پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه و انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشرشده به شرح زیر است:

بدین‌وسیله به اطلاع شرکت کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

آن‌ دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

۱- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

انتخاب رشته دانشگاه های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین 

۲- داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاههای: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند، در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه های ذیربط را نیز انتخاب نمایند و در سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود می‌باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۰:۴۵ ق٫ظ

سلام. هر کاری می کنم برا اعتراض به نتیجه آزمون دکترای۱۴۰۲ با این پاسخ مواجه میشوم ه مشخصات شما در ثبت احوال موجود نمیباشد

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
۱- مرورگرتون رو عوض کنید.
۲- اعداد رو انگلیسی وارد کنید.