موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرم انتخاب رشته دکتری + لینک دانلود پیشنویس فرم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری که بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است برای ورود به مرحله مصاحبه و در ادامه پذیرش در مقطع دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۲ اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، شرط شرکت در مراحل مصاحبه دکتری و بررسی سوابق علمی و پژوهشی، درج کد رشته‌محل‌ها توسط متقاضیان در فرم انتخاب رشته اینترنتی آزمون دکتری و کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه هر کد رشته محل مورد تقاضا است. به عبارت دیگر، اگر متقاضی حدنصاب کدرشته محلی را کسب کرده باشد، ولی در زمان انتخاب رشته نسبت به ثبت آن کد رشته محل در فرم انتخاب رشته اقدام نکند، امکان شرکت در مصاحبه را نخواهد داشت.

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، لازم است نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری اقدام کنند.

هر متقاضی باید فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را که در سایت انتخاب رشته دکتری قرار گرفته، در بازه زمانی اعلام‌شده (مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت است) بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری تکمیل کند.

هر داوطلب با توجه به وضعیت مجاز در دوره های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیر دولتی و غیر انتفاعی) حداکثر تا ۵۰ کد رشته محل را می‌تواند در این فرم وارد کند.

برای استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری پی اچ دی تست کلیک کنید.

در صورت انجام صحیح انتخاب رشته و تکمیل صحیح فرم کد پیگیری ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار داوطلب قرار می‎گیرد.

رشته‌محل در فرم انتخاب رشته دکتری چطور نمایش داده می‌شوند؟

پس از تکمیل فرم انتخاب رشته دکترا توسط داوطلب، با توجه به تنوع دوره های تحصیلی و به منظور افزایش دقت در انتخاب رشته، دوره های مختلف با رنگ‌های متنوعی نمایش داده می‌شوند:

  • دوره روزانه به رنگ مشکی
  • دوره نوبت دوم به رنگ قرمز
  • دوره پیام نور به رنگ آبی
  • دوره غیر انتفاعی به رنگ سبز
  • دوره پردیس خودگردان به رنگ نارنجی
  • دوره مشترک به رنگ بنفش

نحوه ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری 1402

به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود در تکمیل این فرم نهایت دقت را به عمل آورند. چنانچه متقاضی پس از تکمیل فرم انتخاب رشته و دریافت کد پیگیری ۱۵ رقمی، تمایل به ویرایش فرم خود داشته باشد، حداکثر تا پایان مهلت انتخاب رشته دکتری 1402، می‌تواند نسبت به ویرایش فاقدام کند.

پس از پایان فرصت انتخاب رشته دکتری، دیگر امکان تغییر اولویت انتخاب رشته دکتری فراهم نیست.

پیش نویس فرم انتخاب رشته آزمون دکتری

به متقاضیان توصیه می‌شود قبل از اقدام به انتخاب رشته های تحصیلی در سایت سازمان سنجش، کد رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب علاقه در فرم پیش نویس درج کنند. سپس به سایت انتخاب رشته مراجعه کنند تا در مدت زمان کوتاه‎تر و با خطای کمتری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

دانلود پیش نویس فرم انتخاب رشته دکترا

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها