پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

برگزاری مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳ در تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ازاد اسلامی ۱۴۰۳ به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری نیمه تیرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳

ثبت نام از داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا یکشنبه ۲۰ خردادماه آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.

آندسته از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

فرم صلاحیت عمومی دکتری آزاد ۱۴۰۳

متقاضیانی که حداقل در یک کد رشته محل حدنصاب نمره علمی لازم برای مصاحبه را کسب نموده‌اند، چنانچه تمایل به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه را دارند لازم است از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۰ لغایت ۱۴۰۳/۴/۱۲ با مراجعه مجدد به کارنامه نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت‌ عدم تکمیل فرم مربوطه از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی در سایر دانشگاه‌ها حدنصاب علمی لازم را به منظور مصاحبه کسب نموده و نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام نموده‌اند نیازی به تکمیل مجدد این فرم نخواهند داشت.

آندسته از مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) شاغل در موسسات آموزش عالی کشور و دستگاههای اجرایی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام نموده‌اند لازم است مدارک لازم به منظور بهره مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا موسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه بارگذاری نمایند. مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت. استعلام وضعیت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

محل برگزاری مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳

شایان ذکر است مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری نیمه تیرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زینب حسنوند
تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام لطفا زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد۱۴۰۳
را اطلاع دهید

حمید
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۰:۰۷ ق٫ظ

مکان مصاحبه نباید متمرکز باشد ما شعار تمرکز زدایی می دهیم به جهت حل موارد ترافیکی و حمل ونقل هزینه ها و اتلاف وقت و زمان و خیلی مشکلات دیگر ….مشکلات سفر از استان های دیگر به تهران وغیره اما اگر در هر استانی یه دانشگاه جهت مصاحبه معرفی گردد بسیاری مشکلات حل می شود. امیدواریم برنامه ریزان به این مهم توجه ویژه داشته باشند و امسال رو بصورت استانی برگزار کنند . تشکر

نیلو
خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام قبلا مصاحبه دانشگاه آزاد برای هر دانشگاه مجزا بود یعنی از هر دانشگاهی انتخاب کرده باشیم تمامی مصاحبه ها در شهر تهران برگزار میشه