پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری در صورت فراموشی اطلاعات ثبت‌نام

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارنامه اولیه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1401 منتشر شد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود کارنامه را مشاهده کنند، اما برخی از داوطلبان اطلاعات خود را فراموش کرده‌اند.

به گزارش پی اچ دی تست، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده را در کنار شماره شناسنامه و سال تولد خود وارد کنند.

در حالیکه از امروز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آغاز می‌شود و داوطلبان باید از مجاز بودن یا نبودن خود مطلع باشند، برخی از داوطلبان اطلاعات ثبت‌نامی خود را فراموش کرده‌اند و می‌خواهند بدانند چگونه باید به کارنامه‌شان دسترسی یابند.

* ۲ راه برای بازیابی اطلاعات ثبت نامی

این دسته از داوطلبان از ۲ راه می‌توانند اطلاعات‌شان را دریافت کنند.

راه اول اینکه از اینجا وارد سامانه پاسخگویی سازمان سنجش شده و اگر پیش از این عضو نبوده‌اند با وارد کردن اطلاعات فردی خود در این سامانه عضو شوند، پس از عضویت رمز عبور به ایمیل داوطلب ارسال می‌شود، سپس با نام کاربری و رمزی که خودشان انتخاب کرده‌اند می‌توانند وارد سامانه شده و در قسمت درخواست جدید با انتخاب نوع آزمون، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ببینند.

راه دوم اینکه این داوطلبان می‌توانند با تلفن گویای سازمان سنجش ۰۲۱۴۲۱۶۳ تماس گرفته، ابتدا کلید ۲ و سپس کلید ۳ را انتخاب کنند، بعد از آن کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنند تا اطلاعات ثبت نامی آنها اعلام شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها