پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

شروع ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ 

به گزارش پی اچ دی تست، زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ از طریق سایت sanjeshp.ir است. البته احتمال تمدید مهلت ثبت نام نیز وجود دارد.

داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همزمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به آدرس فوق الذکر اقدام نمایند. لازم به ذکر است پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک و بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر می شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

داوطلبان موظفند پس از صدور کد رهگیری آن را به همراه نسخه چاپ شده از فرم ثبت نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند

هزینه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام این آزمون ۲۰۸هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است و هزینه استفاده از خدمات پیامکی نیز ۱۲۰۰ تومان است.

داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۲۰۹هزار و ۷۰۰ تومان اقدام کرده و کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی را دریافت کنند.

داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو رشته یا مجموعه هستند باید برای هر یک پرداخت جداگانه انجام دهند.

مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت

لازم به توضیح است که هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست و یا اتوماسیون اخذ نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک ارسال نمی کنند و یا ناقص ارسال می کنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

۱- هزینه ثبت نام

٢- تکمیل دقیق فرم ثبت نام اینترنتی

٣- کد رهگیری ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (داوطلبان شاهد و ایثارگر نیازی به ارائی کد رهگیری از سایت ایثار یا کد ایثارگری ندارند).

۴- دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی با همراه داشتن فرم شماره ۱ دفترچه ثبت نام به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نموده و از طریق دانشگاه مذکور نسبت به ارسال اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. دانشجویان نیمسال آخر باید فرم شماره ۱ مربوط به خود را با مهر و امضای رسمی معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل بدون قلم خوردگی یا لاک گرفتگی اسکن نموده و ارسال نمایند.

۵- گواهی در خصوص وضعیت داوطلبانی که نابینای مطلق، ناشنوای مطلق، معلول جسمی و حرکتی هستند. لازم است این دسته از داوطلبان گواهی مذکور را از مراکز سازمان بهزیستی استان ذیربط دریافت و آن را اسکن نموده، همراه با سایر مدارک از طریق سایت مرکز سنجش ارسال نمایند.

۶- برای جلوگیری از هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان بایستی بعد از مطالعه کامل فرم نمونه که در انتهای همین دفترچه آمده است، فرم ثبت نام اصلی را تکمیل نمایند.

۷- کلیه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باید فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. لازم است داوطلبان هنگام تکمیل فرم ثبت نام دقت لازم را مبذول نمایند. بدیهی است هرگونه سهل انگاری در این امر موجب اختلال در ورود اطلاعات مربوط به داوطلب در رایانه خواهد شد. ضمنا کد رهگیری دریافتی را جهت دریافت کارت ورود به جلسه، کارنامه و پاسخ نامه خود یادداشت نمایند و از فرم ثبت نام خود پرینت بگیرند.

مدارک لازم جهت اسکن و ارسال اینترنتی

۱- عکس ۴×۳ (از اسکن عکس هایی که دارای مهر است خودداری شود)

۲- اصل کارت ملی

۳- اصل شناسنامه

۴- اصل دانشنامه دوره کارشناسی ارشد با دکتری عمومی با مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد. مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تأیید یکی از وزارت خانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

۵- اصل گواهی معدل دوره تحصیلی (برای دانشجویان نیمسال آخر گواهی معدل نیمسال های گذرانده شده). در صورتی که در مدارک تحصیلی، معدل قید شده باشد نیازی به ارائه گواهی معدل نمی باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه معدل امتیاز مربوطه صفر منظور خواهد شد.)

۶- فرم شماره ۱ مربوط به دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی که الزاما امضاء و ممهور شده باشد.

۷- اصل مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه عمومی

۸- اصل حکم کارگزینی سال ۱۴۰۰ برای اعضای هیأت علمی (مربی) رسمی متقاضی استفاده از ظرفیت مازاد (و فرم شماره ۲)

۹- موافقتنامه کتبی بدون قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری جهت ادامه تحصیل در مقطع Ph.D

برای اعضای هیأت علمی مربی رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات وابسته در ارتباط با مأموریت آموزشی کارکنان، دانشگاه دانشکده ذیربط می تواند به استناد آئین نامی اداری استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیرهیأت علمی مصوب هیأت امناء، نسبت به اعطای مأموریت آموزشی به کارکنان جهت ادامه تحصیل در مقطع Ph.D اقدام نماید. در غیر این صورت، کارکنان مذکور باید از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند.

۱۰- فرم مخصوص جانبازان جهت استفاده از منشی و سایر تسهیلات مربوطه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل پرونده

۱۱-اصل معرفی نامه برای استعدادهای درخشان از دانشگاه مریوطه طبق آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (فرم شماره ۳)

۱۲- کد رهگیری ۱۲ رقمی ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (داوطلبان شاهد و ایثارگر نیازی به ارائه کد رهگیری از سایت ایثار یا کد ایثارگری ندارند)

۱۳- کارت فرزند با همسر شهید، کارت جانباز، فرزند یا همسر جانباز

۱۴- فرم مربوط به جهادگران داوطلب بسیجی از اداره کل امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی. توصیه می شود داوطلبان مدارک اعلام شده را از قبل آماده نمایند تا بتوانند در مهلت زمانی تعیین شده جهت ارسال به موقع اینترنتی مدارک اقدام نمایند. هر یک از تصاویر اسکن شده می بایست با فرمت jpg و حجم ۲۰ تا ۳۰۰ کیلو بایت تهیه شوند.

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت

گفتنی است زمان کنکور دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت ۲ و ۳ تیرماه سال آینده اعلام شده است.

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت در دوره‌های عادی و شهریه‌پرداز کلیک کنید. قابل توجه است که فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف (بر حسب شرایط دانشگاه ها) انجام شود. از جمله افزوده شدن دانشگاه هایی که بعد از این تاریخ مجوز پذیرش دریافت می نمایند و یا برخی از دانشگاه‌ها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف می شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها