پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

پذیرش دکتری مؤسسه امام خمینی نیمسال دوم ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی از میان برادران دانش آموخته سطح سه حوزه‌های علمیه دانشجوی دکتری پذیرش می‌نماید.

به گزارش پی اچ دی تست، ثبت نام دوره دکتری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره از طریق سایت پذیرش از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱ لغایت ۱۴۰۲/۸/۸ می باشد.

داوطلبین متقاضی ثبت سهمیه، موظفند قبل از ثبت نام نسبت به اخذ گواهی از ارگان مربوطه اقدام و به هنگام ثبت نام سهمیه خود را بارگذاری نمایند.

ارائه اصل گواهی سهمیه اخذ شده ار ارگان مربوطه در روز آزمون کتبی به ناظر آزمون پذیرش لازم و ضروری است و در صورت‌عدم بارگذاری گواهی سهمیه وعدم تحویل اصل گواهی، امکان استفاده از سهمیه را نخواهید داشت.

داوطلبین دارای سطح ۳ حوزه علمیه می‌بایست تصویر مدرک تحصیلی خود را بارگذاری نموده و به جای معدل کارشناسی معدل سطح یک و رشته را حوزوی ثبت نمایند.

تذکر ۱: جهت پرداخت هزینه ثبت نام تذکرات مهم در صفحه اصلی پذیرش را مطالعه نمایید (کلیک کنید).

تذکر ۲: داوطلب گرامی تمامی سئوالات شما در دفترچه راهنمای آزمون پاسخ داده شده، حتما یکبار دفترچه را مطالعه فرمایید (کلیک کنید).

تذکر ۳: داوطلبین گرامی جهت ویرایش عکس و مشخصات، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و … باید مطابق زمانبندی در دفترچه راهنما به قسمت پورتال داوطلبان پذیرش مراجعه فرمایید.

تذکر ۴: با توجه به ارسال تمامی مشخصات داوطلبین به سازمان سنجش، مسئولیت‌عدم صحت و نادرست بودن اطلاعات داوطلب به عهده خود ایشان می‌باشد لذا در ورود تمامی اطلاعات دقت بفرمایید

تذکر ۵: داوطلب گرامی تمامی پیامک‌های به شما از طریق شماره تلفنی میباشد که در ثبت نام درج میکنید لطفا پیامک تبلیغاتی سیمکارت خود را باز بگذارید در غیر این صورت پیامک به شما نخواهد رسید.

پذیرش دکتری مؤسسه امام خمینی نیمسال دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها