پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

همکاری دانشگاه‌ها با داوطلبان حاجی برای انجام مصاحبه دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری با روزهای تشرف حج تمتع همزمان شده که مقرر است دانشگاه‌ها در این زمینه با داوطلبان حاجی همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اعلام شد و براین اساس متقاضیانی می‌توانند برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها مراجعه کنند که نمره علمی لازم را کسب کرده باشند.

اگر برنامه زمانی مصاحبه دانشگاه‌ها تداخل دارد، داوطلبان باید پس از هماهنگی با دانشگاه‌ها، ابتدا در مصاحبه دانشگاه‌هایی که از نظر خودشان اولویت دارد، شرکت کنند و سپس در زمان دیگری که با دانشگاه هماهنگ کرده‌اند یا در زمانی که برای جاماندگان از مصاحبه اصلی در نظر گرفته شده در مصاحبه دانشگاه‌های دیگر شرکت کنند.

از طرفی با توجه به اینکه روزهای انجام مصاحبه با روزهای تشرف حج تمتع همزمان شده و ممکن است برخی از معرفی شدگان در حال انجام مناسک حج باشند، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید پیش‌بینی‌های لازم برای انجام مصاحبه این دسته از معرفی شدگان، در زمان دیگری را صورت داده و به داوطلبان اطلاع‌رسانی کنند.

عدم مراجعه معرفی شدگان برای مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها