پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

تمدید ثبت‌نام دکتری بین‌الملل دانشگاه پیام نور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با تداوم ثبت‌نام دکتری واحدهای بین الملل دانشگاه پیام نور، راهنمای اولیه ثبت‌نام داوطلبان در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به‌ عدم حضور لینک ثبت‌نام واحدهای بین الملل در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی Reg.pnu.ac.ir برخی کاربران در خصوص نحوه ثبت‌نام  دکتری بین الملل دانشگاه پیام نور سوال داشتند. از این رو مراحل شروع ثبت‌نام این پذیرش در راهنمای تصویری زیر ارائه شده است.

برای شروع ثبت‌نام ابتدا به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه فرمایید.

لینک ورود به سامانه گلستان

 

پس از ورود به صفحه سامانه گلستان، مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

 

با کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم به صفحه ای به شکل زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه بدون این که شناسه کاربری و گذواژه را تکمیل کنید، تنها قسمتی که نوشته شده «لطفا کد مقابل را وارد نمایید» را به صورت صحیح پر کنید و سپس بر روی گزینه «پذیرش کلیه مقاطع خارج از کشور» کلیک کنید تا وارد سامانه ثبت‌نام شوید.

 

در این صفحه، از بخش آزمون (این بخش به صورت پیش فرض انتخاب شده است)، قسمت ثبت‌نام، گزینه ثبت مشخصات اولیه داوطلب را انتخاب کنید تا به فرم ثبت‌نام اولیه پذیرش هدایت شوید.

 

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام اولیه را پر کنید و بر روی گزینه ثبت موقت مشخصات داوطلب کلیک کنید تا ضمن ثبت‌نام کاربری و رمز عبوری انتخابی شما، یک شماره پرونده هم به شما اختصاص داده شود.

همانطور که در زیر این فرم هم نوشته شده است:

۱- با تکمیل این فرم فقط مشخصات اولیه و شناسه کاربری و گذرواژه و شماره پرونده هر داوطلب ثبت شده و برای ادامه عملیات لازم است، ابتدا از فرم خارج شده و مجددا با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه خود وارد سامانه شده و نسبت به ادامه و تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نماید.

۲- شناسه کاربری، گذرواژه و شماره پرونده داوطلب برای انجام عملیات بعدی بسیار مهم بوده و لازم است، اولا به دقت یادداشت شده و ثانیا در دسترس دیگران قرار داده نشود.

حال که شماره پرونده خود را دریافت کردید مجددا وارد صفحه سامانه گلستان شوید و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

این بار نام کاربری و رمز عبوری که در بخش قبلی ثبت کردید را وارد کرده و کد امنیتی را هم درج کنید. سپس گزینه ورود را انتخاب کنید تا وارد سامانه شوید.

در صفحه باز شده، از قسمت آزمون (که پیش‌فرض باز است)، قسمت دانشگاه پیام نور، گزینه پذیرش داوطلب-مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید تا وارد فرم ورود اطلاعات شوید.

 

در این صفحه لینک ورود به چهار فرم قرار داده شده است. لینک‌ها را به ترتیب از بالا باز کنید و اطلاعات لازم را وارد کنید.

 

پس از تکمیل اطلاعات، می‌بایست هزینه درخواست پذیرش را واریز و در نهایت گواهی ثبت‌نام خود را از سامانه دریافت کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مهر ۱۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۶ ب٫ظ

هزینه دانشگاه بین الملل گلستان حدودا چقدر هست؟
از دانشگاه ازاد بیشتر یا کمتر؟
ازمون داره یا فقط مصاحبه؟
لطفا راهممایی بفرمایید؟

H
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام آزمون کتبی داره؟شرایط پذیرش به چه شکل هست ؟

سمیه
مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۳۳ ب٫ظ

سلام
شهریه به چ شکل هست آیا مدرک معتبر است؟