پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

کسب رتبه ۱۵ علمی دنیا از سوی ایران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با اشاره به این که ایران  رتبه علمی ۱۵ دنیا را کسب کرده است گفت: بالغ بر ۱۰۰ هزار مقاله علمی منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمدعلی زلفی گلی ادامه داد تعداد مراکز رشد به ۲۶۰ مرکز رسیده است و بیش از ۸۴۰ دانشمند یک درصد و بیش از ۱۹۰۰ دانشمند دو درصد دنیا در کشور داریم.  بیش از ۳۷ درصد تولیدات علمی با مشارکت دانشمندان بین المللی است.

 او ادامه داد: مرجعیت و دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش، تولید خدمت و ثروت، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری از جمله اولویت های وزارت علوم است. سامانه نان طراحی شده است تا بر اساس نیازهای جامعه استادی امتیازهایی مانند اعطای پایه تشویقی به همراه پژوهانه ویژه ارائه شود.

زلفی گل بیان کرد: دانشگاه ها مستقل هستند و مراکز آموزش عالی هیئت جذب دارند و بر اساس تعداد دانشجو ، جذب هیئت علمی خواهند شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجوی دکتری
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۶:۰۷ ب٫ظ

یکی دیگه جون میکنه با کمترین امکانات و نهایت کارشکنی دانشگاهها از صبح تا شب کار میکنه و یکی توی سر خودش میزنه و دوتا توی سر کار تا مقاله دربیاد با همه کمبودها یکی دیگه پر میده اونم پز کیلویی بودن علم رو توی این مملکت!