هست؟

ندا ادهمی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام
من در خدمتم

کنکور
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

خیلی ممنونم، بنظرتون سطح کنکور چطور بود؟ مخصوصا درس کلان

داوطلب
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور

سطح سوالات مثل هر سال بود فقط منابع تغییر کرده بود. مثلا اقتصادکلان هر سال اکثریت سوالات از کتاب شاکری و کتاب برانسون بود ولی امسال تقریبا همشون از کتاب اقتصاد کلان جدید نوشته خلیلی عراقی و سوری طرح شده بود. سوالات کپی پیست این کتاب بود.

هستی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سوالات رشد از اون کتاب نبود من اون کتاب خوندم

کنکور
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

پارسالم به خاطر بچه های خودشون تعویق مینداختن، بارها خودشون گفتن بچه های خودمون هم کنکور دارن. من که به خاطر این تبعیض ازشون نمیگذرن خدا هم نگذره

رضا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

باسلام
منم کاملا با کمپین شکایت از سازمان سنجش موافقم و این یه توهین آشکار به متقاضیان دکترا بود که با اون حجم از مخالفت با آزمون اصرار به برگزاری آن داشتن، ولی آزمون وکالت رو با تعداد شرکت کننده کمتر به تعویق انداختن، اصلا بحث خوندن و یا نخوندن نیست بحث عدم احترام به متقضایان آزمون دکترا بود به طوری که وانمود کردن که ما تنبل هستیم و بخاطر درس نخواندن میخایم آزمون رو عقب بندازیم و این انگ ناجوانمردانه رو به ما زدن و حتی حاضر نشدن ی پاسخ منطقی در جواب اعتراض ما به برگزاری آزمون رو داشته باشن من در حوزه ای امتحان دادم که کوچکترین پروتکلی رعایت نشده بود و پنجره رو باز گذاشته بودن کنار پنجره با باد سرد بودم فقط متاسفم برای دوستانی که حاضرن به هر شرطی دکتر بشن به نظرم شرط اول برای اینکه بتونی با دکتر شدنت دردی رو از جامعه حل کنی اول گرفتن حق خودت و مطالبه گری هسش بخصوص شما که با عنوان خبر مهم داری دلقک بازی در میاری دکتر شدن با تن دادن به هر خفتی نمی ارزه رفیق.

raha
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

احسنت

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

موافقم

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

بچه های وکالت متحد بودن ن مثل داوطلبان دکتری ک کنکور نداده تیپ دکتر برداشتن و خودشون را گم‌کردن

معترض
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ

آزمون وکالت هم یا خودشون شرکت کردن یا بچه هاشون ولی متاسفانه داوطلب آزمون دکتری امسال نداشتن

زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

خداییش تبعیض تا کجا! بچه های دکتری رو فرستادید سر جلسه! ولی برای آزمون وکالت تعویق! داستان چیه! میگید کمبود حوزه داشتید! و تعویق بخاطر کمبود حوزه اس! مگه با بچه حرف میزنید! کرونا ۱۵ اسفند نبود و کشنده نبود! ولی الان هست و خطرناکه! من سر جلسه دکتری نرفتم! متاسفم برای مدیریتتون! اصلا هیچ توجیهی قابل قبول نیست! بچه ی کدوم رییس آزمون وکالت داره که براش به تعویق انداختید! ما بچه ی ایران نبودیم؟ حداقل ۱ بار دیگه آزمون دکتری برگزار کنید…. بخدا انصاف نبست….

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

بچه ها کمپین ازمون مجدد دکتری.اعتراض داریم

سحر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

مگه کمپین داره؟

NB
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

اگر کمپینی هست اعلام کنید که شرکت کنیم

هستی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

عزیزان من ، دوستان من، مصلحتی وجود داشته که بر جان من و شما مقدم بوده….ما قربانی شدیم

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

مصلحت نبود .مخالفان تعویق چوب لای چرخ گذاشتن.اکثرا مردودی های پارسال بودن ک مخالف تعویق بودن

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ازی

من اولین سالم بودشرکت کردم تخصصی ۶۲زبان۵۰استعداد۴۵وقطعارتبه یک میشم مردودی خودتی

Phd
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

طبل هر چه تو خالی تر پر سر و صدا تر
تو خودت رو کشتی با رتبه یک خبر مهم
خود رتبه های یک هم یه بار نگفتن ما یک شدیم
پناه بر خدا
ازمون برگزار شد این خبر مهم ول کن نیست

raha
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

خبر مهم تو که پایین تر گفتی تخصصی ۷۰ زبان ۸۰ استعداد ۵۰ درصد زدم
چقدر دروغگویی پناه بر خدا
تو اصلا داوطلب نیستی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  raha

اون قبل اومدن کلیدبودوکلیدایرادداره دوسه سوال که قطعاتغییرمیکنه وتخصصی ازهفتادهم بالاترمیره رتبه ۷۶خخخخخ

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  raha

شماهاچندنفرپشت کنکوری آزادخون هستید که ده سال هم شرکت کنیدقبول نمیشیدچون بنیه علمی ندارید پس زورنزنید من اولین سالمه ورتبه یک بدون چون وچرا بایدزحمت بکشی نه اینکه بشینی وباتعویق به نتیجه رسیدکه نرسیدیداتفاقاسوالات خیلیم راحت بودواستنباطی

مریم
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

هروقت اسم و فامیلت را فرستادی باور می کنم آزمونت را خوب دیدی. منتظری رتبه ها بیاد و بیای اینجا اسم یکی اونها را اعلام کنی به جای اسم خودت.اخلاق و حرفهات منو یاد دوران دبستان میندازه یادش بخیییییر

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شکست خورده بوقتش میفهمی اینم مخفف اسم وشهرتم ی.ر افتاددرضمن تواصلا درحدی نیستی که باورکنی

مریم
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

شکست خورده تویی که معلوم نیست چی بهت گذشته که اوضاعت اینقدر بهم ریخته. انشاالله خداوند کمکت کنه از این شرایط روحی سخت بیای بیرون

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من شرایطم ایده آله چون نتیجه زحمتو دیدم توچندساله پشت کنکوری زورنزن چون استعدادشونداری بچه آزادخون خیلی به این درواون درزدی تعویق بشه ولی تیرت به سنگ خورد اونقدراسترس داری که نمیدونی چی میگی انشاله براسال بعدبخون شایدآزادقبول ومجازشدی که اونم خیلی بعیده

Raha
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

آقا محمد حسین من دانشجو هستم نیازی ندارم قبول بشم لطفا بچه ها رو با من اشتباه نگیر و اذیتشون نکن در نهایت اونی که ضربه میخوره خود شمایی من حسرت چیزی رو ندارم میخواستم ببینم روزانه قبول میشم یا نه که دوباره آزمون دادم و شهریه ندم که امسال ثبت نام برای دانشجوها باز بود اونم بستگی به شرایط وزارت علوم داره در هر صورت قبول بشم یا نشم برام تفاوتی نداره چون چیزی به پایان تحصیلم نمونده شما فکر خودت باش ۳ ماه دیگه کنکور ارشد داری خیلی عقبی دیگه وقتی نمونده به درست برس

مریم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

من پول دانشگاه آزاد را ندارم و دولتی درس خوندم سال اولی هم بود که ثبت نام کردم واسه آزمون دکترا. امثال شما را فراوان دیدم استاد دانشگاه، شهردار و خیلی آدم دیگه. افرادی که فقط از خودشان تعریف میکنند و در واقع هیچی نیستن. شما رتبه اول هم بشی و مدرک دکترا را از بهترین دانشگاه بگیری فقط سالها وقت تلف کردی. علم بدون اخلاق و معرفت هیییچ ارزشی نداره. البته شما دنبال علم هم نیستی لابد واسه پز دادن به دوست و آشنا میخوای مدرک بگیری یا شاید هم ارتقا شغل.

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شغل من نیازبه ارتقانداره درضمن حالاببین آزادقبول میشی آخه که بخوای یانخوای ،این طبیعیه کسیکه رتبه بیاره خودبخودکاریزماتیک میشه حالاپزمیگی بگویاهرچیزدیگه بشین براسال بعدبخون انشاله غیرانتفاعی مجازمیشی

مریم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

من پول غیرانتفاعی ندارم. حتما دولتی میارم. اگر شرکت نکردم به خاطر بیماری بود. انشاالله شرایط من نصیب شما هم بشه که اینقدر حرف زیادی نزنی

پریسا (این دیگه خودمم)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

برو پیامهایی که خودت پایین فرستادی ببین درصدات چقدر فرق کردن عجبا!!!! رتبه ی یکککککککک

سحر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

خبر مهم و پریسا یکی ان
یه جا موافقی یه جا مخالف
خود درگیری داری تو
خدا نظر کنه بهت خوب نمایش راه انداختی

پریسا (این دیگه خودمم)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

نیستم منو به اون نچسبونا…

پریسا (این دیگه خودمم)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اسامی که من باهاش اومدم اینجا (پریسا(این دیگه خودمم)، پری، موافق تعویق و خسته م)… البته یه نفر دیگه هم با پری و موافق تعویق میومد که نمیدونم کیه؟؟؟ از اول اولش موافق تعویق بودم و هستم. سال قبل کنکور دادم ۷۶ شدم متأسفانه نتونستم تو مصاحبه قبول شم و با رتبه ی ۳ مصاحبه رد شدم(اینو قبلا هم گفته بودم). بخواید اسم کاملمم میگم که اشتباه نشه.

سحر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

اکی
انشاالله امسال قبول میشید
آخه از بس میگید خوده خودمم فکر کردم اینم اکانت اون معلوم الحاله

پریسا (این دیگه خودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

لطف داری ممنون… با پری که میومدم سایت پیامامو درج نمیکرد به همون خاطر با اسم خودم (پریسا) اومدم. اگر شما هم آزمون دادید ان شاءالله شما هم قبول میشید.

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

بارتبه سه حتما درصدتخصصی ات سی چهل بود ورزومه نداشتی بایدقوی باشی دکتراقبول بشی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ

رتبه ۷۶؟ مگه کنکورارشدمیدی اینجادکتراست هاااااااا

Phd
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

مگه رتبه ۷۶بده خبر مهم، باید طبق امار شرکت کننده ها بسنجی نه همینطوری که، ما که شیمی الی هستیم هزار نفر شرکت کننده داشته همیشه، پارسال خیلیا غایب بودن رتبه ها از بین ۷۰۰نفر شرکت کننده بوده باور نمیکنی هم میتونی سرچ کنی
بستگی به امار هر رشته داره هر رشته با رشته دیگه فرق داره

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

اون قبل ازاومدن کلیدبودوکلیددوسه سوال اشتباهه که تغییرخواهدکرد خوب دقت کن مردودی انشاله آخرفروردین درسایت عکسموخواهیددیدحسودا رتبه یک دکترای حقوق عمومی کشورجناب آقای…

حسینی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

شمایی که ادعای رتبه یک و دانشگاه تهرانی بودنتو میکنی میشه بگی چندتا مقاله isi داری؟ کجا کار میکنی؟ کجا مشاوره میدی؟ چندتا کتاب داری؟ جناب خبر مهم من دانشگاه آزادی دوتا مقاله isi دارمو ۵ تا مقاله isc و یک کتاب چاپ کردم و کتاب دومم هم دردست نوشتن دوسال سابقه کار دارم و به عنوان مشاور در شرکتها کار میکنم و پایان نامه ای کار کردم که به عنوان اختراع میتونستم ثبت کنم پس لطفا انقدر بی خود حرف نزن.

مریم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

ناراحت نشید از حرفش. کسی که واقعا بار علمی زیادی داره اینقدر از خودش تعریف نمیکنه.من هر کسی را دیدم که از خودش تعریف کرد اتفاقا آدم ضعیفی بود.

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

یک کلمه از…..عروس آخه تومدرک درست حسابی داسته مشاوره شرکتی بی نام ونشان چیکارمیکردی آزادخون تنهامدرک زبان تولیموی من یه تکون به همه رزومه توخالی تومیده بقیه رزوممونمیگم چون درحددانشگاه آزادی وکلااساتیدتانام دانشگاه آزادرودرمصاحبه میبینن یعنی ردازمصاحبه

مریم
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

حالا تویی که اینقدر خودت را کشتی با مدرکت رتبه اول هم بشی و دکترا بگیری بگو تهش چکار میکنی؟ والا این همه مخترع و آدم درست و حسابی توی این مملکت اینقدر کار انجام دادن و این همه سر و صدا نکردن

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شماخودتو میکشتی که تعویق بیفته حالاهم به فکراعتراض به آزمون هستی به هردری میزنی که فرجی بشه ولی بدون زحمت چیزی به دست نمیاری واین تلاشهای کاذب بیفایده هست انشاله سال بعدکه کنکوردکتری هم حذف میشه وباضوابط خاصی پذیرش خواهد شد ازدکترا خداحافظی کن چون محاله حتی غیرانتفاعی هم قبول بشی

زهرا
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

آزمون دکتری هرگز حذف نمیشه سالیانه کلی در آمد کسب میکنن از این آزمون به همون خیال باش

Zahra
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
من واقعا ناراحتم ، این همه دلیل اوردیم زمان آزمون مارو تغییر ندادن ، چطور باید اعتراض کنیم؟

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

خوب حتما اینو صلاح دونستن

زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

خبر مهم خواهش میکنم کمتر حرف بزن….برو خودت و برای مصاحبه آماده کن….تو که آزمونت و دادی…دیگه مشکلت چیه! برو دست بردار…. برو! خبر مهم تو اصلا خبر مهمی نیستی دیگه!

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

عجبا حالا مگه میشه کاری کرد ؟

عاطفه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

آزمون وکالت که قرار رود ۲۲اسفند برگزار بشه تعویق شد و به ۲۰ فروردین موکول شد
ولی موافقین تعویق دکتری که انقدر التماس کردند صداشون به هیچ جا نرسید
امان از سیاست های پشت پرده
امان از ناعدالتی

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

من وقتی زنگ میدم نهاد میگفتن الان فقط چندتا شهر قرمز هست و بعد عید اوضاع بدتر میشه. جمعه اوضاع خوب بود و بعد آزمون بهم ریخت والا آمار که مثل هفته قبل هست.

Nasim
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

وضعیت وخامت اهواز و بقیه شهرهای خوزستان از قرمز هم گذشته ولی هرچه التماس کردیم فایده نداشت و تو این بدبختی ما رفتیم سر جلسه کنکور. باید میدید زمان ورود به محوطه محل برگزاری آزمون چه ازدحامی پشت در بود و هیچ کسی اونجا نبود که افراد رو مدیریت کنه و نظم بده که با فاصله برن سر جلسه. فقط خدا رحم کنه بهمون… تقریبا نصف کلاسها خالی بود و فکر میکنم در کل کشور ۲۵۰۰۰ نفر غایب داشتیم

یلدا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

چرا وکالتو عقب انداختن

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

به خاطر کرونا

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

مقصر اول مخالفان تعویق بودن.سنجش بعدش

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

خب یه کمپین شکایت تشکیل بدیم دوستان
که بفهمن و متوجه بشن ماها زیر بار زور نمیریم
اصلا حتی میتونن باطلش کنن
حوزه ما که نیم ساعت بیشتر سوالای تخصصی تو دستمون بود

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ

دوستان حالا برای شکایت چیکار کنیم؟
اصلا کوتاه نیایم به هیچ وجه
واقعا حق خیلیا ضایع شده
حق ماهم ضایع شده
چطور برای کرونا دلایل غیر قابل قبول هست
ولی برای این هفته که ازمونه نه

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

مثلا شکایت بشه چی میشه ؟؟

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ

به شما هیچ ربطی نداره

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

کارت حاشیه سازیه فقط

ازی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

موافقم

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ازی

خخخخ مردودی

داوطلب دکتری
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

شکایت به دیوان عدالت اداری ودرخواست ابطال آزمون بدلیل تضییع حقوق مردم واقعامزخرف بود کارشون وعلاوه بر برگزاری بدون برنامه ،سختی سوالات که معلوم نبود کدوم اساتید طراح بودندبایدابطال بشه

Phd
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

خب چرا متحد نشیم؟
اگه وکالت برگزار میشد مشکای نبود
ولی چون وکالت رو تعویق کردن دکترا رو نه باید دادگاهی بشن

نسرین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

سازمان سنجش گفته نظرتونو در مورد عدم تعویق دکتری لطفا بیان کنید به شکایاتتون رسیدگی میشه برین شکایت کنین

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

کجا بریم توی سایت دوست عزیز؟
من یکی که کوتاه نمیام
منو تو یه حوزه گذاشتن کلیه هام داشت یخ میزد؟ و باد سرد بود تمرکزم کم شد اصلا با هزار زحمت و مکافات تو این اوضاع خوزستان تاکسی دربست گرفتم که ۷۰کیلومتری که حوزه من بود برسم هوا هنوز اون قدر گرم نشده که پنجره ها باز باشه
خودخواهی محض بود برگزاری ازمون
من یکی که از حق خودم نمیگذرم با اینکه میدونم رتبه مم خوب میشه
و خیلیا که دلشون میخواست شرکت کنن و نتونستن کی جوابگو هست
اون ها هم بندگان خدا هستن

یلدا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

کجا نظر بدیم؟

ندا ادهمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

لطفا کامل راهنمایی کن عزیزم
من الان بعد گذشت چند روز از آزمون حس کسالت دارم، سرفه میکنم و کوفتگی دارم
حتما پیگیر شکایتم میشم

سحر
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

منم خیلی سرفه میکنم سردرد دائمی هم دارم خوب نمیشم هر دارویی مصرف میکنم آروم نمیشم نگرانم

پری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

بچه های دکتری شما هم خودتون رو ناراحت نکنین از الان شروع کنید رزومه تون رو تقویت کنید چون تجربه ی من از مصاحبه ی سال قبل نشون میده بعد از مجاز شدن رزومه بسیار بسیار مهمه. تونستین مدرک زبان هم بگیرید. ان شاءالله همگی موفق میشیم.

حسینی
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پری

سلام دوست عزیز. من رزومه خیلی قوی دارم. دوتا مقاله isi ، ۵ تا مقالهisc، چتپ یک کتاب و کتاب دومم هم در دست نوشتن هست. اما به دلیل بیماری پدرم و ترس از اینکه به کرونا مبتلا نشم به خاطر پدرم و محل کارم در آزمون شرکت نکردم. واقعا انصاف نبود که تو این شرایط آزمون برگدار کردند و بقیه آزمون‌هارو به بعد از عید موکول کردند. واقعا بی عدالتی هستش.

پری
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

سلام بله حق با شماست. اگر پیامهای قبلی منو میدیدید متوجه میشدید که بنده هم جزو افرادی بودم که بسیار اصرار داشتم به تعویق و عدم برگزاری تو ۱۵ اسفند. تمام دلایلمون رو گفتیم حتی در مورد شما خوزستانی های عزیز هم بسیار نگران بودیم، در مورد بچه هایی که مصاحبه کرده بودن و منتظر نتایج که باید از اول آبان شروع میکردن و زمانشون هم بسیار کم بود برای مرور ولی متأسفانه طوری برخورد شد که یکسری تنبل درس نخون هستیم که به فکر خودمونیم تا زمان بخریم برای درس خوندن. به حتم معتقدم در مورد بچه های خوزستانی به شدت بی عدالتی شد. ولی اگه از دست ما بر می اومد همون موقع میتونستیم در مورد تعویق یه کاری بکنیم. کاملا متوجه شدیم که ماها هیچ کاره ایم حتما باید عزیزان حضرات مسئولین میبودن تو آزمون تا لغو بشه… متأسفم برای همه مون

احمدرضا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

لطفا یه کمپین شکایت از سازمان سنجش تشکیل بدین و همه برن امضا کنن

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

موافقم

پری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

بعدم وقتی گفته میشه کار کیه همه بکشن کنار یه سری مثل منم به قول بعضیا بشن سردمدار تعویق… نه آقا من یکی شکایتی ندارم تونستین به یه جایی برسونین اونموقع میام موافقتم رو اعلام میکنم.

رضا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

باسلام
منم کاملا موافقم و این یه توهین آشکار به متقاضیان دکترا بود که با اون حجم از مخالفت با آزمون اصرار به برگزاری آن داشتن، ولی آزمون وکالت رو با تعداد شرکت کننده کمتر به تعویق انداختن، اصلا بحث خوندن و یا نخوندن نیست بحث عدم احترام به متقضایان آزمون دکترا بود به طوری که وانمود کردن که ما تنبل هستیم و بخاطر درس نخواندن میخایم آزمون رو عقب بندازیم و این انگ ناجوانمردانه رو به ما زدن و حتی حاضر نشدن ی پاسخ منطقی در جواب اعتراض ما به برگزاری آزمون رو داشته باشن من در حوزه ای امتحان دادم که کوچکترین پروتکلی رعایت نشده بود و پنجره رو باز گذاشته بودن کنار پنجره با باد سرد بودم فقط متاسفم برای دوستانی که حاضرن به هر شرطی دکتر بشن به نظرم شرط اول برای اینکه بتونی با دکتر شدنت دردی رو از جامعه حل کنی اول گرفتن حق خودت و مطالبه گری هسش بخصوص شما که با عنوان خبر مهم داری دلقک بازی در میاری دکتر شدن با تن دادن به هر خفتی نمی ارزه رفیق.

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

ولی دوستان نوشته بر روی سایت قرار گرفت کارت ها
بندگان خدا وکالت هم حق دارن
ولی من روی صحبت با سازمان سنجش نامرد هست

یا حسین خودت تعویق کن و گرنه بدبختیم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

یا حسین آزمون وکالت عقب افتاد چرا واسه ما عقب نیفتاد اخه؟

ناعدالتی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

واقعا تو شوکم یعنی چی که وکالت با ۸۵ هزار شرکت کننده لغو شد اونم به علت خطر کرونا! تازه سنجشم مسئول برگزاریش بود یعنی برای ما فقط کرونا خطر نداشت خون همه رنگی تره الا ما، وقتی زنگ میزدیم میگفتن نگران نباشید ما همه تمهیدات لحاظ کردیم بعد برای آزمون وکالت نمی تونستنن چنین محیطی لحاظ کنن.ما که تعدادمون خیلی بیشتر از اسکودا بود تازه آزمونشون برای دومین بار به تعویق افتاد.یعنی ما فقط موش آزمایشگاهی بودیم.
تو حوزه ما حتی پنجره نداشت صندلی ها خاک گرفته بود فاصله هم رعایت نشده بود دردمونو به کی بگیم
خدایا تو عرض یک هفته چنین ظلمی واقعا غیرقابل هضم
واقعااا از ناراحتی و این بی عدالتی قلبم گرفته :((

مهدی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناعدالتی

خب اونا قراره وکیل بشند ما دکترا بیکار هر چی بگی شان و منزلتشون بیشتره برای همین هم رفتار دولت باهاشون فرق می کنه.

پری
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دست شما درد نکنه خخخخ

یک بنده خدا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناعدالتی

سلام من خودم هم داوطلب آزمون دکترا بودم و هم آزمون وکالت.دلیل تعویق آزمون وکالت کم بودن حوزه ها بود دواطلباش کمتر از آزمون دکترا بود ولی حوزه های امتحانیشم تقریبا یک سوم آزمون دکترا بود و داخل خود اطلاعیه سازمان سنجشم اومده که به همین دلیل تعویق شده و چون زمان کافی برا افزایش حوزه نداشتن آزمون برا بعد از عید انداختن وگرنه خود کانون وکلا و بیشتر داوطلبا خیلی مخالف تعویق بودند.

ندا ادهمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  یک بنده خدا

وقتی یک هفته قبل آزمون دکتری برگزار شده و از یکماه قبل آهنگ تعویق به گوش می‌رسیده، منطقی نبوده که زودتر به فکر افزایش حوزه می افتادند؟
حدود ده روز قبل آزمون دکتری اعلام کردند که حوزه ها افزایش پیدا کرده!!!

فریال
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  یک بنده خدا

عزیز من این چه بهانه ایه! کمبود حوزه! جمع کنن بابا! این دروغا چیه! آماده نبوده حوزه ها! واقعا خنده داره! اصلا قابل قبول نیست! خنده داره

Phd
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فریال

واااا عجبا
خب دکترا هم حوزه هاش کم بود کلی حوزه اضافه کردن فکر نمیکنم حوزه اضافه کردن شق القمر باشه
همینطور که برای دکترا اضافه کردن برای وکالت هم حوزه اضافه می کردن
هر چند ما تو شرایط بسیار بدی رفتیم سر ازمون. من خودم به شخصه راضی نیستم که بچه های وکالت سر ازمون حاظر بشن ولی خب واقعا واقعا تصمیم بسیار مزخرفی بود که دکترا برگزار بشه ولی وکالت نه
بابا ما ۱۵نفر تو یه کلاس بودیم این درست بود؟

سینا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

معمولا تو شرایط جنگی یه تعداد کمی پیش قراول میشن تا اوضاع بررسی بشه ولی اینجا برعکسه ۱۸۰۰۰۰نفر میرن سرجلسه تا بفهمن اوضاع برای بقیه مناسب هست یا نه.
واقعا ادم از دست اینا نمیدونه چی درسته چی غلط

مهدی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

خوب بود

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ

خبر مهم
خجالت بکش
ببین میگن وکالت تعویق افتاد
ته نامردیه
من با چه مکافاتی خودم رو رسوندم حوزه امتحانی تا این محدودیتا اصلا تو جاده پرنده پر نمیزد و ماشین گیر نمیومد
مخالف بودی درسته
دلیل نمیشه هی بیای یه چی بگی و بری

نسرین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

اره بخدا مصیبت بود جاده ها برف و بوران ساعت ۹ رسیدم الان وکالت با ۴ روز تاخیر با دکتری به تعویق افتاد جل الخالق یهویی چی شد تعداد مرده ها همون ۹۰ نفره تغییری نکرده

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

خیلی ناراحتم همش دارم گریه میکنم از وقتی فهمیدم وکالت لغو شده
خیلی درد سر کشیدم تا برسم سر حوزه کلی استرس تحمل کردم وای خدای من
من شکایت میکنم از سازمان سنجش

نسرین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

من شوکه شدم از این همه عدالت آموزشی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

من مسئول امتحان خودمم حتماصلاح بوده تعویق شده

خبر مهم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

وزارت فهمید شما بهونه میارین ازمونو ننداخت عقب الانم دوباره شرو نکنین

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  خبر مهم

خودتی خخ

خبر مهم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

خود خودمم

شنبدی
فروردین ۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبر مهم

واقعا ازمون ابطال کنید.مردادماه شرایط بهتر ک عدالت آموزشی برقرا میشه

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

آزمون وکالت به تعویق افتاد. کاش میفهمیدم چرا آزمون دکترا با اصرار برگزار شد. ذی نفعان چه کسانی هستند؟

ندا ادهمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا اومدم همین رو بنویسم
تا قیامت بر باعث و بانی اش لعنت

مهلقا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این دیگ ته نامردیه

مریم
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهلقا

من رشته م علوم ریاضی بوده و فقط مسئله حل کردم نمیتونم یه متن شکایت خوب بنویسم اگر از دوستان کسی میتونه این کار را انجام بده متن را بفرسته من پیگیری می کنم.

نازنین زهرا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

واقعا؟ تعویق شد؟

Atefeh
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

دوستان وسط آزمون سرمو آوردم بالا دیدم داوطلبین گرامی
ماسکشون رو آوردن پایین و اغذیه ی دریافتی از سازمان سنجش لعنتی رو میخورن
از تعجب چشمام چهارتا شد . اینامیشن تحصیل کرده های مملکت اون موقع چ انتظاری از سازمان سنجش و بقیه داشتید .
من با سه تا ماسک ک تا اوج خفگی رفتم. سالن مون تهویه هم نداشت

سینا
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Atefeh

والا من هم همینطور به اون شخص محترم گفتم ماسکت رو بزن در جواب لبخند ژکوند تحویلم داد

مریم
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

خبر مهم من منتظر هستم. هنوز اسم و فامیلت را نگفتی. مگه نمیگی رتبه تک رقمی هستی؟ میخوام اسکرین شات بگیرم که نتایج اومد ببینم

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

انشاله بوقتش عجله نکن عجله کارشیطانه

مریم
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ

به وقتش میخوای اسم یکی رتبه های تک رقمی را بزنی به نام خودت

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

انشاله

یک بنده خدا
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

بیکاری هم عالمی دارد…
بابا آزمون تموم شد.ان شاالله همتون رتبه برتر میشید دیگه چرا با هم دعوا میکنید.

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک بنده خدا

دقیقا
آخه این خیلی پرووء
گفته بودم حالشو میگرم

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ

دقیقا نمیدونم منظورت به کی بود
ولی چون در مجموع گفتی جوابتو میدم
خدا تو رو شفا بده که داری منفجرررررر میشی نمیدونی چی بگی طبیعیه حالت

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  raha

کسیکه مخاطب باشه میفهمه که فهمیدی فقط تودرحالت طبیعی هستی رزومه دارکذایی شبانه آزادخون

یا حسین خودت تعویق کن و گرنه بدبختیم
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

خودت و معرفی کن خبر مهم. رشتت چیه؟و کدوم دانشگاه درس میخونی

پری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  raha

اگه از اولش اینجا بودی میفهمیدی کی رو میگم… خودتو نخود هر آش نکن لطفا

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  پری

از اول اینجا بودم شما نباید جمع ببندی به خاطر یه معلوم الحال به همه توهین کنی

پری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  raha

من به همه توهین نکردم همه ای که شما میگی میدونن من کی رو میگم خودش هم میدونه ولی خودشو زده به ندونستن… سخت نگیر

پارسا
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  raha

چرا همه چیو به خودت میگیری؟ تا میگن مقاله، میگی من ده تا دارم..تا میگن دانشگاه شهرستان، میگی من بهترین جا هستم..تا میگن درس نخوندی، میگی من بیشتر از همتون خوندم…بسه دیگه..

پری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

آی گفتی آی گفتی…

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

احسنتتتتتت

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

پری با تو بود خبر مهم به چی میگی احسنت

پری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  raha

ما یه ضرب المثل داریم میگه سوزی آت یره صاحیبی گوتورر (یعنی حرف و بنداز زمین صاحبش خودش برش میداره) مخصوص اون بود این کامنتی که گذاشتم.

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  پری

قربون دهنت عزیزم

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

پارسا ام با تو بود خوب بخون بتونی درک کنی
با این هوش حتما استعدادم جواب دادی خخخخ

پری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  raha

باهوش استعدادزن رتبه ی ۱ مقاله دار اگه خوب نگاه کنی میبینی پارسا تو رو ریپلای کرده… من هنوز ادعایی نکردم که رتبه ی تک رقمی ام و بهترین دانشگاه خوندم تویی که نمیشه جمعت کرد.

سحر
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پری

عجب

Raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پری

تو اصلا متوجه نشدی من مخاطبم کیه نظر میدی
پارسا هم بیجا کرده با تو من ادعایی ندارم اون معلوم الحال حرف مفت زد جوابشو شنید هر چی ام هستم به خودم مربوطه وقت داشتم ۵ سال زمان گذاشتم برای مقالاتم شماها چرا حرص میخورید شمام وقت بذارید موفق میشد این دیگه حسادت نداره

زهرا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

من کارت نگرفتم و سر جلسه نرفتم! اعلام کردن ده درصد شرکت نکردن در آزمون…. بنظرم توی این جامعه فقط همون ده درصد هستن که میشه روشون حساب کرد بقیه فقط شعار میدن……وقتی حق و حقوق خودمون و نمیدونیم و ارزشی برای خودمون قائل نباشیم، هیچکس برامون ارزش قائل نمیشه.

ندا ادهمی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام عزیزدلم شما که نمیتونی همه رو به یک چوب برونی
من مرداد ماه از ترس کرونا نرفتم.
کامل هم خونده بودم و تسلط داشتم
اولا همه کسانی که گفتند نمیرن، رفتن
دونا من اوایل مهر کرونا رو گرفتم
سونا اونایی که توی دانشگاه معدل اشون از من کمتر و رزومه شون ضعیفتر داشتن
و سال‌های پیش با تراز ۲۵۰۰ رتبه ۶۰۰-۷۰۰ آورده بودن یک. دفعه با همون تراز دو سه هزار شدن رتبه صد و بی مقاله بی مدرک زبان دکترای روزانه ی تهران قبول شدن
خب بی انصافی نبود؟؟؟
من از مرداد به خوندن ادامه دادم
سنم هم بالای ۳۰ هست
خدا شاهده که موافق تعویق بودم، نه چون نخونده بودم، بخاطر شرایط خوزستان
ولی شرکت نکردن من دلیل بر آدم حسابی نبودنم نیست عزیزم

کرونا تموم شد
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ

منم شرکت نکردم . اگر شرکت می گردم چی میشد . حتما قله های ترقی رو زودتر طی می کردم . اصلا تو جامعه منتظر مدرک دکتری من بودن تا مشکلات مردم رو حل کنم . چقدر عذاب وجدان دارم . چه کار کنم . وقتی می بینم چقدر دکتری در رشته های علوم انسانی ، در ایران دارای اهمیت و باارزش هست ، از اینکه شرکت نکردم پشیمون میشم . اما چرا اصلا پشیمون نشدم بلکه میخوام برم تفریح . البته تا آقای نمکی برای عید تقشه نکشیده که بگه فاجعه کرونا بعد ازمون ها شروع شده . خخخخخخ

خبر مهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

دلتون برام تنگ میشه میدونم

داوطلب دکتری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  خبر مهم

بله همتون میگفتیدتعویق نمیریم ولی ۱۸۵هزارنفررفتن آزمون خجالت بکشیدفقط

پریسا (این دیگه خودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

خودت خجالت بکش. ۱۵۰ تومن داده بودیم مگه باید از شما اجازه میگرفتیم که شرکت کنیم یا نه؟ موافق تعویق بودیم ولی قرار نبود نریم تا شانس شماها بیشتر بشه… این حضور ۱۸۵ هزار نفری هم اتحاد ما موافقاس در برابر شما مخالفا تا بدونید تا با این ترفندا نمیتونید میدون رو دستتون بگیرید.

داوطلب دکتری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

جالب بوداستدلالت

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

خخ آخه شماوقتی نخوندی چطورمیتونی رقابت کنی اصلامجازهم نمیشی مطمئنم چون برخلاف شما آزمون خیلیم خوب برگزارشدباامنیت وسلامت وکرونایی درکارنبود دربوق وکرنا کرده بودین دوسه نفرکه اونم شکست خوردیدونتونستیدجبران درس نخوندنتونو بکنید

من
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

جوجه رو آخر پاییز، نه نه آخر فروردین میشمارن…

raha
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ممممم خبر مهمممم اذیت نکن دیگه
کنکور قابل پیش بینی نیست
ممکنه پیش بیاد بکی کاملا آمادگی داشته باشه ولی گند بزنه
یکی اصلا آمادگی نداشته باشه ولی بر خلاف تصورش با موفقیت بگذره
گذشته از این
دوست عزیز کنکور دادی تموم شد دیگه
چرا بچه ها رو اذیت میکنی
خواهر من کنکور داشت اصلا آمادگی نداشت ولی خوب بود راضی بود منم با اینکه دانشجو هستم رفتم باز آزمون دادم بدون مطالعه قبلی با همون اطلاعاتی که داشتم و برای کنکور قبلم مطالعه کرده بودم باز هم موفقیت آمیز بود برام

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  raha

ببخشیدرهاخانوم بنده کسی رواذیت نکردم ولی بانظرتان مخالفم کسیکه نخونه چطورمیتونه موفق بشه ودرضمن آدم باید رک وراست باشه شماهاخواستارتعویق بودیدنشد ،آزمون هم برگزارشدوتموم شد

raha
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

کسی که تو دانشگاه خوبی درس خونده قطعا موفق میشه چون به حد کافی مطالعه کرده به خصوص من که دانشجوی مقطع پی اچ دی دوره شبانه هستم و تدریس هم میکنم فقط نیاز بود یک مقدار مطالعه کنم اونم ۱۰ روز اخر تست های چند سال اخیر رو مطالعه کردم و متوجه شدم چیزی رو فراموش نکردم در ضمن زبانم هم عالیه و خیلی خوب زدم موافق تعویق بودم ولی تفاوتی برام نداشت فقط یک مقدار استرس داشت اونم به خاطر بحث کرونای انگلیسی و الا تعویق اصلا معنا نداشت اونم تا اینجا که بخیر گذشت خدا رو شکر و یکی هم به خاطر داوطلبان خوزستان واقعا تو شرایط سختی قرار گرفتن و خودمون هم میدونیم پروتکلی در کار نبود حوزه من که اصلا نبود افتضاح بود
ولی واقعا پیش میاد یکی خوب هم مطالعه میکنه ولی خراب میکنه اونم به خاطر استرس یا اینکه مباحث رو فراموش میکنه احساس میکنه چیزی به خاطر نمیاره با سطح سوالات اونطور که فکر میکرد نبوده و از این موارد…

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  raha

واقعابایددرآزمون سازی وطرح سوالات سنجش بایدازت کمک بگیره خخخ

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سنجش طراحای خوبی چون دکتر بشیری و دکتر توکلی داره تو حوزه تخصصی من
من خودم رو در حد این بزرگواران نمیدونم
این تویی که توهم رتبه ۱ داری ۳ هفته اس همه رو اذیت میکنی
در ضمن چون تو خودت عددی نیستی درکش برات سخته که من همچین رزومه ای دارم
ولی مقابل خیلی از همکلاسیها و هم دانشگاهی هام هیچی نیستم و به گرد پاشونم نمیرسم
حتی هستن افرادی که تو این دوهفته اینجا کامنت گذاشتن که ممکنه رزومه خیلی بهتری از من داشته باشن
من در مقابل این بزرگواران هیچی نیستم
ولی از تو یکی که عقده ای هستی خیلی خیلی بهترم و خدا رو شکر
دانشگاه تبریز درس خوندی
به قول خودت خخخخخخ
تبریز فقط دانشگاه علوم پزشکیش خوبه که اونم تو توش نیستی
دانشگاه صنعتی اش هم به دانشگاه ما نمیرسه
انقدر ادعات میشد فکر کردم از بچه های دانشگاه خودمون امیرکبیرو تهران یا شریف یا علم و صنعت یا خواجه نصیر هستی
ولی حالا که خودتو معرفی کردی متوجه شدم هیچی نیستی
همون هیچی نیستی که انقدر سرو صدا کردی
قلک پر صدا نمیده عزیزم
البته میتونی خودتو نجات بدی امیدوار باش
چون من کارشناسی آزاد بودم(البته با معدل خوب) و تلاش کردم ارشد دولتی خوندم الان هم دولتی هستم
تو ام یکم تلاش کن شاید به ما رسیدی من برات دعا میکنم

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  raha

خوب انشابلدی شبانه خون رزومه دارکذایی آزادخوندی اونجامگه معدل هم هست که خوب باشه من هردمقطعمو دردانشگاه دولتی تبریزبارتبه ۹۲کارشناسی وارشد۱۳ چون شاغلم وشغلم حساسه بایدبخاطرشرایط رفت وآمداونجامیخوندم تواصلا مجازهم نمیشی من گروه آموزشیم انسانیه حتما ارشدهم شبانه دولتی خوندی خخخخخ قطعااینطوره شک ندارم آزادخون

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ

بچه تنبل های مدرسه انسانی میخونن
خدا رو شکر ریاضی خوندم با افتخار

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

ارشدم رو دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوندم پلیتکنیک تهران و دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم با افتخار
و مدرک لیسانس و فوق لیسانس تو در مقابل مدرک ارشد من هیچی نیست پس زیاد ادعات نشه به گرد دانشگاه ما هم نمیرسی ما امیرکبیریا مخیم نخبه ایم تو کی هستی که به خودت اجازه بدی خودتو با من مقایسه کنی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  raha

لیسانست آزادخوندی وارشدت شبانه واگه دکترامیخونی چرابازشرکت کردی چون ازپس شهریه اش برنمیای بازم قبول نمیشی ومجبوری پول بدی وشبانه بخونی خیلی جالبه،واقعا خانم دکترپشیمان شده ازشبانه پولی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  raha

کدوم دانشگاه تهران ؟تهران سی چهل تادانشگاه داره کدوم دانشگاه آزادمیخونی؟؟؟شبانه کدوم دانشگاه ؟؟؟؟درضمن تواگه دانشجوی دکتری هستی چرابرگشتی بازامتحان دادی خیلی خنده داره یه جای کار می لنگه

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  raha

بروپایین ترکامنتهاروبخون چون جوابتواونجادادم شایعه پراکن دلسوزکذایی

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

دلم بهت میسوزه از تنهایی دردت
این کارا رو میکنی با ما بحث کنی هم صحبت نداری
آخی آخی میگذره غصه نخور

هما
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

واقعا کنکور مزخرفی بود. فاصله صندلی ها که مثل گذشته بود. ما رو تو یه سالن بزرگ با سیصد چهارصد نفر گذاشتن که تهویه ی هواش یه در بزرگ بود که با وجود سرمای زیاد در رو باز گذاشتن که مثلا پروتکل رعایت بشه، از بدشانسی صندلی منم نزدیک در بود، از سرما دندونامون به هم می خورد و دستام خشک شده بود از هم باز نمی شد، تطبیق هویت هم که اصلا انجام نشد یعنی هر کسی می تونست بیاد جات امتحان بده، تو حوزه ما یه بی نظمی مطلق بود، دفترچه ۹۰ دقیق ای ۱۲۰ دقیقه دستمون بود عملا یک ساعت بیکار نشسته بودیم تو جلسه،دفترچه دومم به یه سریا دادن تا برای بقیه بیارن و قبل از تموم شدن وقت دفترچه اول بچه ها دفترچه رو بازکردن داشتن جواب میدادن که من خودم به مراقب تذکر دادم که این چه وضعیه. یعنی عملا مسخره بازی بود.

ریحانه
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هما

دقیقا حوزه ماهم همین بود، افتضاح

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  هما

خیلیم خوب بوددست سنجش مریزاد

ندا ادهمی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

من میدونستم حوزه ما از بابت رعایت بهداشت مشکلی نداره
ساختمان رو توی شهر می‌شناختم
عوامل برگزاری، قبلها و بارها امتحانشون رو پس داده بودن
شکر خدا هم که خیلی خوب و کامل خونده بودم و مشکل وقت و تنبلی نداشتم و الانم از عملکردم راضی ام
ولی حتی الانم از تصمیم ام مبنی بر تعویق آزمون پشیمون نیستم، چون میدونستم همه جا شرایط مثل هم نیست
من حتی توی برگه نظرسنجی قبل آزمون هم نوشتم که برگزاری این آزمون مصداق عینی ظلم و بی عدالتی بود مخصوصا در حق عزیزان خوزستانی

دوستان اگر ما در این بی عدالتی کوچکترین تقصیری داشتیم، حلال کنید

نازنین زهرا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

دقیقا بزرگوار منم با اینکه تلاش کرده بودم بازم میگم برگزاری اشتباه بود… ما که خوزستان هستیم و معمولا باگرما خوزستان رو میشناسن همه، اینقدر باد سرد از پنجره میومد که تمرکزم از دست داده بودم کم کم همه اعتراض کردن خیلی سرد هست و مراقبا میگفتن مجبور هستیم باز باشه چه برسه به شهرای سردتر وای خیلی بد بود ولی مجبور بودم غلبه کنم
خلاصه با تمام سختیا ان شالله خدا نتیجه تلاش همه بزرگواران رو بی ثمره نگذاره

اصلا ازمون ما همش یک مبحث بود از ۴۵سوال که ۲۰سوالش از یک مبحث بود فقط، و جای تعجب بود برای من که ازمون امسال گروه ماه اصلا روی مباحث مهم دیگه مانور نداده بودن فقط از یک مبحث این همه سوال اورده بودن

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

شماکه سردمدارتعویق ونرفتن سرجلسه بودید امسال تعداغایبان کم بود

نازنین زهرا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

موافق تعویق بودم ولی نگفتم که نمیرم…
شما برو خود را باش یه بار میگی موافقم یه بار میگفتی مخالف چندتا کامنت پایین تر میگفتی پشیمون شدم با خودت چند چندی خبر مهم؟ یا مردم ازاری یا روانی

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

اون من نبودم دوستای شماهستن بجای من کامنت میذارن من روحرفم هستم

نازنین زهرا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

برای ما زیاد غایبین
همه جا که مثل هم نیست

مصطفی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

بی عدالتی این هست که برگزار نمیشد چون حق اونایی که خوندن ضایع میشد همینکه برگزار شد خداروشکر کمتر کسی هم کرونا گرفت خداروشکر . الحمدلله

رضا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

متاسفانه هیچ پروتکلی رعایت نشده بود حتی نور کافی هم نداشتیم
ولی یادتون نره چکار با ما کردند به صفحات اینستاگرامشون حمله کنید تا عبرت بشه برای همه

مصطفی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

موندم میگید هیچ رعایت نشده بود اما همگی صحیح و سالمید
خداروشکر هیچی نشد

پری
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

راستی خبر مهم گفتی خودتو معرفی میکنی بعد آزمون…
فقط خواستم بگم مهم نیستی…
روز خوش مریض خوددرگیر…

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  پری

پری خانوم !توکه میگفتی نمیرم جلسه چرادروغ روعادت کردیدبراخودتون ،من رتبه ام زیرده خواهدبودخیلیم عالی بودبرگزاری ،احسنت به سنجش

پری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

از کجا میدونی رفتم؟ خودت با ۴ تا آیدی اومدی شاید منم یکی دیگه م؟؟؟ شاید

مریم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

شما که رتبه زیر ۱۰ میشی و کنکور را عالی دادی حتما خیلی کار پژوهشی داری اسم و فامیلت را بگو تا ببینم چکاره ای؟ در غیر این صورت حرف زیادی نزن

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بوقتش رومیکنم دوتامقاله علمی پژوهشی شاگرداول دانشگاه تبریزدردوره ارشد ومدرک زبان تولیمو توچی داری حالا

مریم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

وقتش الان هست که فکر میکنی همه تنبل هستن و تو زرنگ. من ادعایی ندارم شما که چندروزه خودکشی کردی باید سوابق را بگی. اسم و فامیلت را بگو تا منتظر نتایج باشیم.

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بوقتش میگم خودکشی نه بابرنامه درس خوندم نه اینکه دوسه هفته چندنفرو علاف کنی به امیدتعویق که خدایاکروناهست ووای نریدامتحان ولی خودت اولین نفربودی کارت گرفتی

مریم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ

من بیماری داشتم و ریسک نکردم و نرفتم سر جلسه. حتما میخوای صبر کنی نتایج بیاد و اسم یکی از رتبه های تک رقمی را بزنی به نام خودت. اگر اینطوری نیست الان اسم و فامیلت را بگو تا اسکرین شات بگیرم و منتظر اعلام رتبه ها باشم. در غیر این صورت میخوای همان کاری را بکنی که گفتم

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم جون
من ۱۳ تا مقاله دارم ۶ تاش isi و اسکپوس هست یکی iscو بقیه کنفرانس بین المللی
انقدر به خودت نناز فکر نکن کسی هستی در مقابل من چیزی نیستی و خیلی از دوستان دیگه که قطعا موفق تر از من هم هست
آدم خنده اش میگیره کامنت هاتو میخونه
نتیجه مهمه دوست عزیز

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  raha

شمااگه دکتری رودردوره شبانه میخونی، چرا بازشرکت کردی بااینهمه رزومه کذایی چطورروزانه قبول نشدی جالبه واقعا دروغ شاخداربه این میگن حتما آزادمیخونی بخاطرشهریه اش که ازپسش برنمیای میخوای روزانه قبول بشی که محاله قبول بشی مدرک زبان هم نداری

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  raha

عزیزم زبان رو۸۵درصدزدم حواست باشه استعدادهم ۵۰تخصصی ۷۰ یادت باشه فقط

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

والا زبان حداکثر ۷۰ میشه زد اگر خیلی تسلط داشته باشی میشه ۸۰ اونم دیگه استعداد فرصت نمیشه که بزنی نهایت ۱۵ درصد
تو که اطلاعات کافی نداری و بلوف میزنی حداقل کارنامه رتبه برترها رو بببن گوشی دستت بیاد که دروغت در نیاد

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  raha

تنبل خانوم من مدرک تولیمودارم بچه آزادخون چرافرصت نشه زبان جمعابیست دقیقه زدم استعدادهم وقت داشتم زدم حالا تونهایت چندبزنی سی چهل درصد

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

من هم آیلتس دارم هم gre به جهت اینکه در دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد تدریس میکنم باید رزومه ام رو تقویت کنم شما چی داری بنده خدا
تنبل تویی که انسانی خوندی
معدلت پایین بود نتونستی تجربی و ریاضی بخونی
با افتخار ریاضی خوندم و دانشجوی دکتری مهندسی صنایع این مملکت و مدرس دانشگاه این مملکت هستم با افتخاااااارررررر

raha
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

تصمیم گرفتم اصلا بهت جواب ندم
تو دست خودت نیست این حالت
چون تنهایی از تنهایی میای اینجا با ما بحث میکنی
حتی با اینکه کنکور تموم شده باز هم دلت میخواد با یکی حرف بزنی
انشاالله از تنهایی دربیای حالت خوب شه

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  raha

خخخخ

بازرس
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ

تخصصی ۷۰؟؟؟؟؟؟ محاله ممکن هست راستگو باش

خبر خیلی مهم- خبر مهم- علی ب-پیروز(من هستم)
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

دوستان حق داشتید واقعا بحث کرونا جدی بود و فاصله ها کم بود، من رو ببخشید

Nazanin
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ

من که نمیگذرم ازت

داوطلب دکتری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Nazanin

توکه قراربودنری سرجلسه بهانه گیر

مریم
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

خداوند شفای عاجل عنایت بفرمائید.

مهدی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مردم از خنده

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اول به شما خخ

به روح باعث و بانی برگزاری
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

باور کن پارانوئید درمان داره!

از حق الناس حرفی نمیزنم چون از قضاوتهای قبلی آن مشخصه ب هیچ کعبه ای سجده نمیکنی

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ق٫ظ

خیلیم عالی بوددست سنجش مریزاد

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

بجای من کامنت نذارشکست خورده خیلیم برگزاری عالی بود

حنون
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام خیلی کنکور سخت بود یعنی مافوق سخت
همه هم اومده بودند

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  حنون

سخت بودولی براکسیکه خونده بودراحت بودمثل من

حنون
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

منم خونده بودم چرا قضاوت میکنی

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  حنون

مگه قراربودنیان میخواستن جوایجادکنن چندنفروگرنه آزمون خیلی عالی برگزارشد

هستی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

مرررسی از وزارت علوم ۲۳ نفففر تو یه کلاس دبیرستان بودیم
علاوه بر ردیف نیمکت ها یه ردیفم صندلی تکی وسط گذاشتن ! فاصله ها کمتر از نیم تر
خدا رحم کنه بهمون
حوزه دبیرستان البرز

کریمی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام بچه های مجموعه روانشناسی اگه کنکور شرکت کرده نظر بده راجع به سوالات.به نظر من که خیلی سخت بود .فقط رشد متوسط بود بقیه خیلی سخت.نظر شما چیه

نازنین زهرا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان گلم
وای خیلی سخت بود برای ما، رشته ما علوم پایه هست خیلی سخت بود از همه دوستامم پرسیدم همین نظر رو داشتن با اینکه خونده بودم اصلا بعضی از مباحثش رو متوجه نشدم چی میخواد ولی سعی کردم همه سوالات رو حل نکنم
ولی توی کلاس من حساب کردم ۱۵نفر بودن فاصله هم نهایتش یک متر بود
فقط تنها حسنش برای ما که خوزستان هستیم چون تو شهرای مختلف حوزه کردن یکم خلوت تر بودنش بود جلوی در ورودی حوزه ها و مثل پارسال ازدحام فقط توی دانشگاه چمران نبود
میگفتن ماسک و الکل هست هم نبود الکل خودمون برده بودیم البته هر کسی باید بیاره خودش این بهتر هست حالا حوزه های دیگه هم دوستان باید بیان بگن
ولی در کل رعایت خیلی سفت و سخت که میگفتن نه همچین چیزی نبود

خبرمهم(خودخودمم)
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

مگه خونده بودی؟

سحر
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ

نه فقط تو خونده بودی مشنگ

شهروند
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

این آزمون هم گذشت؛
شکر خدا سوالات هم بد هم نبود؛
یک گلایه ی بزرگ ماند و این که با وجود سیل درخواست های فراوان برای تعویق، هیچ مسئولی از هیچ ارگانی حاضر به شنیدن سخن مردم نشد؛
لازم بود تا دوباره واژه ی “شهروند” را به خاطر بیاوریم و بدانیم که همگی با ارزش هستیم و هیچ کسی حق ندارد بر حقوق ما پای گذاشته و به ما توهین کند…
حتی شما مسئول عزیز!

#فقط_خدا

داوطلب
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام بچه ها انشالله ازمونتون رو خوب داده باشید بچه ها واقعا همه چی خوب بود طبق گفته هاشون؟؟؟؟ …ازمون وکالت رو پیش رو دارم میخوام ببینم قرار هست تو چه شرایطی منم ازمون بدم

شهروند
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام بزرگوار؛
از سال پیش فاصله ها را بیشتر کرده بودند و اثر انگشت هم به جهت مسائل بهداشتی نگرفتند ولی به هر حال با دو ماسک و الکل و… تشریف ببرید.

مهدی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام. من تازه اومدم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و فکز نمی کنم مشکلی باشه. من خودم کارمندم و الان که میبینم؛ محیط کارم ده مرتبه شلوغتر و خطرناکتره. برای همین با دید مثیت برید هر چند احتیاط ممکن را در نظر داشته باشید.

ندا ادهمی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام چون حس شما رو قبل از آزمون خودم داشتم میخوام دلنگرانی تون سامان بگیره
من ساعت هفت و بیست رفتم مقابل درب حوزه بسیار خلوت بود
برای تحویل وسایل هیچ صفی نبود
البته من گوشی و کیفم رو داخل ماشین گذاشتم و تحویل ندادم
فاصله صندلی ها ب نحو احسن رعایت شده بود
هیچ بازرسی بدنی بصورت دستی در کار نبود.
بسته سوالات رو زمین گذاشته نمیشد
الکل بود
ولی حوزه نا ماسک ندادن
خبری از اثر انگشت نبود شکر خدا
تهویه روشن بود
بازرس ها هم اومدن
تمام مراقبین ماسک داشتن
فقط داوطلبین گاهی برمی‌داشتن ک من سریع ب مراقب تذکر میدادم
(((واقعا حیف از بعضی‌ها که تا به این سطح رسیدن!!!!!!)))
الان هم اس ام اس سازمان سنجش اومده برای نظرسنجی
میفرستم خدمت تون:

“خانم ندا ادهمی کیانارمکی
چنانچه در آزمون دکتری ۱۴۰۰شرکت کرده اید حداکثر تا ساعت ۱۵امروز، با ارسال یک عدد سه رقمی(مانند ۱۴۷ از هر سوال یک گزینه) به سرشماره ۳۰۰۰۱۲۶۶ در نظرسنجی شرکت نمایید:

الف-اصول بهداشتی در برگزاری آزمون در حوزه رعایت شده بود؟ ۱:بلی/ ۲:تاحدودی/ ۳:خیر

ب-فاصله صندلی ها(حداقل ۱.۵متر) رعایت شده بود؟ ۴:بلی/ ۵:تاحدودی/ ۶:خیر

ج-الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی(ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و داوطلبان) رعایت شده بود؟ ۷:بلی/ ۸:تاحدودی/ ۹:خیر

ان شاء الله موفق باشید و به سلامت برگردید

پری
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام. من حوزه م تبریز بود. امروز اینجا برف می بارید بعضی وقتا هم نمیدونم تهویه میزدن کولر میزدن چی بود منجمد شدیم نمیتونستیم مداد دستمون بگیریم. انداخته بودنمون تو سالن ورزش روشنایی هم نداشت. همه هم با هم صحبت میکردن کسی کاری بهشون نداشت. واقعا که.
رعایت پروتکلهای بهداشتی… دیدیم خسته نباشید واقعا

خبرمهم
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  پری

خیلیم عالی بودسردمدارتعویق

سحر
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام
فاصله ها باید بیشتر بشه کم بود.
با خودتون ماسک و شیلد هم ببرید.چون علاوه بر حوزه ،سطح فرهنگی داوطلبا هم مهمه.حوزه ما امروز بچه ها ماسکاشونو گذاشته بودن زیر چونشون.
نون پنیر میخوردن و ….
خواستم به مراقب تذکر بدم دیدم خودشم داره نون پنیر میخوره!
پنجره رو هم بستن گفتن سرده
دیگه این چیزا تقصیر سنجش نیست شعور یه سری داوطلبا کمه..پس مجهز برو

مریم
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

دوست عزیز خب گرسنه بودن چه اشکالی داره؟ مقصر عوامل برگزاری آزمون بودن

فقط خدا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

بچه ها آرزومه همه سلامت برگردیم از آزمون ..اگر چه استرس هست ..تو رو خدا رعایت کنید و خییلی مواظب خودتون باشید ….بچه ها به خاطر خانواده هامون تو رو خدا رعایت کنید ..خوزستان برات چه جوری بمیرم ؟؟..داوطلبان خوزستان من همش دعا کردم همه رو و شماها رو .. الهی که سلامت باشید ..تو رو خدا دو تا ماسک بزنید..

بچه ها سوره فیل و یادتونه عبدالمطلب گفت خدا خودش مواظبه خونش هست و خدا چه جوری مواظبت کرد از خونه ش .. باور کنیم ما با خدا باشیم همه چیز به نفع مون میشه .. باور کنید حتی اگر هزار نفر قصد از بین بردن کسی رو داشته باشن تا خدا نخواد نمیشه ..فقط از خودتون مواظبت کنید زیادتر از یه حرف ..
در پناه خدا باشید همگی..

در این زمانه خوشم چون تو یار ناز منی ..
قمار دل به تو بازم که تو یار دل نواز منی..
وقوف دل که به کوی تو مستدام افتاد..
مرا به کعبه چه حاجت که تو حجاز منی ..

نازنین زهرا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

نمیدونم به سازمان سنجش چی بگم، به هر کی میگم میگه مگه مجبوری بری توواین اوضاع خوزستان اونم یه شهر دیگه ماشین شخصی هم ندارم با هزار زحمت تاکسی زرد راضی شد صبح زود ما رو ببره شهر حوزه برگزاری
واقعا ادم میمونه چی بگه از این همه خودخواهی
خیلیا تو شهر ابی هستین خواهشا اظهار نظر نفرمایید نسخه نپیچید قضاوت نکنید کی خوند کی نخوند
کی تنبلی کرد کی نکرد ماهاست تلاش کردم ولی بادیک شب استرس داره به باد میره
یه چشمم اشکه دارم اینو تایپ میکنم واقعا نگرانم نمیتونمم چشمام ببندم و نرم و از خودخواهی و نامردی خیلیا دلم گرفته که میگن هر کس میخواد نره
نمیدوتم دلشون میخواد تو شرایط ما باشن و. همین کلمه رو بشنون چه حالی میشن
مراقب رفتار کلمه هایی که میگیم باشیم ایران فقط شهرای شما نیست ماهم ادمیم ماهم خانواده داریم. حقمون بود تو شرایط بهتری بریم سر ازمون
خدایا بزرگیت رو شکر

Anonymous
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

ب امید موفقیت همه

مهدی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

به امید موفقیت برای همه دوستان. دیگه سعی کتیم با انرژی و دید مثبت فردا سر جلسه بریم.

Milad
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

این همه داوطلب خواستار تعویق حتی نتونستیم یک آزمون را عقب بیاندازیم.
خیلی ناتوان هستیم .
هیچ امیدی به این نسل نیست.

مریم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Milad

هیچ امیدی به مسئولین نیست دیگه چکار باید می کردیم؟

خبرمهم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Milad

بله ماگفتیم قبول نکردیدموفق باشید

فرشته
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

خانم المیرا انقدر با روان بقیه بازی نکن هر سری میای میگی تجمع کردیم گفتن اگر تعداد بره بالا تعویق میکنن،واقعا به حال تو و امثال تو باید تاسف خورد

تعویق دکترا
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

بزار راحت باشه از درس خوندن زیادیه

خبرمهم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

مگه میشدآخه

Milad
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

من خودم کرج هستم ولی نگران بچه های خوزستانم.
این کشور فقط مردم را ناامید میکنه در هر شرایطی و در هر زمانی.
افسوس …

پیروز
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

المیرا خواهشا کم چرند بگو و داوطلبان مظلوم رو گول بزن.
یه ذره شرف داشته باش

سردار
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

فاجعه ی بزرگ بعد از این آزمون انفاق میفته بعد میان به دروغ میگن مردم رعایت نکردن توی دور همی ها جمع شدن نمیدونم چرا جون ما براشون اهمیت نداره دستی دستی میخان ما رو به کشتن بدن

المیرا
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان.من و خیلی از دوستام مقابل وزارت بهداشت بسط نشستیم و سد راه شدیم.گفتن اگه تعدادتون دو برابر این مقدار شه تا بعد از ظهر خبر تعویقو اعلام میکنن.لطفا همگی بیاین

ن.
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

واقعاا راست میگی یا بارم الکیه؟؟

تعویق دکترا
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ن.

الکی میگه

Ss
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

سلام امروز که تعطیله

خبرمهم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

جالب بود واقعا

Atefeh
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دوستان آنها حرف ما رو نشنیده گرفتن
داد زدیم باز هم نشنیدن، فراموش نمی‌کنیم.
ایامی فراخواهد رسید ک آن ها داد میزنند و ما نشنیده میگیریم. البته اگر زنده بودیم.

رامین
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

به خاطر منافع خودشون دارن با جون مردم بازی میکنن من که آزمون نمیدم از جونم سیر نشدم خدا جوابشونو بده.

Zahra
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

من حس یه قربانی دارم ، مدتها زحمت با وجود شرایطی که داشتم ، کارتمو گرفتم ولی تصمیم ندارم شرکت کنم، دو هفته اخر خراب کردم، ستاد کرونا با مدیریت ضعیفی که داشت گفت دهم تصمیم می گیریم اگه اوضاع بد بشه تعویق میندازیم ولی بازم دروغ گفت، همه برنامه ها ما رو خراب کرد

خبرمهم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

حل میشه

ندا ادهمی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ

کاش من زودتر این سایت رو چک میکردم و میتونستم کمک کنم!!!! :'(:'(:'(:'(

دکتری
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

سلام ببخشید خانم ادهمی برای امسال چند وقت خوندید و روزی چند ساعت ؟ یعنی برای آمادگی لازم چه مدت زمانی رو لازم میدونید ؟؟؟

ندا ادهمی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

سلام، بستگی به رشته تون داره
من حقیقتا پارسال اسفند که تعویق شد و محل کارم تعطیل شد شروع کردم به خوندن، چون آزمون افتاد آخر فروردین یک و نیم ماه فرصت داشتم
و مطالبی که بیشترین فراوانی رو داشتن مطالعه کردم. دروسی که ریسکی بود حذف کردم
بعد آزمون افتاد بعد عید فطر(اوایل خرداد فک کنم) و من با ی برنامه ریزی مابقی مطالب رو هم خوندم
تا دوباره آزمون افتاد تیر من بازم مطالب اضافی خوندم
وقتی آزمون افتاد مرداد من نشستم جمع بندی کردم و مطالب رو خلاصه کردم و هفته آخر خلاصه هامو خوندم
ولی واقعا تصور نمیکردم رتبه به این بدی بیارم
اونم آزمونی که ۴۰% شرکت نکردن!
کل مرداد استراحت کردم و از شهریور نشستم با ی برنامه ریزی درست مطالب رو شروع کردم به خوندن
به این صورت که تست میزدم هرجا مبحث تست رو بلد نبودم به جزوه رجوع میکردم
از اول بهمن هم دارم جمع بندی میکنم
با وجود همه اینها قصد دارم زبان اصلا نزنم، و یه درس به اسم اقتصاد ایران داریم که اونم دراپ کردم.
چون رفرنس هاش زیاده
امیدوارم نتیجه زحماتم رو بگیرم.
((هرچند کاملا با تعویق موافقم، بخاطر عزیزانی که شرایط استانشون حاده))

Phd
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ندا ادهمی

ان شالله موفق باشید خبر موفقیت و رتبه عالی شما رو بشنویم
ببخشید منم زبان مشکل دارم یعنی از بس درس های شیمی سنگین هست اصلا نشد زبان اون جوری که باید خوب پیش برم دائم فقط باید برای مباحث تخصصی وقت میگذاشتم خیلی سنگین هست با زبان نزده امیدی هست خانم ادهمی؟
البته هم کلاسی من با زبان صفر شیراز قبول شدن نمیدونم همه چیز رو مصاحبه تعیین میکنه خودمم نگرانم نمیدونم چیکار کنم هر چی میخونم بازم کم هست

ندا ادهمی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

سلام مجدد
عذرخواهی میکنم من دیروز شرایط پاسخگویی نداشتم
اول از همه خسته نباشید امیدوارم همه نتیجه زحمات و تلاش شون رو ببینند و با شیرینی قبولی تلخی این روزها کمی برامون کمرنگ شه
ممنونم همچنین برای شما بزرگوار
راستش من امروز هم زبان نزدم، برای اینکه جی مت خیلی سنگین بود واقعا وقت نکردم
دوتا سوال اول رو نوشتم وقت تموم شد
ولی چون شک کردم درست باشه پاک کردم
ببینید من دوستانم با زبان سفید دانشگاه تهران هم قبول شدن، چون تخصصی به مراتب مهمتره
و اینکه ملاک زبان برای مصاحبه نمره مدارک زبان و نحوه پاسخگویی ب مصاحبه هست
ن درصد کنکور
ما هم ریاضیات و اقتصاد سنجی و اقتصاد خرد و کلان داریم هر کدوم ۳-۴تا رفرنس دارن و عملا نمیشه درسهای دیگه رو زد
امیدوارم به مطلوب تون برسید و موفق باشید

ریحانه
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ق٫ظ

دوستان آیا کسی مجوز تردد گرفته؟
اصلا از کجا بفهمیم ورود به چه شهرهایی ممنوع؟

Zahra
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ

ظالمانه ترین شکل استبداد ان است که در پس قانون و با نام عدالت اجرا شود
مسئولین مرتکب خطای نابخشودنی شدن و این فراموش نخواهد شد

Zahra
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ق٫ظ

خطاب به مسئول
امام هادی (علیه السلام)
لَا تُخَیِّبْ رَاجیکَ فَیَمْقُتَکَ اللّهُ وَ یُعادیکَ.
کسی که به تو امید بسته است ناامیدش مگردان، وگرنه مورد غضب خداوند قرار خواهی گرفت.

غمگین
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

بسیار غمگین هستم
احساس میکنم نابود شدم
در امتحان شرکت نمیکنم ترس در تمام وجود من رخنه کرده
هیچوقت ابن خاطره تلخ را فراموش نمیکنم :

بی انصافی که در حق داوطلبین دکتری ۱۴۰۰ شد.

دوستان خدا پشت و پناهتون

خدا نگهدار

مهدی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  غمگین

خودتو ناراحت نکن. اگر خوب رعایت کنی هیچ اتفاقی نمی افتع. گاهی ترس از خود بیماری بدتره. به خدا توکل کن و حتما شزکت کن همه چیز به خوبی تموم میشه.

ریحانه
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

افسوس که دیگه خیلی دیر شده بله همه حوزه آماده شده
همه خودشون آماده کردند جز ما

خبرمهم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ریحانه

موفق باشید

دانشجوی فردوس
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

وزارت بهداشت که آزمون دکترا تیر ۴۰۰ برگزار میکنه.
استان ما کرونای انگلیسی هست آزمون مرکز بگزار میشه .همه یکجا

دانشجوی فردوس
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

دیگه امکان تعویق نیست .با غیبت ار آزمون با خیال راحتتر

Zahra
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

عجب روزگار بدیه، این همه تناقض در حرف و عمل، در رسانه،مطمئن باشید، مطمئن باشید این عمل ناشایست در اذهان عموم خواهد ماند

h
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ

دوستان نتیجه جلسه امروز چی بود؟چرا خبری نیست؟

صبا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

متاسفانه هیچ خبری نیس ازتعویق

داوطلب دکتری
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

من اصلا متوجه نمیشم چرا تعویق نکردند

من شخصا واگذار به خدا میکنم چون این تصمیم اشتباهی بود

بی انصافی تا این حد

مهم‌ترین خبر
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

ان‌شاالله که هر چی خدا بخواد همون بشه. ولی امیدوارم وزارت بهداشت تو عملکردش تجدیدنظر کنه. الان برای بنده که تو آذربایجان هستم پیامک اومده از طرف وزارت بهداشت که منع تردد و سفر اعمال شده به منظور قطع زنجیره. ولی با برگزاری کنکور و تردد داوطلبین مشکل ندارن گویا.

یا حسین خودت تعویق کن و گرنه بدبختیم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

آخه چرا چرا باید بریم امتحان بدیم ما ؟خب چی میشه تعویق کنن ؟خوب خودش به خواب زد ستاد کرونا ای لعنتی ها

جان وین
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

شمایی که میگی به فکر بقیه باشین خب خیلیا مشکل سربازی دارن عقب بیوفته تو پادگان که نمیتونن بخونن و عملا حذف میشن بخاطر یه عده ادم که خیابونارو هر روز متر کردن و نخوندن و پیرهن عثمان کردن کرونارو کلیم تدارک دیدن برگزار میشه خداروشکر

مهم‌ترین خبر
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  جان وین

من هم میگم نمی‌خواد برای فرار از سربازی به فکر دکترا خوندن باشید. والا درس هم خوب بهانه ای شده برا یه عده تن پرور که عادت دارن مادرشون تر و خشکشون کنه. تا نرن سربازی.
بفرما این هم قضاوت، این هم همه رو به یه چوب زدن از نوع اعلاش.

بهاره
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

کاش واسه اینکه امثال شماها سر جاتون بشینید هم شده تعویق میشد!
به منِ موافقِ تعویق که از مرداد تا الان برای کنکور آمادم(چون آزمون مرداد رو نرفتم) و جز واسه مریضی بابام که محبور شدم برم بیمارستان، هیچ جارو متر نکردم تهمت زدی و تا قیام قیامت بهم مدیونی!
وقتی که گذاشتم، به پولی که دادم، ترسی که دارم، همه اش تفسیر اونایی که به موافقها انگ درس نخوندن زدن!
تسویه حساب ما باشه یوم الحسرت

جان وین
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ

فعلا بسوز شما ما که به هدفمون رسیدیم

مریم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  جان وین

مگه آزمون را دادی و مصاحبه قبول شدی که به هدفت رسیدی؟خدانکنه امثال شما بخوان بشن دکتر این مملکت

خبر غیرمهم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  جان وین

عادت کردیم به قضاوت های بیجا!

موافقین تقلبی تعویق رو باور نمیکنیم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  جان وین

کاملا حق با شماست. نگران نباشید

ندا ادهمی
اسفند ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  جان وین

“جان وین” محترم
کاش سازمان سنجش هفته پیش یک نظرسنجی میذاشت هرکسی با شماره داوطلبی‌اش شرکت میکرد تا بفهمیم کیا تقلبی هستن و کیا نه
کسی که تا الان خوشگذرونی میکرده از الان تا شیش ماه دیگم بهش وقت بدن افاقه نمیکنه
من خودم پارسال اسفند که تعویق شد شروع کردم به خوندن، چون یک ماه یک ماه تعویق میشد برای همین بکوب میخوندم و نشد خوشگذرونی کنم;-)
ولی آخرش رتبه داغانی اوردم
پس کسی که موافق تعویقه یا خونده و بخاطر سلامتی خودش و خونوادش مجبوره زحمتشو ندید بگیره و دلش ازین میسوزه
یا کم خونده و با این وقت اضافه میتونه کامل بخونه!!!!!
اینجا همه دیگه سطحشون بالاس بچه دبیرستانی که نیستیم یکی فکر کنه خییییلی زرنگه و بقیه خنگن!
من شهرم آبیه خیالم راحته
فکرمیکنم که به اندازه هم خوندم، ولی خودمو میذارم جای اون عزیز خوزستانی! اون عزیز یاسوجی!
اگر منم بعد اینهمه زحمت و خوندن مجبور بودم بین دوراهی مرگ و مدرک یکی رو انتخاب کنم شاید الان اندازه همین عزیزان ناراحت بودم
مدرک خوبه، دکتری خوبه، ولی از همه اینا بهتر انسانیته عزیز

هستی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

واقعا متاسفم که باید توی این شرایط کرونایی با استرس سر جلسه حاضر بشم. هیشکی نبود از ما‌داوطلبان دکتری دفاع کنه و کنکور رو به تعویق بندازه.همش اعلام می‌کنن برگزار می شه و تن و بدن آدم‌رو می‌لرزونن…ظلم تا کی واقعا… دوستان همگی موفق باشین

داوطلب دکتری
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

بچه ها نتیجه چی شد؟

Zahra
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

دوستان نتیجه جلسه امروز چی شد؟ تعویق میشه

Atefeh
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

کدوم جلسه؟؟

الی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

از اول جلسه ای درکار نبوده همون اول نظرشون رو گفتن و به هر قیمتی میخوانبرگزار کنن و هیچ انرزی جدیدی صرفن کردن
شما هم تصمیمت رو بگیر اگرآمادگی داری یک و دوم با خطرش مشکلی نداری برو کنکور بده نمیخوای هم بذار سال بعد
من شخصا شرکت نمیکنم برام دکتری گرفتن تو این بیکاری و شرایط خ اهمیت نداره ادم علمش با مقاله و کتاب خوندن هم بالا میره

هستی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

جلسه کجا بود؟؟اگه‌ ما مهم بودیم زودتر برامون یه فکری می‌کردن..نمی زاشتن به آغوش مرگ‌ بریم

پیروز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

الان دوباره نظرم عوض شد تعویق نشه بهتررره

Phd
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیروز

مسخره

صبا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه تا الان چندنفر کارت گرفتن؟

موافق تعویق هستم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان چرا امروز از هیچ کسی دیگه خبری نیست؟
کسی خبر جدیدی داره بگه خواهشا
یه سوال داشتم لطفا اگه میدونید راهنمایی کنید
قسمت ویرایش اطلاعات کارت وقتی ویرایش میزنی چرا کارت هنوز با اطلاعات قبلی نشون میده؟

Phd
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

پایینش مینویسه که با همون اطلاعات قبل هست کارت ورود ولی در اعلام نتایج اعمال میشه دوست عزیزم

Nazanin
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ

همین الان اخبار اعلام‌کرد کنکور جمعه برگزار میشه

پیروز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

دوستان عزیزم به امثال آدم‌های مثل Breeze و عده ی که میخوان تو گوش شما هی تعویق تعویق کن و انرژی منفی میخوان بدن و اینا میخوان شما رو به بیراه ببرن. اینجور آدما خودشون هم واسه خودشون مهم نیستن و الکی دارن هی بهونه کرونا رو میارن و میخوان شماها رو خسته کنند.
به هیچ وجه به اینجور آدما توجهی نکنین و این دو روز رو هم به خوبی و با انرژی مثبت بگذرونین تا جمعه صبح با انرژی بالا بریم واسه یه آزمون خوب.

Breeze
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیروز

برای شما یکی که فقط باید تاسف خورد. می شه تشریفت رو ببری متمرکز بشی روی پیروز شدنت و انرژی مثبت گرفتنت؟
اتفاقا خود شما نماد انرژی منفی هستی. مراقب کلامت باش.
من جایگاه خودم رو دارم و مدرس دانشگاهم، امثال تو برای خودت و اطرافیانت اهمیتی قائل نیستی. شک نکن.
ضمن اینکه شما دچار دوگانگی شخصیتی هستی. کامنت می ذاری نطرم عوص شد موافقم. دوباره مخالف می شی؟! اصلا اینجا چیکار داری اگه اماده ای و برای جون خودت و دیگران اهمیتی قائل نیستی.

خبرمهم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Breeze

چرابراخودت متاسف نیستی پس

داوطلب
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیروز

من تایید میکنم حرف شما رو. خودت موافق تعویق بودم البته علت عمدش این بود که با توجه به مشغله کاریم زمان کمی برا مطالعه داشتم. ولی وقتی سنجش دو هفته قبل گفت برگزار میشه کاملا مشخص بود که تاکیدش بخاطر این بود که داوطلبا بدونن مجوز آزمونم گرفته شده و حتما برگزار میشه. حالا برخی از دوستا مکرر با تلقین این که تعویق میشه… صرفا دو هفته داوطلبا رو از درس خوندن هم انداختن و جو رو متشنج کردن. جالبه پس فردا آزمونه هنوز میگن تماس گرفتیم تعویق میشه….!!!!!

Breeze
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من نگفتم، گفتن تعویق میشه! بلکه اونچه گفتن رو انتقال دادم. با دقت بخونید نقل قول رو.
همه به اندازه هم دچار فشار و استرسیم.
کسی که موافق تعویقه چطور اینطور براورد میشه که بخواد جو رو متشنج کنه؟! صرفا هر موافقی حرف دلش رو زده در این مدت.
همین.
والسلام

النا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Breeze

درسته اما دیگه فایده ای نداره آخر هفته است کسی به کسی نیس

خبرمهم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  پیروز

احسنتتتتت

فاطمه
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

دوستان دیگه امیدی هست؟
خیلی ناراحت شدم واقعا وقتمون از دست دادیم

خبرمهم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

تازه متوجه شدی؟چندبارگفتم من میدونستمممممم

رزی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

خداوکیلی اخبار شبکه ۱ الان داره میگه چقدر وضعیت داغون
فلان کشور داغون
ولی چرا نمیگه مرد عمل باشیم چرا فقط حرف میزنن
انگار نابینا و ناشنوا شدن انگار نمیفهمن چه خبره

Breeze
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

دوستان من الان دوباره با ۴۰۳۰ تماس گرفتم. و کلی صحبت کردم..نکته ی مهمی که گفتن این بود که:” تعداد تماسها خیلی زیاده و برای خود ستاد مسئله مهم اینه که کنکور در شرایط یکسان از نظر بیماری کرونا برگزار نمی شه و مناطق جنوبی بیشتر دچار مشکل هست و حق داوطلبا اینه که در شرایط یکسان کنکور بدن، ساختمان هم در صورتی تهویه درست داره که نوساز باشه که این عملا غیر ممکنه. ان شالله خبر خوش بشنوید”.
من حتی گفتم چنانچه برگزار بشه مطمئن باشید خیلیا دست به اقدام قانونی خواهند زد چون این برگزاری از هر نظر اشتباهه، سازمان سنجش به فکر برنامه های خودشه و براش مهم نیست. با یک حساب سرانگشتی ۱۸۰هزار داوطلب رو ضربدر ۱۵۰ هزار تومن کنید ببینید چقدر می شه و این حق الناسه. و تنها ستاد کرونا و وزارت بهداشت می تونه حامی باشه
نه سازمان سنجش یا وزارت علوم…
به نظرم شما دوستان عزیز هم امروز بارها و بارها تماس بگیرید. گویا صداها ضبط هم میشه. تعداد بیشتر باشه موثرتره.

هستی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Breeze

چقدردیگه تماس؟
یکسال زحمت و تلاشمون دود شد رفت هوا… بنظرم بعیده که تعویق شه برید خودتون آروم کنید آماده امتحان شید
ساختمون ها که حتما جدبد من تو خود تهران افتادم یه مدرسه که مال سی سال پیش!

Breeze
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

حق گرفتنیه..
سازمان سنجش به روشنی روز داره مرتکب ظلم، حق الناس و بی عدالتی میشه و باید پاسخگو باشه.

النا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Breeze

پولا متعادل نیستیم نه به تعویق پارسال که شورش رو درآوردن نه به امسال که پاشون رو کردن تو یه کفش تعویق زیاد از حد درست نیس چون خ برنامه هارو مختل میکنه از زندگی شغل و مشکلات روحی و فردی هر شخص بگیر تا مشکلات سربازی و زمان مصاحبه و شرع ترم و البته پیدایش نوع جدید از کرونا چون این وضعیت حالا حالاها ادامه داره اما در وضعیت پیدایش موج جدید هم اشتباه مثل الان اونم دم عید که مردم به هرحال خرید های ضروری رو مجبورن انجام بدن مواد شوینده و اغذیه و وسایل بهداشتی ایکاش سنجش با ستاد کرونا هماهنگی میکرد و طی برنامه ای بعد ار عید کنترل رفت و آمد مثل منع بین شهری و تعطیلی یک هفته ای و بعد ار اون کنکور رو سریع برگزار میکرد حوزه ها هم افزایش میداد نه اینکه چندتا الان خدایی چه حوزه ای اضافه شده وقتی ما باید یک ساعت و حتی دو ساعت اونم بدون وسیله شخصی روز جمعه در این وضعیت با وسایل نقلیه عمومی بیایم وضعیت اقتصاد هم با این کرایه تاکسی ها نمیشه واقعا نمیفهمم الان شهر ما دانشگاه پیام نور داره شهری که بیست دقیقه با ما فاصله داره دانشگاه آزاد داره چرا این ها رو حوزه امتحانی نمیکنن بازم بیست دقیقه هم فاصله کمتری هم از لحاظ اقتصادی خ بصرفه هست کلا ازین طرف بوم میافتن یا از اون طرف دارن با جون بالاترین قشر فرهنگی جامعه بازی میکنن تو رو خدا مثل بچه ها هم به جون هم نیافتین… ادامه نظر»

رضا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

مجوز تردد به چه قیمتی؟؟؟؟؟
دوستان میگن باید از فرمانداری نامه بگیرید
خداوکیلی ببینید ما درگیر چه مسخره بازی شدیم
فرمانداری که هر روز داخلش تجمع اعتراضی یک قشری از اون شهر هست حالا ما باید داخل فرمانداری هم با این وضعیت ورود کنیم
خدایا داریم کجا زندگی میکنیم

سازمان سنجش و صدور مجوز تردد
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام چه جالب . در کدام مفاد و مقررات مجوز تردد را سازمان سنجش صادر می کند ؟؟ یعنی چطور سازمان سنجش از لحاظ قانونی قادر به صدور مجوز تردد بین شهری هست که اینطور اعلام کرده که مجوز تردد صادر کردیم . یعنی از این اوضاع اسف بار تر که هر ارگانی حیطه وظایف تخصصی خودش را نشناسد و داوطلبان زبان بسته را سردرگم کند ؟؟؟ از همان ابتدا مشخص بود که مجوز تردد حکمش با سازمان سنجش نیست و حتما استانداری و فرمانداری باید ورود پیدا کنند آنها که شهرشان مشکل تردد دارند باید همه با هم اعتراض کنند که چرا سازمان سنجش در موضوع صدور تردد بین شهری ورود کرده ؟؟؟؟؟؟ مگر نه این است که استاندار یک شهر در زمینه سامان دهی بحران کرونا اجازه اتخاذ تدابیر دارد ؟؟ پس استاندار خوزستان که منع تردد را اعلام کرده ، چرا خلاف تشخیص و دستور ایشان ، عمل می کنند ؟؟؟؟

تعویق
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

عدم تعویق فوری خیانت در حق قشر تحصیل کرده است
شرایط کرونایی خیلی بحرانی است

یلدا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق

اره تنبل خان

تعویق
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

با توجه به تشدید روند شیوع ویروس کرونا و بخصوص فراگیر شدن کرونای انگلیسی که بیشتر نسل جوان را تهدید می کند، لازم است #وزارت_علوم نسبت به تجدید نظر در رابطه با برگزاری آزمون #دکتری که ۱۵ اسفندماه با شرکت جوانان نخبه کشورمان برگزار خواهد شد، اقدام نماید.
رییس کمسیون اجتماعی مجلس
مهدی عیسی زاده

مهلقا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

یاشاسین نماینده میاندواب
یاشاسین تورک

تعویق
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهلقا

یاشاسین ایران عزیز

موافقین تقلبی تعویق رو باور نمیکنیم
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

همونطور که ۲ هفتتون رو الکی با فکر تعویق حروم کردید،، این دو روزتون هم هدر میشه! عاقل باشید،، وقتی سنجش میگه ماسک میدم فضایی حوزس ک تهویه داشته باشع،،، ینی جنگاشونو قبلا کردن ک تصمیم قطعیه،،، بعدا نظر ی نفر ادمی ک هیچ ربطی نداره اصلا مهم نیس!مجلسم ک گفته بود فرصت ندارم واسه تعویق و درگیر بودجم، ببینید این وبسایت رو برید چارخط درس بخونید یکم مدیتیشن کنید ریلکس کنید.

م
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

سال پیش هم گفت ماسک میدیم و غیره ولی از هیچی خبری نبود …در بدترین شرایط برگذار کردن

یلدا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  م

پارسال جون سالم به در بردین امسالم انشالله. برید ازمونتون بدین

پری
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

فک نکنم تعویق بشه. اینا رسما وایستادن جلوی مردم… باز دم نماینده میاندواب گرم.از هیچ کسی صدایی درنیومد.لابد یکم دیگه سخنگوی سنجش باز اعلام وجود میکنه که همه کارت گرفتن، پروتکل رعایت میشه، حوزه ها زیاد میشه… به هر نحوی شده میخان حرفشونو به کرسی بنشونن… دو سه ماه دیگه قشر جوان و تحصیل کرده میشن نورچشمی. شعارهای همیشگی و… دریغ از یک بار توجه به نیازها و خواسته های جوانان زمانی که اوناهم حقی دارن البته منظورم فقط به کنکور نیست… با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه دوستان.

پرنیا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

دوستان الکی خودتون رو سرگرم این چند نفر کردین اینا چون همشون حاشیه هستن و میخوان بهتون ضربه بزنن.
این دو روز رو هم سپری کنید به سلامتی تموم میشه و میره. نزدیک به ۱۵۰ هزار داوطلب تا الان کارتشون رو گرفتن یعنی دوست دارن و میخوان برن آزمون رو بدن.
من هم رفتم کارت ورود به جلسه م رو گرفتم شما هم اگه نگرفتین برید سریعتر بگیرید و به دقیقه آخر نزارین.
دیگه هم به حرفای این چند نفری که فقط میخوان اعصابتونو خرد کنن و وقتتون رو بگیرن گوش نکنین و بهشون توجهی نکنین.