پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام تغییرات ظرفیت اولیه و تمدید ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تغییرات ظرفیت پذیرش دکتری در برخی از رشته‌ها و تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزشکی پزشکی درخصوص تغییرات ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی در برخی از رشته‌ها و تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش کنکور دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ می رساند با توجه به اعلام معاونت آموزشی وزارت متبوع، ظرفیت پذیرش در برخی از رشته های دکتری تخصصی تغییر کرده است.

ظرفیت اولیه رشته های کنکور ۱۴۰۲ وزارت بهداشت 

ظرفیت رشته/محل هایی که در جدول زیر نیامده است، مطابق همان ظرفیت های اعلام شده قبلی (اطلاعیه ظرفیت اولیه رشته های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲) خواهد بود. ظرفیت قطعی پذیرش دانشگاه‌ها، در زمان انتخاب رشته/محل مشخص خواهد شد.

ظرفیت های تغییر یافته از لینک زیر قابل مشاهده است:

دفترچه تغییرات ظرفیت اولیه رشته های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ 

لذا بر این اساس مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات و مدارک از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ تا روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ تمدید می‌شود. لذا داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات و مدارک خود در همین بازه زمانی اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ 

داوطلبان دقت نمایند همان گونه که در اطلاعیه‌های قبلی و نیز در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اعلام شده بود، با توجه به اینکه آزمون امسال در یک نوبت (پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲) برگزار می شود، لذا هر داوطلب فقط مجاز به شرکت در یک رشته (یا مجموعه) امتحانی خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب گیج شده
مهر ۱۰, ۱۴۰۲ ۳:۱۱ ب٫ظ

من درست متوجه این دفترچه نشدم. الان این شهرهای جدید اضافه شدند به قبلیا که در دفترچه اولیه بود؟ یا کلا ظرفیت شده همین چند تا شهر جدید و کم؟