مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

تمدید ثبت نام متقاضیان تدریس دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت‌نام از داوطلبان دستیاری متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی تا دوشنبه ۲۹ مرداد تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست،‌ بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام دستیار آموزشی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹ مردادماه سال جاری تمدید شد.

متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند با مراجعه به نشانی bpj.iau.ir/ta با وارد کردن کدملی و شماره همراه خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند، ۱۴ مرحله ثبت نام را تکمیل کرده و در انت‌ها ثبت نام خود را نهایی کنند. (برای دریافت راهنمای ثبت نام در سامانه دستیار آموزشی کلیک کنید.)

همچنین متقاضیانی که موفق به تکمیل پرونده خود در سامانه دستیاری آموزشی نشده‌اند نیز می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود مراحلی که ناقص است را تکمیل کنند.

گفتنی است در سومین دوره دستیاری آموزشی آن دسته از متقاضیانی می‌توانند ثبت نام کنند که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (دارای انتخاب واحد در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳) باشند.

لازم به ذکر است تمامی دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحدهای دانشگاهی و دروس مد نظر) مشخص کنند.

برای دریافت آیین نامه دستیاری آموزشی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی (دوره ویژه مدرسی – آموزش و کارورزی) کلیک کنید.

 

در این صفحه به سوالات رایج در خصوص طرح دستیار آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهین تاج نظری
مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۵:۱۵ ب٫ظ

سلام .من ارشد فیزیولوژی تغذیه ورزشی از دانشگاه علوم تحقیقات هستم ودکتراهم تا مصاحبه رفتم منتظر جواب دکترا هستم .ایا منم میتونم دراستاد محور شرکت کنم ؟

شهناز بهروزی
مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام و عرض ادب
من مدرک کارشناسی خودمو در رشته ادبیات از دانشگاه آزاد تهران جنوب گرفتم و کارشناسی ارشدمو از دانشگاه شهید بهشتى
آیا امکان تدریس در دانشگاه آزاد را دارم ؟