پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

بازگشت سقف سنی جذب هیات علمی به ۴۵ سال

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در پی اعتراض متقاضیان جذب هیات علمی، سقف سنی جذب هیات علمی دانشگاه‌ها به ۴۵ سال بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در نامه به محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: طبق بررسی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بند «س» ماده ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی، سقف سنی جذب اعضای هیات علمی ۴۰ سال در نظر گرفته شده است در حالی که در مصوبه ۲۹۲ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۱، سقف سنی جذب اعضای هیأت علمی ۴۵ سال است و در سال ۱۴۰۳ نیز در اجرای قانونی جوانی جمعیت این هیأت مصوب شد به ازای هر فرزند یک سال به سقف سنی مذکور افزوده شود.

خسروپناه در ادامه این نامه خطاب به وزیر علوم است: با عنایت به ضرورتهای ملاک عمل در تعیین سقف سنی ۴۵ سال و همچنین حاکم بودن مصوبات هیأت عالی جذب بر مقررات جذب اعضای هیأت علمی و به منظور رفع تناقض این دو تصمیم و پرهیز از سردرگمی داوطلبان جذب هیات علمی موجب امتنان است برای اصلاح سقف سنی مجاز در آیین نامه جدید استخدامی اعضای هیات علمی به ۴۵ سال، دستور اقدام لازم صادر فرمایید.

به گزارش فارس، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم نیز دستور این اصلاحیه را صادر کرده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها