پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

شروع ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری داروسازی ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی ۱۵ و ۱۶ آبان‌ماه انجام خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند با عنایت به مصوبه چهل و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت متبوع، با توجه به خالی ماندن تعدادی از ظرفیت‌های پذیرش در مقطع دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی سال ۱۴۰۲ امکان انتخاب این رشته/محل‌ها و شرکت در فرایند رقابت جهت پذیرش فراهم شده است.

لذا فقط داوطلبانی که به مرحله مصاحبه راه یافته‌اند و دارای نمره مصاحبه می‌باشند ولی در نهایت در هیچ رشته/محلی پذیرفته نشده‌اند این امکان را دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند.

  • تأکید می‌شود داوطلبانی که در مرحله قبل به‌ عنوان پذیرفته شده به دانشگاه معرفی شده‌اند مجاز به شرکت در فرایند تکمیل ظرفیت نیستند.

زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کنکور دکتری داروسازی ۱۴۰۲

داوطلبان مجاز میتوانند از امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ تا روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود اقدام نمایند.

  • با توجه به فرصت کوتاه جهت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت، این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

رشته‌های تکمیل ظرفیت آزمون دکتری داروسازی ۱۴۰۲

ظرفیت رشته/محل‌های مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی سال ۱۴۰۲ به شرح جدول‌های زیر است:

رشته های تکمیل ظرفیت کنکور دکتری داروسازی ۱۴۰۲

تکمیل ظرفیت کنکور دکتری داروسازی ۱۴۰۲ رشته و گرایش های تکمیل ظرفیت آزمون دکتری داروسازی ۱۴۰۲

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehdi
آبان ۱۴, ۱۴۰۲ ۴:۴۵ ب٫ظ

وزارت بهداشت برای همه مقاطع تحصیلی تکمیل ظرفیت داشت اما وزارت علوم طبق گفته پورعباس تصریح کرد: در دکتری ۱۴ هزار ظرفیت پذیرش داشتیم که ۱۰ هزار ۸۷۱ نفر اعلام قبولی شد. با اینکه نزدیک به ۳۲۰۰ نفر ظرفیت خالی داشته تکمیل ظرفیت نگرفته.خدا خیرشون نده