پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام زمان مصاحبه غایبین دکتری دانشگاه یاسوج ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه مصاحبه مجدد برای داوطلبان غایب دکتری دانشگاه یاسوج ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان کلیه رشته گرایش‌های مربوط به دانشگاه یاسوج که به هر دلیلی قادر به حضور در زمان قبلی تعیین شده جهت انجام م صاحبه ن شدند، می‌رساند مصاحبه از افراد غایب و جا مانده از مصاحبه دکتری، در روز دوشنبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ و به صورت حضوری در دانشگاه یاسوج انجام خواهد گرفت.

عدم حضور داوطلب در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در این دانشگاه می‌با شد.

این دسته از داوطلبان باید همراه با مدارک مورد نیاز برای انجام مصاحبه در روز تعیین شده مراجعه نمایند؛ لذا نیازی به ارسال پستی مدارک نخواهند داشت.

همچنین این دسته از داوطلبان جهت اخذ نوبت ساعت مصاحبه، باید قبل از مراجعه ضمن تماس با گروه آموزشی مربوطه نسبت به اخذ نوبت مصاحبه اقدام نمایند.

تلفن تماس دانشکده‌های داوطلبان و گروه‌های آموزشی تابعه در جدول زیردرج شده است. داوطلبان می‌توانند لیست مدارک مورد نیاز که باید همراه خود در روز مصاحبه داشته باشند، و جزئیات برنامه انجام مصاحبه را در اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج ۱۴۰۳ مطالعه نمایند.

اعلام زمان مصاحبه غایبین دکتری دانشگاه یاسوج ۱۴۰۳

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها