پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲ جهت مصاحبه، به همراه اطلاعات مصاحبه اعلام شد.

زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، طبق برنامه ریزی صورت گرفته مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری بدون کنکور دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

خواهشمند است که به نکات زیر جهت مصاحبه حضوری دوره دکتری استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران توجه فرمایید.

۱- داوطلبان باید در تاریخ و ساعت اعلام شده جهت مصاحبه حضور پیدا کنند. بدیهی است فرصت مصاحبه غیر از زمان تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

۲- دواطلبان باید جهت بررسی مدارک ۳۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل مصاحبه حضور داشته باشند.

۳- داوطلبان با مراجعه به جدول ۱ و ۲ لازم است اصل و کپی مدارک شناسایی، آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه ثبت نام را به ترتیب فهرست، همراه داشته باشند.

۴- داوطلبان باید تمامی مدارک و مستندات را از قبل آماده کرده و به صورت تفکیک شده (کاور) و به ترتیب جداول در یک پوشه دکمه دار به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است که امکانات تکثیر در دانشکده وجود ندارد.

توجه: اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده حکمرانی، به همراه اطلاعات ثبت نام، در روزهای آینده از طریق سایت دانشگاه تهران و دانشکده حکمرانی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آدرس محل مصاحبه: تهران، خیابان وصال شیرازی، تقاطع بلوار کشاورز، پلاک ۷۲ دانشکده حکمرانی (تصویر موقعیت مکانی دانشکده حکمرانی در سایت و در قسمت تماس با ما وجود دارد).

مدارک لازم برای مصاحبه دکتری بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران 

جدول ۱- لیست مدارک آموزشی و شناسایی

ترتیب مدارک

عنوان مدرک

ملاحظات/ توضیحات

1

گواهی دفاع پایان نامه

اصل و کپی

2

گواهی فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی

اصل و کپی

3

گواهی فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد

اصل و کپی

4

مدرک زبان معتبر

اصل و کپی

5

شناسنامه

اصل

6

کارت ملی

اصل

7

کارت پایان خدمت

اصل

جدول ۲- لیست مدارک پژوهشی

ترتیب مدارک

عنوان مدرک

ملاحظات/ توضیحات

1

رزومه کامل ( به صورت فهرست)

دانلود فرم رزومه

2

مقالات علمی- پژوهشی

کپی صفحه اول مقالات

3

گواهی ثبت اختراع

اصل و کپی

4

گواهی معتبر برگزیدگی در جشنواره های علمی

اصل و کپی

5

مقالات چاپ شده در کنفرانس ها

صفحه اول

6

تالیف یا ترجمه کتاب

کپی صفحه اول و شناسه کتاب

7

گواهی معتبر کسب رتبه در مسابقات علمی

اصل و کپی

8

گواهی معتبر تجربه عملی در حوزه های مرتبط

اصل و کپی

9

گواهی معتبر مشارکت در اجرای طرحهای پژوهشی

اصل و کپی

10

توصیه نامه علمی

اصل و کپی

11

گواهی معتبر سایر فعالیت های پژوهشی

اصل و کپی

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲

نتایج دکتری بدون آزمون دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲نتایج دکتری بدون کنکور دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران ۱۴۰۲

از داوطلبان عزیز درخواست می‌شود که با صبر و شکیبایی منتظر اعلام نتایج نهایی از طریق سایت دانشگاه تهران و دانشکده حکمرانی باشند و از تماس با دانشکده جهت اطلاع از نتایج خودداری نمایند.

هر گونه مشکل درخصوص ثبت نام و اعلام نتایج به اداره کل آموزش دانشگاه تهران، دفتر استعداد درخشان مرتبط می‌شود، جهت ارتباط با شماره ۶۱۱۱۳۳۴۷ داخلی ۳۰۶ تماس حاصل فرمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
مهر ۱۲, ۱۴۰۲ ۹:۱۸ ب٫ظ

متاسفانه خیلیی از رشته های دانشگاه ازاد حتی یک دانشجو هم پذیرش نداشته .خود من فقط یک شهر رو انتخاب کردم اونم تهران علوم تحقیقات بوده و مردود شدم مصاحبه رو حالا پشیمونم چرا شهرهای خراب رو انتخاب نکردم ۱۰۰ صدرصد یکجا قبول می شدم چون هم واحدها رو یک مصاحبه درتهران بوده حالا باین اوصاف که تکمیل ظرفیت نیست باید یکسال معطل بشیم باوجود اینکه میدونم شهرهایی در رشته فلسفه تعلیم و تربیت که یک دانشجو هم نداره مثل دانشگاه ازاد لامرد .مسولین محترم phd test لطفا یه اطلاعیعه بزارید تکمیل ظرفیت برای کسانی که مصاحبه داده اند ولی یک شهر رو انتخاب کردند ووباتوجه به اینکه ۸۰ کدرشته هم انتخاب بکنیم در دانشگاه ازاد فقط یک مصاحبه داره واقعا ظلمه برای کسانی که هم مجاز به انتخاب رشته شده اند و هم دعوت به مصاحبه شده اند وهم مصاحبه شرکت کرده اند ولی چون فقط یک شهر رو انتخاب کرده ایم یکسال معطل بشیم والا اگه میفهمیدم تکمیل ظرفیت نیست حداقل ۳ الی ۴ شهری رو انتخاب رشته میکردم وصدرصد قبول بودم.فک نکنم تکمیل ظرفیت برای کسانی که علمی دعوت به مصاحبه شده اند ومصاحبه هم داده اندحرفی بی جا باشه و زمان بر برای دانشگاه ازاد که یک مصاحبه برای همه واحدها بوده الان اگه تکمیل ظرفیت بزارن همون نمره مصاحبه تیر رو در نظر میگییرن مثل قدیم