موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار کارت کنکور دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌ خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند.

لینک دریافت کارت

 

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳، ۳ اسفند ماه (روز قبل از برگزاری کنکور) است.

به همراه داشتن کارت شرکت در آزمون دکتری و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن برای شرکت در جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳، الزامی است.

زمان بندی برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۳

۱- آزمون همه داوطلبان عصر روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و سی دقیقه بعدازظهر) آغاز می شود. درب های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد، لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالن‌های امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

۲- محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده است؛ لذا داوطلبان لازم است منحصراً به حوزه امتحانی مربوط که بر روی کارت شرکت در آزمون آنان درج شده مراجعه نمایند. چنانچه متقاضیان به هر دلیل تا ساعت ۱۴:۰۰ در حوزه امتحانی حضور نداشته باشند از ورود آنان به حوزه ممانعت بعمل خواهد آمد.

توصیه میشود محل برگزاری آزمون و مسیر تردد خود را روز قبل از زمان برگزاری آزمون شناسایی نمایید.

راهنمای شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۳

اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری و شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

الف- نکات مهمی درباره پاسخنامه

در جلسه آزمون برای درج پاسخ سؤالات به داوطلبان سه پاسخنامه در بسته های حاوی دفترچه سؤالات شماره ۱، ۲ و ۳ که توضیحات آن در بند «ج» درج شده است، بصورت جداگانه داده خواهد شد که در مستطیل بالای پاسخنامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب، کد و نام رشته امتحانی وی در آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۳ درج شده است.

نمونه پاسخنامه‌ها در این صفحه نمایش داده شده که لازم است پس از ملاحظه آن به نکات زیر توجه نمائید:

۱- داوطلب به محض دریافت بسته های مربوط و قبل از باز نمودن، ابتدا باید شماره داوطلبی و مشخصات مندرج بر روی آن را با شماره داوطلبی مندرج بر روی صندلی و همچنین مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مقایسه کند تا مطمئن شود بین آن‌ها هیچ اختلافی نیست و در صورت مشاهده تفاوت، فوراً موضوع را به نزدیکترین مراقب در جلسه آزمون اطلاع داده و پیگیری نماید تا مشکل برطرف شود.

۲- پس از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی سؤال و پاسخنامه، لازم است در زمان مقرر و با اعلام بلندگو اقدام به بازنمودن پوشش پلاستیکی نموده و با خارج نمودن پاسخنامه امتحانی و دفترچه سؤال، کد دفترچه سؤال را با کد درج شده در قسمت بالای پاسخنامه مقایسه نموده و در صورت مشاهده اختلاف، موضوع را به نزدیکترین رابط یا مراقب اطلاع دهد؛ سپس مشخصات خود را در ذیل پاسخنامه و همچنین در دفترچه در قسمت مربوط، قبل از پاسخ دادن به شروع سؤال‌ها درج و محل مربوط را امضاء نماید. لازم به توضیح است‌ عدم تکمیل جدول ذیل پاسخنامه‌ها و جدول ابتدای دفترچه های سؤال به منزله‌ عدم حضور داوطلب در جلسه آزمون تلقی خواهد شد.

۳- داوطلب باید به غیر از محل های مشخص شده در روی پاسخنامه‌ها از نوشتن و یا علامتگذاری در سایر محل‌ها (مستطیل بالای پاسخنامه‌ها و یا دایره های موجود در چهار گوشه پاسخنامه) جداً خودداری نماید، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف معرفی و برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری با وی رفتار خواهد شد.

ب- نحوه پاسخ دادن به سؤالات

۱- داوطلب باید محل مخصوص جواب در پاسخنامه‌ها را فقط به وسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مداد کپی و …) پُر کند.

برای اطلاع از نحوه پرکردن، به نمونه پاسخنامه ذیل که در آن به سؤال های شماره های ۱، ۲، ۳ و ۴ به ترتیب پاسخهای فرضی ۴، ۱، ۳ و ۲ داده شده است توجه شود.

جوابها فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص مشخص میشود. پاسخهایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه (مثلاً: علامت × و یا ✔ و غیره) و یا در دفترچه آزمون علامتگذاری و یا نوشته شود قابل تصحیح و نمره دهی نخواهد بود.

۲- چون پاسخنامه به وسیله ماشین علامتخوان تصحیح میشود از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و یا اثری بر روی آن خودداری شود.

۳- برای هر پاسخ صحیح سه (۳) نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک (۱) نمره منفی منظور خواهد شد.

بنابراین به داوطلبان توصیه می شود اگر پاسخ صحیح سؤالی را اصلاً نمیدانند به آن سؤال جواب ندهند زیرا به سؤالهای بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی گیرد و اگر به سؤالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سؤال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

نمونه کارت کنکور دکتری

 

یادآوری خیلی مهم:

داوطلبان باید مستطیل های مربوط به گزینه انتخابی خود را در پاسخنامه با مداد سیاه نرم پررنگ بطور کامل سیاه (مشکی) کنند. در صورتی که قسمتی از مستطیل مورد نظر به صورت کامل سیاه نشده باشد، در این مورد مسئولیت به عهده داوطلب خواهد بود. نحوه علامتگذاری به صورت صحیح در نمونه بالا مشخص شده است. در ضمن، در صورت علامتگذاری و مشخص نمودن پاسخ در دفترچه سؤال، هیچگونه امتیازی برای داوطلب لحاظ نخواهد شد.

ج- دفترچه های آزمون، تعداد سؤالات و مدت زمان پاسخگویی به آن‌ها

در جلسه آزمون به همه داوطلبان به ترتیب سه بسته نایلونی داده خواهد شد.

  • ابتدا بسته اول حاوی سؤالات آزمون زبان انگلیسی عمومی (دفترچه شماره یک) همراه با پاسخنامه شماره یک

  • سپس بسته دوم حاوی سوالات ازمون دروس استعداد تحصیلی (دفترچه شماره دو) همراه با پاسخنامه شماره دو

  • و در نهایت بسته سوم حاوی سؤالات تخصصی (دفترچه شماره سه) همراه با پاسخنامه شماره سه است،

که داوطلبان باید نسبت به پاسخگویی به سؤالات هر یک از دفترچه های مذکور در همان پاسخنامه های مربوطه اقدام نمایند.

ج-۱- آزمون زبان انگلیسی عمومی: دفترچه شماره یک آزمون شامل سؤالات زبان انگلیسی عمومی (۴۰ سؤال) است که همه داوطلبان لازم است در مدت ۴۰ دقیقه درخصوص پاسخگویی به آن‌ها اقدام نمایند.

تذکر: متقاضیانی که با توجه به مجموعه امتحانی انتخابی خود، به زبان خارجی دیگری غیر از زبان انگلیسی (فرانسه، آلمانی، روسی و عربی) پاسخ می دهند، به جای دفترچه زبان انگلیسی – عمومی، دفترچه شماره ۱ مربوط به آن زبان در اختیارشان قرار می گیرد.

ج-۲- آزمون استعداد تحصیلی: دفترچه شماره دو آزمون شامل سؤالات دروس استعداد تحصیلی (۲۵ سؤال) است که همه داوطلبان لازم است در مدت ۵۰ دقیقه درخصوص پاسخگویی به آن‌ها اقدام نمایند.

تذکر: این دفترچه شامل چهار بخش است که:

بخش های ۱تا ۳ مشترک برای تمام متقاضیان گروه های امتحانی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان است و متقاضیان صرف نظر از اینکه در چه گروه امتحانی هستند، باید به سؤالات این سه بخش پاسخ دهند.

در بخش چهارم آزمون استعداد تحصیلی شامل دو قسمت است که قسمت اول بخش چهارم، شامل سؤالات استعداد منطقی است که متقاضیان کلیه گروه های امتحانی به جز گروه امتحانی فنی و مهندسی باید به سؤالات این قسمت پاسخ دهند و قسمت دوم بخش چهارم شامل سؤالات استعداد تجسمی است که فقط متقاضیان گروه امتحانی فنی و مهندسی باید به سؤالات آن پاسخ دهند.

 لازم به تاکید است متقاضیان گروه های امتحانی در این قسمت باید به سؤالات مخصوص به خود را پاسخ دهند.

ج-۳- آزمون تخصصی: دفترچه شماره سه آزمون شامل سؤالات دروس تخصصی مربوط به هریک از کدرشته های امتحانی است و زمان پاسخگویی به آن‌ها به شرح جدول زیر هستند:

جدول زمان پاسخگویی دروس تخصصی رشته های کنکور دکتری ۱۴۰۳

زمان پاسخگویی دروس تخصصی کنکور دکتری ۱۴۰۳

نکته مهم ۱: دفترچه های سؤال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج گردیده است. این دفترچه‌ها دارای تنوع هستند.

نکته مهم ۲: متقاضیان با توجه به مجموعه امتحانی که در آن ثبت نام نموده اند لازم است قبل از حضور در جلسه آزمون به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ مراجعه نموده و بر اساس رشته گرایشهایی که تمایل به انتخاب و تحصیل در آنها را دارند مواد امتحانی آزمون تخصصی آن رشته/رشته ها (دفترچه شماره ۳) را تعیین نمایند و در هنگام آزمون صرفاً به سؤالات مرتبط به آن رشته/رشته ها در دفترچه سؤال پاسخ دهند.

به عنوان مثال متقاضی که در مجموعه امتحانی علوم جغرافیایی با کد ۲۱۰۳ (طبق نمونه ذیل) ثبت نام نموده است چنانچه صرفاً مایل به انتخاب رشته جغرافیای سیاسی یا جغرافیای نظامی است باید به دروس «روش تحقیق در جغرافیا»، «جغرافیای سیاسی (مبانی و ایران)» و «اصول و مفاهیم ژئوپلیتیک – نظریه های جغرافیای سیاسی» پاسخ دهد و متقاضی انتخاب رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری یا برنامه ریزی آمایش سرزمین باید صرفاً به سؤالات «روش تحقیق در جغرافیا»، «جغرافیای شهری (مبانی و ایران» و «نظریه ها و دیدگاههای توسعه شهری – تکنیکها و مدلهای برنامه ریزی شهری» پاسخ دهد.

د- یادآوری مهم درخصوص معدل در کنکور دکتری ۱۴۰۳

معدلهای مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان (معدل مدرک کارشناسی و معدل مدرک کارشناسی ارشد)، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبتنام اینترنتی ارائه شده، درج شده است، لذا داوطلبان لازم است معدلهای مندرج در کارت ورودی خود را با توجه به بند «ه» صفحه ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام بررسی و چنانچه داوطلب در زمان ثبتنام برای شرکت در آزمون مذکور موفق نشده است که معدل مقطع کارشناسی ارشد خود را بنا به دلایلی در تقاضانامه ثبتنام درج نماید، میتواند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به مرحله ویرایش اطلاعات کارت آزمون، نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام نماید.

و- یادآوری‌های خیلی مهم

۱- به داوطلبان تأکید می شود که با دقت مطالب مندرج بر روی جلد دفترچه سؤال را مطالعه و مطابق آن نسبت به پاسخگویی سؤالات اقدام نمایند.

۲- داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون، باید کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاککن، مداد تراش، سنجاق و ماسک نیز به همراه داشته باشند.

۳- از آوردن وسایل اضافی (بجز وسایل مندرج در بند فوق) مانند کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، هرگونه یادداشت، ماشین حساب، پیجر، تلفن همراه (حتی بصورت خاموش)، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، هرگونه ریموت کنترل و… به جلسه امتحان اکیداً خودداری بعمل آید.

به داوطلبان تاکید میشود حتی از یادداشت نمودن جواب پاسخ‌ها برای اطلاع خود جداً پرهیز نمایند.

در ضمن رد و بدل کردن هر گونه وسیله (از قبیل لوازم التحریر و…) در جلسه آزمون و همچنین خارج کردن اوراق امتحانی (از قبیل کارت شرکت در آزمون، دفترچه سؤال و پاسخنامه) از جلسه امتحان به عنوان تخلف تلقی و با فرد متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

با توجه به اینکه محلی برای نگهداری وسایل اضافی در حوزه های امتحانی پیشبینی نمی شود، از داوطلبان تقاضا میشود که به هیچ وجه این قبیل وسایل اضافی را همراه خود به محل حوزه امتحانی نیاورند، زیرا حوزه های امتحانی هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری آن‌ها نخواهند داشت.

۴- از آنجائیکه سؤالات رشته های امتحانی به گونه ای طراحی شده که برای پاسخگویی به سؤالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نیست، لذا از ورود ماشین حساب به جلسه آزمون (از هر نوع آن) ممانعت بعمل خواهد آمد و چنانچه داوطلب در جلسه آزمون ماشین حساب به همراه داشته باشد، اعم از اینکه از آن استفاده نماید یا استفاده ننماید متخلف شناخته شده و با وی برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۵- همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباطی و الکترونیکی از قبیل پیجر، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، تلفن همراه و… در جلسه آزمون حتی بصورت خاموش طبق قانون رسیدگی به تخلفات منجر به حذف از گزینش در این آزمون و محرومیت از شرکت در آزمون سال آینده خواهد شد.

۶- خارج نمودن اوراق امتحانی از قبیل پاسخنامه، دفترچه سؤال و یا کارت شرکت در آزمون از جلسه امتحان به عنوان تخلف محسوب میشود و با داوطلب متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات رفتار خواهد شد.

۷- چنانچه داوطلب در رابطه با عکس، جنسیت و نوع معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و جسمی حرکتی) مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده می نماید، لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ و یا پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ (از ساعت ۰۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴:۰۰تا ۱۷:۰۰ بعدازظهر) به باجه رفع نقص مستقر در حوزه های مربوط که آدرس آن در جدول شماره ۲ اطلاعیه روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک سنجش درج شده است، مراجعه نماید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

برای مشاهده جدول شماره ۲ – نشانی باجه‌های رفع نقص آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.

درصورتیکه در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون با توجه به ثبتنام اینترنتی انجام شده، اشکالی مشاهده می نمایید، لازم است براساس توضیحات مندرج در ذیل کارت شرکت در آزمون و از طریق مراجعه به لینک مربوط در درگاه این سازمان نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

تبصره: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در این خصوص درکارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید.

۸- سهمیه رزمندگان و ایثارگران:

۸-۱- در کارت شرکت در آزمون در مقابل سهمیه ثبتنامی آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبتنام اینترنتی و با توجه به ضوابط، متقاضی سهمیه شده اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته، عنوان سهمیه تأیید شده قید شده است.

۲-۸- چنانچه مغایرتی در سهمیه ثبتنامی کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، بعد از برگزاری آزمون، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

ضمناً تأکید میشود داوطلبانی که در مرحله اول ثبتنام، متقاضی استفاده از سهمیه بودند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات کارت آزمون (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال میشود. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

۹- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

اینفو گرافیک نحوه پرینت و رفع نقص کارت آزمون دکتری ۱۴۰۳

نحوه پرینت رفع نقص کارت کنکور دکتری

گفتنی است، زمان بندی برگزاری، دریافت کارت، اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی دکتری ۱۴۰۳ به شرح جدول زیر است:

ردیف مرحله زمان انجام
۱دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری و برگ راهنمای آزمون۱۴۰۲/۱۱/۲۹ تا ۱۴۰۲/۱۲/۳
۲زمان برگزاری آزمون دکتری (Ph.D)عصرجمعه ۴ اسفندماه ۱۴۰۲
۳اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری بصورت کارنامه احتمالا دهه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
۴انتخاب رشته اینترنتی برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته احتمالا نیمه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
۵اعلام نتایج نهایی احتمالا نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۳

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عنایت
اسفند ۲, ۱۴۰۲ ۲:۵۶ ب٫ظ

تعویق کنید آزمون ارشد و دکترا
خود زلفی خودت برو امتحان بده

نسرین
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ب٫ظ

کسی جواب من رو نمیدونه…

afshin
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

سلام
اگر هیچ جور نتونید به اطلاعات لازم برای کارت دسترسی پیدا کنید فکر کنم باید به حوزه مربوط نقص کارت که در شهرتون هست و در اطلاعیه سنجش در هر شهر مشخص شده است با همراه داشتن کارت مراجعه کنید اونا کمکتون می کنند . موفق باشید

afshin
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

با همراه داشتن کارت ملی

علیرضا
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نسرین

پیامک موقع ثبت نام رو ندارید؟

نسرین
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام.دوستان من اطلاعاتم رو ندارم.چجوری کارتم رو ببینم؟دریافت شماره پرونده هم غیرفعال!!!!

الیاسی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

سلام. از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست بدید براتون بازیابی می کنند یا بهتون میگن به سایت request که برای سنجش هست پیام بدید اونا براتون میفرستن .. لزومی به مراجعه به باجه نیست.

Ali
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام
از ساعت ۲ تا ۴/۵ که قراره آزمون شروع بشه ، رو صندلی بشینیم و درو دیوار نگاه کنیم.
کلافه میشیم حس و حال آزمون میره

M
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

چرا تا ۴ و نیم
فکر کنم از ۴ دفترچه تخصصی را بدند؟
۲ و نیم تا سه و ده دقیقه زبان بعد تا ۴ استعداد و بعدش از ۴ تا ۶ و رب تخصصی
درسته؟

نیلوفر
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  M

دو ونیم تازه شروع فراینده ۳ شروع میشه.

M
بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

اینجوری که دیگه تاریک شده
میشه تا ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه خیلی بده

زیبا ایمانی
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۴:۳۱ ب٫ظ

خیر دنیا و آخرت نبینه اونی که دفترچه ها رو اینطوری کردو دیر اطلاع داد

رها*
بهمن ۲۹, ۱۴۰۲ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا ایمانی

ان شاءالله
آخه چ کاری بود