مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

نحوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

امکان اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳ تا ۹ شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش فراهم شده است.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ اعلام شد.

برخی از داوطلبان ممکن است نسبت به نتایج نهایی آزمون دکتری اعتراض داشته باشند. در این مطلب، راهنمای گام به گام ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده است.

زمان اعتراض به نتایج نهایی دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان گرامی می‌توانند برای اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳ از تاریخ ۲۹ مرداد تا تاریخ ۹ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

برای این منظور، داوطلبان می‌بایست به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با ورود به سیستم پاسخگویی، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

سامانه اعتراض به نتایج

مراحل اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳

برای دسترسی به سامانه اعتراض به نتایج، به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید. سپس با کلیک بر روی بخش سیستم پاسخگویی، گزینه «ورود به سیستم پاسخگویی» را انتخاب کنید.

اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری ۱۴۰۳

روش اعتراض به نتیجه کنکور دکتری ۱۴۰۳

در صورتی که قبلاً در سیستم پاسخگویی عضو شده‌اید با اطلاعات کاربری خود وارد شده و در صورتی که قبلاً عضو نشده‌اید، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403

از منوی سمت راست، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

نحوه درخواست اعتراض به نتایج دکتری 1403

در بخش آزمون، گزینه «دکتری» و در بخش سال، گزینه «۱۴۰۳» را انتخاب کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

روش اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403

در این مرحله گزینه‌های پایین صفحه ظاهر می‌شوند و می‌توانید گزینه «تقاضای بررسی مجدد نتیجه قبولی در اولویت های انتخابی» را برای اعتراض به نتایج نهایی دکتری انتخاب کنید.

اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403 - 1404

سپس با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده خود، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری اقدام کنید.

ثبت اعتراض نتیجه کنکور دکتری ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

ثبت‌نام
باخبرم کن!

353 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hana
مهر ۲, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
وقت بخیر
من تو دانشگاه ثبت نام کردم اما پشیمون شدم
و زنگ زدم که میخوام انصراف بدم گفتن اگه تا ۱۵ مهر انصراف بدی هیچ هزینه ای ازت گرفته نمیشه و بعدش هزینه داره
الان دفترچه دکتری ۲۹ مهر منتشر میشه و نمیدونم این قانون محرومیت رو برمیدارن یا نه ولی اگه تا اونموقع صبر کنم برای انصراف باید هزینه بدم‌. به نظرتون میتونم انصراف بزنم اگه ۱ درصد قانون محرومیت برگشت درخواست بازگشت به تحصیل بزنم؟

ص
شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ ۷:۱۱ ب٫ظ

خلاصه‌ی پاسخ به اعتراضات سازمان سنجش اینه: یک سال از عمرتون رفت؟ عیبی نداره یکسال دیگه‌شم میره!
حتی اجازه ندادن تو اعتراضات شرح اعتراض رو بنویسیم!
تبریک به سازمان سنجش و وزارت علوم برای این سطح از احترام و توجه به نخبگان کشور!

الهام
شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ص

آره واقعا … ۲۶ شب منتظر نتیجه اعتراض بودیم و تک رقمی بودیم و رزومه داشتیم و مصاحبه عالی … در آخر مردود و تایید مردودی‍♀️‍♀️‍♀️

الهام
شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

دوستان جواب اعتراض ها اومد، اما کلا کشکه اعتراض هم. و همون نتیجه مردودی رو تایید کردن

ص
شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

برای من این اومده که احتمالا برای همه همینه:

باسلام
احتراما – در پاسخ به نامه شما در خصوص بررسی نتیجه آزمون ورودی دوره‌های دکتری (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند – گزینش نهایی داوطلبان براساس نمره‌کل نهایی حاصل از نمره‌علمی آزمون(نمره‌کل اولیه) و نمره‌مصاحبه واصله از دانشگاه و اولویت کدرشته محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند صورت گرفته است – بر این اساس و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده نتیجه اعلام شده مجددا تایید گردید
روابط عمومی سازمان

الهام
شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ص

برای همه همینو خودکار ارسال کردن

زهره
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوالی داشتم
من مراحل ثبت نام غیر حضوری برای دانشگاه رو انجام دادم ولی بعدش پشیمون شدم
و برای فرستادن اصل مدارک تا آبان فرصت دادن و من نفرستادم هنوز چون دو به شک بودم
سوالم اینه اگه من اصل مدارک تا مهلتی که گفتن نفرستم قبولیم لغو میشه؟؟میتونم بدون جریمه از دانشگاه بیام بیرون؟

ص
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام
وقت بخیر
تا اونجایی که می‌دونم مادامی که شما اصل مدارک رو تحویل ندید ثبت شما تکمیل نمیشه و انگار کلا ثبت نام نکردین و‌ نیازی به پرداخت جریمه هم نیست.

زهره
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ص

به نظرتون میشه این یک ماه تو کلاسای دانشگاه شرکت کنم؟اخه گفتم دو به شکم میخوام برم اگه از محیطش راضی بودم بعد اصل مدارکم رو بدم

ص
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

شما اصلا بدون تحویل اصل مدارک که دانشجو نمیشید که بخواین تو کلاس شرکت کنین! اگرم ثبت نام کنید و بعد انصراف بدین که قطعا باید جریمه پرداخت کنید.

زهره
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ص

اگه مدارک رو نفرستم
میتونم در کنکور سال بعد شرکت کنم؟مشکلی پیش نمیاد؟چون سازمان سنجش یه قانونی رو دوباره برگردونده

ص
شهریور ۲۷, ۱۴۰۳ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

جزئیات دقیق این قانون مشخص نیست بنظر میرسه برای کنکور سراسریه. اما اطلاعات دقیقش داخل دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ که ۲۹ مهر میاد مشخص میشه. شما که تا آبان فرصت ارسال مدارک دارین، ۲۹ مهر دفترچه رو چک کنین اگر محرومیتی نداشت که سال دیگه کنکور میدین اما اگر داشت مدارک رو میفرستید و دکتری‌تون رو شروع میکنید.
اینم در نظر داشته باشین که همه‌ی اینا در حالتیه که روزانه باشید اگر شهریه پرداز باشید که کلا محرومیتی نداره.

ص
شهریور ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

بچه‌ها سلام، این مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای محرومیت کنکور صرفا برای آزمون سراسریه؟ اگر ما دکتری روزانه پذیرفته شیم و نریم که مشکلی نیست درسته؟

الهام
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ص

سلام. برای همه س فکنم. گفته تمام دوره ها. دوره ها ینی سراسری(کارشناسی)، ارشد و دکتری. ولی به سنجش هم پیام میدیم میگه باید صبر کنید تا دفترچه منتشر بشه. آخ مهر دفترچه دکتری منتشر میشه و مشخص میکنن

ص
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

اخه همش تاکید دارن میگن ۵ گروه آزمایشی! که میشه مال سراسری! کلا یه خرده مبهمه. به هر حال اگرم محرومیت داشته باشه پرسیدم گفتن میشه درخواست رفع محرومیت روزانه تو سنجش ثبت کنی موافقت می‌کنن معمولا

ص
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

من فقط موندم چطور دانشگاهی که ۴ تا ظرفیت داشته و منم شدم رتبه‌ی ۴، مردودم کردن! همین تاپیک برای کنکور ۱۴۰۲ رو چک کردم. پارسال هم خیلیا از این مشکلات داشتن اما متاسفانه دست آخرم دستشون به جایی بند نشد! واقعا خیلی ظلمه که شما حتی نمیتونی بفهمی چه اتفاقی افتاده مردودت کردن!

الهام
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ص

امسال خیلی از تک رقمی ها مردود شدن، منم تک رقمی بودم و مصاحبه م عالی بود و هیچ سوالی رو بی جواب نذاشتم و رزومه هم داشتم اما در کمال ناباوری مردود شدم. اونوقت دو رقمی ها چون دانشجوی دانشگاه خودشون بودن و بعضی ها هم دانشجوی خودشون نبودن قبول شدن و واقعا عجیبه برام. اعتراض هم زدم ولی همچنان تو صف بررسیه

ص
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

ناامیدکننده‌س! داوطلب حق داره بدونه چرا رد شده. واقعا باید مصاحبه های دولتی هم مثل علوم پزشکی متمرکز شه که استادا بدون شناخت دانشجو فقط بر اساس صلاحیت‌هاش بهش نمره بدن تا ببینن دست آخر حد نصاب کجا رو میاره. در غیر این صورت واقعا بی عدالتیه.

الهام
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ص

کاملا ناعادلانه س. شما جسارتا اعتراض زدین تو سایت سنجش؟ از جواب اعتراض هم خبری نیس انگار اینم فرمالیته س. یکسال هم زحمت مون سوخت شد منم تک رقمی بودم و مصاحبه مم عالی بود و رزومه هم داشتم اما مردود شدم … حداقل از بین چند تا اولویتم می‌بایست یکیو بالاخره قبول میشدم … وقتی میگن ۵۰ درصد کنکور و ۵۰ درصد مصاحبه و رزومه عملا کنکور سوخت میشه چون مصاحبه رو هرجوری خودشون بخوان نمره میدن بصورت سلیقه ای. وقتی من تمام سوالات رو جواب دادم و رزومه هم داشتم و تک رقمی هم بودم، اساتید نباید بیان رتبه دو رقمی که دانشجوی خودشون بوده رو بردارن این نشد عدالت و انصاف … اگر دانشجوی خودشون رو برمیدارن از همون اول تو دفترچه بگن ما دانشجوی خودمون رو برمی‌داریم که ما هم الکی نریم مصاحبه بیخودی هزینه کنیم و وقت تلف کنیم. چند سال بخاطر این بی عدالتی پشت در کنکور دکتری بمونیم آخه

ص
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

بله منم اعتراض گذاشتم امروز دقیقا ۲۱ روزه در صف بررسیه! منم روزمه خیلی خوبی داشتم و مصاحبه هم عالی دادم و مسلط به زبان انگلیسی! اما ظاهرا هیچ کدوم از اینا برای آقایان جذاب نبوده!!!

الهام
شهریور ۲۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۶ ب٫ظ

دوستان سلام، چرا جواب اعترها بعد از ۲ هفته هم داده نشده؟ تازه دو هفته رو از ۹ شهریور ببعد حساب کردم و گرنه ۳ هفته اس در صف بررسیه

ص
شهریور ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام و عرض ادب من هم اعتراض گذاشتم اما طبق تحقیقاتی که کردم اساسا وجود آیتمی تحت عنوان اعتراض به نتایج صرفا برای خالی نبودن عریضه‌ست و الا هیچ نتیجه‌ای حتی اگر اعتراضات بررسی بشه هم (هر چند من بعید میدونم) نداره. من یکی از دانشگاه های تهران ۴ ظرفیت داشته و شدم رتبه ۴ اما مردود اعلام شده.

الهام
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ص

خب مشخصه دارن تقلب و تخلف و پارتی بازی میکنن

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

کسی بوده سالای پیش اعتراض داده باشه به نتیجه نهایی دکتری؟ بعد چه مدت سنجش جواب تون رو داده؟

نیما
شهریور ۱۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام و عرض ادب
لطفا اگر به اعتراض تون پاسخ دادند، چه مثبت و چه اگر منفی، در اینجا برای ما هم بنویسید. با تشکر

الهام
شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

چشم حتما

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

خیلی قشنگ و خوب واضحه که اساتید از عمد به هرکی دلشون خواسته نمره مصاحبه بالا دادن و قشنگ اومدن رتبه های تک رقمی رو دور زدن وگرنه چطور کسی که رتبه کنکور تک رقمی بوده و تراز همین کنکور امسال نمره نهایی تاثیر داشته و مصاحبه شم خوب بوده و رزومه هم داشته مردود شده اما شخصی که دو رقمی یا سه رقمی بوده و تراز کنکورشم کمتر بوده و حتی مصاحبه شم خوب بوده باشه و رزومه هم داشته باشه قبول شده!!! معلوم و مسلم هست که اساتید نمره مصاحبه شونو بالا دادن که قبول شن

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۳۳ ق٫ظ

اینجا عکس کارنامه نهایی الصاق نمیشه و گرنه می‌فرستادم…یه کارنامه نوشته رتبه فرد شده ۱۱ و آخرین رتبه قبولی ۸ نوشته و فقط هم ۳ نفر پذیرش داره و این فرد خودش جزو رتبه های تک رقمی کنکور دکتری بوده و مردود شده

داوطلب
شهریور ۲۱, ۱۴۰۳ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

خب این همه جا بوده کاملا درسته. چون رتبه های قبلی دانشگاههای دیگه اوردند. و نفر هشتم تونسته قبول بشه

داوطلب
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۲۵ ق٫ظ

در مورد افرادی که با اختلاف یک رتبه پذیرفته نشدندبه عنوان مثال ظرفیت ۷ بوده و تا ۶ قبول و رتبه ۷ پذیرفته نشده …..من به سازمان سنجش مراجعه کردم… میگن ی نفر سهمیه ای پر شده… و اعتراض هم فایده ای نداره و ما دیگه مردود شدیم. تکمیل ظرفیتی هم در کار نیست. خلاصه دستمون به هیچ جایی نمیرسه …. یکسال همه انرژی مون حروم شد.

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

برای ظرفیت بیش از ۳ نفر پذیرش بله سهمیه جا رو پر میکنه اما در صورتی که ۳ نفر یا کمتر از سه نفر پذیرش داشته باشه دانشگاه مدنظر، سهمیه هیچ تاثیری نداره بعبارتی دیگه فرد سهمیه دار زمانی میتونه از سهمیه ش استفاده کنه که دانشگاه مدنظرش بیشتز از سه نفر پذیرش داشته باشه در غیراینصورت قضیه منتفی. الان شما میگین ۷ نفر پذیرش داشته اون دانشگاه بله سهمیه میاد به میدان ولی اگر ظرفیت ۳ نفر باشه اصلا ربطی به سهمیه نداره

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اون رتبه ها هم تو کارنامه اصلا ربطی نداره بهم و ربطی هم به قبول نداره. چرا؟ دانشگاه x نوشته آخرین رتبه قبولی ۸ … خب دانشگاه درکل ۳ نفر پذیرش داشته الان شما به بنده بگید آخرین رتبه قبولی ۸ و وقتی ظرفیت ۳ نفر باشه ینی چی؟؟؟ پس این رتبه های درج شده تو کارنامه نهایی ربطی به قبولی و مردودی نداره

الهام
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آخرین رتبه قبولی ربطی به رتبه ای که داوطلب در کنکور آورده نداره. مثلا یک نفر رتبه ش تو کنکور کتبی ۴ شده و بعد تو کارنامه نهایی نوشته رتبه ۱۱ و آخرین رتبه ۸. اینجا مثلا ۱۱ نفر حدنصاب رو آوردن اما از بین اون ۱۱ نفر مثلا رتبه یک، رتبه ۶ و رتبه ۷ قبول شدن چون این سه نفر بالاترین نمره نهایی رو کسب کردن اما رتبه ۴ مردود شده و درسته حدنصاب رو کسب کرده اما نمره نهاییش از اون سه نفر که قبول شدن کمتر بوده… پس رتبه کنکور کتبی ربطی به اون آخرین رتبه قبولی تو کارنامه نهایی نداره

سینا
شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

اینجوری فکر نکنم باشه. تا جایی که من میدونم برخی ها که حدنصاب اوردن و میتونستن اینجا قبول بشن اولویتهای قبلیشون قبول شدن و جا باز شده برای بقیه. اون رتبه بر اساس نمره نهایی داده شده. مثلا دانشگاه لیست ۱۰ نفر رو به ترتیب داده که تو سنجش نمراتشون با تراز مرحله اول جمع شده و ترتیب اتینها تغییر کرده. بعد مثلا رتبه ۱ و ۳ این دانشگاه اولویت دیگه ای داشتن که اونجا پذیرفته شدن و جا باز شده برای دو نفر که ۴ و ۵ باشن. برای همینه میگه ظرفیت ۲ نفر و اخرین رتبه قبولی ۵

الهام
شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

خب اگر جا باز شده پس چرا دو رقمی قبول شده اما تک رقمی قبول نشده؟ مصاحبه شم عالی بوده و رزومه هم داشته نک رقمی. کجای کار میلنگه؟ فقط یجا .. اونم اینه که اساتید به اون رتبه های دو رقمی مصاحبه نمره فراتر از بالا رو دادند

الهام
شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

خب اگر جا باز شده پس چرا دو رقمی قبول شده اما تک رقمی قبول نشده؟ مصاحبه شم عالی بوده و رزومه هم داشته نک رقمی. کجای کار میلنگه؟ فقط یجا .. اونم اینه که اساتید به اون رتبه های دو رقمی مصاحبه نمره فراتر از بالا رو دادند. امسال تو هر رشته ای یکی یا دو تا تک رقمی قبول نشدن، من جمله خودم تک رقمی بودم…پس چرا جا برای ما باز نشده و قبول نشدیم؟ مصاحبه مم عالی بود و رزومه هم داشتم و رتبه مم تک رقمی بوده. تنها میتونم بگم اساتید از عمد به رتبه های دو رقمی تو مصاحبه نمره بالا دادن و دلیل مردود شدنم همینه و چیزی دیگه نمیتونه باشه

سینا
شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

اره متاسفانه. نمره کارنامه اولیه چندان مهم نیست. شما با تراز ۷۰۰۰ هم که باشی تقسیم بر ۲ میشه ۳۵۰۰. یعنی ۳۵ از ۵۰. و یه رتبه دو رقمی با تراز ۶۰۰۰ میشه ۳۰۰۰. یعنی ۳۰ از ۵۰. اختلاف میشه ۵ امتیاز. و همین کافیه تا یه نمره بالای ۴۰ تومصاحبه به شخص دو رقمی اون رو بندازه جلوتر. نمره مصاحبه اولویت داره به نمره ازمون اولیه.

الهام
شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

متاسفانه این حق الناسه در حق من و خیلیا مثل من و امثال من. جوون مردم یکسال زحمت میکشه اونوقت اساتید میان تو ده دقیقه یا نیم ساعت اون داوطلب رو میسنجن اونم چه نوع سنجیدنی؟ سنجیدن سلیقه ای! چون من مصاحبه مم عالی بود و یسوال رو بدون پاسخ نذاشتم و رزومه هم داشتم…حتی چند اولویت بالاتر رو هم قبول نمی‌شدم حداقل می‌بایست یکی از اولویت های پایین تر رو قبول میشدم … ولی متاسفانه با اعمال نمرات سلیقه ای اساتید مردود شدم

سارا مرادی
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

لطفاً کسی شماره سازمان سنجش اگر کسی داشت در همین جا گروه ارسال کن

الهام
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا مرادی

برو تو سایت سازمان سنجش، قسمت ارتباط با ما فک کنم شماره تماس گذاشتن اونجا

الهام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۷ ب٫ظ

دوستان چرا جواب اعتراض به نتایج نهایی دکتری رو نمیدن؟ یعنی فرمالیتس؟

Hana
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام من یه سوالی داشتم ممنون میشم اگه کسی اطلاعاتی داره راهنماییم کنه
من برای دکترا یه استان دیگه(گلستان) قبول شدم، استان خودم مازندرانه و چون دانشگاه محل تحصیل ارشدمم بود دوسداشتم همینجا قبول شم اما نشدم.
میخام امسال برم گلستان بعد همزمان با تحصیل دوباره کنکور بدم(چون شنیدم ظرفیتو سال بعد کم میکنن میترسم دانشگاه نرم و سال بعد قبول نشم) اگه قبول شدم مازندران از اون دانشگاه میخام انصراف بدم
حالا سوالم اینه که میتونم اینکارو انجام بدم؟اگه میشه باید جریمه بدم برای انصراف؟چون دقیقا همون رشتع رو میخام برم فقط در یک دانشگاه دیگه
و اینکه دوباره باید اون واحدهایی که پاس کردم رو بردارم؟
مرسی

الهام
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

باید جریمه بدین. اما از کنکور محروم نمیشید. خیر واحدها اگر همون باشه که تو اون دانشگاه ارائه بشه نیاز نیس و تطبیق میدین. چون برخی دانشگاه ها کورس هاشون مقاله س و کتاب خاصی ندارن

Hana
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

ممنون از پاسختون

الهام
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

خواهش میکنم. اگر روزانه قبول شدین نمیتونین دیگه امسال کنکور بدین چون محروم میشین از کنکور

الهام
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

دوست عزیز، شورای عالی انقلاب فرهنگی همین الان یه لایحه جدید صادر کرده، جدیدا مثل قبلا ها اگر روزانه برید سال بعد محروم میشید نمی‌تونید اصلا کنکور شرکت کنید

ناجی
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

نه نگران نباشید.

الهام
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

چی متوجه نشدم، نگران نباشم در مورد چی؟

ناجی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

این قانون رو تازه هنوز ارائه کردند برا کنکور سرسری. باز هم قطعا شامل ما نمیشه. چون ما با قوانین قبلی قبول شدیم. و طبق همون قانون باهامون برخورد میشه. یعنی بچه های کنکور سراسری هم همینن. اگر این لایحه تصویب نهایی بشه شامل افرادی که امسال قبول شدن نمیشه. چون طبق قوانین امسال قبول شدند. پس نگران نباشید‌. باید منتظر بود دید این قانون برا سال اینده تصویب نهایی میشه یا نه

الهام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

بله. اما تو مصوبه ای که دادن نوشته تمام دوره های روزانه و دوره یعتی کارشناسی، ارشد و دکتری ولی بازم بپرسن بهتره

Hana
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

دوباره برگردوندن؟یعنی اگه برم دانشگاه نمیتونم تو کنکور شرکت کنم؟؟اگه نرم چی؟از اونجایی که روزانه قبول شدم اگه نرم از کنکور محروم نمیشم؟

ناجی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Hana

از دانشگاه بپرسید مطمئن بشید. این قانون شامل قبولی های امسال نمیشه. برا سال اینده هم برا دوره دکترا قطعی نیست نگران نباشید.

ناجی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Hana

جهت اطمینان از یه دانشگاه دیگه یا یه فرد مطلع تماس بگیرید تا برا دانشگاه خودتون مشکلی پیش نیاد

الهام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

بله دوباره برگردوندن. چون الان شما امسال قبول شدین و سال تحصیلی تون میشه ۱۴۰۳_۱۴۰۴ و ر بخوابین دکتر امسال که تو اسفند ۱۴۰۳ برگزار میشه شرکت کنین ولی روی دفترچه مینویسه کنکور دکتری ۱۴۰۴ و اینکه اگر مجدد قبول نهایی بشین سال تحصیلی تون میشه ۱۴۰۴_۱۴۰۵ و ۱۴۰۵ میشه سال بعد از ۱۴۰۴ و دقیقا تو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته از سال ۱۴۰۴ ببعد اعمال میشه اما شما از خود سنجش هم بپرسید که مطمن بشین، چون اگر از سال ۱۴۰۴ ببعد گفته باشن بازم چون امسال شما سال تحصیلی تون ۱۴۰۳_۱۴۰۴ هست و بخوایین مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۴ هم شرکت کنین و قبول بشین سال تحصیلی تون میشه ۱۴۰۴_۱۴۰۵ و اینجوری سنجش و وزارت علوم راحت استعلام میگیرن و شما رو حتی قبول بشین محروم میکنن، برای همین میگم از سنجش سوال کنید که مطمن بشین

Hana
شهریور ۱۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

از سنجش که پرسیدم هیچ جوابی نداد و گفتن اطلاعات لازم در این مورد در دفترچه منتشر میشه..الان من چجوری باید متوجه شم؟

الهام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

والا تو اون مصوبه نوشته در صورتی که روزانه پذیرش شده باشین چه ثبت نام کنین چه نکنین از ۱۴۰۴ ببعد این قانون اعمال میشه ولی از خود سنجش تو بخش درخواست عمومی اینو مطرح کنید که خدای ناکرده اشتباه راهنمایی تون نکرده باشم

Hana
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

از سنجش پرسیدم و گفتن اطلاعات لازم در این مورد در دفترچه سال بعد منتشر میشه
الان تکلیف چیه؟

الهام
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

خب نمیدونم والا. اینجور باشه باید صبر کرد تا دفترچه دکتری امسال که اواخر مهر منتشر میشه ببینیم دقیقا چی گفته

رحمان
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام جواب اعتراضات اومده؟

الهام
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

سلام. نه نیومده. بعضیا میگن بعد از اون تاریخی که گفته بود ینی ۹ شهریور یه ماه بعدش میاد ولی هیچ جایی تو خود سنجش گفته باشه بعد یکماه ننوشته

الهام
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

من از ۲ شهریور اعتراض زدم ولی همچنان سامانه رو باز میکنم در صف بررسیه

الهام
شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

گوگل میکنی نوشته طی ۲۴ ساعت یا ۷۲ ساعت ینی نهایتا سه روز جواب اعتراض میاد. الان من خودم ۲ شهریور اعتراض زدم بگم اصلا تا ۹ شهریور چون زمان اعتراض بود هیچ … اما باید فردا پس نتیجه اعتراض مشخص شه برامون

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

برخی از دوستان هم میگن اساتید هم گلایه دارن که اینایی که پذیرش شدن اونایی نیستن که خودشون تایید کردن ولی معلوم نیس پشت صحنه ماجرا در واقعیت چیه!

مدیریت
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

کلا شما قضیه رو خیلی پیچیده میکنید. اینا انقدر راههای تو در تو اصلا بلد نیستند خخخخ. یه جاهایی پارتی شده یه جاهایی اساتید بلد نیستند امتیاز حساب کنند نفری که فکر میکردند قبول نشده. یه جاهایی نخواستن به دانشجو مستقیم بگند یا بعد مصاحبه این کسی اومده بیشتر قبولش داشتند. یه جاهایی رد کردند به جاش غایب زدند. یه سری کاملا معمولی یه سری هم غیر معمولی رد یا قبول شدند. چیز عجیب غریبی نیست دکترا همینه هر سال همین بوده. شما تازه به جمع اضافه شدید. احتمالا بار اولتونه کنکور دادید یا همچین صفحاتی رو دنبال نکردید.

مدیریت
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

در ضمن خیلی کشورها دانشگاه و استاد مستقیما خودش دانشجوش رو انتخاب میکنه. ملاکش هم صرفا علمی نیست. اطلاعات بالا فقط یک گزینه هست.

الهام
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

اتفاق بودم اما گویا شما وارد نیستین به این مسائل. برخی کشورها دانشجو رو خودشون انتخاب میکنن تو ایران هم برخی رشته ها همین روال رو دارن … اگر احیانا علم تون نم نمی‌کشه یه چیزی داریم به اسم استاد محور و استاد محور ینی استاد خودش دانشجوشو انتخاب میکنه باتوجه به فیلد نورد علاقه اساتید. صرفا جهت اطلاع ماتمازل اصطاد (استاد)

الهام
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

اتفاقا تو خارج هم که خود استاد دانشجو رو انتخاب میکنه ملاکش صرفا و کاملا علمی هست و میگه تو باید در راستای فیلد مورد علاقه من باهام یه طرح بگیری و یه پروپوزال بنویسی. که تو ایران هم استاد محور همینطوره دقیقا. و هر طرح برای استاد پول فوق العاده هنگفتی توش هست و یک در صد از اون پول رو هم بعد از یکسال یا فارغ التحصیلی به عنوان گرنت به دانشجو میدن علامه دهر

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

کاش حداقل خواب بود و میگفتن سنجش اشتباه کرده تو سیستم نمرات

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

امسال فاجعه بارترین نتایج رو در طول تاریخ کنکور دکتری مشاهده کردیم. ۹۰ درصد ناراضی هستن از نتایج نهایی

سارا مرادی
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۶:۴۱ ب٫ظ

با سلام من رفتم مصاحبه دکتری شیراز و دانشگاه اصفهان و مدارک مقاله تحویل دادم ولی مصاحبه زده مردود وبه دانشگاه تماس گرفتم گفته اعتراض بگذارید آیا اعتراض تاثیر دارد ولی دانشگاه شیراز گفت که باید ایمیل بزنید است تاثیر دارد من رشته مهندسی کامپیوتر و کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم مجلس بوذم و داری ۴مقاله و چاپ کتاب و مجوز کتاب و و دارای چاپ پایان نامه‌ها آیا احتمال دارد قبول بشم

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا مرادی

جانم امسال دلبخواهی هرکی رو خواستن قبول کردن. ربطی به رتبه و رزومه و مصاحبه هم نداره. وقتی رتبه یک، ۴، ۵، ۶ مردود شدن دیگه تعجب نداره شما رو هم قبول نکردن ولی حتما اعتراض بزنید چون تا جمعه مهلت اعتراض هست

امیر
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

دقیقا همینطوره من تو رشته خودم ۳ شدم دانشگاه اولویت دومم حتی بهم پیشنهاد داد مصاحبه اولویت اولم نرم بعد نتایج که اومد پذیرش نشدم. جالبه خود اساتید میگن ما خودمون هم تعجب کردیم شما پذیرش نشدی

الهام
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

شاید هم سنجش اشتباه اعلام کرده اسامی پذیرفته شدگان رو یا شاید تو سیستم وارد کردن نمرات اشتباه کرده. جالبه اکثر دو رقمی های نجومی و سه رقمی های نجومی قبول شدن … عده ای میان تز و تئوری میدن میگن اونا حتما مصاحبه شون خوب بوده و رزومه داشتن … خب ما تک رقمی بودیم و حتی مقاله و مدرک زبان هم داشتیم و مصاحبه هم سوالی رو بی جواب نذاشتیم … خیلی جالبه حالا تو یه دانشگاه دو تا دو رقمی قبول شدن روزانه و یک تک رقمی شبانه همون دانشگاه قبول شده …. تازه این تک رقمیه رزومه ش پربارتر بوده و مصاحبه شم عالی! والا بنظرم عجیبه چون هیچ سالی اینجوری نبوده هیچ سالی با قاطعیت هم میگم هیچ سالی چون در جریان کنکور و نتایج سال های پیش بودم

الهام
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

عجیبه فک میکنم تو هر رشته ای یکی دو تا رتبه تک رقمی رو قبول نکردن خیلی خیلی خیلی عجیبه و دو رقمی های پایین مثل ۱۲ و ۱۴ و اینا هم تو برخی رشته ها قبول نشدن. کاش میگفتن سیستم سنجش اشتباه کرده بخدا داوطلب تو حتی ۵ تا دانشگاه هم رفته باشه وقتی تک رقمی بوده و از مصاحبه شم مطمن بوده و رزومه شم اوکی بوده قطعا میبایس تو یکی ا این دانشگاه ها که تو انتخاب هاش بوده قبول میشد اما روال کارشون امسال چجور بوده خدا میدونه

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا مرادی

این موضوع باید به گوش آقای پزشکیان برسه که می‌گفت نخبگان … وقتی فردی رتبه تک رقمی کنکوره یعنی نخبه، وقتی کسی عملکرد مصاحبه ش خوب بوده یعنی نخبه، وقتی کسی رزومه داشته یعنی نخبه

الهام
شهریور ۱۷, ۱۴۰۳ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا مرادی

به دانشگاه ایمیل بزنید یا سنجش؟

مونا
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۹:۲۴ ق٫ظ

من اولویت اولمو نپشته غایب
درحالیکه حاضر بودم
چطوری باید اعتراض بدم؟
در قسمت پاسخگویی سنجش همچین چیزی نبود؟؟

سا
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

می‌تونید در قسمت عمومی درخواست بدید. ولی من که سه روزه درخواست دادم برای دونستن نمره مصاحبۀ دو اولویتِ بعد از اولویت اولم که قبول شدم، هنوز جوابی داده نشده.

#
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سا

از دهم به بعد جواب میدن

الهام
شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  #

این اعتراضات هم انگار فرمالیته س. کو دهم ببعد؟ امروز ۱۳ شهریور هست

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سا

اگر اولویت اول قبول شدید دیگه اولویت های بعدی رو نمرات تون رو نشون نمیده. ولی اگر اولویت آخر قبول می‌شدید همه اولویت های قبلی رو هم با جزئیات نمره نشون میداد و کسانی هم که مردود شدن تمام اولویت ها رو با مشاهده نمراتشون نشون میده

ناجی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۵۲ ق٫ظ

دوستان من میدونم سهمیه چیز جالبی نیست. ولی حقیقت اینه اساتید کاملا به حضور فردی با مدرک سهمیه اگاه هستند. چون کارنامه ها همه دستشونه. حقیقت اینه اونا شما رو بین دانشجوهای باقی مانده به عنوان دانشجوی خودشون قبول نکردند. اگر حقیقتا قبولتون داشتند کمی نمره مصاحبه رو بیشتر میدادند تا شما نمره لازم رو کسب کنید. بلند شین بدون این افکار با قدرت بیشتری شروع کنید. این حرفها پر از انرژی منفی هست. شما توانایی لازم رو دارید. با تجربه امسال قویتر هم شدید. به موفقیت فکر کنید.

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

پس اگر ناراحت نمیشید با دوستان بزارید یک چیزی بگم. از کجا معلوم با انرژی شروع کردیم و خوندیم خوندیم رتبه یک سال بعد شدیم بازم این بلا رو سرمون نیارن؟ مگه نمیگید از بین دانشجوهای خودشون انتخاب میکنند؟ مگه نمیگید کسی که از قبل ازش شناخت دارن؟ پس دیگه چرا بخونیم؟ رایتی دیکه کنکور چه معنی ای میده با این حرفا؟ پس عملا کنکور کشکه! یه مغازه باز کنن بگن پول بدین و مصاحبه بیایین و اونجا هم سلیقه ای سوا کن جدا کن داریم

بهار
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

من قبول دارم درست نیست ولی همینه. رفته رفته دست استاد رو بازتر هم میزارند. من خودم با چشم خودم دیدم تعصب قومی هم بی تاثیر در انتخاب نبوده. دوستم با رتبه الف ارشد و سهمیه رتبه اولی از دکترا جا موند. گر چه شکایت کرد نفری که جای این برداشته بودند هم حذف شد. ولی تاثیری در اینده این نداشت. حالا این دیگه دانشجوی خودشون بوده. ولی در کل اکثریت اساتید دنبال راحتترین و بی دغدغه ترین فرد با اطلاعات بالا برا انتخاب هستند.

بهار
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

بنده همون کاربر ناجی هستم با سیستم دیگه ای وارد شدم

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

راستی کی تضمین میکنه که ما رتبه یک هم بشیم سال بعد همین کارو نکنن؟ پس واقع بین باشیم امسال و سال بعد و سال بعد و سال بعد از بعدتر همین آش و همین کاسه ست

بهار
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

واقعا متاسفانه منم مثل شما داوطلب هستم میدونم همچین مشکلی هست. ولی سعی کردم حقیقت رو توضیح بدم اینطوری کنار اومدن باهاش راحته. ولی یک راه حل اصلی که داره اینه ما قبلا اساتید اون دانشگاه رو بررسی کنیم. بهش اطمینان بدیم اگر قبول شدیم میتونیم بهترین دانشجو در کنار شما باشیم. در هر صورت سیستم به این شکل هست.کاریش نمیشه کرد. هیچ ضمانتی نیست. ولی حقیقتا یک دانشجوی عالی با فاصله اطلاعاتی خیلی زیاد و مطمئن برای استاد جذاب خواهد بود.

الهام
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

متاسفانه راه حل تون جوابگو نیس. حتی باوجود ارتباط برقرار کردن و خودتون هم نمونه زنده شو اینجا مشاهده کردین…چی؟ همینکه خیلی از دوستان اینجا بهشون گفتن قبولی اما در نهایت مردود شدن، همون دوستانی که سفته هم دادن، همون دوستانی که … خودتون بهتر میدونید! خب بریم سر اصل مطلب: تو مملکتی که پخمگان جای نخبگان هستن همه جا، فاتحه علم و درس و دانش خونده س. جایی که اسمش ایرانه و هرچیزی براشون مهمه بجز علم و دانش فاتحه ش خونده س. مگر میشه با این قضیه کنار اومد؟ چطور؟ با توهم؟ یا خیالات زاییده ذهن مون؟ سال ۹۶ هم دقیقا اینجوری رتبه یک رو قبول نکردن اما ایشون به دیوان شکایت کرد و حق خودشو گرفت اما با وجود حکم دیوان دانشگاه تهران ادعا می‌کرد نه اینجوری نیس اما در نهایت این تراژدی به شادی اون داوطلب تبدیل شد که حقشو گرفت چون دیوان به نفع داوطلب رای صادر کرد اونم نه که پارتی کنن واقعا حقشو بش دادن

بهار
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

نهایتا بیشتر جاهای دنیا خصوصا کشورهای پیشرفته ، به اساتید اجازه تام برا گرفتن دانشجو داده میشه. البته اونجا دقیقا مثل مصاحبه استخدامیشون هست. پارتی بازی تاثیر کمی داره. اینجا که حالا دکتری باز خوبه مصاحبه های استخدامی خصوصا این شرکتهای خصوصی داشتن اشنا حرف اول رو میزنه. با حرص خوردن هم به هیچ جا نمیرسیم. ناامیدی هم کاری رو حل نمیکنه. به صفحه تجربیات سر بزنید اکثرا از نتایج زحماتشون راضی هستند. کاری نیست که نشه. توکلتون به خدا باشه. تلاش کنید برکتش رو خودش میده. شک نکنید.

الهام
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

برادر یا خواهر گرامی، رتبه تک رقمی بودم گویا، مصاحبه م عالی بود و رزومه هم داشتم! دیگه به چی شک نکنم؟؟؟

الهام
شهریور ۷, ۱۴۰۳ ۳:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

به این بی عدالتی شک نکنم که زحمت کشیدم و تک رقمی شدم و مصاحبه عالی دادم و رزومه داشتم؟ یا به تز و تئوری های مزخرف که مدام تکرار میشه ناامید نشید و تلاش کنید؟ چقدر تلاش کنیم چقدر؟ بیشتر از این که تک رقمی شدیم و مصاحبه عالی و رزومه داشتیم؟ من رو بی زحمت قانع کنید اما برای نشد و فلان توجیه م نکنید

St
شهریور ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

من حدود ده سال پیش فارغ‌التحصیل شدم برا مصاحبه که رفتم اکثرا از دانشجوهای خودشون بودند. ولی رتبه من خیلی بهتر از اونا بود. سر مصاحبه خیلی راضی بودند ولی تا لحظه اخر نگران بودم. چون شنیده بودم اساتید اکثرا دانشجوهای خودشون رو برمیدارن. از طرفی اونا خیلی جوانتر از منم بودند. تقریبا مطمئن بودم با شرایط حاکم انتخابشون من نیستم ولی خدا رو شکر قبول شدم.

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۰۲ ق٫ظ

ای کاش حدنصابی در کار نبود چون اینطوری به داوطلب ظلم میشه و اساتید سلیقه ای نمره میدن یعنی اگر خوششون نیاد ازت از دور رقابت حذفت میکنن و از رقابت هم حذف نکنن نمره کم میدن که قبول نشیم

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۰۰ ق٫ظ

این اعتراض هایی که زدیم بعد چند روز بررسی میشه تو سامانه؟

ناجی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

تا نهم فرصت اعتراض هست و از دهم شروع میکنند به بررسی. اگر فرصت اعتراض رو تمدید نکنند

حسینی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۰:۲۸ ق٫ظ

بنده رتبه یک دکتری امسال رو کسب کردم و نمره اولیه ازمونم ۷۲۵۱ بود، ۲ مقاله isi هم داشتم و معدل ۱۸.۹۵ و در مصاحبه دانشگاه شریف حتی نمره مربوط به دو مقاله من و معدلم هم بهم داده نشده در حدی که نمره نهایی منو رسوندن به زیر ۴۵۰۰.
عدالت اموزشی در این کشور هیچ معنی ای نداره دوستان، لطفا بیخود بحث نکنید… در نهایت این اساتید دانشگاه هستن که تعیین میکنن چه کسی رو دوست دارن بگیرن!
برای همینه که توی خیلی از ازمایشگاههای دانشکده شیمی شریف رتبه های ۴ و ۵ به وضوح دیده میشن و حتی اگر تراز اولیه شون پایین باشه در جلسه مصاحبه به گونه ای بهشون نمره داده میشه که بیان بالا.

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

دقیقا همون حرفی بود که من به دوستان گفتم. اعتراض بزنید و به دیوان شکایت کنید میدونم شاید هم چیزی نشه ولی حداقل کمی از شرمندگی اساتید در بیاییم چون اون نامه دیوان میره دانشگاه

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

الان شما مردود شدین یا قبول؟

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

حق خیلی از تک رقمی ها امسال ضایع شده. بله خیلیا ممکنه گارد بگیرن تنها رتبه نیس بله میدونیم دوستان بزرگوار و نیاز به یادآوری نیس ولی خیلی از دوستان مصاحبه خوب داشتن و عملکردشان عالی بوده و رزومه هم داشتن. اینم نمونه دیگری از این مورد آقا یا خانم حسینی رتبه ۱، مصاحبه شون خوب بوده و رزومه هم داشتن دیگه دلیل واضح تر از این؟

ناجی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

نه واقعا نمره و مصاحبه حرفه. مهم اینه اساتید کی رو قبول کنند تمام. معمولا فکر میکنند با دانشجوهای قبلی بهتر میتونن ادامه بدن.‌ برا همین اونا رو در اولویت قرار میدند. در حقیقت اساتید دنبال یه نفر خوب برا ادامه هستند. کسی که امتحانش رو قبلا پس داده براشون نسبت به نفر جدید که هیچ شناختی ازش ندارند در اولویته. عدالت اینا همش کشکه. و من میدونم سازمان سنجش با این کار اساتید مخالف نیست. چون خود سازمان سنجش هم از همین اساتید تشکیل شده

ناجی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

شاید شما هم به درجه استادی برسید همین روند رو پیش میرید. ادمها راحت طلب هستند. اونا دانشجوهایی هستند که خودشون تربیت کردند. حتی درجه علمی پایینتری هم داشته باشند کار باهاشون نسبت به دانشجوی جدید با معلومات بالاتر خیلی راحتتره. یکی از اصول مصاحبه اینه شما خیال استاد رو راحت کنید هر اتفاقی هم بیافته همه جوره کنارش هستید نه اینکه فقط سوالا رو جواب بدید. اگر از عهده اینکار بربیاید استاد قطعا انتخابتون میکنه. حتی همه سوالات رو هم جواب ندید یا رزومه پایینتری داشته باشید

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

اون دو کلمه اشتباه تایپی بوده: علمشو (علتشو) و نمی سنجم (نمی سنجش(

ویکتاریون
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

قبل از مصاحبه با استادا صحبت نکرده بودین؟
خیلی از دانشکده‌های فنی این مدلی‌ان که باید برای استاد رزومه بفرستی و صحبت کنی قبلش.
شریف هم به نظرم اونجوریه. مخصوصا اگر دانشجوی خودشون نبودی.
نمیگم روش درستیه‌ها، صرفا دارم روند رو میگم.

داوطلب
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۴۷ ب٫ظ

به نظر میاد داشتن سهمیه میتونه تا دوهزار تراز کتبی را جابجا کنه.با توجه به صحبت هایی که یکی از داوطلبین در جلسه مصاحبه یکی از دانشگاه ها بیان کرد . ایشان رتبه حدود ۱۰۰عادی بود که در سهمیه ۲۰ بود و برای مصاحبه شریف هم امتیاز آورده بود. در مقایسه با رتبه خودم که کمتر بودم و شریف را نیاوردم حدود ۲۰۰۰اختلاف ایجاد میشه… لذا کمبود نمره مصاحبه را جبران میکنه. از طرفی به محض رسیدن به حداقل تراز مورد نظر دانشگاه جذب میشوند. حتی اگر داوطلبان دیگر نمره بالاتری داشته باشند. به همین علت در برخی رشته ها تعداد افراد پذیرفته شده در کارنامه از ظرفیت اعلام شده در دفترچه یکی کمتر است و برخی ها از جمله خودم مردود شدیم.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سهمیه جداست. و اگر دانشگاهی بالاتر از سه نفر پذیرش نداشته باشه سهمیه ای نمیتونه از اون سهمیه استفاده کنه. اون آخرین رتبه هم تو کارنامه های نهایی ربطی به ظرفیت پذیرش اعلامی ندارد. فقط نشون میده که بین این تعداد داوطلب شما رتبه چند بودین و آخرین رتبه چند بوده و اصلا هم ربطی به تعداد ظرفیت پذیرش نداره

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ضمنا سهمیه رتبه کتبی رو تغییر میده و فقط داوطلب رو دعوت به مصاحبه میکنه با تغییر رتبه تو سهمیه اما اگر دانشگاه مقصد بیشتر از ۳ نفر پذیرش نداشته باشه سهمیه به داد اون داوطلب سهمیه ای نمیرسه و با فرد بدون سهمیه باید رقابت کنه

داوطلب
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

والا چی بگم دوست عزیز. از ما ۷نفر ظرفیت داشت. به هر حال اتفاقی که افتاده و بسیار سخت است وقتی میبینی افراد ضعیف تر از ما قبول شدن و ما نه…

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بله در این حرفی نیست که خیلیا همینجوری اساتید بهشون کمک کردن و نمره بالا دادن بهشون تو مصاحبه ها و حتی تک رقمی ها رو کنار زدن و داوطلبان دو رقمی رو پذیرش کردن که بقول شما یک دو رقمی حتی رتبشم زیر ۲۰ بوده باشه نسبت به یک تک رقمی ضعیف تره و اینکه دو رقمی قبول شده اما تک رقمی نه و بسیار سخته

ناجی
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

واقعا سهمیه ما چند نفر داریم. تعداد زیاد نیست. قطعا اساتید هر گروهی میدونستند همچین سهمیه ای هست یا نه. اگر میخواستند قبولتون کنند از نفرات دیگه جلوتون مینداختن. حقیقت اینه اونا بین مصاحبه کننده ها شما رو قبول نکردن. با سهمیه موافق نیستم فقط گفتم تا اخر عمر خودتون رو درگیر این ذهنیت نکنید. بیشتر از همه به خودتون صدمه میزنید. پاشید با قدرت خیلی بیشتر از قبل دوباره شروع کنید.

ویکتاریون
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

استادا خیلی هم دستشون باز نیست که هرسال دانشجوی سهمیه دار رو رد کنن. فوقش یکی دو سال تابلو ضعیف باشه رد می‌کنن. ولی اگر معلوم بشه که همچین چیزی تبدیل به رویه شده خب همون دفتر امور شاهد و ایثارگر مستقر توی دانشگاه می‌تونه پیگیری کنه.
درگیر ذهنیت نمی‌خواد باشن، ولی زیادی دلخوش بودن هم جالب نیست.

فلور
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام
من الان چند روز اعتراض زدم ولی همچنان تو صف بررسی هستش

داوطلب
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلور

اعتراضات از ۹شهریور به مدت یک ماه طبق گفته سازمان سنجش بررسی خواهد شد. فعلا منتظرن فرصت اعتراض تموم بشه

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اونوقت به درد خودشون میخوره. وقتی همه ظرفیت دانشگاه ها پر شده و مهر ماه بشه به چه درد ما میخوره؟

الهام
شهریور ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

کحای سازمان سنجش گفته به مدت یکماه؟ دقیقا کجای سنجش هست این موردی که فرمودین؟

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فلور

چون امسال گند زدن و خودشون میدونن چه گند فاجعه باری زدن و اکثر داوطلب ها معترض شدن چون تک رقمی رو قبول نکردن ولی دو و سه رقمی ها رو قبول روزانه زدن براشون. گند زدن بالاتر از این مگه داریم؟

شمس
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
یک اشتباه فاحشی که دوستان هنوز هم مرتکب میشوند، بیان رتبه است! شما باید تراز کنکور و تراز یا نمره مصاحبه را مد نظر داشته باشید مثلا کسی که با تراز ۶۰۰۰ کنکور رتبه تک رقمی داره ولی رزومه نداره و مصاحبه خوبی هم نداشته باشه و فرض نمره مصاحبه ۱۰۰۰ گرفته باشه، نمره کل وی ۴۰۰۰ خواهد بود. اما کسی که کنکور بقول دوستان رتبه سه رقمی فرض ۱۰۰ با تراز ۴۰۰۰ شده اما مصاحبه ۲۵۰۰ شده ، نمره کل ۴۵۰۰ خواهد داشت و این شخص قبول میشه

الهام
شهریور ۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمس

ما هم این میدونیم. کسی که رتبه برتر بوده، مصاحبه ش عالی بود و رزومه هم داشته … در مجموع چطور قبول نشده رو چجور توجیه میکنید؟ کسی که تو مصاحبه یک سوال رو بی پاسخ نگذاشته، اونوقت یک دو رقمی یا سه رقمی که تراز کتبی ش کمتره و دقیقا مصاحبه ش و رزومه شم از ما بدتر بوده چجوری قبول شده؟؟ آیا توجیهی برای این حرف دارین؟ یا فقط میخوایین تز و تئوری بدین که رتبه فقط ملاک نیس؟ ماهم میدونیم فقط رتبه نیس اما جواب سوالات منو تونستین بدین و قانعم کنید من از این ببعد حتی شما اشتباه هم بگید اونوقت میگم نه حرف این ینفر کاملا درست و موجه است! اگر نتونستین قانعم کنین حتی درست هم بگید از این ببعد میگم نه شما اشتباه میکنید

ناجی
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

این برا امسال نیست همیشه همین بوده

Hana
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۳:۰۴ ب٫ظ

با سلام
طبق دفترچه منتشر شده توسط سازمان سنجش دانشگاه مدنظرم باید ۵ نفر جذب میکرد برای دکتری، اما ۴ نفر جذب کرده و من نفر پنجم بودم و قبول نشدم اون دانشگاه
اعتراضم زدم در سازمان سنجش اما طبق چیزایی که شنیدم فایده ای نداره
به نظر شما راهی هست؟؟

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

ممکنه بعضی از صندلی ها خالی بمونه حتی اگر ۱۰ نفر هم پذیرش داشته باشه ممکنه ۳ نفر خالی بمونه طبق اون حدنصاب های مزخرفی که خودشون تعیین کردن دستشون بازه برای حذف خیلی از آدم ها حتی اگر هم وافعا سواد علمی و مصاحبه هم عالی بوده باشین

Hana
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

یعنی دانشگاه خودش نخواسته؟؟آخه من دانشجوی اونجا بودم و همشون میشناختنم و مصاحبه رو هم خوب دادم
اگه اینکارو کرده باشن که…‌‌
به نظرتون با اعتراض و صحبت میشه کاری کرد؟

ویکتاریون
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

اگر حدنصاب آوردین و با یه اختلاف از ظرفیت اعلامی قبول نشدین به خاطر سهمیه‌س.
خانم الهام اصرار داره که نیست، ولی توضیح دیگه‌ای هم برای این وضعیت رایج نداره.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خب من خودم سه دانشگاه رو حدنصاب شو آوردم و زده تو دو تاش رتبه ۱۱ و تو یکیش رتبه ۱۹ و هر کدوم سه نفر میخواست. و چون کارنامه های دوستان همگروهیم و هر سه نفر رو تو هر سه دانشگاه که پذیرفته شدن سهمیه ندارن چون سهمیه داشته باشن تو کارنامه مشخصه در حالیکه من کارنامه های ۹ نفری که تو سه دانشگاه رویت کردم و هر کدوم سه نفر پذیرش داشته دیدم پس ربطی به سهمیه نداره. و اینکه سهمیه اگر دانشگاه ظرفیت بیشتر از سه نفر رو نداشته باشه قضیه کنسل هست و سهمیه تو رتبه بچه ها تاثیر گذاشته و گرنه تراز کتبی رو تغییر نمیده و اگر میخوایین تا کارنامه هم سهمیه ای بفرستم ببینید چجوره هم بچه هایی که تو رشته ما قبول شدن و سهمیه نداشتن چون خیلی ها حدنصاب و بیشتر از حدنصاب رو در نمره نهایی کسب کردن و آزمون کنکور و مصاحبه جزو آزمون های انتخابیه یعنی ممکنه ۲۰ نفر هم تو مرحله دوم حدنصاب رو بیاره اما چون سه نفر پذیرش داره اون سه نفر از بالا به پایین که بیشترین نمره نهایی رو کسب کردن قبول نهایی میشن. همونطور که تو مرحله اول هم خیلی ها چون حدنصاب دعوت به مصاحبه رو داشتن دعوت شدن اما از اون همه افراد که دعوت میشن با توجه به ظرفیت هر دانشگاه اون سه نفر یا ۵ نفر از بالاترین نمره ها انتخاب میشن و ممکنه بعد از اون افراد هم بوده باشن حدنصاب رو هم کسب کرده باشن و… ادامه نظر»

ویکتاریون
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

دوستان شما واقعا انقدر دست و دلبازانه کارنامه‌هاشون رو میدن نگاه کنی؟
ببین اینجا به جز کسانی که با یه اختلاف قبول نشدن، کسانی هم هستن که بدون سهمیه، توی سه نفر سوم شدن، قبول شدن و براشون نوشته قبولی در سهمیه‌ای غیر از سهمیه‌ی انتخابی. همه‌شونم با نگرانی میان می‌پرسن که چه‌جوریه.
به نظرم شما همون کاربری هستی که قبلا هم اصرار داشتی به ظرفیت سه نفر سهمیه تعلق نمی‌گیره.
می‌دونی که من ازت نمی‌خوام کارنامه‌ی دیگران رو آپلود کنی، فقط خودشون با احراز هویت می‌تونن در اختیار سایت‌ها بدن. اون توضیحاتی که میدی با توضیحات دفترچه نمی‌خونه و محاسبات سنجش رو هم ناممکن می‌کنه.
من برخلاف شما ادعایی برای شناختن همه‌ی داوطلبای یه رشته و دیدن کارنامه‌هاشون ندارم. اصرار هم ندارم کسی حرفم رو باور کنه، دارم سعی می‌کنم با ارجاع به دفترچه، اطلاعیه‌های سنجش، و کامنت‌هایی که توی چندسال اینجا مستند شده، وضعیت رو توضیح بدم.

الهام
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

بله هیچکدوم با سنجش و دفترچه نمیخونه. چرا چون هم اساتید سلیقه ای عمل کردن هم سنجش هم گند زده. در واقع هر دو پارتی بازی کردن و هیچکدوم هم گردن نمیگیره. دفترچه میگه دانشگاه ها باید برای مرحله دوم یعنی همون مصاحبه و پژوهش حدنصاب تعیین کنن اونوقت این حدنصاب کسی هم کامل همه سوالات اساتید رو جواب بده و خفن ترین رزومه هم داشته باشه میشه ۵۰۰۰ نمره، احیانا چرا برخی از دانشگاه حدنصاب رو گذاشتن ۵۵۰۰، ۵۸۰۰، ۶۰۰۰؟؟؟ اینو چجوری تفسیر میکنید احیانا در حالیکه تو دفترچه گفته برای مرحله دوم حدنصاب یعنی مصاحبه و پژوهش تعیین بشه!!!

ناجی
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

نه حد نصاب امسال مجموع نمره مصاحبه و کتبی هست. یعنی نمره کل از ده هزار حساب میشه. خیلی از دوستان هم بالای پنج هزار اوردن اتفاقا.

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

خانم یا آقای محترم، شما دارید در مورد نمره کل حرف میزنید. من دارم در مورد حدنصاب حرف میزنم و هر دانشگاهی یه حد نصاب گذاشتن بعضیا زیر ۵۰۰۰ و بعضی دانشگاه ها بالای ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰.

الهام
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

حدنصاب موسسه رو نگاه کنید بزرگوار نه نمره کل یا نمره نهایی. ت دفترچه گفته دانشگاه ها برای مرحله دوم حدنصاب تعیین کنن و مرحله دوم همون مصاحبه و رزومه میشه و در کل هم ۵۰۰۰ هست نمره ش. اما حدنصاب موسسات رو نگاه کنید تخلف کردن

ویکتاریون
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

آخرین اطلاعیه‌ی سنجش در این باره رو چک می‌کردی بد نبودا، صد دفعه گفت حدنصاب روی مجموعه و دفترچه در این مورد کنسله.
شما هرجا به ضررته دفترچه رو ندید می‌گیری، هرجا به نفعته بهش متوسل میشی.

ناجی
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

درسته سه نفر و بیشتر سهمیه دارند. دو نفر و کمتر سهمیه ندارند

Hana
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

طی تماسی که امروز با دانشگاه داشتم متوجه شدم که ظرفیت کم شده. ربطی به سهمیه نداره. از اکثر رشته های اون دانشگاه بدون اطلاع یک ظرفیت کم شده..گناه دانشجو چیه که سازمان مزخرف سنجش اینکارارو میکنه؟خودشون تو دفترچه مینویسن ۵ نفر بعد به یه دانشگاه یه ظرفیت اضافه میکنه از یه دانشگاه یه ظرفیت کم میکنه..خود استادا هم تعجب کردن از این وضع…اگه قرار بود تغییراتی تو ظرفیت باشه باید تو اصلاحیه دفترچه میاوردن ولی نیاوردن…الانم با اینکه حق با ماس هیچی کاری از دستمون برنمیاد جز اینکه یه سال از زندگیمون حروم شه

ویکتاریون
شهریور ۵, ۱۴۰۳ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hana

باشه، هرکی با اختلاف یه ظرفیت و آوردن حدنصاب حذف شده، با شروع ترم یه روز بره به کلاسا سر بزنه با قبولی‌ها صحبت کنه ببینه واقعا کم شده یا نه.
ضمنا اگر دانشگاهی کم کرده بود قابل شکایته. ولی خودتون برید ببینید و بپرسید، با طناب این و اون توی چاه نرید.
خوش بود گر محک تجربه آید به میان…

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۱۷ ق٫ظ

سلام به همگی. دوستان امسال مطمنن نمرات رو دستکاری کردن حالا چه اساتید آمدید اینکارو کردن چه سنجش مطمن باشید این نمرات درست نیست. چطور رتبه تک رقمی که مصاحبه شم اوکی بوده و رزومه هم داشته قبول نشده تو رشته ما و خیلی رشته های دیگه؟ حتی طرف یک ذره مصاحبه شم خوب بوده و رزومه هم نداشته باشه و تک رقمی باشه قطعا قبول میشد. حتی حدنصاب دانشگاه ها هم تخلف کردن. مصاحبه و رزومه ۵۰ درصده ینی نمره مصاحبه و پژوهش میشه ۵۰۰۰ پس چرا حدنصاب خیلی از دانشگاه ها فراتر از ۵۰۰۰ هست؟ حالا این هیچی ولی کلا نمرات رو دستکاری کردن، طرف رتبه دو رقمی بوده و یک مقاله داشته و مصاحبه هم خوب قبول شده اما رتبه تک رقمی هم همین شرایط رو داشته و از خودش هم مطمنه و تک تک سوالات رو درست جواب داده قبول نشده، مقاله هم داشته. همگی اعتراض بزنید

ناجی
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

نمره مصاحبه پنج هزار و کتبی پنج هزار مجموعا میشه ده هزار. وقتی تراز پنج هزار میخوان یعنی باید از ده هزار نمره پنج هزار بیارید. متاسفانه در کنار اطلاعات علمی سعی میکنند دست اساتید رو باز بذارند تا دانشجویی که خودش میخواد رو انتخاب کنه. من به شخصه شنیدم استاد می‌گفت برا من تراز علمی زیاد مهم نیست دنبال کسی هستم که فن بیان بالاتر و قدرت بیشتر تو کار عملی باشه. و جالبتر اینه که میخوان قوانین رو جوری عوض کنند که تماما استاد بتونه دانشجوی خودش رو انتخاب کنه.

داوطلب
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

به هر حال الان جوری شده که استادان هم شاکی هستند… من صحبت کردم با ایشان… استادان میگن چطور ممکنه افرادی که ما نمیخواهیم قبول میشن و افرادی که د ر زمینه کاری مورد تایید ما هستند قبول نمیشن.

ویکتاریون
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

استادان اگر نمره‌هاشون رو توی اکسل وارد و از چهار عمل اصلی برای محاسباتشون استفاده می‌کردن، دیگه شاکی نمیشدن.

سا
شهریور ۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خیلی خنده دار گفتی :)))

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

کتبی ترازش ۱۰ هزاره و بعد در نمره نهایی تقسیم بر دو میشه. فرمول محاسبه نمره نهایی امسال
C=a/2+b
C نمره نهایی
A تراز کتبی تقسیم بر ۲
B تراز یا همون نمره مصاحبه
اگر دقت کنید تو کارنامه های کتبی اولیه مثلا رتبه یک ترازش ۸ هزار به بالاس و این یعنی تراز کتبی از ۱۰ هزاره و در نمره نهایی تراز کتبی تقسیم بر دو میشه و بعد با نمره مصاحبه جمع میشه

پریا
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۲:۲۰ ب٫ظ

دانشگاه آزاد چرا نمیشه اعتراض زد؟؟؟؟

مهسا
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

دوستان سلام دانشگاه ۶نفرداشت دردفترچه در کارنامه نهایی نوشته آخرین رتبه قبولی ۸ رتبه من هم هشت شده ونوشته قبول چراتعداد بیشترشده میشه لطفاراهنمایی کنید؟؟؟؟

داوطلب
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اگه قبول شدی که دیگه حله… مشکل چیه؟؟؟ از ما گفتن قبولی و ظرفیت ۷ تا بوده ما هم ۷ بودیم و تا شش قبول کردن… مردود شدیم…

مهسا
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بله نوشته قبول

ناجی
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

چون دو نفر در اولویت های دیگه دانشگاه دیگه قبول شدند. این حوش شانسی شما بوده.

رضا ا
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سلام اینجانب در سه رشته دعوت به مصاحبه شدم ولی هزینه دو مصاحبه رو پرداخت کردم . وبه دو مصاحبه دعوت شدم ، به یکی نرفتم و به دیگری رفتم و موقع مصاحبه داورا گفتن قبولی ، نتایج نهایی کارنامه دکتری رو گرفتم واسه هر دم مصاحبه زدن غایب و نتیجه رو مردود زدن به کجا مراجعه کنم موندم

هانیه
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا ا

ثبت غیبت تخلفه، دانشگاه مصاحبه کننده باید جوابگو باشه

وحید
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا ا

بله من هم همین طور شده و با این که در مصاحبه حضور داشتم و مدارک رو ارائه دادم و فرایند انجام مصاحبه کامل شد ولی برام زده غایب؟!

داوطلب
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام در کد رشته من آخرین رتبه قبولی ۶بود و رتبه من ۷.ظرفیت پذیرش هم ۷تا در دفتر چه بود.تراز قبولی را هم آوردم. ولی مردود هستم.

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

تو هر رشته یک نفر ظرفیت برای سهمیه هست. اگر نفر سهمیه حد نصاب نیاورده باشه یا وجود خارجی نداشته باشه میرسه به نفر ازاد. از شانس شما یه نفر تو سهمیه شرکت کرده.

دکی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

ازاد یا سراسری؟

داوطلب
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکی

سراسری

کسری
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

چی بگم شاید تأثیر داشته باشه حداقل از منفعل بودن بهتره، واسه هر موضوعی کارزار تشکیل میشه این هم باشه بد که نیست سایت کارزار ببینید این همه موضوعات کم اهمیت تشکیل شدن امضا شده

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  کسری

این امتیاز تو همه دنیا به اساتید داده میشه تا دانشجوی مورد نظر خودشون رو انتخاب کنند. تازه ایران دستشون بسته تر هست به خاطر قوانین سنجش. و دارن تلاش میکنن اختیاراتشون رو ببرن بالاتر. و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

کسری
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

هرکسی هم میشناسید بگید امضا بزنن

ناشناس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کسری

واقعا کسی امضا میکنه؟

کسری
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

دوستان به نظرم کارزار تشکیل بشه خیلی عالیه اعتراض به نتایج مصاحبه و همه امضا کنیم خانواده دوستان هر کسی رو میشناسید بگید امضا بزنم تعداد بالا بره بهرحال تاثیر داره اساتید زیر سوال برند که حق وناحق نکنند

مهتاب
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

من که هیچ وقت ندیدم کسی اعتراض بزنه و درخواست اعتراض تغییری در نتیجه داشته باشه

امید
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

از روزی که نتایج اعلام شده هر بار خواستم اعتراض کنم یا یوزر پس واسم فرستاده نمیشه یا ارور عدم شناسایی ایمیل یا موبایل رو میده! عملا راه اعتراض رو بستن!
در کنارش در سه کد رشته گفتن انشالا در خدمتتون خواهیم بود اما تو‌ همشون مردود شدم! مهندسی نتایج امسال محشره

حسینی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان لطفاً راهنمایی بفرمایید
رشته بنده ۴ نفر ظرفیت داشت و در کارنامه قید شده رتبه بنده ۴ بوده و آخرین رتبه قبولی ۳ . این یعنی چه چطور ظرفیت چهار نفر بوده و من هم چهارم شدم پذیرفته نشدم؟

الیاس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

حدنصاب دانشگاه رو آوردی؟

حسینی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  الیاس

بله حد نصاب دانشگاه ۳۴۰۰ بود و نمره کل من ۴۳۰۰

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

۴ نفر ظرفیت=یک نفر سهمیه ایثارگر +سه نفر ظرفیت عادی.

زهرا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۲۶ ب٫ظ

سلام الان کارنامه را دیدم تمام جاهایی که در تهران مصاحبه رفتم را غایب زدند. در حالی که دانشگاه مورد نظر در شهر تهران نام مرا به عنوان افراد نهایی شده به سازمان سنجش ارسال کرده بود. الان دارم میمیرم از غصه

ناجی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

بعضی دانشگاهها نمره حد نصاب رو به سازمان سنجش ندادن برا همین غایب میزنه. بازم پیگیری کنید

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پیگیری کنین. ولی تجربه‌ی این چندسال اینو میگه که دانشگاه‌ها وقتی می‌خوان کسی رو که تراز خوبی داره حذف کنن، یا از حدنصاب مصاحبه استفاده می‌کنن یا از غیبت.
و امسال چون حدنصاب روی نمره‌ی نهایی بوده و احتمالا نمی‌تونستن با اون حذف کنن، از ابزار غیبت بیشتر استفاده کردن. یعنی به احتمال ۹۵! درصد دانشگاه مورد نظر درباره‌ی اینکه جزو افراد نهایی هستین، به شما دروغ گفته.

ناجی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

من تو کامنت دوستان دقت کردم چند تا دانشگاه خاص این مشکل رو دارند. جالب دوستانی که از این دانشگاه ها قبول شدن. گفتند حد نصاب نمره براشون ثبت نشده. من حدس میزنم قصد و غرضی در بین نبوده.

ویکتاریون
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

الان ایشون که اسم دانشگاه نیاورده.

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۷:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

نه در کل به این نتیجه رسیدم. واسه نفر خاصی نه. منظورم انگار این غایب زدن ها دلیلش اینه. وگر نه جایی که مصاحبه نرفتیم اسمش تو کارنامه نباید قید بشه. غایب برا داوطلب نیست برا امتیاز دانشگاه هست که به سازمان سنجش ارائه نشده. باز هم دوستان تماس بگیرند دانشگاه مشخص میشه

ویکتاریون
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناجی

چرا جایی که مصاحبه نرفتی رو غایب می‌زنه. قبلا هم همینطوری بود. من فقط یه انتخاب رفته بودم و بقیه‌شون همه‌شون غیبت رد کرده بودن.
خب میگین کسانی توی این دانشگاه‌ها قبول شدن. یعنی کدرشته‌هاشون حذف نشده. پس امتیاز رد نکردن برای یه نفر کاملا عمدیه. چون نگران بودن که بدون حدنصاب حتی اگر صفر هم رد کنن، به خاطر روند امسال باز میانگین گرفته بشه و داوطلب قبول بشه.
دو تامون داریم یه حرف رو می‌زنیم، ولی نمی‌دونم چرا میگین امتیاز ندادن به کسی طوری که انگار اصلا نیومده بوده، غرضی توش نیست.

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

احتمالا. نه منظورم از غرضی توش نیست اینه که به مردودی های این دانشگاه ها کلمه غایب استفاده کردند به جای اینکه نمره رو بگن. چون نمره رو چه برا قبولی ها چه برا مردودی ها اعلام نکردند. احتمال اینکه به قول شما غرضی هم باشه هست. که دیگه از دانشجوی خودشون خاطر جمع باشند.

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

واقعا الله اعلم. هیچ وقت هم مطمئن نمیفهمیم قضیه چی بوده

هانیه
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

کاملا مشخص هست عمدیه این قضیه، با رد کردن غیبت بجز دانشگاه مصاحبه کننده دستمون به جایی برای پیگیری بند نیست، اونا هم به جای درج غیبت خیلی شفاف میتونستن نمرات رو قید کنند، چون اون وقت یه مستندی هست که قابل پیگیری هست بخاطر همین به نظر میرسه از ثبت نمرات واقعی امتناع کردن

الهام
شهریور ۸, ۱۴۰۳ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

دقیقا عمدی اینکارو کردن. خیلی از دانشگاه ها حدنصاب رو نوشته صفر من جمله دانشگاه قزوین، شیراز تو رشته ما. غیبت یک دلیل برای مردود کردن داوطلبه و روش دیگه شم اینه که مصاحبه رو نمره کم میدن از عمد به داوطلب که مردود شه … دیگه خیانت واضح تر از این تو روز روشن مگه داریم؟؟

رضا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان من دانشگاه شیراز رفتم مصاحبه شدم مدارکم رو گرفتن یه لیستی بود اسم و معدلم رو خواست و امضا بعد الان توی کارنامه نهایی زده غایب من اینو الان چی کارش کنم کجا باید اعتراض کنم . اخه مگه میشه بری مصاحبه بشی بعد برات غیبت رد کنن

پژمان
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

با دانشگاه تماس بگیرید

ناجی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بعضی دانشگاهها نمره حد نصاب رو به سازمان سنجش ندادن برا همین غایب میزنه.

امید
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

نمره حد نصاب رو موقع مصاحبه ها داده بودن نه بعد مصاحبه ها

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  امید

نه به سنجش ارائه نشده. یا سنجش اعلام نکرده. چون حتی یه سری دوستان که از این دانشگاه ها قبول شدن فقط نوشته قبولی و نمره رو اعلام نکرده. بازم در این مورد بپرسید. من از نظرات دوستان به این نتیجه رسیدم شاید اشتباه میکنم. ببینید از همونجا که برا مصاحبه رفتید افراد قبول شده رو میشناسید؟ برا غایب که کارنامه صادر نمیشه

ویکتاریون
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

ناجی،
یه نمونه کامنت کسی که قبول شده اما نمره نداره اینجا لینک میدی یا کپی می‌کنی؟ چون نمیشه بدون نمره قبول شد. سنجش با عدد سروکار داره نه با ارزیابی کیفی.

الهام
شهریور ۸, ۱۴۰۳ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

غیرممکنه. جز عمدی بودن دلیل خاصی نداره. شاید دانشگاه آزاد حدنصاب نداده باشه بقیه دانشگاه ها دست کم تا نتیجه نهایی یک ماه و اندی از مصاحبه گذشته بود و نمرات حدنصاب رو ارسال کرده بودن. از عمد اینکارو کردن که خیلیا رو با میل و سلیقه خودشون حذف کنن

الیاس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بله واسه منم پیش اومد

فیزیکی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

اعتراض بزنیم بفهمنن اشتباه شده چطور جایگزیندمیخان بکنن ، بعد اون نفری که خبر قبولیش دیده و داره ثبت نام میکنه چی حذفش میکنن یعنی
من که فکر نمیکنم ظرفیتم که اضافه به این راحتی نمیشه
دقیقا چه اتفتقی میفته؟

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

من حدودا ۶ ساله که به این سایت سر می‌زنم. فقط یک مورد اشتباه، یا پذیرش اشتباه رو دیدم. که داوطلبی که پیگیرش بود خیلی خوب گزارش می‌داد اینجا. اشتباه محاسباتی هم نبود، مربوط به حذف اولویت می‌شد. ایشون رو به ظرفیت اولویت بعدی اضافه کردن با نامه‌ی خود سنجش.
ولی بقیه‌ی کسانی که معتقد بودن اشتباه شده و بعضی‌هاشون حضوری هم پیگیر شدن، نیومدن نتیجه رو بگن.

خانم مرادی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

پس امیدمون به اعتراض نباشه

خانم مرادی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

یه نفر میگفت حضوری اصلا سنجش راه نمیده
واقعا میشه حضوری شکایت کرد

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم مرادی

راه دادنش رو نمی‌دونم. اگر بخشی برای پاسخگویی به اعتراضات داشته باشه ممکنه راه بده. این شخصی که نتیجه گرفت، تماس گرفته بود. چون کد رهگیری درخواستش رو داشت و اشتباه سنجش بود، خودشون برای مراحل بعدی راهنماییش کردن.
بقیه‌ی کسایی که اینجا حرفش رو زدن، به دانشگاه‌ها سر می‌زدن بیشتر.
سایت چون هزینه و دردسر نداره همه اعتراض می‌ذارن و اونا هم بررسی جدی نمی‌کنن چندان.
ولی برای تماس گرفتن یا مراجعه‌ی حضوری باید یه مستنداتی داشته باشی، قول قبولی مدرک حساب نمیشه. دانشگاه هم اگر اشتباهی کرده باشه خودش باید از سنجش پیگیر بشه، که نمی‌دونم تحت چه شرایطی حاضرن همچین کاری بکنن.

ناجی
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۷:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  خانم مرادی

من دو تا دوستام سر مشکل دیگه ای یک ماه رفتن اومدن. یعنی در سازمان سنجش به روشون بسته نبود. اتفاقا مشکلشون هم حل شد. البته این موضوع برا چند سال پیشه.

الیاس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

دقیقا

شمس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

اگر شما واقعا اعتراض داری انجام بده، غصه بقیه را نخور

امید
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیکی

هیچی یه عذرخواهی ساده میکنن تمام

Baran
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

دوستان بنده هم به شخصه احساس میکنم تو این صفحه یه تعداد از ناراحتی و احساسات ما از نتایج آزمون سو استفاده میکنند و حرفهای خیالی میزنند. و احتمالا پشت سیستمشون کیف میکنند از این کارشون. مواظب این نوع پیامها هم باشیم.

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Baran

دقیقا

شمس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Baran

کاملا درست میفرمایید، مواظب باشید

ناشناس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

سلام دوستان من کارشناس تحصیلات تکمیلی یکی از دانشگاه های دولتی هستم نمره مصاحبه همه گروه های دانشگاهمان را من در سامانه سنجش ثبت میکنم
امسال معلوم نیست سنجش چیکار کرده همه گروه ها شاکی هستن کسانی که سهمیه داشتن بدون حد نصاب و با نمره ناچیز جای بقیه رو گرفتن به نظرم همگی پویش تشکیل دهید و اعتراض کنید
من با چشمم دیدم حق شما رو خوردن

*
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

یعنی همه مشخصات اینجا ثبت میکردین بازم باور نمیکردم که کارشناس تحصیلات تکمیلی هستید.

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

دوست عزیز و کارشناس محترم تحصیلات تکمیلی، شما با رعایت امانت تمام نمره های مصاحبه را وارد کردید. کاملا درسته. اما از کجا فهمیدید که اون سهمیه ای ها قبول شدند؟ مگر اسامی همه افرادی که قبول شدند به دانشگاه اعلام سده و گروهها الان دیدند که دانسجویانی که میخواستند حتی یکی هم حذب نسده؟

ناشناس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  mansoor

بله از صبح همه مدیر گروه ها دارن زنگ میزنن که چرا اینجور پذیرش شده اسامی کامل امده برای ما مشخصه کی سهمیه داره
به حال من فرقی نداره خودتون میدونید

خانم مرادی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام
شما که کارشناس هستید
ممکنه دانشگاه اشتباه نمرات و وارد کرده باشه؟

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

والا دقیقا برای منم همین شده امیدوارم راهی پبدا بشه

شمس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

قطعا آدم بیماری هستی

Bp
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

کاملا درسته باید همگی دوستان همصدا بشن کارزار تشکیل بشه همه ببینند امضا کنند اعتراض به نتایج مصاحبه که اساتید زیرسؤال برن حق و ناحق نکنند جایگزین کنند

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  Bp

دقیقا

امید
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

دقیقا درسته، خود من ترازم بالای دو هزار بوده و با فرص صفر محض بودن نمره مصاحبه نمره کل من بالای هزار میشه، بعد تو‌ جایی که پردیس کیشه و تراز قبولیش ۱۰۰ هست اونجا قبول نشدم! (کاری با روزانه ها و شبانه ها ندارم و وارد بحثش نشدم)
راه اعتراض من تو سایت سنجش بسته هست چون سه روزه ارور اشتباه بودن مشخصات رو میده درحالیکه متن اس ام اس رو کپی هم کردم (حالا بگم من بیسوادم و بلد نیستم درست تایپ کنم)
مهندسی نتایج امسال محشره
سوال من اینه بفرض اعتراض و‌پویش بکنیم چجوری قراره جبران کنن؟ همه قبول شدگان مردود میشن و ما جایگزین؟

سعیدی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

کارنامه نهایی دکترا ۱۴۰۳ کی اعلام میشه

*
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعیدی

امروز اعلام میشه

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  *

احتمالا هفته بعد تا دوسنبه، در اعلامیه نتایج نوسته تا یک هفته بعد.
اما در قسمت اعلام نتایج نوسته ۳۱ مرداد یعنی امروز. که تا حالا تو سایت سنجش هیجی اعلام نشده پس همون یک هفته بعد درست تره

یگانه
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۲۸ ق٫ظ

سلام
اعتراض تاثیر مثبت داره یا منفی؟اصلا تاثیر داره؟
با اعتراض ممکنه شهر دانشگاهی که قبول شدیم عوض بشه؟(دانشگاه آزاد)

یگانه
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۰۶ ق٫ظ

سلام
آیا با اعتراض اون دانشگاهی که قبول شدیم تو آزاد امکان داره شهرش عوض شه؟تاثیر مثبت داره یا منفی؟

ناتاشا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  یگانه

اعتراض بزن

فتحی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۳۶ ق٫ظ

سلام
والا از طرف دانشگاه به منم زنگ زدن و روزهای تشکیل کلاسارو اعلام کردن که میتونم حضور داشته باشم یا نه گفتم که صددرصد هستم .جواب اومده مردودم

فاطمه
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  فتحی

دانشگاه آزاد یا دولتی؟

فتحی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دولتی

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  فتحی

دقیقا مثل من ولی یسری ها ک نمیدونم کی هستن نمیدونم چ افکاری دارن.میگن سرکار تون گذاشتن. من سند و مدرک هم دارم دال بر اینکه گفتن اصلا آماده شو برای اینکه مهر ماه دانشجوی دکتری ما باشی

فتحی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

الان که سند و مدرک به کارمون نمیاد به همه گفتیم قبولیم حیثیت ما رفت بارو بندیلو بسته بودیم که بریم. الانم بهشون بگیم زنگ زدن میگن سرکارتون گذاشتن .

وحید۱
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقا شما کدوم رشته بودید و چه دانشگاهی بهتون چنین قولی رو داده بود؟

Baran
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  وحید۱

هیچ وقت جوابتون رو نمیدن. چون همچین حرفی واقعیت نداره. هیچ دانشگاهی این ادم رو سر کار نذاشته. ایشون همه ما رو سرکار گذاشتن.

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Baran

دانشگاه علم و هنر طبق فرایندش وقتی ببینه طرف مورد پذیرش هسش طبق نامه ای ک تو خود سایتش درج شده نوشته ضمانت و تعهد نامه ازش میگیریم .

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید۱

من دانشگاه علم و هنر یزد بوده . رشته گردشگری

وحید۱
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ظرفیتِ رشته‌محل ۶ نفر هست پس نهایتا ۱ کرسی به سهمیه‌داران میرسه. دانشگاه مطرحی هم نیست و شهریه‌پرداز هم است؛ پس با فرضِ امکانِ اعمال نفوذهای عجیب و غریب، طبیعتا به‌صرفه نیست برای چنین رشته‌محلی اعمال نفوذ کرد؛ بنابراین، شما به‌خاطر میانگین تراز آزمون و مصاحبه‌تون بین اون حداقل ۵ نفر نبودید و پذیرفته نشدید.

ناتاشا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  فتحی

بگرد دنبال پرتقال فروش

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فتحی

حس طنازی شما در این هیجانات واقعا در خورتحسین هست

فتحی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۳۱ ق٫ظ

سلام والا منم از دانشگاه بهم زنگ زدم حتی روز تشکیل کلاسارو بهم گفتن که میتونم برم یا نه ، گفتم که صددرصد میام.
الان جواب اومده مردودم.

جواد
شهریور ۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فتحی

دانشگاه یا مهد کودک؟
که برنامه کلاس ها را با دانشجو هماهنگ کنند
بعد از این همه سال تحصیل اولین باره می‌شنوم دانشگاه زنگ زده به دانشجو گفته چه ساعتی برنامه کلاس‌ها را براتون بچینم.

مهندس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام. من پارسال رتبم ۱۳بود و مصاحبه چندین دانشگاه رو رفتم ولی بهترینش دانشگاه تهران بود که همه چی اوکی بود و نمره مصاحبه ام که دانشگاه تو کارنامه داده بود ۲۳از ۲۵بود ..یعنی نمره خیلی بالا که تضمین قبولیه ولی مردود شدم…
امسال دوباره رفتم مصاحبه و موقعی که اسممو گفتم گفتن شما مگه پارسال قبول نشدی نمره ۲۳نمره بالاییه و قبول میشن…ولی امسال هم هم مصاحبه خوب بود هم دیدگاه و نظرشون ولی بازم مردود شدم …حالا منتظرم نمره مصاحبه ها بیاد تا اگه مثل پارسال بود برم خراب شم رو سازمان سنجش که ببینم این چه وضعیه آخه

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام. نمره مصاحبه از ۵۰ هست. و حدنصاب دانشگاه تهران، تا پارسال که حدنصاب مصاحبه تعیین می‌شد، ۲۵ بوده. نمره‌ی ۲۳ زیر حدنصاب بوده و به هرحال قبول نمی‌شدین.

محمد
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۷:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام نمره مصاحبه را کجا میزنن؟

رضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۱۶ ب٫ظ

دانشگاه به من گفت اسمت برای سنجش رفته. حتی راهنما و موضوع پایان نامه هم تقریبا مشخص شده بود. ولی نتایج سنجش برای من مردودی امده.

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

والا منم همین بود . دانشگاه ب سنجش پییگیر شد گفت ک سهمیه ای ها جاشو گرفتن ب سادگی

باد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۷ ب٫ظ

سلام من رتبه ۲۷ رشته عمران سازه هستم و رشته های دیگه عمران هم رتبه ۹۴،۹۶،۱۱۰،۱۲۸،۱۵۱،…آوردم و ۲۵ دانشگاه برتر تهران و کشور رو تو انتخاب رشته واسه مصاحبه نمرات حدنصاب عالی داشتم ولی متاسفانه نتیجه مصاحبه مردود شدم نمیدونم پاک گیج شدم…!؟

دکی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  باد

ازاد چی؟

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  باد

ما هم همینه

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  باد

خب کدوم دانشگاهها رفتی مصاحبه؟ احتمالا فقط تهران، نمیدونم چرا رتبه های برتر مصاحبه رو دست کم میگیرن، شهرستان قطعا قبول بودی، مقاله و کارهای پژوهشی کرده بودی؟ زبان؟ فیدبک مصاحبت چطور بود؟ بعضی اساتید صرفا ازمون رو نگاه نمیکنن،

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  باد

من ۱۴ شدم مدیریت ساخت با پنج تا ای اس آی، الان زده مردود

Bp
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۸ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت داریم یا خیر خدا کنه امسال بگیره

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Bp

ممنوعه. نمیگیرن

B
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۷ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت داریم یا خیر خدا کنه امسال بگیره

B
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۶ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت داریم یا خیر؟خدا کنه امسال بگیره

*
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ

دوستان اگر بشه پویش تشکیل بدیم اعتراض به نتایج مصاحبه به نحوی این موضوع رو اطلاع بدیم همه ببینند عجیبه منم روز مصاحبه رضایت اساتید رو دیدم حتی یکیشون استاد خودم بود ولی قبول نشدم، یک جوری به گوششون باید برسه

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  *

دقیقا

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  *

اول صبر کن ببین نمره مصاحبه بهت چقدر دادن

جلیل
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۳۶ ب٫ظ

سلام من رتبه آزمونم شده ۶ و الان هیچ یک از دانشگاه های روزانه کشور چه تهران چه جای دیگه قبول نشدم گزینه ۱۲ام که پردیس بوده قبول شدم.؟؟؟ واقعا نمیدونم چطور شده. حالا منتظر شیم ببینیم کارنامه چی زده.

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  جلیل

رشتت چی بوده؟ مصاحبه چطور دادی؟

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جلیل

کسی که رتبه ۶ داره پردیس رو میزنه واسه انتخابهای ۴۰ ببعدش نه ۱۲

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  الیاس

شاید دانشگاه‌هایی که رشته‌ش رو دارن کم باشن خب.

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  الیاس

احتمالا بیشتر از همین تعداد کد رشته وجود ندارد، مثل عمران محیط زیست، عمران مدیریت ساخت، نقسه برداری. اینها کلا پنج شش دانشکاه بیشتر دولتی نداره. چند تا هم نوبت دوم قبول میکنند و جند تا هم پردییس

حسینی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام خدمت همه عزیزان
دوستان لطفاً توضیح بفرمایید دقیقا سازمان سنجش یا دانشگاه هر کدامشان از چه جهت هوایی احتمال اشتباه دارند که در زمان اعتراض این موارد را پی گیری کنیم. چون دانشگاه اعلام کرده اسم بنده را جزو پذیرفته شدگان یعنی به تعداد ظرفیت اعلام کرده ولی در نتیجه نهایی مردود اعلام شده! دیدم که بعضی دوستان دیگر هم همین وضعیت را دارند.

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

منم همین بوده نفر اول لیست بودم و خود دانشگاه زنگ زده سنجش ک چی شده کسی ک انتخاب کردیم نشده گفتن سهمیه ای داشتیم

حسینی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

یعنی اعتراض نزنیم؟

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

من زدم ولی تاثیر نداره

حسینی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

قبل از دیدن کارنامه اعتراض ممکنه؟

mansoor
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

احتمالا اسنا داشته، و گرنه اصلا حواب نمیدهند

الناز
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

من یه سال اعتراض زدم با اینکه مصاحبه شرکت کردم ولی غایب خورده بودم. فقط یک بار از سازمان تماس گرفتند و هیچ پیگیری نکردن

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

واسه منم اینجوری شده بود ولی چون جای دیگه قبول شدم پیگیری خاصی نکردم

وحید
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

منم همین اتفاق افتاده و غایب اعلام کردن در حالی که حضور داشتم. اعتراض هم زدم. یعنی فایده نداره؟

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سرکارت گذاشتن. سنجش اینجور بررسی نمیکنه. میگه درخواست بزنید بررسی شه، اگر نفر اول بودی ربطی به پذیرش سهیمه نداره

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الیاس

بنده ۳۵۰ میلیون سفته تحویل دانشگاه داده بودم ضمانت ثبت نام . دیوانه و روانی ک نیستن بگن سفته بردار بیار

شاکی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سفته چیه دیگه. دانشگاه اصلا اجازه نداره مستقیم کسی رو قبول کنه. اینا امتیاز میدن. سنجش هست که با جمع امتیازها نفر قبولی رو تعیین میکنه. مگه همینطور الکیه. به نظرم به جای سنجش برو از دانشگاه شکایت کن. هنوز اسامی نیومده سفته چی ازت گرفتن.

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شاکی

بهم گفتن برای اینکه مطمین بشیم وقتی قبول میشی ظرفیت ما رو خالی نمیکنی سفته ۵۳۰ میلیونی و تعهد نامه باید بدی امور مالی

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  الیاس

میگه نفر اول لیست بودم. احتمالا منظورشون اینه که بالاترین نمره‌ی مصاحبه رو دادن. ولی ترازش اول نبوده بین شرکت کننده‌های اونجا.

کاندیدای دکتری دانشگاه آزاد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

بله مشکل ماست ولی دستمان به کسی نمیرسد
مگر اینکه تعداد معترضین زیاد باشد
هم در سایت سنجش اعتراض کنید
هم دانشگاه آزاد قسمت ارتباط مردمی و طرح پرسش در سامانه انجام دهید

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۵:۰۱ ب٫ظ

اخه ب خدا قسم از. من سفته گرفتن. گفتن شما فبولی و برای اینکه مطمئن بشیم که ثبت نام میکنی سفته بیار ضمانت تحصیل. رفتم گرفتم. الان میگه ببخشید سنجش گفته سهمیه بوده و نشدی. یعنی چی اخه. من نرم اول انتخابش بودم. ۱۶۰ هزار تومن سفتم ب درک ولی این خیلی نامردیه

سا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من فکر می‌کنم واقعا اساتید اون دانشگاه به شما نمره قبولی دادن. منتها احتمالا در دقیقۀ ۹۰ یک نفر “سفارش‌شده” از طریق خود سنجش جایگزین شما شده.
ولی به نظرم جایی که از شما سفته بگیره به عنوان ضمانت تحصیل ارزش خوندن نداره.

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سا

خود سنجش نمیتونه نفر سفارشی تحمیل کنه چون قبولی یه مرحله کوچیک دکتری س اصلشدرس و پژوهشه که قطعا اساتید ریجکتش میکنن.. احتمالا خود گروه مصاحبه کننده این دوستمون رو سرکار گذاشتن، ربطی به سنجش نداره..

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  الیاس

اگر سر کار گذاشتن . پس منم میتونم شکایت بکنم مبنی بر اینکه از من سفته گرفتن . تعهد نامه تحصیلی گرفتن . صداشون . متناشون . اینکه اماده باش که از مهر ماه ثبت نام کنی و ………………………..

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به کجا میخوای شکایت کنی؟ تازه فرض کن شکایتی کردی از گروه و دانشگاه و فرض کن اصلا قبولت کردن، یه بلایی سرت میارن استاد راهنما و مدیرگروه و اساتید که از درس خوندن بیزار شی، من سال ۹۹ روزانه بودم از رفتارهای استادم و گروه بیزار شدم

شاکی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بچه ای دیگه. اونوقت میخوای دانشجوی دکتری بشی. ببین کدوم دانشگاه درپیتی بوده اینطور شما رو سرکار گذاشته. شما خودتم کم تقصیر نداری

شاکی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سا

دقیقا. اینا دیگه کیند. اصلا اینا صلاحیت تعیین نفر قبول شده رو ندارند. اینا فقط اجازه دارند امتیاز بدن. سفته؟؟؟؟!!!!!!!!!!

ویکتاریون
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سا

سنجش سفارش نمی‌گیره. سفارش رو به خود استادا می‌کنن. ارزون‌تر در میاد.

دکی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اخه اون پسره عرفان بعد میاد میگه دانشگاه سراسری خوبه؟ اینم‌نتیجش همشون با سهمیه هستن هرکی میگه نه اون خودش از همه بدتره

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

من صداشون . متناشون . نامه ای ک زدن برام که سفته بیار . نامه تعهد تحصیلی که بردم و خیلی چیزای دیگه ازشون دارم . فقط موندم چطور شکایت کنم که بگم اینقدر هزینه برام تراشیدن و اخرشم هیچی .

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اصلا چطوریه که قبل اعلام نتایج چنین کاری،میکنند مگر با مصاحبه صددرصد مشخصه قبولی یا نه مگر رتبه تاثیر ندارد؟

وحید۱
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست من، صادقانه میگم که دانشگاه خواسته شما رو بفرسته پی نخود سیاه. ظرفیت این رشته محلی که میگید، چند نفر بوده؟

مهران
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکی

دوستان چند نکته یاداوری :
یک : امسال حد نصاب دانشگاه داریم ، یعنی شما از نمره ازمون ومصاحبه شدید ۵۵ ولی حدنصاب روزانه یک دانشگاه تراز اول ۶۰ هست ، شما مردود می شوید.استاد بهم بهتون گفته باشه من شما رو قبول کردم.
دوم : شما اخرین نفر مصاحبه نیستید احتمال دارد بعد از شما به افراد دیگر نیز قول داده باشند.
سوم : دانشگاه سراسری بسیار قوی تر و خوب تر از دانشگاه آزاد است و سختگیر تر و معتبر تر.دانشگاه آزاد جز چند واحد مابقی کلا فقط شهریه مهم هست.مثال در رشته کامپیوتر مرکز فر دوس ، دکترا هوش مصنوعی دارد که اصلا هیات علمی لازم را ندارند ولی در دانشگاه سراسری اگر جایی دکترا دارد حتما اساتید لازم را دارد.
در پایان مصاحبه بخش جدا و مهم از پذیرش دکتراس و رتبه تاثیری در مصاحبه ندارد.صرف اینکه رتبه یک باشید یا تک رقمی ولی در مصاحبه امتیازهای لازم را کسب نکنید پذیرش نمی شویدو تمام این موارد را ازقبل ازمون و مصاحبه همه آگاه هستند.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

ماهم به شما یه نکته رو یادآوری کنیم مستر: تراز کتبی در نهایت چه قبول بشید چه مردود با تراز مصاحبه جمع میشه و مصاحبه تنها خشک و خالی نیس که

وحید۱
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

دکی من بودم نه عرفان، در ضمن دانشگاه ایشون غیرانتفاعیه. شما هم ناتوانی شدیدت رو پای سهمیه نذار، اکثریتِ قاطعِ پذیرفته‌شدگان روزانه دانشگاه‌های برتر، فاقد سهمیه‌اند.

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

اینجور میگن از سر خودشون باز کنن، یا حضوری برو سنجش یا اعتراض بزن

سحر
شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

قبول شدن در دکترا چندمرحله داره
۱.اوردن تراز دانشگاه
۲. قبولی در مصاحبه
۳.که اخری از همه مهمتر هستش اینه که سازمان سنجش تایید کنه
دیدم افرادی با تراز بالا قبول نشدن
مثلا دانشگاهی ۴ ظرفیت داشته
ولی نفر سوم و چهارم که نمره های خوبی داشتن قبول نشدن و نفر مثلا ۸ ام قبول شده
همه اش دست سازمان سنجش هستش

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

دست سنجش نیست که. سنجش فقط جمع میبنده بابا. اساتید نمره کم میدن تو مصاحبه از هرکی خوششون نیاد

لیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۲۴ ب٫ظ

کسی امروز برا نتایج استعداد درخشان دانشگاه آزاد تماس گرفته با مرکز آزمون؟؟منزنگ زدم بعد دقیقا ۲۵ دیقه که درصف انتظاربودم اپراتورانقد سریع گفت متوجه نشدم گفت تا اخر امروز نتایج روی سایت؟؟!!!!زود قطع کرد

حامد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

شهریه استعداد درخشان از ورود با کنکور گرونتره؟

لیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

برابر

علیرضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

بقیه که تماس گرفتن گفتن هفته آینده نتایج استعداد میاد به شما گفتن‌نتایج استعداد امروز‌میاد؟؟؟

هوشنگ
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

در کل میخوام بگم این درصدهایی که در آزمون دکترا زده میشه مخصوصا اونا که فقط برای دانشگاه آزاد نمره میارن حواسشون باشه نمره علمی با نمره مصاحبه معدل گیری میشه . با نمره علمی مثلا ۱۰ که برای مصاحبه آزاد می رن بعضیا هر چقدر هم مصاحبه خوب بدن سخت میشه قبول شدن.

ن
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

بچه‌ها استاد محوری یعنی چطوری؟ کنکور استاد محور بشه قبولی‌ها خیلی سخت میشه؟

ارتین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ن

استاد در مورد موضوع خاصی که داره دانشجو میگیره. حداقلش پایان نامه داوطلب باید در راستای آن موضوع باشه. اگه کسی درباره اش کار کرده باشه و با استاد آشنایی قبلی داشته باشه راحت قبول میشه.

میتی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

سلام من پارسال دانشگاه آزاد قبول شدم شهریه ترم هم پرداخت کردم به خاطر شرایط شغلی نتونستم ثبت نامم رو تکمیل کنم امسال بازم شرکت کردم ولی برام مردود زدن و مصاحبه قبول نشدم .از سهمیه قبولی سال قبل میتونم استفاده کنم و ثبت نام کنم؟

وحید
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  میتی

سلام اگه قبول شدی و شهریه ریختی میتونی بری دانشگاه اقدام کنی برای اضافه شدن سنواتت ولی بشرط اینکه تسویه نکرده باشی

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  میتی

اره میتونی شهریور مراجعه کن

سحر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  میتی

بله میتونید بدون احتساب سنوات با ۲۰ درصد شهریه ثابت با شهریه ۱۴۰۳
من دقیقا مثل شما بودم و چند دروز پیش ثبت نام کردم علوم تحقیقات
پول میگیرن صد سال بعد برو به شهریه سال جدید

زهرا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۵۴ ق٫ظ

از دانشگاه مورد نظر به من گفتند نامت را برای سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده نهایی رد کردند ولی نتایج اعلام شده برای من مردودی است .

رضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

دقیقا منم مشکل شمارو دارم رتبمم ب دانشگاه میخوره ک بگم رتبم کم بوده حالا منتظر کارنامم ک علت رو بفهمم

الف
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

منم دقیقا فردای مصاحبه دانشگاه باهام تماس گرفتن گفتن قبولی و حتی استاد راهنما گفت موضوع انتخاب کن کارو شروع کنیم ولی الان نتیجه مردود اومده برام!

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الف

همین مورد واسه منم پیش اومد ولی پذیرفته شدم، احتمالا مدیرگروه و استادت یکی دیگه رو جایگزین کردن

سحر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  الف

غیر ممکنه زنگ بزنن سر کارت گذاشتن
پارسال من با رتبه ۲۴ آزاد قبول شدم کارنامه که اومد همش ۱ نفر یا ۲ نفر فاصله داشتم به خصوص تربیت مدرس که رتبه ۵ آوردم آخرین رتبه قبولی رو زده بود ۴ هنوز حرفش رو‌میزنم غصه میخورم حتی همون جا بهم گفتن اومدی مهر دانشگاه فلان سوغاتی رو از شهرت بیار اعتراض زدم سنجش گردن نگرفت گفت برد دانشگاه
دانشگاه گفت سنجش جمع بسته و کاری نمیشه کرد

راستین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

هیچ دانشگاهی همچین اجازه ای را ندارد قبل اعلام نتایج از سازمان سنجش به کسی اعلام قبولی بده.

مهران
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

به من نیز گفتند در دو گرایش نمره قبولی داده ایم و در صورت جلسه الوویت اول ارسال به سنجش می شود و اگر حد نصاب دانشگاه را بیاورید پذیرفته می شوید.با اینکه شناخت کامل داشتند بازهم با اطمینان ۱۰۰ درصدی اعلام نداشتند.
احتمال اینکه فردی با سهمیه امتیاز بیشتری از شما گسب کرده باشد هست

مهران
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

فرض کنید رتبه شما ۵۰ بوده و در مصاحبه نمره ۲۰ از ۵۰ گرفته اید و استاد نیز اعلام داشته نمره قبولی گرفته اید. فرد دیگری با رتبه ۷۰ در مصاحبه شرکت کرده و او هم نمره ۲۰ از ۵۰ می گیرد اگر فرد سهیمه مربی یا جانبازان و شهدا و… داشته باشد می تواند شما را در نمره نهایی رد کند و بالاتر از شما در لیست پذیرش قرار بگیرد.
همچنین در رشته های با گرایش مختلف ، الوویت گرایش و الوویت انتخاب مهم است

وحید۱
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

سهمیه به ظرفیت مربوطه، سناریوی بالایی شما در صورتی صادقه که ظرفیت اون رشته‌محل حداقل ۳ نفر باشه و هیچ فرد سهمیه داری، زودتر اون کرسی رو پر نکرده باشه.

فاطمه
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۵۷ ق٫ظ

سلام دوستان من مصاحبه خوبی داشتم کتاب داشتم چنتا مقاله داشتم و دو مورد گواهی پایان پروژه تحقیقاتی.دو مورد برگزاری کلاس آموزشی ولی مردود شدم . واقعا منطقی نیست ،

فردین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

وقتی منطقی میشه که نمره مصاحبه با نمره علمی آزمون جمع و تقسیم میشه.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۵:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  فردین

متاسفانه جمع میشه اما تو مصاحبه اونی که رتبش نجومی بوده اما باب میل اساتید بوده مصاحبه رو بالا بهش دادن تا قبول شه و اونی که رتبه تک رقمی بوده رو بازم از عمد مصاحبه رو بهش کم دادن که مردود شه. این سیاست دانشگاه ها شده که حتی رتبه تک رقمی بیاری و ازت خوششون نیاد مردودت میکنن و رتبت نجومی باشه ولی باب میلشون باشی مصاحبه رو خیلی نمره بالایی بت میدن که قبول شی

عط
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۵ ق٫ظ

سلام من اصلا سراسری نزدم ازاد انتخاب رشته کردم مدیریت رسانه و در آزمون قبول شدم مصاحبه خوب زدم
تایید کردند در سایت خبر اعلام کردند ۲۹ مرداد کارنامه می اد اما وقتی وارد سایت شدم کارنامه بود دانشگاه ازاد انتخاب رشته من نبود سراسری هم که نزده بودم
زدند مردود
این چه حکمتی هست

رضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  عط

منم فقط آزاد رو انتخاب کردم ولی متاسفانه…..

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عط

مردودت کردن ، من متوجه نشدم مصاحبه خوب زدی یعنی چی؟

Baran
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  عط

نه دانشگاه رو که نمیزنند فقط در صورت قبولی دانشگاه رو میزنند

یاور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۰۶ ق٫ظ

درود
آخه بزرگواران این صفحه اعتراضات که مکانی برای نوشتار عرایض مهمی که داوطلب مردودی داره ، که وجود ندارد. بهتر بود فضایی هم برای نوشتار اختصاص میدادند تا چند خطی هم به عنوان دفاع از حق خودمون بنویسیم. این مکان فقط جایی برای اعلام اعتراض دارد .ضمنا مگر افاقه ای هم دارد؟

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  یاور

فقط باید به دیوان عدالت شکایت کرد که مصاحبه دانشگاه ها سلیقه ای هست و گفت با رتبه تک رقمی یا دو رقمی و مصاحبه خوب قبول نشدین. قطعا دیوان عدالت پیگیری میکنه. اون سال هم یک نفر اعتراض کر و این حدنصاب رو که دوباره امسال دادن به دانشگاه ها دیوان لغو کرد. وقتی رتبه تک رقمی قبول نشده دیگه معنای کنکور کتبی چیه؟ اگر فقط به مصاحبه نمره میدن بگن اینقدر پول بدین و همه بیایین مصاحبه و مردم رو اذیت نکنن با کنکور. داوطلب یسال زحمت کشیده برای رتبه ۴ آوردن حنی مصاحبه هم یه ذره بلد بوده باشه باید قبول بشه. میگم باید قبول بشه چون تراز کتبیش از اونی که رتبه ۸۰ شده بهتر و بالاتره. میگم باید چون اونی که رتبه ۴ شده مطمنا از پس مصاحبه هم براومده پس دلیلی نداره ردش کنن جز یک دلیل و اونم پارتی بازی هست و نمرات سلیقه ای

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  یاور

تعداد اعتراضات هم بالا بره که حداقل خودشون شرمنده شن از کارشون. آخه چطور رتبه ۴ قبول نشده بخدا قسم حق خوری کردن و حق الناسه این کارشون. خدا ازشون نگذره. الهی خیر نبینن

حسین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۱۱ ق٫ظ

با رتبه چهار در کنکور دکتری، داشتن چند مقاله و ثبت اختراع و مدرک آیلس در یکی از دانشگاه های دولتی واقع تهران منو رد کردن ولی رتبه پانزدهم رو قبول باید فاتحه علم و دانش رو در این کشور خوند ، متاسفانه دانشگاه ها همش شده باند بازی و سهمیه بازی تا کی بی عدالتی باید باشه ، خیلی ناراحتم همین ، هزینه دانشگاه آزاد رو هم نداشتم که شرکت کنم

متین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام منم با رتبه ۱۲ و داشتن ۱۳ تا مقاله و‌دو کتاب و معدل ۱۹ ارشد مردود شدم کاملا شما حال شما رو درک میکنم حالا شما تک رقمیم بودین

محمد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  متین

۱۳ مقاله نقطه ضعفه. چون کیفی نیست غالبا

امین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

کدوم دانشگاه‌ها برای مصاحبه رفته بودی؟ با رتبه ۴ یعنی هیچ دانشگاهی قبول نشدی؟اعتراض بده حتما.

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

احتمالا شاگرد خودشو گرفته، باید چندتا دانشگاه دیگه هم شرکت میکردی صرفا یه دانشگاه نمیرفتی

سحر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

ببین من ۲۴ رد شدم ۱۰۳ شاهد روزانه قبول شد ۸۰ دانشگاه هنر تهران شاهد که تز ۷۰ به بالا قبول کرد من موندم با یه دنیا حسرت اینجا همه چی شانسی به علم و‌دانش نیست

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

نمرات رو دستکاری کردن و اساتید عمدی از هرکی خوششون اومده بهش تو مصاحبه نمره بالا دادن. باید به دیوان عدالت امسال شکایت کرد چون اساتید تو نمره دهی سلیقه ای عمل کردن. کاش تو مصاحبه صدای داوطلب ها ضبط میشد تا بعدا مستندات در دسترس می‌بود و میتونست ادعا کنه که عملکرد خوبی داشته اما اساتید سلیقه ای عمل کردن و بهش کم دادن

مهران
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

صرف داشتن تعداد مقاله بالا اهمیت ندارد ، مصاحبه به موارد زیادی از قبیل هم راستا بودن با تحقیقات استاد اهمیت زیادی دارد.در ضمن برخی اساتید وقتی میبینند فردی در بازه کوتاه تعداد مقالات بالایی دارد یا از یگ گنفرانس و ژورنال مقالات زیادی دارد ، مشکوک شده و امتیاز نمی دهند. این مورد را از استاد خودم در مصاحبه دکترا پرسیدم.
بعد هم وقتی افراد برای یک دانشگاه امتیاز ورود به مصاحبه راکسب می کنند دیگر رتبه مهم نیست و نمره مصاحبه مهم است.مثلا شما برای دانشگاه تهران تراز ۴۰۰۰ لازم بوده ، افرادی تا رتبه ۲۰ تراز ۴۰۰۰ داشتند می توانسته اند مصاحبه بدهند.پس دیگر بین رتبه تفاوتی زیادی در نمره نیست.مهم مصاحبه می شود.
استادی به شما ۵ از ۵۰ بدهد به رتبه ۱۵ مثلا ۴۰ از ۵۰ قاعدتا پذیرفته نمی شوید.
همچنین حدنصاب قبولی تاثیر داشته است.
باید حتما در چند دانشگاه مصاحبه بدهید و همچنین پیش بینی حالت بد را می گردید.

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

برادر مثل اینکه کتبی ۵۰ درصده و مصاحبه و پژوهش هم ۵۰. ضمنا تراز کتبی با تراز مصاحبه جمع میشه. تراز کتبی تقسیم بر دو به علاوه تراز مصاحبه. صرفا جهت اطلاع! اینکه ۲۰ نفر دعوت شدن فرق هست بینشون. رتبه ۲۰ از رتبه ۳ که دعوت شده قطعا تراز کتبی کمتره. حتی نمره کل مصاحبه هم بگیره شاید جبران نشه. هرچند هیچکس ۵۰۰۰ نمره مصاحبه رو بهش نمیدن اما خاطرتون باشه تراز مصاحبه با نصف تراز کتبی جمع میشه؟ نصف تراز کتبی چرا؟ چون کتبی ترازش ۱۰۰۰۰ و مصاحبه ترازش ۵۰۰۰. و نمره نهایی هم ترازش از ۱۰۰۰۰ هست. به همین دلیل باید تراز کتبی تقسیم بر دو بشه که تراز یا نمره نهایی از ۱۰۰۰۰ محاسبه بشه

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۳ ۴:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

برادر پارتی بازی کردن تو مصاحبه اونم نه یک ذره بلکه خیلی. یا شایدم سنجش نمرات رو دستکاری کرده البته بعیده سنجش دستکاریش کرده باشه اما یقینا اساتید از هرکی خوششون اومده نمره مصاحبه بالا بهش دادن. هم اعتراض بزنید هم دیوان عدالت شکایت کنید. چون رتبه تون تک رقمی بوده و رزومه هم داشتین و قطعا مصاحبه تونم اوکی بوده. مطمن باشن حقمون خورده شده. حتی بدترین مصاحبه هم داشته باشین با این رتبه و رزومه می‌بایست قبول میشدین هرچند مطمنم کسی که رتبه ۴ رو گرفته مصاحبه شم عالی بوده ولی اساتید به بعضی ها نمره مفت دادن تا بالا بیان تو رقابت و خیلی از تک رقمی ها امسال قبول نشدن. تو هر رشته ای یک نفر تک رقمی قبول نشده

مسعود نزل آبادی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ق٫ظ

سلام من آزاد نزدم ولی روزانه مردود شدم
نمیدونم اعتراض بنویسم
چون فک میکنم فایده ای نداره
ولی تا کارنامه سبز نیاد نمیشه چیزی گفت
حالا ببینم تا چند روز دیگه که کارنامه بیاد

هادی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۴۴ ق٫ظ

هیچ تاثیری ندارد

محمود
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۳۷ ق٫ظ

بنده در سامانه ثبتدنام کردم ولی نام کاربری و رمز عبور برام ارسال نشده

آتنا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۲۶ ق٫ظ

سلام مصاحبه خیلی خوب پاسخ دادم رزومه خوبی هم داشتم اما دانشگاه آزاد پذیرفته نشدم حتی ازم پرسیدن کدوم واحد اولویت!؟نتایج آزاد فابل اعتراض است؟؟؟؟ و امسال آیا تکمیل ظرفیت داره دانشگاه آزاد یا نه؟؟!

دکی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

چه رشته ای؟

زهرا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

حقوق بین‌الملل عمومی

نفیس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

دقیقامنم همچین شرایطی برام پیش اومد حتی گفتن خیلی عالی جواب دادین

هادی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۶:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

اعتراض تاثییر نداره و تکمیل ظرفیت برای دکتری خیلی وقت حذف شده

یاور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

دقیقا مثل بنده . مصاحبه م رضایت بخش ، از من هم پرسیدند اولین انتخابتون دعوت شدید؟ گفتم بله . آخه مگه میشه ؟ مگه میشه مردود شده باشم؟

یاور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

بنده مطمئنم نمره اصلی و قبول یا رد را همون شخصی که قلم به دست است و یادداشت می کند ، مشخص می کند. وگرنه ده روز پیش مصاحبه متاخرین بود . یعنی در عرض این ده روز نتایج نهایی آمد؟ خیلی زود نبود؟

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

اعتراض ضرر نداره ولی گفتن کدوم واحد اولویتته ملاک نیست

لیلا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

نتایج استعدادهای درخشان دانشگاه ازاد رو باید زودتر اعلام کنن برای ما که شاغلیم مهم بدونیم کدوم انتخابمون قبول شدیم!!باید تا اخر هفته برنامه ریزی کنیم وبه مدیرمون واداره اطلاع بدیم.برای من یه روزم یه روزه

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

لیلا جان!
چرا فکر میکنی قبولی که میگی مهمه بدونیم کدوم انتخابمون قبول شدیم!!!
اصلا شاید قبول نشده باشی!
لطفا سخت نگیر..
حتی اگه نتایج ۳۱ شهریور اعلام شه برای تو یکی که کارمند هستی هیچ فرقی نداره…

لیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  A

ان شا الله که قبولیم

کاندیدای دکتری دانشگاه آزاد
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

من که اعتراض میزنم خصوصا آزاد نتایج الکی بوده و اکثرا ناراضی حتی الویت های آخر هم زده مردود

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۵۲ ق٫ظ

چه رشته ای بودید و نمره دروس تخصصی ، نمره زبان نمره استعداد در آزمون رو بفرمایید.

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۵۳ ق٫ظ

طرف ۱۶ درصد تخصصی زده! زبان سفید! استعداد منفی!!! بعد میگه چرا حتی اولویت آخر قبول نشدم

کاندیدای دکتری دانشگاه آزاد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  A

چرا حرف نسنجیده میزنی تخصصی ۳۷ درصد
تراز علمی ۴۰۰۰
استعداد ۱۵ درصد
زبان ۰
۲مقاله علمی پژوهشی
۱ تالیف
بازم بگم …

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۲ ب٫ظ

رشتت چیه؟ درصدات خوبه

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  A

ممکن نسبت به بقیه داوطلیها بهتر بودن که دعوت به مصاحبه شدن

جهانگیر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

کاندیدای دکتری نیستی تو دواطب دکتری هستی. تازه میشی دانشجوی دکتری. تا کاندیدای دکتری خیلی راهه بزرگوار

رضا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۸ ب٫ظ

بابا من فهمیدم همش فرمالیته است
چطور ما ۲۵ مرداد رفتیم مصاحبه با تاخیر آزاد دو روز بعدش نتیجه زدن.

حامد
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آزاد قبول نشدی؟

رضا
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

نه

یاور
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

آقای حامد تعجب شما برای چیست؟ برای الکی بودن نتایج تعجب کنید برادر

A
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دقیقا

مرادی
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

کسی اگه اعتراض کرد و نتیجه گرفت بیاد اعلام کنه لطفا

غزل
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۰۲ ب٫ظ

تفاوت این کارنامه ای که منتشر شد با کارنامه نهایی چیه ؟!

الیاس
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  غزل

تو اون جزئیات نوشته میشه

مریم
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۲:۴۹ ب٫ظ

کارنامه نهایی کی میاد؟؟

A
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نهایتا نیمه اول مهر

دکترای عمران
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

تا ۳۱ مرداد میاد

سحر
مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نه بابا زودتر میاد نهایت ۲ روز دیگه

A
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۱۸ ب٫ظ

برای بدون آزمون (استعداد درخشان دانشگاه آزاد) چطوری اعتراض کنیم؟

Zzzz
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  A

منظورتون اینه که چطور میشه به نیومدن نتایج پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان دانشگاه آزاد) اعتراض کنیم؟

s.s.m
مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  A

وقتتون بخیر. معمولاً در فراخوان های منتشر شده توسط دانشگاه ها ذکر میشه که پذیرش بدون آزمون یک امتیاز هست و اعتراضی در خصوص نتایج پذیرفته نیست. البته من دانشگاه دولتی رو عرض کردم ولی احتمالاً دانشگاه آزاد هم همینطور باشه