پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

پیگیری دانشگاه پیام نور برای افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم عمو عابدینی با اشاره به طرح تحول نظام آموزش عالی، افزود: رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه‌های دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور پیش خواهیم برد و در این راستا تقویت منابع علمی غنی مجموعه را در دست بروز رسانی قرار داده‌ایم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در این نشست به همکاری‌های تخصصی و کارشناسی شده با مجموعه وزارت علوم و شورای گسترش اشاره نموده و عنوان کرد، افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیر می‌شود.

دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز در این جلسه به جایگاه رفیع اعضای هیئت علمی اشاره کرد و تلاش برای احراز شرایط و امتیازات آموزش و پژوهشی مد نظر برای تبدیل وضعیت را حائز اهمیت دانست.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عرفان
خرداد ۲۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

میشه بفرمایید بازار کار به چه نیرویی احتیاج داره که می‌خواهید انرا گسترش‌ دهید

مریم
خرداد ۲۸, ۱۴۰۱ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلتم لطفا اگر هر کسی دسترسی به ریاست محترم دانشگاه پیام نور یا دفتر گسترش رشته های وزارت علوم یا دانشگاه پیام نور داره بفرمایید دکتری ترجمه در کل ایران ۳ دانشگاه علامه، فردوسی و اصفهان داره با ظرفیت ۱۰ نفر در مجموع سه دانشگاه که نسبت به دکتری آموزش زبان انگلیسی فاجعه عست لطفا فکری کنند دکتری ترجمه راه اندازی بشه در پیام نور خدا هیرتون بده

Mehrzad
خرداد ۲۸, ۱۴۰۱ ۵:۰۳ ب٫ظ

پول کم آوردنا !!

محمد شجاعی
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱ ۲:۵۰ ب٫ظ

قبلا نظر دادم و خواهان ملاقات با رییس سازمان سنجش در خصوص عدم تصحیح کلید اولیه ازمون دکتری تخصصی و نتیجه ان می باشم.

محمد شجاعی
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

بسیار عالی . همسان با بازار کار رشته های تحصیلات تکمیلی نیز افزایش پیدا نیکند.
یه درخواست داشتم سومین سال شرکت کردنم در ازمون دکتری تخصصی هست و نتوانستم راه پیدا کنم. هم صحبت دارم و هم اینکه روش تصحیح کردن و نتیجه توسط دستگاه درست نیست. اگه میشه ملاقاتی با ریاست محترم سازمان سنجش داشته باشم ممنون میشم. و اینکه از امسال تکمیل ظرفیت برای دکتری حتما در نظر گرفته شود.

برگشت به بالا