پارسه
وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام جزییات مصاحبه صلاحیت عمومی دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و نحوه برگزاری مصاحبه صلاحیت عمومی دکتری با آزمون و بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه شاهد اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه شاهد، این دانشگاه جهت برنامه‌ریزی بهتر و تعیین زمان بررسی صلاحیت‌های عمومی از شیوه نوبت‌دهی الکترونیکی استفاده می‌نماید. از این‌رو متقاضیان محترم ملزم به مطالعه دقیق اطلاعیه‌های مربوط، رعایت نکات ذکر شده و ثبت نام مطابق زمان‌بندی اعلام شده جهت شرکت در مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی هستند.

همچنین به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می‌رساند، با توجه به ضوابط اختصاصی، ورود به دانشگاه شاهد برای خواهران محترم صرفاً با حفظ حجاب برتر (چادر) امکان‌پذیر می‌باشد.

نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه صلاحیت‌ عمومی دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

با توجه به فراهم شدن شیوه نوبت‌دهی الکترونیکی، معرفی شدگان محترم پس از ثبت نام و ورود به سامانه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ تا ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ برای روزها و ساعات درج شده در سامانه می‌توانند تعیین نوبت نمایند.

** متقاضیان محترم لازم است جهت درج مشخصات و تعیین زمان حضور از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷ تا روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ به آدرس زیر مراجعه نمایند.

 

نحوه ثبت نام

۱- داوطلبان پس از ثبت نام هر یک از ردیف‌های فرم مربوطه را باز نموده و اطلاعات خواسته شده را در سامانه درج نمایند. در نهایت بعد از اتمام و با فشار دادن دکمه ارسال نام کاربری و کلمه عبور دریافت خواهند نمود.

۲- در هنگام ثبت نام بعد از وارد کردن کد ملی همان شماره تماسی که در سازمان سنجش ثبت کرده‌اید را وارد نمایید.

۳- داوطلب پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سامانه شده و زمان مصاحبه را انتخاب خواهد کرد.

۴- لازم به ذکر است که بعد از انتخاب زمان، امکان ویرایش وجود ندارد و لذا داوطلبان در پر کردن فرم و انتخاب زمان نهایت دقت را به خرج دهند.

زمان مصاحبه صلاحیت‌ عمومی دکتری دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

نوبت مصاحبه تعیین صلاحیت عمومی برای معرفی شدگان دکتری روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ تعیین شده است.

  • با توجه به موقعیت جغرافیایی دانشگاه شاهد، از قبل، زمان مناسب رسیدن به دانشگاه را برآورد و به موقع در محل اجرای برنامه حضور یابید.

  • با توجه به مراحل بررسی صلاحیت عمومی لازم است متقاضیان محترم حداقل ۱۵ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل حضور داشته باشند.

  • بازه زمانی مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی برای هر یک از متقاضیان محترم ۳ تا ۴ ساعت می‌باشد، خواهشمند است برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

  • اسامی اعلام شده، چند برابر ظرفیت بوده و قبولی نهایی تلقی نمی‌شود. بدیهی است‌ عدم حضور متقاضیان محترم در برنامه بررسی صلاحیت‌های عمومی، به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه تلقی می‌گردد.

  • از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، کتاب و … خودداری نمایید.

  • داشتن تلفن همراه در هنگام برگزاری برنامه بررسی صلاحیت‌های عمومی مجاز نیست و داوطلبان می‌بایست تلفن همراه خود را به قسمت امانات (ورودی دانشکده هنر) تحویل نمایند.

مدارک مصاحبه صلاحیت‌ عمومی دکتری دانشگاه شاهد 

– اصل شناسنامه عکس‌دار (الزامی)

– اصل کارت ملی (الزامی)

– چاپ فرم مشخصات همراه با عکس رنگی جدید (الزامی)

– گواهی سوابق ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر و … (در صورت وجود)

– رونوشت کارنامه آخرین مقطع تحصیلی سابق

– لوح یا تقدیرنامه برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌های معتبر دانشجویی (در صورت وجود)

– مدرک معتبر مبنی بر آشنایی با زبان‌های خارجی (در صورت وجود)

– یک عدد خودکار

چند نکته مهم

** بسیار مهم: حداکثر مهلت جهت تعیین زمان حضور تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه تاریخ ۱۹ تیرماه می‌باشد.

** بسیار مهم: جهت پذیرش حتماً مدارک شناسایی (شناسنامه عکس دار و کارت ملی) و عکس رنگی جدید همراه خود داشته باشید، در غیر این صورت امکان پذیرش وجود ندارد.

** بسیار مهم: برنامه تعیین صلاحیت‌های عمومی فقط در روزهای درج شده در سامانه انجام می‌شود و عدم حضور در تاریخ‌های ثبت شده در سامانه به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه تلقی می‌گردد.

** مکان جهت استقرار خانواده‌های داوطلبان محترم در داخل دانشگاه (مسجد پیامبر اعظم) در روز تعیین صلاحیت عمومی تامین شده است.

مکان برگزاری مصاحبه: تهران- ابتدای بزرگراه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد، دانشکده هنر.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها