پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

الکترونیکی شدن آزمون دکتری تا سال ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش با اشاره به برنامه های تحولی سنجش گفت: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود، یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به فرصت مجدد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ یادآور شد : ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از اول اسفند آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۴ نفر در مرحله جدید ثبت نام کرده اند و در مجموع یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۰۳ نفر برای پنج گروه آزمایشی نام نویسی کرده اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برنامه های تحولی این سازمان تاکید کرد: کنکور سراسری تا سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره قبلی مسئولیت در سازمان سنجش تمامی مراحل آزمون های سراسری از جمله ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج همه به شکل الکترونیکی و غیر کاغذی شد و تنها دفترچه سوالات و پاسخنامه داوطلبان در جلسه آزمون به شکل کاغذی است که این فرایند تا سال ۱۴۰۳ الکترونیکی خواهد شد.

پورعباس یادآور شد: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود، ضمنا تلاش می شود از ظرفیت گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت، تحت شرایطی برای برگزاری آزمون استفاده شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلببب
اسفند ۵, ۱۴۰۰ ۱:۴۷ ب٫ظ

خیالتون راحت
هر چقدر علم پیشرفت کنه بازم کاغذ حذف نخواهد شد.
ازمون کاغذی یه چیز دیگست
لطفا دست از این تغییرات اشتباه و ظاهرسازیها بردارین.

Sina
اسفند ۴, ۱۴۰۰ ۲:۵۴ ق٫ظ

برای امروز هم قابل افتخار نیست این خبر وقتی کیفیت آموزش عالی با اتفاق ساده ای رزومه می سازد چه انتظاری از سطح علمی کشور و دانشجویان میشه داشت
کار أساسی و عملکردبهینه یعنی :حذف کنکور در تمام مقاطع و ورود آزاد به دانشگاه در رشته دلخواه و فارغ التحصیلی کیفی (عکس شدن این حالت کنونی) دانشجو با کیفیت علمی
سالهاست این رفتارها و پیامها نشان از عدم شایستگی مسئولین دارد ساده تر اینکه سد کنکور قیفی است که معکوس که همه می بینند تز إصلاح هم میدن اما افتخارشون حذف مداد وکاغذی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی ایجاد شده و نشان همت امثالهم مسئولین شده … چی بگم …

ن
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

نخواستیم اینطوری

ویکتاریون
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

اونقدر حوزه که ندارن و نمی تونن تجهیز کنن تا اون موقع.حوزه های تولیمو هنوز همونجوری محدود مونده. در نتیجه برنامه اینه که با موبایلت بری توی حوزه های کاغذی! سابق بشینی. چشمت فونت ریز رو نبینه، و مثل امتحانای دانشگاه امکان برگشت به سوال قبل رو نداشته باشی و راه به راه از سامانه پرت بشی بیرون ؛)
خوبه پسندیدم:))

Graphic
اسفند ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

وای شنیدنش هم استرس میده به آدم!:))
چی فکر کردن واقعا..