پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

بررسی پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه‌ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در نخستین جلسه مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور در سال جدید با حضور معاون آموزشی و معاون پژوهشی وزیر علوم، راهکارهای پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه‌ها و موسسات پژوهشی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، در نشست که به میزبانی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و با حضور اعضای مجمع برگزار شد، علی باقر طاهری‌نیا، رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی و دبیر مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور گفت: امروز دو دستور کار بسیار مهم در جلسه مطرح خواهد شد. ابتدا موضوع پذیرش دانشجو در پژوهشگاه‌ها و سپس تصویب آئین‌نامه ساعت موظفی اعضای هیات علمی پژوهشی که امیدوارم با مشارکت اعضا به سرانجام برسد.

پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم نیز در این نشست با اشاره به جلسه‌های برگزار شده با حوزه معاونت آموزشی وزارت علوم، ادامه پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را برای پژوهشگاه‌ها بسیار مهم و ضروری برشمرد و سناریوهای خود را برای ادامه این روند با اعضای مجمع به اشتراک گذاشت.

قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم نیز ضمن استقبال از راهکارهای ارائه شده توسط صالحی و ارائه نقطه نظرات خود، خواستار برگزاری جلسه اختصاصی مجمع در این خصوص شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسوی
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۰ ب٫ظ

خروجی جلسه سرکاریه !

علیرضا
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۲ ۲:۲۶ ق٫ظ

خروجی جلسه سرکاریه !