موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دکتری پردیس بین الملل دانشگاه آزاد [زمان و نحوه ثبت نام]

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در سال ۱۴۰۱ پذیرش دکتری پردیس دانشگاه آزاد (واحدهای بین‌المللی کیش، ارس و امارات) از طریق آزمون اختصاصی صورت گرفت. اما در سال ۱۴۰۲ این پذیرش صورت نگرفت و تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پذیرش بدون آزمون در پردیس دانشگاه آزاد از طریق آزمون اختصاصی در قالب مصاحبه صورت می‌گیرد. بنابراین، متقاضیان برای پذیرش در پردیس های کیش، ارس و امارات دانشگاه آزاد نیازی به ثبت نام و شرکت در کنکور سازمان سنجش ندارد.

شیوه دیگر پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان است که شرایط خاصی دارد.

دانشگاه سراسری نیز در قالب فراخوان های پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس نسبت به جذب دانشجو در پردیس های بین الملل خود اقدام میکنند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد

در سال ۱۴۰۱، ثبت نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحد های ارس، کیش و امارات از پنج شنبه ۲۵ فروردین آغاز شده و تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه ادامه داشت. مهلت ثبت نام تا ۹ اردیبهشت تمدید شد.

ثبت نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مرحله تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از  چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز شد. ثبت نام تا روز سه شنبه ۲ اسفند ماه  ادامه خواهد داشت. فرصت ثبت نام تا ۷ اسفند تمدید شد.

شرایط ثبت‌نام دکتری واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و مصوبات شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی در سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات می‌نماید.

شرایط عمومی:

الف- اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی

ب- عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).

تبصره ۱: اقلیت‌های دینی (ادیان رسمی) مندرج در قانون اساسی از این شرط مستثنی هستند به شرط آن که متجاهر به نقض احکام اسلامی نباشند.

ج- عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

تبصره ۲: در صورتی که داوطلب سابقه عناد با نظام جمهوری اسلامی داشته باشد باید تغییر نظر او احراز شود.

د- نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها.

ه- عدم احراز فساد اخلاقی

و – عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

شرایط اختصاصی:

– داشتن کارشناسی ارشد با دکتری عمومی یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی (با فارغ‌التحصیلی حداکثر تا تاریخ 1400/6/31) که مدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

تبصره 1: فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های گروه پزشکی متقاضی شرکت در این آزمون قبل از اقدام به ثبت‌نام باید توجه داشته باشند که از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند در غیر این صورت عواقب بعدی آن به عهده شخص متقاضی خواهد بود.

تبصره 2: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آئین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 2/77633 مورخ 92/5/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 1377/9/3 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته شده‌اند در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره 3: براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/8/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633 مورخ 94/5/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

ثبت نام دکتری پردیس دانشگاه آزاد

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون اختصاصی مقطع دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی به لینک https://azmoon.iau.ac.ir/ مراجعه نمایند. امکان ثبت نام پس از خرید کارت اعتباری مهیا می‌باشد. داوطلبان بعد از خرید کارت با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

هزینه ثبت نام جهت پذیرش دکتری ۱۴۰۱ واحدهای بین‌الملل دانشگاه ازاد اسلامی ۲۰۰هزار تومان اعلام شده است. هزینه ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت نیز ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رشته‌های دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دکتری بین الملل دانشگاه آزاد 1401 مراجعه نمایید.

مراحل ثبت‌نام

1- داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه به آدرس www.azmoon.org  نسبت به خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام که به مبلغ ۲میلیون ریال می‌باشد، اقدام نمایند.

تبصره 1: اتباع غیر ایرانی جهت ثبت‌نام در این دوره لازم است با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.saorg.ir  اطلاعات مربوطه را تکمیل و با اخذ کد پیگیری ۱۳ رقمی مبادرت به خرید کارت اعتباری نمایند.

تبصره 2: با توجه به اینکه پس از خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام امکان بازپس‌گیری آن وجود ندارد لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت‌نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

تبصره 3: با توجه به اینکه در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان می‌بایست مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب می‌نمایند لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.

تبصره 4: مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

تبصره 5: مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده (مندرجات فرم تقاضانامه) به عهده داوطلب خواهد بود.

تبصره 6: پس از پایان مهلت‌های مقرر ثبت‌نام اعمال هیچ‌گونه تغییری در مندرجات فرم تقاضانامه ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد. بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به کار گیرد.

۲2- داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی فایل مربوط به عکس خود را مطابق آنچه در ادامه مطرح خواهد شد آماده ارسال نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام

فایل تصویری تهیه شده توسط داوطلب باید دارای شرایط ذیل باشد:

– فایل مربوطه لازم است با اسکن از عکس 4×3 یا 6×4  به صورت 256 Grayscale و با درجه وضوح ۱۰۰dpi و با فرمت jpg ذخیره شده باشد.

– حجم فایل تصویر ارسالی باید کمتر از ۷۰ کیلو بایت باشد.

– عکسی که تصویر از روی آن تهیه می‌شود، لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

– ابعاد تصویر ارسالی باید حداقل ۳۰۰ × ۲۰۰  پیکسل و حداکثر 4۰۰ × ۳۰۰ پیکسل باشد.

– تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هرگونه حاشیه زاید باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح و مشخص بوده و اثر مهر، منگنه و سایر مواردی که منجر به مخدوش و نامشخص بودن چهره داوطلب می شود در تصویر وجود نداشته باشد.

3- داوطلبان لازم است پس از آماده نمودن فایل تصویری و اطلاعات لازم جهت ثبت‌نام به شرح ذیل عمل نمایند:

– به سامانه ثبت‌نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند. برخی از نکات مهمی که لازم است قبل از شروع ثبت‌نام به آنها توجه کامل داشته باشید در صفحه ورودی این سامانه درج گردیده است.

– داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می‌بایست شماره کارت اعتباری و شماره کدملی در کادر مربوطه با دقت وارد نموده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت‌نام را انتخاب نمایند.

– بندهای 1 الی 10 مربوط به اطلاعات نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، شماره کد ملی، جنس، دین و تابعیت داوطلب است که می‌بایست دقیقا در محل مربوطه وارد گردد.

– بندهای 11 الی 13 مربوط به شماره تلفن ثابت، پیش شماره شهرستان، شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی داوطلب است. وارد نمودن صفر در ابتدای پیش شماره الزامی می‌باشد.

– بندهای 16 الی 17 مربوط به نشانی محل سکونت، استان محل سکونت و کد پستی ده رقمی می‌باشد که لازم است داوطلبان اطلاعات آن را با دقت تکمیل نمایند.

نشانی داوطلبان لازم است دقیقا به صورت مشخص شده در فرم ثبت‌نام شامل شهر خیابان کوچه پلاک طبقه و … وارد شود. کد پستی لازم است به صورت 10رقم وارد شود.

– بند 18 مربوط به نوع وضعیت خدمت وظیفه داوطلبان مرد است که لازم است نسبت به تعیین وضعیت خدمت وظیفه خود اقدام نمایند.

– بند 19 مربوط به وضعیت جسمانی داوطلب این دوره می‌باشد.

– بند 20 در خصوص داوطلبان دارای سهمیه می‌باشد.

– پس از ورود اطلاعات فردی لازم است کلیه اقلام اطلاعاتی وارد شده را یک بار دیگر بررسی نموده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

تذکر : در صورت بروز هرگونه خطا در ورود اطلاعات به پیام‌های سیستم ثبت‌نام توجه نموده و پس از رفع خطای احتمالی مجددا نسبت به انتخاب گزینه «تأیید و ادامه» اقدام نمایید.

4- در این مرحله لازم است رشته فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه یا موسسه آموزش عالی صادر کننده مدرک داوطلب، تاریخ دقیق فارغ‌التحصیلی، تعداد نیمسال‌های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و معدل مقطع کارشناسی ارشد به صورت دقیق ثبت گردد. ضمنا آندسته از داوطلبانی که ارزیابی پایان‌نامه آنها به صورت توصیفی می‌باشد می‌بایست در این مرحله گزینه بلی را انتخاب نمایند. پس از درج اطلاعات گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

5- بارگذاری عکس داوطلب ثبت‌نام با توجه به توضیحات مندرج در بند 2 می‌بایست در این مرحله صورت پذیرد.

6- در این مرحله داوطلب می‌بایست تصویر ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد خود را بارگذاری نماید و سپس گزینه ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

7- در این مرحله داوطلب آزمون اختصاصی می‌بایست نسبت به انتخاب استان، واحد دانشگاهی و عنوان رشته بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده به انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته محل از یک مجموعه مبادرت نماید.

تذکر: متقاضی جهت درج رشته / محل در لیست مورد نظر می‌بایست گزینه انتخاب در مقابل رشته / محل‌های پیشنهادی را انتخاب و سپس رشته / محل انتخابی را در لیست انتخاب شده مشاهده نماید.

– پس از ورود کلیه اطلاعات لازم است داوطلب با دقت کلیه اطلاعات خود را مرور نموده و در صورت لزوم به اصلاح هریک از آن‌ها با انتخاب گزینه «مرحله قبلی» به صفحه مورد مراجعه و اصلاحات لازم را انجام دهد.

– در صورت عدم لزوم اصلاح اطلاعات وارد شده داوطلب می‌تواند گزینه «تأیید و ثبت نهایی» را انتخاب نماید.

– پس از تأیید نهایی اطلاعات، داوطلب یک کد رهگیری از سیستم دریافت می‌نماید. به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود کد رهگیری خود را تا پایان اعلام نتایج این دوره حفظ نمایند.

جهت هرگونه سوال در مورد شرایط، ضوابط و نحوه ثبت‌نام با شماره تلفن «4743» ستاد پاسخگویی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفته شود.

مدرک تحصیلی مورد پذیرش در رشته‌های گروه دامپزشکی

داوطلبان رشته بهداشت مواد غذایی لازم است دارای مدرک پایه مورد پذیرش مطابق جدول ذیل باشند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل در این رشته نخواهند بود.

عنوان مجموعه/ رشته

مدرک تحصیلی مورد پذیرش

بهداشت مواد غذایی

دکترای عمومی دامپزشکی، پزشکی، داروسازی.

کارشناسی ارشد: تغذیه، صنایع غذایی، زیست شناسی (غیر از گرایش گیاهی)، شیمی، میکروبیولوژی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت آبزیان.

توضیحات و توصیه‌های مهم

1- کارکنان و اعضای هیأت علمی محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی مجاز نیستند واحد دانشگاهی محل خدمت خود را به عنوان محل تحصیل انتخاب کنند.

2- شهریه واحدهای بین‌المللی ارس و کیش در مقطع دکتری تخصصی معادل 1/5 برابر شهریه واحدهای دانشگاهی مرکز استان پشتیبان (به ترتیب واحدهای تبریز و تهران مرکزی) خواهد بود.

3- هرگونه انتقال و میهمانی از واحدها، پردیس‌ها و مراکز بین‌المللی و برون مرزی به دیگر واحدهای دانشگاه آزاداسلامی ممنوع می باشد.

زمان و چگونگی برگزاری آزمون

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مصاحبه برگزار می شود.

مصاحبه دکتری پردیس های ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد

زمان مصاحبه دکتری پردیس ارس و کیش دانشگاه آزاد و نیز واحد امارات این دانشگاه ۱۴م تیر ۱۴۰۱ اعلام شد. داوطلبان جهت اطلاع از زمان و محل مصاحبه باید به پایگاه اینترنتی azmoon.net مراجعه می‌کردند.

مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همزمان به مصاحبه های دکتری با آزمون و بدون کنکور استعداد درخشان ۱۴۰۲ برگزار شد. زمان شروع مصاحبه ها از ۱۷ تیرماه بود.

رشته های دکتری پردیس دانشگاه آزاد چیست؟

فهرست رشته های دارای پذیرش در قالب دفترچه ثبت نام دکتری واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد منتشر شده که در متن همین مقاله در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

آیان امکان ثبت نام جهت پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه آزاد و انتخاب رشته همزمان با آزمون وجود دارد؟

بله پذیرش از طریق آزمون اختصاصی دکتری پردیس کاملا مجزا از کنکور دکتری تخصصی است و داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام با هر دو روش اقدام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

199 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیکان
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام موقع مصاحبه بمن گفتند کلاسهای واحد کیش تهران برگزار میشه حالا من دکتری تبریز قبول شدم این طرف هم بین الملل آزاد کیش اگر کلاسهای کیش تهران برگزار بشه کیش رو میرم متاسفانه هیچ کس راهنمایی نمیکنه دانشگاه هم پاسخگو نیست
اگر از دوستان کسی اطلاع داره ممنون میشم راهنماییم کنید

ارسلان
شهریور ۱۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیکان

سلام
بله اکثر کلاس ها برای رشته های متفاوت در تهران هست
باز برای رشته خودتون سوال بفرمایید.

اسی
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۳:۱۶ ب٫ظ

کلاسهای دکتری واحد کیش دانشگاه ازاد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ کجا تشکیل خواهد شد؟
و هزینه ان هر ترم دکتری روانشناسی حدودا چند خواهد بود ؟

رضا
فروردین ۱۱, ۱۴۰۲ ۲:۴۲ ب٫ظ

سلام، بنده دانشجوی کیش هستم، ترم اول تا سوم بین ۲۰ تا ۲۵ میشه، ترم چهارم شهریه ثابت ۱۴ میشه ترم رساله هر ترمش حدود ۴۲ یا ۴۳ تومان میشه، که چهار ترم هستش، میزان پاسخگویی عوامل دانشگاه هم در موارد آموزشی و … صفره و بسیار ضعیف، تلفن هاشون را پاسخگو نیستن و درست جوابگو نیستن ، خلاصه وارد دانشگاه بشید معلوم نیست چه بلایی تا آخر سرتون مییاد، دانشگاه آزاد کیش واقعا افتضاحن

ماهان
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۲:۲۸ ب٫ظ

کلاسهای واحد پردیس بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی کی کجا برگزار میشه ؟

ماهان
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۲:۲۷ ب٫ظ

کلاسهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس بین‌الملل کیش تهران یا کیش برگزار میشه ؟؟

ماهان
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۹:۵۴ ب٫ظ

خواهش میکنم جواب بدین.
واحد بین الملل کیش قبول شدم آیا کلاسها کیش برگزار میشه یا تهران ؟

مریم
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماهان

مگه نتایج رو اعلام کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه
بهمن ۲۸, ۱۴۰۱ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماهان

سلام بنظرم وقتی پردیس کیش هست ،محل تحصیل کیش هست

مهدیه
خرداد ۲۹, ۱۴۰۱ ۴:۳۸ ب٫ظ

سلام زمان اعلام نتایج دکتری پردیس چه زمانی اعلام خواهد شد

تینا
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۱ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام
۱مصاحبه واحدهای ارس و کیش کجا برگزار میشه؟
۲ برای ثبت رزومه باید کار خاصی انجام داد یا سر جلسه مصاحبه مقالات ارسال میشه براشون؟
۳مدرک زبان تاثیرداره در قبولی؟
تشکر

س
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ۲:۳۹ ب٫ظ

سلام
ببخشید میشه دوتا رشته شرکت کرد؟ مدیریت و صنایع؟ ممنونم

علی اصغر
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۹ ب٫ظ

واقعا ارس نمیدونیم دانشگاهمون کجا هست،کی مسئول هست،اموزش و رفاه صفر الان دروغ گفتن شهریه ها رو دوبرابر کردن گفتن سیزده چارده تومن نهایت الان دوبرابرش کردن ،فقط مراقب باشین همین مثل ما گول نخورین الانم جواب نمیدن

علی اصغر
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۶ ب٫ظ

به ما گفتن نهایت سیزده چارده الان بالای بیست تومن دارن شهریه میزنن گول نخورین بچه ها ،تو ارس هیچ کس جواب نمیده نه دانشگاهی هست نه اوضاعی هیچ کس جوابگو نیست مراقب باشین گول نخورین

علی اصغر
آبان ۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۵ ب٫ظ

سلام
دوستان من ترم دومم ،اولش بایه شهریه کم شروع میکنن بعد ترم دوم زیادش میکنن قبلش هم زیاد میکنن همه رو میگیرا شهریه خیلی بالاست حواستون باشه نیایین واقعا

محمد مهدی
شهریور ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام مهندس مالی واحد امارات کسی هست؟

مریم
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام لطفا” اگر کسی در خصوص برگزاری کلاس ها و امتحانات واحد امارات اطلاعاتی داره بگه من امارات قبول شدم و شنیدم که برای امتحانات باید امارات بریم آیا این واقعیت داره؟

محمد
شهریور ۲۱, ۱۴۰۰ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چه رشته ای هستین؟
من ترم دوم امارات هستم

سپیده
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
ببخشید واحد امارات شهریه اش در رشته مدیریت چقدر است؟ و اینکه قبولی در آن سخت است؟ سپاسگزارم

محمد
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام بر دوستان
لطفا جناب طهماسبی یا هر کدام از عزیزان می توانند راهنمایی بفرمایند . برای قبولی دکتری بالینی بین الملل کیش که فقط مصاحبه دارد چه منابعی باید مطالعه شود.
پیشاپیش سپاس

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۰ ۹:۰۳ ق٫ظ

سلام.دکترای حسابداری آزاد کیش کسی هست؟

محمد
شهریور ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام.کسی فیزیولوژی ارس قبولی هست؟ شهریه اش چنده؟

سارا تدین سعیدی
شهریور ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

سلام من دانشگاه ازاد واحد ارس بین الاملی ارس قبول شدم
شمارش میتونید بهم بدین
و شهریه اش میدونید

محمد
شهریور ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

سلام.سوال منم هست. من فیزیولوژی قبول شدم.سایت مستقل نداره،سایت دانشگاه آزاد تبریز که وارد بشین اونجا یک لینک داره به این پردیس. که البته چون دانشجو نیستیم هنوز،نمیشه وارد سامانه اش شد.

شکور
شهریور ۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۱ ق٫ظ

سلام چه رشته ای؟

شکور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان من مدیریت تولید و عملیات ارس قبول شدم . ترمی حدودا چقدر باید پول بدیم؟

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  شکور

سلام شکور جان
خدا بخواهد همکلاسی هستیم
ترمی حدودا ۲۳ تا ۲۶

کیش
مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  شکور

ببخشید شما کنکور هم دادید امسال؟

محمد مهدی
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان من مهندسی مالی واحد امارات قبول شدم کسی از محل برگزاری کلاسها ومیزان شهریه خبر داره؟

محمد
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

کلاس ها تهران هست

کیش
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

کلاسها تهران و امتحانات در خود امارات و‌اینکه شهریش معادل درهم محسوب میشه

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ب٫ظ

دوستان اگر کسی از میزان شهریه واحد بین‌المللی
ارس اطلاع دارد
ممنون میشم اطلاع رسانی کند

آرزو
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۴۶ ب٫ظ

من دیدم گروا انسانی ۱۵ تا۱۶ کسیاز واحد امارات ازاد ارس اطلاع داره چند قیمتاش

راحله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

منم ارس قبول شدم ولی سایت دانشگاه رو پیدا نمیکنم میشه بزارین؟

هدیه
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  راحله

منم پیدا نمیکنم
گویا کلاس هاش دانشگاه ازاد واحد تبریز هست ، کسی اطلاع داره دوستان ؟؟

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

دانشگاه آزاد واحد تبریز کلیه مراحل انجام میده حتی برگزاری کلاسها
وارد سایت بشوید لینک واحد بین المللی ارس گذاشتن

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  راحله

دانشگاه آزاد واحد تبریز کلیه مراحل انجام میده حتی برگزاری کلاسها
وارد سایت بشوید لینک واحد بین المللی ارس گذاشتن

شکور
شهریور ۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  راحله

شما چه رشته ای قبول شدید ؟

آرزو
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۲ ب٫ظ

ارس رو مک دیدم نوشته هشت تاچک ۱۵۹۰۰ کلش ۱۲۶ تومن

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

سلام
وقت بخیر
دقیقاً کجا زده بود منبع دارید ؟

طهماسبی
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۴۴ ب٫ظ

درود این ترم برای کیش حدود ۲۲ تومن برای ۹ واحد روانشناسی بالینی پرداختم

S a
مرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  طهماسبی

سلام ودرود
برای ثبت نام می تونین راهنمایی کنین چه اقداماتی انجام دادین؟

محمد
شهریور ۷, ۱۴۰۰ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  طهماسبی

سلام امیدوارم موفق باشید .من هم بالینی کیش مصاحبه دادم،از مقالات کل امتیاز را گرفتم ولی متاسفانه بعضی سوالات را کامل پاسخ ندادم و مردود شدم .میشه لطف کنین راهنمایی بفرمایید چه منابعی را مطالعه کنم.قبلا سلامت با آزمون کیش هم پذیرفته شدم ولی مراجعه نکردم و ترجیح دادم بالینی ادامه بدهم.پیشاپیش از لطفتون سپاسگزارم

شکور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام استاد فکر کنم همسفریم

جلیل بازسفیدپر
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام
وقت بخیر
بنده دکتری مدیریت صنعتی
گرایش مدیریت تولید و عملیات
واحد بین‌المللی ارس قبول شدم

فرهاد
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۸:۴۱ ب٫ظ

سلام رشته ارشدتون چی بود

سهیلا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

برای اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری کجا باید ثبت کنیم

A.a
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ

جهت اطلاع دوستانی که مدرک زبان دارند ،دانشگاه تهران پردیس کیش تا پایان ماه ثبت نام میکنه برای مصاحبه

A.a
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۶:۱۹ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان گرامی و ارزوی موفقیت و پیروزی. ضمن عرض خسته نباشید امروز مصاحبه های ارس و امارات و کیش به اتمام رسید

رضوان
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان متاسفانه من فکر میکردم ثبت نام آبان ماه هست و از دست دادم ثبت نام رو . راهی هست که الان ثبت نام کنم راهنمایی کنید ممنون میشم
و اینکه ثبت نام آبان ماه همچنان هست یا خیر؟

ریحانه
تیر ۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام ، میشه منو راهنمایی کنید بارگذاری مدارک رو کجا باید انجام بدم ؟ بهم تو جلسه گفتن باید بارگذاری میکردی ولی گفتم اخه جایی نبود ، گفتن با سایت حرف بزن بفرست ، اخه من شماره ی سایت رو از کجا پیدا کنم ، واقعا سر در گم شدم

سارا
تیر ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

سلام به منم گفت باید بارگذاری میکردی،در صورتی که من بهش گفتم همچین چیزی تو سایت نبوده و میگفت چرا باید میفرستادی
واسه همه همین گفته و اصلا جایی واسه بارگذاری نبود
چه رشته ای بودین؟

کیش
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

من سه تا گرایش مصاحبه دادم تو‌دوتاش فقط شفاهی فقط ازم پرسیدن چیا داری تو‌یکیش هم شفاهی پرسیدن اخرشم خواستن به یک شماره واتساپ رزوممو بفرستم

اسور
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیش

مگر میشه؟ یعنی من سال بعد میتونم سه تا گرایش از تربیت بدنی مثل رفتار فیزیولوژی و مدیریت مصاحبه بذم

سینا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۶ ب٫ظ

قبولی مصاحبه دکترا دانشگاه کیش مدیریت ورزشی چند درصده؟؟

اسور
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

من امسال مدیریت زدم. شمام مدیریت زدی

سارا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۵:۴۸ ب٫ظ

یعنی از من مقالات نخواستن واسشون بفرستم رد شدم؟

دکتری ارس
تیر ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

نه

راحله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ارس

سلام من ارس دانشگاه آزاد قبول شدم ولی سایت دانشگاه رو پیدا نکردم میشه سایت رو بزارین؟

محمد
شهریور ۵, ۱۴۰۰ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  راحله

سلام.چه رشته ای ؟ سایت مستقل نداره،از طریق سایت دانشگاه آزاد تبریز وارد بشید از اون طریق لینک میشه به پردیس ارس

مجید
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۴:۴۷ ب٫ظ

دوستان برای ارسال مدارک جایی نبود اما در مصاحبه اگه خوب باشین جهت برسی بیشتر مقالاتتونو میگن بفرستین از طریق واتساپ،و ی شماره تو همون جلسه بدین،امروز از من خواستن ،اما تو دوتا از مصاحبه هام از من نخواستن،امروز سلامت کیش داشتم

سارا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

پس از من نخواستن یعنی رد میشم درسته؟

مجید
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

احتمالا

کیش
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اقا مجید منم سلامت فقط ازم رزومه گرفت بالینی و سلامت فقط پرسید چیا داری از دو نفر دیگم پرسیدم اونام سلامت ازشون فقط گرفته فک‌کنم تیمی که سلامت باهامون مصاحبه کرده براشون مهم بوده کتبی بفرستیم

Faranak
مرداد ۲۰, ۱۴۰۰ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  کیش

سلام وقت بخیر من برای ازمون دکتری امسال برای کیش میشه ازتون راهتمایی بگیرم؟؟؟ ایمیل تون رو لطف میفرمایید

کیش
مرداد ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Faranak

سلام ، عزیزم من ادرس ایمیلم نمیتونم بذارم‌اینجا همه میبینن و کامنتش همیشه میمونه اگر سوالی داری بپرس اینجا رو‌من چک میکنم هر چقدر بدونم راهنماییت میکنم‌

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیش

شما قبول شدین؟چه رشته ای؟

محمد
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Faranak

چه رشته ای هستین؟بگین راهنماییتون کنم

آتنا
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام میشه راهنماییم کنید که برای ثبت ناتم ارشد هم مصاحبه دارن ؟

کیش
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

بله مصاحبه داره

سارا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام ،واحد ارس ‌و کیش مگه باید مقالاتمون بارگذاری میکردیم؟
اخه موقع ثبت نام اصلا بارگزاری مقاله نمیخواست
به من گفت باید همون موقع بارگذاری میکردی
اصلا فرصت نمیداد من جواب بدم
مصاحبش افتضاح بود

جهانی
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا برای منم همینطور بود ازم مقاله میخواستم گفتم جایی برای بارگذاری نبود گفتن نمره مقاله رو نمیگیری وبعد اینکه برای جواب دادن خیلی فرصت نمیدادن که یه لحظه فکرکنیم به نظر منم خیلی خوب نبود

سارا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  جهانی

دقیقا همین‌‌ بلا رو‌ سر من اورد
داد میزد زود جواب بده
اصلا نمیزاشت حرف بزنم
به من‌گفت‌ مقاله باید بارگذاری میکردی
من گفتم اصلا همچین چیزی نداشت
تند تند سوال کرد نمیزاشت فکر کنم جواب بدم
با شما هم همین کارو‌کردن؟چه رشته ای بودین؟

فرهاد
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام حین مصاحبه ازم خواستن براشون واتساپ کنم منم فرستادم

مجید
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ

دوستان از کسی تو مصاحبه مدرک خواستن؟؟؟

سارا
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

از من نخواستن،از شما خواستن؟

علی
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام
نحوه ارسال رزومه جهت شرکت در مصاحبه ارس به چه شکلی است؟با تشکر از دوستان

علی
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۰۹ ب٫ظ

سلام من مصاحبه دکتری پردیس را رفتم بمن گفتن مدارک ارسال نشده منم گفتم تو سایت جایی نبود رزومه را ارسال کنیم تو ثبت نام نبود جاییی برا ارسال مدارک .لطفا راهنمایی کنید دو روز دیگه مصاحبه بالینی دارم

مجید
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا مشکل ما هم همینه و مدارک بترگزاری میخوان ولی جایی برای بار گذاری نبود

مجید
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ارسال مدارک لازم نیست اگر بخوان تو جلسه میگن من امروز مصاحبه روانشناسی بالینی داشتم

جواد
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام میشه بفرمایید چه طور بود مصاحبه وچی پرسیدن

l
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام برای مصاحبه کیش ارس و امارات اپلود مدارک کجا باید انجام بشه من تو سایت دانشگاه ندیدم

نپتون
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  l

کلیپ داده وانجا راهنمایی کرده چگونه میتوانید مدارک راارسال کنید

بابک
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نپتون

کجا کلیپ دادن برای ارسال مدارک لطفا راهنمایی کنید

Sh
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نپتون

سلام کجا راهنمایی کرده؟ ممنون میشم پاسخ بدین

مریم
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلا. پس بارگذاری رزومه در چه تاریخی بوده؟ چجوری بدون دریافت رزومه مصاحبه میشه؟

علی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۲۳ ب٫ظ

سلام
همه ثبت نام کنندگان به مصاحبه دعوت خواهند شد یا بررسی اولیه هم صورت میگیره؟

سجاد
خرداد ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۴۵ ق٫ظ

باسلام
ببخشید مصاحبه مجازی قرار بود نیمه دوم خرداد برگزار بشه ولی تا امروز که ۲۲ خرداده هنوز چیزی اعلام نکردند میشه بفرمایید دقیقا کی مصاحبه برگزار میشه؟

رامین
خرداد ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۴۳ ق٫ظ

سلام
ببخشید زمانی ما ثبت نام کردیم قرار شد نیمه دوم خرداد مصاحبه مجازی بر گزار بشه پس چی شد الان ۲۲ خرداد هست و هیچ خبری نیست ماباید چکار کنیم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۰ ب٫ظ

هنوز مهلت ثبتنام هست؟؟؟

سما
خرداد ۱۴, ۱۴۰۰ ۹:۰۲ ب٫ظ

سلام ثبت نام اردیبهشت ماه انجام دادم الان زده ۱۸خرداد ثبت نام یعنی باید ما ثبت نام کنیم

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سما

جدی؟ میشه بپرسم کدوم سایت گفته ۱۸ام ثبتنامه؟ اخه منم میخوام ثبتنام کنم اما میگن مهلتش تمام شده

مهران
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سما

سلام‌ چه رشته ای هستین؟

محمد
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سما

سلام.نه اون پردیس دانشگاه تهران هست.پردیس دانشگاه آزاد همون اردیبهشت بود ثبت نامش ولی قرار بود نیمه خرداد زمان مصاحبه ها رو اعلام کنن که فعلا خبری نیست!

تارا
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام ببخشید پس مدارک های پژوهشییو کی میگیرن ازمون؟

دکتری ارس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۷:۴۲ ب٫ظ

ممنون از دکتری کیش که کامل و جامع توضیح دادند

دوستان منم دانشجوی ترم ۱ ارس هستم. نگران شهریه نباشید. برای این ترم کل شهریه ثابت و متغیر در رشته روانشناسی ۱۲ تومن شد.

درضمن به حرف اقای علیرضا گوش نکنید. ایشون و دوستانشون سال پیش قبول نشدند؛ امسال هم مثل سال پیش سعی دارند که شرکت کنندگان رو دلسرد کنند.

به امید آرزوی قبولی تک تک شما بزرگواران.

سامی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری ارس

سلام بزرگوار
در سال ۹۸ دانشگاه ارس بالینی در مقطع دکتری پذیرش داشتند آیا خبر ندارید کی پذیرش بالینی دارند و هزینه ترم چقدر هست.
سپاسگزارم

فرانک
خرداد ۲۳, ۱۴۰۰ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری ارس

سلام وقتتون بخیر من تعدادی سوال داشتم میشه شماره تماسی به من لطف کنید باهاتون صحبت کنم چون خودتونم توی کیش میخونید

مهرداد
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ارس

سلام، تعداد پذیرش هر رشته در دکتری چندنفر هست؟؟؟

آرزو
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ارس

از واحد امارات اطلاع ندارین

علی
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام.آخرین مهلت ثبت نام تا کی هست؟با تشکر

حسینی
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۳ ق٫ظ

سلام ، یک سوال داشتم از خدمت دوستان اگر از واحد بین الملل مثلا ارس قبول شدیم و یک ترم یا دو هم خوندیم و سال بعد از دانشگاه آزاد یا سراسری قبول شدیم میشه انصراف داد و در آزاد خواند؟ آیا دروسی که در دانشگاه بین الملل پاس کرده ایم در آزاد معادل سازی میشه؟
در رابطه با هزینه هر ترم هم در دفترچه نوشته ۱/۵ برابر دانشگاه آزاد ولی دوستان صحبت از هر ترمی ۲۵ یا ۳۰ میلیون می کنند لطفا کسانیکه اطلاعات کافی دارند راهنمایی بفرمایید!

افشین حاجی زاده
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

باسلام امکان انتقال از واحد پردیس دانشگاهی به سایر مراکز دانشگاهی اعم از دانشگاه آزاد و سراسری امکانپذیر نمیباشد

مشاوره
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۹ ب٫ظ

سلام خانم طراوت وقای کد اعتباری برای ثبت نام دکتری کیش گرفتید به تلفن همراهتون پیام اوند یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدید

مشاوره
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام متاسفانه هیچکس جواب نمیده

مشاوره
اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰ ۴:۴۳ ب٫ظ

میشه لطفا وخواهشا سوال من را جواب بدید بزرگواران

مشاوره
اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰ ۸:۱۵ ق٫ظ

سلام کسی سوال من را لطفا جواب نمیده ؟ سپاسگزارم

فرهاد
اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مشاوره

سلام برای من پیامک نیومده

مشاوره
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۰ ۹:۴۷ ب٫ظ

باسلام خدمت همه بزرگواران طاعات و عباداتتون قبول ، میشه لطفا به سوالات من جواب بدهید، ۱- من امروز در رشته مشاوره دانشگاه کیش ثبت نام کردم میخواستم رشته روانشناسی هم ثبت نام کنم ولی متاسفانه نتونستم ولی در دفترچه نوشته میتوانید از یک‌زیر مجموعه دو رشته انتخاب کنید .۲ مگه نباید رزومه را بارگیری میکردیم فقط ریز نمرات ارشد و عکس بود میشه لطفا جواب بدهید ،۳ آیا باید برای دو رشته در یک دانشگاه دو کد رهگیری گرفت

طراوت
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مشاوره

سلام این سوال منم هست من میخوام دوتا رشته شرکت کنم لطفا به منم جواب بدید

عبدالرضا قهرمانی
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۱:۳۱ ق٫ظ

سلام ریز نمره نیازه جهت ثبت نام؟؟؟

شیما
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۱:۲۵ ق٫ظ

یعنی اصلا امتحان کنبی برگزار نمیشه؟ فقط مصاحبه؟

محمدی
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۲۱ ب٫ظ

آیا تدریس دروس در مقطع دکتری دانشگاه آزاد واحد کیش به زبان انگلیسی است یا به زبان فارسی ؟ لطفا دانشجویان دانشگاه کیش پاسخ بدهند . ممنون

دکتری کیش
اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

فارسی

شیما
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری کیش

میشه یکم توضح بدین که آیا امتحان کتبی هم هست؟ یا فقط مصاحبه؟

افشین حاجی زاده
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

فقط مصاحبه آنلاین

hasan
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ

با سلام
بنده ارشد مدیربت اموزشی هیتم الان هم تصمیم دارم دکترا مدیریت دولتی شرکت کنم .فرزند جانباز ۲۵ درصد هم هستم ایا میتونم ثبتنام کنم..ممنون میشم راهنمایی کنید

فرهاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  hasan

حتما جات محفوظه حسن جان قبولی

میلاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام من ارشدم آموزش محور بود و پایان نامه نداشتم، در زمان ثبت نام فیلد پایان نامه جزو فیلدهای ضروری است چطور میتونم ثبت نام رو پیش ببرم؟

علی رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ق٫ظ

خدمت دوست عزیزمون “دکتری کیش” ،
شما دانشجوی دکتری هستی توو این پیجا چیکار میکنی عزیزم؟! بشین خونه درستو بخون اماده امتحانات شو،
دوستان همه بدونن ،ترمی ۲۵ تا ۳۰ میلیون باید پرداخت کنید!
قیمت بلیط کیش رفت و برگشت کیش رو هم بگیرید لطفا!
هزینه اقامت هم به کنار…
عزیزان هر کسی صلاح خودشو میدونه و تصمیم گیری میکنه،
بهتره گول تبلیغات مثبت دوستانی که معلوم نیست هویتشون کیه و از کجان رو نخورید و خودتون رو توو این باتلاق نندازید.
چون بعد دو ترم بخواید انصراف بدید حداقل باید ۴۵ میلیون پرداخت کنید.
من درخدمتم
هر سوالی بود بپرسید جواب میدم

دکتری کیش
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام یه توضیح میدم به شما دانشجویان عزیز در مورد دانشگاه ازاد کیش
عزیزان من الان ترم ۱دانشگاه بین الملل کیش هستم
اول اینکه خوب مصاحبه هست و مصاحبه همه دانشگاهای آزاد یکی هست و در تهران انجام میشه و سوال اساتید واقعا قابل پیش بینی نیست
دوم هزینه تحصیل فقط با ازاد داخلی۱/۵برابر فرق داره یا کمتر ه مثلا اگر دانشگاه ازاد علوم تحقیقات تهران هر ترم ۱۰میلیون هست این جا میشه حدود۱۴میلیون
سوم دیگه برا قبولی دکتری تخصصی هست چیزکمی که نیست
سوم اساتید تدریس کننده از اساتید برجسته تهران هستند که از خیلی دانشگاه های ازاد دیگه بهتره
چهارم ظرفیت دانشگاه ۷نفر هست تو هر گرایش که بقیه دانشگاه ها هم اگه تو دفترچه نگاه کنید همین جوره
پنجم من ترم اول مبلغ ۱۲میلیون دادم که ترم های بعد حدود بین ۱۵تا۱۶میشه البته شایدم کمتر وکل زمان تحصیل دکتری تقریبا ۸ترمه ۴ترم تا ازمون جامع و ۴ترم هم رساله من نمیدونم علی رضا این مبلغ ۳۵۰میلیون رو از کجا اورده که من تقسیم کردم دقیقا ایشون با بی انصافی ترمی ۴۳۷۵۰۰۰۰ تومان اخه ۴۳میلیون چه جوری حساب کردید که بقیه را گمراه می کنید.
انشاالله که موفق باشید
هدف از این توضیح بیان واقعیات خدمت شما دانشجویان آینده دار و آرزوی موفقیت برا شما و آقای علیرضا وان شاالله ایشون دیگه از این به بعد با مدرک فوق لیسانس بیشتر سعی کنن با واقعیات باشن تا تخیلات و تقریب ها

مریم
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری کیش

عروس ما دارن میخونن ترم قبل ۲۵ شهریه دادن به غیر از هزینه رفت امد و بقیه موارد ک با این وضعیت شهریه ها احتمالا بیشتر هم در میاد ترمهای اینده

دکتری کیش
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ترم چند هستند
چه رشته ای

کرمانی مقدم
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا مریم خانم
بله تازه این هزینه شهریس…

فرهاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کرمانی مقدم

موافقم کل هزینه متوسط ترم ۲۵ الی ۳۰ هستش

باران
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

رشته های مهندسی بالاترین شهریه رو داره ۱۵ تا ۱۶ ملیون تو دانشگاه علوم تحقیقات
داستان دروغ پردازی اون افراد که در غرب ساکن هستند و فقط خرافات تحویل مردممون میدن . حالا یکی که تجربه حتی توریستی رو داره میدونه ۹۰ درصد خیالات و دروغ پردازی ساکنین هست به دلایل روانشناختی مثل عدم پذیرش شکست و بهت و هوم سیک شدن که جای توضیح بیشتر نداره . هزینه رسمی در سایت دانشگاه هست و غیر قایبل تغییر . شهریه ثابت هر ترم ۶ملیون ۶۰۰ و هزینه هر واحد متغییر ۶۰۰ هزارتومان برای رشته های علوم انسانی تعیین شده و با مالیات ۱۲۴ هزارتومانی . هزینه هر ترم برای رشته علوم انسانی مثلا مدیریت ۱۰ واحد تخصصی هر ترم ۱۲۵۰۰ هست . و برای چهار ترم پایانی رساله هرترم ۱۸ ملیون در نظر بگیرید . برای مهندسی و مثال علوم ورزشی که عملی زیاد دارن میشود ترمی نهایتا ۱۶ ملیون . این برای واحد نرمال تهران هست. برای بین المللی ها دوستانی که مشغول به تحصیل هستند . گفتند ۱.۵ برابر میشود شهریه.
حالا عروس شما یه چیزی رو هوا گفتن برای خودنمایی دلیل نمیشود واقعیت این باشد . مگر اینکه شما اشتباه برداشت کرده باشید و ایشون در آستانه دفاع رساله باشند و با هزینه دفاع و چاپ و غیره و رشته فنی باشند بله برای ترم آخر ممکن هست ۲۵ باشد . اما هر ترم عادی تا امتحان جامع ترمی ۱۲ تا ۱۶ ملیون هست . موفق باشید .

رضا
خرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

اصلا و ابدا دروغ نیست من خودم ترم اول شهریه ۲۷ تومن برای رشته مهندسی دادم البته موقع ثبت نام اصلا دانشگاه این هزینه رو اعلام نمیکنه و یه مبلغ بعنوان اللحساب از شما می گیرن .

محمدی
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری کیش

شما که دانشجوی دکتری کیش هستید لطفا بفرمایید تدریس در مقطع دکتری دانشگاه آزاد واحد کیش در رشته ی مهندسی به زبان انگلیسی است یا فارسی ؟

علی رضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۹:۰۴ ق٫ظ

سلام دوستان
من علی رضا هستم
دوستان متقاضی بین الملل دوره قبل کاملا منو میشناسن،
حرف لیلای عزیز کاملا درست هست.
بنده هم دوره قبل شرکت کردم،
مصاحبه مجازی دادیم . احوالپرسی کردن با بنده،
در نهایت هم مردود شدیم.
اگر دقت بکنبد در مراحل ثبت نام هیچ مدرکی از شما دریافت نمیشه جز ریز نمرات و عکس!
لطفا وقت و هزینه خودتون رو حروم نکنید.
یا حداقل دوستانی شرکت کنن که اهمیت چندانی براشون نداره قبولی یا عدم قبولی،چون به شدت اذیت میشید.
دوستان یه نکته دیگه این هست که،ظرفیت هر رشته در هر دانشگاه فقط ۷ نفره!!
هزینه هر ترم هم با رفت و امد و اقامت ،حدودا برای کل دوره ۳۵۰ میلیون تومان باید در نظر بگیرید.
توکل بر خدا

فروزان
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی رضا

سلام. مصاحبه به صورت تلفنی بود یا آنلاین؟ چه سوالاتی ازتون پرسیده شد؟

علی رضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  فروزان

فروزان جان سلام
مصاحبه مجازیه ،بیشتر احوالپرسی هست و اینقد که شلوغه و سرو صداس و قط میشی ،کلا میبازی همه چیو…

تارا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

پس کییارو قبول میکنن؟

راحله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

من که رزومه عالی داشتم و قبول شدم

راحله
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

من بار اول شرکت کردم و رتبه ام ۵ شد البته فقط واحد ارس رو انتخاب کردم دکتری معماری هستم

عبدالرضا قهرمانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ق٫ظ

ایا میشه چند گرایش اسم نوشت؟ مثلا من ارشد عمران سازه هستم گرایش مدیریت ساخت اسم بنویسم و ژعوتکنیک و زلزله یعن سه گرایش اسم بنویسم؟؟

مهران
خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ

سلام شما قبول شدیم برای مصاحبه؟

عبدالرضا قهرمانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۰:۱۵ ق٫ظ

سلام ریز نمره نیازه؟؟؟

hamid shumali
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۰:۰۶ ق٫ظ

حتما باید ریز نمرات ثبت کنیم؟با اصل مدرک نمیشه؟

ویس
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

با سلام به دوستان
از تو یه مجموعه امتحانی برای هر کدام جدا باید پول پرداخت کنیم یا یک بار؟
من گروه روانشناسی هستم.مثلا برای من دو تا کیش داره و ارس و امارات

مهسا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۳:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویس

سلام
برای هر واحد جداگانه هزینه ثبت نام باید واریز کنید و سپس ثبت نام کنید.

Sheyda
خرداد ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام.من بار گزاری برای بین الملل آزاد یادم رفته انجام بدم.چیکار باید بکنم؟

لیلا
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

من پارسال این دو محل رو شرکت کردم
برای دکتری رشته روان شناسی
واقعا مصاحبه خنده داری داشت هیچ سوال تخصصی از من نپرسیدند
خودم به فارسی و انگلیسی معرفی کردم
عنوان پایانه نامه ارشد رو به فارسی و انگلیسی سوال کردند
مصاحبه مجازی بود
من که کسی رو نمی دیدم ولی بزرگواران مصاحبه گر من را می دیدند
بعد گفتند همه مستندات منظور ریز نمرات و مدارک تحصیلی بود را داخل سامانه بارگزاری کردید که گفتم بله
گفتند این عکس خودتون بوده که فرستادید گفتم بله
بعد هم پرسیدند چرا می خواهی دکتری بخونی که دلایلم عنوان کردم
و در آخر هم برام آرزوی موفقیت کردند و گفتند انشاالله شما را خواهیم دید
جالب اینکه من قبول نشدم
و عجیب اینکه موقعی اعلام نتایج، جواب آمد و کارنامه صادر شده بود
نمره و رتبه سوالات درسی رشته تخصصی داشتم
در حالی که حتی یک سوال تخصصی از من نپرسیدند
چندین بار هم به خود دانشگاه آزاد اعتراض فرستادم که من مصاحبه رو ضبط روی گوشی ام دارم و اصلا سوال تخصصی نپرسیدند و فقط سلام و احوال پرسی ساده و معرفی خودم بود ولی کسی جواب نداد

نازنین
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

خوبه دیگه ۱۴۴ هزار تومن از ملت میگیرند آخرشم این‌طور! لااقل ظرفیت رو زیاد کنید درآمدتون بیشتر شه کنار نور چشمی‌ها بقیه هم بتونند شرکت کنند. اون از پارتی بازی های پردیس دانشگاه تهران اینم از آزاد!

نازنین
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

کسی شرکت کرده سالهای قبل؟ بدون مقاله ممکنه قبول شد؟ مصاحبه سختی داره؟ مدرکش معتبره؟

مشاوره
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۴۰ ق٫ظ

سلام
میشه لطفا سوال منو جواب بدید لطفا لطفا

محسن
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام
میشه در دو مجموعه مختلف با خرید دو کارت اعتباری مجزا شرکت کرد ؟

مشاوره
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان وقتتون بخیر طاعات و عبادات قبول ، میشه زحمت بکشید لطفا جهت ثبت نام دانشگاه کیش و ارس راهنمایی کنید آیا اگربخواهیم هم دانشگاه کیش هم ارس رو ثبت نام کنیم باید کد رهگیری جدابخریم و اگربخواهیم دورشته در دانشگاه کیش ثبت نام کنیم مثلا هم مشاوره وهم روانشناسی باید دو کارت اعتباری جدا خرید یا یک کارت کافیه ؟ ممنون

علی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ

با سلام
واحدهای بین الملل معمولا اساتید معتبر و بزرگی داره
کلاس ها دوهفته یکبار
خوابگاه نداره
شهریه هم رشته های انسانی نظری از ۱۵ملیون الی…۲۵ملیون

Mnr Mnrh
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

کجا باید ببینیم که این دانشگاها چه رشته‌هایی دارند؟

نازنین
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Mnr Mnrh

https://intl.azmoon.iau.ac.ir

دفترچه راهنماشو دانلود کنید

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۲۹ ب٫ظ

من سال ۹۹ تهران جنوب مدیریت صنعتی قبول شدم ثبت نام نکردم چون اصلا ارزش نداره عمر و پولم را صرف جایی بکنم که اخرشم هیچی به هیچ باشه برام .

مهدی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا برای کسایی که پارتی ندارن مثل من و شما ارشدش هم بیخوده چه برسه به دکتری. فقط تفاوتش اینه الان با مدرک ارشد میری شغل آزاد و اسنپ و… اون موقع با مدرک دکتری باید همین کار رو کنی با این تفاوت که عمر و پول و انرژی رفته و به هیج جا نرسیدی و افسردگی هم میاد سراغت

فرهاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

گل گفتی دادا منم قبول شدم ولی انصراف دادم

سوگل
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۲۰ ب٫ظ

به نظرتون از الآن باید برای مصاحبه بخونیم؟

محمدی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۸ ب٫ظ

دوستان من اگه ترجمه مقالات لاتین ر‌و انجام بدم میتونم از اون روز مصاحبه استفاده کنم مثلا بگم چندتا مقاله ترجمه کردم. یا می تونم اونا رو جایی چاپ کنم؟؟

سارا صادق وزیری
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان وقت بخیر، شهریه روانشناسی ترمی چنده؟

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۰ ب٫ظ

۱/۵ برابر شهریه آزاد

مهیار
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین.ریزنمرات رو چطور تهیه کنیم.با توجه به محدویت زمانی اجباری هست ارسال ریزنمرات؟

سارا صادق وزیری
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهیار

بله اجباره و بایستی از دانشگاه محل تحصیل اخذ نمایید واسکن اون رو ارسال نمایید

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ

اون برای پردیس دانشگاه تهرانِ نه آزاد

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهیار

نه نیازی به ریز نمرات نیست …

زهره نجفی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام من سال قبل ثبت نام کردم همه این مدرک
و داشتم ولی برام پیام اومد شما پذیرفته نشدید بدون هیچ آزمونی

مهیار
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

عجب! رشته تون با رشته انتخابی تجانس داشت؟

فروزان
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهیار

رشته ارشد و رشته انتخابی دکترا حتما باید یکی باشه؟

مهری
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۹:۲۲ ق٫ظ

سلام
محل تحصیل بین المللی کیش خودِ کیشه یا تهران
ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره جواب بده

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهری

کیش

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

کیش

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهری

محل تحصیل واحد علوم تحقیقات و مدرکشم بنام علوم تحقیقات صادر میشه شهریه اش ۲ برابر هست فقط

سپیده
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
ببخشید واحد امارات شهریه اش در رشته مدیریت چقدر است؟ و اینکه قبولی در آن سخت است؟ سپاسگزارم

سان
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ق٫ظ

معدل مهمه؟

عبدالرضا قهرمانی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۰:۴۱ ق٫ظ

من ارشد سازه هستم کدام رشته بزنم شانسش بیشتره ؟

امیر
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سازه رو داره که ،، مگه میشه رشته ای بجز رشته خودمون بزنیم؟؟

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

آره داله

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۱ ب٫ظ

فقط زلزله عزیز

مشاوره
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ

باسلام دوستان دفترچه که نیست دانلود کنیم ؟

امیر
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۷:۵۲ ب٫ظ

سلام، دوستان من رشتم ارشدعمران گرایش اب و سا ه های هیدرولیکیه که الان نداره تو جدولش این رشته رو .، کسی میدونه میشه تو همین دانشگاه بین الملل، رشته عمران مهندسی مدیریت منابع اب یا سازه شرکت کرد؟

امیر
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

لطفا اگه کسی اطلاع اداره راهنمایی کنه

شریفی
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۶:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان، میشه لطفا راهنمایی بفرمائید که آیامکان هر سه واحد بین المللی کیش و ارس و امارات متحده عربی، تهران هست؟؟ باتشکر

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شریفی

سه تا هزینه ثبت نام میدی و هر سه تا رو با هم شرکت میکنی

علی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شریفی

سلام
هر سه واحد در مکانهای خودشون هستن ارتباطی به تهران ندارن فقط مرجع صادر کننده تهران و تبریز هستن وگرنه محل کلاسها همون کیش و ارس و دبی هست

۱۱
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شریفی

چرا الکی میگی من ثبت نام کردم یه ۲۰۰ پول میدی هر سه را شرکت میکنی

آرزو
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ

دفترچه جدا دار ؟

ناشناس
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

در تیتر بالا روی دفترچه کلیک کنید . دفترچه رو دریافت میکنید

آرزو
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۴:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان
هزینه هر ترم رشته عمران چقدره توی بین المللی؟
ممنون میشم اگه کسی میدونه جواب بده

علی
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سلام، کف شهریه هر ترم رو ۲۰ در نظر بگیرید

الهه
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام ۲۰ میلیون تومان؟

امید
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

افسوس

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بین ۱۵ تا ۲۰

امید
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

افسوس که پول نداریم … افسوس که عمر رفت افسوس که ته جاده قدیم زندگی میکنم(در حالی که سه سال پیش تهران جردن زندگی میکردم…)افسوس

Mnr Mnrh
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علت دوبرابر بودن شهریه چیه واقعا؟ چه مزیتی داره؟

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

۱/۵ برابر آزاد معمولی یه

فاطمه
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۵ ب٫ظ

منابع ازمون؟

کاملا بی طرف
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

فرقی با واحدهای دانشگاهی استان ها نمیکنه . همه ش یکیه فقط دو تفاوت داره . یکی اینکه آزمون کتبی نداره و فقط مصاحبه است و دیگه اینکه هزینه ش ۱.۵ برابر بقیه دانشگاه هاست و دیگه اینکه اسم بین المللی هم داره

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  کاملا بی طرف

دقیقاً عین فرمایش شماست که فرمودید …

حسین قلعه نویی
تیر ۹, ۱۴۰۱ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام ببخشید من امسال شرکت کردم نوشته بوده برا مصاحبه نیمه دوم خرداد اما هنوز خبری بهم ندادند

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۲ ب٫ظ

انتخاب رشته ازاد تمدید نمیشه؟

فرهاد
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام هزینه بالایی داره

سارا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام به تمامی دانش پژوهان من خیلی مشتاق ادامه تحصیل هستم هم لیسانسم حقوق وهم ارشدرشته حقوق بین المللی هست به نظر شما رشته حقوق بین المللی کیش داره واینکه فکر میکنید هزینش بالا باشه برام خیلی مهمه دکتری شرکت کنم