پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ در ۲۴ فروردین ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشرشده به شرح زیر است:

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۱

بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph. D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱

آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

۱- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www. azmoon. org مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

۲- داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاههای: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند، در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاههای ذیربط را نیز انتخاب نمایند و در سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود می‌باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

112 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
******دوستان سلام*******
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان . برای من فقط قسمت الف دیده میشه و نتیجه ب . ج …. مشخص نیست . کسی دلیلشو میدونه ؟؟؟؟؟!!!!!!

باران
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۰۶ ب٫ظ

سلام پاسخ خانم الی
بله اگر دو ترم بدون وقفه باشید واحدهای مرتبط رو مثل دروس جبرانی و اگر تغییر گرایشی نباشی همه رو تطبیق میدن نگران نباشید
فقط نمرات عالی بیارید و به هیچ کسی هم نگید در دانشگاه . دروس این ترم رو که انشاالله با موفقیت پاس کردید. بعد انصراف میدید و بلافاصله بدون جریمه دادن گرایش و رشته در دانشگاه مقصدتون ثبت نام میکند. اما الی جان اینکه میگم قانونش هست. حالا یه مدیرگروه بخواد اذیت کنه یا مالی دانشگاه این ها رو بنده نمتونم پیش بینی کنم . انشاالله که همون واحد که دوست داری پذیرش بشی. علوم تحقیقات بهترینه در آزاد های تهران و ترازش حالا بعضی دوستان بر نمیتابن اما در استخدامی و هیات علمی شدن ترازش با روزانه های تهران حداقل در رشته های علوم انسانی برابره. یعنی مثلا اگر مقطع لیسانس علامه بودی . ارشد بهشتی. دکتری علوم تحقیقات میتونی حتی دولتی هیات علمی بشی تهران .موفق باشید.

الی
فروردین ۲۴, ۱۴۰۱ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  باران

ممنون باران جان …من میترسیدم که بعد از قبولی انصراف از مبدا بدم ولی دانشگاه مقصد بگه تطبیق نمیدم….و من مجبور بشم از اول واحدا رو بگیرم…منم نطرم روی علوم تخقیقاته چون ارشد اونحا بودم و با اختلاف یک، نفر در مصاحبه ، قبول نشدم….

مهدی مهندسی مکانیک
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام خانم باران ببینید من خودم علوم تحقیقات بودم ولی باید سعی کنیم با حداقل تعصب و جانبداری تا اونجایی که ممکنه بی طرفانه نظر بدیم.من گاه گاهی که اینجا میام می بینم در مورد مسائل مختلف به خصوص دفاع از یک دانشگاه یا یک عقیده یا یک نهاد یا یک سیاست به شدت چکشی و بدون انعطاف عمل می کنید و رویکردهای منتقدانه رو بر نمی تابید.البته که در همه ما این داستان هست کم و زیاد ولی نقدها رو نشنیدن روی مخاطب تاثیر معکوس میذاره. همه ما سالها در آزمون های استخدامی شرکت کردیم و برای مصاحبه شرکت های مختلف رفتیم.واقعا اینطور نیست که با فارغ التحصیل علوم تحقیقات مثل یک دانشگاه دولتی درجه یک برخورد بشه.این کلیشه ای که مرتب تکرار می کنین ترازش در استخدامی با روزانه تهران برابره من نمیدونم چیه و به چه دردی می خوره که حالا مثلا تاثیر معدل شما با تاثیر معدل فارغ التحصیل دانشگاه تهران در آزمون کتبی برابر باشه و اصلا تا چه حد اعتبار داره ولی در عمل چنین چیزی رو در طی این چند سال من ندیدم.ناگفته نماند که من یک ارشد زیر مجموعه علوم انسانی هم از علوم تحقیقات دارم.پس کلی نظر میدم چه فنی مهندسی چه علوم انسانی و… در مورد استخدام هیئت علمی هم به طور کلی اینطور نیست که فرمودید.بله موارد خاصی وجود داره به علت سوابق مدیریتی در سطوح بالا یا رابطه ای که بعضی افراد دارن با دکترای علوم تحقیقات هیئت علمی دولتی شدن یا قبلا با ارشد عضو هیئت علمی… ادامه نظر»

نیما
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام باران خانم میشه بیزحمت چنتا از حد نصاب دعوت به دانشگاه ها تو رشته امار رو هم بزارید ببینم؟

باران
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام جناب نیما
متاسفانه آمار رو دقیق نمیدونم . اگر اطلاع داشتم حتما راهنمایی میکردم. اما تراز بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ حتما روزانه و شبانه و آزاد رو مجاز میشوند. موفق باشد.

حسین محمدی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان امیدوارم همگی نتیجه دلخواهتونو گرفته باشین.خدا رو قسم میدم به حق شهید این ماه و حقیقت امام حسین (ع) ان شا الله خداوند بهترین ها رو برای هممون رقم بزنه.دوستان من اطلاعات تراز و رتبمو مینویسم تا برای دوستانی که میخان سال بعد کنکور بدن بدردشون بخوره.رشته من مکانیکه و گرایشم طراحی کاربردی و درصدامم به این صورت بوده که تخصصی ۷۲.۷۳ و استعداد تحصیلی ۲۳.۳۳ و زبان سفید که با این درصدا ترازم شد ۷۱۶۷ و رتبم خدا رو شکر ۲ شد.امیدوارم همگی موفق باشین

AM
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین محمدی

مبارک باشه
خداروشکر

باران
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین محمدی

سلام آفرین بر شماااااااااا. تبریک میگم. انشاالله روزانه تهران هر دانشگاه های بهترین برای رشتتون هست قبول بشید. موفق باشید.

*****بهمنی******
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان . برای من فقط قسمت الف دیده میشه و نتیجه مشخص نیست . کسی دلیلشو میدونه ؟؟؟؟؟!!!!!!

سبحان
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۱۰ ب٫ظ

دوستان نتایج اومد. رتبه ۱۱۲ آموزش ریاضی

س
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

منم ۱۱۱ فیزیو ورزشی.احتمال قبولی هست؟

اسکاردین
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۰۴ ب٫ظ

نتایج اومده

ریاضی محض
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۰۱ ب٫ظ

سلام می گم دانشگاه های تهران کدوم خوابگاه متأهلی می دن به دانشجویان دکتری اگر کسی خبر داره اطلاع بده؟؟؟؟

فرزاد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

سلام سوال منم هست ممنون میشم اگه اطلاعی کسب کردید منو در جریان بزارید

ویکتاریون
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی محض

خوابگاه متاهلی خیلی شانسیه فکر کنم.
مثلا دانشگاه تهران تا چند سال پیش خوب می داد ولی امسال ظاهرا گفته که خیلی ها توی نوبت اند و ثبت نام جدید نداریم براش.

ریاضی محض
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

تشکر از پاسخ دهی تون

ریاضی محض
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

قاعدتاً باید دانشجویان دکتری در اولویت باشند چون باید تمام وقت باشند
من خودم مقاله دارم رتبه ام هم خوب شده ولی اگه خوابگاه متأهلی نباشه از پس هزینه ها بر نمیام و ترجیح می دم نرم
بهر حال شرایط زندگی حرف اول را می زنه
به امید فراهم کردن شرایط بهتر برای دانشجویان دکتری

فرزاد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۳۵ ب٫ظ

بچها فک کنم نتایج امد

امید
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

پی اچ دی تست عزیز لطفا از انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه خبر بذارید.
ممنون

امید
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

آیا به رسم هر سال ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد هم فردا آغار میشه؟

امید
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

دوستداران برای یک لحظه نتایج روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و همه چیز انقدر سریع گذشت که فکر میونم توهم زدم! کسی موفق شد چیزی ببینه؟؟؟

ندا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

توهم بوده

امید به ندا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

دیدی توهم نبود و نتایج اومد؟

کامران
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

دوستان نگران نباشید فردا حتما نتایج اعلام میشه

ندا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

شایدهم امشب

مارال
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

بنظرتون اگه مجددا به دانشگاه رجوع کنم شهریه سال ۹۵ حساب میشه یا امسال؟

جواد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

:| :| بعضی سوالات واقعا از یه فرد تحصیل کرده عجیب هست. به نظرتون دانشگاه ازاد حاضره شهره سال ۹۵ رو از شما بگیره و اجازه بده در سال ۱۴۰۱ در اون داشگاه تحصیل کنید؟ خودتون چی فکر می کنید؟

مهرداد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

شهریه ثابت شما بر اساس سال ۹۵ و شهریه متغیر بر اساس سال جدید است به ریاست دانشگاه نامه بزنید که تخفیف این چند ترم نرفته رو حساب کنن

مارال
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

دوستان روانشناسی بنظرتون مزیت روانشناسی سلامت نسبت به روانشناسی چیه؟ من سال ۹۵ آزاد روانشناسی قبول شدم اگه دوباره روانشناسی سلامت آزاد قبول بشم اولویت کدام رشته بهتره؟

بهار (روانشناسی بالینی)
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

ایشالا فر دا این موقع هممون نتایج رو دیده باشیم فارغ از دلخواه بودن یا نبودنش اونچه که به صلاحمند همون بشه…

علاقمند به دکتری
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۳۱ ق٫ظ

در صورتی که شاغل در یک ارگان دولتی باشیم (شغل کاملا مرتبط با رشته) در مصاحبه تاثیری منفی داره؟امکان داره بخاط این ردمون کنن؟کلا در مورد شغل چی بگیم اگر بپرسیدن که تأثیر منفی نداشته باشه؟ (سن ۳۲)

بهار
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

به خاطر شغل نه ولی مقابلشون کنید که با این سن از پس تحقیقات تمام وقتی که دانشگاه از شما انتظار داره بر می‌آید هر وقت که نیاز باشه در دانشگاه حضور خواهید داشت.

فری
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

آخه چه ارتباطی به سن داره؟

جواد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  فری

انرژی ای که یه فرد ۲۷ سال داره یه فرد ۳۵ سال نداره – استاد میخواد دانشجو کار کنه ، مقاله بده و …. اینا وقت و انرژی میخواد

دوستانی که هیچ اطلاعی از روند ندارن متاسفانه میان به بقیه مشاوره هم میدن.!!!

رحیم
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

پختگی و دقتی و وسعت دیدی که یه داوطلب ۳۵ ساله داره یک دهمش هم دادطلب ۲۷ ساله نداره

جواد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رحیم

پختگی اگر منظورتون از نظر دانش هست شما مطمن باش فردی که چند سال از محیط دانشگاه دور بوده پختگی کمتری داره تا فردی که بلافاصله بعد ارشد میره دکتری…

محمدی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

مگه تکواندو هست؟ که انرژی بخواد؟ دکتری انرژی در حد یک ادم معمولی که روزنامه میخونه لازم داره .انرژی خاصی لازم نداره .به سن مروبط نیست .و فقط بالای ۴۰ یا ۴۵ سال دیگه زیاد جالب نیست شروع بشه .اما قبلش مشکلی نیست

جواد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

دوست عزیز ظاهرا شما تا حالا ازمون جامع، مقاله ژورنال ، دفاع از پروپوزال و … نداشتین. این ها وقت و انٰرژی میخوان…. انرژی که حتما نباید فیزیکی باشه که با تکواندو مقایسه میکنین. انرژی فکر و تمرکز هست. البته قبول دارم با این همه دانشگاه آزاد و پیام نور ( نه همه واحد ها ) تو هر زمین خالی اطراف شهر ها ابهت و پرستیژ دکتری مثل قبل نیست.

دکتر ۳۵ ساله
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

اخه جناب این حرف شما معنیش اینه استادای مسن هم انرژی ندارن برن خونه بشینن یه ۳۵ ساله بباد استاد بشه. نمیشه که مگه ۳۵ سال چقدر سن زیادی هست که شما بارنشست کردیش؟

ندا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

مگه ورزشه …. حرفا میزنیدا

ویکتاریون
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۳۴ ب٫ظ

شغل رو نمی دونم. ولی ۳۲ سال اصلا سن زیادی نیست برای دکترا.
گفتم که با حرف این بچه مچه ها نگران نشین:))

Ms bahrami
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۳۵ ق٫ظ

خدای عزیزم از تو میخواهم امسال قبول شوم من این گرایش این رشته رو دوست دارم و آرزوی قلبی م هست خیلی تلاش کردم .برای من این قبولی خیلی مهمه. تلاش م رو کردم .

بهار (روانشناسی بالینی)
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ms bahrami

لطفا رشته و گرایش‌های رو بفرمایید

محمدرضا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستان من امسال کنکور رو خیلی خوب دادم اما این چند وقته وقتی وضعیت دوستان فارغ التحصیل دکتری رشته خودم که نفر اول دانشگاه هم بودند و الان دکتری گرفتند ولی با مدرک لیسانسشون که سهمیه داره آزمون استخدامی شرکت کردند، رو نگاه می کنم اصلا انگیزه ای برای تحصیل دکتری ندارم. واقعا سر دو راهی موندم برای آزمون استخدامی خودم رو آماده کنم یا مصاحبه دکتری. هیچ انگیزه ای برای دکتری توی ایران باقی نمونده متاسفانه… فقط یک پرستیژه

اصلانی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

دوست گرامی نظر شما رو قبول ندارم
بدیهی است با داشتن مدرک شغل و درآمد ایجاد نمیشه. اگر واقعا یک فارغ التحصیل دکتری فاقد مهارتی هست و در جامعه برای اون مشتری وجود نداره باید یک فکر اساسی برای خودش بکنه.
در ایران اگر کسی به نیت پژوهشگر شدن و هیئت علمی شدن صرف اقدام به ادامه تحصیل مدرک دکتری می کنه از اساس یک تصمیم استراتژیک پر ریسک و کم احتمال هست. مگر اینکه از ابتدا بورس جایی بشه و یا اینکه سودای مهاجرت داشته باشه.
اینکه من بدونم که یک حوزه در ایران دایره اشتغال محدود داره بعد سالهای عمرم رو براش بذارم و در پایان پی به واقعیت موضوع ببرم ناشی از عدم دوراندیشی است.

انتظار میره یک داوطلب، دانشجو یا فارغ التحصیل تحصیلات تکمیلی یک حداقل دیدی نسبت به واقعیات جامعه خودش داشته باشه و اقتصاد و وضعیت اشتغال و محدودیت های کارآفرینی و جذب و استخدام رو بدونه و با دید باز و آگاهانه تصمیم بگیره.
نه اینکه از سر بیکاری و بی هنری فقط ادامه تحصیل بده و بعد به در و دیوار آه و نفرین بفرسته

عذرخواهی می کنم که کمی تند نظراتم رو بیان کردم

سیاح
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۰۱ ق٫ظ

دوستان
به نظرتون رتبه م چند میشه ؟

جواد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سیاح

چقدر داوطلبای دکترا با نمک شدن!

داوطلب
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سیاح

۱

الکی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سیاح

با توجه به درصداتون ((:) به نظر میاد رتبه یک بشید.

احمد
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

دقت کردین اول اطلاعیه اومد رو سایت بعد چند ساعت خبر مصاحبه سخنگو سنجش (نوار گرشی بالای سایت)
خدا قوت میگم به سخنگو…. خودمون اطلاعیه رو دیدیم شما دیگه چرا زحمت کشیدید :))))

داوطلب
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۹:۱۸ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون فردا کی میاد نتایج؟

قاسم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

فردا نمیاد اگرم بیاد اخر شب

داوطلب
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  قاسم

ممنون.
هر چی خدا بخواد
دیگه واقعا خسته شدیم

یلدا
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

به نظرم حدود ساعت ۸ تا ۱۰ بیاد. با توجه به اینکه یکدفعه اعلام کردند پس همه شرایطشان مهیا است و زودتر انتشار می دهند.

نهال
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام. من آزمون خوبی ندادم. توکلم به خداست.
الهی هر چی خیره برای همه مون پیش بیاد

فاطمه
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۰۹ ب٫ظ

ای خدا به امید خودت

نسیم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام به همه
الان که این اطلاعیه رو دیدم ناخوداگاه خاطرات سال پیش برام زنده شد، چقد استرس داشتم و همه شما عزیزان رو درک میکنم. آرزوی موفقیت برای همتون دارم و امیدوارم همه شما موقع اعلام نتایج خوشحال باشید و آماده بشید برای مصاحبه و ….،
ولی دوستان حتی اگه خدای ناکرده مجاز نشدین اصلا غصه نخورید، زندگی ادامه داره… اینا تجربه کسی هست که دو سال پیش خیلی غصه خورد که چرا من دانشگاه مورد نظرم مجاز نشدم و الان دارم یکی از دانشگاه های تهران دکتری میخونم.
امکانش هست که فردا نتایج بیاد…
در پایان برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

منم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

سلام
مرسی ک دلداری دادین
میشه بگید جو مصاحبه به چه شکله ؟؟؟ من تا حالا مصاحبه نرفتم

دلناز
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  منم

مصاحبه ها انلاین بود مجازی که البته اگرم حضوری باشه اول میگن خودتون معرفی کنید،دانشگاه و سال فارغ التحصیلی و موضوع پایان نامتون را بگین. هرکجا دعوت بشید بیشتر سوال ها درمورد پایان نامه و یا اطلاعاتی راجع به پایان نامه و موضوعتون میپرسن.یعنی سوالاتی مربوط به کاری که انجام دادید و یا سوالات و تکنیک های مربوط به موضوع و کار در ازمایشگاه و مثلا اگر دستگاهی نرم افزاری خاص کار کرده باشین. مدرک زبان داشته باشید خیلی جلو می افتید از رقبا یعنی منظورم اینه اکثرا دانشگاها و نه همه ،مهمه که مدرک زبان داشته باشید یا اینکه زبانتون خوب باشه چون بسته به دانشگاه مورد مصاحبه،سوال انگلیسی میپرسن یا مثلا دانشگاه اصفهان متن فارسی گذاشت گفتن به فارسی برگردانید یا مثلا متن انگلیسی یه پاراگراف میدن در مورد رشته خودتون میگن ترجمه کنید.یا مثلا سوالی میپرسن به انگلیسی در حدی که زبان عمومی شما بسنجن که اگر مدرک داشته باشید اینم نمیپرسن شاید.اینو نوشتم استرس نگیرید،تا وقت هست مثلا چکیده انگلیسی پایان نامتون رابخونید و بتونید اطلاعاتی درمورد خودتون موضوعتون داشته باشید.و چند مقاله لاتین معتبر به روز درمورد کارتون بخونید. البته بستگی به رشته ،رتبه هم داره.بعضی جاهام درحد یه معرفی و موضوع پایان نامه ،مصاحبه را تمام میکنن باید دید که اون اساتید نظرشون راجع به شما با توجه به رتبه،رزومه و موضوعتون چگونه است.برای بعضی افراد اصلا وقت کمی میذارن و تو پنج دقیقه درحد معرفی و موضوع مصاحبه تمام میکنن. درنهایت همه چیز اول به خدا بعدم باز تکرارش میکنم باید ببینی اساتید… ادامه نظر»

جرگه منش
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۶:۱۰ ب٫ظ

دوستان کارت ورود به جلسه رو از کجا بگیریم ؟

قاسم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  جرگه منش

اینجا جای بحث و گفتگو داطلب هاست نه شوخی های بی مزه! الان که چی میخوای بگی ۵۰ روز از دنیا عقبی؟؟؟

جاوید
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۶:۰۹ ب٫ظ

الان این نتایجی که اعلام میشه مربوط به کنکور ۶ اسفنده یا ۱۵ اسفند ؟

صالح
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

۶ اسفند

یک دوست
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۴۲ ب٫ظ

در هر صورت آرزومند موفقیت برای همه ی دوستان هستم

زهره
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان
قضیه شده سردی و گرمی هوا
وقتی سردِ می گیم چرا سردِ
وقتی گرمه می گیم چرا گرمه

لیلا
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام من اصلا ازمونم رو خوب ندادم
خدا کنه همه ی اونایی که زحمت کشیدن قبول بشن .توکل به خدا

ندا
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۳۵ ب٫ظ

یا غیاث المستغیثین
آقا نامرده هرکی بعدش بیاد اینجا پز بده

علی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

دوست محترم اونا که پز میدن غالبا طبل تو خالی هستن . پارسال یک افرادی بودن اومدن اینجا گفتن یک شدیم و در نتایج نهایی هم گفتن فلان دانشگاه قبول شدیم در حالی که همچنان همینجا هسن و از ازمون امسال میگن پس خیلی به این کامنتا دقت نکن بخند و رد شو…

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب امثال من و شما جناب علی مجدد میایم که کمک کنیم به دوستان جدید الورود که استرسشون کم بشه و اگر سوال داشتن کمکشون کنیم جواب بدیم!! اینکه یکی رتبه ۱ شده مجدد بیاد کمک کنه اصلا ایرادی نداره بلکه آفرین داره که وقتی به نتیجه رسید بی تفاوت به گذشته نیست.
ندا خانم انشاالله بهترین نتیجه رو بگیرید.
موفق باشید.

علی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

منظورم اینه اینجا پر از رتبه های تک رقمی فیک هسش . اگه رتبه واقعی بود شخص ۱ اورده باشه همه استفاده میکنیم من نظرم اینه اینقد پس فردا اینجا پر از رتبه های فیک میشه که با رتبه های واقعی دوستان قابل تشخیص نیست اینجا پی اچ دی تست هسش و دوستان سایت واقعا کسی رتبه تک رقمی باشه مواقع بسیاری باهاش مصاحبه میکنن که نمونش تو سایت هسش رتبه یک هیچ موقع نام کاربریشو هیزم جمع کن جهنم نمیزاره . برای نمونه گفتم خودتون بخوانید ته این قصه را…

منم
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

شاید رتبه یکه ولی شوخ طبعه

الی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  باران

سلام خانم باران من ترم ۲ دکتری ازاد واحد شمال هستم بدون ازمون
امسال هم میخام بدون ازمون شرکت کنم که واحدی که دوس دارم قبول بشم …‌میشه بگید تکلیف ۲ ترمی که خوندم چی میشه؟ تطبیق میدن؟ هزینه داره؟
میشه راهنمایی کنید

حسین محمدی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

خخخخخ خوب گفتی

حقوق عمومی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۱۴ ب٫ظ

سلام بر رفرش کنندگان سایت سنجش از الان تا چهارشنبه مدام و لحظه ای

فرهاد
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان ، آرامش داشته باشید ، خیلی از این زمان اعلام نتایج آزمون اومده و رفته و نهایتاً با توجه به روش داوطلبان در انتخاب رشته و المان های دیگری، قبول شدند یا نشدند…
فقط صمیمانه نصیحتی بکنم به عنوان برادر کوچکتر ، واقعا مهمه که شما چه رشته و گرایشی رو دوست دارید ادامه بدید و از اون مهمتر دانشگاه و اساتیدی هست که باید حتما در نظر بگیرید آیا در محل انتخابی شما وجود دارند یا نه؟! هر دانشگاه یا استاد نظر و گرایش و میل خودشو داره، نشه خدای نکرده بدون در نظر گرفتن این موارد، صرفاً جهت ورود به این مقطع اقدام کنید! حتما زمینه پژوهشی استاد رو هم در نظر بگیرید ، این واقعا مهمه،من حالا درست یا غلط از ۹۷ منتظر یه دانشگاه یا استاد باسوادی هستم که زمینه تحقیقاتی ما بهم بخوره و لذت ببرم از ادامه تحصیل و پژوهش…
و من الله توفیق

دانشجوی بالقوه دکتری
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام جناب فرهاد. واقعا نصیحت بجا و درستی را فرمودید. پس بنده خیلی خوشبخت هستم که خداوند از بدو ورود به مقطع کارشناسی یک استاد با اخلاق، با سواد، دلسوز و هم افق را سر راه بنده قرار داد تا با همه مرارت ها دوران ارشد را نیز در محضرشان تلمذ کنم و در مقطع دکتری نیز تنها آرزویم این باشد که بار دیگر زانوی شاگردی در محضرشان بر زمین بزنم هرچند دانشگاه بنده، دانشگاه سطح یک نیست و از بسیاری جهات جای اما و اگر دارد!

صنعتی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

سلام دانشجوی بالقوه دکتری میخوای زانوی شاگردی زمین نزن
چه کاریه حالا

دانشجوی بالقوه دکتری
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  صنعتی

واقعا ادبیات بعضی از داوطلبین به حدی سخیف هست که خدا بخیر کناد اگر چنین افرادی بر مسند تدریس تکیه بزنند!

فرهاد
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلامت باشید ، امیدوارم همه دوستان همیشه سلامت و پیروز باشید.سلامتی و حس خوشبختی از همه چیز توو زندگی مهمتر و باارزش تره.
در پناه حق

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام
بستگی به هدف داوطلب هم دارد. به طور مثال شخصی که تمام هدفش وارد شدن برای هیات علمی شدن هست . سن و معدل اولویت هست براشون. چون حداقل دانشگاه آزاد که میدونم بالای ۴۰ سال امکان نداره جذب بشن . حتی اگر با بهترین پرفسور رسالهشون رو به پایان رسونده باشن. موفق باشید.

مکانیک طراحی کاربردی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام. دوستان تخصصی ۶۸ ، زبان ۴۷، استعداد ۳۴ دانشگاه های تهران قبول میشم؟

فرهاد
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۱۴ ب٫ظ

اگر منظور دعوت به مصاحبه است بله دعوت میشین
اگر قبولی نهایی منظورتون اصلا نمیشه گفت نصف تراز برای مصاحبه است.

نسرین
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۰۰ ب٫ظ

واااای چرا انقد یهویی و زود اخه؟؟؟ از وقتی تو پیجتون دیدم چشم چپم درد گرفته

سامان
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۴۶ ب٫ظ

یا ابوالفضل (ع) ادرکنی یا قمر بنی هاشم

نگار3
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۳۹ ب٫ظ

خدایا من الان آمادگیشو ندارم استرس گرفتم.
ایکاش کمی دیرتر اعلام میشد
هنوز از شوک سوالای سخت و مبهم روز آزمون بیرون نیومدم.
خدایا به امید خودت یا ارحم الراحمین

مریم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگار3

خب نتایج اومد شما روز آخر فرصت انتخاب رشته و دانشگاه نتایج رو چک کن . زود تر نگاه نکن!

قاسم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگار3

آمادگی ندارین ؟ مگه مصاحبه است؟ یه رتبه میخواین ببینین دیگه چه آمادگی

میلاد
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۲۳ ب٫ظ

دو روز استرس
خدایا به امید تو

داوطلب
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۱۹ ب٫ظ

از فردا بعدازظهر نتایج میدن
توکل به خدا
خدا جواب تمام زحمات بده
من که کرونا گرفتم بابام مریض شد و قبل ازمون دقیقا شبش بیمارستان بودم خیلیییی روزای بدی بود خدا هممون کمک کنه

دکتر
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام،اگر اواخر اردیبهشت نتایج انتاب رشته اعلام به کی میشه مصاحبه؟
من هنوز دفاع نکردم، استرس گرفتم
امیدوارم بیفته تیر، ممکنه؟

مریم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

نگران نباشید شما در صورت قبولی تا ۳۱ شهریور فرصت دفاع دارید

دکترررر
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نمره دفاع در مصاحبه موثر نیست؟

ویکتاریون
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

باز تیر هم بیفته بیشترشون نیمه ی اول تیر هستن دیگه. حالا شما فرض کن ده تا انتخاب داشته باشی شاید سه تاشون بیفته هفته ی سوم چهارم تیر.
معمولا دفاع ها آخرین برنامه های یه ترم هستن و بعدش اساتید میرن مرخصی، نمیشه انتظار داشت همه ی مصاحبه ها بعد از دفاع ها بیفته.
مصاحبه ها معمولا از اوایل خرداده تا آخر تیر یا حداکثر هفته اول مرداد.

مدیریت ۱
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۰۰ ب٫ظ

الهی به امید خودت. دست همه اونهایی که زحمت کشیدند را بگیر

فرزاد
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۲:۰۴ ب٫ظ

یا خدا الهی به امید تو …..

Sasy
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام
یعنی آقای ساسی هم امسال قبول میشه ؟ خخ

بهار
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۱۰ ب٫ظ

با توجه به تغییر مدیریت وزارت علوم و سازمان سنجش آیا امکانش هست برای بالا بردن آمار شاغلین و رونق اقتصادی از طریق دانشگاه ها ظرفیت دکتری رو بااااالااااا ببرند؟

علی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بنظرم ربطی بهم ندارن

مهدی مهندسی مکانیک
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام.
رونق اقتصادی و آمار شاغلین واقعا ارتباط مستقیمی با تعداد فارغ التحصیلان دکترا دارد؟
من اینطور فکر نمی کنم.در جامعه ما بیشتر به نظر می رسد ارتباط معکوس دارد!
به نظر من می توانیم صادقانه بگوییم من دوست دارم دکترا قبول شوم خواهش میکنم‌ ظرفیت را بالا ببرید تا اینکه به پارامترهای کلان اجتماعی و اقتصادی ربط دهم.اگر روش و روند پذیرش را دچار نقصان و خطا می دانم که از نظر من این نقصان وجود دارد و خود را شایسته پذیرفته شدن می دانم به این نقص ها اشاره کنم.
جدا از اینکه ساختار سیستم آموزشی باید از بنیان تغییر کند.در همه سطوح چه آموزش و پرورش چه اموزش عالی و ترمیم ارتباط نظام آموزشی با صنعت و وزارتخانه های اقتصادی و …

علی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۳:۰۴ ب٫ظ

هیچ ارتباطی نداره بیا دکتراهای تک رقمی را بهت معرفی کنم که بهترین دانشگاهها خوندن و الان مسافرکشی میکنن. اینا یک تخیله از سال ۹۰ که دکترا بصورت متمرکز برگزار میشه سالی حداقل ۱۲۰۰۰ دکترا دانشجو داشتیم با دانشگاه ازاد یک حساب ساده انجام بدیم از اون سال تا الان ۱۵۰ هزار فارغ التحصیل رشته های مختلف داشتیم که همه اولش همین فکرو داشتن بعضی ها به وزارت اینا فک میکردن وووو بعدا به این نتیجه رسیدن فقط تخیلات ذهنشون بوده مثل امثال ما که الان ارشد خوندیم . درس را فقط برای درس باید خوندن نه مول دراوردن و تحول اجتماعی و اقتصادی .. چون اینا مقوله های جدا هستن که بررسی انها در این مجال نمی گنجد البته ایشالا زحمت کش ها به ارزوشون برسن و در ثانی پارسال بود فک کنم مجلس تصویب کرد که تعداد دانشحویان تحصیلات تکمیلی کم بشه و تکمیل ظرفیتم لغو بشه

سبحان
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۵:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

موافقم دوست عزیز هر کی وقتش رو تماما گذاشته و درس خونده تقریبا یه چیز عایدش شده بدبختی

ویکتاریون
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

فکر کنم معیارشون برای تعداد شاغلین مجوز های کسب و کار( پروانه کسب و پروانه اشتغال) صادر شده در یک دوره باشه و تعداد افرادی بیمه براشون رد میشه. تازه همون صدور مجوز رو هم متناسب با شعارهاشون تسهیل نمی کنن معمولا.
بیشتر محتمله که دانشجوی دکترا کارش رو رها کنه یا از تمام وقت به پاره وقت تبدیلش کنه. که در این صورت به ضرر آماریه که میگی.

.....‌.‌
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۰۵ ب٫ظ

واییییی
استرس گرفتم
خدا به خیر کنه

لیلا
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

خدایا به امید تو

باران
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

انشالله بهترین نتیجه رو کسب کنید. موفق باشید.

اکبر
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام باران خانم اکبرم ایا به نظرتون در حالت خوشبینانه میتونم روانشناسی سلامت قبول بشم

مریم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

از صبح نشتیم تازه سنجش اطلاعیه زده! منتظر نتایج بودیم- عجب

بهار
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چطور منتظر نتایج بودید؟
مگه گفته بودن ۲۲ فروردین؟

مریم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خیر اعلام نکرده بودن
ولی چون بخش دکترا تو سایت از صبح اومده بود بالا ، انتظار میرفت بعد حدود ۳ ساعت نتیجه رو اعلام کنن تا یه اطلاعیه که نوشتنش یه ربع طول میکشه

مینو
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

از سنجش بعید نیست غافلگیرانه عمل کنه و تا اخر شب نتایج رو اعلام کنه

مریم
فروردین ۲۲, ۱۴۰۱ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

امشب که بعیده ولی فردا شب مخصوصا ساعت ۱۲ شب انتظارش میره که اعلام بشه