پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

تأکید رئیس دانشگاه شریف بر لزوم پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه شریف پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری را یکی از الزامات مهم دانشگاه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول جلیلی گفت: باید بتوانیم به دانشجوی دکتری حقوق پرداخت کنیم و این موضوع جزو بایدها در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه شریف، بودجه دریافتی از دولت را ناکافی دانست و گفت: باید از طریق آموزش پول دربیاوریم. با توجه به اتفاق خوبی که در پردیس خودگردان شریف افتاد ما می‌توانیم از آموزش کسب درآمد کنیم. این نگرانی اولیه که بی‌کیفیت‌ها برای درس خواندن پول می‌دهند تبدیل شد به یک شیب مثبت کیفیتی که مشاهده گزارش آن شعف دارد و امیدوار هستیم بتوانیم بخشی از ورودی شریف را با حفظ کیفیت شهریه‌پرداز کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید بتوانیم به دانشجوی دکتری حقوق پرداخت کنیم. این موضوع جزو بایدها در دانشگاه است، اگر محقق نشود همین میزان دانشجوی کیفی هم که جذب می‌کنیم را از دست خواهیم داد. حتما باید بخشی از بودجه سال دانشگاه صرف پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری شود. این موضوع نگران کننده در اصول اجرایی ما نوشته شده است و به سمتش پیش می‌رویم که ان‌شالله محقق شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فوق دکتری بیکار
تیر ۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام بزرگترین اشتباه یک فرد رفتن سمت تحصیلات تکمیلی است. افراد به امید هیات علمی وارد مقطع دکتری می شوند اما نمی دانند که جذبی وجود ندارد یا اگر داشته باشه پروسه آن حداقل ۵ تا ۷ سال طول خواهد کشید. من با ۳۱ سال سن و داشتن پسادکتری از شریف در گروه علوم پایه و کلی رزومه و مقاله و کتاب هنوز بیکار هستم وای به حال بقیه. لطفا سمت تحصیلات عالیه نروید تا کارشناسی کافی است.

علی
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲ ۷:۴۱ ب٫ظ

وعده سر خرمن!

مستر داوطلب
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۵ ب٫ظ

با سلام
نه تنها که باید به دانشجوی دکترا حقوق پرداخت شود، بلکه باید حقوق مناسبی پرداخت بشه و با یک حقوق زیر ۱۰ ملیون تومنی نباید از سر خودشون باز کنن (کما این که همین الانم همین حقوق معمولا داده نمیشه) و یا اگرم نمیتونن پرداخت بکنن، حق ندارن مانع کار کردن دانشجو در حین تحصیل بشن. این کاری که برخی از اساتید میکنن یک انتظار نشدنی هست. اونم برای یک دانشجوی دکترایی که احتمالا الان ۲۷ سالشه و به زودی ممکنه ازدواج بکنه و باید برای آینده سرمایه گذاری بکنه.

دکتر جوادی
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مستر داوطلب

به نظرم ۱۰ میلیون تومان از حداقل هم کمتره، در تهران نمی‌توان با این مبلغ حتی خانه‌ای اطراف دانشگاه اجاره کرد.
به نظرم حداقل باید ماهی ۳۰ میلیون تومان به دانشجوی دکتری پرداخت کرد تا او بتواند در آرامش به تحقیقات و پژوهش خود بپردازد.
در غیر اینصورت باشد من و سایر نخبگان رخت سفر از سرزمین مادری خواهیم بست.